- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi A2 - fejlődött is, meg nem is
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Mobil flották
- iPhone topik
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ivana #132014 üzenetére
Az e országúti szerintem is egy ma még értelmetlen kategória, de ezt amúgy többször el is mondtam, nincs is túl nagy piaca. Gyakorlatilag a mai pedelec rendszerek még nem alkalmasak egy modern országúti felhasználáshoz, túl nehezek és túl kicsi a hatótávjuk hozzá. A fazua rendszer előremutató a kompakt mérete miatt, de az is gyenge és kicsi a hatótávja.
A 45-el kapcsolatban is az a baj, hogy nem ismered a működését. Az átlag, szabvány pedelec rendszer a 45-öt úgy nem tudja, hogy simogatod a pedált, és repeszt 45-el síkon. Ha felteszed max rásegítésre, és kényelmesen tekered, akkor soha nem mész vele 45-el, inkább a kényelmes 30-35-öt lehet így tartani. A 45-höz bele kell állni a pedálba és ha ezt teszed, pár km alatt be is durran a combod, tehát ezt huzamosan tartani, még egy ilyen rendszerrel sem könnyű. Az mondjuk igaz, hogy egy tapasztalatlan bringásnak a 45-ig hajtó kicsit sok, kicsit veszélyes lehet, mert azért a gyorsulása elég jelentős tud lenni. Ez már nyilván saját felelősség is, hogy a tudásodnak a megfelelőt vedd meg. Az én tapasztalatom az, hogy a 25 terepen tökéletesen elég, mert fölfelé ez már XC-ben kb világkupa tempó. Síkon kikapcsolom a gazdaságosság miatt, és lefelé is ki van kapcsolva. A 25 városi közlekedés mellett kicsit azért kevés, mert az átlag bringás, egy 30 körüli tempót, néha 35-öt szeretne menni síkon. 25-nél meg jön a fal érzése. Tehát azért lehet létjogosultsága 45-ös gépnek vagy a 25-öst megcsippelni.
A szabvány 250W-os pedelec abszolút kerékpár, minden értelemben. A nagy teljesítményű, ebike már más kategória, ez inkább az elektromos motor kategória, de ezeket külön kell választani. Amiről mi itt beszélgetünk, ami a vita tárgya, az a szabvány 250W-os pedelec. Illetve a 45-ös S-pedelec.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- 3D nyomtatás
- Formula-1
- Max
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Xiaomi Mi A2 - fejlődött is, meg nem is
- Sorozatok
- Kompakt vízhűtés
- LG LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs