- Fotók, videók mobillal
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
ma Május 21-től megindul a Honor új középkategóriás készülékének hazai értékesítése független és szolgáltatói kínálatban is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
-
Vesa
veterán
válasz LurkerSheik #201 üzenetére
Ez mivel nincs így? Ház, bútor, telefon, ruha, akármi...Ha mindent mindig racionális alapon vennénk, unalmas lenne az élet.
A tudomány a valóság költészete!
-
-
nagyúr
Tényleg van akkor.
De ugh... ez nagy e-suv, ha sáros lenne, akkor azt hinném, hogy e-terepjáró.
Szubjektív, de borzasztóan néz ki. Árát már meg sem mertem nézni.A témaindító id7 sokkal szebb; persze nem is 7 személyes.
Az szerencse, hogy már nem kell a 7 személyes, ha a mostanit lecseréljük, akkor ilyesmi lenne a cél (akár használt is szóba jöhetne), ha megüti a kényelmi szintet, amit az S-Max hoz.#201LurkerSheik
vagyakat es presztizst vesznek nem racionalisan dontenek.
Azért vagyunk néhányan, akikre ez nem igaz, vagy nem teljesen igaz (ez utóbbi kategória az, amikor az asszonynak keres autót az itteni közönség )Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Paxker315
addikt
amúgy még szívfájdalom, a nagyon is értelmes "városi kisegyterű" kategória elgáncsolása (Lancia Musa, Opel Meriva, Nissan Note pl...). Pedig ha "muszáj", ovijáratnak& commuternek azok értelmes választások voltak (~szub4méter hossz, magasabb építés, jó pakolhatóság, praktikum). De sajnos a piacnak követnie kell a nyájat. The customer is always right
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Bdanyy
addikt
Igen, bár akkoriban azért félre lehetett menni a tájékozódás után is. Akkor volt az az időszak, hogy ne vegyél már pdtdit, a siemens pd elemek miatt, a cr már rendben lesz, hát nem jött össze. A benzineseket meg úgy ahogy van kerülje mindenki (mondjuk némelyik tsi-t meg is értem, hogy nem ajánlották)
Az octavianál meg még 10+ éve is mindenki le akart beszélni róla, hogy szivómotoros autót szabad csak venni, mert a turbó, kettőstömegű miatt szívok majd. Egyelőre a komplett fék, futómű, rozsda meg egyéb kopók (kuplungot is annak veszem 10+ év alatt) sokkal többet vitt el, mintha a turbóval lett volna bármi.Nekem inkább az az ijesztő, hogy mennyire mereven betartják páran ezt a 6 havi bevételedből válassz autót. Egyrészt semennyire nincsen arra tekintettel, hogy a bevételed után mennyi szabadon elkölthető összeg marad, másrészt mivel jó eséllyel nem új autót fogsz venni, így nem csak fogyasztást kellene nézni. Tényleg a legtöbb ismerős akit nem érdekelnek az autók, csak az alacsony fogyasztást (meg kis köbcentit) keresi, meg hogy ne legyen 3f
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
senior tag
Nekem nincs bajom ezzel, erre epul az egesz eletunk marketing, agymosas, hit, rajongas, huseg, szepseg.
Ki jobban ki rosszabbul vagy gatlastalanul csinalja.A hsz arrol szolt miert nem csak jo konstrukcioju autokat veszenek az emberek.
ui.:
#204cappa72
kivetel mindig van pozitiv iranyba, akit nem hat meg a parasztvakitas hanem sajat igenyeihez merten keres vagy muszajbol (penzugyi keret) vagy celorientaltan stb.[ Szerkesztve ]
Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
Ha nekem most kéne 7 személyes kocsi, akkor vennék egy KIA Sorentot, a hibridet, vagy esetleg a PHEV-et ha épp jól jön ki a matek a napelem miatt, bár annak az elektromos hatótávja erősen limitált.
Az EV9 valóban nem szép, de élőben azért jobban néz ki, mondjuk a beltér elég furcsa, talán az újrahasznosított műanyagok miatt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
consono
nagyúr
válasz Napfénysüti #210 üzenetére
Nálunk pont fordítva van, én 5 ajtost szeretnék, ő pushol a kombi felé, hogy rendesen elférjünk a két kölökkel meg a kutyával
"In God we trust. All others must bring data"
-
Vesa
veterán
válasz LurkerSheik #208 üzenetére
"A hsz arrol szolt miert nem csak jo konstrukcioju autokat veszenek az emberek."
Igen, de ez egy összetett kérdés. Hanszáltautónál már van esély arra, hogy konstrukció-hibás autót el tudjuk kerülni, mert pár év alatt kiderülnek a tervezési hibák. De új, vagy nagyon fiatal autónál -hacsak nincs már sok éve gyártásban- ezt még ha akarja sem tudja senki kideríteni.
A tudomány a valóság költészete!
-
forumpista
aktív tag
válasz LurkerSheik #201 üzenetére
Meg mert nem is lehetseges kiszurni sokszor ezt.
en speciel szinte barmelyik 10 evnek fiatalabb (belsoegesu) autonak olvasok utana, szinte mindig az van hogy sz@r az egesz ne vegyel ilyet.
Ne vegyel ecoboost motoru autot, ne vegyel purtech motoru autot, ne vegyel tsi motort. Jo akkor veszek mazdat az meg szivobenzin. Ne vegyel mazdat mert szetrohad es nincs hozza alkatresz. Jo akkor veszek hyundai/kiat. Ne vegyel mert a gdi motor 100k kmnel kilyukad a hengerfeje.
Jo akkor veszek toyotat. Ne vegyel toyotat mert ha nem 0w-20 olajat tettek bele akkor motorgeneralozni kell.egyszeruen nem tudsz nekem olyat autot mondani az elmult 10 evbol amihez ne tudnek hozni egy rakas olyan velemenyt hogy az az auto sz@r es arra kell figyelni hogy olyan autot ne vegyel…
Persze megkerdezheted a szereloket is. De jo esellyel ott is csak abban lesz egyetertes hogy 2010 utan mindegy mit veszel mind sz@r lesz.a valosag pedig meg ennel is rosszabb, mert az euro 5 es 6 motorok mar annyira erzekenyek a felhasznalasra es a karbantartasra, hogy valojaban meg ha amugy jo konstrukcio is az auto ha betartottak a gyari 30-50e km (…) olajcsereperiodust, meg varosban hasznaltak sokat, akkor akkor is gatya a kocsi ha amugy elfutna akar 500k kilometert is.
De vmi autot csak kell venni, igy a vegen az ember azt veszi ami neki tetszik. Mert h mar mind szar akkor legalabb tetszen az a szar.
-
consono
nagyúr
válasz forumpista #213 üzenetére
Ez ellen csak egy megoldás van (de az sem tökéletes): új autót kell venni és pár évente cserélgetni Mire kijönne bármilyen hiba, már nem érint. Ja, hogy ezen meg rengeteget bukik az ember?
"In God we trust. All others must bring data"
-
Pont ma jött ki erről egy cikk a Totalcaron.
Arra pedig minden használt autót vásárló készüljön, hogy egy autót nem megvenni, hanem fenntartani nehéz. -
senior tag
Rengetegen rendszerint nem racionalisan dontenek, erre epul az egesz divat ipar, hogy a legnagyobbat említsem es sok mas terulet is.
Erzelmekkel lehet kinyitni a penztarcat igazan nem szaraz tenyekkel.Hiaba mondod hogy ne vegyen bmw1-et benzines prince motorral neki akkor is csak az kell mert az tetszik es az a szerelme, lesz ami lesz, nala ugy sem megy tonkre, meg keveset is hasznalja stb stb.
Vagy ne vegyen nagy dizelt varosba mert nem szereti a rovid tavokat, csak a baj lesz vele es ha bmw meg fel is gyullad megfelelo prevencio hijan (n47 es tarsai ugye)Hiaba van kevesbe markas Bőr táska, megveszi a markasabb Mubor/poliuretan taskat tobb tizezerert, holott mindenki tudja az elejetol kezdve milyen ocska minoseg a poliuretan a Bőrhöz képest.
Napokig lehet sorolni az irracionalis dolgokat.Uj autonal pedig atlag vasaralo nem fogja tudni hogy bmw-nel maradva a 2007-tol gyarott nem tul jo hiru N motorok nem csak az E90 3-asban hanem az utana levo generacioban (F30) is benne vannak.
Persze be lehet vallalni, kerdes megeri e az illetonek es ha igen milyen aron a kockazatot.Ha meg valoban mindenki a masik (hulyere) vagy tesztelore varna hogy kideritse jo vagy rossz igazabol a termek amit o is venni akar, megallna az elet es az ipar.
Az ujtol sokan felnek (regen minden jobb vót’)
Holott korantsem igy van mindig.
Statisztika is mutatja mennyivel nott a nagyjavitas nelkul megtett km az autóiparban valami tobbszorosere.
Azzal egyutt is hogy elso es masodik ranezesre is hitvanyabb anyagu minden.
Persze nem a regi magyar autopiacbol kell kiindulni.
A JSZP ota szerintem tisztul a kep es oszintebbek a km orak is, realisabban araz a piac.A fizetett tesztelokrol influencerekrol akik hamis konkluziot adnak meg ne is beszeljunk.
Kinek hiszel, es miert pont neki ugye[ Szerkesztve ]
Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
Azért nem triviális, hogy rengeteget buksz... van egy értékvesztés az elején, viszont cserébe tervezhetsz azzal, hogy az első pár évben jóformán semmit sem kell költened rá, illetve jó eséllyel mindig rendelkezésre áll. A kérdés, hogy ez kinek mennyit ér meg.
A használtnál már a kiválasztással és a vásárlással elmegy egy csomó időd, ami szintén pénz, illetve ha utána a szervízbe rohangálsz vele, akkor az is kiesett idő, pénz, főleg, ha saját költségen kell csereautót intézni.
Egyébként meg nem az új autó vásárlása és a pár évenkénti csere éri meg igazán, hanem akkor már a céges lízing...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz forumpista #213 üzenetére
Egész jó összefoglaló volt.
Talán az autós topikban írtak másik oldali megközelítést (a tiéd negatív oldalú), mely szerint olyat kell (érdemes) venni, aminek már ismertek a tipushibái.
Pl. gdi motor 100k kmnel kilyukad a hengerfeje. Tehát 99k km-nél magadtól vigyed megelőző felújítás-karbantartásra.
Pl. TSi motornál emlegetik a motórkódokat, hogy ez meg az már vehető xy évjárattól.S ezek után jöhet az, hogy a vizuális vizsgán átmegy-e.
(Mi is a fórumos tapasztalatok alapján vettünk egy 2013-as autót, ráadásul olasz, és egy éve szaladgál hibamentesen, pedig 200k km van már benne. Ettől még gyűjtögetünk, és tudjuk, hogy ha történik valami, akkor biza' meg kell csináltatni)
@#215HThomas
hogy egy autót nem megvenni, hanem fenntartani nehéz.
👍Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
senior tag
Ujnal ott a kotelezo szerviz hogy a garid valid legyen, ami nem garantalja hogy nem kell majd szervizbe szaladgalni.
Joval magasabb kgfb, casco dij.Termeszetesen az uj kisebb riziko osszessegeben, de nem 0.
Akkor kezdetnek megfizeti a szalonban, ha ez a prio1 valakinek.Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
válasz LurkerSheik #219 üzenetére
Persze, de egy nagyobb értékű, nem túl régi használtra ugyanúgy kötsz cascot és ugyanúgy viszed évente átnézetni. És csak addig olcsóbb, amíg nem jön az első váratlan kiadás. Na, ez az újnál jóval kevesebb eséllyel történik meg.
De nyilván drágább az új, ez nem kérdés, csak azt akarom érzékeltetni, hogy ez nem kidobott pénz, hanem kényelmet kapsz érte cserébe.
-
Qtya123
őstag
válasz forumpista #213 üzenetére
Van alapja annak amit írtál, de erősen sarkos összességében.
Nincs Szent Grál, nincs olyan, hogyha ezt a típust és ezt a motort veszed, akkor tutira minden oké. Arányok, kockázatok vannak. Van ami sokkal nagyobb valószínűséggel fog meghibásodni és sokkal költségesebb lesz, mint egy másik. Ebből nem az következik, hogy a másik tökéletes, csak kevesebb szerviz igényű és olcsóbb az üzemeltetése.Ha a példnál maradunk mi a nagyobb kockázat? Ha megveszed a híresen szar Prince motort, vagy akár a Toyota D-CAT betegágyat, vagy veszel egy mondjuk egy 2019es Corollát 1.6-os.benzinmotorral. Az utóbbinál a user error/szerelő error a kockázat egy nagy HA keretében, az előbbieknél viszont fixen konstrukciós gond.
A karbantartás egy bizonytalan tényező, de az nem a típusnak a hibája, ha valaki 5w30at tesz bele a 0w16 helyett valamibe, vagy épp GL5 olajat olyan váltóba, amibe GL4 kell. És sok eseten a márkaszerviz sem garancia arra, hogy megfelelő és gondos karbantartást kap. Ennyi erővel tényleg csak és kizárólag új autó 3-4 évente cserélve lenne értelmezhető cselekedet, de nyilván nem erről van szó.
-
Gynt
junior tag
válasz LurkerSheik #219 üzenetére
A KGFB nem feltétlenül drágább új vagy újabb autó esetén, sőt. Nekem jóval olcsóbb volt, még úgy is, hogy mivel az előzőt még nem adtam el, ezért A0-ról kezdtem.
A vezetéstámogató rendszerek, de akár az általánosan jobb műszaki állapot miatt vélhetően kevesebb kárt okoznak az újabb autók, és ezt figyelembe veszik a biztosítók is.
A casco ugyanakkor egy komolyabb kiadás lehet.
A kötelező szervizek pedig kifejezetten drágák, akár kétszer annyiba is kerül egy sima olajcsere, mintha csak elmész egy random szervizbe.@consono:
Azt gondolom, hogy a kötelező szerviz önmagában nem biztosíték arra, hogy nem lesz a kocsival semmi, ugyanis annak alkalmával lényegében egy lista alapján átnézik az autót (abszolút minimál dolgokat: lámpák működnek-e, hűtőfolyadék szint, ablaktörlő töröl-e stb.), kicserélik azt, amit kell: olaj, olajszűrő, pollenszűrő, kétévente fékfolyadék. Esetleg valamilyen szoftvert frissítenek, és kész.
Ha jelzel valami észrevételt, akkor megnézik, de ez inkább csak szemrevételezés.
Az, hogy az új autónak nincs gondja, egyszerűen azért van, mert a gyártástechnológia és a minőségellenőrzés olyan szinten van, hogy egy új autó 4-5 évig minden gond nélkül működik. Általában. -
bteebi
veterán
"Megtérülésről nem volt szó"
Valóban nem, bocs. Mondjuk úgy azért könnyebb a helyzet. De akkor 20 helyett már legyen inkább 200 kWh, és akkor még ha a vaciúj X Plaid mellett lenne egy másik is vésztartaléknak, akkor se kellene aggódni.
Egyúttal köszi a márkaajánlást is. Ezentúl mindent tőlük fogok venni.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
bteebi
veterán
"Az utolsó S-Max hibrid motorral elvileg nem rosz."
Valóban nem (kemény 1,1 kWh-s akku van benne, nem szarral gurigáznak ), de azt hiszem azzal már a 20 millát nyaldossa, meg egyébként is 15 millióról indul, szóval (újonnan) az sajnos nem játszik.
"Pont akkor vettük meg, amikor még nem volt hibrid belőle, várni meg nem várhattunk, mert kifutottunk volna a kedvezméyes támogatott időből..."
Az egyik rokonomék így cserélték le a kb. 2-3 éves S-Maxukat egy újra. Az állami támogatással gyakorlatilag ingyen kaptak egy új autót, mivel a használt árak már elindultak felfelé, de az új autók akkor még nem sokat drágultak. Nálunk akkor még nem volt meg a 3. gyerek, úgyhogy lecsúsztunk a lehetőségről.
"Mintha láttam volna 7 személyes EV-t régebben...."
Model S-ből is van elvileg 7 személyes, vár ott borzalmas módon a menetiránynak háttal van a +2 ülés . Model X-ből van "rendes" 6 és 7 személyes változat, Model Y-ból pedig Európán kívül még mindig van 7 személyes. Ide valamiért sajnos azt nem hozták, pedig muszájból olyat vennék, ha elektromosat vennék. Sebaj, most már 15 millió alatt is vannak 7 személyes Model X-ek. Amikért amúgy annyira nem rajongok, viszont az az egyetlen félig-meddig normális 7 személyes EV.
#197: Nagyon sokat nézelődtem, volt pár alternatíva (de egyik se igazán jó, ha másért nem, az ára miatt). Nissan X-Trail, Kia Sorento (sőt még a Carens is! azt hiszem azt már nem is gyártják, meg kicsi is... de legalább olcsó, 4-5 milla körül már van nem is olyan rossz, míg a legtöbb használtan is inkább 10+ millió), GLB Merci. Aztán voltak elrugaszkodottabb ötletek is, mert a legtöbb 7 személyes autó, akár MPV, akár SUV, 7 személyre vetítve a matchbox kategóriát közelíti. 7 személyes X5-ös BMW (van X7-es is, de az már brutál drága), Q7-es Audi, meg vannak nagyobb Mercik is (350-es??), amik már kb. 505-515 centisek. Brutál nagy, de úgy már van némi csomagtér is a 7 főnek, szóval nem egy C-Max vagy Dacia Lodgy. Sőt, szemezek-szemeztem Matda CX-9-essel is. Itthon talán nem is volt kapható, de használtan van néhány példány. Nekem sok szempontból szimpatikus, bár a fogyasztása az pont nem az.
[ Szerkesztve ]
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
forumpista
aktív tag
Attól hogy ismered a tipushibáit attól még az árába ezt nem igen tudod belealkudni amig elő nem jön.
Senki nem fogja milliókkal olcsóbban adni az autóját, mert lehet hogy majd a vevőnél 10-20-30e km múlva összesz@rja magát a motor és mehet generálozni.Amíg meg nem romlik el, addig senki nem fogja a 3-4 milliót érő autóját - preventativ jelleggel - elvinni egy másfél milliós motorfelújításra.
Szóval egyszeri használtautó vásárló hiába tájékozodik, igazából meg van lőve, főleg hogy ahogy írtam, ma már szinte minden autó túlbonyolított sz@r, amin ha bármi elromlik már repkednek is a százezrek.
20 éve arra kellet figyelni hogy ne vegyél fél millió kilometerről 150e-re visszacsavart órájú autót mert akkor 50e km múlva jöhetett a motorfelújítás.
Ma ettől nem kell tartani, mert sok autó (valós) 150e km-ert sem megy el motorfelújítás nélkül...Céges passát nincs egy éves és már megeszik 1 liter olajat 10e km-er alatt. Szervíz szerint ez normális. Gondolom milyen állapotban lesz majd 10 évesen...
-
Döglött Róka
veterán
válasz forumpista #227 üzenetére
"Céges passát nincs egy éves és már megeszik 1 liter olajat 10e km-er alatt. Szervíz szerint ez normális. Gondolom milyen állapotban lesz majd 10 évesen..."
4 éves céges Passat (2020 Sedan TDI) van nálam, semennyi olajat nem eszik. Ott valami baj van és a szervíz szimplán átb*sz.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Vesa
veterán
válasz forumpista #227 üzenetére
Na de akkor miért vagy annyira EV ellenes? Az EV-k többsége faék egyszerű, pont megoldja az agyonbonyolított ICE-k problémáját.
A tudomány a valóság költészete!
-
nagyúr
válasz Döglött Róka #228 üzenetére
Nem feltétlenül.
[link]Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Igen, 1-2 éves autó, aztán 2 év után lecseréled a következőre, mielőtt még jönnének a komolyabb cserék és javítások. Csak ugye tipikusan az elérhető kínálat a 3 éves cégautó, 150 ezer kilométerrel, azoknál meg azért nem ennyire egyértelmű a matek. Persze ha meg tudsz csípni egy 1-2 éves kocsit 15 ezer kilométerrel, ellenőrzött előélettel, nemdohányzó hölgytulajdonostól, az biztos tuti vétel, de szerintem ezekből azért nincs túl sok (legalábbis amikor utoljára néztem, akkor nem volt, úgyhogy maradt az új ) .
-
-
Döglött Róka
veterán
Egy ev alatt beleraktam 45k-t, nem volt olajzabalas. Nekem johetsz mas anonim poszttal. Nekem van ilyen autom, neked nincs, forumpistat meg atverik. 1 liter egyszeruen sok. 🤷
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Vesa
veterán
A szoftver meg hagyján, azzal nem szokott gond lenni, viszont egy inverter vagy hajtómű, tud költségeket okozni. Viszont a mechanikai oldal körökkel egyszerűbb, nincs bonyolult motor hengerekkel, szelepekkel, olajjal, turbóval, nincs bonyolult váltó kettostomeguvel, nincs kipufogó rendszer és lehetne sorolni. Féket is kb. 150k km után kell megnézetni, hogy cserés-e már. Barátom kocsijában 130k km után csak azért cseréltek betetet, mert tartott az anyagfaradastol. Kopás alapján meg maradhatott volna.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
-
Vesa
veterán
Ha megnézed az első generációs EV-ket (1-es Leaf, i3; Ioniq), de akar a Tesla első modelljeit is, mai napig mennek. Pedig ezek már 10-12 évesek. 15 évet gond nélkül elmennek, feltéve persze, ha az előző tulajok megfelelően használták. De ez az ICE esetében is így van. Most pedig már szerelik az újabb technikát, melyek fejlettebbek, tartósabbak. Egy akkupakk a statisztikák szerint, túléli az autót.
A tudomány a valóság költészete!
-
cucka
addikt
A villanyautónál az akksikkal van a legkevesebb baj, meglepően tartósak.
Teslánál láttam erről adatot, 200 ezer kilométer után az akksik jellemzően még tudják az újkori kapacitásuk 90%-át. Függ attól, hogy mennyit gyorstöltöd, meg hogy milyen a kémiája az adott akksinak.Illetve ha mondjuk 300k km után cserélni akarod, a régi akksi még ér pénzt, pl. szigetüzemű napelemes rendszereknél előszeretettel használnak autós akksikat.
-
nagyúr
válasz Döglött Róka #234 üzenetére
Nem anonim volt a poszt, ott van, ki írta. Mivel én nem értek hozzá, így gondoltam hátha segítség egy olyan ember hozzászólása, aki vélhetően ezzel foglalkozik, teszteli, tesztelheti.
Én erről nem nyitok vitát.Az én autóm egyike sem eszi az olajat.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
forumpista
aktív tag
válasz Döglött Róka #228 üzenetére
Nem az én autom, én jeleztem a cégnek, az meg a szervíznek, ennél többet nem tudok tenni az ügy érdekében.
De nem egyedi eset, vmi nagyon hasonlóra panaszkodtak a speedzone-ban kb. egy hónapja:
https://youtu.be/KpBV9e7hcaA?t=778 -
Döglött Róka
veterán
válasz forumpista #242 üzenetére
Ja en is lattam ezt es nagyon fura. Nalunk a cegnel szinte csak ilyen tdi-k vannak es senkinel mem fordult elo, igaz mind legalabb 2-3 eves.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
8th
addikt
Bohócorr és paróka jár hozzá? Továbbra sem értem mi a tökömért nem lehet a fűtés-szellőzés-légkondi funkciókat fizikai gombokkal vezérelni. Helyette egy vacak tabletet ujjazzon az ember fia minden alkalommal ha bármin állítani szeretne. Meg dobfékek 24millióért? Ne már gyerekek. Das Auto.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Ja fut de mennyit? Gyorsan ránéztem hahun az 1gen Leaf hirdetésekre. Általában 80 km körüli hatótávokat írnak az eladók de tudjuk hogyan megy ez. Ezek indokolatlanul optimista számok, picit felfelé kerekítik hiszen el szeretnék adni az autót ami elég nehéz ha őszintén odaírja, hogy téli hatótáv 40 km vagy annyi sem. Az konkrétan arra is kevés, hogy Dunakesziről ingázzon valaki a 17 kilométerre található újpesti munkahelyre.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Sinesol
veterán
[link] Ilyen, ha nem fizetnek a tesztért, tovabbra is hulladék a Volkswagen.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Ezt én is olvastam. Csak tudod számomra ilyenkor mindig döbbenet, hogy elvileg teljesen egyértelmű dolgok tényleg nem esnek le az agyakban a fejlesztések során? Vagy ha leesnek, de az életből felmentett marketinges, vagy akárki, aki autót sosem vezetett, az hogy tudja átvinni az egyértelműen hülye elképzelést?
Ahhoz nem kell mérnöknek lenni, sem túlzottan okosnak, hogy világos legyen az, hogyha egy gyakran használt funkciót a harmadik almenübe teszünk egy gomb helyett, akkor az közlekedés biztonság szempontjából nem túl jó.De ugyanez a kötelező tábla felismerő rendszerrel. Mikor az EU vezetőség első felindulásból úgy akarta ezt kötelezővé tenni, hogy ne is tudd felülbírálni a gázpedállal a felismert táblán lévő sebességet, hiába nyomnád neki. És úgy kellett nekik elmagyarázni, hogy Béláim oké, hogy baleset megelőzést akartok, de ez így iszonyatosan balesetveszélyes lenne millió lehetséges szituációban.
De eleve már az a vicc, hogy ezt magyarázni kellett nekik...8th: 1gen Leaf új korában sem volt combos. 2018-ban vett a cég 2 Leafet, 3 évig használtam őket. A minőségre meg a beltér egy évtizeddel korábbi kinézetére (főleg ami a középkonzolt illeti) ne is térjünk ki.
A hatótáv jó időben kicsivel volt 100 km felett, szutykos hideg időben ilyen 70 km-ek voltak, ha nem óvatos vezetés volt. Mindig mondtam ilyenkor, hogy 100ra töltve sem szívesen indulnék meg mondjunk a 4. Kerületből a 18-ba és vissza egy jó mínusz fokos időben.[ Szerkesztve ]
-
bteebi
veterán
Köszi a tippet, de kisbuszt több tényező miatt sem szeretnék. Sokat megnéztem, de nekem alapvetően nem bejövősek, bár amúgy rém praktikusak. Szóval simán lehet, hogy előbb-utóbb mégiscsak egy kisbusz lesz...
A Ford Tourneo-n pl. egész sokáig gondolkoztam, de minőségben/fícsörökben és teljesítményben SE az igazi az se. Vagyis hát nagyon messze vannak a számomra ideálistól. Tudjon gyorsulni (lehetőleg <9 s) és menni is (bár amúgy 150 fölötti tempóval kb. sohase mennék, szóval ez a legkevésbé értelmes igényem), legyen alapvetően minőségi a beltere, lehetőleg perforált bőr ülés fűtéssel-hűtéssel, legalább 2 zónás klíma, napfénytető, jó hangrendszer. Ez utóbbi nekem sajnos eléggé fontos, bár a legtöbb autó minőségibb saját hifijével elégedett szoktam lenni (a sógorom Kia Carensében is egészen tetszett, pedig nem extra). Teljesen tipikus családi autós igények.
A VW Multivanen is gondolkoztam, de az is csak akkor lenne igazán jó - már ha egyáltalán lenne rá pénzünk (nincs) -, ha felcsapnánk hippinek. Az meg még nem most lesz. Napi használatba lenne, és valószínűleg csak általam (kell valamivel munkába járni, és elsősorban nem kisbusszal szeretném), szóval nem bánnám, ha valahogy ki is nézne - tehát <> kisbusz.
Nekem leginkább egy 7 személyes, 500-510 centis kombi kellene (mondjuk Mazda 6, BMW 3-5, vagy akár egy SuperB), de ilyen sajnos NINCS.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs