- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Új HMD modell bukant fel
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
gp A jövő hét folyamán újabb meglepetésre számíthatunk a cégtől.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lukaszokni
aktív tag
Nem hagytam.
Kövezzetek meg, de lejöttem.
Amit pár napja linkelt nekem valaki útvonalat, az nem volt teljesen jó, mert Berhida után földúton vitt volna el Papkesziig, ami pedig outival nem volt kellemes, visszafordultam. Még volt 10% az aksimban, úgyhogy csináltam egy új tervet mapsban Fűzfőig, autósat, nehogy földútra vigyen. Erre felvitt valami félautópályára , ahova nem lehetett felhajtani bringával, de nem érdekelt. Elmúlt már 22:00, untam nagyon, hideg is volt a levegő, gyorsan megnyomtam a végét.
Ja meg az elején elnéztem kicsit, elmentem Etyek helyet Sóskút felé. Az Etyeki dombok pedig elég húzósak voltak. Még szerencse, h az út elején voltak.
A térdemmel nincsen baj, combomban van kicsi izomláz, prosztata fáj picit, szar a nyergem, ill. egész úton veszettül folyt az orrom. Viszont aki ilyen távot tervez, esze ágába ne legyen hátitáskát vinni. Belilult pár csigolyám felett a bőr, kikezdte a tatyi.Olyan segítséget kérnék, h mit egyek, mit ehetek, így másnap reggel? Bepróbáltam egy kolbászos szendvicset reggelire, de feldagadt a szájpadlásom tőle ... Aztán a kertben szedtem meggyet, azt bírtam.
Viszont a későbbiekben ennék valami olyat, ami jót tesz az izmaimnak. Mit ajánlotok?mAtx4ever!
-
planbmokus
senior tag
válasz lukaszokni #4401 üzenetére
Merre vagy?
Ha feljössz Litérre, akkor csinálok Neked ebédet!Én vegetáriánus vagyok, ezért sok gabonafélét fogyasztok, zab, korpa, búza, árpa, maláta, hajdina...
Tökéletes fehérje és szénhidrátforrás, rengeteg proteinnel, gyorsan felszívódik, gyorsan segít regenerálódniJa és gratula!
[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
Teasüti
nagyúr
válasz venember83 #4399 üzenetére
A Kresz ismerete a biciklis esetében itt nem reprezentatív.
Az autósnál ugyan elvárnám a felelősségre vonást, bár ha megvolt a szabályok értelmében az "ajtónyitási távolság", akkor ez a baleset senkinek nem hibája közvetlenül (a szabályok értelmében).
Az iménti Index cikkben is felháborító módon még a biciklist jelentették fel, hogy nem az útviszonyoknak megfelelően közlekedett. Hát ez szomorú.(#4400) mickemoto
Ha képben lennél, akkor tudnád, hogy az MKK kiharcolta nekünk, hogy a szegélytől egy méterrel beljebb legyen lehetőségünk közlekedni, így nem tudnak sávon belül előzni minket. Nincs már kötelező jobbra tartás.Bár az kérdéses nekem, hogy országúton mi a helyzet, mert olyan szabály is van/volt, hogy ahol erre az út alkalmas, ott a padkán kell mennünk.
(#4401) lukaszokni
Hogy hogy feldagadt a szájpadlásod?
Ilyenről még nem hallottam, van egyáltalán köze a biciklizéshez?
A meggyel pont telibe találtál, nagyon jó a tejsavra. Ha van lehetőséged friss megylét fogyasztani edzések után, akkor ezzel az izomlázat is elkerülheted.[ Szerkesztve ]
-
planbmokus
senior tag
válasz Teasüti #4403 üzenetére
Engem is tavaly ősszel feljelentettek, amikor egy kamiontól nem láttam egy vasúti átjárót, ami 45'-ban szelte át az utat, s elsodorta az országúti kerekét.
Ezt a szegélytől 1m-t honnan vetted?
Akár az egész sávot stoppolhatod, ha úgy látod biztonságosnak!Nem vagy köteles kerékpárutat sem használni, ha nem megfelelő az állapota, vagy túlzsúfolt, ezért haladásra alkalmatlan.
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
mickemoto
őstag
válasz Teasüti #4403 üzenetére
Ezt nem is tudtam, mármint hogy az útszegélytől 1 méterrel beljebb lehet kerékpározni.Viszont azt sem igazán tudom hogy mi a különbség az útpadka és az útszegély között.Nekem csak útszéle van ahol véget ér az aszfalt és kezdődik az akármi más(sóder,föld, bozót,susnyás).
planbmokus:
Azt ki dönti el hogy a kerékpárút közlekedésre alkalmatlan vagy alkalmas?Lehet hogy szerintem virsligumival alkalmatlan de mountenbike-al alkalmas, de a rendőrt ez nem érdekli mert mondjuk nem ült outin.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz planbmokus #4404 üzenetére
Kötelező használnod a Kerékpárutat, ha az párhuzamos a forgalmi úttal.
A Gyalog- és Kerékpárutat nem kötelező használnod, de azt is csak akkor, ha a gyalogosforgalom akadályozna.
Vmint járdázni is járdázhatsz szó nélkül, ha még nem múltál el 12 éves ill. ha a forgalmi út biciklis közlekedésre alkalmatlan (pl. tábla tiltja), de persze csak a járdán uralkodó szigorú feltételek mellett (gyalogtempó és gyalogosok zavarása - Kresz szerinti értelemben - nélkül).Ezt a szegélytől 1m-t honnan vetted?
Magyar Kerékpáros Klub honlapjáról leginkább. Bár már biztos belefoglalták a Kresz szabálykönyvébe is.Engem is tavaly ősszel feljelentettek, amikor egy kamiontól nem láttam egy vasúti átjárót, ami 45'-ban szelte át az utat, s elsodorta az országúti kerekét.
Hát ez para és ezt a kamion számlájára kellene írni szerinted?
Mondjuk a feljelentést se értem egészen, gondolom vmi nagyon kifordított értelmezése lehetett a hatályos szabályoknak.(#4405) mickemoto
Nekem csak útszéle van ahol véget ér az aszfalt és kezdődik az akármi más(sóder,föld, bozót,susnyás).
Amikor ezt a szabályt próbáltam értelmezni, akkor én is erre a következtetésre jutottam.
De ugye csak akkor, ha alkalmas rá. Amúgy marad az aszfalt.Na most nekem műszaki emberként elég nagy fejfájást okoz, hogy nem egzaktul vannak megfogalmazva a szabályok. Simán lehet két egymástól gyökeresen eltérő értelmezést is alkalmazni, az ügyvédek meg ebből élnek. Meg a rendőr se úgy gondolkodik gyakran, ahogy mi várnánk. (Pl. rossz látási viszonyok - nekem a felhős nappal a mai napig nem minősül rossz látási viszonynak, hisz adott esetben sok km-es látási távolságok vannak, mégis az gépjárművek többsége ilyenkor már fényszórókkal közlekedik és rajtam is számon kérhetik a világítást meg a mellényt. Ezzel már a Kresz oktatómat is zaklattam, aztán abban maradtunk, hogy törődjek bele... )
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz lukaszokni #4401 üzenetére
A 280km-es Velence 10x túrát hátizsákkal tekertem végig, néztek is a srácok az elején, hogy mi akarok ezzel
Csak szokás kérdése, eleinte nekem is szar volt, aztán hozzáedződött a hátam.Grat egyébként az elhatározáshoz és a megvalósításhoz!
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
pengemetal
aktív tag
Rendőrök imádják a "nem az útviszonyoknak megfelelően vezetett" szöveget. Autósként már kaptam ilyet, de mentünk a bíróságra, aztán kiderült nem én voltam a hibás! (közút kezelő b...ott takarítani a főutat és a hó alatt tükörjég volt amit nem láthattam, de így is kb. 25 km/h-val mentem a 90-es táblánál)
Nagyon elgondolkodtam, hogy ezek után rögtön indítom a viszont pert a közút kezelője ellen, a vagyoni és nem vagyoni károm megtérítéséért! (cascos cégautót törtem, így nem pereltem végül)
[ Szerkesztve ]
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
planbmokus
senior tag
válasz Teasüti #4406 üzenetére
Bocsi, az oldalon nincs frissítve az új Kresz.
Itt az új Kisokos, letölthető, de több rendezvényen megtalálható nyomtatott formában is!
Sajnos a Kisokos sem naprakész, hiszen sok szabály 2013 május 31-től lépett érvénybe, többek közt az "Egyirányú utcába is be lehet hajtani kerékpárral, viszont ekkor vonatkozik Rád a szigorúan jobbra tarts!", illetve a "Nem vagy köteles a kerékpárutat választani... a fentebbb felsorolt... esetekben".Az előzőhöz:
-Valószínűleg ha láttam volna a vasúti sínt, akkor nem 35-el durrantok rá, hanem szépen lassítok.
10 év profi versenyzői tapasztalat van a hátam mögött, szerintem tudok kerékpározni.Ha a kerékpáros elesik és képes kihívni a mentőt mert esetlegesen valami baja lehet (ahogy én is tettem, mert elég nagyot csattant a fejem), akkor helyzettől, időjárástól, szemtanúktól, mindentől függetlenül TE vagy a hibás (ezt nekem a rendőr így vezette le: "Bármire rá tudjuk verni, hogy nem az úttest állapotának, a látási viszonyoknak, a forgalomnak vagy az időjárásnak megfelelően kerékpároztál, nincs mit tenni, Te vagy a hibás...")
[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
mickemoto
őstag
válasz Teasüti #4406 üzenetére
Végül is tökmindegy hogy milyen szabályokat hozunk, a kerékpáros mindig veszélyben lesz amikor ugyanazon az úton közlekedik mint az autók.Mindenhova meg nyilvánvaló hogy nem lehet kerékpárutat csinálni amikor még az autóutak is katasztrófálisak, bár alapjaiban csak ez oldaná meg a problémát.
-
Teasüti
nagyúr
válasz planbmokus #4409 üzenetére
10 év profi versenyzői tapasztalat van a hátam mögött, szerintem tudok kerékpározni.
Az emberek szinte kivétel nélkül összekeverik a járművezetési tudásukat a közlekedési tudásukkal.
A kettő köszönőviszonyban sincs egymással.
Autós ismerősöket szoktam gyakran idegesíteni vele, hogy hiába pampog nekem azzal, hogy milyen jól vezet, ez nem jelenti azt, hogy a forgalomban is jól kiismeri magát.
Meg a jól vezet is kérdéses általában, elvégre a gépjárművezetők 99%-a soha életében nem vett részt vezetéstechnikai oktatáson. Csak a képzeletükben vannak felkészülve az extrém helyzetekre és ez elég szomorú.
Aztán ha helyzet van, akkor vagy ösztönből helyesen reagál, vagy összetöri magát.Talán nem kell ecsetelnem ezt a te esetedre vonatkozóan.
Egy rally versenyző valószínűleg le fogja reagálni, ha megcsúszik az autója az úton, de egy átlagember közel sem biztos.
Ugyanakkor hiába kezeli vki magas szinten a járművet, ha közlekedni nem tud.Az elmondottak alapján még mindig úgy gondolom a saját hibádból mentél rá a sínekre, nem így van?
szerk:
Találtál vmit a legfrissebb szabályokról? Az egyirányúba való behajtás épp érdekelne, mert ellentétes értesüléseim vannak róla.(#4410) mickemoto
A biciklis továbbra is puhatestű, mint a gyalogos.
Bár legalább figyelmesebbek úgy vettem észre, mint a gyalogosok, akiken legszívesebben Carmageddon módjára hajtanék át kocsival, annyira idegel a bamba birkaszellemük. Körülnézés nélkül lelépnek elém, meg izé. Hülye puhatestűek![ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz planbmokus #4409 üzenetére
"Egyirányú utcába is be lehet hajtani kerékpárral"
Igen, amennyiben ezt tábla jelzi, egyébként természetesen nem. Ez mondjuk nem új szabály, a KRESZ 2010-es módosításakor lépett érvénybe.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
planbmokus
senior tag
válasz Teasüti #4411 üzenetére
"Az elmondottak alapján még mindig úgy gondolom a saját hibádból mentél rá a sínekre, nem így van?"
- Ha onnan közelítem meg, hogy épp azon az úton jártam, akkor az én hibám.
- Ha onnan, ahogy rámentem, akkor vétlen vagyok, mert f@sz kamionos beláthatatlanná tette előttem az utat..
- Az a vasúti átjáró 35 éve nincs használatban és tábla sem jelzi, tehát nem tudtam akadályra felkészülni - tehát nem én vagyok a hibás...-Ezek közül semmit nem rögzített a rendőr, sőt a helyszínre sem ért ki, (a kórházban vették fel a jelentést, ott szondáztak...) nem is tudja hol történt az eset, mert amikor behívtak kihallgatásra, akkor kb 3km-el el volt tájolva, egy másik, működő vasúti átjáróhoz...
Talán nem kell ecsetelnem ezt a te esetedre vonatkozóan.
Véletlenül sem kell ecsetelned, de ha látok előre legalább 10 méternyit, akkor meglepetés nem érhet."Találtál vmit a legfrissebb szabályokról? Az egyirányúba való behajtás épp érdekelne, mert ellentétes értesüléseim vannak róla."
-Úgy van, ahogy leírtam, az MKK-nak köszönhetően lépett érvényre, tudom, én is náluk tevékenykedek...#4413: Jorus
"Egyirányú utcába is be lehet hajtani kerékpárral"
Igen, amennyiben ezt tábla jelzi, egyébként természetesen nem. Ez mondjuk nem új szabály, a KRESZ 2010-es módosításakor lépett érvénybe.
- Ez változott meg 2013 május 31-től. Nem kell kiegészítő tábla, behajthatsz az egyirányúba, de a forgalommal szemben vonatkozik Rád a "szigorúan jobbra tarts".[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
-HajTömeg-
őstag
válasz Teasüti #4383 üzenetére
Hát,hogy a 10cm-es járdának menve nem esett el a kocabringás barátnőd, azt nehezen hiszem
Szerintem az esés oka egyszerű, a váratlanság.
Senki sem fogja egész úton izomból a kormányt, de még ha fogná is,akkor is bazinagyot lehet perecelni már egy 5cm mély kátyúban is.
Nekem legalábbis ez a tapasztalatom.
Egyszer zebrán mentem át, mikor teljesen váratlanul keresztezte az utamat egy jó mély nyomvályú.
Konkrétan majdnem megfejeltem a kormányt, pedig mentem vagy 5-el...
Egyszerűen nem számítottam rá,hogy belemegyek egy gödörbe és a teljes felsőtestemet meg kell majd tartanom, így nagyon váratlanul ért.
Ennyi bőven elég.Más: Múltkor átmentem a Margithídon, majd vissza Pestre.
Na, a pestre vezető oldalon a bicikliutat próbáltátok már?
Mert én nem
Nem tartom magam fosósnak,de ezt nem mertem bevállani.
Konkrétan kb 50cm-es a bicikliút, jobb oldalon egy 20cm magas járdával határolva.
Full életveszély.[ Szerkesztve ]
Alias: Júzer error
-
Teasüti
nagyúr
válasz planbmokus #4415 üzenetére
mert f@sz kamionos beláthatatlanná tette előttem az utat..
Aha ok, itt buktad el a dolgot.
Akkor egy beláthatatlan kanyar esetén meg a f@sz kanyarra fogjuk a balesetet?Véletlenül sem kell ecsetelned, de ha látok előre legalább 10 méternyit, akkor meglepetés nem érhet.
Ráhibáztál. És miért nem láttál előre legalább ennyit? Csak nem szabálytalankodtál?Úgy van, ahogy leírtam, az MKK-nak köszönhetően lépett érvényre, tudom, én is náluk tevékenykedek...
Értem én, de kérhetnénk erre vmi hiteles forrást?
Ezt a hsz-t mégse dörgölhetem az ordibáló autós orra alá.(#4416) -HajTömeg-
Pedig végignéztem.
Én számítottam rá, ismerős környék (az ő környéke ráadásul), én lassan feltettem rá a bringát egyik kereket a másik után, ő meg fékezés nélkül felugratott mellettem, nem emlékezett rá, hogy van ott szegély.
Teljesen merőlegesen a padkára amúgy.
A kosarából amúgy minden kirepült, de a lány a nyeregben tudott maradni a döccenő után is.
Teljesen óvatlan volt, mégis a lendület és a tehetetlenség könnyedén átlendítette. Nem fordult ki a kormány, nem tört a kerék.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz planbmokus #4415 üzenetére
Rosszul tudod.
"Enyhültek az egyirányú utcák ellenkező irányú használatának feltételei - amit sajnos sokan félreértenek. Lényegi változást nem hozott az új KRESZ, mert a főszabály szerint az egyirányú utcába szemből TOVÁBBRA SEM LEHET kerékpárral behajtani! Kivéve, ha azt tábla külön jelzi."
Forrás pl. Új KRESZ (és nem csak KRESZ) a kerékpárosok védelmében…
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
planbmokus
senior tag
válasz -HajTömeg- #4416 üzenetére
+1
Teljesen igazat adok!"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
Teasüti
nagyúr
válasz -HajTömeg- #4416 üzenetére
Konkrétan majdnem megfejeltem a kormányt, pedig mentem vagy 5-el...
Ekkora sebességen nincs stabilitásod. Én a kormányt is csak 20+ km/h-nál tudom elengedni, ez alatt imbolyog a bicikli, felette meg nyíl egyenesben marad. -
Cathfaern
nagyúr
válasz Teasüti #4388 üzenetére
Miért indulsz ki abból, hogy 26"-os kerék? Nagyon sok kemping vagy kemping-szerű bicikli van használatban, és ott messze kisebb átmérő van. És ugye ott merev villa is adott.
Autó vs. bicikli: nyilván nem azért esett el, mert megállt a bicikli mert elakadt a kátyúban. Viszont ha nem megyünk el elakadásig, akkor a bicikli kormányzására és a biciklis egyensúlyára sokkal nagyobb hatással van a kátyú, mint az autóéra. Ugyebár itt már nem a kerék méret számít, hanem a kerék szélesség, illetve a kormányzás stabilitása. Na ennél a kettőnél viszont mérföldeket ver az autó a biciklire. -
Teasüti
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Muszáj vennem egy maszkot, mert basszus, amikor a Hungária mellett megyek, csípi szó szerint a torkom a szmog. A kérdés az lenne,hogy Totobobo vagy Respro -t javasoljátok? Találtam külföldi írásokat, de kicsit nekem marketing szaga van a Totobobo felé.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Teasüti
nagyúr
válasz V.Stryker #4424 üzenetére
Totobobo részemről.
Testbike-on megtalálod, hogy miért.
Meg a Totobobo oldalán is.Ha nem hiszel a felsorolt érveknek és a közzétett hitelesnek vallott teszteknek, akkor nekünk miért hinnél?
Innentől csak szimpátia kérdése...(Ha esetleg Totobobo-t választanál, megemlítenél engem az ajánlásnál? )
[ Szerkesztve ]
-
planbmokus
senior tag
Veszprém környékiek! Ma este NIGHTRIDE!
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
hoffman_
nagyúr
megjött az új felni! és bár full más színe van az új cfx-nek, nem is tudtam, hogy megújult, legalább a méret jó... ma makulátlanra nyaltam a gépet, egy év után először letakarítottam szegénykémet szép alaposan, hétfőn fűzés, jövőhéten végre menetkész lesz megint a drágám
mod:
ja, és az új mániám... ilyen festést szeretnék majd előbb-utóbb, teljesen beleestem.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
nagyúr
válasz mickemoto #4422 üzenetére
Nem tudom, mire gondolsz, de olyan forrással még nem találkoztam, amely szerint egyirányú utcába a kerékpáros behajthat az ellenkező irányból. Mindenhol csak olyan infót találtam, ami a kiegészítő tábla meglétéhez köti az ellenkező irányú behajtást. Esetleg egy link, ahol ennek ellenkezőjét írták?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Sirandrish
legenda
válasz Daniel Alves #4434 üzenetére
Lefele álom lehet...felfelé halál
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Monya78
veterán
Pár hónapnyi keresgélés után nagy nehezen sikerült lecserélni a bicajomat egy 2013-as Kelly's Magic Master-re.
Elég becsapósok ezek a webbes boltok, ha úgy kerestek bicajt mint Én, tehát régebbi évjáratú, raktáron maradt nagyobb 19,5"-21,5" méretűt, akkor hiába mutatják az oldalon valóságba van nincs, vagy csak 15,5"-17,5" méret van. Már a végén a 2013-as modellek között sem volt egyszerű megtalálni a kiszemeltet...
-
Monya78
veterán
válasz planbmokus #4437 üzenetére
Köszönöm szépen! Néhány dolgot meg kell szokni az előző bicajhoz képest (kelly's quartz 2006)
pl. kormány szélességét kb. 20cm szélesebb mint az előző, a váltókar fordított működését (hátsó váltónál), légrugó kényelmét. -
planbmokus
senior tag
válasz Teasüti #4439 üzenetére
Erre hivatkozva kezdtünk el dolgozni a témán...
/A rosszindulatú gúnyolódást kérném mellőzni.
Okoskodás meg nyavalygás az mindig megy, mi azon dolgozunk, hogy minden egyes kerékpárosnak jobb legyen, azt hiszem egy "köszi" illendőbb lenne...[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
Teasüti
nagyúr
válasz planbmokus #4441 üzenetére
Én értem és elfogadom, ha te itt dolgozol és hálás vagyok az MKK munkásságáért, de ennek ellenére rácáfoltál saját magadra, ami nem segít épp a hiteled felépítésében.
Az "érvényben van" és a "dolgozunk rajta" az én olvasatomban elég messze van egymástól.
Nem úgy tűnik, h tájékozottabb lennél.
MKK aktivistaként meg elvárható lenne sztem, h képben legyél a közlekedési ismeretekkel és ne másokat okolj a vélhetően saját hibádból eredő balesetért. (Csak az elmondottakra alapozva - 35 km/h és kevesebb, mint 10 méter előre látás -, elvégre nem voltam ott.)
Ettől függetlenül köszönöm neked, hogy próbálsz tenni az ügyünk érdekében![ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
elég csúnya amatőrhibát vétettem...
nem kapható a meglévő felnimből 32L csak 36L, így azt rendeltem. a nagy lelkesedés lelohadt a fűzés előtt, mikor rájöttem, hogy nekem ugye nem 32L az új felni. kérdésem az, hogy vajon elegendőek lesznek az eddigi küllőim, vagy mindenképp kell újat vegyek?
ugyanúgy 3 kereszt lesz, a felni belső átmérője maradt, csak ugye 4 lyukkal több.
előre is köszi!
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Kriccs
tag
Tudnátok mondani egy jó hajtókart (több sebességes) 15k környékén, ami freeride-ra is használható? Köszönöm!
-
nagyúr
válasz hoffman_ #4443 üzenetére
Az agy azért 36-os? Egyébként még az is lehet, hogy jó lesz, de 36-os kerékhez ceteris paribus rövidebb küllők szükségesek. Csekkold le vmi kalkulátorral, hány mm a diffi a te esetedben.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
hoffman_
nagyúr
15k-ért nem kapsz freeride hajtókart, nem hogy jót.
Jorus:
mhm, köszi szépen, ezt se tudtam. a bajom az, hogy 12mm-nél rövidebbet nem nagyon lehet kapni
ezt a kalkulátort néztem pont az előbb, amint lesz időm megnézni az adatokat, kiszámoltatom. addig is a hétvégén meg csak reménykedem, hogy jó lesz a végeredmény köszönöm!
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Alchemist
addikt
-
Alchemist
addikt
válasz planbmokus #4404 üzenetére
egy kamiontól nem láttam egy vasúti átjárót, ami 45'-ban szelte át az utat, s elsodorta az országúti kerekét.
Ha ismeretlen az út és erősen takarva van a látóterem, inkább ráfékezek, hogy ne érjen meglepetés... mert amin a kamion átmegy, azon bringával fent lehet akadni.
Más kérdés, hogy az út gazdája is felelős lehet, de ez a menet közbeni veszélyelhárítás szempontjából nem mentő körülmény.Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
Sirandrish
legenda
Az normális hogy hetente kapok egy defektet?
A múlthéten a küllő szúrta ki a belsőt, arra vettem is gyorsan egy fasza kis gumiszalagot a felnire erre ma beleáll egy akáctüske.
Csak én vagyok ilyen szuperszerencsétlen vagy ez másokkal is megesik néha?Illetve ehhez kapcsolódna még egy kérdésem.
Hányszor lehet "Házilag" javítani a defektes belsőt? Érdemes egyáltalán? Pár száz ft egy új, ezért kérdezem..Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs