- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Mikor megvettem a cangát, úgy éreztem, hogy nincs az az eső, amibe ne tudnék menni tekerni...pláne sárvédővel...
De puha vagyok. 5 fokban, özönvízszerű esőzésben, és 10 centi mély tócsák közt, szélviharban most mégsem megyek. Puha vagyok...Múlt héten viszont mikor utoljára mentem, sikerült tesztelni a tárcsafékek határait. Sima aszfaltos kerékpárút, keresztben autóbehajtó egy intézménybe, én is elbámultam, nekem volt tábla, meg az autós is lendületből kanyarodott be, szóval mindketten kb. 15-el értünk oda. Sövény miatt nem látni elég jól szét. Mindketten satu. Belassult az idő, mint a filmekben, (time warp) láttam magamat körben mint a mátrixban, ahogy koppanásig rántom mindkét féket, közben hallom a kocsit csikorogva csúszni felém, és látom lassítva ahogy az ABS szakaszosra húzza a kereket, nekem meg a 2-2 ujjal satura húzott fékkarba a másik két ujjam a támaszkodástól belülről kifelé betámaszt a 100 kilómmal, a hátsó kerék felemelkedik, első kerékre állok, majd nyeregből kiesve, hátamon a fél cangámmal, az első keréken még állva csúszok előre, blokkolt kerékkel, végeláthatatlan hosszú ideig (0,5 s), és közben az agyam számolja, hogy mekkora érkező sebességnél a kocsinak melyik részét mivel trafálom telibe, és az épp hány napos kórházi ápolást jelent. Majd fél keréken, hátamon még mindig a magamra fékezett kecskével lassan kienged az ujjam, leesik mögöttem a gép, és így 20 centire a kocsitól megállva mutatom hogy megvagyok.
Nem különleges, de nekem újdonság volt. A hátsó kerék kb. 60 centis nyomot hagyott, az első meg úgy másfél méterest. Nem hittem, hogy ilyen rövid távon meg lehet állítani 100+15 kilótAláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Max
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Gaming notebook topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- DIGI kábel TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen