Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tolvaj!
őstag
válasz ---Lasali--- #57197 üzenetére
Nem lehet, hogy kikopott a küllő menete? Mondjuk azt nemtudom, kenve volt e a küllő, az is befolyásolhatja?
Ha aki mer az nyer, akkor aki merít az nyerít?
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz tolvaj! #57202 üzenetére
Kikopott? Mitől? A küllő az acél, a küllő anya meg többnyire réz vagy alu, nagyon ritka az acél anya, tehát az anya előbb adja meg magát alapból, de marha ritka hogy anyából kiugrana küllő azt valami vicc minőség tudja csak előadni, menetet meg nem tekergeted rajta napestig, hogy kikopjon.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz tolvaj! #57202 üzenetére
Bal oldali küllők? A hátsó keréken azok hajlamosak kilazulni. Mondjuk nem ennyire durván. Ez a teljesen letekeredik azért nagyon wtf Tényleg lehet, hogy valami ócska anya van rajta vagy ócska küllő nem tudom, de teljesen letekeredett küllőt még nem láttam. Volt dolgom ilyen szimplafalú weinmannba fűzött cuccokkal, azok lazultak le mindig, mert agyon volt menetrögzítőzve az egész mert az emberes meghúzást nem bírta volna a felni, ott volt olyan anya amit kézzel lehetett tekergetni.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz tolvaj! #57206 üzenetére
Nem szokott ilyen baj lenni a ctm ekkel, mind kb ugyan úgy van fűzve, ramblerből adtunk el egy csomót, mondjuk csak 2014 est, a 15 öst visszahozták 2 hét múlva, hogy mégsem kell. Demába láttam sokkal gagyibb anyákat.
Szerintem csak át kell centrírozni.
Én láttam már teljesen letekeredett anyát.. kicsit fel kell lazulnia, utána már lerázkódik. Menet rögzítőzni nem a legjobb ötlet, ha megköt feszíteni esélytelen lesz rajta, de lehet hogy letekerni is, gyengével maximum lehet próbálkozni, de egy jól felfeszített keréknél nem szokott szükség lenni rá.[ Szerkesztve ]
-
tolvaj!
őstag
válasz ---Lasali--- #57207 üzenetére
Akkor megnyugodtam, mostmár teleltetés lesz, így szerintem január végén beviszem a szerelőmhöz. Minden mást megtudok csinálni, de a kerék centírozás az mumus. Ha jó is lesz, tuti tojást húzok bele...
Ha aki mer az nyer, akkor aki merít az nyerít?
-
Tothgera30
Ármester
Új, vagy kiállított kerékpároknál elfogadható hajszálkarc és festékleverődés (pl.: hátsó váltó, kormány)? Egy barátom venne magának egy új Focus Black Forest-et, és észrevett pár jelentéktelen hibát, de ő úgy véli felfedezni mint ha kiállított vagy tesztkerékpár lett volna az, amit számára újként szeretnének eladni. Sajnos konkrétumot én sem tudok mondani. Esetleg bringaboltosok/szervizesek, mi a vélemény?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Tothgera30 #57209 üzenetére
Ha nincs rajta durvább sérülés vegye meg (pl elhajlott eltorzult dolgok), valószínűleg külföldön nagy tételben vásárolt kerékpár ami már össze volt szerelve, vagy hanyagul volt csomagolva, vagy egyszerűen a boltban a pakolászástól lett karcos. Nekünk is a legtöbb biciklinken lehet találni egy két minimális hibát, nem tudunk vele mit kezdeni.. de ezeket a bicikliket jóval ár alatt adjuk. Egyébként sokszor a gyári csomagolásban érkező bicikliken is vannak hibák.. az már problémásabb.
Ezek jó alku indokok amúgy..
Ha mentek vele, az látszik a hajtómű tányérokon, gumin, pedálon, stb. Tehát az azonnal lerí róla ha jobban megnézi, hogy teszt kerékpár volt-e.. kiállítva ki volt-e? Attól még új hogy össze volt szerelve és kint állt a boltban. Akkor nincs így, ha nincs a boltnak készleten, de a forgalmazónak még van, onnan lerendelik, és akkor direktbe rakják össze az ügyfélnek, amúgy kb az összes előrendelt biciklit is összerakja mindenki és kirakja a boltba, hogy lehessen látni, amit nem látnak nem veszik meg.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz ---Lasali--- #57210 üzenetére
Megnéztem pár képen, ahogy látom nem volt használva, és törött, hajlott dolgok sem ékesítik. Viszont fél körömnyi festékkopások látszanak rajta pár helyen. Szerintem pakolási hiba, vagy szerelési malőr lehetett. Elég jó áron kapná (szerintem), főleg hogy 27R, full átütős, Fox-al, Deore-XT-vel, 615-ös fékekkel 300k alatt adni szerintem pofátlanul korrekt ajánlat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
HookR
addikt
válasz Pttypang #57201 üzenetére
Inkább tartózkodnék az olyan új alkatrésztől, amit nekem kellene otthon használható állapotba hozni (pláne, ha az ár alapján is elvárható a funkcionális állapot). Ötletnek mindenesetre érdekes.
(#57204) rétisün: Igen valóban, s bár kitartóan szaladtam előle, időközben utolért a felismerés.
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Tothgera30 #57211 üzenetére
Atyaég, az nagyon olcsó! Mindenféle papírt írjanak róla, kérjen számlát, blokkot bármit, adásvételit vázszámmal.
-
maximilian4
addikt
válasz Tothgera30 #57211 üzenetére
Neten is van 1-2 igéretes focus fent.
200k-ért ez is elég jónak tűnik. Nem sokat futhatott.Maxi
-
Tothgera30
Ármester
válasz maximilian4 #57214 üzenetére
Nem akarok így láthatatlanban üzletet rontani, de ez nem 2015-ös, nem tapered, ráadásul elől-hátul QR9-es, ahogy látom a hátsó váltó XT, a többi Deore, és a fék is valami alsó kategóriás Deore lehet. Hírdetnek egy hasonlót, és annyit is ér. Szóval ne hasonlítsuk az általam említett géphez (ami még upgrade-t is kapott).
#57213 ---Lasali---: Megbízható
hely(eladó), vettem már ott alkatrészeket.#57216 maximilian4: Nem jó kifogás.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
maximilian4
addikt
válasz Tothgera30 #57215 üzenetére
Jó, hát én is most csak böngészve találtam.
Keep calm!Egyébként ez az eladó hirdet valahol? Ha alkatrészeket is ad jó árban, akkor megnézném a portékáját.
"Nem jó kifogás"
Wut?
Nézelődtem a bikemag aprón és láttam, ennyi. Azt hittem jó árban van. Semmi közöm a hirdetéshez..
A keep calm-ot, pedig nem mémesített alakban használtam, hanem a szó szoros értelmében. -->Nyugi.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Tothgera30
Ármester
válasz maximilian4 #57216 üzenetére
Apróhirdetéseket szokott feltenni, én ennyit tudok mondani a külvilág felé, az pedig egy másik sztori hogy jó pár éve ismerem, és ha esetleg van pár kedvemre való "cucca", akkor mindig megkeres.
Keep Calm kifejezést annyira túlhypeolták hogy hihetetlen, pedig az eredeti jelentésébe bele sem gondolnak, vagy épp nem is ismerik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Tothgera30 #57215 üzenetére
Azért valami adásvételi nem árt, pl ha be kell bizonyítani hogy az övé.
-
HookR
addikt
válasz Pttypang #57218 üzenetére
Viszont a drágább sem feltétlenül jó. Például ebike.hu választékában (néhány napja még 13 volt, nem csak 5) az ár növekedésével egyre csúszósabb kialakítású a platform rész.
Lényegében választhatok a tartósabb csapágy és a csúszásmentes fogazás között. Egyelőre jobb híján a PD-A530 tűnik kompromisszumos aranyközépútnak.Más. Homlokcsőre és láncvillára szeretnék valami erősebb matricafélét, esetleg vékony műanyag szerűséget (vagy bármit, ami védelmet nyújt és diszkréten beleolvad a fekete környezetbe) ragasztani, hogy az első fékbovden, illetve a csapódó lánc ne sértse meg a fényezést. Erre van valakinek valami tippje? Mondjuk azt sem igazán értem, erre miért nem gondoltak gyárilag.
Túlélőpumpának e teszt alapján kiszemeltem a Quickex Quiker Pro-t, de manapság jóformán sehol nem találni újonnan (csak a 'Stationary' változatot). Erről tud valaki valamit? Esetleg ajánlani helyette másikat?
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
szjoci
őstag
Matrica helyett a homlokcsőre a széles átlátszó celluxot javallanám. Olcsó és a célnak megfelel. Már ha szépen el lehet simítani... Esetleg én még ezt nézegettem régebben, csak elfelejtettem kosárba dobni, most megtettem
Láncvillára meg lehet kapni neoprén védőket, vagy a legolcsóbb változat ha egy kidobásra szánt belsőt szépen rátekersz.[ Szerkesztve ]
-
HookR
addikt
válasz maximilian4 #57223 üzenetére
Ez olyasmi, mint a 3M Di-Noc?
(#57224) ivana: Na igen, használt belsőből van bőven. Több, mint kellene. Mindenesetre egyelőre a matrica tűnik a legszimpatikusabbnak.
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
-
fpeter07
veterán
válasz Hasaggymeg #57198 üzenetére
Convoy S2+ piros színben. Csináltam képeket vak sötétben is, de ahhoz normális fényképező kell, hogy látszódjon is valami. Nagyon jó kis lámpa. Jól szór, bevilágítja az ösvényt és a környezetét is. Mintha nappal lenne, úgy lehet menni terepen is. Bár azért a kanyarodást meg kell szokni. Meredek terepen is lejöttem vele gond nélkül. Inkább az úton lévő falevelek voltak kellemetlenek, mert nehéz rajtuk fékezni. A ködöt annyira nem szereti, jelentősen csökkenti a fénytávot. Ha a tartóssága is jó, akkor tökéletes lámpa montizáshoz. -
Runner_fxr
Ármester
válasz maximilian4 #57226 üzenetére
A kategória neve Slopestyle.
Valóban, ez amolyan össztelós dirt bicó, rövid rugóúttal (100mm), masszív felépítéssel, extrém felhasználásra. Van aki 4 cross-ra is ilyet használ. De a merev dirt vázak is nagyon népszerűek ezekben a kategóriákban.
[link][ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Én egy 2200 ft os kelly's pumpát használok évek óta, főleg másnak szoktam vele defektet javítani, vagy pumpálni, könnyű olcsó, teleszkópos, működik, valami kínai bánat kelly's felirattal, nem kell ezt túlragozni..
Láncvillára belsőt kell tekerni, csak ki kell tapasztalni hogy kell szépen, és jól feltekerni, hogy kell méretreszabni, rögzíteni.
Homolokcsőre ha festékboltban veszel vastag öntapadós "tapétát" az nem rossz, én azt szoktam, de akár lehet venni kamu karbon matrica készletet is, pl a patai szabónál is van ilyen, én azt használom a karbon országúti vázamon.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #57229 üzenetére
DH bringamon nekem is belso volt, manapsag egy shadow plus-os hatso valtoval mar azert kevesbe csapkod a lanc, ilyen tepozsras vedok is jok szoktak lenni.
-
HookR
addikt
válasz ---Lasali--- #57229 üzenetére
Reálisan hány barra lehet vele felfújni a kereket? Anélkül, hogy átmenne a dolog útszéli testépítésbe.
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #57233 üzenetére
A Shadow Plus is csapkod rendesen, de a bandázs és a tépőzáras védő elég hozzájuk.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #57232 üzenetére
4-6 ezer ft, 1 db 18650 típusú 3.7 voltos aksi kell bele.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
HookR
addikt
'Minipumpa', ~12bar lett, maradhat?
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
maximilian4
addikt
Amúgy ez a Rock Shock 30 Gold hol foglal helyet a Rock Shock palettán? Valamint a 120 mm-t szerintetel vissza lehet venni 100 mm-re?
Maxi
-
---Lasali---
Közösségépítő
Attól függ milyet veszel, amiben nagy a dugattyú, tehát kicsit vastagabb a pumpa, azzal a monti kereket jó felfújni, viszont az országútinál ki fog gübbedni a szemed 6 bar felett. Amelyik keskeny, pl az enyém is az, azzal a montit egy évezred felfújni, ezekből csak teleszkóposat érdemes venni, mert azok ahogy szétnyílnak kicsit többet fújnak, én már úgy tudom vele fújni a monti kereket mintha ezres fordulaton pörögne a kezem tak-tak-tak-tak, az országútit ezzel én fel tudom fújni 8 ra, eléggé erőlködős, de van kb max 28centis a karom épp, tehát egyén függő ki mekkorát szív vele. Az a lényeg as szelepet meg főleg a szelepvégét ne törd el vele, hagyni kell mozogni a kereket, és a pumpa elejénél kell ellent fogni, véletlen sem a felnin.
Van olyan egyébként, amelyik teleszkópos és ki be kapcsolható a teleszkóp része, tehát alapból országútit fújsz vele ha meg bekapcsolod a bent levő részt is, akkor fúj nagyobb légtömeget kisebb nyomáshoz, nagyobb gumihoz.
Na meg olyat meg nem szabad venni aminek nem rácsatolós a feje. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #57233 üzenetére
Engem azoktól a tépőzáras védőktől kiráz a hideg.. ez a neoprén anyag alkalmatlan arra a feladatra, beszívja az olajsarat, tele megy sárral, eláll, a bowden alatt nem fér el, ha fölé rakod akkor súrlódik hozzá a bowden.
Fél év alatt el lehet dobni, vagy mosogatni brigéciolba, úszni a dzsuvába, ha mosod a biciklit akkor az mindig retkes marad, sok idő mire kiszárad áztatja ott a vázat a bowdent folyamat..
Én szépen fel tudom tekerni a belső gumit, retro fíling, addig tekered rá ameddig akarod, akár a tányérok alá is belehet rakni, ki lehet vele kerülni a bowdent, a bowden stoppert a vázon, csomóan azt sem tudják mi az rajta, sokáig bírja, le lehet mosni egy fogkefével tisztára, ingyen van, kész.
De mindenki azt rak rá amit akar, a ráragasztós védők még jópofák, csak sokszor elenged a ragasztójuk, hiába zsírtalanítod a láncvillát féktisztítóval.
Szerintem a shadow is csapkodja mint az állat terepen, nekem 972 es XTR em van, meg volt XT-m is, mind csapkodott, maximum a shadow plusz nem csapkod, miben van bekapcsolható fék. De akkor is érdemes valamit rátenni, legalább leragasztani egy kamu karbon fóliával (országútin nekem így van) mert nem szép ha egyszer is rácsap a lánc a vázra és lepattan róla a festés.És ne haragudj a múltkora lámpás dolog miatt, én is kicsit forró fejűen reagáltam, igazából kicsit elbeszéltünk egymás mellett.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz andrisbandi #57230 üzenetére
én is ebike-on vettem leértékelt bandázst, jó az oda
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Valkűr
őstag
válasz ---Lasali--- #57242 üzenetére
Csatlakozom, nekem a neoprém xtr villavédő olyan mint az okádék és lemosni sem lehet. Talán ami ezek mellett szól az a dizájn, mert feltéve nagyon jól mutatnak csak épp nem praktikusak, főleg nem hosszabb távon.
iPhone 15 Pro Max, iTab Air 5
-
Integrale
veterán
válasz ---Lasali--- #57242 üzenetére
Hogy es mivel rogzited a vegen a belsot?
"Bad reklám is reklám too"
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Valkűr #57244 üzenetére
És az milyen jó mikor véletlen hozzá nyúlsz, vagy összekened vele a ruhád. Dizájn sem mindig a legjobb, mert ahány féle láncvilla forma létezik, annyiféleképpen nem tudod felrakni normálisan. Én jártam úgy hogy alig érte át, feszegetni, nyújtani kellett, máshol meg laza maradt mert már átlógott a tépőzár ellen darabján.
(#57245) Integrale
Több féle módszert használtam már, mire rájöttem a legjobbra, az első az úgy kezdődött hogy ragasztó szalaggal odafogattam, aztán kezdtem el arra feltekerni, aztán haladtam előre fele, majd körbe szigszalagoztam ott is, na ez a legrosszabb, mert megcsúszik a szigszalag, elengedi a zsírtalanítóktól, aztán leugrik az egész.
Később csak hátul szigszalagoztam meg, elől meg egy kötegelővel fogattam oda.
Na most a legjobb, ha ügyesen maga alá hajtva kezded el, semmi nem kell hátra rögzítésnek, elől meg egy fekete kötegelő megfogja, nem is látszik. Igazi expertek megpróbálhatják elől is aláhajtani, haveromnak szokott sikerülni.
Én országúti belső szoktam hosszában félbevágni, vagy az öntés mentén kettőbe vagy háromba a monti belsőt, és feles fedésnél ritkábban tekerem rá, vékonyan. Elejét meg a végét meg ahogy kijön lehet hegyesre vágni.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ha esetleg valaki gondolkodna karácsonyi megajándékozásomon. ...érdekes az +5C fölött-alatti bringázás aránya.Nálam inkább a száraz-nedves út a vízválasztó.Az idén még nem voltam olyan sáros mint ma.Már nem bírtam várni a kib@szott napsütésre!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
veterán
válasz Hasaggymeg #57247 üzenetére
En meg mindig a penzt preferalom, ha mar valaki nagyon ajandekozni akar nekem. Foleg, ha nem ert hozza.
Everybody lies.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #57248 üzenetére
Egyértelmű,hisz még magam sem tudom könnyen eldönteni melyik is legyen,nem,hogy más.Pénzt ,de jó sokat.(Amúgy én 46 évesen már inkább a f@sz másik végén vagyok,ergo inkább adom mint kapom az ajándékokat. )
maximilian4...itt nagyjából látod a "rangsort". Az a fordított becsúszású nagggyon tetszik...bár értelmét annak,hogy a becsúszószár közelebb legyen a sárhoz,nem értem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #57247 üzenetére
napsütés? azmiaz?
na jó, tegnap itt volt belőle valamennyi, persze pont tegnap nem tudtam bringázni. ma tudtam, ebben 'gyönyörködhettem':
vissza is fordultam ~15 km után, aztán már csak a városi bringautakat koptattam egy kicsit...
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen