- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rétisün
veterán
na most hogy is van ez? tavaly az "első hullámkor" (covid) mindenki megőrült, és bringázni akart, megvettek minden elérhető bringát, meg előrendeltek? ezért kell hónapokat várni most már minden bringára?
ezt a tünetet nem írták még le sehol a covid tünetek között..... az 'átlag' mindenhováautóvaljáró polgárocska mitől kattant be? érti ezt valaki? (én valahogy nem nagyon )
konteo: lehet, hogy a covid a kerékpár/alkatrészgyártók terméke?
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
jjeahh
nagyúr
válasz rétisün #184803 üzenetére
Most tényleg lenyugodtak kicsit az emberek. Életemben soha nem láttam annyi embert a természetben, mint amikor kijárási tilalom volt nálunk. Covid szaladók mindenfelé, vírusbringások zsír új trekkingeket taszították ki 20% emelkedőn, hófehér pincekukacok tömegesleg amerre a szem ellát. Aztán ahogy lejárt a tilalom és lehetett volna menni, kiürültek a hegyek, sehol egy lélek . Azóta visszatért a rend, vírussportolók visszahúzódtak a netflix elé, de sajnos még mindíg hiány van mindenből a bringaboltokban .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Így szokott lenni: kijön egy jó ötlet, és mindenki néz bután, aztán kijön vele az apple, és megőrülnek érte. Okostelefon, tablet, okosóra, mp3-lejátszó, telefonról jack elhagyása, notch, nem csomagolunk hozzá töltőt. Minden ötletet úgy loptak valahonnét, de mind csak akkor lett sláger, amikor ők felfedezték.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MODERÁTOR
válasz rétisün #184803 üzenetére
Pénteken beszéltem egy boltossal, Ő azt mondta nekem, hogy a Shimanonak a következő 400 napban megvan, hogy mit kell gyártania. Szerintem idén még lesz ellátásiprobléma sajnos.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
6030D
Ármester
válasz rétisün #184803 üzenetére
Hideg van, nem bringáznak. Nyáron megírtam, hogy télen eltűnnek a covid-bringások. Ha tavaszig kitalálják, hogy lehet nyaralni, akkor tele lesz hasznàltbringával a piac, mert a inkább dva pivo, mint a bringa.
mobal: alkatrészgyártó, azoknál más a határidö, kapásból 2-3 hónapot utazik a tengeren. De a húsvéti wc papír alapanyag rendelésed is már le van adva a gyárban, vírustól függetlenül.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
INTELligent
senior tag
Tegnap megvolt az első havas-jeges köröm. Jó volt kitapasztalni, hogy hol vannak ilyenkor a határok pl . fékadagolás terén. Itt csak -3°C volt, nem is fáztam .
Télre felraktam egy Performance verziós Nobby Nic-et előre, valami álom, hogy hogy tapadt ebben a ~5cm-es porhóban. Hátul maradt a Smart Sam, az már a legkisebb fékezésre is elkapart a letaposott, jeges részeken (tény, hogy ezen már a bütykök korántsem olyan magasak, de gondolom jégen nem a bütykök mérete számít, mert úgysem tud beleharapni), a Nobby viszont még a jeges részen is tapadt a körülményekhez képest egész nagy fékerőnél, és ez csak a legolcsóbb verzió .Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #184810 üzenetére
Jessz, mondtam én! . Az EVO ebben csak picivel jobb, annak inkább a defektállóbb, tartósabb kivitel és a súly az előnye. Mondjuk az új modellből van (1 kilós ) Soft verzió is, az egy szörny lehet .
Ha ilyenkor hóban gyakran bringázol, tavasszal amikor elolvad, hirtelen úgy fogod érezni, hogy már nincs is semmi kihívás, a legkövesebb részek is gyerekjátéknak tűnnek majd .Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szuszinho
őstag
válasz INTELligent #184810 üzenetére
Újra elérhető lett a sima görgő. Próbának, alapozni csak jó lesz. Aztán ha bejön, úgy is komolyabb kell majd, ami őszig kapható lesz remélem.
Így olvasás alapján meg azt gondolom, hogy a köztes ~100.000-es kategória annyira nem is igazán jó a kicsi lendkerék miatt. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rétisün #184803 üzenetére
Én kb minden hozzászólást elolvasok már vagy 3 éve, de ennyi új arcot bringavásárral kapcsolatban érdeklődni itt még soha nem láttam.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
Sziasztok.
Autóra szerelhető bicikli szállítót szeretnék venni, kellene pár tipp azoktól akik már kijárták ezt az utat.
Az első opció a tetőcsomagtartó, de ahogy nézem semmivel sem olcsóbb mint a vonóhorgos, mivel az a 2 keresztrúd meg az autóra szerelhető 4 csatlakozó 76.000, emellé jön minimum 2 [Thule ProRide 598] és már meghaladtuk a vonóhorgos opciót ami annyiból jobb, hogy elméletben elbírja a jövőbeli e-bikomat , és nem kontárkodik bele csúnyán a fogyasztásba.
Hátránya, hogy 3 bringa esetén, nyerget kell meg kormányt módosítgatni, rossz úton kicsúszhat a bringák közül a kis szivacs, és csúnyán szétkarcolhatják egymást az érintkezési pontokon, + állandóan rendszámot kell módosítgatni. (Illetve hogy nincs vonóhorgom, ezért azt is fel kellene pattintani a kocsira)Ezzel a vonóhorgos megoldással csak annyi a bajom, hogy amit én linkeltem annál akár 2.5x drágább verziók is vannak, míg a tetőre szerelhető opcióban közel a top modelleket szedtem össze. Nem értem hogy az a Thule WingBar Evo mirefel olyan drága, és azt sem hogy a Thule EuroRide 943, miért olyan olcsó a többi modellhez képest.
Aki próbálta mind a két szállítási módot, vagy jelenleg az egyiket használja de váltana a másikra, tudna segíteni hogy melyiknek van több hátránya mint előnye? (az e-bike szállítása még jó ideig nem opció, szóval nem az a legfontosabb kritérium)
Köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #184813 üzenetére
2021 a kerékpár éve!
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Somatom
veterán
válasz rétisün #184803 üzenetére
Tegnap volt hír a rádióban, hogy minden budapesti mérőponton majdnem kétszer annyi bringa haladt át, mint a tavalyi év azonos időszakában.
Én egy ilyen kedvelt kirándulóhelyhez vezető utcában lakok. Vírus előtt nyáron is símán fel tudtam tekerni egy kis ugrabugrálásra. Most ezt még téli hétköznapokon sem vállalnám be. Hétvége pedig totál népvándorlás. Kisgyerek, kutya, minden. El is tűntek innen a bringások, pedig rendszeresen láttam őket erre tekergőzni. Mondjuk, a főni szavaival élve, nem muglik jártak erre, itt én voltam az egyetlen.
Ami a bringautánpótlást illeti, nem csak azoknál van vírus, akik vennék, hanem azoknál is, akik gyártják, szállítják.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rétisün
veterán
úgy általánosságban mindenkinek, aki válaszolt: azt értem, hogy hirtelen megtöbbszöröződött a bringások száma (emiatt (is) ugye az ellátás akadozik, bringából, alkatrészből. nyilván a gyártást is befolyásolja a járvány, leállások a gyárakban, etc. ), de továbbra sem értem, miért? a covid bringafüggőséget is okoz? mitől gondolta úgy ez a sok mindenki hogy neki hirtelen át kell ülni az autóból bringára, kényelem helyett a bringázást választva?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
STC Speed
őstag
válasz rétisün #184817 üzenetére
Szerintem azért lehet, mert sok ember otthonról dolgozik, összeolvadva a munka és a magánélet, mikor végez a munkával máris otthon van. Munkahelyen sokat számít, hogy más emberekkel kommunikálsz, be és hazaút stb, az is egy változatosság tud lenni. Nem beszélve , hogy este is be vannak zárva a szórakozóhelyek, így a sport egy másik út ami tud adni kiutat, hogy ne kattanjon be az ember.
Miért bringa? Kondi zárva, gyalogolni meg futni nem mindenki szeret, főleg városban.
-
INTELligent
senior tag
válasz jjeahh #184811 üzenetére
Asszem csatlakoztam a Schwalbe fanok táborához . Nyárra be van készítve a Rocket Ron/Racing Ralph.
Amúgy tényleg elég fárasztó volt a tekerés (legalábbis felülmúlta az elvárásaimat) a hó okozta nagyobb gördülési ellenállás miatt. Mondjuk itt nincsenek hegyek sajnos, de legalább valami növeli a kihívást. Érzem a térdem, de már azt nézem, hogy mikor lehet megint menni.Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #184820 üzenetére
Nekem ránézésre a Racing Ray/Ralph az egyetlen a Schwalbe kínálatából, ami valszeg nem tetszene, az a mintázat annyira nem szimpi, de persze lehet ha kipróbálnám végül mégis bejönne. Nyárra én elöl szokás szerint hagyom a Nobby-t, mert azért tavasztól őszig bőven megyek saras terepen és kell a tapadás, vagy esetleg gondoltam arra is, hogy elöl-hátul Rocket Ron-t teszek fel, de hátra haladósabb 600 grammos Speed-et és előre jobban tapadó 660g-os SpeedGrip-et... mert ugy-e a Rocket Ron-ból is kétféle anyagkeverék van.
Amúgy én nem vagyok annyira Schwalbe fan, csak a Maxxis-al becoptam és emiatt most egy ideig nem lesz kedvem más márkákkal kísérletezni. Tapogatás alapján a Conti sem lehet rossz, meg kíváncsi lennék a Pirellire és a Vittoria-ra is... majd egyszer talán ki is próbálom őket.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
acsati
aktív tag
Sziasztok!
Én kerékpáros computer helyett a telefonomat szoktam használni, viszont szeretnék valami felfogatást most a kormányra, vagyis inkább a kormánybefogóra. (kormányon nem tetszenek, olyan bután mutatna)
Tudtok esetleg olyan telefontartót (tok nem kell) ajánlani, ami rögzíthető a kormányszárra, hogy minél esztétikusabb, ne túl feltűnő legyen?
Első körben ezt néztem, de nem tudom milyen lehet. -
bardi
aktív tag
Kaptam még egy lamax x9.1 kamerát karácsonyra, gondoltam most a hóba kipróbálom, mellkaspánton sikerült úgy beállítani, hogy végig csak a kormány látszik
Ezt leszámítva amúgy nagyon jó volt újra tekerni, a maxxis dhr2 és dhf nagyon jól tapadt hóban, sokkal jobban, mint legutóbb sárban, nem mentem sokat felfele, nem mertem hosszabb útra menni, viszont ahol mentem egyedül jégen kapart el a hátulja. Jól esett ez közel 1 hónap kihagyás után.
'92 Honda VFR 750
-
Ringman
nagyúr
válasz STC Speed #184819 üzenetére
+ sok más országban olyan korlátozások voltak, hogy vagy otthon maradsz, vagy sportolsz -> bicikli.
szerintem sok embernél maradni is fog a kerékpáros munkába járás, már csak a közlekedési kultúrának kellene fejlődnie.
+ ha tényleg így marad, akkor a "munkavállaló-barát" munkahelyek lehetőséget fognak adni pl. zuhanyzásra/átöltözésre. (ez nem tudom mennyire elterjedt)szerk:
szerintem az is közrejátszott, hogy a tömegközlekedést veszélyesnek ítélik meg (a maszkhordási fegyelemtől függően nem alaptalanul), így inkább maradt a bicikli, ha az autó nem volt megoldás (drága, ill. nincs parkolóhely)[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz acsati #184822 üzenetére
Topeak Omni RideCase Phone Mount
- A videóban látszik minden.Meg lehet venni külön-külön a szettet, csak ami kell.
Nekem a gumis tartó van + a karpánt.
Topeak Omni RideCase without Bracket
+ Topeak RideCase Armband
Így fel tudtam fogatni a felső csőre, a kormány tövébe.
Csak párszor használtam néhány éve (montin), mert a GPS gyorsan leszívta a telót. Szóval elméletileg jó fajta tartó, de érdemes elötte letesztelni a kütyüt, az mit szól a hosszú képernyőidőre, és a GPS használatra.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz rétisün #184817 üzenetére
Rengetegen választják inkább a kerékpárt a tömegközlekedés helyett, ami érthető, mert egy zsúfolt buszon, metrón nem nehéz elkapni egy vírust. Aztán ott van a csomó homeoffice, leállások, szabadságok kiadása stb. Több a szabadidő, adta magát, hogy többet lehet bringázni. Egyébként olvastam olyan cikkeket is, ahol az olcsóbb használtautó piac fellendüléséről is írtak, nyilván mindenkinek nem lehet alternatíva a bringa, a tömegközlekedést meg aki tudja kerüli.
-
senior tag
válasz rétisün #184803 üzenetére
Én csak a magam nevében beszélek, másnak biztosan más a motivációja és a szempontjai.
Alaphelyzetben BKV-val járok dolgozni, szóval nem tartozom bele a "mindenhová autóval" kategóriába.
A cégnél tavasszal bevezették a teljes home officet, öröm és boldogság. Viszont ugyan annyit vagy többet ettem, mintha bejártam volna, de a 3-3,5 km napi séta nélkül.
Aztán valamikor nyáron kitalálták, hogy havi 10 napot kell bejárni, hetente legalább 2 napot.
Így nem annyira gazdaságos a BKV bérlet, és közben egy ismerős mondta, hogy biciklit szeretne venni.
Valahol itt gondoltam arra, hogy lehet érdemes lenne biciklivel bejárni.
Mert:
- alapból lusta vagyok, hogy még munka után elmenjek mozogni, így viszont megvan a napi 2*22 km (kb 2*80 perc)
- heti 5 nap sok lenne, de így 3 nap még ok
- megspórolom a bérletet (jó, majd hosszabb távon kb egálra jön ki vele mindenféle cuccok beszerzése, ami a biciklizéshez kell )
- nem kell egy csomó emberrel együtt utaznom
- időben nem sokkal több, mintha BKV-val járnékAz ezer éves Tescos mtb viszont nem volt alkalmas erre, ezért kellett egy új bicikli.
Szóval tavaly augusztus végétől október közepéig biciklivel jártam, de aztán jött az eső és a hideg idő, úgyhogy maradt a BKV. De ha reggelente már 7-8 fok lesz, nem esik, és nem lesz tök sötét, akkor újra biciklivel fogok járni dolgozni.Путин, иди нахуй!
-
andrisbandi
őstag
válasz trialboj #184814 üzenetére
A vonóhorgos kerékpártartóra szavaznék.
De nem mindegy a típusa.Ezek a "csőszereltek", amit magának rak össze az ember otthon; nem az igaziak.
Thule RideOn 9502
[kép]
Kb 40 ropiért sikerült kifogni valami féláras akcióban anno.
- A feladatát ellátja, az igaz.
De rendkívül körülményes használni ezt a típust.
- Egy óriási kulccsal kell felapplikálni a horogra, meg persze levenni is, minden alkalommal.
- A csöveket csavarok fogják össze, amiket lehetetlen szorosra húzni. Mingíg lehet tovább tekerni a csavart, így nyeklős marad. Gondolom direkt ilyen, h kicsit rugalmas maradjon.
- A befűzős leszorítókat nem meri az ember rajtahagyni, nehogy lelopják. Visszafűzni nehézkes.
-- Amit linkeltél az is ilyesmi.Kb 20 alkalommal volt használva, még a fólia is rajta maradt a lámpákon, de nem mertem eladni. Nehogy visszajöjjön a vevő, minőségi kifogással. Egyik munkatársamnak adtam ingyé, h itt ez a sz4r, ha kipróbálnád
Thule EasyFold XT 933
[kép]
Ez lett az utód. Ég és föld a különbség.
Mondjuk árban is. Ez akciósan 160 volt.
- Egyszer kell beállítani a vonóhorogra, utána fel-le lehet csattintani, egy mozdulatból.
- A pántok beépítettek.
- Mindene külön zárható, egy kulccsal. A horog, és bringák is.
Nagyon stabil ez a platform kialakítás.
Külön öröm, h bőröndszerűvé csukható. Panel lépcsőházban egyszerűbben hurcolászható, valamint az autó csomagt.jában is könnyen elfér.A fogyasztásról csak annyit tudok mondani, h sokkal megdobja.
Lehet ez auófüggő is. Nekem a 3 hengeres régi swifttel, ami kb 50 pacis volt, literekkel többet evett autópályán 130-al. Talán egy nagy, erős autónál ez nem így van.Amire még érdemes figyelni az terhelhetősége.
Egy modern ebike-ot vittem, meg egy 29-es montit párszor. (23+16 kg)
A 60 kilós elméleti határ miatt ez nagyon kényelmesen teljesült.A régi csövessel hoztam haza a boltól az elektromos bringát /30 kg terhelhetőség vs 23 kg/
de pár kilométerenként meg kellett állnom ellenőrizni, mert annyira mozgott a visszapillantóban. Nem volt gond, de izgultam.A mostani autómon nincs horog, csak tetős hurcoló lehetne, de azt nem vállalom be, h felpakolásszam. Egyedül semmiképpen, de még két embernek sem egyszerű.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #184814 üzenetére
Menabo Brio Lidlből 13e Ft vagy máshonnan 20e alatt. Meg két Thule az apróból 25/db. Ebikeot nem lesz jó rárakni, de ha ez mondjuk 5 év múlva lesz, akkor lehet, hogy másik autód is lesz, amin nincs horog. Az plusz sok pénz, addig van egy használhatatlan tartód, a Brio meg kb az összes tetőkorlátosra jó.
Bringatartónál meg kell nézni milyen csavart adnak, azt lehet, hogy venni kell.Amúgy, ha lenne horog a kocsin, és elköltöttem volna ennyi pénzt, én is vonóhorgossal járnék.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Somatom
veterán
válasz 6030D #184835 üzenetére
Több bringánál talán. Nekem hátsóajtóra rögzíthető van. A Kaloson vittem vele kivett kerékkel a 20 kilós e-montit (23 - kerék, akku). 120 -nál meg se rezzent és fogyasztáskülönbséget sem tapasztaltam. Plusz: felnyílt csomiajtóval együtt, így nem befolyásolta a pakolhatóságot.
Mínusz: egy sniccerrel könnyen vihető. Ezt úgy gátoltam, hogy a bringát odaláncoltam a vonóhoroghoz, viszont így elveszik az azonnali csomiajtó nyithatóság.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
6030D
Ármester
válasz Somatom #184836 üzenetére
Már többször írtam, hogy én alapból nem is engedélyezném az ilyen tartókat, mert az esetek 90%-ban kitakarjàk a làmpàt. Persze ilyenkor mindig linkel valaki egy képet, hogy neki nem. Akkor én a marad 90 %-kal találkozom az utakon. Illetve a kocsinak se jó, mert leveri a festéket, meg kifelé tépi a zsanért a bringa súlya, valamelyik az ablakon támaszkodik, zökkenőnél lehet érdekes. Mindegy, az én véleményem ott van az előző hsz-ben.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
bardi
aktív tag
válasz parandroid #184838 üzenetére
Amikor a bringámat vettem, segített az előző tulaj berakni a kocsiba. Amikor kijött annyit mondott, hogy "megnyugodtam, nem csak az én biciklim drágább, mint az autóm" Mondjuk vitatkozhattam volna vele, az én változatom még pont drágább, mint a bringa, de a többi motorral szerelt valóban egy árban van, vagy olcsóbb
'92 Honda VFR 750
-
válasz bardi #184839 üzenetére
Mondjuk nálam a másik véglet van, ha a vadasúj, lízingelt autóra feltennék egy ilyen ajtóra akasztós tartót, a bank szerintem azonnal szerződést bontana.
Szerencsére idén úgysem lehet még utazni sehova, úgyhogy marad a helyben bringázás. Persze nekem ebben is szerencsém van, a bringaút-hálózat is elég jó, a közlekedés is viszonylag normális, meg hosszú lapostól az 1-2000 m magas hegyekig van mindenféle a környéken.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Alg
veterán
Conti TL, második rész:
Az első gyönyörűen fent van, alig enged levegőt "szárazon".A hátsó egy részen nem ült be a helyére, megszorult középen az egyik széle, és felfújva sem löki helyre magát. Ezzel mit lehet kezdeni? Szappanos víz+hosszirányú masszírozás aztán majd csak jó lesz?
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
Somatom
veterán
válasz 6030D #184837 üzenetére
Kellett forgatnom, amíg meglett az optimális pozíció, meg az első kereket is a lámpába lógás miatt vettem le, de a végeredmény jó lett. Tehát némi odafigyeléssel ez megoldható. Mint, ahogyan a tartó felszerelése is. Egy vonóhorog nagyobb átalakítással jár és ugyanúgy vannak hátulütői. A tetőcsominak szintén.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
goldnarmz
aktív tag
válasz Hasaggymeg #184783 üzenetére
Láttalak autőból (pont a bringámat vittem szervizbe ). Gondoltam, hogy megállok pár szóra, de annyira tekertél, hogy inkább csak szép lassan előzve jól megnéztelek magamnak. Na, jó, inkabb a beingádat, amit már messziről megismertem.
Talán Zoliwrc-t is láttam, de arra nem esküdnék meg.
Gratula a hegymenethez amúgy! -
STC Speed
őstag
Sziasztok,
Cross trekkingből Ti melyiket vennétek?
Kellys Cliff 90
Cube NatureAkció nélkül mindkettő 200k körül van. [link]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz goldnarmz #184845 üzenetére
Zoliwrc is megállt beszélgetni velem úgy 3 percre de az volt az érzésem nem én érdeklem, inkább a bringát nézte miközben velem beszélt. (na jó kis túlzással)
Ma is voltam gyalog és láttam néhány bringát... Csovi ágon volt aki a kulcsos ház után az első kanyarig bírta, ketten felgyötörték valahogy a Fultán kereszt felé az első letérőn kábé félig valami 2,6" gumikkal (elismerésem mert még gyalog is nehéz volt abban a hóban) és láttam 2 fickót a Fultán után is gyötrődni (a másik ágon jöttek, a kereszttel szemben ) de ők elektromossal voltak... sokkal szebb idő volt mint tegnap.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Alg
veterán
válasz jjeahh #184843 üzenetére
Leengedtem, beszappanoztam, felfújtam, pattant kicsit, most már jobban néz ki. Ha nagyon bámulom akkor forgatva látok benne egy minimális huplit (a gumiban van, a felni tökéletes), de talán 1-2mm lehet, a varrat pedig szépen végig középen fut.
Viszont annyira szoros, hogy ha leengedem azonnal berántja magát a középső vájatba fasza ez a Conti Ezután nem tudom akarok-e a sajátomra is TL-t...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Ringman
nagyúr
ma tekertem a nexus 8-as biciklimmel kb -5 fokban. szobából vittem ki, kb egy órát tekertem, aztán 1 órát állt kint. hazafelé elkezdett először szakaszosan, aztán folyamatosan (!) nyikorogni és nem működött a váltó, 5-ösből még négyesre még leváltott, aztán game over, a marokváltót 2-3-4 között tudtam egyáltalán eltekerni, de váltani nem váltott. megpróbáltam a bowdenfeszességet is állítani (fasza dolog hóban, mikor az agy alsó oldalán kell megnézni, hogy a két kis sárga csík színel-e), de ez sem használt.
behoztam a melegre, most megint megy.
Ez valami típushiba, vagy nagygenerálra szorul az agy (szétszed, átnéz, zsíroz)? mióta megvettem használtan a biciklit kb 1800 km-t ment, azóta nem szervizeltettem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen