- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz Lacerta #126216 üzenetére
Jó rég megígértem, hogy beszámolok a kínai kerámia csapágyas váltógörgőkkel szerzett tapasztalataimról.
Íme.Két szezont bírtak. Ez kb. 4700km volt.
Az acél csapágyakhoz képest nagyobb csapágyjáték nem befolyásolta a váltást egyáltalán.Ugyanakkor.
Az első szezon végén karbantartáskor feltűnt, hogy nehezen forog a felső görgő. Szétszedtem, érdekes volt, ilyet még nem láttam.
Egy elég spéci szintetikus zsírral töltöttem fel összerakáskor. Ez a zsír a használat során a nyomás hatására polimerizálódott, és gyűrű alakban a futópályán öltött testet. Alig bírtam kiszedni. A csapágy ezt követően ismét tökéletesen működött, semmilyen kopásnak nem volt jele.A következő szezonra - okulva a tapasztalatokból - rendes lítiumos zsírral töltöttem fel a csapágyakat. A szezon végén az alsó görgő tökéletes állapotban volt. A felső görgő alu koszorúja ugyanakkor lelazult a csapágyról, és kotyogósra kopott. A csapágy maga hibátlan, de koszorú nélkül csak fidget spinnernek jó.
Summázva: nem rossz a cucc, tartós is lehetne, csak jó lenne egy olyan kivitel, ahol nem alu a koszorú, hanem nylonból van a csapágyra préselve.
-
Real_Necro
veterán
válasz Hasaggymeg #206893 üzenetére
A méret dönt el mindent. Táblázat alapján nekem 23-24" kellene, megmérem, kipróbálom.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #206900 üzenetére
Igen, minden lett egyszerre, de csak a bike-discounton. Alivio sort vettem, mert ugyanaz, mint a régi Deore, kb. a legolcsóbb minőségi 9 sebességes Shimano sor. Láncból már van itthon egy új Deore, de annyira utálom, hogy évek óta félre van téve tartalék láncnak . KMC X9-et rendeltem most, ezen kívül azonos áron YBN volt raktáron, de az nem tudom milyen. Tubeless tejből mondjuk valami olyant akartam, ami a kisebb vágásokat is tömíti, de végül Schwalbe volt olcsón raktáron, fékbetétből is BBB vagy Jagwire volt a terv, de B03S van csak. Sebaj, legalább azt is kipróbálom, elvileg a B01S utódja és az új gyanta miatt 40%-al jobban harap. Meglátjuk.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Lacerta
aktív tag
válasz xy.zsolt #206904 üzenetére
Semennyit, de nem is volt szempont.
Kb. 18 kiló a bicaj menetkészen, plusz az útipoggyász.A karbantartásmentesség és az élettartam lett volna a lényeg.
Az acél csapágyas váltógörgőket nem kell piszkálni szezonban, de két szezonnál többet egyik sem ment el, sem a márkás, sem a kínai.
A siklócsapágyas örök, mint a nyomorúság, van belőle 10+ éves párom, és még mindig jó, csak az meg hajlamos minden szutykot magába gyűjteni, szezonban is 2-3-4 alkalommal pucolni, kenni kell, mert különben beáll, mint a szög.
A kettő előnyeit szerettem volna ötvözni. Szép próbálkozás volt.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #206901 üzenetére
Egy lánc olyan erős amennyire erősek egyes láncszemei, erre a elkoptathatatlan kerámia csapágyban alumínium koszorú hézagolja a golyókat a pályán...
#206903jjeahh...mit lehet utálni egy...kerékpárláncon?! 🤭 Én még nem próbáltam mást mint Shimi fékbetétet.
#206902Real_Necro...ránézésre jó lesz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #206906 üzenetére
Az ötlet maga nem rossz, a kínai ott szúrta el, hogy az alu koszorú nem szoros illesztéssel volt feltéve a csapágy külső gyűrűjére, és hiába ragasztottam fel, a baromi kemény és merev külső gyűrűn a mángorló igénybevétel hatására így is kinyúlt a koszorú, és lelazult.
-
Friczy
senior tag
válasz bszg@ #206887 üzenetére
kb. 18 éve vettem egy Merida Speedert, az volt az első aluvázas bringám, a villa szintén alu volt. (aszfaltbetyár vagyok, földút csak akkor, ha nagyon muszáj). Amikor naponta közlekedtem vele, erősen éreztem a csuklómat, aztán később vettem egy aluvázas karbon elsővillás országútit, és sokkal kényelmesebb volt a kezemnek. Úgyhogy egy idő után lecseréltem a Merida villáját karbonra, és hopp, 'kisimultak' az utak. (28 mm keresztmetszetű gumi, kb. 6-7-baron) Nyilván egy gödröt megérez az ember, a karbon kényelme inkább a mikrorezgések elnyelésében jelentkezik. Nyilván, aki a 100 mm-es rugóutakhoz szokott, annak nem jelent ez semmit, de egy merev rendszerben, aszfalton sokat számít. A most használt Cube gravelt (szintén alu váz, karbon villa) sem érzem kényelmetlennek, igaz, ezen már 35-ös gumi van, de a 6 bar még itt is megvan.
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #206880 üzenetére
Akkor az cyclocross nadrág, abban kell futni is
Friczy: Montiról áttérve cyclocross bringára én is mindig furcsán nézem a gravel csapatós videókat. Össze-Vissza toldozott aszfalton sem jó menni a 33-as gumikkal, hát még terepen csapatni....
Amúgy milyenek azok a 35-ös gumik? Nekem a 33-as schwalbe x-one speed gumikra max 4,8bar van írva. -
bszg@
tag
válasz Friczy #206908 üzenetére
Na ez az, ezt a kisimultak az utak érzést akkor éltem át, amikor ráültem a rubéra. Vagy amikor montival ismert aszfalton megyek.
Én - legalábbis magamnak - azt szűrtem le, hogy alu outi 25 mm-es gumival a kerékpározható magyar utak zömére nem való.
Aztán ha a megfelelő eszközt használjuk, mindjárt rendbe jönnek a dolgok. Pár hónapja reaktiváltam a cross trekkingemet (munkába járni), kapott 42-es gumit, jelentem, azóta a budapesti utak teljesen rendben vannak. -
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #206893 üzenetére
Pont az ugrálás miatt kezdtem el ezt a műfajt, az emberi vágy a repülésre. Persze sok ezer ugrás mire így megtanultam, stabilabbak lettek az ugrások, aztán a fene se gondolta volna, hogy a tanuljunk meg ugrálniból downhillezés lesz, és most már próbálkozom a kormány forgatásával, meg a bringa farának mozgatásával és irányba állításával a levegőben.
Mivel 0-ról kezdtem el ezt tanulni számomra a fejlődés, valamilyen technikai tudás megszerzése, fejlesztése, összekapcsolása gyors egymás utánba az egész utat érdekessé teszi, mindig találok valami kihívást, aminek elsajátításával el tudok szórakozni.[#206895] Tyler Durden: azon az ugrón a bal (nagy) eldobó használata ritka ajándék, átalában annál az ugrónál szokott a legtöbbször keresztező szél lenni és a legerősebb a pályán. Most pedig teljes szélcsend volt és nem kellett elcsalni, se leszorítani mehetett telibe a bal dobó magasra. Szélben elég kellemetlen, ha hosszú a levegőben töltött idő és belédkap mint a vitorlában. Jobb esetben csak odébb visz 1-2 m-el és akkor az érkező mellé landosz, rosszabb esetben kifújja a bringát az ember alól, vagy elfordít... na attól óvjon meg az isten.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #206906 üzenetére
Nálam nagyon nehezen lehetett megbontani és amikor felraktam már újan úgy darált, mintha sáros lenne. Nem egyedi eset, a haveromnál is ezt csinálta.
Más, végül ennyicske lett, de medvésben, sárban, jó gyökeres terepen és a vége felé természetesen kutyatámadással
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz szkink #206915 üzenetére
A B03S is Shimano, csak most kezdett terjedni. Német webshopokban én asszem már sehol nem láttam 01-est, elfogytak és már az utódját nyomják. Szerintem hamarosan lesz a helyi boltokban is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #206914 üzenetére
Ez érdekes, hisz a láncok teljesen egyforma méretűek kell legyenek és újan a Shimik kenve vannak. Mondjuk a tízes rendszernél én is tapasztaltam ilyent, vagyis új lánc és régi sornak idő kellett, hogy picit összeszokjon (összekopjon?) és elcsendesedjen.
Jó velős kört mentetek, 20 km-en 500+m,én is ezért járok ide mert rövid idő alatt tudok relatíve sokat mászni. Itt fél 6 körül a sötét erdőben 1°C volt. Ott mennyi volt? Rátok sötétedett? Milyen lámpával voltál?skink... enyém igaz ilyen [link] , de egy kutya, én nem érzek különbséget a régi és új között.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
-
szkink
aktív tag
válasz Hasaggymeg #206917 üzenetére
Akkor megnyugodtam
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #206917 üzenetére
Sötétben indultunk eleve és szinte azonnal terep . Jó hideg van akkor ott is, felénk is hasonló, a városból 5 fokban indultunk, ami rövidesen terepre érve azonnal lecsökkent nullára és a lejtőn már -2 volt. A csaj aki jött velünk, csupasz ujjakkal, kesztyű nélkül... . A lámpa a szokásos öreg Convoy S2+ felfele 40%-os fényerőn, lefele maxon. Ez a 2x 1000 lumen épp hogy pont elég ahhoz, hogy el merjem engedni 40km/h fölé is néha, de nem ártana valami még erősebb cucc. Viszont a Solarstorm kínai 5000 lumenesnek hazudott csodákat agyonverte ma .
Fékbetét: ezek szerint lehet nem lesz nálam sem különbség, bár számítottam rá. Ezért akartam inkább BBB-t.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szkink #206919 üzenetére
+jjeahh...ez korunk marketingjének esszenciája, időnként átnevezik, átcsomagolják és teleaggatják mindenféle hiper-szuper jelzőkkel ugyanazt a xart...amúgy meg valójában nem sz@r, én meg vagyok elégedve vele, ezért nem is próbáltam még másikat.
#206920jjeahh...van az 2 x 1000 lumen?! Csak azért kérdem mert enyém a Buster 700 , amely igaz amolyan szigmásan híresen hozza is mindig amit ígér a gyár, nekem a fák között ereszkedni (igaz nem negyvennel, csak harminccal) is elég. Ha tiéd van 2x 1000, vagyis 2000(!) lumen, hááát...az nappalt kellene csináljon az éjszakából. A Sigma 2000-rese
mely értelemszerűen 2000 lument tud, kábé etalon. Mondjuk tény, hogy minél nagyobb fényhez szoktatod a szemed, annál kevésbé érzed elégségesnek a kevesebbet...lefele maxra kapcsolom, aztán mikor mászok és visszaveszem, hirtelen kevésnek tűnik, de csak néhány másodpercig, után már bőven elégnek érzem a 350 lument mászni 10km/h alatt.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szkink
aktív tag
válasz Hasaggymeg #206921 üzenetére
Már nem emlékszem most milyen van bent,de holnap a cserénél kiderül mondtam a boltban hogy M-447 -es fékhez kell és ezt adták 2980ft-ért, én meg elhoztam mert nagyon kellett
-
válasz Hasaggymeg #206921 üzenetére
Óvatosan azzal a matekkal, ezek kínai lumenek!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #206923 üzenetére
Van a Hszi Csin-ping lumen és a Merkel lumen?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #206924 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy az alis pixelek akármekkora számit elbírnak. Amúgy szerintem ezt úgy számolják, hogy megmérik jobbra elöl, ott 500 lumen, balra elöl, ott is 500 lumen, előtte 1000 lumen, akkor jó, simán össze lehet adni, hiszen mindenhol ott vannak a lumenek, nem? Aztán beszorozzák kettővel, mert ha körbefordulsz vele, akkor 360 fokban is tudja, szóval ott is lumenek vannak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #206921 üzenetére
A Convoy nem hazudik a lumenekkel és a ledekkel, szal igen, lámpánként 1000 és igen, nagyon jó a fénye, de amikor terepen száguldozol lefelé, jól jön oda minél több lumen, hogy a lehető leghamarabb vedd észre az akadályokat. A fent említett Solarstorm viszont tipikus kamu kínai márka, 5000 lument igérnek, de szerintem 500 sincs és csak egy szűk sávot világít be előtted, nem elég szórt a fénye. Szerintem a ledek is olcsó másolatok benne, tuti nem cree.
parandroid: kb. ilyen és nem alis, banggoodos [link]
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #206921 üzenetére
Az a Sigma jó lehet amúgy de etalonnak én inkább az Exposure mtb lámpáit mondanám, náluk van 5000lm is, de szerintem önmagában az sem elég terepre, mert bármennyire erős a lámpa, kell mellé egy fejlámpa is. Ok, anélkül is el lehet lenni, de elég vacak amikor bármerre nézel nem látsz semmit, csak szigorúan egyenesen előre.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #206924 üzenetére
a lámpáknál a kínai lumen a fényerőt szorozza be min. 4-5-tel, a merkel lumen meg az árat kb. ugyanennyivel.
-
Lacerta
aktív tag
válasz Ringman #206928 üzenetére
a lámpáknál a kínai lumen a fényerőt szorozza be min. 4-5-tel
Ez jellemzően az olcsó, noname kategóriára jellemző, eldobható nevekkel fémjelezve.
Egyébként a Maglite-on kívül kb. minden lámpa kínai, vagy kínában gyártatott.
Nézd meg, mibe fáj egy Nitecore, egy Acebeam, vagy egy Armytek. 1-nél lényegesen nagyobb szorzót fogsz látni az áraikban. Oszt' csájníz mind. -
jjeahh
nagyúr
válasz Lacerta #206929 üzenetére
Igen, bár akksifüggő (nekem Samsung INR18650 30Q van) és nehéz észrevenni mikor veszi vissza, érzésre csak akkor, amikor már nagyon kevés benne a kraft, de kitudja. Valszeg részben ezért hajlamos túlmelegedésre, szerencsére mtb-n ettől nem kell tartani, mert felfelé elég a 40%-os fokozat, lefelé meg hűti a menetszél.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #206921 üzenetére
a 2000 lumen szemre jó, ha másfélszeres fényerő az 1000-hez képest, mert így működik a szemünk. szóval a nappali világossághoz, főleg ha nem csőlátást akarsz, igen sok kell
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Egy biztos, éspedig, hogy a mugli mérni nem tudja így mindenki azt hazudik amit akar, pofátlanul visszaélve ezzel. A Sigmaról olvastam komoly teszteket és tényleg hozza amit ígér, sőt, kicsit többet is...ugyanakkor amint azt már írtam, nekem nem is annyira fényükkel van gondom a kici ócó kínaiaknak, hanem...ööö...fényükön kívül minden egyébbel amivel csak lehet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #206934 üzenetére
Igaz csak villogó, de a 3€-os kínai nálam 4éve teszi a dolgát....és szemre erős a fénye (120lm papíron) azóta is. Viszont, több év RION gatya vásárlás után az utolsó rendelésem varrása hamarabb megadta magát.....így én lemondtam a termékeikről. Kár értük....Áfá-val drágítva már pláne nem ér annyit
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Lacerta
aktív tag
válasz jjeahh #206931 üzenetére
Ilyen méretben nem az akku az, ami döntően korlátoz, hanem a melegedés. A menetszél tényleg sokat segít, feltéve, hogy nem időzítős a visszaléptetés turbóból, hanem hőmérséklet alapján történik. BTW melyik fajta S2+-od van? I mean emitter/driver?
@Ringman: A 3 bar-osat...?
Oké, vettem. -
addikt
válasz sebgutkopf #206913 üzenetére
Én is szeretnék ugrabugrálni, csak itt a 22ben még nem találtam olyan helyet, mint ami pl nálad is van a vidiben. Illetve mivel 0ról indulok, így nyílván nem méteres ugrásokról lenne szó, mert abból haszon nem lesz max mehetek a Déltepsibe gipszágyba (: Ilyenkor szeretnék egy 20assal fiatalabb lenni
Bringádról dobnál be majd pár képet, kíváncsi lennék az összképre, thx előre is!
[ Szerkesztve ]
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
jjeahh
nagyúr
válasz Lacerta #206936 üzenetére
Asszem az enyém Nanjg 105C 8×7135 vagy 6×7135 (ezt elfelejtettem ), 6500K-s, 940 vagy 960lm Cree XM-L2. Ebből a szériából való.
Ha már guminyomás, a tegnapi bandánkban ketten 1 bar körül mentek, azt mondják nem kell több bele . Én a 2.25" gumit hátul 1.5 baron már felütöm 63kg súllyal.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
flash-
veterán
Egésznapos túrára (trekking) milyen nyerget ajánlanátok?
Van olyan hely Budapesten ahol lemérik hogy milyen kell?
10-20 ezer ft kozotti árban van ilen vagy feljebb erdemes menni?"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Ringman
nagyúr
válasz flash- #206941 üzenetére
ami kényelmes neked, lehetőleg ne a túrán használd először az új nyerget
egyéni preferencia, nekem 4-5 nyereg közül a wtb koda lett megfelelő (abból is az olcsóbb, kb 25€-ba került tavaly), a brooks c15 carveden kb pár percet tudtam nyugodtan megülni, a 12 km-es tesztkör elég volt, hogy ezt soha annál a burkolat nélküli carbon nyereg is kényelmesebb volt.
ha nem vagy grammániás, akkor 10-20k között vannak már értelmes nyergek.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #206939 üzenetére
"Egy régebbi teszt során 15 percig járattam a lámpát a legmagasabb fokozaton, ekkorra a fej legforróbb pontján 71°C fölé emelkedett és a zárókupak amire állítva mérem a hőmérsékletet is meghaladta az 56°C-t. Ez már nem túlzottan egészséges a lámpára nézve, illetve az akkura is kifejezetten káros, így ügyeljünk rá, hogy hővédelem hiányában a lámpát ne hevítsük túl. Szélsőséges esetben a benne lévő akkumulátor akár fel is “robbanhat” ezáltal balesetet okozva." Ilyenekkel riogat a linkeden a tesztelő.
Ami a gumit illeti, ha nem vadulnak és szépen lecsorognak mindenhol elég lehet az 1 bar is, de ha engeded neki előbb-utóbb lesz egy kő, gyökér, valami amit nem veszel időben észre és felütöd. 10 km-rre otthonról, a sötét erdőben, 0°C körül mókás lehet egy "kígyóharapás" a belsődön.🤭#206941flash-...bár pl. a K2-ben lemérik neked, szerintem jobb ha te leméred magadnak (pl. az összefoglalóban is jelölt módon), kiszámolod mi az ideális méret, utánanézel a neten és véleményt formálsz tulajdonképp milyen is kellene neked, még mielőtt elmész vásárolni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #206946 üzenetére
Ja, de mivel kézben fogod érzed, ha melegedik, a bringán meg lehűti a menetszél.
1 bar insert nélkül szerintem tubelessel is necces, mert ha felütöd a felnit, elfolyhat a tejFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #206947 üzenetére
Én is ütöttem már fel a hátsót, még belsős volt 1,8-1,9 körül fújva...pedig aztán lassabban déházok mint egyik-másik ügyesebb csaj. Most 1,9-2.0, illetve elől 1,7-1,8 ami általában fungál a 2,2"-os RK-eknél.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #206946 üzenetére
A Convoy jó cucc. Az a filozófiája, hogy nem túl kifinomult, de olcsó lámpákat gyárt, elfogadható, stabil minőségben. Folyamatosan fejlesztenek, és odafigyelnek a userek visszajelzéseire. Ennyiért ezt tudja, és nem hazudik.
-
Real_Necro
veterán
A gyári új Cube-okon is belépő kategóriás az első teleszkóp?
Pl.: [link]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Új hozzászólás Aktív témák
- SkyShowtime
- Laptop csatorna inditasa 2023 vegen YouTube-on?
- Diablo IV
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Formula-1
- Battlefield 2042
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen