- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #179449 üzenetére
Egy(2)ujjas?...mert ha nem akkor nem csoda.
Más...briteké a dzsíró.(nem nagyon néztem,így nevéből először norvégnak hittem )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz IMIIKE1998 #179449 üzenetére
Nem tudom milyen gép, de szinte biztos vagyok benne hogy ebben az esetben az a fékkar nem 1 ujjas használatra lett kitalálva. Amelyik elég erős hozzá, annak eleve rövidebb a fékkarja, és nincs ilyen problémád.
Keress rá egy alivio, és egy xt fékkarra, nézd meg mekkora a különbség a fékkar hosszában.
Biztos vagyok benne hogy így is tudod 1 ujjal használni, de egyáltalán nem baj hogy vészfékezés esetén eléred még egy ujjaddal hogy a lehető leggyorsabban meg tudj állni.
Organikus fékpofákkal még az én m7000 fékkarom is nagy különbséget produkál, ha 1 vagy 2 ujjal húzom.
Mondjuk ha valami brutál jó v fékről van szó, akkor ez van, azok tényleg elég erősek hogy 1 ujjal is átküldjenek a kormányon, de ettől függetlenül is hosszúak, mondjuk ha ennyi gondod van csak a bringáddal, akkor jó vásárt csináltál."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
IMIIKE1998
őstag
válasz trialboj #179452 üzenetére
Igen, ez 2 ujjas Tektro Auriga, csak én még a V-féket is egy ujjal használtam, többek között azért is, mert a bal kezemen a középső ujjam rövidebb másfél centivel plusz alapból rövid ujjaim vannak. De akkor nem tolom beljebb, igaz, így is van annyi erő benne, hogy megfogjon. A fékkart kell közelebb állítani majd a kormányhoz, csak nincs 2 mm-es imbuszom. :D
Amúgy nem akartam most bringát venni, de nagyon jó áron jutottam hozzá és gyakorlatilag új a gép. Egy merev villa kell bele és jó is.Hasaggymeg: Igen, akkor az a gond.
[ Szerkesztve ]
-
p87
senior tag
Sziasztok!
Első, épített munkába járós elektromos kerékpárom építése után, kicsit elszaladt velem a ló, ugyanis akartam egy sokkal erősebbet és mindenképp összteleszkópos vázzal, kifejezetten csak offroad szórakozásra.
Szerencsére találtam egy nagyon jó alapot, elfogadható áron, megfelelő méretekkel, ahova az akkuk is elférnek. Az eredmény:
Több kép itt.
Mxus 3K turbo motor választottam, 80A szinuszos vezérlővel.
Akku, egyedileg tervezve és 3d nyomtatóval nyomtatva a cellatartója.
16S5P konfigurációban, nagy áramú 20700 cellákból, össz kapacitása 16AH,
Bluetooth-os smart BMS-el, mindenféle védelemmel ellátva.
Akku és vezérlőtartó illetve doboz szintén egyedileg tervezve és 3d nyomtatóval nyomtatva.
Motor tengelyére nyomatékkarok szintén egyedileg tervezve és kézzel gyártva.
Vázat így teljesen érintetlen lehetett hagyni.
Eredmény 5kW-os csúcsteljesítmény, bődületes nyomaték, 20km/h-ig ha nem dőlök előre emeli az elejét.
Teljesen feltöltött akkuval 80km/h végsebesség, mezőgyengítés funkció nélkül, ha be lenne kapcsolva kb 90km/h lenne a vége.
De ez már nem gyerek játék, nem is megyek ennyivel max 60-70 szoktam ha jó terep és ismerem. Fékek elől-hátul 4 dugattyús TRP slate T4, 203mm-es shimano tárcsákkal.
5 fokozatban állítható pedelec rásegítési szint, illetve gázkar szintjeit is meghatározza.Van itt még rajtam kívül valaki aki épített már elektromos kerékpárt?
Kíváncsi lennék más épített gépekre, tapasztalatokra esetleg.
Külföldön elég sokan építenek ilyeneket és is sok infót onnan gyűjtöttem, itt nálunk nem nagyon találkoztam még, kivéve a srácot aki a totalcarba is volt de ő inkább motorokat csinál.[ Szerkesztve ]
-
Alemida
tag
Sziasztok! Segítsetek nekem az alábbi helyzet megoldásában: van egy kb 35 éves gyerekbiciklim 14 colos kerekekkel, tömör gumikkal. Mindkét gumi elrepedt már sajnos, felújítanám a gyereknek a biciklit, de sehol nem találok neten 14 colos első felnit (csak hátsót). Ha a meglévő felnire fúrnék egy lyukat a szelepnek (mert most nincs) szerintetek rá lehet rakni egy 14 colos belsőt és külsőt? Köszi!
Ez lenne a bicaj:
link[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ezzel a 2 legutóbbi képpel mintha Tim Burton világába csöppentem volna.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz maximilian4 #179455 üzenetére
Procaliber 6, 2020-as.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #179461 üzenetére
Kicsit nagy volt a kontraszt....minden értelemben IS
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
p87
senior tag
válasz balazs1022 #179458 üzenetére
Köszi!
Lehet félreérthető volt az eleje, de nem ezt használom munkába járásra, hanem amit először építettem, az egy Kellys madman vázas és "csak" 1500W-os, 48V-os 26Ah akkupakkal.
Ez a második építésem volt. -
Hasaggymeg
Topikgazda
Ezzel terepen hetvennel minimum Darwin díjas.azt a vázat nem arra a terhelésre,súlyra tervezték.
stefy85...váltógörgőre gondolsz? Azt nem tudom,állítólag jobban irányítja a láncot a nagyobb...elképzelhető.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
p87
senior tag
válasz Hasaggymeg #179468 üzenetére
Tudom, hogy azért nem erre lett tervezve és ésszel használom, ritkán megyek 60 fölé és azt is csak olyan terepen ahol nincsenek váratlan gödrök, autók, traktor által kreált nyomvályúk, gyakorlatilag csak sík, kijárt füves, vagy földutakon, gátakon, húzom oda jobban neki.
Nem DH-zok vele, amire amúgy is lett tervezve, ott meg elég nagy az igénybevétel, és szerintem elég erős és jól összerakott bicó ez, nem vagyok profi, csak amatőr kerékpáros és próbáltam olyan alapot választani ami elég erős és még átalakítható is.
Amúgy szeretek csak rásegítéssel tekerve menni vele.[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz DelArco #179400 üzenetére
sisak tesztek, innen keress valamit ami az általad elvárt ársávban benne van.(road style)
[link]
Nekem Giro Foray Mips van(külföldről kb 22e )
20 alatt itthon Giro register lista szerint, sógornak is bejött.egy napos túrán bírta,jól szellőzik, normális sisak.meg fenti teszt alapján véd is[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
stefi81
tag
Köszi a választ mindenkinek! xy.zsolt, Jester01, Hasaggymeg stb...
Akkor lehet rendelek egy ilyet
És ha sok wattot akarok spórolni akkor mit kell cserélni?
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stefi81 #179474 üzenetére
Linked nem működik, túl drágát elsőre meg szerintem értelmetlen venni...amúgy sem értem az ötvenezres sisakokat, megrepeszted, elöregszik, tönkremennek betétjeik, rögzítőpántjaik, nem egy életre vásárolunk sisakokat.
Ami wattsporlásodat illeti gurulási ellenállás (gumik, kerekek),szélellenállás (üléspozíció), vázgeometria, kerékpárbeállítások...végül aztán a szőr a lábaidon.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
Valaki itt próbált már ilyet?
12 sebességes Sram váltó, Shimano váltókarral, úgy néz ki működik. Így lehet duplát váltani kisebb fogaskerékre, meg mindkét irányból lehet pöcögtetni a váltókart kisebb fogaskerék felé.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #179477 üzenetére
Pont mint Shimano váltóval. ...annyival jobb lenne egy GX váltó a 8100nál, hogy megérje keverni? Ne már! ...még ha valami X0-ás lenne, de én azt sem keverném.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #179478 üzenetére
Én Sram váltóval vettem a biciklim, szóval nekem érdekes emiatt, csak egy váltókart kéne vennem.
Edit: meg a fékeket is shimanora cserélem majd valamikor, szóval azzal is jobban passzolna a váltókar.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #179479 üzenetére
Ja úgy már érthető. ...na meg ott az un. instant release ami faxa dolog lehet,én csak boltban próbáltam,tetszett.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hasaggymeg #179480 üzenetére
...ezt a two way release-t még tudnám nélkülözni,hisz mutató ujjam szinte mindig a fékkaron van,de a többszörös lefele váltás és az egykattanásos váltás megérheti a cserét.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #179446 üzenetére
Akkor rajtam a sor, ki kell találnom valami mentális technikát, hogy észben tudjam tartani könnyen a váltó állását, aztán jól megosztani itt a fórummal. Azért hatéridőre nem vállalom .
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz INTELligent #179482 üzenetére
1x valaminél egyszerű, addig váltasz amíg már nincs hova ...ugyanakkor ott sem árt6 tudni miből is gazdálkodhatsz egy-egy adott pillanatban. Nem tudom megtanulható-e az, hogy 170+ pulzusnál, vagy nagyobb odafigyelést igénylő terepen is mindig, minden pillanatban tudd odapillantás nélkül hol tartasz éppen.(nekem eddig nem sikerült )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #179483 üzenetére
+1, szerintem kötelező kéne legyen már a fokozat kijelző. Soha nem értettem, hogy a gyártók (nem csak bringa alkatrészeknél, hanem mindenben ez van) miért hagynak le folyton az új termékekről olyan dolgokat, amik a régieken beváltak és hasznosak voltak. Gyakran az aktuális trendek győzedelmeskednek az ergonómia, praktikum fölött. Lásd.: tok nélkül használhatatlan üveg hátlapos mobilok, agyonvékonyított kompromisszumos laptopok, terepjárónak kinéző városi autók stb.
A kormány tépéshez: szerencsére ezt én nem így szoktam meg, mászáskor törzsből tartom magam és a kormányt lazán fogom, ilyenkor nagyon ritkán kapaszkodok bele izomból. Viszont van amit én sem csinálok jól, az a becsatolva tekerés, az SPD húzást még gyakorolni kell, mert ugyan gyakran húzom is, de nem eleget, erre a múltkor 6030D ébresztett rá .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #179483 üzenetére
Nem, mert a terep és az időjárás is változtatja a pulzust. Amúgy szerintem mindegy, hol a lánc, nem azért fogok annyin pörgetni, mert a 4-es lánckeréken van, hanem mert azt kívánja a helyzet. Felfelé ha elfogy, akkor meg mindegy, hogy látom, hogy nincs több vagy kattintok de nincs.
Keresztbe váltás sem akkora démon, dh-n ugye ajánlott is a láncfeszesség miatt, utána ha beletekersz nem történik semmi, mire meg kiállva kell tekerni, úgyis kattintasz.jjeahh: üveglapos mobilt használhat-e üzletember, aki csak a zakó zsebébe teszi, meg az asztalra? Jobban néz ki, mint a műanyag? Tehát értelme van, csak nem mindenkinek. Mindennel így van, csak sokan mindent akarnak használni minden helyzetben.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #179485 üzenetére
Az a baj, hogy az emberek többsége nem üzletember, az üveg hátlap viszont trend lett, gyakorlatilag szinte nincs is már műanyag hátlapos mobil. Emiatt a tok már szinte kötelezővé vált, évek óta nem is láttam senkinek a kezében bumfordi tok nélkül mobilt.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #179477 üzenetére
beteg, majd egyszer megmérem, mennyi drótot húz a 12-es Sram kar, valaki más meg megméri, mennyit a Shimano.. Lehet, hogy -ezek szerint- pont annyi a különbség, mint amennyi a sorok között van, mert állítólag ott is van, az E13 pedig pont a kettő közé méretezte a saját sorát, hogy mindegyik váltóval működjön, ezt olvastam.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #179484 üzenetére
Én néha lenézek, hogy tudjam, 1 vagy 2 fokozatom van-e, a széleken picit máshogy kattan, azt van, amikor felismerem (a 10-es kerékre úgy rakja át, hogy beleremeg a váz). Én valahogy jobban örülök, hogy minimalistább a kar kijelző nélkül, vagy ha van kijelző, legalább lehessen leszedni. Gondolom útban volt a közös bilincseknek, meg a grammok, stb.
Egyébként azt figyelemreméltónak tartom, hogy van ez a kamerapukli a legtöbb telefonon... elsőre utáltam, mert kiáll. de ha jobban belegondolok, a gyártók jól csinálják: a vásárló kecses, vékony telefont akar. de úgyis tokba teszi. Akkor a tokkal már bumszli lesz. Na, ez áthidalta valamelyest, mert tokkal már nem ér le az asztalra az üveg, de még nem is bumszli.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #179486 üzenetére
Pont most nézek telefont, az üveg hátlapú lesz a nyerő. Jön hozzá tok is, úgyhogy kb mindegy, de nézek valami vékonyat is, az eddigiek is mindig vékony tokban voltak. Majd beszámolok, ha összetört.
gabro0+jjeahh: az AXS-nél vissza tudod nézni, hogy melyik fokozatban mennyit ment a lánc, szóval a technológia az már itt van, csak meg kell fizetni. Az automata max városi bringákon tudna elterjedni, ahol az A-ból B-be a cél, és ezt mondjuk 50-60-as pf-on szeretné megtenni a júzer. Ide szerintem valami szíjas tárcsás megoldás lenne a jó, mint a robogóknál, akkor szép smoothra meg lehetne oldani (kb Bubi súlyú karbon bringkkal ). Máshol nem sok értelme van annak, ha egy gép dönti el, hogy én éppen milyen pf-on akarok tekerni, kivéve, ha mondjuk egy előre tervezet edzés van, és abból nézi mit szeretnék. De ott sem az a lényeg, hogy helyettem váltson, hanem hogy nekem rögzüljön, hogy hol hogyan forogjon a lábam. Ennyi erővel legyen már Tesla bringa, ahol felülök, megnyomom, hogy akkor ide mennék, aztán csak kalimpálni kell a lábammal, mert ő rakosgatja a fokozatot, meg rakja a kereket a helyes ívre. Valami tőkesúlyos rendszerrel még azt is megcsinálhatná, hogy lassú mászásnál ne essek el. Szép jövő.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz jjeahh #179486 üzenetére
A mobil tokkal olyan, mint a mtb sárvédővel. Irtó hülyén néz ki, de nem lesz
karcosizé, medveszaros a tarkód.Én is rendeltem most egy rockbros első-hátsót, mert amazonon épp -20% deal van, így meg nem volt 15 eur a szett, de előre sírok, hogy fog kinézni a bicajon (szerencsére levehető).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #179485 üzenetére
Ha mondjuk valós időben követsz negyven egyéb paramétert mint pulzus, csapásszám, watt, véroxigénszint stb.akkor talán mindegy is melyik fokozatban vagy, de ha minimalistán nyomod és kábé lesz@rod mi az éppen aktuális pulzusod (mint pl. jómagam is), fontos lehet a visszajelzés, hogy most akkor éppen csak lustán kummantok, vagy tényleg a nehezebbik fokozaton vagyok még. Főleg ha ismerem az útvonalat, tudom, hogy majd következik mondjuk a legnehezebb része ahova kelleni szokott a maximum, erre meg észreveszem, hogy már az elején a legkönnyebben vagyok és nincs tovább... ...na olyankor jön a fejlógatás, ahogy már amúgy is látod melyiken vagy éppen mert lefele nézel.
jjeahh...trendek felülírnak szinte mindent...agyunkban is! Szeretném látni a fokozatokat, ugyanakkor már snassz lenne fel/visszaszerelni egy olyan muglis kijelzőt. Kell valami menő, új kijelző.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz maximilian4 #179492 üzenetére
Köszi, csak az lesz ciki, amikor maratonon a szervezők az órájukat nézik, mikor érek már be vele, mert zárnának .
A fejcsövet amúgy nem is értem, majd ha kiszedem a villát, lehet, hogy megvilágosulok. Meg ahogy Y-ba ágazik a felsőcső..Ja! a Sram hátsó (milyen van még? ) váltóról jut eszembe: sikerült olyan váltóbowdent beszereznem, ami egyik végén Campa, másikon S. bogyójú, és egyiket le kell vágni. Na, ezt kerülni fogom a jövőben . Abba az irányváltó görgőbe volt, amikor csak úgy sikerült befűznöm, hogy előtte pillanatragasztóval összerögzítettem a szálakat, és akkor nem szőrösödött ki. A normál egyvégű bowdenek ugye össze vannak gyógyítva, amíg le nem vágom a végüket..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
MODERÁTOR
Berendelnék egy 1x10-es M4100-as Deorét. Van esetleg ellenvetés (tapasztalat, hogy ne stb. ).
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #179491 üzenetére
Ez az automata dolog érdekes lehet majd, hisz akár egy komolyabb paramétersorozat eredményeképp is működhetne, ügyesen rászabva egy-egy versenyzőre, az összes személyes paramétereinek figyelembevételével. Pl. te tudod max pulzusodat, laktát szintedet, leghatékonyabb csapásszámodat, leadott wattjaidat, stb.-stb., aztán eldönti a fedélzeti számítógép melyik a neked éppen ideális csapásszám az adott pillanatban és a váltó automatikusan odavált...mindezt pár tizedmásodperccel korábban előre jelezve neked előtte. ...mondjuk ez változatos terepen lenne érdekes, ahol állandó váltásra kényszerülsz.
mobal...ha egy átlagos kerékpáros vagy aki sem negyvennel síkon, sem 15%-os terepen felfelé nem kívánkozok magát gyötörni, továbbá simán megy a ~80 körüli csapásszám, nekem semmi ellenvetésem sincs.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #179497 üzenetére
Direkt tréner hasonlóan működik amúgy. Így egy-két hét után még nem teljesen értem, de ahogy a flywheellel az útellenállást, és az emelkedőket szimulálja, az valami hasonló rendszer. Gyakorlatilag ha alig váltasz, akkor is hasonló érzetet kapsz hegymenetben, mintha rendesen visszakapcsolgatnál - sebességben, ellenállásban, és leadott teljesítményben is. Persze ez egy 20+ kilós szerkezet, de az alapok már megvannak.
Váltani azért itt is kell, de érezni, hogy okos(kodik) a technika alattad.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #179495 üzenetére
Legalább szellős a villanyaknak. Nekem az a nyeregcsőváz lapítás fura egy kicsit bizonyos szögekből. Amúgy meg tényleg szép a kék/fekete.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mobil flották
- Anime filmek és sorozatok
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ukrajnai háború
- Milyen notebookot vegyek?
- A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
- Politika
- További aktív témák...
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Mata összteleszkópos kerékpár
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen