- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mobil flották
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #177899 üzenetére
montinál úgyis az a trend, hogy már 50es stucnival adják lassan az xc kerékpárokat is, szóval én lehet, hogy a nagyobb felé tendálnék, inkább, mint hogy 120as szárat kelljen vadászni. ha ma venném, lehet, hogy én is nagyobbat venném. De nekem erősnek tűnik ez a kijelentés, hogy a gyártók ne tudnák belőni az ajánlásokat, akkora eltérés szerintem nem lehet, hogy kettővel nagyobbat/kisebbet ajánljanak, ha határon vagy, az általában azt jelenti, hogy tényleg mindegyiknek működnie kéne, csak a finomhangolni kell. Sokat kell tekerni, kevesebbet agyalni (mondom én.. ), és időt hagyni rá, hogy kialakuljanak a dolgok. Nálam most kezdődik a görgős szezon, külső hatásra :D végre beállítódik a nyergem, amit még csak felszereltem, nagyon kíváncsi vagyok, mi sül ki belőle. Király, hogy ki van vágva, így a másik, egyébként rejtett csavarfejhez is hozzáférek az imbusszal
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
IMIIKE1998
őstag
válasz ZolkoW #177901 üzenetére
De az, hogy rövidebb, szerintem semmi gondot nem okoz, főleg hobbi szinten. Ha nem ér a kerékbe a lábad, akkor nem zavaró szerintem. A stack sem okoz szinte sosem gondot(max. a nagyon nagy), de a hosszú reach igen. Miért nincs trekkinges pozícióval megáldott monti stílusú bringa, hobbi mtb? :D
Nem értem, miért nem gyártanak ilyet, biztos lenne rá igény. Vagy lehet van, csak én nem találom.[ Szerkesztve ]
-
woodworm
veterán
válasz IMIIKE1998 #177903 üzenetére
A 19"-os cross trekkingemnek is ~600mm az effektív felsőcső hossza. A 176-os magaságommal egyáltalán nem érzem hosszúnak. Ha követni akarom a madzagos beállítást, akkor inkább hátrafelé kellene tolni az űlést. Nem értek a bicikli geóhoz, de szerintem ezt inkább a nyeregcső szöge és a hajtókar hossza szabályozza.
Nem követem napi szinten a szálat, de pontosan mi is a problémád? Zsibbad vagy fáj valamid? -
J.C.G.
aktív tag
válasz bringasisti #177891 üzenetére
Egyszer lehet elgondolkodok majd ezen a megoldáson, bár egyelőre éjszaka nem szoktam nézelődni semerre, csak az utat figyelem.
(#177894) Hasaggymeg
Nekem fel se tűnt ilyen mivel az aksi egészen hátra nyúlik és elég hosszan bent van a tartóban. -
ZiD
tag
Sziasztok,
Ma túl vagyok az első 100km-es körömön(ez nem szorosan tartozik ide, de büszke vagyok magamra )
Az utolsó 25 km-en viszon a nyereg folyamatosan becsúszott tökig, a bilincs nem is tartotta meg. Úgyhogy eléggé nyögvenyelős volt a vége. Ahogy a képen látszik, valami ezüst színű izé van a nyeregcsövön, ha ujjal megdörzsölöm az is ilyen színű lesz, ezért gondolom nem a festék kopott le egyik pillanatról a másikra.
Mit lehet tenni? Tisztítsam meg a nyeregcsövet meg a vázat belül ahogy tudom? Vagy/és új nyeregcső bilincs?[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz IMIIKE1998 #177903 üzenetére
Én kifejezetten rosszul vagyok a rövid MTB vázaktól, nekem sokkal kényelmesebb a hosszú. Ráadásul az irányítása is sokkal jobb a bringának a hosszabb Reach-el és rövidebb kormányszárral. Nem véletlenül mentek a fejlesztések ebbe az irányba, semmi problémát nem okoz ha egy váz hosszabb és azt ellensúlyozod egy rövidebb kormányszárral. Viszont a rövid váz sokkal több problémát tud okozni. Ha trekkinges pozíciót szeretnél, akkor egyáltalán minek neked a MTB? Miért nem trekkinget veszel eleve?
-
FireShadow
senior tag
Hosszú nadrágot keresek őszre télre. Határozottan nem outi és leggings formájút. Vízállóság mindegy, inkább szélálló legyen.
TNF Impendor [link] ez mennyire lehet alkalmas es milyen hőmérséklet alatt?
Most ennek a rövid verziojaban megyek az elég szuper: TNF Speedlight [link] eredeti ötlet szerint venném a hosszút (csak elég bő az alja) és sí aláöltözőt vennék alá ha hideg van (5fok alatt?).
Bokarész szűkítésre valami hajcsat szerű házi praktika?
Keeping secrets away from everyone Staring out into another world .. Ocean city girl
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #177903 üzenetére
A Cube-ok pl. elég rövidek, meg nem csak a hossztól függ a pozíciód. A kormányszár elég sokat tesz hozzá ehhez, és akkor a riser kormánnyal is lehet még játszani. Szerintem +/- 2 centi váz reach (a TT már nem menő, azt olvastam ) kompenzálható, vagy legalábbis +/-1 biztosan. A stack meg szintén változik, a riser kormánynál igazából erre gondoltam, tehát ha túl mély a fejcső teteje, nem muszáj hézagoló nélkül használni, csak ha rövid a villanyak. Pár centit általában enged a vas, és a közízlés . De már én is rég elvesztettem a fonalat, NEm emlékszem, mi is a baj. A függőónt szerintem felejtsd el, ha valamit egyenes nyeregcsőhöz találtak ki, akkor azzal használd, ha hátrahajlóval, akkor azzal, az valószínűtlen, hogy a normál tartománynál többet kelljen állítani.
Hogy összezavarjalak: Felkavaró képek a talpközépi stoplirögzítés témájában , ezt már múlt héten akartam linkelni csak úgy, mert szembe jött.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
arn
félisten
válasz Runner_fxr #177908 üzenetére
Ez erosen alkati kerdes, pl hosszu vegtagokkal kenyelmesebb a rovid. Az ujabb vazaknal teljesen masak a szogek, szelesebb a kormany, mint a regi bringaknal. Nem lehet igy osszevetni.
En speciel utalom, hogy egy xc bringanal lassan 10 evvel ezelotti enduros geo van. Nem olyan jo veluk tekerni.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
FerNandor
őstag
válasz Toobee #177911 üzenetére
M-est. S-es elég lett volna. Simán felhúzva nem gondoltam volna, de gondolom a betét is nagyobb az M-esben és menet közben így kényelmetlen nekem.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
arn
félisten
Alus dolgokhoz alapvetoen sima zsirt szoktak hasznalni, hogy ne rohadjon ossze. Eloszor probald esetleg szorosabbra huzni a bilincset, ha ugyis becsuszik, akkor tisztitsd le es keress karbonpasztat. Abban apro reszecskek vannak, epp azert, hogy a feluletek be csusszanak el egymason (bar ujabban sok karbon cuccon van szemcsesebb bevonat emiatt).
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Runner_fxr
Ármester
Persze, hogy alkati kérdés, erre találták ki a vázméreteket és a finomhangolást, beállítást. Meg azért gyártónként vannak eltérő hosszok és szögek is, nem minden váz teljesen egyforma, de az igaz, hogy úgy összességében sokat változtak a MTB geometriák. Leginkább Enduro kapcsán tudok nyilatkozni, mert ilyeneket használtam, itt egyértelműen jobbnak érzem a modernebb hosszabb, laposabb geometriát, néha ráülve régebbi gépekre elfog az az érzés, hogy a fenébe lehetett ezekkel anno normálisan menni? XC szemszögből nézve is hasonlóan látom, mentem pár modern XC géppel, nekem ezek is jónak tűntek, legalább is jobbnak mint a régebbiek. Az ismerőseim körében sem tudnék most egyetlen embert se mondani aki visszasírná a régi MTB geometriákat, akármilyen kategóriát is nézünk. Persze mindig vannak kivételek akiknek vagy semmi se jó, vagy mindig a régire esküsznek, én elfogadom ezt is, de egyre nehezebb dolgotok lesz, mert nem arra megy a fejlesztés amerre szeretnétek. Nyilván a többségi igényeket veszik figyelembe és a többségnek nincs baja a modernebb geokkal. Inkább az egyre növekvő árakkal.
-
Maximum1
őstag
Szentendre felé kijavították az utat, már nincsenek ott a kiálló lánccsattogtató gyökerek, szép nem lett, de jó sem, szerencsére rosszabb sem.
-
arn
félisten
válasz Runner_fxr #177919 üzenetére
lefele persze jobbak, de felfele nagyon nem tekeresorientaltak az ujabb xc gepek - ez a 78cmes kormany, 66-67 fokos villaszog, stb minden csak nem egy tekeros bringa parameterei. nincs nekem azzal semmi bajom, ha vki erre vagyik, csak ne szuntessek meg (toljak fel) az alatta levo kategoriat, es ne a gravel bringa legyen az uj xc.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
bardi
aktív tag
válasz Jester01 #177885 üzenetére
Pont ma vettem a kezembe, még éjszakai tekerést nem tudtam csinálni vele, költözés miatt egy hete nem ültem bringán, szóval sok tapasztalat nincsen vele. Ezt én majd bukóra akarom rakni valahogy.
#177925 én erről annyira nem vagyok meggyőződve, van egy, Giant anthem xc bringám, meg egy Trek fuel ex, es felfelé sokkal jobban tudom irányítani kis tempónál, pedig laposabb a fejcső. Ebben szerintem a kerékméret különbségnek nincsen szerepe.
'92 Honda VFR 750
-
FireKeeper
nagyúr
sziasztok
Olyan aluminium stucnit keresek, aminek a villanyakra kapcsolódó része a leginkább "sík", értem ezalatt hogy a kivágás, mint pl ezen a képen, nincs is, vagy minimális. sajna termékfotók alapján rohadtul nem lehet kideríteni, mert mindig olyan szögből van a kép hogy ez a része nem látszik.
a kérdésem ihletője ez a videó ha valakit érdekel, karbon nyakú villa használóknak érdemes megnézni.
köszi
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Runner_fxr #177908 üzenetére
Az rendben van, csak ha alapból 70-es stucni van egy XC gépen, akkor szerintem annál kisebbet nem nagyon érdemes rá tenni, mert ideges lesz. Még mindig jobb a hosszabb stucni miatti, kicsit lassabb kormányzás, mint a rövid stucni miatti instabil, ideges irányíthatóság.
-
itouchfan
senior tag
válasz IMIIKE1998 #177931 üzenetére
Ha ez így lenne ahogy írod, nem 30-50 mm vagy még rövidebb stucnikkal szerelnék a lejtőzésre való enduro/DH bringákat.
Nem ideges lesz, hanem direkt, közvetlen.Egyébként tényleg, nem a bringákkal és a mm-ekkel van baj, hanem a te izomzatoddal. Ha a saját méretednek megfelelő bringát veszel, akkor stuci, kormány állítással, cserével, nyereg előre-hatra állításával 100%, hogy kényelmesre lehet beállítani.
Nekem 4 bringám volt az elmúlt 1 évben, egyikkel se volt semmi ilyen problémám, 4-5-6 menet után mindet sikerült szinte teljesen jól beállítani, utána apró finomhangolásra volt csak szükség. Nem atomfizika ez.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
IMIIKE1998
őstag
válasz itouchfan #177932 üzenetére
A DH bringának teljesen más a geometriája, azt alapból ilyen rövid stuncnikhoz tervezik.
Különben jó neked, hogy nem volt ilyen problémád, de lehet azért, mert teljesen arányos vagy. Nekem például magasságomhoz képest rövidebb karjaim és hosszab lábam van, 53 cm-es karhossz azért nem sok 170 centihez. -
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #177933 üzenetére
Még jó, hogy a csincsillánknak nem kell bringát vennem. Úgy sz*pn@nk vele, mint Te.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Alg
veterán
Ma rájöttem hogy nem a középagy kattog szerencsére, hanem a nyereg, mivel gurulásnál is előjön...
Nem tudom mit csináltak a Selle-ék ezzel, de nem is a felfogatás recseg hanem ahol a sín a nyereggel találkozik, azok a kis gumibakok vagy mik, szóval nem hiszem hogy bármit lehetne csinálni vele (SLR max gel superflow)
Lehet csinálok egy videót és elküldöm nekik, hátha kicserélik
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
válasz ivana #177936 üzenetére
Ha mégis megtanítja biciklizni, garantált sokezer megtekintés youtube-on, vagy instán. Dőlnének a szponzorok. Imike segít majd megfelelő bicajt találni neki.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
mamboo
tag
Hali, télre keresnék valami halk-ha létezik ilyen- görgőt itthonra. Sosem használtam még ilyet, tehát nem tudom mi alapján kéne választanom?! Koszi
E -
J.C.G.
aktív tag
[Az igényes emberek e-montenbájkja lehet a jövőben.] Nem megsértődni. 😁
Ja ma xará áztam egy pöppet, igaz csak alulról, de az konkrét lett.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #177937 üzenetére
12 évig nem akart megtanulni bringázni, most már nem is fog.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
parkr
őstag
válasz FireKeeper #177929 üzenetére
nem kell annyira beszarni Lueschertől, ha normálisan van nyomatékra meghúzva és nem mész neki frontálisan semminek, nem lesz baja a steerernek.
de ha nagyon parázol, esetleg használhatsz 1 1/4" méretű stucnit, amibe raksz egy hézagolót, hogy 1 1/8" méret legyen (már ha ilyened van)(#177930) gabro0 annyit nekem nem ér, inkább várok az update-re
-
Somatom
veterán
válasz J.C.G. #177945 üzenetére
Én úgy tudom, hogy a név maga a design. Porsche Design Studio. Táskákat, órákat, meg mindenfélét kreálnak Porsche márkanév alatt. Köztük bringákat is. Valamelyik német városban sétálgatva találtam egy ilyen bótot. Jópofa cuccok voltak, csak sztem az árcéduláikra véletlenül a vonalkódot írták.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Somatom #177946 üzenetére
Dolgoztam egyszer valakinél akinek volt a garázsban egy Cayenne-je,egy Carrera 911-e és egy...Porsche montija. (Szidta őket,hogy sz@rok ...nem úgy nézett ki mint aki sokat montizik.)
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
válasz Hasaggymeg #177948 üzenetére
Akkor ez az új modell neki való, ezt sokat nem kell tekerni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Formula-1
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konteó topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs