- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #146000 üzenetére
Gondolom, meg az a "real thing", ahol már a tartomány is megvan, ami nem jelent kompromiszumot. (én fenntartási költségek, meg súly miatt maradtam a 11-esnél, és amiatt is, mert úgy képzelem, hogy ez jó értelemben igénytelenebb rendszer, nomeg az 50-es lánckerekek már nem annyira tetszenek hátul..) Viszont el is gondolkodtam, hogy országútinál és gravelnél viszont érdekes módon mintha nem is igazán létezne 1x12.
Pedig 1x11 (jó, főleg gravel esetén, hiszen az országútisok ortodoxak ) azért terjed és létezik ott is. Az 1x11-re, ami extra költségek nélkül mondjuk 380-420%-ot fog át, még lehet mondani, hogy kissé kompromisszumos, de az 1x12 alapból 500%, az már bőven több, mint amit egy szokásos 2x11 oúti hajtás ad...
Lehet, hogy pont ezért, mert fölöslegesen sok? Vagy a gravelesek sem szeretnének ipari körfűrészlap méretű lánckereket hátra?Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen