- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android szakmai topik
- Yettel topik
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Mobil flották
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Integrale #56019 üzenetére
Új szimeringgel és új O gyűrűkkel mindig sokkal rosszabbul mozognak a villák, idő kell nekik míg beállnak, bekopnak.
Összehasonlítási alap nélkül ez nehéz dolog.. ha azt veszed egy jó nyílt olajos fox float is letapad. És két dual airos reba közt is óriási különbség tud lenni, állapottól és szervizháttértől függően.
Minden levegős villa tapad.. a tömítések, meg az egész levegős rendszer alap tulajdonsága, hogy nehéz megindítani. Erre ki van találva többféle megoldás, ami próbál ezen segíteni. Pl a negatív légkamra, negatív rugó. Esetleg a manitou hibrid rendszere, hogy a légkamrát egy rugó nyomja, nem közvetlen a nyomórúd, így a rugós mozgását próbálja utánozni, pluszt ezt még meg is fejelték már a skarebnél, egy pici negatív rugóval, a lég dugattyú alatt. De talán még a negatív rugós megoldás a legjobb. Teleszkóp karakterisztikáját is rettenetesen befolyásolja, hogy milyen okosságot raknak bele, van hogy undorítóan progresszív lesz, vagy az ellenkezője, nagyon lineáris. Nem mindegy hogy mekkora beülésnél hogy mozog, van amelyik bizonyos beülésnél bizonyos nyomásnál mozog csak szépen. Ha nehezebb vagy könnyebb ember ül rá, már nem arról van szó. Hiába levegős, meg hiába te állítod a nyomást.. a negatív rugónak megvan egy bizonyos keménysége, meg a légkamrának is megvan egy bizonyos állandó mérete, amin nem minden esetben lehet változtatni.
Bele kell nézni, hogy mi a helyzet odabent, minden meg van-e rendesen kenve. Átalakításban nem biztos hogy érdemes gondolkodni, ha nem tudja valamelyik fícsört. Mert lehet okosnak lenni józan paraszti ésszel is, tuningolgatni, de azért ez nagyon lutri. Ha nincs meg a kellő tapasztalat, műszaki érzék, könnyen életveszélyessé lehet tenni az alkatrészt, esetleg még jobban rontani a helyzeten.
Szimeringet minek akarod kivenni? Azt még nem igazán értettem.. Ha cserélni kell, akkor kell kivenni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- EAFC 24
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- Metal topik
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen