- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
samujózsi
tag
válasz bringasisti #148601 üzenetére
Még szerencse, hogy eredetileg elektronikus váltókról volt szó, a lámpa csak hasonlatként került elő.
Egyebek (önkisülés, hidegben kapacitás csökkenés) tekintetében meg... inkább nem mondok semmit...Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #148598 üzenetére
Új videó az őrült bringástól: [Wibmer's Law - Fabio Wibmer]
-
Te voltál valami versenyen a hétvégén? Láttam róla valamit, de nem találok beszámolót, csak annyit hogy te felfele voltál erős az ellenfelek meg lefele
-
Az hogy szegecselt mit kéne jelentsen? Kevésbé strapabíró, hamarabb 8as kerülhet bele a gyökeres, rázós terepen?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #148599 üzenetére
Nem tudom mi a márkás aksi,de eddig biztos 10%-nál nagyobb önkisülést tapasztaltam mindenhol. Pl.Xperia Z3 Compact telefonom aksija ~2 hét alatt kikapcsolva is nullára merül,a lámpánál (pl.Sigma Buster 200) meg 0 °C alatt szintén brutálisan csökken az üzemidő,igaz ez maxon sem nagyon melegszik.
(#148604) trialboj...először voltam,nincs összehasonlítási alapom sem,így nem hiszem szüzességem elvesztése annyira érdekfeszítő lenne. Ami "erősségemet" illeti,inkább azt mondanám,hogy felfele kevesebben,lefele meg sokan előztek meg,és időnként el is csodálkoztam,hogy nocsak,ezek felfele sem gyengék,mert bár vártam a mászást,hogy akkor majd aztán én jövök,nehezebb volt utolérni őket mint gondoltam.
Ami a felnit illeti,a szegecs erősebbé teszi a küllőfejek rögzítési lyukait és valamikor etalon volt a szimplán,ne adj isten duplán szegecselt felni...most meg rendre gyártják a minőséginek mondott darabokat szegecselés nélkül.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #148605 üzenetére
Van egy szabvány nem tudom mit ír, de a lámpám 1 év alatt alig merül. De van telefonom ami évek alatt nem merül le teljesen.
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #148605 üzenetére
Nem tudom megnyugtat-e, de mióta kereket nézek én is kérdezgetek embereket. Akiknél eddig láttam Mavic Crossmax kereket megkérdeztem mi a véleménye róla.
Pont Kassán állt előttem egy srác Superioros mezben, akivel beszélgettem pár mondatot. Neki is Crossmax kerekei voltak. Ő azt mondta, hogy két Crossmax kerékszettje van egy edző meg egy verseny, de hogy nem érzi közöttük a különbséget. Azt hiszem azt mondta talán, hogy Mátra Maratonon 4. lett. De hogy melyik kategóriában az már nem derült ki.Szerintem amatőr versenyzésre bőven jó az a kerék.
-
samujózsi
tag
válasz Hasaggymeg #148605 üzenetére
Lámpa akksikról kevés infóm van. De li-ion és talán a li-polimer néven futóknál, legyen az mobil, fényképezőgép vagy notebook akku, az "évek alatt a 10%" az kb évente 50-100% tapasztalataim szerint.
A NiMH akksik voltak olyanok, ha jól emlékszem, hogy nagyon lassú volt az önkisülésük.
A fentiek tapasztalati tények(Canon, Samsung es Toshiba akkukkal), hogy mi a hivatalos álláspont, azt nem tudom.A mobilodat szerintem nem lehet áramtalanítani. Én a készülékből kivett tartalék akkukkal tapasztaltam ezt.
A hidegben tapasztalt kapacitásvesztés is tiszta fizika/kémia. Csak már rég volt, a fene se emlékszik a részletekre.
[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Fall-N
veterán
válasz samujózsi #148608 üzenetére
A legjobb az agydinamó + AXA halogén vagy LED-es lámpa lenne, csak jó nehéz az agydinamó. De Alin láttam olyan okosságot hogy indukciós elven működő lámpa is van. A kerékre kell tenni egy kütyüt és mozgással előállítja a lámpának az energiát. Nem tudom mennyire lehet hatékony.
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #148498 üzenetére
Ja mi meg Rózsahegyen voltunk a hétvégén. Ez idén összesen a 6. parkozásom volt, amely során itt már másodjára voltam. Ismét jól elfáradtunk, végre nem volt dög meleg, néhány helyen kicsit sárosak lettünk, de van mosó. Jó volt élveztük és már szezonon kívüli csökkentett árral ment a napi jegy.
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #148612 üzenetére
Ott milyen árak vannak? Kaja és pia is érdekes.
https://barbieripnk.hu/
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Fall-N #148610 üzenetére
Valamivel több, mint fél kiló. Cserébe mindig "kéznél van", és nem lassítja érezhetően a bringát, ha rádobod a világítást, nem berreg használat közben. Gondolom, cserébe mindig lassít, de ezt nem fogom tudni összehasonlítani, mert nincs dinamó mentes kerekem
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
őstag
válasz Runner_fxr #148596 üzenetére
ha követed a Shimano termékciklus változásokat, akkor ki tudod találni, mi lesz tavasszal bemutatva
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #148584 üzenetére
Én csak azt tudom, hogy Racing Rayből először Performance szintűt vettem véletlenül, és az sárnehéz, cserébe valószínűleg nem szúrja ki az oldalát egy morcos darázs
(910g-nak mértem, gyári adat nem tudom, mennyi.) Aztán korrigáltam, az Evo az normálisabb súlyú, talán 625 g? nem emlékszem, de nagyjából a gyári adatot hozta, kevesebb anyag van benne. Mindkettő hajtogatós. Az olcsóbbikat csak belsővel használtam egyszer, a másik tubelessként van fent, igaz, nem régóta, olyan 200+ km lehet benne. Hátul olyan mintájú Ralph van, mint amit linkeltél, csak az is EVO. (2,25, ~630g, egyszerre tettem fel őket, nulla ismert defekt)[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #148598 üzenetére
Szerintem felesleges az aggodalom, mivel van visszajelzése a merülésnek, tehát látod ha tölteni kell. A hátsó váltón visszajelző led mutatja a töltöttséget, de telefonnal is rá tudsz csatlakozni, az is mutatja a töltöttséget. A váltókart nem kell tölteni, CR2032-es elemmel évekig működik. A váltó egy töltéssel 25 órát tud működni és 1 óra a töltési ideje. A váltóban az akku cserélhető, tehát ha arról van szó tartalék aksit is tudsz hozzá venni. Nyilván ebből a szempontból más mint a bowdenes, még egy akku amivel azért foglalkozni kell, de nekem ennyit megér ez a szabadság, hogy nincs kábel, csak mindig tökéletes váltás. Azt megértem, hogy egy merev xc bringa esetén még nem érzed azt, hogy mennyire jó lenne egy elektromos váltás, valószínűleg én sem foglalkoznék vele. De egy olyan bringa esetében, ahol végig a vázban fut a váltó bovdenház, ráadásul a forgáspontnál folyamatosan hajladozik, dörzsölődik, tehát hamarabb használódik, figyelni kell rá, na itt azért más a helyzet. Ha cserélnem kell egy bovdenházat, akkor nem csak a vázba kell befűznöm az újat, hanem konkrétan a középmotort is le kell venni, máskülönben kb lehetetlen egy újat behúzni. Ennyi macera ellenében 1 órát tölteni egy akkut, 25 óra használat után, úgy gondolom jóval kisebb probléma.
Az ára valóban magas, de szerintem ez a technológia is lejjebb fog kúszni. Ugyan az mint a 12 sebességes Eagle. Először csak XX1-ben volt, aranyáron, aztán most már elérhető a belépő kategóriában is. AXS is így lesz, nem kizárt, hogy jövőre lesz Sarm GX AXS, elérhetőbb áron, nekem az is megfelelne. Kérdés a Shimano válasza. Ha pl csinál vezeték nélküli megoldást az újabb 12 sebességes M7100/M8100 szettekhez is, akkor biztos a Sram felől is hamar jön a válasz. Elég régóta a Sram előtte jár MTB váltásban. Ha kijönne a Shimano egy olcsóbb, vezeték nélküli 12-es MTB váltással, azzal előrébb tudna kerülni.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #148605 üzenetére
Akkor tényleg nem volt beszámoló, nem csak én nem láttam. Szerintem meg pont az első verseny a legérdekesebb, mert nem tudod mire számítsz, mondjuk te itt már annyit olvashattál róla másoktól, hogy nem lehettél akkora noob.
Olyasmire gondoltam, hogy az elején téged is vitt-e a lendület, túltoltad hamar, aztán visszaestél. Előzgetéseknél volt-e necces, amikor menni akartál de nem sikerült, v pont megelőzted felfele, de nem bírtad tartani a nagyobb tempót h lehagyd, és visszaelőzött v csak pont ott lihegett mögötted.
Táv felénél, megbántad-e hogy jelentkeztél, mert annyira fáradt voltál, befutó után 5 perccel, meg azért csak jó érzés volt végigmenni.
his sleeved rim offers simplicity and reliability and its hookless profile
Jól gondolom, hogy ez a "hookless profile" valami spéci, értsd, drága v macerás küllő típust jelent?[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
őstag
válasz Runner_fxr #148619 üzenetére
a Di2 sem ment egy bizonyos szint alá, szerintem az AXS sem fog, több okból sem (marketing, gyártástechnológia ára, motor/akku ára)
az, hogy 12 sebességes valami azt olcsó megcsinálni, de a motor meg az akku nem lesz hatványozottabban olcsóbb csak azért, mert GX vagy NX váltóba akarod szerelni...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #148607 üzenetére
Jó hír! ..."amatőr versenyző" viszont (remélem) azért még nem leszek.
(#148619) Runner_fxr...továbbá aggodalmaimat pont lesz@rja a piac,szinte biztos,hogy (a végtelenségig tartó aksiké mellett) az elektromos váltóé a jövő,néhány év és mindegyiken az lesz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Rendo84
senior tag
Valaki tudna nekem ebben segíteni? [link]
-
xy.zsolt
őstag
Nem tudom nektek mi a tapasztalatotok....de, hogy én hányszor megfogadtam már, hogy nem árulok semmit a neten. 10 emberből talán ha 1-2 az aki legalább visszajelez miután bárhogy is döntött. Nem váratja potyára az eladót. Ha nem tud dönteni akkor legalább azt írja meg. Komolyan, miért ilyen nagy kérés ez manapság!?...pláne, hogy látom ma is belépett ide az oldalra
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Fall-N
veterán
válasz -=RelakS=- #148616 üzenetére
Igen folyamatos ellenállás van benne ezért kicsit fékez. Ez meg a nagyobb súly a hátránya. Én is régebben gondoltam benne de mire az ember felszerel ennyi kényelmi dolgot rögtön jönnek a kilók a bringára. Városi vagy málhás gépre jó, mert ott nem annyira hátráltat a súly.
Magam részéről maradok (egyelőre) az elmes LED-es lámpánál. Városban közvilágítás mellett meg nélkül is bőven elég a fényerő. Most egy Koliken első lámpa van elöl, nem egy komoly cucc.
ivana: Igazad van én a városi felhasználásra gondoltam ahová elég, meg gondolom a komolyabb fényvetők energia igényét nem is bírná. Városon kívül meg terepre jobb az akksis.
-
ZolkoW
őstag
válasz Rendo84 #148623 üzenetére
Pontosat nem tudok, de szerintem egy 15-ös belső szélességű felnibe a 15-ös vagy 16-os felniszalag jó kéne, hogy legyen. A felni belső profilja, ahová kerül a szalag, szerintem mutatja, hogy kell-e rászámolni valamit a szélességre. El nem nagyon használódik szerintem, csak ha kosz/nedvesség jut alá, attól ótvaros lesz, én emiatt, meg akkor cseréltem, mikor tubelessre álltam át.
(#148620) trialboj : Volt rövidke beszámoló Hasaggymegtől is, még vasárnap, vagy hétfőn.
A hookless rim azt jelenti, hogy nincs visszahajló perem, alis karbon felnik gyakran ilyenek, én legalábbis azoknál láttam böngészés közben, de nem volt még olyanom.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #148620 üzenetére
Olvasni olvastam,de nem tanulni,csak úgy érdekességből,hisz most is valaki helyett mentem,véletlenül történt,nem tudatos felkészülés eredményeképp.Sőt annyira nem,hogy a tanácsokkal ellentétben előtte levő napon is (igaz kényszerből,de) mentem egy 60-70km-es Dobogókőt,erdőben fel és le.Igaz igyekeztem spórolni energiámmal,zasszony mögött maradtam valahányszor csak eszembe jutott másnapi műsorom. Sorban: 1.nem,vagyok már elég öreg róka ahhoz,hogy ne menjek komfortzónámon kívül,vigyáztam tartalékaimra és talán csak rövid másodpercekig kapott el itt-ott a hév.2.igen,elején mikor még egyben volt a tömeg,kellett nekem is leszállni mások miatt,lefele meg volt kis stressz bennem,hogy ne akadályozzam a nálam gyorsabban lejtőzőket (a mezőny ~80%-a ),volt,hogy hallottam "jobbról",én meg kresz-reflexből pont arra húzódtam,és én is mindenkit szigorúan bal oldalon előztem. Ugyanakkor akit felfele megelőztem az egy kivételével (a sz@rházi bekeményített mikor meglátta a vénember megelőzi ) csak lefele előzött vissza mindenki,hisz ha tempója enyémhez hasonló volt,vagy úgy éreztem túlzás elébe menni,jól voltam mögötte is,brahiból nem előztem senkit,főleg úgy nem,hogy tudtam lefele el kell majd engednem újra.3.Volt úgy,hogy utána nyakamba lihegett,az nem is tetszett,mert éreztem kikényszerít tempómból. 4. nem,nem éreztem megbántam volna a táv felénél,sőt,mivel nem (vagy rosszul?) emlékeztem a kör hosszára kellemes meglepetés volt korábban befejezni.Olyan 10 km-nél arra gondolva mennyi van még hátra,kissé visszafogtam magam,de felénél mikor órámra pillantottam és 68 percet mutatott a talán 105 perc szintidőhöz képest,új erőre kaptam.Amúgy ennek is megvolt a böjtje,kissé gyorsan mentem magamhoz képest amit aztán meg is éreztem.Még annyi,hogy a végén még maradt bennem mert az utolsó (számomra akkor még ismeretlen nehézségű) emelkedőtől félve,túl sokat tartalékoltam rá.
Ami a hookless rim-et illeti,az a perem belső szélének kiképzésére vonatkozik.Az eyelets,vagy single,illetve double eyeleted rim,a szegecselést jelenti.Azt nem tudom miért lenne "erény" a hooklessness,talán könnyebb.(#148627) ZolkoW...ahhoz képest,hogy nem akartam,végén annyit számolok befelé,hogy több lesz időben mint a verseny maga.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
Nem tudjátok mi a neve annak a rugónak, ami alap állapotban visszahúzza a kormányt egyenesbe? Egy Cruiser biciklin láttam ilyet.
Azért lenne fontos, mert a kétlábú "postás" kitámasztó miatt az asszony biciklijén az első kerék mindig a levegőben van, így elfordul valamelyik irányba a kormány. Sajnos a gyerekülés miatt fontos volt ez a fajta kitámasztó, mert jóval stabilabb. Mivel hátul van a nagyobb súly ezért az első kerék van a levegőben.
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz f4lcon #148564 üzenetére
Az is probléma, hogy szinte csak szponzorált tesztek vannak bringás komponensekről, míg igazi konfrontációt is felvállaló összehasonlító teszt, ahol kimondják ez vagy az a jobb, ilyen nincs.
Ahol ezt imitálják a végén ott is megy a púder, hogy akinek ez az ízlése akkor ez, akinek az, de mindegyik nagyon tuti csak vedd meg és csilingeljen a kassza.
Az meg viszonylag ritka, hogy valakinek privátban megadatna, hogy több rendszer aktuális évjáratú fejlesztéseit egymás után kipróbálhassa.Már az is szerencsés, aki néha egyik és másik brand termékeibe is bele tud kóstolni és legalább hozzávetőlegesen érzi az iránybeli különbségeket saját tapasztalatból.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #148638 üzenetére
Arról nem is beszélve,hogy bár első benyomásnak jók ezek a tesztek,de az azonos szintű alkatrészek,vagy éppen egész kerékpárok meglehetősen kis,és nehezen azonosítható,és főleg nehezen érezhető különbségekkel rendelkeznek,amit gyakran csakis huzamosabb használat után lehetne egyértelműen megnevezni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #148615 üzenetére
Szezonon kívül vagyunk így a napi jegy már csa 16 eur (+2 a kártya kauciója, amit nap végén visszaad az automata).
Olyan jó kajálda mint wexl-ön, most nem volt nyitva, vagy nem kerestem eléggé Rózsahegyen. Árakban értelem szerűen olcsóbb Szlovákia mint Ausztria.Múltkor, amikor Mariborban voltunk ott meg kimondottan jó áron volt a kaja. 5 Eur-ért kaptam egy baromi nagy kebab adagot és egy fél literes cola-t. Cappucino 1,2 eur volt. Hazai árak. Szlovénia jó ár/érték arányban, bejött.
-
őstag
válasz sebgutkopf #148638 üzenetére
azért ez tényleg olyan, mint a fejhallgató vagy az étel: nem nagyon van abszolút skála.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
sebgutkopf
őstag
válasz f4lcon #148641 üzenetére
A skála változhat az újabb termékekkel, amik a korábbiakon túlérnek, de olyan apróságokat azért elmondhatnának, hogy csörög a lánc vagy nem, egyiken jobban csörög mint a másikon.
Vagy féknél mennyi folyamatos terhelés után fárad, fogáspont mennyire stabil, fékkar működtetéséhez milyen erő kell. Milyen gyakran kell légteleníteni (persze ehhez már tartós teszt kell).
Túl sokat beszélnek mellé az igazán lényeges használatot befolyásoló sajátosságok érintése nélkül. -
jjeahh
nagyúr
On-one-on miért 28 eur a postaköltség? . Már annyiszor rendeltem volna onnan, mert kva jó áron mennek a dolgok, de ennyi postával sajnos pont az olcsó vackokat nem éri meg megvenni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #148643 üzenetére
méretfüggő. váz mégdrágább, apróságok inkább 15 euróért eljönnek. meg néha van furaság, pl. külső is asszem drága, mert KERÉK kategória, pedig össze lehet csomagolni picire, és össze is csomagolják. Társulni kell
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ivana
Ármester
válasz Fall-N #148626 üzenetére
A ledes axa bőven elég mindenhova. Én sokat használtam dinamós lámpát izzóval, az teljesen megbízhatatlan dolog, néha működik, néha nem. A hátsó állandóan kiég. Jóval nagyobb áramot vesz fel egy izzó mint a ledes, leddel tolva is bőven van fény, izzóval nulla.
Arról nem is beszélve, hogy a ledes axa kb. még 5 percig maxon világít hátul és az első sem alszik el ha megállsz.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #148529 üzenetére
Ez viszont érdekes,mert VDO-m 44,5 km-t mért,így akkor már csak közép távon 3 táv és 2 szint közül választhatunk.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #148648 üzenetére
Ejj, hogy ezek a mágneses mérők mindig többet mérnek.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
samujózsi
tag
válasz 6030D #148649 üzenetére
Úgy saccolom, a GPS pontosabb volt. Feltéve, hogy a VDO-n a gyárilag megadott kerékméret lett beállítva.
Országútin, max.-ra fújt gumival, a gumin megadott értékkel nagyjából azonos értéket mutat a strava és az óra.
Ha pár napig nem pumpálom, akkor az óra kicsit nagyobb mértékben tér el a GPS-től. Csak ebből gondolom, hogy ha picit puhábbra fújt, ballonos gumival teker valaki, akkor a fordulatszámon alapuló mérés többet téved.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen