Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Because #54499 üzenetére
Nem lennek abban biztos, hogy azok ott a komodon mind taplalekkiegeszitok. Biztos az is van koztuk. Meg azert Amerikaban mar akkortajt is joval elorebb tartott ez a sport. De mint a neve is mutatja kiegeszitok, nem alapozhatsz ra semmit. Alapozni csak a minosegi kajara lehet.
-
fpeter07
veterán
válasz Runner_fxr #54487 üzenetére
Nekem is van barátom, aki jól fut, de elképesztően gyenge kerékpáron. Nincs hozzá izma.
-
trialboj
őstag
Az első teleszkópnál, ha a villán írja hogy Motion Sensor akkor az magától kiold ha rázósabb terepre megyek vele?
Ha nem írja rajta, és én elfelejtem kioldani, vagy rázós emelkedőn is használom, akkor ez a funckió előbb utóbb elromlik? Rockshox Reba daul air 2015 teleszkópról lenne szó."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
concret_hp
addikt
válasz Napfénysüti #42557 üzenetére
felraktam én is a zondát, hát kezdem érteni ezt a merev dolgot hogyan kell értelmezni
milyen belsőt használtok? én asszem ma befürödtem egy vittoriával, ami anyaghibásnak tűnik, meg egy dunloppal, ami meg a szelepénél sz@r... szerencsére nincs több egyikből sem... úgy látszik csak a conti marad
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
-
Solad
őstag
válasz concret_hp #54508 üzenetére
Sima decathlonos belsot hasznalok, eddig nem volt gond vele.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
ivana
Ármester
válasz concret_hp #54510 üzenetére
A decathlonos outiba kb. a használhatatlan szint, egyből szétment anyaghiba miatt 8.5 bar-on. Conti, CST nálam amit megveszek. Inkább CST az olcsóbb és egybe van.
-
Solad
őstag
válasz concret_hp #54510 üzenetére
Igen, 8,5 baron használom 25-ös külsőben, soha semmi belső hibájából eredő gondom nem volt.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
veterán
válasz andrisbandi #54480 üzenetére
Ez most komoly, hogy ket versenyzo is kb kiesett, mert defektet kapott? Az elejen azt hittem, hogy vagy 2-3 alkalommal azert lemennek rajta, mert igy ez eleg rovid.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
veterán
-
andrisbandi
őstag
válasz Pttypang #54514 üzenetére
Kígyóharapást lehetett a defekt oka :-)
- Engem már az elején, a bevezetőben magával ragadott a pálya nehézségi szintje. Ilyen tudású versenyzők, és felnit törtek, aztán van aki berepült a lombok közé, a másik akkorát esett, hogy vállát törte.
"Eddig ezen a pályán féltem a legjobban!" Modta az egyik csóka.
Szerintem a legtöbbünk az indító pódiumról sem merne bringával lejönni :-)
A pályán meg gyalog sem :-)【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
MineFox54
őstag
válasz concret_hp #54508 üzenetére
Schwalbe?
-
nagyúr
-
fpeter07
veterán
De jó lesz egy ilyen is idén. Van hobbi kategória is, csábító. [link] Az mit takar, hogy az első kör ideje határozza meg a körök számát? Mennyi egy cx verseny? 1 órás, másfél?
-
bunddog
tag
Trekkingre Rock Shox Paragon helyett van valami olcsóbb alternatíva Suntour Nex 4110 helyére? A használójának elég az a Nex is csak kotyog meg minden baja van, eljárt felette az idő Szóval mennyire lenne pénzkidobás suntour-ra cserélni?
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz bunddog #54521 üzenetére
Amit érdemes lenne venni az olyan 30k körüli áron mozog. Tehát szerintem amíg érdemes felújítani, addig tedd azt. A Kalkhoff-ban is nyomja egy kicsit az olajat a szimeringnél, valószínű télen egy nagyszervizt kap. Amúgy későbbiekben RST alu tárcsafékes villát fogok bele venni, az örök élet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
ivana
Ármester
&(#54519) Napfénysüti: Szerintem akkor kifogtam egy hibás szériát, viszont elég durva volt amikor a semmi közepén Vác és Göd között kénytelen voltam megragasztani az előző belsőt, mivel ez 100m után szétment, de ugyan ez igaz volt a többire is, csak nem ilyen hülye helyen.
-
bunddog
tag
válasz Tothgera30 #54523 üzenetére
Jó ötlet de nem tudom hogy/hol lehetne fel újítani, vagy hogy mennyibe fájna. Pontosan melyik az az RST amit vennél bele?
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #54523 üzenetére
Milyet lehetne venni 30-ért? Jelenleg egy Rock Shox Tora-val szemezgetek. Vélemény?
"Bad reklám is reklám too"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bunddog #54527 üzenetére
Bringaszervizben . Ilyet vennék . De persze lehet hogy még más lesz addig kinézve, viszont V-fék és tárcsafék felfogatás szükséges.
#54528 Integrale: Még nem láttam trekking méretűben (28") Tora-t. Az tuti hogy a gyári Kalkhoff valami átmatricázott teleszkóp lehet, bár az Suntour CR-8V-P-től sokkal jobb, tehát olyan Nex szintű (bár azt nem próbáltam).
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
hl225
tag
Sziasztok!
Jelenleg új KTM Fun Line cross bicaj 120e Ft-ért kapható a következő felszereltséggel:
Villa Suntour SF 14 NEX 700C
Felni Remerx Dragon
Váltó 24 sebességes Shimano Alivio
Fék Tektro 837 V-fék
Váz Alu 6061Ezen összegért van-e jobb alternatíva?
Mennyibe kerülhet kb. a kresz szerinti felszrelés és sárvédő műanyagok?Esetleg lejjebb 60-70.000 Ft-os ársávban tudtok-e ajánlani cross vagy trekking kerékpárt? Nem lenne nagy terhelésnek kitéve, inkább csak hétvégén szeretném használni, rövidebb utakra.
-
zoli03
őstag
válasz Tothgera30 #54529 üzenetére
Biztos alumínium villát akarsz városba? Én még nem próbáltam, de sok jót nem olvastam róla.
-
bringasa
újonc
válasz fpeter07 #54520 üzenetére
Kategóriánként a verseny ideje van meghatározva (lásd itt), az általad említett hobbi kategóriában ez 25-30 perc.
Ha az első kört pl. 5:10 alatt teljesíti az első versenyző, akkor megnézik, hogy ebből mennyi fér a versenyidőbe - 5 kör - és annyit kell teljesíteni.[ Szerkesztve ]
-
Valkűr
őstag
NA mivel kértétek és meg is ígértem, elkészült a Fenix lámpa letesztelése. Elöljáróban szeretném leszögezni saját vélemény, az én felhasználói körülményeimet figyelembe véve írom amit. Mivel a Infini Super lavat és a Sigma Buster 200 ismerem, igy a jelenlegi állandó használat alatt lévő Osram Fx35-höz hasonlitom. Sikerült ködös időben is kipróbálni valamint esti egész sötét körülmények közt városban, a terep még kimaradt, arra később térek vissza.
Az első teszt alap fényerőn ment, itt igazából a fényerőre voltam kiváncsi azonos lumen számok mellett és a fény szórására, teritésére. Az Osram az ára ellenére továbbra is állta a sarat, kicsit kitérek a fényre. Az Osramnak hófehér mig a Fenixnek sárgás a fénye.Aki használt már több lámpát az tudja, h a fehér szin erősebbnek tűnik azonos lumenszámon, mint a sárga. A fehéret azért nem szeretik sokan mert szemből vakit, ami nem zavaró másnak sem, ha ésszel alkalmazzuk a fényerőt. Mellesleg én akarok látni, és nem az érdekel a szemből jövő mit lát, főleg terepen. Az Osramnál ezt megoldották úgy, h szemből sem vakit.
Szóval normál fényerőn azonos lumenszám mellett ködben az Osram számomra jobbnak bizonyult, városi közlekedésnél. Valahogy jobban áthatolt a fénye, nagyobb sávban teritett mint a Fenix. A Fenix viszont érdekes 2 pontban világit, amiből egyik a bringa elé, másik előrébb távolabbra esik. A legtöbb ilyen Cree ledes lámpánál az volt a bajom, köztük a Solarstorm estében is, h hiába van nagy fénye a szórása nagyon egy pontba esik és csak egy erős fénypont látszik körülötte csekély a használható fény amit a bura szór szét oldal irányba, ez a tér csak nagyobb távolságban nyílik szét. Ez a Fenixnél is jelen van , noha kisebb mértékben, csak itt mivel 2 ponton világit nem olyan feltűnő, és nem annyira irányitott.
Nagyobb, max fényerőre kapcsolva továbbra is nagyon tetszik az Osram fényteritése, bár itt közvetlen a bringa előtt picit sötét, van egy kis holt tér ahova kevés fény jut, a Fenix esetében ezt a 2 ponton világitó fénynek köszönhetően nem figyelhető meg, ott egyből fényes a bringa eleje is. A nagyobb fényerő itt csak annyit tesz, h távolabbra jobban világit, valamint a fénypont nagysága is nő. Ez talán majd az erdős terepen jobban megfigyelhető és jobban használható, vagy hosszabb túrákon ahol közvilágitás nincs, csak az útszéli villanyoszlopok. Összességében elmondható a Fenix egy nagyon jó lámpa, kiváló fénnyel, igényes megépitéssel, és nagyon szép csomagolásban érkezik, különböző kiegészitőkkel. Van fejlámpa adapter is benne, amivel sisakra is feltudjuk tenni. Rendkivül picike, mutatós darab, könnyen kormányra tehető. Nehéz azt mondani, h jobb mint az Osram, inkább azt mondanám mindkettő jó a maga nemében, van amiben egyik van amiben a másik a jobb, az Osramot a fényterités, és a szórás terén nagyon eltalálták, nehéz ezen a téren megszorongatni, ha nem lenen a kerék előtt a kiürült tér és több fény jutna közvetlen a bringa elé akkor szerintem verhetetlen lenne akár a 2x árkategóriában is. A fenix fénye lehet nagyobb sebességnél sokkal jobban alkalmazható majd.Végszóként amig le nem tesztelem terepen őket egymással annyit mondok, mindkét lámpa hozza az árát, nincs kiugró hiba egyik árszegmensben sem, előnyök vannak mindkét oldalon. A többit a következő végső teszten elmondom.
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max, iTab Air 5
-
bunddog
tag
válasz zoli03 #54538 üzenetére
csak egy merdia s presso speeder-t talàltam ami jó lenne de az is alu 26os mtb villa 100as rugóúttal ha a villa mérete szinte (nem mind egy méret gondolom) akkora mint a suntouré és belefér a 28as kerék, mennyire lenne életképes?
más: az új hátsó kerekem elvileg üt, de nem azért mert nem "bújt" ki a külső, hanem konkrétan a felni, ez centírozással javítható vagy deformálódva van a felni?
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz Integrale #54540 üzenetére
Nem tudom, regebbi modell, acel becsuszoszaras. Telefonon nem tudok utanakeresni, de levegos solo air tudtommal csak egy ilyen modell van. Jol mozog, epitett palyan sem jon zavarba. Meredek lejton fekezve lehet erezni a merevseget. Xc telo terepre, trekking bringaban nehez tonkre tenni.
-
MPowerPH
félisten
Aki jartas a hidro fek legtelenitesben. Megcsinaltam baratnom bicajan is a reggebbi MT8-al. A hatso nagyon jo lett, be sem tudom huzni a fekkart koppig, ugy 2/3-ad uton megallj van. Az elso viszont valamiert puha maradt. Koppig behuzhato, es ugy is csak mersekelt a fekero. Attol, hogy blokkoljon, nagyon messze van. Mi az oka?
Don't Tread On Me
-
zeon.hu
nagyúr
udv!
pár centit szeretném még hátrébb tolni az ülést, de maximumon van.
ilyen "Z" (vagy ilyesmi) alakú toldást lehet külön kapni vagy csak nyeregcsővel együtt létezik?#?*@&!
-
Solad
őstag
válasz zeon.hu #54547 üzenetére
De a kormányhoz képest lesz úgy kényelmes vagy a pedálokhoz? Utóbbinak kellene a mérvadonak lennie, es ha az rendben, akkor lehet hosszabb stucnival játszani.
Ökölszabály: vízszintes hajtókarpozíció mellett a térdkalács mögé helyezett ingának a pedáltengelyt kell metszenie
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI kábel TV
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Router gondok
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Suzuki topik
- Energiaital topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest