- Mobil flották
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- iPhone topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
Most INSANE POV LINES! GoPro Best Of | Kilian Bron
- Az első gopro videó, amit beletekerés nélkül néztem meg
Gyönyörű tájak, veszélyes montizás.
Autób*zi munkatársam ajánlotta, akinek sosem volt bringája; h ez még neki is tetszik【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
nemeth989
senior tag
válasz zsocy #188197 üzenetére
Én itt érzem azt, hogy vége. Lehetne itt még amit Alg írt wattmérő, jobb groupsett, de tökéletesen elégedett vagyok a 105-tel is, wattmérőnek nem érzem a szükségét. Szóval igen csere/kopó alkatrészek maradnak. Majd egy jó 2 év múlva tervezem a tárcsás wiliert, addig megtanulok ezen bringázni 😁
[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz robaGB10 #188199 üzenetére
Nekem ilyen pici volt, ajánlom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #188161 üzenetére
Ezt nemigen szoktam figyelni, de megnéztem, 11,7 volt. Fogalmam sincs, hogy ez jobb vagy rosszabb a szokásosnál, montival annyira sok függ a tereptől.. most volt jópár turista, akiket pont lejtőn kellett kerülgetni (egyébként mindenki előzékenyen elengedett, csak akiket hátulról értem utol, azok nem nagyon füleltek, ilyenkor jut mindig eszembe, hogy megint lefelejtettem a vázról a gumikacsát).
Az aszfaltossal jobban ismétlődnek az útvonalaim, annál tudom, hogy nincs meg a 30-as átlagBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #188205 üzenetére
Harmincas átlag, hja hol van az már. ...talán a Nagy Hideg Hegyről lefele, de csak talán.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
válasz nemeth989 #188202 üzenetére
nagyon szép, szinte tesók az enyémmel :) Pont ide szeretnék eljutni egyszer én is, fekete kormánybandázs, fekete kerekek, jó gumik... Bár idén nálam szerintem maradnak a gyári cuccok, csak az ülést cseréltem le eddig a régi bevállt Fizikre.
Amúgy a fékezés nem koptatja le a fekete réteget a felniről? Ez valahogy anyagában szinezett?
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz zsocy #188207 üzenetére
Kerámia bevonat van rajta, baromi kemény, elvileg nagyon sokáig kell bírnia. Ha idő előtt lekopna akkor az általában garis probléma - olvasni történeteket hogy nedves időben volt akinek egy nap alatt megkopott, gondolom volt az elején pár hibás batch...
A legolcsóbb ilyen felni asszem a Vision Trimax 30 KB, 500EUR/pár körül. DT swiss Oxic, Campy shamal mille, Fulcrum zero nite, HED Ardennes black, Mavic Exalith néven fut, de mind a Keronite bevonatát használja.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #188206 üzenetére
Sotteren vagy a Rókán?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #188210 üzenetére
most visszatértem a 11-es váltásra, ami 42-vel végződik. Amikor ez előtt használtam ezt 29-essel, akkor is 28 fog tűnt jónak, ezek szerint tényleg nem erősödtem - Ez elég közel van amúgy a 32:50-ez áttételhez, ami szerintem jó is, meg elterjedt is. Érdekes, hogy a Trek gyárilag 30:50-es legkisebb áttétellel jön, ami szerintem már túlzás, főleg, hogy azon 11 a legkisebb fog hátul. Picit még rosszabb is, mint nekem a 28:10... ez lehetne hosszabb áttétel, de azért elutazgattam vele 35-tel enyhe lejtőn/vízszintesen. Szóval a teteje kevésbé hiányzik, mint a pörgetős hegymászós áttétel.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #188209 üzenetére
Rókán a fele.
#188211ZolkoW...szombaton próbáltam lefele, 50 körülig tudok beletekerni (rövid időre!) a 32/10-be.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
válasz MC Pite #188111 üzenetére
Agydinamó vs. fejlámpa: Az agydinamó kifejezetten jó dolog annak, aki nem akar foglalkozni azzal, hogy kifogy az elem, figyelni a töltésre, stb. A jobb agydinamók üresjárataban nem fogják vissza a teljesítményt, ugyanolyan könnyen forognak, mint a 'normál' csapágyas kerekek. A bekerülési költség persze magas (vagy agydinamós gyári kereket kell találni (ritka) vagy fűzetni (plusz költség), de utána király. A Cube-omat gyárilag agydinamóval szerelve vettem meg, és nem bántam meg.
Fejlámpa: biztos jó dolog, bár nem biztos, hogy mindenki szeretne egy tíz-harminc deka pluszt a sisakján. Ugyanakkor véleményem szerint közúton a fejlámpa nem pótolja a hagyományos pontokon elhelyezett világítást. A KRESZ egy dolog - persze az sem engedi -, viszont tapasztalatom, hogy a csak fejlámpával közlekedő biciklist (bringálsként, bringaúton) sokkal később veszem észre, mint azt, akinek a kormányon vagy lejjebb van a világítása. Egyszerűen alapból nem fejmagasságban figyelem a világítást. És ha az autós is így van vele (miért is ne lenne), akkor annak csúnya eredménye lehet.
Tehát a fejlámpa nem pótolja a kerékpárra szerelt világítást, így az agydinamó helyett fejlámpa egy hibás alternatíva. Agydinamó vagy elemes/akkus lámpa lehetne a jó összehasonlítás. -
zsocy
őstag
Köszi szépen, nem tudtam hogy így oldják meg, akár még működhet is
A keréklistát külön köszönöm, azt a Vision szettet már nézegettem egy ideje.
Az én súlyommal a szuperkönnyű darabok kiesnek (vagy a küllőik menet közben ), de erre azt írják erős is, a súlya és az ára is elfogadható. Plusz rohadt jól néznek ki ezek a fekete cuccok a piros bringán -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Friczy #188213 üzenetére
Legfeljebb sétabringára ajánlanék agydinamót, mindenhova cipelni azt a kereket amikor csak kerékpározásod néhány százalékában használod is, szerintem csak mugliknak való.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #188195 üzenetére
és @MC Pite: két ok miatt nem játszik a használt:
a, asszony nem enged használtat;
b, emlékszem, hogy alólam hogy jött le a gyerekmonti. görbe első villa, nyolcas a kerekekben, görbe pedáltengely, szétkopott váltósor, stb. vasárban számolták be.
c, az a terv, hogy körbeadjuk a rokonságban. az enyém a legidősebb és legnagyobb gyerek.ha tudtok valamit ajánlani helyette, szívesen fogadom.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #188215 üzenetére
kb 300 grammal több egy agydinamó, mint egy sima kerékagy.
-
bardi
aktív tag
válasz ZolkoW #188211 üzenetére
Áh, így már értem, ahhoz nekem is kéne a kisebb tányér elöl. Kár, hogy a 11 sebességhez kapható 11-50-es kazetták majdnem annyiba kerülnek, mint az olcsóbb 12 sebességeshez valók, sokat nem lehet majd spórolni vele.
A legnagyobb áttételeket én is inkább csak nagyobb lejtőn használom, nem hiányzik. Majd ha összeszedtem egy kis erőt meg állóképességet, felrakom a 34-es tányért előre, hogy picit más fogaskerekek kopjanak hátul. Tavaly év végén úgy ahogy elbírtam vele a legtöbb részen, amíg nem volt marha nagy sár.'92 Honda VFR 750
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #188215 üzenetére
Akkor én jó leszek muglinak Többnapos túrázásokon kifejezetten jól jön, hogy eggyel (kettővel, mert hátsó lámpa is van) kevesebb holmit kell tölteni. Nyilván nem mindenhol érdemes használni, mindenesetre nekem a három bringámból kettőn agydinamós világítás van, és nem bántam meg. A munkábajáráshoz is hasznos, ha nem csak a nyári időszakban megyek bringával dolgozni (bár már egy éve inkább sehogy, legfeljebb szobabringával, de az nincs), mert hamar sötétedik Ráadásul a Cube-on folyamatosan megy a világítás - ami persze nem biztos, hogy jó, de ezen a lámpán nincs kapcsoló, a lámpát lecserélni meg nincs kedvem, na meg hasoló minőség sokba is kerülne - és azt vettem észre, az autós közlekedő társak valahogy jobban figyelnek arra, aki nappal is ki van világítva, tehát városi szaladgálásra sem rossz.
Más szempontjai vannak annak, aki többnyire terepen teker, oda értelmetlen, viszont én szinte csak aszfalton közlekedem.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #188217 üzenetére
Kábelekkel, lámpával együtt? Úgy már gondolom egy komplett kerék súlya
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #188220 üzenetére
na jó
---
lámpát egyébként is viszel, nem?kb 100 gramm lehet egy 80-100 luxot tudó első lámpa, hátulra 20g-os is van, ehhez legyen még + 10-20g a rögzítés, ha vázra kell rárakni
madzag meg gondolom megint +kemény +50-100g, ha hátulra is elviszed. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz velizare #188216 üzenetére
Elég az a), ne fáraszd magad.
Ringman...nekem, hogy most 300 grammot könnyítsek első kerekemen megközelítőleg ugyanannyi eurómba is kerülne.
Friczy...ja, hogy azért vannak olyanok akik napsütésben is hosszúfénnyel közlekednek? Nem tudtam elképzelni miért világít valaki verőfényes nappal, de azután megfigyelem az első agyat, lehet ott lesz a kutya elásva. Az nálam ez az erős mugli kategória, közvetlenül a szupermugli után aki talpa közepével (ne adj isten, sarkával) tolja a pedált.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Friczy #188219 üzenetére
Egyetértek, én sem megyek ki a forgalomba világítás nélkül (pedig ez egy országúti, illetve a nagyobb tempó miatt épp ezért). Közúton durván észrevehető a különbség, ha van egy erős lámpád nappal is. Egy trekkingen, vagy városi bicajon meg az agydinamó szerintem is hasznos extra, ott amúgy sem a grammozás, meg a tempóhajszolás a szempont.
Hasaggymeg: Lemerészkedsz a muglik közül a bicikliútról, mindjárt rájössz, miért kell... Oh, hát nem ő is válaszolt erre előre?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #188224 üzenetére
Ja elfelejtettem mondani, kerékpárútról beszélek, én országúton ritkán közlekedek...persze ott sem égetem nappal a lámpám, az, hogy szemből elütnek lámpahiány miatt elég valószínűtlen, talán valami erős hátsónak lenne nappal is értelme. Szerintem...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
Láncot biztosan nem cserélek, induljunk ki ebből!!!....szóval célszerű együtt cserélni a fogsort és a lánctányért vagy lánctányért lehet előbb, a fogsort meg akkor ha ugrik rajta már a lánc?
Nappal bringaúton semmi értelme a világításnak....sötétben oké és outon nappal is fontos
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Ringman
nagyúr
válasz Friczy #188219 üzenetére
nekem ez van a trekkingemen, szerintem elég jó és van benne "elosztó" is, hogy a hátsó világítást is be tudd kötni.
van rajta ki/be kapcsoló (pontosabban el kell tekerni a végét), de alkonykapcsoló nincsen.egyébként érezhető a drag, ha be van kapcsolva, de nekem régebbi technológia az agy.
itt a matek, mennyit számít (elég részletes cikk): [link]
a lényeg:
The most-efficient hub will slow you down:
10-30 seconds per hour with no lights or chargers attached
1-2 minutes per hour with a USB charger
1.5-2.5 minutes per hour with a bright light
The least-efficient hub will slow you down:
0.5-1 minute per hour with no lights or chargers attached
2.5-3 minutes per hour with a USB charger
2.5-4 minutes per hour with a bright lightHub dynamos run well with nothing connected. On the flat, my Schmidt hub is probably slowing me down only 7-seconds per hour.
When charging a smartphone, I am likely losing around 1.5 minutes per hour, which I think is very reasonable given how convenient it is to always have power on tap. A low-power device like a Garmin GPS would likely cost me around 20 seconds per hour in comparison.
That said, dynamo lights are my number one reason for using a dynamo setup, and I’m happy to lose a couple of minutes per hour at night for sheer convenience. But if I was ultra racing at the pointy end of the field, this data would make me consider whether I can get by with battery-powered lights, as I could potentially save 25-40 minutes in an overnight push – which is a decent nap! -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #188226 üzenetére
Cserélj láncot. ...viccet félretéve, nem kell együtt cserélni, hisz nem egyformán kopnak, azt kell cserélni amelyik kopott. Láncot méred, ha megnyúlt cseréled. Ha csere után megugrik valamelyik soron, akkor megy az is, az első meg akkor megy ha láthatóan megkopott, mert azon nem fogod az életben megugratni, túl sok fog kapaszkodik ahhoz. Ökölszabály 2 lánc után menni fog a sor, 2 sor után vizsgálandó a tányér, mert az is kopott lehet már.
Persze ha időközben romlik pl. a váltásteljesítmény, nehezen engedi el valamelyik tányér a láncot, gondolkodik a váltásoknál akkor meg kell vizsgálni mi is kopott cserésre, főleg ha nem tartod nyilván mit és mikor cseréltél. Amúgy azt tapasztaltam, hogy olyan szépen kopnak össze a cuccok, hogy ha nem vigyázol a legelső "láncszemre" ami a lánc, akkor hazavághatsz szinte mindent anélkül, hogy nagyon romlana a teljesítmény. A lassú váltás talán a legérezhetőbb láncnyúlás jelző, hisz amint kopik a lánc egyre nagyobb lesz a szemek oldalirányú mozgása, toleranciája, így mikor a váltó tolná fel, vagy le a fogakra a kopott lánc enged és nem azonnal mozdul. Korábban, gyerekkoromban, mikor láncnyúlásmérőt csak a fekete-fehér tévében láttunk, kettéhajtott láncot fordítottuk oldalára és nyújtottuk előre a levegőbe majd az így alkotott ívből döntöttük el mennyire nyúlt meg. A kopott lánc szinte félkört írt le úgy lehajlott, mi abból aztán kivettünk egy szemet, és máris meg lehetett újra feszíteni a vázpapucsban.🤭#188229Mezga Aladár...nem tudom, nem ismerlek. ...de azért remélem nem bringásúton.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #188222 üzenetére
Akkor én is "mugli" vagyok szerinted. Éjjel nappal világítanak/villognak elöl hátul a lámpák. Több esetbe ez mentett meg attól hogy komoly balesetem legyen.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
grabowski95
újonc
Sziasztok!
Kb egy hónapja tart az új kerékpár vásárlási mizériám. Ezalatt számtalan bolttal beszéltem, számtalan típusról de sajnos vagy egyáltalán nincs raktáron, ha meg van nem jó méretben.
Két típusra szűkült a kör amiből van is a méretemben.
Az egyik a Bianchi C-Sport 3 (sajnos celeste színben van csak, azzal elégé barátkoznom kell még)
A másik pedig az egyenes kormányos Triban RC500
Ki, melyiket ajánlaná? A Bianchi megéri a felárat? Az RC500-ról sok jót olvastam, de az egyenes kormányos verzióról nem nagyon láttam véleményt.
Előre is köszi
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #188228 üzenetére
Meg fogom nézni, kihajítottam-e az elkopott hajtómű darabjaimat (tippre nem...), és megnézem, hogy hogy fekszik fel rá egy új lánc, mert nekem meg-megugrott rajta a lánc. Talán tipikusan abban a helyzetben, amikor erre semmi szükségem nem volt: mikor erőre volt szükségem (gyorsítás, hegynek fel, stb)
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #188206 üzenetére
Van egy szegmens NHH th-tól le Kismarosra a kisvasútig, 42.1-es átlagot jöttem rajta 2éve.(KOM)
Szokolyánál utolértem 2 outist ,kértem őket hogy hagy álljak be mögéjük kis szélárnyékra, beállok, lassabban mentünk mintha egyedül mennék rendesen
Megelőztem őket, aztán kismarosnál ahol újraélesztettem magamat jöttek kb. 1 perc múlva[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #188212 üzenetére
Most nem tudom, ezzel azt mondod, hogy a 35 nálam sok, vagy hogy kevés
De ez messze nem max, hanem relatíve kényelmes, utazótempó, ahol 90 körül forog a lábam, és sokáig tudnám tartani, ha sokáig tartana a lejtőnappal én is villogok, mostmár elöl is, de csak ha közúton tekerek.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
nemeth989
senior tag
válasz zsocy #188207 üzenetére
Eddig közel 300km van a kerekekben, semmilyen hiba, karc, vagy felületi elváltozás nem látszik rajtuk. Kis szappanos vízzel, könnyedén felment a Conti gumi is. A kerekekhez adnak párban fékbetétet, én azonnal cseréltem azokra, plusz beszerzés alatt van még egy szettnyi is.
Mint alább írtad a súlyra való tekintettel, a 32mm-es oxid kerekeknek a gyártó szerint 130kg a terhelhetősége. De még a 21mm-es is 120kg-t bír. Én se vagyok a karcsú kategória 88-90kg között mozgok, a biztonségi tartalék miatt vettem DT-t, a legtöbb gyártó 110kg körül vállal garanciát a kerekre, az is rendbe lenne, de fő a békesség.Egyébként van régebbi képem, piros bandázzsal, baromi jól néz ki azzal is .
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
őstag
Sziasztok!
Ez az Aldis Bikemate lakat ér valamit? Érdemes venni?[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
-
INTELligent
senior tag
válasz xy.zsolt #188226 üzenetére
xy.zsolt, peterkeT: Országúton nappal csak a hátsó lámpát kapcsoljátok be vagy az elsőt is? Gondolom ilyenkor csak valamilyen kisebb fényerővel kapcsoljátok be? Őszintén nekem eddig nappal országúton eszembe nem jutott lámpát kapcsolni.
[Ugrik a sor]
Ha ugrik a sor, akkor az hogyan néz ki? Nemrég cseréltem láncot outin, a váltással alapvetően nincs gond. Ami eddig fura, hogy ha megállásból indulok, elöl kistányér, hátul meg a sor valamelyik kisebb fogaskerék esetén eddig 2x tapasztaltam, hogy beletaposásra váltott eyget a hátsó váltó.
Viszont ilyen eléggé keresztben lévő helyzeteken kívül nem volt ilyesmi.
Ezek alapján kellene a sort is cserélnem?[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
-=RelakS=-
veterán
válasz INTELligent #188238 üzenetére
Ugrik a lánc:
Nagy csatazaj közben valamennyire odébb tekered a pedált, de a bringa nem halad.
Ha épp rajta állsz a pedálon, esetleg ágyékkal állítod meg a felső csövet.
Fogaskoszorúról van ilyen videóItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ZolkoW
őstag
válasz INTELligent #188238 üzenetére
Nappal pont nagyobb fényerő kell sajnos, hogy valamit érjen is.
Én eddig általában járattam a rendes fix fényemet, az nem tud villogni, de már van villogóm előre is. Közben minden alkalommal kiélvezem az erkölcsi fölényemet a szemben közlekedő autósokkal szemben, akiknek a kb. negyede még mindig nem szokott rá a nappali lámpahasználatra. (meg vannak azok is, akik a helyzetjelzőt használják, csak az baromira nem látszik, szóval pont nem látja el a feladatát, de ez inkább autósként zavar)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #188241 üzenetére
ez igaz rá, arra értettem, hogy nappal ugyanaz a lámpa nagyobb fényerővel kell hogy világítson/villogjon, mint szürkületben/éjszaka. Rücsi lencsés, szórt fénye van, de ahhoz gyenge a 200 lumenjével, hogy igazán vakítson (Bontrager ION 200)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
G@ben
addikt
Két kérdésem van:
1: [link] itt hogyan nyitja ki ilyen gyorsan a számzáras zárat? Van-e félnivalóm, ha egy Kryptonite számzáras lakatot használok olyankor, ha a bicikli látótávolságon belül van?2: hogyan kell waxszal bekenni a láncot? Eddig a Rohloff olajból egy cseppet raktam minden szemre, de nem tudom, waxból mennyi kéne. Kezdjem el nyomni és pörgessem át párszor a láncot? A tisztítással, száradással tisztában vagyok, csak a mennyiség a kérdés.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
-=RelakS=-
veterán
válasz G@ben #188243 üzenetére
Wax alatt mire gondolsz?
Ha előre bekevert, csepegtetős cuccra, akkor:
Squirtnél olajtól megtisztított láncra kb egy csepp görgőnként, aztán ha megkötött, mégegyszer 1-1 csepp. Ha már korábban is Squirtes volt, akkor elég egyszer végigcsepegtetni. Túl sokat nem érdemes adni neki, mert először visszafelé nem fogod tudni tekerni a hajtókart, olyan merev lesz a lánc, a fölösleget meg gyorsan kinyomja magából szép nagy szürke gyurmák formájában.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
válasz INTELligent #188238 üzenetére
Eddig csak hátul használtam, most keresek előre is valamit, mert kell. Lehetőleg valami brutál villogó. Így mindenki egyszerűbben észleli, hogy ez nem egy átlag biciklis, enélkül simán kikanyarodik eléd, elindul veled szembe a túloldalról, vagy elkezd előzni, és úgy üt el kis híján. Átlag autós nem tud mit kezdeni egy országúti tartós 30+ -os sebességével, ha valami a szemébe villog, akkor talán gyanakvóbb, óvatosabb, meg könnyebben becsüli meg a tempódat.
Ja, nappali fénynek nagyobb fényerő kell, mint az éjszakainak, mert világosban kell látszódnia.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
G@ben
addikt
válasz -=RelakS=- #188244 üzenetére
Soudal. Előtte olajos volt, de nagyon alaposan ki lett áztatva, pucolva. Akkor megpróbálom ezt a kétszer 1-1 cseppet! Köszi!
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
INTELligent
senior tag
válasz -=RelakS=- #188239 üzenetére
Na akkor nekem nem ilyen van, juhhúúú . Köszönöm!
#188245 peterkeT, #188240 ZolkoW: igazatok van, nem tudom, hogy miért gondoltam. Szerintem a lámpám "daylight" módja zavart meg, ami azt hiszem, pont hogy halványabb. Talán így fel tudom magamra hívni a figyelmet, mert tegnap is előztek, amikor hátszélben 35-tel mentem. Ezzel nem is lett volna baj, de szemből is jöttek, és hát nem volt annyival gyorsabb az autó nálam...
[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
G@ben
addikt
válasz -=RelakS=- #188247 üzenetére
Annyit ír, hogy tegyem fel, majd egy ruhával töröljem a fölösleget. Nem kell megvárni, hogy beszivárogjon?
Ringman: sajnos nem találtam. Sima Keeper 465-ös, tényleg csak azért vettem, hogy ha leülök egy fagyira vagy hasonló és a bicajt mondjuk 10 méterre tudom lezárni, akkor a rápattanós elkerekezéstől megvédjem.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen