- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vakegérke: NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Runner_fxr #177066 üzenetére
több, ráadásul sokkal több, majdnem 3000 az én számom
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Toobee
veterán
válasz bardi #177093 üzenetére
1000 km van most benne, 0,25-0,4 közötti a nyúlás. Max 500 km van még benne, ha tippelnem kellene. Ez egy 1x12 SLX szett. Korábbi 1x11 SRAM tapasztalataim alapján várnám, hogy 1800-2000 km-t bele tudjak rakni. Szintet sajnos nem számol a Strava a My Gear menüpontban, manuálisan még nem adtam össze.
https://barbieripnk.hu/
-
FerNandor
őstag
válasz ballazol #177104 üzenetére
Remélem én is, hogy jó lesz, majd megírom
Amúgy, ahol vettem ezt, augusztusban voltak tesztnyergek, amiket meg is lehetett venni, hát pont lecsúsztam róla (mondjuk akkor még nem is kerestem).Most jött meg a Contintental Grand Prix 25-622.
A dobozon is "deutsche Technik", made in Germany áll, és szerencsére a gumin is Made in Germany van. Remélem beválik
Egyébként nem írták ráa telefonszámom, pont elmentem itthonról 15 percre, akkor jött a DPD futár és odaadta egy szomszédnak. Azért itt elég sok kétes hátterű ember van, hoyg finoman fogalmazzak, még jó, hogy pont egy normális volt lent a kapuban..."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Toobee
veterán
válasz bardi #177108 üzenetére
Igen, 0,5-0,6 között szoktam. Nem egyenletesen nyúlik ugye, de amikor már 5-6 mérésnél eléri a 0,5-ös nyúlást, akkor csere (ilyenkor van, ami már 0,7 körül van). Itt figyel a fiókban az új SLX lánc. Közben összeadtam a métereket is: 17466 tekerős méter + 4 nap bikepark (itt volt még vagy 6-7 ezer felvonós méter).
https://barbieripnk.hu/
-
Maximum1
őstag
válasz FerNandor #177109 üzenetére
Nem, az egész kormányod lefele néz, emeld feljebb, kb. vízszintes legyen.
A kormányon van középállás jelölés és ha szerencséd van a stucnitol látni is fogod.
Nézd meg a fotókat amiket beraktunk azokon hogy áll.
Telefonra vízmérték app és tedd a kormàny teteje és a fékváltókar/ műanyag felfele álló akármi/ közé ahol egyenes és úgy állítsd ha nincs jel, remélem érthetö[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz FerNandor #177095 üzenetére
Először is, ez a bringa még mindig nagyon tetszik, szerintem nagyon jó hogy megvetted, dögös egy paripa!
Viszont ha ezek a jó beállítások, akkor lehet nagy neked. Nem vészesen, de inkább felső határ közelében lehet, mint méreten. Ettől még simán lehet használni, csak látszik.
A kormány tényleg lefelé áll (ha nem csal a fénykép szöge), azon forgathatsz picit, és úgy nem feltétlen a kezeden támaszkodsz majd tekerés közben. A hangsúly a picit-en van, minden állítást kis lépésekben csinálj. Az ülésnél az a jó ha kicsit előre lejt. Én a párnázást a cicagatyómban hordom nem az ülésemen, de ez majd kialakul, ez mindenkinél egyedi.
És végül a lényeg : PEDÁL! Azt mindenképp cseréld le valami cliplessre, ilyen taposót nagyanyám falusi rombolóján láttam utóljára, országútira nem való. Sok szerencsét! -
sz_abika
addikt
Csak nekem vannak rossz érzéseim azzal kapcsolatban, hogy karbonvázat tegyek az edzőgörgőre? Úgyérzem, hogy ahogy rögzítem a gyorszáraknál, egy tisztességes meghúzásnál egyszer el fogom szakítani a karbonszálakat
PSN: xszabikax
-
Ezt csak úgy: [link] .
Eddig is tudtam róla, hogy létezik ilyen bicaj-tartósbérlet, de most kaptam róla egy hírlevelet (vagy csak nem töröltem olvasatlanul). Havi 15-19 eur között bérbicaj all-inklusive szervizzel, biztosítással. Jó, olyan, amilyen, de városban rombolni olyan valakinek, akit a technikai háttér abszolut nem érdekel, teljesen ok. Különösen a német szervizdíjak mellett. Nyilván nem az a célközönség, aki magának szereli a bringát, hanem aki még egy láncolajozásra is szervizbe adja, defektet meg végképp nem szerelne maga.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Mezga Aladár #177087 üzenetére
Próbáld ki amit írtam....Mucc-off C3 dry lube. Nem feketedik 4-500 km-ig....2 flakonnal használtam el eddig, de nedves időben nem jó sajnos mert pillanatok alatt lemosódik.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
FerNandor
őstag
válasz Maximum1 #177111 üzenetére
Értem, köszi! Délután megcsinálom
(#177112) zsocy köszi, nekem is nagyon tetszik, de nekem a te Gianted is nagyon dögös.
Igen... Az SPD-SL pedálcsere folyamatban van
Igen, a boltban is azt mondták tegnap, hogy egy kicsit nagy nekem a geoja miatt.
Fura, mert a váz 51-es (felső vázcső), az meg elvileg kis méret, S-es talán, viszont magas a váz, vagy mi. Valami ilyesmit mondtak, azért sincs úgy kihúzva az ülés. Ugye először a Giant Defy 1-et néztem, annak más volt a geoja, de a váz meg 53-as volt, ha jó rémlik.Ha már nem zsibbadok majd tőle, akkor szuper lesz, nem érzem amúgy nagynak Majd talán tudok intézni egy képet oldalról tekerés közben, én is kíváncsi lennék rá, hogyan ülök rajta, de a pedál-térd helyzet stb elvileg jó.
Cicagyatámban/vagy a kantárok miatt olyan, mint egy birkózós gatya nekem is van benne zselés cucc, de még az elején vagyok, csak egy aldis gatyám van, nem tudom, milyen minőséget képvisel, de amúgy szerintem jó. De lassan jönnek a kínai testvérektől a csomagok, talána akkor valamennyire előrébb leszek. Megjött a kormányra a bandázs is, azt is lecserélem majd."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
xy.zsolt
őstag
válasz polonic #177098 üzenetére
Holmenkol lube extreme
De ezt csak ősszel és tavasszal, amikor eshet az eső bármikor. Nyáron pedig Mucc-off C3 dry lubeBESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Játékos
addikt
Sziasztok!
Balaton-körbe bicajozáshoz keresek alkalmazást (elsősorban iOS), ami végig tud minket navigálni kanyarról kanyarra. Nincsenek nagy elvárások, csak ne nekem kelljen kitalálni, hogy merre menjünk, ahol épp nincs bicikli út.
Előre is köszönöm a segítséget.Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsocy #177079 üzenetére
Próbáld ezt és a kosz is eltűnik.
(#177080) Toobee...lehet még jobb is úgy, az a viaszos sz@r bezárja a csapok közé a gyári kenést.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #177121 üzenetére
Ilyesmire gondoltam én is. Bajt szerintem nem csinál.
https://barbieripnk.hu/
-
ZolkoW
őstag
válasz FerNandor #177095 üzenetére
Nem tudom a tutit, de a legtöbb nyeregnél oldalnézetben van egy mélyedés középen, és nekem az ilyenek általában úgy a legkényelmesebbek, ha picit felfelé (durva!) áll az orruk, mert máskülönben előre csúszom, és ott keskenyebb, tehát attól nyom. Mondjuk azért sem fogok érvelni semmi mellett, mert nemrég cseréltem vissza a hátrahajlós nyeregcsőre, ami hátrébb engedi tolni a nyerget.
Ha már nyeregbeállítás, nemrég találtam egy bikefittinges videót, amiben szintén azzal kezdték, hogy a függőónozás hülyeség (egyből nyomtam is rá egy lájkot ennél a pillanatnál), és azt a megközelítést alkalmazta, hogy tekerés közben (görgőn) olyannak kéne lennie az előre-hátra pozíciónak, hogy egyensúlyban maradj, ha elengeded a kormányt, és felegyenesedsz (tehát ne bukj előre, vagy ne kelljen extra erőfeszítés). Ezt amúgy főleg Imikének írom. És én is gondolkodtam, hogy akkor most nekem mire utal, ha majdnem teljesen hátra van tolva a nyergem, majd rájöttem, hogy egy nagyobb vázon pont ugyanennyire lenne hátratolva, hiszen a nyeregvázcső szöge tegyük fel, hogy azonos. Most a középcsapágyhoz viszonyítva értem, persze a kormány ettől lehet túl távol, vagy túl közel, de egyébként még nem jutottam oda, hogy ezt a szemléletet kipróbáljam a gyakorlatban.
Ja, nyeregnél az is csalóka, ha vastag a párnázása, hogy effektíve tök máshol van a vízszintes, ha ráülsz :)[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #177123 üzenetére
A párnázás és forma nagyon befolyásolja mi is lesz végül a vízszintes. Nejemnek ilyen van és ránézésre is enyhén hátra billentve kényelmes neki, enyém ilyen és teljesen vízszintesen jó, de próbáltam ilyent is amit durván hátra kellett billentenem ahhoz, hogy jónak érezzem. Az ilyen, meg ilyen is vízszintesen volt nekem kényelmes. Ugyanakkor a vízszint még mindig jó kiindulópont, attól nagyon csak a DH, Dirt stb kerékpárok, ahol nem sokat tekernek nyeregben ülve, vagy éppen az időfutamgépek ahol le vannak könyökölve szoktak eltérni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
-
őstag
Reggel megvettem az aldis görgőt, kibontottam, mindene meg van, de próbát még nem tervezek amíg használható az idő....
Zegen 5 db volt kitéve, én nyitáskor elhoztam egyet, szerencsére nem ugrottak rá, de kíváncsi leszek mennyi marad belőle a hét végére
Masszívnak tűnik a cucc, kb ugyan az mint a decás 30 ezres, az ellenállás része kb 100% ig ugyan úgy néz ki., meg kb 905-ban az egész...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
ZolkoW
őstag
válasz szimpláncsak #177125 üzenetére
Csak az változna, hogy a középcsapágy-nyereg vonalon hol helyezkedik el a bilincs, hiszen a nyeregmagasságot úgyis a lábamhoz állítom be.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
szimpláncsak
tag
válasz ZolkoW #177127 üzenetére
Ez mondjuk igaz , de mivel messzebb lenne a kormány, mert a felsőcső is hosszabb így előrébb kéne húznod az ülést, hogy a karodnak is kényelmes legyen, nem?
Nekem amúgy mindig a bal térdem mellett szokott megfájdulni az izom először. Lehet nálam sincs valami jól beállítva vagy a bal lábam rövidebb, mint a jobb .
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz szimpláncsak #177128 üzenetére
Igen, de a nyereg helyzete elvileg nem a kormánytól kellene függjön, hanem a hajtókar helyétől, és ahhoz kéne megfelelő vázat /stucnit/kormányt választani, hogy ez aztán kényelmes legyen. Fogalmam sincs, mi fog kijönni, ha tovább elemzem a dolgot a saját bicómon, valószínűleg ezt a nyeregpozíciót sem azonnal fogom tudni eldönteni, hogy akkor most jó vagy sem. Vagy de...
Egyébként nekem eddig az sem működött annyira nagyon jól, hogy görgőn beállítok valamit, aztán kimegyek az utcára, és tökéletes - első dolgom volt utána tovább finomítgatni...
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
IMIIKE1998
őstag
válasz szimpláncsak #177125 üzenetére
Na ez az, amire nehéz egyértelmű választ találni, mert miden váznál más. De az enyémnél például teljesen így van, 3 méret volt belőle, S, M L. S és M között nem csak felsőcsőben van különbség, hanem jóval távolabb is vagy a középcsapágytól.
(#177086) 6030D:
Valószínűleg a fitnessnél ki fog derülni, mi van.[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #177130 üzenetére
Én amit geometriai nézegettem mostanában, mindegyiknél ugyan az volt a nyeregcső szöge mérettől függetlenül, tehát ugyan olyan messze leszel a középcsapágytól.
'92 Honda VFR 750
-
maximilian4
addikt
válasz IMIIKE1998 #177132 üzenetére
Te amúgy hány éve kínlódsz ezzel a megfelelő mérettel? Nem rosszból kérdezem, csak már nekem fáj. Figyu, a srácok itt említettek korábban több üzletet ahol a tested minden centiét lemérik, meg megmondják miből milyen méret való neked. Nyilván nem ingyen van, de lehet most már megérné ezt megcsinálni.
Maxi
-
6030D
Ármester
válasz maximilian4 #177134 üzenetére
Kifizetik a topiklakók.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bringasisti
őstag
-
maximilian4
addikt
Amúgy ha már a kérdések órája. Tudja valaki hogy akkor most novembertől(?) (mintha azt olvastam volna), lesznek-e cyclocross versenyek? Kiváncsiságból lehet kipróbálnám. Persze ha húszon évesen nem kell elit kategóriában indulni. Szokott lenni amatőr kategória? Ezeken a versenyeken mennyire nézik az UCI szabályokat? Csak 33-as gumival lehet menni?
Maxi
-
IMIIKE1998
őstag
válasz maximilian4 #177140 üzenetére
Ha minden jól megy, akkortájt lesz a Debrecen Cross II.. Ott lehet amatőr kategóriában is indulni, a montit is engedik.
-
polonic
félisten
Feleségemet elütötték. Jól van, úgy néz ki.
A bicajban keletkezett kár. Első kerék teljesen elgörbült. Lehet a teleszkóp is sérült.
A vétkes elismerte felelősségét, másik autó is részese volt. Ott volt betétlap töltés is volt.
A kérdés az, hogy ilyenkor a kárigényt hogy lehet érvényesíteni? Vigyem el szervizbe, kérjek felmérést? Vagy javíttassam is meg és a számlával? Vagy, amit a rendőr is mondott, hogy a biztosítóhoz menjek el és jelentsem be, aztán majd ők küldenek karszakértőt és megnézi a járgányt.
Nyilván az asszony a lényeg. De azért a bicaj alig volt egy hónapos. -
szrobert
tag
Sziasztok!
Edge 830 VO2 max-ot tud mutatni, számolni valahogy?
Nekem nem mutat semmit..
Vagy csak watt mérővel képes erre?Köszi a segítséget!
-
cdl
senior tag
válasz bringasisti #177145 üzenetére
Nem hallottál a mostani balhéról? Ha már be lett jelentve, akkor is emelkedik a köteleződ ,de a bonus fokozatod nem fog változni.
Ezen megy most a vitakör, hogy ezt hogy képzelik a biztosítók. -
deny330
aktív tag
Hali!
Egy régi, Shimano Deore LX M585 2005 fékszett alkalmas lehet mászkálós bringára manapság? Semmi komoly felhasználás, csak állítson meg. -
bringasisti
őstag
Én csak felvetettem egy ötletet, ha még nem járt a biztosítónál. Azt tudom hogy az idei évre nekem csak80% emelték a díjat , lehet mert most töltöm a 70 et, lehet hogy azért mert így gondolták. Tavaly nem figyeltem idén mikor eljön az idő szétnézek és váltók
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
bardi
aktív tag
válasz deny330 #177148 üzenetére
Ha nem levegős, nem engedi az olajat, akkor simán. Mászkálni még egy canti fék is elég.
Ma mentem egy újabb kört az IGS10-es órával. Megfogadtam az itt leírt tanácsot, és csak akkor kapcsoltam be, amikor a pulzuspánt már mért, nem kellett újra csatlakoztatni, a CAD szenzort is észrevette, pár másodperc késéssel, úgy, hogy nem kellett forgatnom a hajtókart.
Most a GPS jel megtalálása tovább tartott, 1-2 perc volt, pedig direkt kimentem nyitottabb területre.
Azt, hogy hogyan lehet leállítani, és nem pedig szüneteltetni, még mindig nem tudom De kikapcsolás megoldja, ezután újra bekapcsolva, telefonnal szépen párosul, és tölti stravára az egészet.
Most amúgy a térképet nézve pontosabbnak tűnik, illetve straván az analízist nézve nincsenek olyan kiugrások sebességben, mint telefonon voltak. Kinagyítva viszont eléggé fűrészfogas.
CAD szenzor: eddig azt hittem én 60-70 között tekerek, de kiderült, hogy csak nem tudok másodpercet számolni, mert inkább 80-90 között a kényelmes. Ha valakit érdekel mire elég az 1x12, 32/11 áttétellel, 127CAD-on mentem elvileg 49 környékét. Aranyos a strava, hogy oda 0 wattot ír'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Robot fűnyírók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs