- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz wasdffafaaff #144699 üzenetére
40-45ezerért a tiéded, vs 40-ért vadiúj összetlós? Nem is tudom
Jó, a prakkeres is egész "érdekes", de na!
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
wasdffafaaff
junior tag
amugy 10-12 ezerért egy hidraulikus abroncsféket akarok eladni.csak légteleniteni kell meg egy csövet cserélni rajta.ugyhogy nem tudom,láttam itt a forum le írásba hogy kéne megcsinálni de nem nagyon jött össze xd mondjuk a le írásban tárcsa fék van ,a bicikliboltba megcsinálják 3 ezerért azt mondta a csávó de várni kell rá 1 honapot is talán
-
wasdffafaaff
junior tag
válasz -=RelakS=- #144701 üzenetére
dehát nekem 28 colos kerekem van az teljesen más árkategoria.én tudtam az elejétől kezdve hogy a 26 colossal keveritek
3 évvel ezelött ilyen 26 colos elég régi biciklit adtam el 24ezerért
[ Szerkesztve ]
-
Massmurderer
őstag
válasz -=RelakS=- #144701 üzenetére
Mi ez a szörnyszülött???
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #144701 üzenetére
Szerencséd,hogy nem össztelósnak nevezted!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #144705 üzenetére
Elírtam, na XD
Massmurderer
Ja, pont azwasdffafaaff
Ilyen vázzal nekem csak 26-oshoz volt szerencsém. Lehet, hogy jobb képet kellett volna megosztani?[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Massmurderer
őstag
válasz Hasaggymeg #144705 üzenetére
[link] Hát ez az elöbbi linknél volt,de szerintem egy 0-val több van a végén xtr rendszer nem is tudom ilyenre minek.
[ Szerkesztve ]
-
wasdffafaaff
junior tag
válasz -=RelakS=- #144706 üzenetére
jó lehet a képen 26 osnak nézki .de ez 28-as abba biztos lehetsz
-
TayRol
veterán
válasz Hasaggymeg #144698 üzenetére
nekem itt a srácok erre 70e körül mondtak árat. Speci Hardrock. Olajos fék, Acera, király váz (és vázgeo), full gyári, karcmentes. inkább megtartom.
csak hátsó fogaskerék sort kell megpucolnom, egyszer eső után tettem el...
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz maximilian4 #144674 üzenetére
csapágycsere, az "erre van".
De azt érdemes ellenőrizni, hogy nem az van-e, hogy teljesen beálltak a csapágyak, és a tengely forog bennük szorosan, mert az tönkreteszi a tengelyt. Nekem mikor beázott, akkor az első így járt, először még azt hittem, nincs gond, de hamar gyanús lett kézzel forgatva
Darabonként néhány ezerrel azért számolhatsz, elöl kettő, hátul általában 4 szokott lenni, de ha koszolódás, akkor lehet, hogy nem kell mindet cserélni, pl. a hátsó belsőket nem..A középcsapágyamnál múlt héten kentem újra a bal oldalit, az is zárt "ipari", de csak azért bontottam meg, mert tudom, hogy nincs neki sok hátra, egy kis (jó sok) zsírral próbáltam meg elodázni a cserét, két utat már kibírt nyikorgás nélkül /úton a csere, csak valószínűleg szekér hozza/
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
nagyúr
-
6030D
Ármester
válasz wasdffafaaff #144673 üzenetére
Mi a pontos típusa (vázfelirat)? Most már tényleg érdekel mi ez, és honnan van. Kellene nekem is egy aszfaltozós gép.
Mondjuk a dupla vállas DH villát ha lecserélnéd szimplára, akkor az kisebb súly, könnyebb lenne vele haladni.
A kormányszarvak miért úgy állnak? Szatyor vagy kürtőskalács adapter?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #144712 üzenetére
5-6e huf,annyiért megéri kenegetni? Nekem most már 2 éve megy (XT),de az előtte levő is annyit bírt (SLX).
(#144714) 6030D ...kellene nekem is egy aszfaltozó gép...mondd,hogy viccelsz! A déhá villa,meg a kürtőskalács-adapter viszont nagyon ott van! Ott 2 kormánycsapágy között komoly rugóút leledzik.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #144715 üzenetére
50e Ft-ért ami best buy? Simán!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #144715 üzenetére
Az ilyen kényszermegoldások mindig úgy születnek, mint ez a legutóbbi is: felültem a biciklire este, induláskor semmi. 5-10 km között már valami egyértelműen nyikorog, azt hittem először, az új fék teszi.. aztán bebizonyosodott hogy a pedál felől jön, még vissza sem értem a 30-as körről, mikor vállalhatatlan lett (értsd: ha formás futó csaj jön szembe a bicikliúton, akkor nem tekerünk, mert ciki. de igazából minden esetben ciki ) . Másnapra meg be volt tervezve egy munkába jövés, hát valamit kellett csinálni . Addigra talán (de azután már biztos) már meg volt rendelve a cseredarab szerszámaml együtt, de annyit már szerintem nem bír ki. Azért ragaszkodom hozzá, hogy csak csapágyat cseréljek a teljes csere helyett, mert olyan jól kiválasztottam a szexi kék elox színű apróságokat, hogy ez már hiányozna - ha valami hasonló olcsóságot veszek, biztos ugyanilyen sz*rul tömített csapágy lesz benne gyárilag, akkor már inkább a csapágyakat cserélgetem (lehetőleg jobbra). De bent figyel a kosárban egy olcsóbb GXP-s csapágy is, ideiglenesen végülis szürke színűvel is lehet tekerni
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #144716 üzenetére
Hát azzal biztos "feledzenéd" magad a profik közé...már ha túlélnéd
(#144717) ZolkoW...hú,ezt a vállalhatatlan dolgot nagyon ismerem! Nejem unszolására elmentünk párszor a Dunakanyar MTB csapattal (akkor még más volt a neve) és az amúgy patent(nek hitt) kerékpárom minden velük megtett menet alatt előhozakodott valami hangos,és számomra kínos nyekergéssel,melyeket rossz esetben teljes kazettatest beakadásokkal és látványos lánccsattogásokkal spékelt.Kazettatestet javítottam,repedt bakos sort gariztattam,melyek egyedül faxán mentek,velük nyekeregtek azok is,majd cseréltem kazettatestet újra,mely összesen 300 km-eres korában újra szétment,szerencsétlenségemre szintén egyik közös tekerésünk alatt. Még zrikált is valaki,hogy meg kellene kenni a hajtást... Azóta megint újra cseréltem kazettatestet,de szerintem ha akarnám,hogy ez is szétessen,csak velük kellene mennem egy 7végén.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #144517 üzenetére
Aki írta ezt a szösszenetet, nyilvánvalóan nem ért hozzá. Az árak amiket írt, inkább hagyományos kerékpárokra vonatkoznak. 400 inkább az alja az elektromosnak.
Erre azért nehéz válaszolni, mert felhasználás kérdése, hogy mennyi energiát használunk el. Elektromossal lehet több, mondjuk egy olyan embernek akinek addig semmi vagy csak nagyon minimális kedve volt kerékpárra ülni. Ha elektromossal sokkal többet megy, akkor a rásegítés ellenére is többet fog sportolni mint előtte a hagyományossal, amivel meg alig ment. Terep használat megint más tészta, ezt érdemes külön kezelni. Itt a villanybicóval csak rövid távon lehet “csalni”, hosszabb távon nem a befektetett energia lesz kevesebb, hanem a sebességed lesz nagyobb. A végén a fáradtság hasonló mint analóggal. -
Runner_fxr
Ármester
válasz ZolkoW #144717 üzenetére
A modern, felső kategóriás bringák esetében annyira precízen passzol minden, hogy a legkisebb pontatlanság is recsegést, kattogást eredményez. Borzasztó idegesítő olyan embernek, aki azonnal felismeri, hogy ez valami nem oda illő hang. Arról nem is beszélve, hogy a legapróbb dolog is úgy tud nyikorogni, kattogni, recsegni, akár egy kis kosztól is, hogy olyan mintha mindjárt szét akarna esni a bringa. Van amikor viszonylag hamar ki lehet szűrni a problémás részt, van amikor nagyon nehéz. Pláne ha több probléma van egyszerre. Én most a Meridával nagyon megszívtam. Kb 3 szor szettem szét darabokra az egész bringát, az egyik kattogó hang a kormánycsapágyból jött. Ez megoldódott egy tisztítással, zsírozással, a másik meg a tag felől. Na ezt beazonosítani nagyon nehéz volt. Szétszedés és összerakás után teljesen csöndben volt, elmentem bringázni, 20-30km múlva már egyre durvább recsegés mellett hajtottam a bringát. Rájöttem, hogy ha a tag felső befogatási pontján meglazítom a csavarokat, a hang megszűnik. Valószínűleg gyárilag pontatlan egy kicsit a himba, ezért kattog a tag. Úton van a csere darab gariban. Remélem most már csend lesz és békesség.
[ Szerkesztve ]
-
gabro0
őstag
válasz samujózsi #144481 üzenetére
Milyen szélességben használod? Kérdezni akartam milyen nehéz vagy, de már írtad. Nem mindegy milyen súlyt kell "cipelnie", mennyire van fújva és milyen széles.
#144509 zzola: Nem olyan rossz az, csak fogtam egymás mellett a kettőt és már ott meggyőzött a GP. Az oldalfala puhább, a keverék érzésre is tapadósabb. Az oldalfal vastagságának azért van jelentősége, mert ott tud valamennyit tágulni vagyis a vékonyabb kedvez a menetkomfortnak.
Úgy látom már mentél vele, ahogy érzed. -
G@ben
addikt
Szeretnék venni egy prizmával egybeépített hátsó lámpát, ami nem túl nagy méretű. Ez tetszene, de semmilyen tesztet nem találtam, hogy milyen a fénye.
Ez sem tűnik rossznak, bár azt írja, prizma nincs benne, de az alsó része kicsit annak tűnik.Valakinek esetleg van tapasztalata ezekkel? Az elsőben a fényerő érdekelne, a másodikban meg a prizma megléte vagy hiánya.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
őstag
válasz Paxker315 #144684 üzenetére
hogy az ősmontisok adok-veszek egy remek csoport ("kiváló közösség") azt azért cáfolnám, pont tegnap futottam bele egy hülyébe megint, és egyre gyakoribb (pedig vevő lennék, nem eladó, el se merem képzelni milyen lehet eladni valamit) ahogy hígul a csoport úgy lesz egyre több vállalhatatlan arc
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Paxker315
addikt
válasz zzola #144722 üzenetére
megnyugodhatsz, kategóriájában a legjobb defektvédelme van. Nekem nem sikerült vele ledefektelnem, pedig városban-trekkingen használtam.
Bár én a Bontrager R3-vel sem kaptam egyet sem, pedig megmondta előre egy ismerős, hogy majd hetente lesz egy.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
gabro0
őstag
válasz zzola #144722 üzenetére
Igen, defektállóságban is majdhogynem csak jobb köpenyek vannak. Amíg nem kapsz defektet, ne foglalkozz vele szerintem
Az SL csak annyit tesz, hogy az oldalfalon lévő feliratok ezüstszínűek (SiLver) a standard narancs Conti szín helyett.samujózsi: Na itt lesz a gond. Kb. 45 kilóval többet nyomsz, mint én és csak 2mm-el szélesebb gumin ülsz ugyanakkora nyomáson. Ahhoz hogy ugyanakkora legyen az aszfalton a nyomás, talán még a 28-as is kevés volna, hogy ugyanazt a tapadást tapasztalhasd mint egy könnyebb kerekes.
-
Paxker315
addikt
válasz gabro0 #144729 üzenetére
valójában Silver Label, de semmi jelentősége! Csillagos ötös nomenklatúra: tegye fel a kezét, akinek az első asszociációja az "SL" láttán nem a "superlight"
Amúgy az ilyen árfekvésű gumik (Zaffiro, Lithion2) ilyenek. Spórolós. De normális használat esetén megbízhatóak
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Because
őstag
mi lenne a véleményetek erről a bicóról?
[ Szerkesztve ]
-
-
Paxker315
addikt
válasz Because #144731 üzenetére
röhejesen túlárazott..
6600-os ultegra? akkor kb. 2007 körüli. A szett. mert a váz még attól is régebbi ~ 1999-2000 körülre tippelem
A felnik macskadobálásra kiválóak. 14mm belső szélesség, box-profil, ez a tipikusan olyan felni, amit hülyeség gyártani, mert kutya nem vesz olyat, csak a nagyonbuta.
A 8ezer ft-os aliexpresszes karbonkormány meg tök jó, de elég hülye hajlítása-formája van, meg életbiztosítás is "érvénytelen", ha meglátják, hogy ezt használod.
A váz igazi matuzsálem, külső csészés fejcsapival..Amúgy ja, a felni nem jó. Értem én, hogy drága, mert tényleg az. DE kb. 25-30 éve volt divat a keskeny&boxprofil. Ma már magasabb profil és jóval nagyobb belső szélesség dukál.
140-145k körül még jó lehet.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
nmate91
tag
válasz Because #144731 üzenetére
Gondolom jó magas vagy akkor, de pl ez egy jobb vétel
-
Fall-N
veterán
válasz wasdffafaaff #144677 üzenetére
Nem vagyok pesti, vidéki (Baja). Itt Baján CTM Axon van fent kettő. Egyik fél éves és 35k a másik 1 éves és 30k. Újonnan a CTM Axon 70ezer Ft. Akkor miről beszélünk? Ráadásul ez a "fully", ami neked van amúgy sem ajánlott. Nem jó az a váz semmire.
-
-
samujózsi
tag
válasz bringasisti #144738 üzenetére
Ez idáig valahol igaz, csak kanyarba ritkán megyek be gyorsan, azzal nincs tapasztalatom, cserébe egyenes úton van egy olyan érzésem vele, hogy nagyobb tempó mellett ki akar pörögni a hátsó kerék.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Paxker315 #144733 üzenetére
A 8ezer ft-os aliexpresszes karbonkormány meg tök jó, de elég hülye hajlítása-formája van
konkrétan egy az egyben a 3T Aeronova carbon koppintása, azon se csodálkoznék ha ugyanabból a moldból jönne ki, mint az eredeti.meg életbiztosítás is "érvénytelen", ha meglátják, hogy ezt használod.
ezt nem egészen értem, itt most komolyan arról van szó, hogy invalidálja a biztosítást, ha nem bizonyos márkák alkatrészeit használod, vagy ez a "kínia-szóval-biztos-szar" klasszikus?[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Paxker315
addikt
válasz FireKeeper #144742 üzenetére
Nem szeretem az aeronova formáját. RHM-párti vagyok& FSA.
Nem feltétlenül sz.r, mert két ismerősöm is, 4 kerékpáron használ ilyeneket. De, nem tudom, a QC milyen magas szinten van ezeknél.
NB: mint említettem, szeretem a nevenincs kínai cuccokat, van is pár tucat kormány alis wishlisten, (cyrano fiziik replikák, fsa-replikák). De még lusta voltam rendelni. A probléma az, hogy néhánynak a vásárlói véleményeinél látsz 180-240 gramm közt mindenféle tömegadatot mérve-képpel. Ez felveti nálam, hogy talán a minőségellenőrzés egy kicsit laza.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FireKeeper #144742 üzenetére
Azért némi kockázat van az ilyen aliexpress-íbéj-wish-gearbest stb. többnyire kínai karbonban.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #144744 üzenetére
Haverom most vett Canyon H36 Aerocockpit másolatot Aliexpressről. 88 $ volt az eredeti 400 eurós ára helyett, kíváncsi vagyok hogy fogja bírni.
Én nem merek kínából ilyenekkel próbálkozni pedig amúgy rengeteg dolgot rendelek tőlük, de kerékpár alkatrészben nem kockáztatok.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Hasaggymeg #144744 üzenetére
én azt a taktikát követem, hogy amire rá merik írni a saját márkanevüket, és kép alapján nem vállalhatatlan, az általában okés. pl ez a toseek szerintem teljesen rendben van.
de bringás cuccot csak aliról és ebayről veszek, a gearbestről max elektronikai kütyüket, a wish meg egy lehúzó viccportál, onnan semmit.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FireKeeper #144746 üzenetére
+Napfénysüti...nem tudom,biztos sokat számít az az 1-200 gr,de terepen,mikor néha teljes súlyoddal a kormányon tartod magad,bizony csúnya lehet egy váratlan törés.Lámpa,matrica,csengő,kesztyű és egyéb biz-b@sz elmegy,de egy kormány,nyeregcső,vagy ne adj isten kerékszetten nyert súlyvesztés nekem nem ér annyit,hogy megkockáztassam.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
félisten
válasz Hasaggymeg #144747 üzenetére
2 szezont toltam le alis karbon kormány+stücni+nyeregcsővel.
Igaz, egyenes kormány, de 2019 van, nem egy rocket science kvázi egy karbon csövet megcsinálni.Oké, vázat nem vennék onnan, de karbon vázat egyébként sem vennék.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
FireKeeper
nagyúr
válasz D1Rect #144748 üzenetére
vázat is sokan vesznek onnan. a trükk nyilván hogy azért semmiből sem a nagyon gusztustalanul, gyanúsan olcsó darabokat kell megvenni. egy normálisabb outis vázszett aliról is 150k, ami nem olcsó, de nyilván nem fél milla-egy milla mintha egy neves gyártótól veszed meg.
én ugyan nem mentem még alis vázon, és biztos vagyok benne hogy abból is van nagyon fos, de szerintem több karbon törik túlhúzott csavarok, meg szar összeszerelés miatt mint effektíve anyaghiba miatt.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Fall-N
veterán
válasz D1Rect #144748 üzenetére
Pedig a váz még nem annyira kockázatos. Ugyebár a vázak Kínában és Tajvanban készülnek bérgyártásban, így valószínűleg ugyanazt kapod valami hülye matricával (Pl. LUTU), mint valamelyik kisebb-nagyobb márkánál. De ha megnézed az áruk sem olcsóbb a vázaknak, mert ugyanúgy a 30-40ezer Ft között jön ki az alu, a karbon meg 2-300$ + a csillagos ég és erre jön rá még a posta + vám is megfogja. De persze ki rendelne onnan vázat, amikor itthon is kapni vagy EU-n belül hasonló áron.
De ahogy írták a többiek más fontos alkatrészt nem vennék onnan. A csapágyak biztos, hogy nem tartósak, a kormány veszélyes lehet*. Az apróbb kütyük azok beleférnek, mert amúgy is szintén ott készülnek, csak a felirat más amit itt kapsz.
Hajtás és váltás alkatrészben amúgy is ott a SunRace ha olcsón kell jó, kár nevenincs vackokkal szórakozni. Monoblokk sem vészesen drága manapság, ezen is kár spórolni. Ha csapágy jó minőségű is a porvédő biztos, hogy gagyibb és emiatt megy hamar gallyra.
*Ha eltörik menet közben és baleset vagy esés lesz belőle, akkor rohadtul látszik hogy nem érte meg spórolni ezen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Linux kezdőknek
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- E-book olvasók
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen