- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz ---Lasali--- #60670 üzenetére
Köszi a részletes választ.
Nekem lassan 1 éve lesz használatban a Zonda de szerencsére ezt a csapágy lazulós dolgot még hírből se tapasztalom. Eddig nagyon elégedetten használom, mondjuk mielőtt megvettem majd 4 hónapot bújtam a netet hogy mit válasszak szóval nem kapkodtam el.
Maviccal amúgy van negatív tapasztalatod? Mostanában egyre több rosszat hallok azokról (anno a 3. esélyes szett egy Mavic lett volna).
Més que un club!
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Hasaggymeg #60663 üzenetére
Köszi!
és (#60664) ---Lasali---
Neked is!"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Írd be milyen hajtásod van.Hány sebesség elöl,hátul és a hajtóműved típusát,esetleg a láncvonaladat.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tompie
őstag
Hali!
Valakinek van tapasztalata ilyen Ostand kulacstartóval? Igen, úgy néz ki mint az Elite Custom Race de testbikeon azt olvastam az Elitről, hogy összekarcolja a kulacsot és nem is kicsit.
Köszönöm
-
nagyúr
-
Tompie
őstag
válasz Napfénysüti #60706 üzenetére
Én ezeket olvastam róla. Most már én is
-
JackFeryll
őstag
válasz Tompie #60708 üzenetére
Lehet választani: vagy lötyög vagy karcol . Ha nagyon zavar lehet venni új kulacsot azt hiszem nem tétel a bringás költségvetésben.
Amúgy sokan használják az Elite Custom Race-t a profik közt is.picit más: Most váltottam Camelbak Podium hiper szuper jet szelepes megoldásáról sima hagyományosra. Megbízhatóbb, egyszerűbb a kezelése.
[ Szerkesztve ]
-
Tompie
őstag
válasz JackFeryll #60709 üzenetére
Igen, végül is igaz
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #60694 üzenetére
Gyorszáras tengelyt nehéz pont ugyanúgy visszarakani, normális, hogy picit másképp áll, ha csak finoman cicereg, az el fog múlni, ahogy kicsit kopik a pofa. Azzal tudsz játszani kicsit, hogy a gyorszár recés anyáját mepróbálod oda visszahelyezni, ahol korábban már megnyomta kicsit a festéket a papucson.
A lötyögés más tészta, ha nem nyúltál a fejcsapágyhoz, és rendesen rá van húzva a gyz, akkor nem szabadna lötyögnie.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz JackFeryll #60709 üzenetére
Ha lötyög még akkor is karcol mikor nem is tesze/veszed.
Más...tényleg senki sem ismeri a VDOM2-t ? Na ki vele,ki mit tud,mert már úgyis mindegy.Megvettem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Bandi18
tag
Sziasztok
Ez a váz megér ennyit ? Illetve van valakinek tapasztalata a márkával ?
-
BlacKSouL
addikt
Igazából a kereket és kormányt mozgatva nem lötyög, hanem amikor álló helyzetben fokozatosan behúzom az első féket, hogy rányomjak a telóra, akkor amikor már nem fordul a kerék, akkor egy olyan enyhe tompa fémes koppanó hangot hallok. Olyat, mintha valami picit megmoccanna, de minden csavar meg van húzva (boltban kivételesen tényleg jól állították be), és a gyorszár is úgy van meghúzva, hogy elvileg nagyon fog. Persze lehet, hogy csak szoknom kell az új hangokat
A fék amolyan kefélő hangot ad. Nem szorul, mert engedi forogni a kereket, csak szemmel láthatóan míg hátul mindkét oldalon ugyanannyi a távolság, itt az egyik hozzáér, a másik oldalon meg kb. dupla a rés. Majd próbálgatok a pozícióval játszani.Másik kérdés: sisakot kell még néznem, és neten láttam 12-14 körül olyanokat, amik szerintem jók lehetnek, de pl. most Lidlben akciósan van olyan, amit alapból az ára miatt, és hogy ott van, nem vennék meg, viszont ismerőssel elmentünk megnézni, és nem tűnt annyira olcsó gagyinak, mint pl. a teszkós ami szemmel láthatóan gáz. Ez viszont úgy tűnik in-mold megoldású, masszívnak hat, próbáltuk megnyomni oldalról, nem engedett, állíthatósága elég precíz szerkezettel van, hálós, jó minőségű anyagoknak tűnnek, láthatósági csíkok is vannak, és még a hátuljában egy kis piros villogó is van. 10. oldal Namost ha egyértelmű, hogy a 14 ezresnél nem csak a márkát kell megfizetni, hanem tényleg jobban véd ezért vagy azért, akkor nem gondolkodom, azonban ha nincs már ekkora különbség, akkor lehet, hogy elsőre kipróbálnám ezt a Lidl akcióst. Trekkingeznék főleg, tehát nem terep.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #60712 üzenetére
Nézegettem ezt a szériát régebben, de alapból kiesett, mert egyszerre csak egy adatot jelenít meg, akkor már inkább az M3.
-
pardeee
csendes tag
válasz Hasaggymeg #60712 üzenetére
Hali
Nekem VDO M5 van, nagyjából ugyan az a kettő csak az M2 kevesebb adatot tud tárolni, meg összesen 1 kerékméretre tudod beállítani a mérést, nekem nagyon bejön, jó az anyaghasználata, jól mutat, könnyen kezelhető, jól látszik minden a kijelzőn, 1éve majdnem minden nap használom és még nem kellett elemet cserlénem (amúgy elmecserélnél adatokat megőrzi ami nálam +1pont). Számomra annyi gond van vele, hogy szintkülönbséget nem mér bár erre a Strava-t használom, és hivatalosan nem vízálló, de párszor elkapott már vele zápor és nem lett semmi baja. Szóval ár/értékben szerintem jó vétel, jó kis órák ezek.„ride hard & earn the downhill”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
mind2töknek.
(#60714) BlacKSouL...a kerék nem úgy szokott kottyanni,hanem oldalra mozgatáskor.Legalábbis ha nem fél centi mozgás van benne.Vagy a fékpofáid mozdulják ki azt a mm játékukat,vagy a telód/kormánycsapágyad kotyog.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #60712 üzenetére
M2-re nincs tapasztalatom, de mi régebbi A8 és A8+ -t használunk évek óta, elemcserén kívül probléma mentesek. Nekem ez az M széria nem tetszik, amúgy vennék megint VDO-t.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #60714 üzenetére
Az a kis "löttyenés" valószínűleg a pofák minimális elmozdulása a fékben. A cicergés a tárcsa minimális egyenetlenségéből is adódhat, minél nagyobb átmérőjű a tárcsa, annál könnyebben fordul elő ilyesmi.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Tele van buktatóval ez a km óra vásárlás! Most tudtam meg,hogy az m2 csak 1 adatot mutat egyszerre.Blackburn meg nem indul el automatikusan és így tovább.Sigmám volt eddig,de miután a BC1600 bepárásodott majd elemlemerülésnél minden odalett,aztán a BC 12.12 1 év után hirtelen leállt (vízálló létére beázott és zárlatos lett) úgy döntöttem váltok.Lámpám is Sigma van,de már második tartó biztosítópöcke törik le.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Roland93
aktív tag
válasz ---Lasali--- #60691 üzenetére
El kezdtem "pumpálni" a fékkart és felkeményedett olyanra kb., ami az elképzelésem volt. Azt elfelejtettem írni, hogy 4 hónapja csak állt a kerékpár, most vettem elő. Ezt milyen gyakran kell csinálni vele?
-
deicide
veterán
válasz Napfénysüti #60701 üzenetére
Az URC9.0-n Mavic Ksyrium Elite van, semmi problémám nincs vele az eltelt kb 5k km alatt.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
TayRol
veterán
válasz Hasaggymeg #60720 üzenetére
én is szeretem a VDO M5-öm, teljesen okés.
-
Runner_fxr
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #60720 üzenetére
Én sem találok jelenleg olyat, ami tetszene, megfelelne, és adnék is érte annyit, amennyibe kerül.
Nagyon felmentek az árak km órában is. Egy normális WL óra már 12-15e Ft. Most, hogy használom a Stravát, már kell GPS, amire ott a telefon, de az zsebben van. Nagyon úgy néz ki, hogy a megoldás egy GPS-es óra lesz, amit viszont már 18e-ért is lehet kapni.Gyakorlatilag bármilyen programmal lehet szinkronizálni, monitoron nézhetem az edzés adatait, és nem csak nyomkodom az egyetlen gombot a km órán, hogy na mennyit mentem, mennyivel.
Később pedig lehet hozzá venni pedálfordulat- vagy pulzusmérőt, vagy ha van rá keret, már az elején, csomagban.
Csak jönne már róla egy magyar teszt...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
BlacKSouL
addikt
válasz Hasaggymeg #60717 üzenetére
Értem. Oldalra mozgatni próbáltam pont ezért, és úgy nem lötyög. Akkor valószínűleg a teló lesz, mert a cucc új, a csapágy stabilnak tűnik. Az egyetlen szóbajöhető dolog akkor a teló, ami sima NEX. Este kipróbálom lockolva is, úgy ad-e más hangot.
Jorus: erre is gondoltam, a hátsónál nem tapasztaltam effélét, ezért gondoltam, hogy inkább a nem tökéletesen visszarakott első kerék okozza az egészet, és ha sikerül jól belőni, akkor megszűnnek a furcsaságok. A tárcsa csak 160-as Avid. Nagyon enyhe deformációt hallani csak ki a súrlódásból, mindenhol éri, csak az ív egy szakaszán nagyon picit erőteljesebb.
A gyorszár egyébként egyszerűen központosít? Úgy értem, hogy nincs benne valami trükk, amivel a kerékagy vízszintes pozícióját lehet finomhangolni? Mert ugye az egyik oldal a füles, a másik pedig egy kis műanyagos csavar. Ezek csak egymáshoz közelítik a két végüket a meghúzással? a pozíciót pedig a villa két kivágási pozíciója adja meg? És még egy utolsó, ha egyértelműen nem jó a pofák beállítása, akkor pontosan hogyan tudok rajtuk igazítani oldalirányban?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
-
parkr
őstag
válasz Hasaggymeg #60704 üzenetére
egy fixi/ss-t építek, noname hajtóművel.
szerintem megoldom, de köszi a linket! -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #60724 üzenetére
Hát te hol voltál eddig?! ...az enyém vezetékének műanyag bevonatán nem fog bezavarni semmi!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
-
gergo5991
őstag
válasz Hasaggymeg #60702 üzenetére
nagyon szépen köszönöm, már csak 1 dolog érdekelne, a méret.
37-622 - 28x1,40"
32-622 - 28x1,25"
47-662 - 28x1,75"gondlom ezek a 28asok felmennek a 29er-ekre is.
-
trialboj
őstag
Üdv,
Nem olyan rég van ez a RS Reacon villám, és eddig azt hittem hogy a szimering felett az a szivacs ami kicsit becsípődött. Tegnap jöttem rá hogy ez bizony kosz... normális hogy itt így felgyűl?
Mivel takarítsam ezt hogy ne tömködjem be a szimering alá?Egy másik érdekes dolgot is felfedeztem. Mégpedig hogy a hátsó fék ha be van húzva a hátsó kerék, nem is olyan enyhén mozog előre hátra. Akárhogy csekkoltam, nem a fékbetétek vagy tárcsától, hanem inkább a fogaskoszorú felőli oldalon látok mozgást. Erre esetleg valami ötlet? Nem tudom segít-e, de nagy ritkán kb 30-40km-ként, pattan egyet a hajtás. Általában akkor mikor csak lazán tekerem. Lánc nincs túlkopva, első hátsó fogaskerekek is elfogadható állapotban vannak, szakember ellenőrizte.
Illetve utolsó kérdés.
A jobboldali pedál/hajtókar elkezdett kotyogni, v inkább pattogni. A pedál kicsit kotyog, a hajtókar octalinkes, de amíg ezt nem tudtam lecseréltem a pedált, hogy hátha csak meg kellene zsírozni, és jó lesz. A másik pedállal az elején nem csinálta, de 100km után az is elkezdett pattogni, ha a hajtókar függőlegesen fent átfordult. Nem új pedál volt, de előtte nem volt baja. Mindkét esetnél a jobboldali pedál szívatott. Most ha veszek egy újat (ami egyébként valamiért indokolatlanul drága mulatság) az remélhetőleg nem fogja pár 100 után megadni magát... arra gondolok, hogy nincs rá mód hogy a hajtókar miatt kopnak jobban, v ilyesmi.
Köszönöm mindenkinek aki elolvasta és segíteni próbál,
Üdv"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #60730 üzenetére
Ja, hogy a tied, a vezetékes változat. Bocs, benéztem, azt hittem a WL változat, akkor szerintem teljesen okés. Jó minőségűek a VDO-k.
-
Because
őstag
na most hazafele ellenőrizték a bringásokat a rendőrök, prizmák, lámpák, csengő szerencsére ezeknek megfelelően közlekedek. ajándékot is kaptam, fotó is készült, habár szólhattak volna előtte akkor azért lemosom a bicót
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gergo5991 #60733 üzenetére
Mindegyik felmegy,de 47-nél vékonyabbat ne vegyél.
(#60734) trialboj...első kérdésedhez mugli vagyok,de ha a hátsó kerék mozog akkor lehet,hogy a tengelynél kotyog és kellene hézagolást állítani.Oktalinkes nekem is volt/van és bizony pattoghat.Meg kell zsírozni a nútokat,majd úgy feltolni a kart a tengely végére.utána meg jól megtépni a rögzítő csavart.Minden tekerés után még pár napig megpróbálhatsz ráhúzni a csavarra,mert nekem menet közben leesett. Kónuszosan megy fel és bizony meglehet,hogy a csavar szoros,a kar pedig még nincs teljesen a helyén.Nyomatékkulccsal persze egyszerűbb a helyzet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
veterán
válasz gergo5991 #60738 üzenetére
Sokkal tobb eselyed van ra, hogy kimagyarazd magad, megertobbek, ha normalisan viselkedsz, nem csak kerekparosokkal, hanem ugy altalaban mindenkivel, gyalogos, utos, etc.
Engem is azert engedtek el az eddigi alkalmakkor, mert megalltam rendesen, normalisan kozlekedtem, normalisan beszeltem veluk, ok pedig ezert "cserebe" rendesen alltak hozzam, nem buntettek meg csak azert, mert eppen megtehetik.
Ha megprobalsz eltekerni, aztan legkozelebb valahol meglatnak, te pedig eppen megalltal, akkor tuti megszivod
Everybody lies.
-
Muton
addikt
hi!
térd porcerősítőt vagy kopásgátlót tudnátok ajánlani?Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
trialboj
őstag
Itt a javított link: Onedrive
(eddig mindig csekkoltam ha így linkeltem valamit, mostantól gondoltam hogy nem pazarlok rá időt )A Pedál/hajtókar pattogást szervizelték. Monoblokkot szétszedték, és kiderült hogy ki volt lazulva jobb oldalt, azért mindig ott pattogott.
Meg akartam volna kérdezni a többit is a szervizestől, de annyi melója volt, hogy csak azért szorított be engem is, mert mondtam hogy ez már annyira recseg, hogy szégyellek vele hazatekerni... rendes arc volt
Hasaggymeg:
"ha a hátsó kerék mozog akkor lehet,hogy a tengelynél kotyog és kellene hézagolást állítani"
Ezt nem teljesen értem Ha szerzek kulcsot és le tudom bontani a koszorút akkor orvosolható, vagy ez is szervizt kíván? Ez amúgy veszélyes, vagy ráér vele a javítás amíg ismét muszáj lesz szakihoz vinni.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #60743 üzenetére
Volt ez valaha takarítva? Nedves puha ronggyal le tudod törölni, aztán meg szárazra.
Vannak speciális olajok, amivel lehet kezelni, ha nincs, akkor fújd be szilikonolajjal a szárat, ha nincs, akkor én néha láncolajjal csinálom. Utána mozgasd meg, az még felnyomja a szimeringről is a koszt, utána pedig töröld át, hogy ne maradjon rajta kosz. (Szervizesek javítsanak ki, ha nem jó, én így csinálom. )Azért is jó az olajos mozgatás, mert ha csíkot húz, látod, hogy kopott a szimering.
Miért gondoltad amúgy, ha kilóg alóla a szivacs, akkor az megfelelően működik?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
6030D
Ármester
A legtöbb csak azért használ, mert fájdalomcsillapítót tartalmaz, és azt érzed, hogy használ.
Nekem gerincklinikán, amikor a sérvem kezelték, ott mondta a doki, hogy porcot nem lehet visszaépíteni, az hülyeség. A gyógymasszőr csaj mondta, hogy ha a kondroitint és a glükozamint nem megfelelő arányban szedi valaki, az se ér sokat, de cikkek is vannak róla, hogy nem is feltétlen jók.Nekem ami bevált, az az MSM. Ez egy természetes fájdalomcsillapító, azóta nem érzek semmi fájdalmat. Lehet kapni kapszulásban meg porban C-vitaminnal is, nekem mindkettő bevált, a kapszulás nagyobb adag és olcsóbb is. Egy próbát szerintem megér.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nincs egyértelmű bizonyíték rá,hogy bármelyik is használna.
(#60743) trialboj...ha oldalra lötyögteted a kereket érzik,hogy kotyog-e.Kis kotyogás még elmegy míg meghúzod,de nagyobb már tönkreteszi a forgó részeket így azonnal javítani kell.Elég macerás hézagolást állítani,célszerszám és hozzáértés kell.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Parfüm topik
- Házimozi belépő szinten
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Stellar Blade
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs