- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #105698 üzenetére
Használtnál még számodra az is előny lehet hogy megveszed és ha nem jön be akkor pár hét múlva gyakorlatilag ugyanannyiért el is tudod adni.
Újnál nyilván lenne rajta bukó.Més que un club!
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #105698 üzenetére
Azért ilyen régi bicikliknél érdemes megnézni, hogy mennyire van elkopva a hajtás, mert akkor később az árához képest nagyon sokat kell rákölteni.
-
DUB Inc.
aktív tag
Ki használ közületek gravel bike-ot?
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #105698 üzenetére
Ha ez rendes sokat váltós mechanika (mindkét irányba vált legalább 3-at akkor vehető), ha nem akkor rövid úton szarni fog menni (ha lefele csak egyet dob kerüld). Csak műanyag karos, de az könnyen tuningolható, hátra meg elég az is (ez nem a gagyi műanyag).
zoli03: Ez egy acél tányéros campa hajtás az a legkevésbé problémás. Mondjuk hosszú távon mehet rá egy kompakt integrált.
-
emiki6
veterán
válasz gabro0 #105700 üzenetére
Egy jó bringával, pláne outival nem nehéz.
Persze azért az már egy jó eredmény.
[ Szerkesztve ]
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
Vanir
veterán
Na, ma kora délután megtörtént az első balesetem (tíz+ év aktív és rendszeres kerekezés után), ami valami nevetséges mértékű szerencse folytán nem járt komolyabb sérüléssel, csak horzsolásokkal és sajgó térdekkel.
Long story short: nekem volt zöld, szépen elindultam lájtos tempóval át a zebra kerékpársávján, majd némi fékcsikorgás után a földön feküdtem. Az úriember gyönyörűen belehajtott a pirosba - hozzátenném valószínűleg nem lassan -, és balról telibe kapta a hátsó kerekemet. Nem volt rajtam sisak, max. 5-10 centin múlott, hogy nem maradok ott.Innentől én biztosan nem ülök kerékpárra sisak nélkül, akármilyen rövid távról is legyen szó. Hiába vagyok én körültekintő, hiába tudok közlekedni, a baj mindig megtörténhet. Fater életét is megmentette 6 évvel ezelőtt, az én ignoranciám pedig eddig bírta.
A bringa mellesleg elméletileg egész jó állapotban megmaradt, de úgyis most akartam vázat cserélni, úgyhogy kapok is az alkalmon...
-
DUB Inc.
aktív tag
válasz WunderKinder #105708 üzenetére
Milyet? Tapasztalat pro és kontra?
-
Vanir
veterán
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Vanir #105707 üzenetére
Nálunk sem menne könnyen egy vázcsere lenyeletése zasszonnyal,de ezért felbérelni valakit,hogy elüssön,már túlzás! Jó,hogy megúsztad ennyivel!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Peterhappy
őstag
válasz Vanir #105707 üzenetére
Jobbulást, mielőbbi felépülést kívánok!
Én négy éve közel négy méteres, szép íves repülés után fejjel álltam bele a kerékpárútba. Lepattantam a sisakomról, gyakorlatilag leszakadt a vállam, tört a kulcscsontom is, bordám is, a sisakból is egy darab, pedig nem egy vacak darab volt (Giro Indicator). Kizárt, hogy élve felkeljek onnan, ha nincs rajtam sisak (de minimum életem végéig tolókocsiba kényszerülök+agykárosodás).
Véletlenek egész sora kellett az esethez, egészen ritka balszerencsés vagyok, mégis azt mondom, nagy mákom volt. De tettem is érte, soha nem tekertem sisak nélkül. -
DUB Inc.
aktív tag
Felelőtlenség sisak nélkül tekerni...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Peterhappy #105676 üzenetére
Nézz pl.itt szét,keress valamit,majd véleményeztesd a fórumban.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Vanir
veterán
válasz ro_bert17 #105718 üzenetére
Győri vagyok, itt is sztenderd eset. Szent István út, borzasztó forgalmas, néhány igencsak rossz forgalomtechnikai megoldással.
Hasaggymeg: Upgrade mindenek felett!
vighpeter: Sajnálattal olvasom, és még jobban örülök, hogy nem repültem nagyobbat.
lsebestyen: Nádor aluljáró előtt, a városházánál szerintem jobb a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
Peterhappy
őstag
válasz Vanir #105720 üzenetére
Szívesen "dicsekszem" a balesetemmel, ha ezzel bárkit is meg tudok arról győzni, hogy sisak nélkül egy tapodtat se. Hála az égnek, akadnak páran az ismeretségi körömben, akiket meg tudtam győzni és akad köztük egy olyan Srác is, aki már nem élne, ha egyszer, "ott és akkor" nincs rajta sisak.
@Hasaggymeg: Köszönöm a tippet, körülnézek itt holnap!
-
emiki6
veterán
válasz gabro0 #105706 üzenetére
Mióta rendes bringám van megtaltosodtam én is, pedig ez csak egy treking, amit vettem, persze én alkatomból adódóan jó állóképességű vagyok. Meg félig trollkodásból írtam. (bár csak vasárnap óta van meg, lehet pár nap és elfogy a lendület...)
Igaz, hosszabbat még nem tekertem, de tervben van.Vanir: Gyors felépülést!
Még tavaly volt a bajcsyn egy parszáz méteres olajfolt. Nem gyanakodtam, gondoltam locsoltak és már szárad fel... aztán ráértem a piros festésre, 2 fokot elmozdítottam a kormányt és kicsúszott alólam a bringa, aztán csúsztam pár métert... az egyik térdem lehorzsoltam és pár hétig nem nagyon tudtam hajlítani az izület duzzadtsága miatt. Szerencsére a bicikli markolata kínvallatós volt, ezért volt rajtam kesztyű.
A másik eset egy magas patkával és rossz időzítéssel történt. Klasszikus átfordulás az első kereken történet... ezek egy fél éven belül. Tanulópénznek jók voltak, mostmár óvatosabb vagyok. Egy sisakot nézek majd, ha az upgradeben oda is eljutok.Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
JackFeryll
őstag
válasz IMIIKE1998 #105713 üzenetére
Campagnolo-nál is az a jelen hogy szemetet kell gyártani és butítani mindent ami használható és nincs rajta elég haszon.
Régebben az alsóbb kategóriás szériákban is rendes mechanika volt és tudtál velük egyszerre többet váltani fel-le. Túl olcsón volt jó.
A szétbutított újban több a műanyag és lefelé csak egyenként tudsz váltani. -
WunderKinder
tag
válasz DUB Inc. #105710 üzenetére
Tavaly építettem magamnak, Planet-X London Road váz, Mavic Aksium kerekek, Sora váltás, 48/36/26 Deore hajtómű, 11-32 fogaskoszorú, TRP Spyre fékek,
Panaracer Gravelking SK 40-622 gumik és On-One Midge kormány.
Még csak kb. 2000 km van benne, főleg betonon. De azért jártam vele könnyebb terepen is. Nekem nagyon bevált, igazi mindenes bringa. Aszfalton is jó tempót lehet vele menni és remekül lehet vele földutakon is csavarogni. Próbáltam 28-622-es gumival is, de azzal csak kényelmetlenebb, volt gyorsabb nem.
Tavaly jó pár teljesítmény túrát, brm-et és egy Balaton-kört is lenyomtam vele.
Annyi probléma van vele, hogy a Sora hátsó váltó nagyon nem való terepre, azt még idén kicserélem valami erősebbre.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz IMIIKE1998 #105717 üzenetére
Használt bringánál a legfontosabb az előélete, ha gondos gazdája volt, akkor sok évesen is egy remek bicaj lehet, ha meg egy trehány gazdája volt, akkor már akár fél vagy 1 év használat után is úgy kaphatod meg, hogy ezer sebből vérzik. Erre nincs aranyszabály, a legbiztosabb az, ha megengedi a tulaj, hogy legalább részlegesen szétszedhesd, de erre kevesen hajlandóak. Meg ha nem értesz hozzá, akkor hiába szeded szét.
[ Szerkesztve ]
-
height
aktív tag
Sziasztok!
Kerékpár vásárlásban gondolkodom, és még nem tudtam dönteni hogy milyen legyen, a segítségeteket kérném, mit tanácsoltok, napi 15 km-t hajtanám átlagosan, és kb 90-100 ezret szánnék rá.
Mit javasoltok ?
Köszönöm, ha válaszoltok!! -
Misi1980
senior tag
válasz Hasaggymeg #105699 üzenetére
Megkérdezhetem hogy hol vetted ezt a cipőt?Esetleg egy linket is tudsz csatolni?
[ Szerkesztve ]
-
DUB Inc.
aktív tag
válasz WunderKinder #105727 üzenetére
Köszönöm a választ. Melyik váltó lesz az utód?
-
Véreshurka
senior tag
válasz WunderKinder #105727 üzenetére
A TRP Spyre-re már legalább 2 éve fáj a fogam, de pont azután hallottam róla miután már útban volt az Avid BB7-esem. Mlyenek vele a tapasztalatok? Könnyen beállítható, érezhető, hogy mindkét dugattyú mozog? Esetleg van tapasztalat más mechanikus tárcsfékkel?
El Psy Kongroo
-
ivana
Ármester
válasz JackFeryll #105726 üzenetére
Pontosan és azzal lehet megállapítani, hogy az oldalsó kis kar hányat tud váltani. Ha többet akkor a régi fajta. De asszem ez a mirage még a régi lesz, az öröj élet, ha elfárad a rugó az kapható, és talán a legjobb feelingre.
-
WunderKinder
tag
válasz DUB Inc. #105731 üzenetére
Szívesen. A váltót még nem tudom, valahol egy régi XTR-m van itthon, azt még talán megpróbálom. Vagy átalakítom 2x11-esre hidraulikus fékekkel.
Véreshurka: A féktől nem vagyok elájulva, azért egy Hayes CX5-től vagy a Shimano CX akármitől (nem emlékszem már a számára) nagyságrendekkel jobb. Egyébként egy alap hidraulikus fék lemossa minden tekintetben, pedig jó bowdenekkel (Jagwire Road Pro) van összerakva. A BB7-et montin próbáltam, azzal kb. egy szint. Beállítani nagyon könnyű és nem hajlamos az elállítódásra. -
Katsu
aktív tag
válasz Véreshurka #105670 üzenetére
Szia,
Köszi szépen. Megnézem.
Üdv: Katsu
-
-
eastsider
nagyúr
Sziasztok,
700x28-as külsőből mi lenne az ajánlott? (fitnessen)
városban használom, jó lenne defektálló(?) és reflexcsíkos.előre is köszi
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz height #105729 üzenetére
Én az összefoglaló átolvasását ajánlom,hogy legalább eldöntsd mit szeretnél.Majd utána böngészést ajánlok,kerékpárok kiválasztását és itt a linkekkel való véleményeztetését.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
Már kezdtem örülni, hogy hétvégéig úgy tűnik összeáll minden, jön az utolsó problémás alkatrészem, a lánckerék. Erre tegnap szemet szúrt valami, íme: [kép]
Egyből nézem a webshop-ban a leírást, csak nem lehettem ennyire hülye, hogy nem kompatibilis villát rendeltem, de nem én voltam figyelmetlen, 27,5" boost és a max gumi szélesség 81mm. Az enyém meg csak 71mm, de a fékhíd felett van kb 2-3mm hely. Ez egyértelmű, hogy így nem maradhat, mert baleset veszélyes. Néztem az egyel újabb generációs Pike-ot, ott már a fékhíd több centivel magasabbra van húzva.
Ma felhívjuk a németeket, kíváncsi vagyok mit mondanak, mert ez nekem minimum 30 ezer bukó ha eladom a villát. Ráadásul már beépítve, nyak levágva, átmatricázva. Visszaküldeni se lehet. Valami kupont ki kéne csikarni belőlük, valami kompenzációt, mert a rossz leírásuk miatt elég nagy problémám lett. Fasza. Hétvégén megyek Eplénybe 1 hétre, ugrott a bringázás. Majd helyette berúgok bánatomban.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #105744 üzenetére
A webshop leírásról azért én lőnék egy screenshot-ot a biztonság kedvéért. Mármint el tudom képzelni, hogy átírják, majd jól megmondják, hogy te nézted be
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #105744 üzenetére
...már előbbi írásodból is kiérződik,hogy mennyi dolgod lehetett ezzel a kerékpárral,és itt egy szakértőről beszélünk! Egy mugli eddig már öngyilkos lett volna...ha egyáltalán észreveszi a hibákat és nem addig tolja neki míg végül egy új bringa árát kell majd ráköltenie.
(#105745) jjeahh...+1,jól beszél székely fórumtársunk!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Logo
csendes tag
Sziasztok,
vennék használtan egy Nakamura Xfire gépet.
Felniket lecserélték duplafalura. Kormány is új.
30k-ért eladó, ami nekem még szimpatikus is.
Vélemény?
Köszi.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz jjeahh #105745 üzenetére
Köszi a tippet, bár csak nem ekkora szemétládák. Biztos ami biztos lementettem.
Hasaggymeg: Mondjuk annyiban speciális az én esetem, hogy egyrészt egy pedelec montiról van szó, amit jóval macerásabb szerelni mint egy hagyományost. Másrészt meg Cannondale, amihez az alkatrészeket nem emelik le a sarki kerékpárbolt polcáról. Ha minden alkatrész elérhető közelségbe lett volna, már rég készen lennék vele. Tehát nem feltétlenül ekkora szívás egy használt bringa, még akkor sem ha felújítandó. Mondjuk ez a villa dolog engem is meglepett. De abban igazad van, hogy feltehetően egy nem túl műszaki beállítottságú felhasználó, úgy ahogy van használta volna. Bár a váltó problémák hamar utolérték volna. Vagy egy finom kis láncszakadás a pedelec-el, turbó módban.
Közben eszembe jutott, hogy itt a gyári RS Sektor villa, még nem adtam el, annak a fékhídja más, abban táncol a 2,8-as gumi. Ha megjön hétvégéig a lánckerék, akkor átmenetileg visszamegy a gyári villa. Így használható lesz végre a bringa.[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #105744 üzenetére
ezt a szívást, én kb gutaütés határán lennék, persze már a túlsó oldalán!
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #105748 üzenetére
Azért egy erős motor az rendesen ad6 a hajtásnak,nagyobb rásegítésen,terepen,gondolom még amatőrként olyant mész pár nap alatt mint Nino Schurter,elkoptatod az egész hajtást.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Max
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs