- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- iPhone topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
stefi81
tag
A szignós (presta) szelepes guminál, hogy és mivel lehet nyomást ellenőrizni?
-
FerNandor
őstag
Honnan lehet tudni, hogy egy külső gumi biztonságosan használható még?
Amit vettem felniket, azon Conti Grandprix GT-k vannak. Az egyik picit kopottabb (enyhén lapos a futófelülete). Kívül viszont minimálisan repedezettek. Mivel olvastam olyat a neten, hogy a Contik szeretnek elég hamar repedezni és ezeken nincsen DOT, így nem tudom, milyen idősek lehetnek, tapadnak-e még.Mert arra gondoltam, hogy télen lehet, hogy inkább ezeket használnám és a friss Conti Grandprix gumikatt meg tavasszal használnám tovább.
Amúgy lemértem most hirtelen felindulásból nagyjából a felniket.
A hátsóról most nem tudtam leszedni a sort, mert lent vannak a garázsban a szerszámok. De CS-5700-as 11-28-as van rajta, ami elvileg 255g.Az első felni 675g
A hátsó 1069 a sorral együtt, ami anélkül akkor kb. 814g.
A kettő együtt 1489gMajd lemérem a Maddux rs 3.0 kerekeimet is és beírom az összeset majd újra.
De ha igaz az, amit a neten írt valaki, akkor 2146g a pár.
Kb 650g-mal könnyebbek akkor az új felnik. Na, nem azért, mert most gramm-buzi leszek, de azért ez szerintem durva különbség."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
bardi
aktív tag
válasz stefi81 #181159 üzenetére
Nekem ilyenem van, ha alacsony nyomásokat akarsz beállítani, azt nehézkes leolvasni róla.
Ha már rajta van a szelepen, akkor nagyon jól lehet a gombbal engedni a levegőt belőle, hogy beállítsd jóra a nyomást.
Presta szeleppel használva viszont nekem picit nehézkes, néha nem akar rendesen ráülni, ez viszont valószínű a szelep kialakítása és az én bénaságom miatt van, nem az óra hibája.
Edit: bár a mechanikus dolgokat szeretem inkább, de ebből ha most kéne vennem, valami digitálist keresnék.[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
Runner_fxr
Ármester
válasz jjeahh #181126 üzenetére
Alapvetően a kónuszos agyak nem lennének rosszak, csak az a gond, hogy a fogyasztói gondolkodás utolérte már régóta. Ha kellő minőségű anyagokból készítik el, és persze pontosan be van állítva és karbantartva, nagyjából örök életűek. Mindig elcsodálkozom azon amikor a kezembe kerül nagyon régi Ultegra vagy Dura-ace kónuszos agy, 20-30 évesen is képesek olyan állapotban lenni mint az új, ki tudja mennyi km után. Szétszeded és mindene fénylik mint a salamon töke. Nekem amúgy XT szinttől fölfelé nincs bajom a kónuszos agyakkal, azért azoknak elég komoly tömítése is van, jó anyaghasználattal. A kónuszos agyakat azzal tudod kinyírni ha túl szoros vagy túl laza a kónusz. Meg azzal ha nincs kellő mennyiségű zsír benne. Persze én megértem, hogy a legtöbben inkább az iparis agyakat preferálják, mert azért igénytelenebb megoldás, ez tény. Viszont egy prémium kónuszos szerintem jobb.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz f4lcon #181163 üzenetére
Kik a campa mérnökei, a DT mérnökei, a mavic mérnökei? Az össze motorgyártó? Mindenki idióta kivéve a shimanot? Rohadtul nem. Tudjuk, hogy az iparis agy működik, nagyon sok kilométert futottak már ilyen agyak. (Még egy mz trophyban is mélyhornyú csapágyak vannak az agyban.)
Mérnökként (bár gépész nem vagyok) idióta dolognak tartom egy olyan dologról levezetni, hogy szar amit emberek milliárdjai használnak vígan. A shimano ezzel azzal, hogy a kónuszos agynál maradt rohadt nagy piacot vesztett a 90-es évek óta. Az akkori bringákon gyakori volt a shimano agy, manapság max. alsó kategóriában játszik.
Ez amúgy kb. hasonlít azokhoz akik leírják, hogy az x86 mekkora szar. Ja azért használja mindenki kb.
Runner_fx: használható nyilván, de akar a fene vele foglalkozni. Ennyi erővel ne használjunk modern középcsapágyat sem, van abból is kónuszos. Csak éppen egy irtózatos szívás még a record szintű is a 2000Ft-os sunrace monohoz képest Nyilván a 80 éves styriaba ok, de új bringába szerintem nem az.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz ivana #181166 üzenetére
már többször kiderült, hogy elképzelésed sincs a piac valóságáról (legyártott és eladott darabszámok) szóval legyen elég annyi, hogy a Campa, a Mavic és a DT nagyjából EGYÜTT csinál annyi agyat, mint a Shimano Deore-től felfelé. (a Campa igazából elhanyagolható mennyiséget gyárt mindenből, ezen a szinten ez hibahatárnak megfelelő szám csupán)
ennyit arról a "piac vesztésről" amit mondasz
hidd el, a japánok piacvezetőként már régen átálltak volna a csapágyra, ha azt jobbnak / gazdaságosabbnak / olcsóbban gyárthatónak itélték volna meg.
gyakorlatilag 3 évente van modellváltás minden termékcsoportban, szóval ha igaz lenne amit leírsz (még egyszer: nem az) akkor Alivio-Deore-SLX-XT-XTR azaz 5 termékcsalád, átfedéssel 8 év alatt meglett volna a TELJES váltás. elhiheted, hogy ha profitról van szó, akkor a japánok nem viccelnek. bármiből képesek voltak kiszállni, még az akkora elánnal nyomott szarokból is, mint a DualControl fékváltókar montin, a fordított működésű hátsóváltó, az Airlines, a dobfék vagy a tripla XTR...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ivana #181166 üzenetére
A középcsapágy más tészta, másfajta terheléssel, ott valóban felejthető a klasszik megoldás.
Viszont ha prémium az anyaghasználat, akkor a kónuszos agy precízebb műszer mint az iparis. De az igaz, hogy az igénytelensége miatt sokan inkább az iparist preferálják, ezzel nem is vitatkoznék.[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
válasz Runner_fxr #181168 üzenetére
A kerékbe te melyik ipari csapágyra voksolsz.....EZO, NTN, KOYO...stb? És a hybrid-eket te sem tartod annyival többre, hogy érdemes legyen váltani rá azért az extra árért?
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
ivana
Ármester
válasz f4lcon #181167 üzenetére
A deoret is beleszámolva? Mert akkor elég gyér. Deore aggyal rohadt sok bringát szerelnek, de azok a kerekek nem ütik meg a belépő gyári kerekek szintjét. Trekkingen, olcsó montin van deore. Mások ezen a szinten nem szállnak versenybe, hanem eggyel feljebb a középkategóriában.
Amúgy az egésznek az apropója, hogy úgy tűnik szép lassan ők is kivezetik a kónuszt.
A dualcontrol montin, meg a fordított első váltó az valami borzalmas vt
-
Runner_fxr
Ármester
válasz xy.zsolt #181169 üzenetére
Általában KOYO-t szoktunk rendelni, de van, hogy nincs abban a méretben amiben épp kell, akkor mást, pl SKF. Nem érdemes ezt túllihegni, nem kell persze a leggagyibb, legolcsóbb csapágyakat megvenni, de felesleges a túl drága, közép árkategória teljesen jó. Én személy szerint nem használtam még kerámia csapágyat, több ismerősöm igen, de visszaálltak az olcsóbbra utána.
-
xy.zsolt
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #181171 üzenetére
Látszólag az Endurot szeretik a bringagyártók de enyém beázás és különös sarazás, ütés stb. nélkül is tönkrement másfél év alatt a Stamp3 ban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #181168 üzenetére
Meg kónuszosban kétszer akkora golyók elférnek, nem kell ugyanakkora helyen elférnie még a két csapágypályának is. Ettől függetlenül gyűlöltem beállítgatni
Fulcrumnál írtátok, hogy beázik, nekem az a tippem, hogy érdemes lehet szétválasztani az országúti, és a MTB vonalat, -de csak tipp- lehet, hogy a montisok eleve jobban tömítettek. Nekem az első agyban kellett már cserélnem csapágyat beázástól, de az durva sarazás volt, és a hátsónak akkor sem lett baja, pedig volt, hogy a hátsó sor nem látszott ki a dzsuvából. Akkor volt, hogy a BB30-as hajtókar tengelye (ez direktben a csapágyban ül, nincs külön tömítés, szerintem ezt javították a DUB-bal) mellett bekúszott a sár
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #181174 üzenetére
Szerintem az van a csapágyazással mint minden mással is, egyszerűsítik, kidobhatóvá teszik, nem a tartósság hanem a gyors cserélhetőség a jelszó.
Ami a Fulcrumot illeti, olyan olaszos lehet ez is mint a Fiat meg a Ferrari, vagyis készítenek nagyon sz@rt ólcsóért, és jót is drágán. Milyen fene nagy tömítettség kellhet egy filléres csapágynak amit egyik tud, a másik meg nem?! Aztán ott a Racing 77 CX kerékagyon a kazettatest, melynél sz@rabbat nem sokat láttam, pedig az XT-t elég nehéz alul múlni. Nemcsak gyér a reteszelése, hanem össze-vissza is reteszel már újan is. (A hivatalos forgalmazójuk a Bringaland meg annyit tud erről mondani, hogy ezek az OM kerekek ilyenek, de itt van egy 500+ eurós szett, tessék azt venni. )[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #181175 üzenetére
Szerintem ezek a csapágyak rengeteget tartanának (cup&cone és iparis is), ha nem jutna be a víz. Szal ha legkülső porvédő sapkát az agy két végébe beragasztanád, lehet túlélné a biciklit . Kár, hogy a tengelynél bejuthat a víz bármit csinálsz... de ha megcsinálnák a porvédőket mindkét oldalt rendesen és normális minőségű a csapágy, akkor is sokáig elfutnának. Nálam legalábbis eddig a kerékcsapágyak és a középcsapágy is sarazás, mosás közben beszivárgott víz miatt mentek tönkre. Szerintem ha valaha lesz olyan bringám, amit csak aszfalton használok, nálam is nagyon sokat fognak tartani a csapágyak, függetlenül attól, hogy milyen szabvány. A Shimanoval amúgy nekem is az volt a legnagyobb gondom, hogy képtelen voltam beállítani rendesen, vagy kotyogott, vagy szorult, de sosem lett tökéletes.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #181175 üzenetére
Igazából a régi XT-k is jók voltak (756-ig), talán a 785-ös szériánál ment félre a dolog. De 756-ossal bármikor vennék szettet, azok szinte megölhetetlen darabok. Fulcrum meg beázik, szinte mindegyik, mindegy melyiket veszed. Meg kell tömni zsírral, évente szervizelni, és tartós lesz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
őstag
válasz Hasaggymeg #181175 üzenetére
majd ha egyszer megnézed a Hope Bulb / XC agyak kalapács mechanizmusát... 3 pici tollrugó nyomja vissza a kalapácsokat, de oldalra lehúzható az egész kazetta test kézzel, mint mondjuk egy Hügi. namost ha rosszul húzod le, akkor elgörbü a rugó, és soha nem lesz jó, de nem kell vele 10.000 km-t menni, hogy az a pici rugó eltörjön leszedés nélkül is....
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #181178 üzenetére
Erre nem is gondoltam, kerekekben következő alkalommal ki is próbálom. Ennél drágább volt amit most vettem.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Csokicsibesz
tag
Görgős kérdésem lenne:
Egészen a mai napig nem volt semmi gondom, ma viszont látványosan csúszott a kerék és elég szép mennyiséget le is szedett a gumiról, tiszta gumitörmelék lett a szoba.
Valószínűleg ezt hosszútávon nem fogja bírni a gumi, sem az én idegeim. 3x-4x próbáltam beállítani a görgőt, hogy használható legyen.Feltételezem ez a rossz/nem megfelelő beállítástól van, mivel túlságosan ráhúztam a görgő ellenállási felületét a gumire. Próbáltam állítani a kerékrnél, de akkor úgy éreztem, hogy nincs ellenállás.
Ennek a dillemának a feloldására van valami módszer? Vagy próbálkozzak aztán vagy rájövök azelőtt, hogy szétmenne a gumi vagy nem? -
Tomi_Sci
őstag
válasz Csokicsibesz #181182 üzenetére
Görgős gumi vagy normál?
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #181182 üzenetére
Ez érdekes, mert én is beleraktam görgőn 6-700 km-t abba a gumiba és hát látod, szinte semmit sem kopott és eddig nálad se, nem tudom mitől gondolta meg magát egyik pillanatról a másikra?
Esetleg azt nézd meg hogy a görgő vagy a gumi felületére nem került e rá valami piszok, nagyobb valami, ami fel tudná sérteni a gumit... más tippem nincs.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #181180 üzenetére
Talán a Superstarcomponentsnél olvastam, hogy ők azért nem használnak rozsdamentes csapágyat, mert annyival rövidebb az élettartama, hogy inkább a normál csapágy, és tömítés/vigyázás.. A kerámia esetében el tudom képzelni, hogy nem is rozsdásodik, meg sokáig is gurul. Nincs ilyennel tapasztalatom, mint ahogy tudtommal rozsdamentessel sincs...
ja, talán már írtam, a tandemünkben elöl egy Alivio tárcsás agy volt, mondanom se kell, hogy az azért többet kaphatott, mint egy normál első agy . Bár futásteljesítményre nem emlékszem (~1000-1500 km ha belement), csak arra, hogy nem volt vele gond. Ráadásul gyorszáras volt.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #181184 üzenetére
Nincs megégve a felülete? (fényes, keményebb) Bár ha kopik is, akkor szerintem az is lekopik vele együtt. Próbáld meg úgy állítani az ellenállást (a görgőn+a váltóval), hogy kisebb legyen a kerék sebessége. Hátha úgy jobb.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #181187 üzenetére
Ma szerintem sikerült megégetni, mert éreztem égett gumi szagot. A futófelület közepe kapott. Lemostam a kereket is és a görgőt is. Nagyon mást nem tudok tenni.
Igazából az zavar, hogy teljesen szép idő van, simán elmehettem volna tekerni. Időt szerettem volna nyerni, ehelyett csak vesztettem, mert folyamatosan szarakodni kellett a görgővel.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #181176 üzenetére
+Tothgera...Nejem nem terepezett, mosni sem volt mosva sokat a bringája akkor is csak tömlővel, súlya sem nagy (ruhástól 55kg) és mégis tönkrement úgy a csapágy mint a reteszelése. ...és mondom, a garisan, olaszból kapott zsír új kerék reteszelése már beszereléskor vacakolt. Bár még megyeget rossz hallgatni hangját.
Tothgera...korábbiakat nem ismerem, nekem 785 volt és biztos én is balf@szkodtam vele elején a hézagolásnál, de amint már mondtam, sem a csapágyazás sem a szabadonfutó nem volt tartós, megbízható. Amúgy meg nem is nyúltam volna hozzá ha nem kezd el kotyogni, rágni, onnan kezdve már csak rosszabb lett.
f4lcon...az faxa mert az új shimi kazettatest is lehúzható, ennyit azért változtattak rajta...meg a végére helyezték a reteszelést, nem 2 henger forog egymásban és közötte reteszel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #181178 üzenetére
Érdekes ez a rozsdamentesség is mert egy zárt csapágyban sok értelmét nem látom. Amíg be nem ázik nincs jelentősége, ha meg beázott akkor már mind1 milyen az anyag, a homok elintézi a felületeket. Szerintem a kenést, méretpontosságot stb. megfelelőnek feltételezve 2 dologtól jó egy csapágy (vagy ilyen golyós kónuszos csapágyazás), egyik a teherbíró felületek felületkezelésének keménysége, minősége, másik meg a csapágy szigetelése. Szerintem...
f4lcon...meg még az a nagy különbség, hogy ha kónuszos is maradt, a hézagolás beállítása nem egy rémálom mert már nincs gyorszár ami aztán tovább szűkíti a hézagot, így kvázi kotyógósra kelljen állítani, hogy majd beszerelve jó legyen. Azt nehéz volt szépen eltalálni, sőt ha a gyorszárat picit feszesebbre állítottad máris odalett a hézagolásod és fennált a túlhúzás, illetve ennek eredményeképp a felületek szétkoptatásának veszélye.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #181190 üzenetére
Volt Fulcrum kerékszettem, OEM is, egyedül annyi gondom volt velük hogy beáztak. Szerintem ez nem felhasználás vagy user kérdése. Egyszerűen ez előfordul velük. Bár nekem sem adja a kónuszos megoldás, de 756-ig még tartósak voltak, Parallax agyaim is ki tudja mikor voltak átkenve, de tökéletesen működnek a mai napig. Csak ugye a súlykönnyítés, spórolás itt is tetten érhető.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #181192 üzenetére
Jópofa vagy ezzel a egyedül annyi gondom volt velük hogy beáztak , Ez éppen elég, vagyis van egy tökéletes puskám, annyi, hogy nem lehet lőni vele.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz Hasaggymeg #181191 üzenetére
ez igaz, de ha a Shimano saját belső mechanikás gyorszárát használod, akkor nehezebb túlhúzni
de ott is be kell tartani a szabályokat“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #181191 üzenetére
Annyi azért számít hogy ahol a pára be tud menni ott a féltégla már elakad. Ami az anyag keménységét illeti ami itt felmerült hogy a konyhakés is rozsdamentes. Tény hogy az Árpád híd Budai oldalán van egy kút ahol van kerékpár mosó. Bár rendszeresen szoktam ott frissíteni de bringát csak fürdőkádban mosok. Nem szereti a gőzborotvált
BENEFON DELTA--------N8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #181195 üzenetére
Lefolyód nem dugult még el? Hozzáférhető?...csak mert a homok előbb-utóbb el fogja tömíteni.
Ami a gőzborotvát illeti én sem ajánlom senkinek, egyetlen rossz mozdulat és hazavágsz vele valamit ami forog."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #181196 üzenetére
Van néhány akvárium. Hetente 500 liter vizet nyomok szivattyú segítségével a kádba. Átmossa a szifont utána 1 méter vízszintes és jön 10 emelet lefelé
BENEFON DELTA--------N8
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #181193 üzenetére
Elhiheted, ennél sokkal nagyobb bajok is vannak. Mikor a Crest mk3 felnik sorra repednek el. Ha pattanósra húzod a küllőt korábban, ha lazára hagyod, talán kicsit később, de idővel mindegyik sorra reped.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
INTELligent
senior tag
Láncból milyet (márka, típus) érdemes venni? 9s (outira, Sora szetthez) és 10s (montira, Deore-Alivio szetthez) is kellene.
+1: a hosszát el tudom anélkül dönteni, hogy egyesével megszámolom a szemeket a bringákon (levenni nem akarnám, amíg nem jön meg az új, mert nincs fent patentszem)?
Rose-ról rendelnék, amiket néztem, az a KMC X9, 9s Tiagra, ill. a KMC X10, 10s Deore.Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
ivana
Ármester
válasz INTELligent #181199 üzenetére
Nem értem a kérdést, rendelsz egy láncot leszeded a régit, hozzáméred aztán az újból leszedsz annyit amennyi kell. Mivel nem tandem, meg egyéb ökörség nem kell foglalkoznod a lánc eredeti hosszával, tuti elég lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Opel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Politika
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Gaming notebook topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen