- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
xy.zsolt
őstag
válasz bringasisti #165495 üzenetére
És leginkább keringés kérdése. Az életkor szerintem nem szempont....annyira biztos nem, hogy itt bármelyik forumozó (pl 60 éves kor alatt) erre hivatkozzon. Pont, hogy a kor előrehaladtával inkább kellene kímélni az izületek terhelését....amit pörgetéssel lehet. És igazat adok 6030D-nek is.... Szóval sokrétű dolog ez, de odafigyelve elsajátítható
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
bringasisti
őstag
válasz xy.zsolt #165501 üzenetére
Mikor gyerek voltam Csepel SR 26 volt a bringa. Elöl semmi hátul 5 fokozat. Visegrádra úgy jártam ki hogy Szentedre után a busz mögé álltam és Visegrádig mentem mögötte. Mivel az első tányér 40 fog alatt volt szakaszosan tekertem mint a ventilátor mert a kerék időnként a busz hátuljához ért. Akkor nyilván más volt egy busz sebessége. Most hogy idén töltöm a 70 et más a pedál fordulat, nagyon más. Még úgy is hogy akkor klipszes pedál most meg SPD
BENEFON DELTA--------N8
-
xy.zsolt
őstag
válasz jjeahh #165476 üzenetére
Üdv a 100CAD-osok népes táborában! 🙂 Már nem emlékszem, milyen rpm-ről kezdted anno a pörgetős tekerés elsajátítását...70-80ról? Kb 1 év kellett a kényelmes, extrém pulzusemelkedés nélküli tartósan 100CAD eléréséhez vagy kevesebb?
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
xy.zsolt
őstag
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #165503 üzenetére
Tavaly még biztosan 60 alatt lehettem, szal szerettem izomból tekerni, de a térdem sajnos nem értett egyet. Kb. fél év alatt jutottam 90-100-ig, az elején megugrott a pulzus, de csak 10-20bpm-el. Persze csak aszfalton tudok 100-at, terepen tuti messze elmaradok tőle . Majd a köv. gps-emhez lehet veszek pedálfordulat mérőt is, de egyelőre annyira nem látom értelmét, mert pont fordítva vagyok vele, mint te. Te ha jól emlékszek a pulzust érzed, a pedálfordulatot méred, én a CAD-ot kb. érzem mi a jó tartomámy, a pulzust viszont mellkaspánt nélkül képtelen vagyok kontrollálni, sokszor anaerob tartományban is orron lélegzek és tökjól elvagyok, máskor úgy érzem pusztulok meg, pedig a pulzusmérő szerint 130 bpm-en lazsálok .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nrg.960
tag
válasz dellfanboy #165499 üzenetére
Annyira nem sok az egy szíjhajtásosért. Mondjuk agyvaltóval jobb lenne de egy rohloff még bőven rádobna az árra.
A szervizesem most csinált a párjának egy hasonlót, igaz Csepel RoyAL és Nexus agyváltó.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
xy.zsolt
őstag
válasz jjeahh #165505 üzenetére
Igen...én csak a CAD szenzort használom. Akkor jó ha már azt eléred (outon), hogy a 90rpm a természetes. Én emelkedőkön szoktam leginkább túlzásokba esni....ott teljesen rendben van a 80-90es CAD, de én ha nem figyelem akkor ott is képes vagyok 100-105ig pörögni....ami már hosszabb távon sok felfelé. Szóval én inkább azért használom a CAD szenzort, hogy nem pörögjem túl a dolgot
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #165508 üzenetére
Az elég durva, olyankor már gondolom rendesen viszi a pulzust felfelé . Haverinám is hasonlóan csinálja, síkon nem pörget annyira, felfelé igen. Én mindenhol ugyanúgy amíg aszfalt van alattam, terepen már sokkal összetettebb a dolog, ott gyakran muszáj izmozni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
ezrrl köszöni mindenkinek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bazsimano
őstag
Sziasztok! Felesegem kitalalta, hogy le szerrtne festeni a mostani kerekparjat! Budapesten hol erdemes ezt a muveletett elvegeztetni? Persze jo legyen de ne keruljon egy vagyonba :)
Elore is koszonom a tippeket! -
Somatom
veterán
válasz bringasisti #165523 üzenetére
Neolux mattfeketéhez valóban elég.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
bringasisti
őstag
válasz bringasisti #165526 üzenetére
Nem értettem miért nem jó ha át van törölve a felület. Nyilván a vizes papír az nem a napi sajtó akar lenni hanem vízálló papír alapú púder finomságú K1200 csiszoló polír eszköz. Különben nem tapad a festék.
BENEFON DELTA--------N8
-
ivana
Ármester
válasz bringasisti #165531 üzenetére
Lemeradt egy nulla 7000 a szinter, de az konkrétan a rozsdás vázat viszed és festve kapod vissza. Szóval homokszórják és passziválják is.
-
cibus
aktív tag
Voltam Pécsen egy bringa boltban, ahol árulnak Merida-t. Kérdeztem ezt a crossway 15-öst. Áááh, nincs. Nem is szokott lenni. Van egy szint, ami alatt nem foglalkoznak. Elég frankó bringák voltak, mondta ilyen 15ös nincs, 40, az az alja, ott kezdődik, amit már mernek ajánlani, onnantól kezdve rendelnek. Az 219.
Utána még beugrottam még egyszer a decathlonba, megnéztem az st520 rockridert, hát felesleges. Jó jó, de nem használnám ki. Vissza riverside 900. Ez tök jó, tekerni is. De annyira silány az egesz. Elhiszem most már, H 3-400 alatt nincs bringa. A kitett 900ról már leesett a villa lock kupakja, ott volt mellette a földön, rá nyomtam, úgy tudtam tekerni, de leesett folyamat. Első kavicsos köves úton elhagyom, utána baszhatom a lockot.
Mellette ott volt a riverside 500.
Hidro helyett mechanikus tárcsafék, 10 helyett 9 sebesség, a legkisebb hátsó fogaskerék nincs rajta, de ahogy néztem a többi ugyanaz, meg hogy nem lockolhato, csak állítható testsúlyra (asszem).
Ennyi a különbség szerintem. És 50nel rövidebb, csak 89.
Azon gondolkozom ezt veszem. Ha bejön a bringázás veszek majd egyszer komolyabbat, közben kitanulom mire kell figyelni, mik mennek tönkre, megnézem mennyit használom egyáltalán. Ha meg nem nagyon lesz belőlem bringás akkor nem buktam annyit.
50nel kevesebb, de annyival csak nem szarabb, H szét hullik alattam, és ugyan olyan a használattal a 900 meg nem hullana szét.. :/ -
Kempetlen
tag
válasz bringasisti #165534 üzenetére
De ez hogy jön ide? Kérdezném én is...
Egy vázat 7 ezerért homokszórnak + szintereznek + lakkoznak le. Legalábbis nekem annyiba került még pár éve. De rakjunk hozzá még pár ezret, és biztosan megkapjuk a mai árat.
Esetemben a végeredmény a metál alap miatt egy selymes fényű, gyönyörűen festett váz lett, ami nem a tipikus műanyag hatást kelti. Ennél igényesebben te semmiféle csiszolópapírral meg házi módszerrel nem fogsz tudni festést elérni. Főleg nem porszórást és égetést... Azt is megnézném, hogy a vázillesztésekben megbújó varratokat te hogyan csiszolod ki igényesen... Erre való a homokszórás.
[ Szerkesztve ]
-
Kempetlen
tag
válasz Kempetlen #165537 üzenetére
Amúgy ajánlom nagyon ezt a metál szinter + színezett lakk módszert nagyon annak, aki festetné a bicóját. Ezzel lehet elérni ezt a szép hatást, ahogy különböző szögekben más színnel ragyog a váz, nem kell hozzá speckóbb festés. Megfelelő képet nem tudok sajnos mellékelni, ezek élőben királyak.
[ Szerkesztve ]
-
Terapeuta
őstag
Sziasztok,
tanácsot szeretnék kérni, defektszerelésben.
Ilyen pumpám van: [link]
Hendikeppes vagyok, a szerelést kvázi egy kézzel kell megoldanom.Ott akadok el, amikor már az új belső a felnin van, rajta a külső is, de egy kézzel nem tudom a pumpa fejét rászorítani a belső szelepére(itt tekerős), mert az benyomódik a felni alá: nem tudom tartani a szelepet, amíg rátekerem a pumpa fejét. Ha több levegőt fújok bele (amikor a belső magában van, nincs rajta a külső akkor még ez nem gond), akkor a külső feltétele nem menne.
Abban kérnék tanácsot, hogy van-e olyan hordozható pumpa, ami átlendít ezen a macerán? Gondoltam arra is, hogy valahol csináltatok valamilyen csipesz-távtartót, amivel meg tudom fogatni elég erősen a szelepet (a felni tartaná) és így rá tudom tekerni a pumpa fejét. Ha lenne erre kész megoldás, az mégjobb lenne.
Eléggé kifingtam amire belefújtam ezzel a pumpával kb 2 bart, hordozható pumpák között ilyen szempontból van jelentős különbség?
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
bringasisti
őstag
válasz Mezga Aladár #165539 üzenetére
Van olyan műsor hogy Gyáróriások ott a luxus kocsik esetén van hogy a porfestést mondják mint a prémium minőség, a másik esetben a kézi hagyományos festésre mondják ugyan azt. A bringa esetén a porfestést talán azért jobb választani mert ha "meg van csinálva" akkor a kavicsot talán jobban tűri
BENEFON DELTA--------N8
-
Somatom
veterán
válasz bringasisti #165530 üzenetére
Abban gondolom, egyetértünk, hogy szét kell szedni. Egy autónál valóban csiszolással készítik elő a felületet. De, egy csupasz bringa vázat nem éri meg csiszolgatni. A homokfújás, vagy gyöngyözés fémtiszta felületet ad. Utána lehet alapozni, vagy szinterezni, vagy aluváznál esetleg eloxálni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
bringasisti
őstag
válasz Somatom #165542 üzenetére
Az volt a kérdés hol és mennyi és ne legyen sok. Én több helyet ismertem ahol porfestés más helyen oldoszeres festés volt, és nem volt homok. A por hátránya hogy nem nagyon megy több színben, míg az oldoszeres lehet akárhány szín. Ezért ajánlottam hogy le kell fújni mert az a legolcsóbb és ha az eredeti festék nem sérült csak matt vagy nem tetszik a legolcsóbb megoldás, mivel a kérdésben burkoltan úgy éreztem hogy benne van.
BENEFON DELTA--------N8
-
INTELligent
senior tag
válasz 6030D #165497 üzenetére
(#165497) 6030D, (#165495) bringasisti,(#165495) bringasisti , (#165500) xy.zsolt:
köszönöm mindenkinek. Már elvileg az országban van a CAD szenzorom, kíváncsi vagyok, hogy most mennyire pörgetek (én az ilyeneket nem tudom sose értelmesen magam megtippelni, számolni meg nem számoltam ).Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
chubby2o6
senior tag
válasz Terapeuta #165540 üzenetére
Szia! Szerintem azt nem kell tekerni, csak rászorítani, aztán a kallantyúval rögzíted. Próbáld meg úgy, hogy miután felraktad a külsőt,úgy fordítod a kereket, hogy a szelep lefelé álljon. Felülről ránehezedsz ( akár finoman rá is ülhetsz, csak annyira, hogy ne tudd visszanyomni a szelepet ), így már talán rá tudod csavarni a kis menetes gyűrűt. Persze ez csak akkor igaz, ha végigmenetes szeleped van.
-
Somatom
veterán
válasz bringasisti #165545 üzenetére
Az stimmel. Úgy színezi, ahogy akarja/megengedheti magának. De, bármelyik eljárást választja, a homokfújt felület mindenképpen jobb alap, mint a kézi csiszolgatás. Arról nem is szólva, hogy az női munka.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Maximum1
őstag
Szeretnék venni egy kerékszettet a Gravelomra hogy országutizni is tudjam használni, de ha kell azért a 40mm-es gummi is rámenjen.
25mm vagy 28mm most a "menő"?
Nem értek hozzá, én simán benyalom a marketinget, ezért inkább kérdezek.
Átütős, tárcsás és ha lehet TL readis legyen, 3-mat néztem ki, a Mavic az nem TL-es cserébe nagyon olcsó, kérdés előre lépés lenne a gyári cube felninél.
Mavic
Fulcrum 5
DT P1800, mondjuk itt van mindenféle betűjelű, kicsit elvesztem benne, lehet van ennél jobb picit drágábban
Vagy ha tudtok jobbat kb. 100-120 ezer közt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs