- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vakegérke: NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
flash-
veterán
válasz Iparmágnás #148307 üzenetére
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Iparmágnás
tag
Kedves Tagok! Szerintetek alkatrészek minőségében, megéri a Decathlon kínálatából a Riverside 920-as trekking bringa? [link]
-
nmate91
tag
válasz Iparmágnás #148454 üzenetére
Milyen területen, úttípuson használnád egészen pontosan? Amúgy alkatrészeket tekintve meg, de ez a váz még mindig egy förtelem. Itt egy cikk róla
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #148371 üzenetére
És neked hogy megy az spd? Tökéletes harmóniában van már a lábad, a pedál és az agyad, akkor is kiold ha csak rágondolsz, hogy le kéne tegyem a lábam?
Mikor terepen lecsekkoltam, hogy biztos a pedállal van-e a gond, el is döntöttem hogy amit hazaérek rendelek valami spd cipőt, a pedál már megvan és úgy is most kell új cipőt vásárolnom. Fél perc sem telt el, máris olyan furán csúsztam meg éppen csak 5el gurulva, hogy ha ott spd-m van biztos földbe harapok, később volt még 1 ilyen esetem.
Nem zárom ki hogy meg lehet ezt tanulni profin csinálni, de a fenti két eset, és az összes többi amitől félek, az mind akkor történt, mikor lassan mentem, és bámészkodtam, ösvényt kerestem, telefonnal baszakodtam, nem az útra figyeltem. Ha 40 el csapatod lefele v akár felfele , biztos hogy koncentrálsz eléggé hogy rendben legyél. Én még elrongyolok egy ganalytaposót, utána meglátjuk.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
nmate91
tag
válasz trialboj #148456 üzenetére
Nekem sima volt, pedig gyenge egyensúlyérzékem van. 10 perc alatt megszoktam, pár tekerés után ösztönössé vált az egész. Ráadásul eddig minden vészhelyzetben kioldott. Ha nagyot fékezek vagy ha kocsik között megyek, készítem a lábamat, hogy lehet oldani kell.
De amúgy nem árt ha gyakorlod a trackstandet, az is segít, hogy ha lefékezel, nem dőlsz egyből, nem akarod lerakni a lábadat, hanem egyensúlyozol és úgy csatolsz ki - majd rakod le a lábadat.
Egyszerűbb, mint látszik, fosni nem szabad csak. 1-2 dőlés benne van, na bumm. -
szkink
aktív tag
válasz trialboj #148456 üzenetére
Én pont ma mentem egy 20+-os karikát először SPD-vel már így az első úton nagyon bejött,tetszett hogy nem ugrál a lábam a pedálon,valamivel gyorsabban tudtam kigyorsítani a kanyarok után és a tempómat is könnyebb volt tartani.Igaz még kell némi finom hangolás a stoplin,de engem egyenlőre meggyőzött.Amit itt néhányan írtak anno,hogy nehéz megszokni és mennyit estek miatta,hát én is gondolkoztam a használatán,azt bánom hogy nem előbb váltottam (a véleményem a későbbiekben változhat ) Nem tudom hogy az m520-nak mennyire kell hogy kemény legyen a rugója,mert nekem nagyon könnyen kiold (teljesen lazítva+olajozva)
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #148449 üzenetére
Itt az ideje
Wombath: jaja, más dolguk nincs, szép lassan felmásznak valahogy.
Hasaggymeg: ez biztos, nekem a KOM-ok még odébb vannak. A múltkor sikerült egyet behúzni, erre másnap elvették tőlem
trialboj: nem mindenkinek megy hamar az SPD megszokása, az biztos, nekem 5 haverom váltott SPD-re nemrég, ebből egyik click'r-es, kettő multi release stoplis és egy most vált multi release stoplira, mert állandóan esik el az SPD miatt . Szerintem az SPD-vel mindenképp érdemes tenni egy próbát, ha nem sajnálod rá a pénzt és ha sima stoplival úgy érzed nem megy, még mindíg ott van a multi release, ami arra tökéletes, hogy megszokd az SPD életérzést esés nélkül. Nekem is még mindíg a multi release van rajta a cipőkön, mert lusta voltam kicserélni az SH-51-re, de már annyira megszoktam az oldalra kioldást, hogy valamikor visszarakom a sima stoplikat, mert már tuti nem esnék el vele. A hétvégi 70km/1700m túránkon is volt néhány olyan helyzet, amikor elkapart a hátsó kerék vagy kirúgtam a bringát magam alól és valahogy mindíg fordult ki már reflexből a lábam oldalra a pedálból
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ivana
Ármester
Na én is végig mértem a gépeket a cuccal, nagyjából jók voltak a becsléseim.
Alpinestars 13kg csomagtartóval, na ez kiváncsi vagyok csomagtartó nélkül mennyit ad.
Fondriest 10.4 taposó pedállal, pedál nélkül olyan 10 lehet.
Albuch kotter vintage monti 13.1kg - 400g M520 szóval 12.7kg (buzi nehéz double fighterrel, monti gumikkal hozná a vintage montikra jellemző 12.5-öt)
Hugom mátráját nem tudtam megmérni, nincs rajta biztos pont
Wilier outi 8.8 pedállal, M520 nélkül olyan 8.4 szóval kb. jó volt a 8 és 9 között tipp. -
-
Csokicsibesz
tag
Ha valakit érdekel írtam pár sort a hétvégi Kassa Maratonról [link].
Sajnos most képek nincsenek. -
nmate91
tag
válasz Iparmágnás #148463 üzenetére
Vázzal semmi, csak ronda, meg a 60 ezresen is ugyanez van. Csúcsminőségnek nem csúcsminőség, de elmegy.
Erre a célra amúgy az olcsóbbik is megfelel. Azon gyengébb a váltó, de ismerősöm 1 éven át hajtott bele gond nélkül egy valag km-t pont hasonló rövid távú, napi szintű ingázáson, télen nyáron esőben hóban...Persze ha van pénz lóvéra akkor veheted a drágábbat
-
nagyúr
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #148464 üzenetére
Köszi a beszámolót, jó volt. Gratulálok a teljesítéshez. Haverom is most volt először, szerinte is nagyon jó a pálya, meg a szolgáltatás is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #148464 üzenetére
Érdekes!
(#148466) Napfénysüti...élőben még nem láttam olyan nyalókát.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
Még nem ismertem ezt az oldalt, v Yt csatornát, egész korrekt videót gyártott a shitmano legújabb 12-es rendszereiről, kár hogy már a videó elején elnyomja ő is, a Shimanot sose többet, poént.
Ahogy Runner is mondta, hajtásból válasszuk inkább a srammosat, lehet az sem tökéletes, de azért csak jobb mint ez."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Fall-N
veterán
válasz trialboj #148469 üzenetére
Egy videót néztünk? Pont azt mondja, hogy a legjobb szettek, de az SLX olcsóbban majdnem olyan jó, mint az XT. Fékben meg az XT sokkal jobb lett. Semmiféle SRAM nem jött le, hogy jobb.
Ez is ízlés kérdése, maradjunk annyiban hogy mindkettő jó, de az XT jobb a fékben, ahogy ez várható volt.
Lassan amúgy sem nagyon van értelme hasonlítgatni, mert annyira jók ezek a szettek már alsóbb kategóriákban is, hogy mindegyik jó. Egyedül az elektronikus váltás ami még nem egál, abban tényleg jobb a SRAM. Fékben meg a Shimano jobb.
[ Szerkesztve ]
-
Kecsotam
tag
Sziasztok!
Egy monti első váltóbeállításában kérnék segítséget. Nagy nehezen betudtam nagyjából állítani az első váltóm.
- Ha elől a legnagyobb fogaskeréken van tökéletesen vált bármelyiken is legyen a hátsó.
- Ha elől a legkisebb fogaskeréken van szintén tökéletes bárhol is legyen a hátsó.
Az első 2 szélső fogaskeréken - bármelyik állásban is legyen a hátsó - sehol nem ér hozzá a lánc a váltóhoz.Viszont elől a középsőre csak az egyik irányból hajlandó ráváltani.
Ha viszont állítok az L és H csavaron a végeken, akkor ugye nem lesz jó a 2 szélső fogaskerék.Ha a bowden feszességén állítok az szintén hatással van a szélső fogaskerekekre is.
Mit tudnék még tenni? Az egyik végállító csavar teljesen végállásban van már.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Kecsotam #148471 üzenetére
Beállítod a bowden feszességét, hogy a középső LÁNCkerékre mindkét irányból frankón váltson, majd az L és H csavarokkal beállítod, hogy a szélső lánckerekek is jól működjenek.
Arra figyelj, hogy a láncterelő párhuzamos legyen a LÁNCkerekekkel, különben furán tud működni a váltó.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Kecsotam
tag
válasz -=RelakS=- #148473 üzenetére
Igen, lánckerekek, bocsi. És amikor az elején beállítom a középsőhöz a bowden feszsességét, milyen állásban legyenek az H és L állítócsavarok? Mert ugye gondolom az se mindegy, az is befolyással van a váltó pozíciójára.
Köszi a segítséget. Még csak az első szárnycsapásaim....
[ Szerkesztve ]
-
Kecsotam
tag
válasz Kecsotam #148475 üzenetére
Ez megtörtént. Ezzel kezdtem. Majd utána beállítottam az L csavart a legkisebbhez lánckerékhez. Majd a H csavart a legnagyobbhoz. És mint mondtam a külső 2 lánckerék esetében tökéletesen is működik. Csak, amikor átakarom rakni a középsőre, akkor van gond, de ott is csak az egyik irányból.
Gondolkodtam már én is azon, hogy lehet a bilincset kellene kilazítani és a váltó bilincsét kicsit elforgatni, de talán a váltó láncterelői egy síkban vannak a lánckerekekkel....
Na még próbálkozom.. Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
ZolkoW
őstag
Tegnap mindkét lámpám megérkezett, a Lumintop nagy királyságnak tűnik, majd tesztelem élesben is a héten.
(meglepően soknak tűnik a 250 lumenes középső fokozat, a 450-re már csak nagyobb sebességnél lesz szükség szerintem, vagy nappal menetfényként, vagy nem tudom, mindenesetre mivel sokkal többet fogyaszt, de szemre nem sokkal erősebb, nem hiszem, hogy sokat fogom úgy használni). Minőségi darab, és sokkal kisebb, mint vártam.
A Magicshine is tuti kis izé, ez is majd' feleakkora, mint vártam, alig nagyobb egy 100 forintosnál.. de ügyes, mindhárom módot 3 fényerő fokozatban tudja, és szintén elég minőségi hatást kelt, kicsit mélyen ül a töltőcsatija, így hirtelen egyedül a gyári kábelét sikerült beledugnom, másik kettő kéznél lévőt nem. Meg ruhára/táskára nincs kitalálva a rögzítése, ez csak nyeregcsőre való. (ezen rendelés után kezdtem gondolkozni, de nem akkora baj) /amúgy mindkettőt valamivel olcsóbban vettem ennél, a Magicshine-ra akkor volt 20% kedvezmény pl/Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
őstag
válasz trialboj #148469 üzenetére
a videó azzal kezdődik, hogy a Para megkérdezi, hogy "ha választhatnál, hogy a) életed végéig Sram szettet használsz, vagy ..." és a Thommey közbevágja, hogy "Bébébébé" utalva a klasszikus poénra [link]
ebből neked hogy jött le a Shimanot sose?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Kecsotam #148475 üzenetére
Kb tökmindegy. Az L és H csavarok csak a két véghelyzetben szólnak bele a váltó állásába.
ivana
A bowdent a kistányéron húzod be feszesre és rögzíted, ez igaz. De utána a középsőn finomhangolod, mert ott csak a bowden feszességével játszatsz, míg a két szélsőhöz ott van az L és a H csavar is.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #148474 üzenetére
Meghízott?
(#148471) Kecsotam...nézz egy videót az első váltó beállításáról,elég nehéz szavakba önteni mit is kell csinálni...vagy magyarul.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #148484 üzenetére
Körzeti?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
flash-
veterán
válasz Iparmágnás #148454 üzenetére
városba vennél bringát,bőven elég oda a 8-as hátsó sor(tehát a 24 váltós bringa sőt még a hármashatárhegyre is fel lehet menni vele..én legalábbis ilyesmivel mentem fel 15 perc alatt a fenyőgyöngyétől-nemtom ez jó idő e? )
nézd a minőséget, Cube verhetetlen szerintem ár érték arányban (vázminőség ,geo..)és most még akciós is..
ez se drága
[link][ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
nagyúr
válasz f4lcon #148482 üzenetére
Múltkor Shimano Ultegra Di2 és SRAM Force AXS összehasonlító tesztje volt egy másik fazonnal, és ott is arra jutottak hogy jó a SRAM de azért a Shimano kellene nekik inkább.
Thommey ahogy eddig néztem abszolút Shimano párti.
Amúgy az outis FB csoportban admin kolléga. Mondjuk ő a keménykezű én meg a megengedőbb vagyok.Més que un club!
-
Toobee
veterán
válasz ZolkoW #148481 üzenetére
Az enyémet (LUNIVO SIRIUS 1000 MINI) elvileg ma hozza a futár. Nem akartam tekerni ma, de így muszáj lesz.
Egyébként valami borzasztó módon elkezdett kattogni a bringa, csak nem tudok rájönni, hogy mi okozza. Wexl volt vasárnap, akkor még nem volt semmi, de a végén lemostam (sima slag). Ma reggel újrahúztam a bowdeneket vezető kis cuccok csavarjait nyomatékra, a forgáspontok nem voltak fellazulva. Pedálból viszont csak az egyiket tudtam leszedni, sajnos a CB Stamp 2 csak imbusszal szerelhető, úgyhogy a hajtókar oldali kifogott rajtam. Remélem ezek közül csinálta valamelyik, mert rohadtul irritáló így mászni.Ja, Wexl: óriási csalódás volt. 10.30-ra értünk ki, napijegyet már nem adtak ki, csak 1 alkalmas felszállítós jegyeket. 2 felszállítás + a park belépő egyébként annyiba került, mint a korlátlan jegy, szóval anyagilag kissé öngól volt a dolog. Jobban jártunk volna másik parkkal. Plusz szétkúrták a karbon kormányom lakkozását is, meg a fékkart is megkoptatták. Anarchia volt, nem vigyáztak a bringákra a pakolás során, úgyhogy részemről bojkott, többet ide biztosan nem megyek.
https://barbieripnk.hu/
-
trialboj
őstag
Ok, elnézést félre hallottam. Nekem abból jött le hogy szar a Shimano, hogy az első ágacska beverte a küllők közé az agyonkönnyített slx váltójukat, anélkül hogy görbült volna a fül, aztán hogy az új m8100 de lehet a 7100 nál is már ott van a kis támaszték a féknél, mert rájöttek hogy kispórolták az anyagot az előző szériából, és hajlik mint a nyárfa, és mert Runner úr is megerősített benne, hogy jobb az sram.
Amúgy ha ez a csávó már túlsúlyosnak van titulálva akkor baj van, amúgy ért hozzá, és sok jó videója van, ahol magyar nyelven beszél azokról a technológiákról amikről kb csak angolul lehet hallani.
Az meg hogy azt mondja a shimano régen ilyen vaj puha váltást csinált, még inkább elijeszt, nem vagyok én tatter, hogy ne tudjam lenyomni, én szeretem ha kattan és érzem ugyanakkor hallom is hogy megtörtént a váltás.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Lassan emésztem a 7végét,vagyis első (és egyben utolsó? ) versenyemet,és kezdem levonni a fontosabb következtetéseket. Amit eddig egyértelműen kijelenthetek az a 1/ rendszer meggyőzőereje,mely bár 7köznapi,vegyesen közlekedő aszfalt/terep bringásnak ma még meglehetősen drága (és talán szükségtelen is),versenykörülmények között vitathatatlan az egyszerűség miatti előnye. Súlyt nem írok,mert tegnap is lemértem,csupaszon 13.4,egy 600 ml-es (mivel közben iszol nem kettővel számolok) kulaccsal és nyeregtáska + pumpával 14,8 kg-os kerékpárnál már 2 tányér,egy DM váltó meg szerelékei sem jelentenének egetverő súlycsökkenést.Többször le kellett pillantanom hol is vagyok sebességügyileg,volt keresztben-váltás is ami értékes idő elvesztegetésével járt,amit értelemszerűen egy egyszerű rendszer teljesen kiküszöböl. Tehát versenyezni nincs jobb.
Másik tapasztalat,hogy egy Deore 615 szintű fék teljesen megfelel versenyezni,legalábbis egy ilyen,vagy ehhez hasonló pályán és felhasználóval.
Ami még számomra furcsa volt,de nem egy általános élménybeszámolóba való,hogy lefele is hajtani kellett. Egyedül tekerve is így kihajtom magam felfelé,de utána pihengetek,fékezgetek lefelé,élvezve a kerékpározást,így itt időnként külön emlékeztetnem kellett magam,hogy ketyeg az óra és helyenként talán kicsit gyorsabban is illene lejtőzni mint amit a gravitáció éppen kiad. ...erre amúgy emlékeztettek is rendesen a mellettem elviharzó versenytársak akik közül néhányat hiába értem utol,esetleg előztem is meg felfele,lefelé rendre utolértek,visszaelőztek. Amúgy meg kerékpáromat is sajnáltam egy kicsit,mert bár nem egy nagy szám,azért kellemetlen volt ütni-vágni néhány perc előny kicsikarása érdekében...de hát egy verseny pont erről szól. Uff,én beszéltem.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dreizwanzig
tag
Sziasztok!
Vannak itt zwift guruk? Az lenne a kerdesem, hogy ha veszek pl egy [ILYEN] gorgot, akkor ezt a zwift tudja vezerelni? Tehat ha jon egy hegy, akkor allitja az ellenallast? Nekem ez fontos lenne. Sajnos a munka miatt sokszor nem tudom megoldani, hogy nap kozben tekerjek, marpedig telen ugye eleg hamar sotet van. Eddig sima gorgon tekertem, kicsit monoton, rohadtul izzados, de ez van, csinalni kell, legalabb kozben meg tudok nezni par filmet. A legnagyobb bajom az az volt, hogy hogyan allitsam be az ellenallast, hogy a kinti kornyezetet szimulaljam ugymond. Tehat mi az az ellenallas, amivel pl. a sikot szimulalom, stb. Na mindegy, ugy dontottem, hogy iden telre kell egy smart gorgo, mert sztem igy elvezetesebb lesz a tekeres, meg ha magatol allitja az ellenallast, akkor nincs mese, tekerni kell. Nekem a spinning is bejott, talan ez igy kozelebb allna hozza.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz ZolkoW #148479 üzenetére
&(#148483) -=RelakS=-: A shimano váltók úgy vannak kitalálva, hogy ha jól állítod be az alsó végállást (pont ne súrolja a láncot hátul a legnagyobb cogon), akkor már csak meg kell feszítened a bowdent és kész vagy. Ha finom hangolni kell ez után akkor általában megérett a bowden a csere.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #148495 üzenetére
Ha nagyon belejössz ebbe a versenyzésbe, a végén még a köv. bringád 1x karbon lesz spd-vel és az első fejlesztésed tubeless átalakítás lesz rajta . Vicc nélkül, jövőre én is tuti kipróbálom ezt a versenyzés dolgot, ha az egészség engedi, már csak azért is, mert haverokkal túrázgatás közben mostanában állandóan azt érzem, hogy jobb is lehettem volna az összes strava szegmensen, ha nem kellett volna folyton megállni és a többiekre várni . Ami amúgy annyira nem zavar, mert a lényeg nálam a természetszereteten, túrázáson van, de ha gyorsulsz-erősödsz, akkor elkerülhetetlenül motoszkálni kezd a fejedben, hogy néha szívesen eleresztenéd a hajad, de nem lehet, mert visszafognak a többiek. Évi 1-2 versenyen legalább ki tudnám hajtani magam amennyire bírom, aztán lehet túrázgatni...
szerk: vagy veszek egy olyan Garmin navit, ami (elvileg) szegmensek előtt és a végén is (?) szól, így a szegmenseken kihajthatnám a belem, majd minden szegmens végén megvárnám a haverokat . De tényleg, ezt vajon tudja valamelyik Garmin? Mert valami hasonlóról olvastam a 820-as kapcsán, de sosem próbáltam és nagyon nem tetszik amúgy sem nekem a 820, sokkal gázabb a működése, mint a jó öreg 810/Touring Plus-nak.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 2042
- Milyen légkondit a lakásba?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Robot fűnyírók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest