- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- OnePlus Nord - északi sale
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Goblin12
őstag
válasz rétisün #55250 üzenetére
Már csak a pedál a kérdéses, hogy vajon milyet vegyek hozzá. :S
Nem hiszem, hogy külön cipőt szeretnék venni hozzávaló pedállal, hanem csak egy sima pedált ami sima sport cipővel is jó.
Radon Plattformpedal CNC schwarz pl ami csak zavar rajta, hogy nincs fény vissza verő.
Narancs Refi jól látom ez is kell mert nincs rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Slownz
senior tag
Kerékpár állványokkal kapcsolatban van valakinek tapasztalata, hogy milyet érdemes venni? Sokat szerelgetem otthon a biciklimet és szerintem nagy segítség lenne egy állvány.
-
rétisün
veterán
válasz Slownz #55253 üzenetére
én valami ilyesmiben gondolkodom, de eddig amit láttam hasonlót (taxc, bbb) jóval többe került, mint ez. kösz!
szerintem meglepem magam egy ilyennel karácsonyra. vagy előbb.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Slownz
senior tag
-
HEAHEA
tag
válasz Goblin12 #55240 üzenetére
Szia Goblin12 ! Esetleg nézz szét ennél a boltban: biker-boarder ,talán találsz valami érdekeset számodra. Innen vettem a kerékpáromat, szállítanak Magyarországra is, bár Téged nem érint, ahogy látom. Szép napot kívánok!
Ja és még annyit, hogy lehet, hogy a kerékpár illusztrációján nem láthatók a kiegészítők (pl.. csengő, fényvisszaverő prizmák), de nekem mellékelték a csomagban, illetve rá volt szerelve a kerékpárra.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Menetre keszen, lottem is par kepet, ilyen tiszta soha tobbet nem lesz. Sajna a mai sardagasztas elmaradt, kov. hetvegere csuszik.
Don't Tread On Me
-
rétisün
veterán
válasz Slownz #55255 üzenetére
"mennyire lehet a bringa magasságát állítani rajta"
már úgy érted, milyen magasan van rajta a bringa? a magasság ahogy nézem, fix.
a stabilitás mondjuk nekem is kicsit kérdéses, mivel ugye a középcsapágy van megtámasztva, az meg nem valami széles, és oldalra ki tudja mennyire tud esetleg billenni a bicaj, hiába van középen 'odafogatva' a kampóval az állványhoz.
viszont nekem nem nagyon jönnek be az olyan állványok, ahol egy 'satuba' fogom a bicajt, akár a nyeregcsőnél, akár a felsőcsőnél fogva.
egyszerűbb szerelésekhez elég lehet egy ilyen vagy ilyen állvány is (hasonlót barkácsoltam itthonra) csak ebben a földön áll, és alacsonyan lesz a bicaj, ha pl. váltóállításnál forgatni akarod a pedált, vagy láncot cserélsz.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Doki-HUN1978 #55217 üzenetére
Nem a kedvenceim a francia mérnöki megoldások érdekesek innovatívak de nem az amit én szeretnék. A japán sokkal egyértelműbben, okosabban, szebben tervez. A német vagy a svájci meg csak egyszerűen jót csinál.
De konkrétan a mavic al mi a bajom.. egyrészt ipari csapágyas, mavic elég nagy csapágyakat alkalmaz, így egész jól bírják a strapát, némelyik használt kerékre meglepően nagy futás teljesítményt hallottam. Csapágy hézag állítási lehetőség viszont bolondság, mély hornyú golyós csapágy nem oldalterhelésre lett kitalálva, akkor miért kéne oldalról össze szorítani ha már lóg? Ha lóg az már réges rég cserés. Plusz tömítést nem minden esetben alkalmaznak, mondjuk a fulcrum 5-7 nél sincs plusz O gyűrűs porvédő, egyenes a víz útja a csapágyba. De az meg egy közép alsó kategóriás olasz cucc.
Csapágy fészek kiképzésük vagy feladja a szolgálatot, vagy alapvetően méret pontatlan, anodizált felületű általában, ezt nem így szokás csinálni, le anodizálod, majd utána rakod méretre, és akkor tuti jó. Csomó mavic kerékbe úgy kellett csapágy rögzítővel beragasztani a csapágyat, mert magától kiesik..
Aztán sok bolond módon megtervezett küllő peremük volt régebben, leszakadtak a francba, kiszakított egy darabot az agyból a küllő.
Alu küllősökben marha nagy durung küllő van, nem látom értelmét, nem is könnyű, a szelet is fogja mert akkora olyan nagyok a dimenziói, viszont legalább ráz, és feszültséggyűjtő, 30-40 ezer km fele tuti elpattognak ha nem vagy egy könnyű súlyú, és azt hiszem 5 év után már nincs alkatrész utánpótlás. Nálunk áll évek óta egy 160 ezres mavic kerék küllő szakadva, az új modellnek már rövidebb a küllője, ehhez meg nem lehet kapni.
Ráadásul annak a keréknek aluból van a tengely vége elől, és abban van az imbusz nyílás, pár év használat után szétrepedt az ember alatt, most rézből esztergáltattunk oda egy tengely véget.. kicsit sem életveszélyes ha lereped a tengely vég ami feltámaszkodik az első villa sarujában.
A tour magazin készített egy nagyon komoly légellenállás tesztet, amelyik mavic kerék felnijén nem volt rajta egy karbon lap, mint pl a cosmic carbon, vagy a teljesen karbon kerekeik, azok kivételével elég rossz eredményeket értek el, kedvencem volt az SLR 260 ezerért, a CNC-zett felnijével, arra köröket vertek a legolcsóbb shimano kerekek is.
Amit említettek előttem is, a dob megoldásuk is nevetséges. Csak a legkomolyabb kerekeinek van belül csapágyazva a szabadonfutójuk, a többiben mind egy műanyag, danamidra hasonló anyagból készült sikló csapágy van. Ha megnézed hogy van felépítve a hátsó agy egyébként, érdekes hogy eltér az összes ipari csapágyas agy felépítésétől, senki nem vállalta be azt, amit ők. A két csapágy amin az agypalást fut, amin gurulsz, az agy két szélén van, a jobb küllő peremtől elindul egy kis csövecske a tengely és a dob között, és kijön az agy széléig, és ott van benne a csapágy. Láttam régen olyat, aminek ez a csövecskéje leszakadt a francba, mert nagyon komoly terhelés van rajta, hogy nincs alátámasztva a jobb küllő perem alatt az agypalást. A dobban pedig oldalt van egy csapágy a tengely átmérőjével egyező belső átmérővel, belső részen pedig vagy van egy nagy belső átmérőjű csapágy vagy az említett danamid szerű sikló persely ami a csőre felcsúszik. Na most ezáltal jobb oldalra egymás mellé kerül két csapágy azonnal. Az egyiken gurul a kerék, a másikon meg a dob forog ha tekered a biciklit. Eléggé furcsa megoldás.
Egy egyszerű iparis agy úgy néz ki, hogy a két csapágy kb a két küllő perem alatt figyel, majd tovább lóg a tengely jobbra, és arra húzod fel a dobot amiben van két csapágy.
Nem feltétlen rossz elgondolás a mavic megoldása, mert így szélesebben támaszkodik fel kerék, nem lesz annyira rugalmas oldal irányba a tengely rugalmasságából adódóan, már ha az a kis csövecske ami tartja a jobb oldali csapágyat, eléggé merev, meg nem szakad le .
De ismételten írom, ez egy vélemény, a terméknek van jogosultsága, nem rossz, csak nekem nem szimpatikus.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ---Lasali--- #55260 üzenetére
Mavicról sajnos én is hallottam rosszat. Idén tekertem egy két sráccal akik ilyen márkájú kereket használtak és ők a küllőkre panaszkodtak. Pedig nálam is esélyes volt egy Mavic kerék de végül Campagnolo lett ugye.
Més que un club!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Goblin12 #55240 üzenetére
Még egy a Radonra. Legalább 2-3 ponton veri a többit felszereltségben.
(#55257) BMW001...szép!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fred23
nagyúr
Voltam barátnőmmel kirándulni, a gumi még a régi, az új vagy valami olcsóbb kevláros lesz, vagy várok, és tavaszra kap egy extra drágát. Gyönyörű idő volt ma, szuperül éreztük magunkat. Csór környékén kóboroltunk, benéztünk az erdőbe is, láttunk egy nagyon durva méhkast, mikor megközelítettem, kijött belőle egy 6-8 centis (szerintem) lódarázs. Három kép (nem túl jó minőség, Xperia Go):
bringám a csúcson
méhkas lódarazsakkal egy kilátón
bringák[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Fred23 #55264 üzenetére
Én inkább valami értelmesebb bringát vennék. Erre túl sokat nem költenék, csak a minimumot amivel elgurul a-ból b-be.
Egyébként az erdő valóban sok érdekességet rejt. Én is imádom, számomra a kerékpározás az erdőben az igazi, de ehhez kell egy erre alkalmas kerékpár is.
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz Runner_fxr #55265 üzenetére
Nagyon megszerettem ezt a bringát, nem szeretnék megválni tőle. Egyértelmű, hogy erdőbe nem való, de így alakult, és időnként ilyesmiben is része lesz. Szóval én inkább kicsit javítok rajta a lecserélés helyett. Legalább talán el se lopják majd, és sokáig boldogíthat engem.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55263 üzenetére
110mm-es. Meg van egy 80-as, es egy lock modja.
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
válasz Fred23 #55266 üzenetére
Gyerekkoromban nem voltak ilyen csodabringák mint most. 28-as Csepelekkel csapattuk. Simán jártunk erdőbe is. Mivel váltó nélküliek voltak, a dombokon toltuk. Sokszor aszfalton is.
A mostani telós montimmal volt, hogy a Naszályban kőbányában szaggattam lefelé gyerekfej nagyságú köveken. Na ilyesmire nem jó ez a bringa, de sima döngölt földúton nyugodt sebességgel frankókat lehet tekerni. :-)
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
bunddog
tag
válasz Runner_fxr #55248 üzenetére
köszi, szóval ha vesz valaki egy telót akkor min. +10k hogy használni is tudja?
[ Szerkesztve ]
-
sting2
addikt
Sziasztok!
Jelenleg matt szürke Alu vázat szeretnék homokfúvással megtisztítani és valami komolyabb lakkal bevonatni.
Milyen lakkot kérjek hozzá, hogy ne feltétlen csak az Alu - nyers ezüstössége domináljon, hanem kapjon általa egy kis sötétebb tónust?
A Pezsgő ital irányába szeretném elvinni de csak óvatosan, annál azért világosabbat.Sound & Vision : Marantz- Sony - Playstation
-
imyourfriend
őstag
Már majd másfél órája pucolom a gépet, ilyen tiszta még nem volt a sor és a lánc. Bár lassan szezon vége van, lehet hogy még egy esélyem lesz tekerni aztán lőttek a dolgoknak. Mind1, azért az szépen teljen. Éljen az igényesség.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Fred23 #55266 üzenetére
Az biztos, hogy annyira nem kell félteni a lopástól ezt a bringát. Viszont fejlesztgetheted ahogy akarod, ez akkor is egy paraszt bicikli marad, amit aszfaltra találtak ki, rövidebb távokra. Erdei használatra teljességgel alkalmatlan. Arra jó lesz, hogy megismerkedj a kerékpározással, de ha jobban megszereted a bringázást, magad is belátod majd, hogy ez alkalmatlan komolyabb bringázásra, akár aszfaltos túráról van szó, akár erdei túráról.
BMW001: 140mm-es villa már kicsit túlzás bele. Inkább 120mm-en használd.
bunddog: Komolyabb telókhoz előfordul, hogy gyárilag adnak telópumpát, de legtöbbször nem jár mellé. Új bringa mellé sem szoktak adni pumpát.
Bármelyik kerékpárszervizbe bemész, valószínűleg lesz telópumpájuk és ingyen fújnak bele neked amennyit szeretnél. Vagy veszel egyet, 8-12 körül vannak. Egyébként egy sima autószelep van a telón, de nem ajánlom, hogy hagyományos pumpával megpróbáld felfújni. Kárt tehetsz benne. Egyszer kell megvenni, aztán jó lesz bármelyik telóhoz vagy taghoz.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #55271 üzenetére
Én is annak a híve vagyok, hogy az ember tegye el szép tisztán a bringát, téli álmot aludni. Lehetőleg fűtött helyen. Szezon kezdetén ismét egy átnézéssel érdemes kezdeni.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Minden tiszteletem a profi Downhill-es arcoknak, de amit némely bmx-es arc művel, na az nem viccel. Ezen aztán semmi teló, egy pöcsnyi, merev acél bringa. Itt épp a tripla előre szaltót gyakorolják: [link]
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #55273 üzenetére
Pár kisebb kopáson kívül a hajtás valamint a bringa többi része is úgy fest mintha új lenne. Kerekeket picit visszaengedtem majd kiraktam a nappaliba pihenni a bringát, téli álmot még nem alszik.
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55272 üzenetére
140mm-es, ellenben a maximum rugout az 120-as ezeknel, azert ez van benne.(meg a sulya miatt) A 120-as Fox-ok(Float 32 volt nalam) es egyebek is olyan 100-ig mennek(a reba ami itt volt, szinten csak 100-ig rugozott, pedig 120-as volt), azt meg keveseltem. Nem is ertem egyebkent ennek az okat, de lehet ez a normalis.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Par kerdes meg. Elso 3 tanyeros rendszerhez miert azt irjak, hogy jobb valasztas az SGS, mint a GS kanal? Vannak valtok Shadow, es Shadow+ jelolessel. Mi a kulonbseg?
Don't Tread On Me
-
imyourfriend
őstag
válasz MPowerPH #55277 üzenetére
SGS kanalas váltó az hosszú kanalas váltót jelent, míg a GS kanalas váltó rövid kanalast jelent tudtommal. Három tányéros rendszerhez szerintem azért kell hosszú kanalas, hogy az összes fokozatot tudd használni, illetve ha mindet nem akkor nagy részét. Míg rövid kanalas hátsó váltónál nem tudsz olyan sok fogaskereket használni mivel a váltó nem bírja el. Tételezzük fel elől 44-33-22 hátul pedig 12-40-es kiosztás van a gépen. Hosszú kanalas váltót be tudod megfelelően állítani mivel van annyi játéka a hátsó váltónak hogy tudja venni az összes fokozatot, míg a rövid kanalas váltókanala túl rövid, így mikor elől nagy tányéron vagy és hátul váltogatsz a nagyobb tányérak felé egyszer csak végállásba áll a váltó és nem bírsz váltani, vagy ha váltasz is akkor tönkremegy.. másik kérdésre nem tudom a választ, viszont a hátsó váltónál figyelj oda és inkább részletes termékleírással kérj segítséget itt vagy a szaküzletben, ha nem tiszta a leírtak alapján a dolog. Sok sikert!
-
MPowerPH
félisten
válasz imyourfriend #55278 üzenetére
Pontosan a GS elvileg medium kanalas. Azt hiszem a Shimano nem csinalt rovid kanalast. Akkor jol tudtam, stimmel a leirasod azzal, amit magam olvastam rola.
En XT-bol rovid kanalast vettem a mostani rendszerhez. Semmi gondom nem volt vele, szepen veszi az osszes fokozatot, igaz nekem hatul 32 a legnagyobb. Ellenben inteztek nekem discount aron(50% off) RD M986 SGS Shadow+ -t, meg FD M981 -et. Ez most hosszu kanalas lesz, de lehet meg jobb is lesz vele a rendszer. Elso valto detto ugyan az, mint a mostani, csak XTR. A hatso pedig szinten, mert az XT-m is Shadow plus, csak GS.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #55279 üzenetére
Es kozben megtudtam, hogy mind az XT, mind az XTR rendszerekhez a HG-X lancot javasoljak. Pontosan azt irjak, amit itt masok is, hogy mas lancokkal nem fog megfeleloen mukodni. M980-981 mar nincs forgalomban, ami eredetileg az XTR groupsethez tartozott.
Don't Tread On Me
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz bunddog #55269 üzenetére
Van olyan teló, amihez adnak ajándékba pumpát. Egyébként ja. De ha azt veszed, ugyan annyit rá kell költened a villára 2 ezer km enként, a szervizre, ha azt akarod hogy jól és sokáig működjön. Teleszkóp az drága mulatság.
(#55280) BMW001
Akkor megtudtad ugyan azt amit én már leírtam itt, az viszont nem tűnt fel hogy már nem lehet kapni azt a láncot, le vagyok maradva.
De elég szomorú hogy már nem lehet kapni, pedig nem rég jött ki a 11 es rendszer... mostanában úgy néz ki, hogy nem hogy egyre újabb és újabb dolgok jönnek ki, de már azonnal nem lehet majd megvenni az egyel előbbihez a jó alkatrészt? Nevetséges.. ez a dobd el vegyél újat kapitalista felfogásnak már az eltúlzott változata.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fred23 #55264 üzenetére
Az nem méhkas,hanem darázsfészek és jól tetted,hogy békén hagytad,mert a lódarázs előőrsöket ha felcukkolod már nem elégszenek meg azzal,hogy te lelépsz onnan.Azok akár száz méteren át is üldözőbe vesznek és már öltek embert!
(#55274) Runner_fxr...és akkor most díjként felkerült a hálóra mint egy újabb őrült aki az arra teljesen alkalmatlan eszközzel csinált meg valamit és közben nem szegte a nyakát? Ez amolyan egyszeri,nehezen megismételhető,éppen csak hogy sikerült dolog. Miközben nem vitatom egyéb bringás képességeiket,ez mégiscsak sokkal inkább puszta vakmerőség mint valamiféle tisztelendő tudás...de persze ez csak egy vélemény,nem vitatkozni szeretnék...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
imyourfriend
őstag
válasz Hasaggymeg #55282 üzenetére
[link] Felénk szakadéknak hívják, ez a rovar csinál ilyen otthont magának. 16-18 fok alatti hőmérsékletnél célszerű elpusztítani a kolóniát ha lakóövezetben van és zavarja az embert, mivel ilyenkor az egyedek képtelenek repülni a túl alacsony hőmérséklet miatt.
-
andrisbandi
őstag
A Gödöllő szélén lévő margitai kilátóban is fészkelnek ilyen vadállatok.
Egyik évben kikocogtam, és nagyon óvatosan mentem fel a vaslétrákon, ebbe a betongyűrűs kilátóba. Pár felderítő megnézett magának, de nem bántottak. Addig megálltam, ők meg körbevizslattak, majd otthagytak.
Aznap délután kirándulók caplattak fel a toronyba, de a tűzoltókat kellett hívniuk, mert a darazsak nem engedték le őket, mindíg visszakergették a tetőre őket.
A tűzoltók lehozták a kirándulókat. Pokrócokba csavarva megúszták.
A tűzoltók közül négyet ruhán keresztül agyoncsípdostak a bestiák, mentőre is szükség volt.
A helyi újság írta meg.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #55276 üzenetére
Azért a jobb minőségű telók ki szokták mozogni az útjukat, lehet túl fújtad őket a súlyodhoz képest, vagy nem csapattad meg rendesen, hogy kimozogja az útját.
Egyébként itt a beépítési magasság miatt írtam elsősorban, nem az a lényeg mekkora utat mozog ki. A 140mm-es villa feljebb emeli a bringa elejét mint a 120-as mert más a beépítési magassága. Ezért érdemes figyelembe venni a hátsó rugóutat és úgy villát választani hozzá. Elvileg 2cm eltérés még belefér. 110-es vázba a 140-es villa már necces. Nyilván lehet használni, de nem ideális geometria szempontjából, ez pedig kihat a stabilitásra és az irányíthatóságra. Illetve a hátsó rugózásra is, mert nem arra a villaszögre lett tervezve a váz. Ezért érdemes mindig a vázba tökéletesen passzoló villát tenni.Hasaggymeg: Tévedsz, ezeket a trükköket ilyen körülmények között begyakorolják, utána versenyeken is megismétlik. Én nem vitatom, hogy őrültek, de ettől még tisztelem a bátorságukat és a tudásukat, az összes profi DH-s és egy csomó extrém sportoló kicsit vagy nagyon őrült, ez egy ilyen sport.
Van aki engem is őrültnek tart, pedig közöm nincs egy profi DH-s hoz, de jóval gyorsabban megyek le a hegyről mint az átlag és ez egyeseknél már kiveri a biztosítékot. Számtalanszor hallottam, hogy azt mondták rám túrázók, úristen ez nem normális, nem baj én így jól érzem magam. Ők meg úgy. Te meg úgy, hogy nyugiba túrázol. -
MPowerPH
félisten
válasz ---Lasali--- #55281 üzenetére
Igazabol lehet nem volt ra szukseg. A HG-X az frissebb kiadas.
imyourfriend: Kozben amit olvastam a Shadow -rol. Azt mar tudtam, hogy annyit tesz, hogy jobban elbujik a valto a vaz vonalaban, kisebb serulesveszelynek kiteve igy a valtot. Regen meg volt normal, es a Shadow valtoallas. Azota a normal eltunt a felso kategoriakbol. A Shadow Plus ennek a kettes verzioja, ahol megjobban elbujik a valto.
Don't Tread On Me
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #55285 üzenetére
Amiket szerviz előtt és után kipróbáltam rebát, recont, tényleg nagyon progresszívak voltak. Lágy beüléssel, mondjuk 20% al sem lehet kimozgatni őket teljesen.
De az én FOX F100 -omat is azért alakítottam át, mert 2 centi beülésnél sem mozgott ki 80mm nál többet, pedig ott már nagyon oda lett csapva, vagy idiótán bele érkezve valami hupliba amikor az egész testsúlyom előre került.
Amúgy direkt vannak ilyenre tervezve, hogy alacsony nyomásnál se lehessen összecsapni őket, nehezebb legyen tönkretenni. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #55285 üzenetére
Szerintem aki úgy "gyakorol" be akármit,hogy közben számtalanszor a földbe csapódik 10 méter magasból,az inkább őrült mint sportoló.De csak szerintem...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55285 üzenetére
Szerintem ez normalis dolog. Ha normal korulmenyek kozott kimozogna a testsulyomtol a full utat, akkor egy erosebb szakaszon simman szetesne a telo. Amikor probaltam a Float 32-est, az is ugyan ezt csinalta, csak nekem valamiert a Relevation jobbnak erzodott, es mivel egy arban voltak, pluszban a Fox-rol hirlik, hogy eleg szervizigenyes(nagyon sok spare or repair van fent), igy nem azt vettem.
Nem fujtam tul, most jol be van love. A minusz nyomas volt rosszul bealllitva, mar az is jo, annak meg adtam 10psi-t a pluszhoz kepest. Nekem ez a mostani geometria nagyon bejott, gyarilag is lehetett kerni ilyen teloval a bicajt egyebkent, en pedig ugy voltam vele, hogy abban a meretben veszem, amiben eloszor talalok utos telot.(120-130 es 140mm-el is forgalmaztak)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Valkűr #55290 üzenetére
En csak azt irtam le, amit a bicajos oldalakon lattam. Mindenhol kihangsulyozzak az XT-XTR cuccoknal, hogy csak HG-X lanccal lesz jo a valtas. Szoval en sem varialtam, az XTR valtokkal egybol rendeltem 3db HG-X lancot, mert most az is csak 9 font volt/db. Meg jon egy RD M986 Shadow Plus SGS, es FD M981-6.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Valkűr #55290 üzenetére
Nekem is,legközelebb mégis majd Shimanot veszek.Volt olyan is,hogy a Z82-es KMC-m a nyolcas Shimano Alivio soron nem volt a legtökéletesebb.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz MPowerPH #55291 üzenetére
Az a váltó nagyon jópofa, tavaly borítottam szét a Parti Andrisnak a letett ilyen váltóját, az utolsó csavarig. Röhögtem rajta mikor már teljesen darabokban volt, és látszódott hogy hány alkatrészből van. Nekem az utolsó 9 es XTR -em van, abban még nem volt benne ez a ki be kapcsolható fék.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #55287 üzenetére
Na majd a legkozelebbi bringazasnal megmerem mennyit mozog ki a 120-bol a Fox F32.
Nekem anno a marzo villaim ugy emlekszem kimozogtak az utjukat, gondolok itt a 66-ra pl.BMW001: Persze, nyilvan nem fogja normal terhelestol kimozogni teljesen magat.
Ha gyarilag is szereltek 140mm-es villaval azt a vazat akkor ok, nyilvan ugy tervezte a scott, de nem jellemzo egyebken, hogy 100-110mm es vazba 140-es telot raknak gyarilag. 80-110 az inkabb XC, Maraton, 140mm meg mar Allmountain. Az egy 2 kategoriaval feljebb levo telo kb. 120 korul van a Trail kategoria. Én azt szeretem ha a vaz es telo rugoutja azonos, igy lehet a legjobban osszehangolni a rugozast. -
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55294 üzenetére
Nyilvan. Most 120 es 110mm, ami nem nagy elteres, es mivel a geometria jo, igy okes lesz. 120mm-es Reba-t kerestem hozza, az meg konnyebb lett volna egy 200g -al, de sajnos nem talaltam eddig. Ellenben az alapbol gyengebb, nem dual air -os. DT -t kerestem meg, de ami fent van apron, az nem kicsit draga.
Don't Tread On Me
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #55295 üzenetére
120/110 az teljesen jo. Epp ezt mondtam. En a 140/110-et kicsit tulzasnak gondolnam. Illetve, de ez mar abszolut egyeni dolog, 100-120mm korul jobban kedvelem a 29"-et mint a 26" vagy 27,5"-os meretet. 140 tol mar en is a kisebb kerekmeretet preferalom.
Az RS villakat en is kedvelem, Fox-ot ugy szinten, kb egy kategoria a Fox es komolyabb RS cuccok is. DT villakkal nincs tapasztalatom, de szimpatikusak azok is,[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #55297 üzenetére
De legalább volt védőfelszerelésük!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Novics
senior tag
Ha a golyós kosár más méret, akkor gondolom a kónuszok sem csereszabatosak márkák között.
Mi baja lehet a kónusznak, amiért cserés lehet? Ezen a képen a sötét sáv kopás lehet? Egy ilyennel lehet még kezdeni valamit, vagy kuka?A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen