- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrst3ph3n
csendes tag
válasz Perillustris #181348 üzenetére
Most megnéztem még egyszer, Chromeban a hűvösvölgyi határ út jön be, firefoxban pedig a soroksári.
-
Tomi_Sci
őstag
válasz szitaati #181350 üzenetére
Én a munkahelyen zuhanyzást preferálom, úgy is át kell öltöznöm bringásból utcaiba, és akkor lehet egy kicsit sportosabbra venni az ingázást is. Nyilván a kedvenc részem amikor haza kell vinni a végtelen ruhát meg kimosni (aznapi bringás + aznapi munkahelyi + hazaérés utáni utcai = csak háromszor annyi, mintha autóval járnék )
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Perillustris #181348 üzenetére
"valószínűleg merev a vastag csövek miatt, ha nem vagy hozzászokva, lehet (sőt szinte biztos) szokatlan/kényelmetlen lesz"
Max a sportos testhelyzet miatt lesz kényelmetlen. Karbon a váz. Jó a cucc.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
válasz szitaati #181350 üzenetére
Ezzel nincs semmi baj, ahogy azzal sem, amit Hasaggymeg említett. Szerintem is erre való az elektromos bicikli, szurkolok is neki, hogy terjedjen el minél inkább, és legyen tömegek számára is elérhető, készüljön hozzá megfelelő szabályozás, és főleg megfelelő infrastruktúra.
Csak azt mondom, hogy sportértékben kb annyi köze van a klasszikus kerékpározáshoz, mint a motorozáshoz. Mind a kettő sport, meg ez is az ott a kettő között valahol, csak teljesen másképp. Le a kalappal, ha valaki igazán jó benne, de ez nem biciklizés.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #181356 üzenetére
De, szerencsére ez nem tény, csak a Te véleményed. Runner leírta, hogy ez hol sántít és videót is linkelt hozzá. E-montit hajtani lehet pont olyan kemény sportteljesítmény, mint analógot, csak más az élményfaktor.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Maximum1
őstag
válasz parandroid #181356 üzenetére
Ahogy írták, valószínűleg 0 a tapasztalat, el kell menni ide, de biztos van Ausztriában sokkal komolyabb, garantálom hogy vigyorogva fogsz leszállni és akarsz egyet otthonra.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Maximum1 #181358 üzenetére
Mindenki mástól vigyorog, abban megegyezhetnétek . Felénk rengeteg helyen lehet bérelni már e-bikeot, mégsem próbáltam, mert nem vagyok előítéletes vele szemben, csak egyszerűen nem igazán érdekel. Sokan mondják a fullykra, a nagyobb rugóútra vagy éppen a dropperre is, hogy ha egyszer kipróbálod, utánna vágysz rá, hát... én ezeket próbálgattam és nem . Nemrég volt a merev trailokról is szó, na azokat viszont nagyon kipróbálnám, még mindíg megmozgatják a fantáziámat, pedig a topiklakók többsége szerint semmi értelme. Ahogy a fatbikeoknak sem, nekem meg az a másik álmom .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz parandroid #181342 üzenetére
Nem, egyáltalán nem érted! Megnézted a videót amit az előző hozzászólásomban belinkeltem? Csak mert nekem úgy tűnik az írásodból, hogy nem, sőt mi több, amit mondtam az egyik füleden be a másikon ki. Így azért nehéz konstruktív beszélgetést folytatni és komolyan venni sem tudlak.
De akkor tisztázzuk, adott egy téma (E-Bike, E-MTB) amiben nulla a gyakorlati tapasztalatod, ezen felül a MTB Trail/Enduro-ban sem igazán vagy jártas, mivel ahogy olvasom inkább országútis vagy. Ezek után miből gondolod, hogy igazad lenne E-Enduro témában? És mint mondtam, az odáig rendben van, hogy valami valakinek nem szimpatikus. Nekem sem szimpatikus az országúti vagy a fekvő kerékpár, de lenézni nem nézem le egyiket se. Ami a te fejedben van egy emtb-vel kapcsolatban az köszönő viszonyban sincs a valósággal! Persze dobtam segítséget, hogy kicsit megértsd, a fenti video formájában, de úgy látom az elkerülte a figyelmed, hogy az E-MTB-n sem voltak alacsonyabb pulzus értékek, csak az adott idő alatt megtett táv volt a több. Más sportnak így miért nevezed? Ugyan az a mozgás forma, ugyan úgy el lehet vele fáradni! Akkor mi igazolja a te állításod, miszerint ez sokkal könnyebb, meg ez nem is sport vagy legalább is más, valami alacsonyabb szintű? Persze lehet úgy használni, rövidebb távon, nagy segítséggel, hogy ne nagyon fáradj el, de analóggal is lehet lazán, keveset menni. Mi a különbség? Bármibe lefogadom, ha egyszer eljönnél egy normális Enduro körre, és mondjuk egy mai 600-700Wh-s aksit le kéne nullázni úgy, hogy közbe tekerünk 2000m szintet meg megyünk 80-100km-t. És komoly terepeken ereszkedünk lefelé, a végén teljesen más lenne a véleményed. Épp ezért azt tanácsolom, kicsit óvatosabban fogalmazz a témával kapcsolatban, mert amit írsz az sok felhasználó számára sértő és ledegradáló, ráadásul úgy, hogy lila gőzöd nincs, hogy miről beszélsz! Ez a téma jóval összetettebb annál, mintsem, hogy ilyen faék egyszerű logikával lenézzük, ha pedelec akkor az nem sport meg lustaság, de ha analóg akkor az egyből hú de menő, meg mindenki atléta.
jjeahh: De a Te véleményeddel E-MTB témában nem is volt soha bajom, mert nem a lenézésen alapszik, hanem pusztán úgy vagy vele, hogy nem érdekel, meg XC-hez amúgy is minek. És ez így teljesen rendben van.
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz jjeahh #181359 üzenetére
Én szeretek hosszúkat menni, 100+ km-eket, de "csak" 1000méter szintet bírok kitekerni, ha lenne egy ilyen ösztelos ebájkom akkor beleférne a 3ezer szint is.
Országútizom nyáron,mocskos időben meg gravel, elférne egy varacskos.
Így ősszel, tavasszal sokkal jobb egy ilyen elektromos varacskossal veretni az erdőben, átmegy mindenen.
Ki kell próbálni, nincs mit szépíteni.Klassz képeket posztoltál megint!
[ Szerkesztve ]
-
válasz Runner_fxr #181361 üzenetére
Az a baj, hogy azt nem értem, miről akarsz meggyőzni. Én nem akarom, hogy egy villanymotor segítsen nekem tekerni. Ennyi.
Mostanra megegyeztünk benne, hogy egyrészt egy csomóan igen, másrészt meg sokszor jól tud jönni. De azt nem tudom elfogadni, hogy azért kell, mert így gyorsabb vagy, vagy hamarabb megteszed a távot, vagy egyszerűen nagyobb távot bírsz megtenni. Illetve ezt is értem, de ezek nem a te teljesítményed, hanem a te teljesítményed elektromos (digitális ?) rásegítéssel. Akkor ha jönnek az egyre erősebb elektromos motorok, a végén majd 70-nel fogtok tépni dombnak fölfelé, és nem 80-100, hanem akár 500 km-t is meg fogtok tudni tenni, mondjuk 5000 m szinttel, miközben egészségesen elfáradtatok, mert ugyanúgy kitoltátok közben a mittudomén, 200 w-ot átlagosan.
Amúgy hol vagyok én az országútizástól is, én csak felülök egy biciklire, és tekerem, egyszerű gyerek vagyok, és még csak különösebben nem is jó benne.
Mondjuk nekem is megvan a saját perverzióm, én meg képes vagyok felülni a szobában a biciklimre, és úgy kitekerni a 200w-ot, hogy közben egy centit nem haladtam.
Ja, és még egy fontos dolog: Nekem nincs igazam. Nekem véleményem van. Meg érdes stílusom (aka cinikus bunkó).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #181361 üzenetére
Ja, én is belátom, hogy neked miért az e-bikeok játszanak, az elején amikor leírtad, felfogtam és ennyi, ezt a vitát nem igazán értem, kb. olyan, mintha montisok fikáznák az outisokat és fordítva.
Maximum1: köszi! Előbb utóbb biztosan kipróbálom azt is, a legvalószínűbb, hogy valamilyen Haibike-ot, de én másképp állok a témához, szal kétlem, hogy meg fogja mozgatni a fantáziámat. Ha 1000m mászástól megdöglök, vagy rossz a formám, ahogy most is, az első amire gondolok, hogy ideje elkezdeni alapozni és tavaszra újra felépíteni a formát. Kevés annál jobb érzés van számomra, amikor a kitartó munkának hála végre könnyen megy a 20%-os emelkedők megmászása és úgy általában az egész terepezés.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Alg
veterán
válasz Runner_fxr #181361 üzenetére
Full elbeszéltek egymás mellett.
Cseréld ki a beszélgetésben az E-MTB-zést mondjuk, mittudomén, síelésre és jobban megérted mit akar PeterkeT mondani.
Én pl. nem akarok síelni, nem érdekel, de elfogadom hogy az is sportteljesítmény, csak teljesen más az élményfaktor. Csak aztán ha nem érdekel hogy milyen kényelmes valaki síbakancsa, meg milyen gyorsan rongyolt le a fekete pályán, akkor ne legyen belőle sértődés meg ellenségskedés, hogy igenis a síelés is ugyanolyan sport mint a biciklizés. Igen, sport, de nem ugyanolyan. És ne akarjon meggyőzni hogy én igenis síelni akarok, mert nem akarok.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Runner_fxr
Ármester
válasz parandroid #181363 üzenetére
"Csak azt mondom, hogy sportértékben kb annyi köze van a klasszikus kerékpározáshoz, mint a motorozáshoz. Mind a kettő sport, meg ez is az ott a kettő között valahol, csak teljesen másképp"
Ezt pl Te írtad. Ezekkel a kijelentésekkel van bajom, nem azzal, hogy nem akarsz egy villanymotort a bringádra.
Pont azért nem érted, mert nincs benne tapasztalatod. Nem arról van szó, hogy mindenáron gyorsabbak akarunk lenni, meg többet-többet menni, hanem arról, hogy egy 15kg-os Enduro bringa nagymértékben lekorlátoz és a megtehető táv, szint rendkívül le tud csökkeni, hiába vagy jó kondiban. Ez nem egy virsli gumis, 8kg-os outi. Nyilván akinek nincs más dolga csak biciklizni, az megint más, de hétköznapi hobbi bringások elmennek hetente egyszer a hegyekbe, nem fognak tudni élvezetesen 1500-2000m szinteket menni. Lehet már 800m-nél azt mondják, elég, pedig még lenne kedve bringázni, lefelé döngetni az enduro-val, de már nincs kraft, hogy felmenjen még egy hegyre. És itt jön képbe a villanymotor, ami besegít neked annyit, hogy meg tudd tenni azt az 1500-2000m szintet és ne kellje idő előtt abba hagyni a bringázást. Most persze erre lehet azt mondani, hogy hát ez nem is sport volt, mert ez nem csak a saját erőd volt, de őszintén szólva ki a fenét érdekel, amikor a saját edzés adagod ugyan úgy megvolt mintha csak 800-at mentél volna az analóggal, mindössze annyi történt, hogy többet mentél fölfelé és ezáltal lefelé is, több élményt gyűjtöttél. Tudod egy Enduro lényegi része a lefelé csapatás is, épp ezért nem mindegy mennyi szintet mész fölfelé, annál több lesz az élmény lefelé. Nem véletlen, hogy a legtöbb E-MTB a Trail/Enduro kategóriából kerül ki. Ezeket veszik az emberek tömegekben.
Az nagyon gyenge érv, hogy majd ha lesz erősebb akkor 70-nel csapatunk fölfelé az erdőben, meg 500km-t megyünk. Mivel már elég régóta vannak elektromos motorok is, a KTM-nek is van, 100-at is tud menni, pont azt tudja mint egy 125-ös 2T verseny Enduro motor. De az egy másik kategória, aki biciklizni akar az nem motort vesz. És a pedelec kerékpár! Aki kerékpáros élményt keres az soha nem fog venni elektromos motort. Vehetnék én is KTM - EXC
elektromos verseny krossz motort, de nem veszek, mert bringázni szeretnék, nem motorozni!Alg: Azért beszélünk el egymás mellett, mert olyan témában beszélgetünk amiben kettőnk közül csak az egyikőnknek van tapasztalata. És hiába akarod Te is megmagyarázni, hogy ez másik sport, ez továbbra sem igaz. Mivel ugyan az a mozgásforma, ugyan azt csinálod a bringán, a különbség annyi, hogy a bringa hatékonyabb alattad, többet fogsz tud vele menni, de ettől még nem lesz másik sport, mint pl a síelés.
[ Szerkesztve ]
-
szitaati
aktív tag
válasz parandroid #181363 üzenetére
Na most mondtad ki a lényeget, nem akarod, hogy egy villanymotor segítsen neked tekerni. Ennyi.
A többi okfejtéshez annyit lehet hozzátenni, hogy aki gyári gépekkel sportol, az nem fog 70-el menni meg nem fognak jönni az erősebbnél erősebb motorok, mert 250W és 25 km/óra az EU-ban a max. rásegítés. Persze mindig vannak, akiknek ez kevés, de ők azért nem a többség. Ők majd építenek maguknak sportgépet 2-3-5-kW-al, rájuk még akár mondhatjuk is, hogy igazad van.Értem, hogy ez neked ellenszenves, kicsit talán sportszerűtlennek érezheted.
Viszont a Runner által leírtak/linkeltek eléggé alátámasztják, hogy bizony lehet ezt úgy csinálni, hogy legyen benne sportteljesítmény.
Nyilván nem mindenki űzi úgy, de hát a normál (ezeket hívják valamiért analógnak, még nem jöttem rá miért) bringákkal se jár mindenki sportolni, nem?
Én amióta elkezdtem melóba tekerni villanyosítás után, sokkal jobban elfáradok, mint mikor csak úgy bicikliztem korábban. Egyszerűen szeretek gyorsan menni De ahhoz azért nekem is nyomni kell, hiába 750W. Felmenne az magától is, csak így hamarabb, meg emelkedőn is, stb. Magyarul kihozza belőlem az állatot és ezáltal a hazautakon jobban ki is merítem magam."Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
nagyúr
válasz ivana #181337 üzenetére
Én a 36-28-cal is tudok izzadni de 90 kiló vagyok.
Mondjuk ha még mindig olyan erőm, alkatom lenne mint 20 évesen (73 kiló, minden nap sportoltam gyakorlatilag) akkor szerintem a 39-28-cal se okozna itthon egy emelkedő se gondot.
Ha megyek az Alpokba még akkor lehet hátulra még valami picit nagyobb sort be is szerzek (30,32).Més que un club!
-
maximilian4
addikt
Szépen halad a kerék beépítése. Hátsó kerék már szépen bent van, tublessel működik. Viszont mindig az élet valami akadályt gördít elém. Kiderült hogy fulcrum agyakba van a kerék fűzve, viszont annak saját szabványos lockring van a fékhez. Az általában a fulcrum agyakhoz gyárilag jár. Így most még nincs lefogatva a fék. Már csak ez hiányozna pedig... esetleg nincs valakinek fulcrum AFS lockringje? Most a bringalandtól várom a választ még, Kusz Matyi írta tegnap h megnézi. De hátha valakinek van kéznél. Természetesen kifizetem.
Maxi
-
Mezga Aladár
veterán
A Touron a kommentátorok valamelyik hegyi szakasznál megemlítették, hogy Tadej Pogačar legkisebb áttétele 36/32.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Alg
veterán
válasz Runner_fxr #181367 üzenetére
Szóval a tenisz meg a ping-pong is ugyanaz a sport, csak tenisznél nagyobbat kell ütni erről azért megkérdeznék pár teniszezőt meg ping-pongost
Mindegy, lezárhatjuk, véleményekről megy a vita annak meg sosincs vége.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Runner_fxr
Ármester
válasz szitaati #181368 üzenetére
Elég sok E-MTB-os emberkét megismertem az évek alatt, a legtöbbnek pont az volt a tapasztalata, hogy amióta E-MTB-re ült, sokkal jobban elfárad mint előtte a hagyományos (analóg) MTB-al. Ennek annyi a magyarázata, hogy sokkal több kedvük van bringázni, és a modern nyomatékszenzoros motorok akkor adják le a nagyobb teljesítményt ha erősebben pedálozunk. És így húzza fel a teljesítményünket.
Analóg szóhasználat gondolom azért terjedt el, mert egy egyszerű rövidítés a hagyományos kerékpár kifejezésre, amikor a két kategóriáról beszélgetnek.
Alg: Teljesen fals példákat hozol ide, lefordítva a kerékpárra, egyáltalán nem feltétlen kell kevésbé taposni az e-mtb-ot, mert a nyomatékszenzor figyel, és ha kicsit tekered kevesebbet is segít.
"véleményekről megy a vita" Részben igen, részben meg tapasztalatokról és épp ezért beszélünk el egymás mellett. Nekem nem csak egy véleményem van hanem több éves tapasztalatom a témában! De abban igazad van, hogy lezárhatjuk, mert ez sehova nem vezet így. Ez kb az a szint mintha valaki egy opel astraból akarná megmagyarázni, hogy a 911-es porsche tulajoknak, hogy a 911-es nem igazi sport autó, mert farmotoros, miközben a világ egyik legjobb sportautója.
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz Runner_fxr #181367 üzenetére
Aki nem veretett még erdőben lefelé, vagy aszfalton is féket markolva ereszkedik, az ezt nem fogja megérteni. Olyan szinten tud elfáradni a felső test 10 perc folyamatos lejtőzés alatt, ahogy aszfalton 50km alatt se.
Nem egyszer volt már, hogy a vállaim vagy alkarom miatt hagytam abba aznapra, főleg tavaszi újrakezdésnél.
Én a lejtő miatt tekerek fel a hegyre, és néha nagyon jól jönne egy ebike, hogy tudjak mégegy kört menni ott, mert erőből már nem menne, vagy ha meg is mászom mégegyszer a hegyet, lefelé nem lesz semmi erőm, hogy igazán élvezzem.'92 Honda VFR 750
-
Alg
veterán
válasz Runner_fxr #181376 üzenetére
ehh mindegy hagyjuk
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #181364 üzenetére
Ha neked a 20%-os mászások már könnyen mennek, akkor kemény vagy mint a teszkós kifli öcsém!
Alg...bár értem amit mondani akarsz, sántít a síelős hasonlat mert itt teljesen ugyanarról a sportról beszélünk, ugyanazokat az izomcsoportokat terheled meg, ugyanazzal a technikával, csak kissé könnyebben. Tény, hogy ez a hasonlat is túlzás, de ha nagyon sarkítani akarok akkor azt mondom tisztességtelen és sportérték nélküli, sőt egy teljesen másik sport egy nehéz, néhány sebességgel rendelkező kerékpárt hajtót megelőzni egy feleakkora súlyú TT kerékpárral. Szerintem...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #181378 üzenetére
Ha formában vagyok, igen, de nem 7km/h fölött, mint neked
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #181378 üzenetére
Nyilván, de ha a mugli a tanyabike-on ráfogja hogy jó de ő nem akar TT bicajozni mert nem tetszik a kényelmetlen testhelyzet, felesleges neki mert csak boltba jár, vagy szerinte a buzis a cicanaci, akkor nem fogom neki bizonygatni hogy de nincs igaza mert nem tudja mert nem próbálta és én tapasztalatból mondom stb. Pláne nem fogok megsértődni rajta és lenéző megjegyzéseket tenni, hogy "hát szegény, sose próbálta, nem is értheti milyen 60al legurulni egy lejtőn vagy aero poziban 40es átlagot menni síkon" meg hogy TT bcajjal a boltba is tök gyorsan el tudok menni.
Elfogadom hogy neki ez nem jön be és megyünk tovább. Csak itt a kollégák kicsit magukra vették a dolgot és mintha saját maguknak bizonygatnák hogy hiszen nekik van igazuk. Ha úgy érzik nekik az ebike kell és az tetszik, lelkük rajta, de más véleményét azért fogadják már el, nem kell mindenen megsértődni.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #181378 üzenetére
Jó hely.
A Határ utca most kimarad. Kicsit alulöltöztem.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Runner_fxr
Ármester
Te fordítva ülsz a lovon! Itt nem én voltam az aki lenéző megjegyzéseket tett! Csak reagáltam! És más a vélemény, meg a tények kinyilatkoztatása! Ha azt hiszed megsértődtem egy ilyenen, tévedsz! Nem nagyképűségből mondtam, hogy tapasztalatom van benne, de ezek a tények. Miért baj az ha valaki kiáll a tapasztalatai mellett amikor látja, hogy a témában nem jártas emberek butaságokat beszélnek és lenézően nyilatkoznak?
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #181243 üzenetére
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem ismered Runner kollégát, ő szenvedélyesen védi a pedelecet, ugyanakkor hajt simát is és ismeri mindkettőt.
Somatom...jó, mi?! Én a kapulajban ültem fel, hogy kitekerjem és vigyáztam ne keresztben álljak meg, nehogy esetleg rossz irányba próbáljam letenni a lábam mert legurulok.
6030D...
sebgutkopf...na most aztán lesznek irigyeid itt! ...várjuk a folytatást! (csak azt ne mondd 10e font volt! )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #181385 üzenetére
...így hirtelen nem is látok annyiért bringát náluk...hacsak nem villanyosodtál meg te is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Runner_fxr #181367 üzenetére
“...hétköznapi hobbi bringások elmennek hetente egyszer a hegyekbe, nem fognak tudni élvezetesen 1500-2000m szinteket menni. Lehet már 800m-nél azt mondják, elég, pedig még lenne kedve bringázni, lefelé döngetni az enduro-val, de már nincs kraft, hogy felmenjen még egy hegyre. És itt jön képbe a villanymotor, ami besegít neked annyit, hogy meg tudd tenni azt az 1500-2000m szintet és ne kellje idő előtt abba hagyni a bringázást.”
Pont ez a része az, ami nekem ellenszenves, és ami miatt ‘lenéző’ vagyok. Mondanám, hogy valójában nem, de az csak önbecsapás lenne, én is emberből vagyok, akad empátiám is, csak nem szeretem használni, szóval kicsit, ja. Valakinek az aláírása, vagy itt, vagy a futós topikban, hogy ‘az edzés a sporttársak hátbatámadása’. Ha nem tudok bringával felmenni a hegyre, akkor nem megyek fel. Ha nem tudok 200 km-t tekerni, akkor tekerek 100-at. Ha nem megy a 40-es átlag, akkor edzek 30-cal. Ha downhillezni akarok, mert engem az szórakoztat, akkor felmegyek autóval, vagy sílifttel.Senki nem lesz rosszabb ember attól, hogy egy villanymotor segít neki tekerni, egyszerűen magáról a kerékpározásról vallott felfogása annyira más, hogy soha nem fogok vele ebben egyetérteni.
Amúgy a legjobb hasonlat talán az, hogy futni is gyorsabban tudnék, ha a futópad nem visszafelé, hanem előre mozogna alattam, ugyanúgy el is fáradnék, még fejlődnék is tőle, és akkor a maraton helyett meglenne a 100 km, vagy ha emelkedőre állítom, akkor az ezer méter emelkedő, de na...
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #181385 üzenetére
Élettartam garis csúcs minőségű vázak, amiben benne van a csapágy csere is. Illetve minimum 10 évig alkatrész utánpótlás a vázhoz! Ez azért nem is az átlag szolgáltatás. Tény, hogy irdatlan drágák ezek, de sajnos mindegyik hasonló kategória drága, sőt vannak drágábbak is.
Egy Santa Cruz tényleg nem az a kommersz márka ami minden nap szembejöhet veled az erdőben.Csak nem egy 29"-es Capra? Akkor a Propain végül alul maradt úgy látom! Gratulálok hozzá!
Hasaggymeg: Nem arról van szó, hogy személyesen védem, ha kell ha nem, de ha valamiről tudom, hogy jó, akkor a mellett ki szoktam állni. Amúgy ja, tekertem épp eleget sima montit, mindenféle kategóriából, 1992-től kezdve kb 2014-ig (azóta E-MTB), hogy legyen egy szerény véleményem a témában. És igen, mindig is volt és lesz is hagyományos hajtással bringám, mert van ahol az a jobb és ezt soha nem is tagadtam. Nem véletlen vettem magamnak a Speeder-t se.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #181386 üzenetére
Igen, alul, a kapuban van egy kis "vízszintes" rész, én is ott fordultam meg. Persze, nekem nem kellett ennyire rákészülnöm. Kiálltam, hogy előrébb legyen a súlypont, mert emelgette az elejét. Ennyi.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #181389 üzenetére
SzeNVEDélyesen, te!
peterkeT...ha jól értettem, te egy (teljesítményorientált) futó vagy tulajdonképp, kerékpározás az egy új/másodlagos sportolás nálad? Csak mert így talán még érthetőbb mindenféle rásegítéssel szembeni ellenszenved, hisz futásnál még hasonló sincs...hacsak Pistorius rugólábait nem számítjuk rásegítésnek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz parandroid #181388 üzenetére
Természetesen mindenkinek joga van ahhoz, hogy lenézze a másikat, meg ahhoz is jogod van, hogy figyelmen kívül hagyj tényeket, más emberek tapasztalatait a témában. De azon már nem érdemes meglepődni ha ezzel meg magadról is kiállítod a bizonyítványt mások szemében. Ne érts félre engem ezzel nem bántottál meg, amennyi baromságot én már olvastam e-bike témában, ez pont nem változtat semmin, csak egy a többi baromság közül. Talán ha kicsit jobban megszereted a MTB világát, jobban megérted az E-MTB-ot is. Tovább ragozni ezt nincs értelme.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #181386 üzenetére
Ja a 10k az a Runner által említett Santa Cruz.
Ennek a doboznak a tartalma ennek töredéke, bár ez sem olcsó és még nem elektromos. Egyelőre pár évik még maradok analógon, majd ha tudok több bringát tárolni, akkor lesz elektromosom. -
sebgutkopf
őstag
válasz IMIIKE1998 #181333 üzenetére
Már van elektromos verzió EWS-ből, ott felfelé is mérnek.
Idén a Lapier cuccok nagyot domborítottak a kategóriában. -
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #181375 üzenetére
Egy átlag ember kemény downhillben 10 percet nem bír ki, sőt egy gyakorlott se. 3 perc alatt elkészül és vagy megáll vagy nagyi tempóra vált (arm pump, és bikepark sickness kategória). Egy DH világkupás is azért tud egyben lemenni a pályán mert hamarabb le tud menni, mint a fáradtság küszöb (3-4 perc).
Az enduro versenyzőknek pont ezért minden elismerésem. Nem tudom, hogyan bírják ki azokat a hosszú lefeléket egyben és utána tekerni fel a következő rajtig... -
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #181387 üzenetére
A borítékom az a post első felétől független "más" megjegyzés utáni dolog.
Azért a postát jól megb... nám a baromságaikért. Nem keveset idegeskedtem és nyomoztam, hogy nálam legyen. -
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #181389 üzenetére
Igen capra pro 29. Ennek az M-es váza kisebb mint a propain így ezzel be mertem vállalni a 29-es kereket.
A új propain spindrift még túl új nincs róla elég infó. Bár a pro10 felfüggesztése kifinomultabbnak tűnik (főleg a 2020 tyee tapasztalatok alapján), de nyilván vannak bizonytalansági tényezők.
A capra kapcsán nincs zsákba macska, így ezt próbálom ki.
Még csak szobabicikli -
Toobee
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Futás, futópályák
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Horgász topik
- Politika
- TCL LCD és LED TV-k
- iPhone topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest