Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirandrish
legenda
Kérdés:
Ha szerválok egy dupla falú felnit akkor ugye nem kell külsőt is meg belsőt is cserélnem?
Nem nagyon értek hozzá és nem teljesen értettem hogy mit magyarázott a szaki a telefonban valami magasnyomású mittoménmirőlEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
-HajTömeg-
őstag
Hát nem.
Azonban a Tescosokat mindenképpen felejtsd el.
Nézz körül az aprók közt.
Ott ki lehet fogni 30 körül cangákat erre a célra,amit írtál.Alias: Júzer error
-
deicide
veterán
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Sirandrish
legenda
válasz Sirandrish #4251 üzenetére
Tessék válaszolni mert mennék a szakihoz
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
-
deicide
veterán
válasz D.Orion #4257 üzenetére
30-31km/h jó volna, a 720m szint miatt annál több nem fog menni, de azért az utolsó 30km-t ha jó erőben leszek, majd még megnyomom Alcsúttól
A dilemma az, hogy mit vigyek, tavaly úgy emlékszem, övtáskával mentem, szerintem idén még azt is elhagyom, a mez zsebeibe tömködöm a pótbelsőt, leszedőt, banánt, zselét, telefont, kulcsot, pénzt
Kellene addig szereznem egy nyeregtáskát, akkor a cuccok egy része oda elférne...Gyufaaa: szervezett teljesítménytúra lesz. [link]
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
nagyúr
-
Jarod1
addikt
a fenébe nem vált az első váltóm
-
-
zoli03
őstag
A cyclocross fékkarokba országúti vagy MTB fékbowden kell?
-
sanzi89
addikt
Városi bringára egy Kryptonite Evolution 4 LS lakaton kívül milyen kiegészítő védelmet javasoltok? Mondjuk az első kerék lezárására. Otthon van egy egyszerűbb sodrony zár, nem tudom megfelelne-e kiegészítő védelemnek. Vagy 4-5k környékén egy láncos zár elrettentőbb?
Vagy spóroljak egy Abus Bordo-ra?
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
nagyúr
válasz D.Orion #4267 üzenetére
Tudom. Mindössze erre a gondolatra reagálnék "Rosszabb Y váz felépítésre azt a vázformát értjük amikor a vázban nincs meg a függőleges cső. Nem tudom ennek mi a neve pontosan, ami a nyereg és a hajtómű között helyezkedik el. Ha ez nincs meg, akkor nincs fix távolságod és iszonyatos energiák vesznek el tekeréskor. Ez a fajta kialakítás egyszerűen rossz." részletesebben, mert ez így azért nem teljesen igaz.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-HajTömeg-
őstag
válasz sanzi89 #4268 üzenetére
A legjobb,ha úgy lakatolod oda,hogy az első kerék is védve van.
A lánc biztos elrettentőbb,de nehezebb is állandóan magaddal vinni.
Tudom,mert állandóan egy jó nehezet cipelek magammal
Árulnak egyébként Kryptonite szetteket is kábellel. [link]
Ha már megvetted az U-lakatot, akkor külön is lehet kapni [link][ Szerkesztve ]
Alias: Júzer error
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz deicide #4260 üzenetére
Ha nem mennék Szegedre motoros találkozóra még én is szívesen végighajtanám. Bár inkább túra jelleggel, mert 100 km-t nem tudok pihenés nélkül végigtekerni. Azért az sem mindegy, hogy az a 700 méter szintkülönbség hogy oszlik el. Így mint Visegrádon vagy azért nem ennyire durva? De tegnap legalább sikerült javítanom a legjobb 100 km-es időmön 45 percet.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
D.Orion
veterán
válasz Szakbarbár #4272 üzenetére
Lovasberény és Csákvár között van egy enyhe emelkedős rész, Vértesboglárnál ha jól rémlik 2-3 kisebb emelkedő, aztán jön az igazi része amiért érdemes nekiállni, Alcsútdoboztól jönnek a "szép" részek. Tavaly itt csesztem szét a térdem két hétre, mert én hozzá nem értő fejjel mentem neki az egész 100km-nek.
Olyan igazi kocabringásoknak mint én erre a 100km-re csak annyit lehet tanácsolni, hogy: "Jó lesz az az erő később még."
Google maps-ban keresd meg Alcsútdoboz - Kastély részt és indulj meg street view módban ki a 811-en.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Szakbarbár #4272 üzenetére
100km-en 45 perc javulás, az igen
Ahogy D.Orion is írja, azért van benne fokozatosság, csak pont 60km után jönnek a fincsibb részek
D.Orion: Igen, tavaly gondoltad is az elején, hogy simán tartod a tempót, amit megyek, csak a vége tényleg húzós a túrának, ott azért én is belassultam kicsit.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
sanzi89
addikt
válasz -HajTömeg- #4270 üzenetére
Az U lakat már megvan. A linkelt sodrony pedig szerintem nem sokkal ér többet, mint az általam is birtokolt sodronyos zár, szóval lehet maradok ennél a kombónál, már csak ezen videók miatt is: lakat teszt 1, lakat teszt 2.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz deicide #4274 üzenetére
Ennyit írt ki az Endo, de szerintem ez hülyeség, mert az eddigi leggyorsabb komáromi 100-as kör végig síkon ment, míg most feltekertem a várba is. Esetleg az lehet a "gyorsulás" oka, hogy a múltkor beleszámolta a szüneteket is, most meg "csak" a mozgási időt. Ha a nettó időt veszem figyelembe, akkor a visegrádi 100 km volt 3 óra 46 perc, a komáromi pedig 3 óra 37 perc. Szóval még lassabb is volt
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
bubi92
őstag
rendelt már valaki kryptonite lakathoz pót kulcsot ingyé?
-
fidig
tag
2009-es Kelly's Coach bringm van, milyen fékbowdent vegyek bele? A mostanit cserélném, mert már eléggé megnyúlt... Ajánljatok valami jót! Előre is köszi!
A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
Gyufaaa
veterán
válasz lukaszokni #4279 üzenetére
Szerintem megerőltette. Én is jártam már így. Elég szar volt utána letekerni a maradék km-t.
-
D.Orion
veterán
válasz lukaszokni #4279 üzenetére
Megerőltettem és mire hazaértem fel is vizesedett. Igazi kezdő módjára tapostam a pedált és nem pörgettem.
Szerk.: Másodpercre pontosan, és igen, akkor semmi állóképességem nem volt. Most se sok, de 100km-t már tudok menni 25-27km/h tempóban síkon.
Vasárnap megyek nyaralni 1 hétre, úgyhogy idén ez nekem kimarad.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Gyufaaa #4281 üzenetére
Igen, megerőltette, nagy volt a tempó akkor. és én is rossz példával járva elöl, 48/15-ön tapostam szinte végig, mert úgy szeretek menni.
Én úgy vagyok vele, ha elszámolom a távra rendelkezésre álló energiát, akkor annyit történik, hogy a végén max lassabban megyek. De persze ehhez azért kell, hogy egy alap állóképesség meglegyen, mert anélkül tényleg gyötrelem lehet a vége.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Alchemist
addikt
-
deicide
veterán
válasz Alchemist #4284 üzenetére
Hát igen, a fittnesbringával én is kezdek rászokni az 52/17-re, az nekem már "pörgetős", de azzal együtt még tudok 35-37-es átlagot menni. Csak mountin a gyengébb áttétel miatt ha haladni akarok, akkor muszáj a 48/13, mert a térdem nem szereti a nagyon-nagyon pörgetős tekerést.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
concret_hp
addikt
hülye kérdés warning.
régóta nem volt országútim, de szerváltam egyet. namosta 8barra fújt kerék mellékhatásakéntremek utaknak köszönhetően, hát hoyg is mondjam, szétrázza a kezemet
1, ezzel lehet valamit csinálni azon kívül, hogy jobb utakon megyek?
2, ez nem b@ssza szét a kereket?vagy fullba vagy sehogy :D
-
deicide
veterán
válasz concret_hp #4286 üzenetére
1. Egyenes háttal ülsz és nem fogod a kormányt...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
venember83
nagyúr
válasz concret_hp #4286 üzenetére
Megszokod. Esetleg vastagabb (jobban párnázott) kesztyű és/vagy bandázs is megoldás lehet. Ha nem 24-küllős kereked van, ne féltsd, annyira nem gyenge.
-
concret_hp
addikt
-
venember83
nagyúr
válasz concret_hp #4289 üzenetére
Nos, akkor meg ne úgy ülj rajta, mint egy fatörzs, hanem szépen mozogd ki karból és lábból az ütéseket. Nekem 36-küllősek a kerekeim az országúti vasban, nem is kellett még egyszer sem centrírozni, pedig szerintem itt Romániában se jobbak az utak.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz concret_hp #4286 üzenetére
Rugós kormányszár: [link]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
venember83
nagyúr
válasz Szakbarbár #4293 üzenetére
Országútira?
-
HollyBoni
veterán
Országútimban elől a kónuszos agy kikopott, kotyog a kerék. Amíg nem veszek új agyat lehet vele menni, vagy széteshet és veszélyes? A persely amiben a goylók vannak kitágult, ezért kotyog.
-
nagyúr
válasz HollyBoni #4299 üzenetére
Az újabb rugóstagokban már van erre megoldás, lehet őket lockolni, illetve állítani, hogy mikor, milyen progresszivitással nyisson a szelep, illetve van már pro-pedal funkció, ami a tekerésből eredő, magasabb frekvenciás mozgásokat küszöböli ki. Az egyforgáspontos rendszerek nagy hátránya, hogy a lengőkar mozgása közben változik a relatív láncvillahossz, ami miatt főleg kistányéron való tekeréskor ugorhat a lánc.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen