Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Pttypang #64893 üzenetére
Ez is egy álláspont, és nem mondom azt, hogy nincs benne igazság. Viszont azért azt is érdemes szem előtt tartani, hogy ha a legminimalistább montival kezdi valaki, akkor az élmény sem lesz akkora. Azért azt lássuk be, hogy egy 60-80k körüli mtb nem igazán terepre való. Az a felszereltség egy alap cross trekking szintjén van, ami aszfalt és jó minőségű föld útra való maximum, nem pedig erdőbe, valódi montizásra. Azért egy hidraulikus tárcsafék sem kifejezetten extra manapság, egy biztonságos erdei bringázáshoz hozzátartozik. Egyébként lehet erre azt is mondani, hogy régen is elvoltak a vfékkel terepen, na igen, de az nem éppen olyan vfék volt mint egy mai alap kolbász vfék. Egy Avid, Deore vagy XT vfék valóban jó cucc, de az már majdhogynem tárcsafék áron lenne amúgy is. Illetve a tapasztalat hiánya is beszél szerintem belőled, ne vedd sértésnek, nem annak szánom. Ha kipróbálnál vérbeli montikat, többféle kategóriából, akkor már lehet kicsit más lenne a véleményed.
6030D: Ha elkap a gépszíj, akkor a világ összes pénzét el lehet verni bringára , de azért mindig vannak értelmes kompromisszumok, olyan gépek amik kielégítik a legtöbb ember igényeit, de még az értelmes ársávban maradnak.
Lavie: Az igényeidet biztos kielégítené, nem erről van szó, hanem arról, hogy merev vázban a 29"-nek sokkal több előnye van mint a kisebb keréknek. Kezdőknek is sokkal nagyobb biztonságérzetet ad. A kisebb kerék előnye épphogy csapatósabb, technikás szakaszokon jöhet ki, ez téged kezdetben amúgy sem érint. Elég sok montim volt az évek alatt, egy jó geometriával rendelkező 29" szerintem a legértelmesebb választás merev vázasban. 27,5" előnye inkább 130-140mm-es fully gépektől felfelé érezhető. A 26" és 27,5" között szinte alig érzel különbséget, a 29" már egész más karakter. Vannak szép 29"-ek szerintem, bár nyilván nem tetszik mindenkinek.
-
veterán
válasz Runner_fxr #64901 üzenetére
Majd egyszer kiprobalom, de kétlem, hogy ettől mást ajánlanék, ha ketten mennek együtt, akkor nem a csapatáson lesz a hangsuly jo esellyel.
Everybody lies.
-
balintka
addikt
válasz Runner_fxr #64903 üzenetére
Én is ugyanezt gondolom. Nem fogja a strapát bírni, a silány minőségű alkatrészekről nem is beszélve. Utána több tízezret rá lehet költeni tuningolásra. Sajnos a tendencia az, hogy még a 150 ezres gépeket is Suntour XCM, meg hasonló teleszkópokkal szerelik, ez a legfőbb gyenge pont. Ezzel viszont nem lehet mit tenni.
-
-
ivana
Ármester
válasz balintka #64904 üzenetére
Igen, ez a probléma, hogy újban még 150 körül se annyira monti pl. a gagyi suntour teló miatt. A cross trekkingtől meg feláll a hátamon a szőr, főleg, hogy simán crossnak hívják néha Viszont 100 körül már értelmes használt van, max. a szervízben rákölt még 20-at és lesz egy jó gépe, csak kb. arra kell figyelni, hogy a hajtás ne legyen lelakva.
-
Tigerclaw
nagyúr
Azt tudom, hogy a GT 10-15 évvel ezelőtt az egyik legismertebb, legjobb nevű márka volt, sok versenyzővel. Ma nem vagyok képben a gyártókkal, de az alapján szinte felesleges dönteni, hogy a montis versenyeken milyen gyártók gépeivel nyernek, mert egyrészt a versenyző a lényeg, másrészt az a bicikli nem az, amit a boltban kapsz.
Nekem egyébként Merida van már sok éve és teszi a dolgát rendesen, de én abból a háromból most biztos a GT-t választanám, mert ugyanaz a felszereltséget kapod sokkal olcsóbb, mivel tavalyi modell és akciózzák, hogy helyet csináljanak az újaknak. Ha fontos az ár, érdemes mindig az akciós tavalyi, tavaly előtti modellekre vadászni, mert gyakran csak a festés változik meg és pár apróság.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
veterán
válasz Runner_fxr #64903 üzenetére
Persze nem ertek egyet, de legyen igy, majd ha egyszer kiprobalom, valoszinuleg ugyis feldobom a temat.
Everybody lies.
-
#48525824
törölt tag
válasz Roni2011 #64865 üzenetére
veszélyhelyzet esetén minek akarod kioldani a lábadat a pedálból? mármint ilyen elsőbbségmegnemadás meg ilyen. frédibéni módban sem állsz meg hamarabb ha leteszed a lábad. vagy félreértettem?
look-kal járok 4 éve városban, sose dőltem el és sose éreztem veszélyesebbnek, mint bármilyen másik pedált.
pedig nekem régen a fixi miatt elég erősre volt állítva a rúgó
[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz #48525824 #64912 üzenetére
Azért szabad lábbal sokkal nagyobb valószínűsége van a menekülésnek, vagy a sérülés lekerülésének, csökkentésének, mintha oda vagy szögezve a biciklihez. Lehet hogy időben le tudsz ugrani a bicikliről, vagy felugrani az autó motorháztetejére, az autó tetejére. Ezt felesleges is ragozni... ha jók a reflexeid egy adrenalinlökettel olyan dolgokat meg tudsz tenni a túlélésért, amiket nem is gondolnál. De ha nem old ki az a kiba...-ot pedál, akkor ez lehetetlenné válik. Néha már az is sokat számít, hogy elkapod az egyik lábadat és a lökhárító nem a lábaddal találkozik először, hanem a pedállal, vagy a vázzal.
Egy ilyen pedál pedig nem old ki sajnos pont az olyan reflex szerű mozgásra, amit az evolúció belénk programozott. Ugorni szeretnél, de helyette csavarni kellene a sarkad és néha még az se mindegy hogy merre. Ráadásul ugyanúgy mint lovaglásnál a pedál adja az egyik legfontosabb stabilitási pontot, amivel irányítod a biciklit, vagyis úgy kellene kioldanod, hogy a testsúlyod tekintélyes része a pedálon van amit még feszítesz is valamilyen irányban az ugrás előtti pillanatig. Nehéz dió.
Persze a különböző gyártók rendszerei nagyon eltérhetnek ebből a szempontból. Nálam már ugyanaz a pedál, ugyanaz a cipő és tized-milliméteres részletekben különböző klipsz esetén is teljesen más a kioldás. Anno gondolkodtam a Shimano Click'r rendszerben, ami állítólag kifejezetten városi, casual bicikliseknek készült, de pont nem kaptam ahhoz cipőt, így maradtam a hagyományosnál. Lehet hogy várnom kellett volna arra.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
trialboj
őstag
Nem értem mi a különbség a BMX pedál meg a Montis pedál között.
Ez pl elég jónak tűnik, miért csak BMX van a nevében?
Méret: 110X110mm Ez 1cmel nagyobb is mint amit eddig használtam, és 3-4 el nagyobb annál a szemétnél amit alapból adtak egy régebbi montimhoz, és most muszájból használom.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
#48525824
törölt tag
válasz Tigerclaw #64913 üzenetére
simán be lehet "gyakorolni", hogy bármilyen helyzetben ösztönösen ne tépd hanem kifelé old, landoltam már kocsi motorhaztetején és minden további probléma nélkül kicsatolt a stopli, amikor rámfordultak index nélkül, akkor ha kioldottam volna a lábam simán elkaszálnak, hátulját ki tudod dobni, érintőleg a pedálnál üt a kocsi, de akkor a lábadhoz nem ér hozzá.
általában a leghatékonyabb balesetelkerülés nagy sebességnél, ha megpróbálsz menekülőútvonalat találni és vagy gyorsítva vagy satuzva, kifarolva kerülöd el az ütközést, minthogy az alapopció a motorháztető legyen.
mondjuk ehhez azért tapasztalat és nagyfokú figyelem szükséges. sajna a bringások jórésze kóvályog, mint gólyafos a levegőben.
amúgy pont, hogy oda vagy kötve a pedálra, az tud segíteni, hogy ügyesebben kontrolláld a bringát.
-
varsam
őstag
Sziasztok,
Cube bringák kapcsán van valami nemzetközi garancia érvényesíthetőség? Gondolkozom, hogy németből rendelnék bringát, de ha baja lenne, nem tudom vihetem-e magyarországi Cube forgalmazóhoz vagy sem?
Cube Analog 29 lenne a kiszemelt, 600€-ért adnák. (Egy korábbi kifutó modell miatt érdeklődtem, ami fent volt a webshopon, írták, hogy nincs, aztán erre mondtak egy 50€-val olcsóbb árat.
Megvan az új melóm, szóval most már jöhet az új bringa
[ Szerkesztve ]
-
Roni2011
csendes tag
válasz #48525824 #64912 üzenetére
Félre érted! Nem állok meg előbb! De nem is dőlök be a kocsi elé mint egy krumplis zsák! Jó az spd de nem városban,és nem hegyre dombra felfele mikor pörgetsz ezerrel és kifogy a szufla. Akkor hogy csatolsz ki? Én már közel a 40-hez mentem már pár tíz ezer km bringával. Nem kóválygok és nem lődörgök.De mindig volt olyan helyzet (sosem az én hibámból) hogy dőltem és akkor tört mindig valami! Vagy a 20 ezres Sigma lámpa mehetett a kukába ,hol a fékkart tört le. Egyén függő ez is. Én nem tudtam megszokni sosem és ezért is cseréltem, még mielőtt valami komolyabb bajom lenne!
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Pttypang #64893 üzenetére
"Inkább ültetnék fel valakit egy olcsóbb kerékpárra kezdésnek, majd ha tetszik neki és komolyan gondolja, azt eladva, venni egy általad említett ársávban mozgót"
Ez tök jól működik, ha van egy (helyileg) közeli ismerőse / haverja aki tud és akar neki segíteni. De ha csak magára és az internetre van bízva, akkor ez már nem biztos működik. Ugye lehetséges verziók:
a) vesz újat 100k-ért, rájön bejön neki, eladja max 50k-ért, vesz másik újat 300k-ért. Elköltött 350ezer Ft-ot
b) vesz használtat 50k-ért, amit kb. ennyiért tud eladni. Ez elvileg szép és jó, de egy full kezdő nem fogja tudni megmondani, hogy a kiszemelt bicikli tényleg ér-e 50k-t. Lehet vesz 50k-ért, rákölt még 50k-t, hogy legalább használni tudja, és végül eladja 20k-ért, de újat már nem vesz mert a kedve is elment az egésztől. -
#48525824
törölt tag
válasz Roni2011 #64918 üzenetére
nincs azzal semmi baj, ha valaki nem érzi komfortosnak, hogy be van csatolva a lába, de pl. dombra felfele, pont, hogy segít a pedálkötés, mivel tudsz húzni, sokkal hatékonyabban tudsz mászni.
nem tudom elképzelni azt a szitut, ahol patenttal bedőlsz a kocsi elé, patent nélkül meg nem. főleg ha elüt.
-
Integrale
veterán
válasz #48525824 #64920 üzenetére
"nem tudom elképzelni azt a szitut, ahol patenttal bedőlsz a kocsi elé, patent nélkül meg nem. főleg ha elüt."
Reflexbol felfele emeled a labad egy kicsit, majd lerakod abba az iranyba, amerre dolsz. Akinek nincs begyakorolva reflex szintre a pedalkotes oldasa, az elborul a doles iranyaba.
"Bad reklám is reklám too"
-
Solad
őstag
válasz Roni2011 #64918 üzenetére
Pont hegyre es dombra fel jon az igazan jol hogy ne fogyjon ki a szufla
Szamomra pedig teljesen ugy tunik, hogy ha dolsz az csak a te hibad, nincs meg a megfelelo felkeszultseg a pantentpedal hasznalatahoz.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Byk01
senior tag
"Szamomra pedig teljesen ugy tunik, hogy ha dolsz az csak a te hibad, nincs meg a megfelelo felkeszultseg a pantentpedal hasznalatahoz."
És hogy lehet megszerezni a megfelelő felkészültséget a patentpedál használatához anélkül, hogy éles helyzetben használnám? Tényleg érdekel, nem támadó jelleggel írtam.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
Metacska
aktív tag
Merida Juliet-ről (2014-es) vkinek személyes tapasztalata, vagy folyosói pletyka?
-
Runner_fxr
Ármester
válasz balintka #64904 üzenetére
Azért az egyszerűbb suntour villák között is van különbség, egy XCR 32-es becsúszókkal azért már nem olyan rossz. El lehet vele kezdeni a hegyikerékpáros sportot. Nyilván nem egy komoly darab ez se, de már nem olyan takony nyúlós fos mint a legolcsóbbak 28-as becsúszókkal. 150k körüli montikban már inkább ez van, de egy 60-80 ezresben tényleg nagyon hitvány a villa.
Crytec210: Szerintem van némi félreértés, én nem azt mondom, hogy egy 60k-s bringa nem jó alap dolgokra, aki abszolút kezdő és azt sem tudja akar e hosszabb távon bringázni, annak teljesen jó egy ilyen is. Aszfaltos utakra, melóba járni rövidebb, közepes távon, esetleg jobb minőségű földutakra. Viszont itt most egy rendszeres, tényleges hegyi kerékpározásról volt szó. Itt már felmerülnek olyan szerkezeti elvárások egy kerékpárnál, még abszolút kezdő szinten is, amit egy belépő 60-80k-s monti nem tud teljesíteni. Az alapvető biztonság szempontjából, és hogy legyen benne élmény is, ne csak nyűg, 150k a minimum egy hegyi kerékpárnál. Tulajdonképpen Te sem hegyi kerékpározol, elmondásod alapján aszfalton használod, esetleg jobb minőségű földutak. Akkor miből gondolod még is, hogy jó lehet normálisabb terepre, ha nem is használod ott és nincs is viszonyítási alapod jobb bringákhoz képest? Nekem ez a problémám ezzel.
Cathfaern: Múltkor behoztak hozzánk egy balesetes trekkinget, elütötte egy autó, mind a két kereke kuka és a sárvédők is összetörtek. Ezen kívűl ránézésre jónak tűnt, se a váz se a villa nem tűnt sérültnek. Meg lettek fűzve az új kerekek, de amikor beraktuk a hátsó nem igazán volt középen, pedig tutira középre lett centírozva, abban nem volt hiba. Mint kiderült, a váz hátulja kicsit eltekeredett. Alig észrevehető, semmi sérülés nincs a vázon. Még egy kicsit jobbra centíroztam a felnit és így már középen van a vázban, de ettől függetlenül a probléma nincs megoldva. A kerékpár jobbra húz. Nem jó az egyenes futása. Na most egy kezdőt simán át lehet verni egy ilyen bringával. A másik egy régebbi monti volt aluvázzal, fel lett újítva, majd amikor a kormánycsapágy cserére került sor, kiütöttem a csészéket a vázból és akkor láttam, hogy belül már két helyen is el kezdett repedni a váz és felfut egészen a fejcső tetejéig, de ott takarta a csésze, alig észrevehető kívülről. Kuka a váz. Ilyeneket simán be lehet szopni, ha használtat vesz egy kezdő.
-
Because
őstag
igazán szimpatikus a srác: [link]
-
6030D
Ármester
Úgy, hogy elmész, valahova, és gyakorolsz, mint mindenki gyerekkorában, amikor megtanult biciklizni. Ott se mondta senki, amikor törölgette a véres térdét, hogy inkább sétálok, mert ez veszélyes.
Bármilyen út/park megteszi, ahol nincs nagy forgalom, de bicikli út is már majdnem mindenkinek a 10 km-es körzetében megtalálható.
Ha odáig meg nem érzed biztonságosnak, akkor táskában magaddal viszed az SPD pedált meg egy 15ös villást vagy imbuszt, platformmal kitekersz, ott meg 3 perc alatt átszereled. Esel, kelsz a füvön, aztán haza.Solad: +1
Köves felfeléken ezerszer van olyan, hogy a sima pedálról elemelkedik a cipő, vagy még rosszabb, ha megcsúszik a sáros talpa, mert előtte toltad mondjuk. SPD-nél nincs ilyen. (csavaros platform más tészta, itt sima pedálokról volt szó)Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Because
őstag
jut eszembe ugyanitt kíváncsi lennék a patentpedálos megoldásra: [link]
-
Byk01
senior tag
Nem tudom, hogy olyan helyzetben, mikor az ember háta mögött már van több tíz év biciklizés, mennyi idő a berögzült reflexeket átírni. Nem ugyanaz a helyzet, mint amikor megtanultál biciklizni, egyrészt mert gyerekként könnyebben "huzaloz be" a szervezet bizonyos mozgásfajtákat, másrészt meg nem egy kialakult reflexet kell átírni, hanem egy még meg sem lévőt kialakítani.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
6030D
Ármester
válasz Because #64930 üzenetére
Triálozni nem patenttal megyünk, mint ahogy DH-zni se outival, nem?
Byk01: igen, nehezebb tanulni felnőttként, de azért lehet. Automata váltós kocsinál is rárúgsz először párat a fékre, aztán megtanulod. De ha abban a kerékpározási környezetben, amiben használom a kerékpárt több pozitívumot ad a patentpedál, akkor nem fogom nem használni azért, mert néha eldőlök vele.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
skristof
tag
sziasztok
KTM outi vázas városi "öreghölgy"-emen cserélnék féket, weinmann 810es van rajta, szóval hosszú benyúlású kell
ezt a Longust néztem ki, jókat írnak róla.
az lenne a kérdésem, hogy a jelenlegi, szintén weinmann fékkar is cserélendő ilyenkor?
illetve mitől függ, hogy 150es vagy 160as bowden kell? (új bowdent mindenképp tennék)köszi
-
JackFeryll
őstag
Keresel egy 0 forgalmú utcát és kiold-belép hajtás közben. Ezt kell ismételgetni sokszor amíg legalább valami alapfokú biztonságérzeted nem lesz.
Volt már olyan helyzet amikor le kellett mennem az útról és a murván a hátsó elkezdett kicsúszni és simán visszaemeltem lábbal a helyére.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
jójó csak eszembe jutott, hogy ezt is be lehet gyakorolni
-
Roni2011
csendes tag
válasz Because #64936 üzenetére
Szerintem nem lehet begyakorolni! Ha vészhelyzet van akkor ösztönös mozdulatok jönnek ( le akarod tenni a lábad) Hogy gyakorolsz be olyan helyzetet amire még álmodban se gondolsz hogy veled történik meg! Én magamból indulok ki! 35 év bringás beidegződést nem tudsz kitörölni. A mai felgyorsult világban nincs olyan hogy te előre meg tudod mondani hogy mi fog történni két perc múlva mondjuk előtted, és már készülsz a kicsatolásra. Biztos az én hibám is de én nem tudtam ezt megszokni,és szerintem nem baj az hogy ha leírjuk ezt hogy azért ennek a a pedál használatnak vannak ám igen komoly veszélyei(a barátomat a mentő vitte el a minap mert eldőlt mert hirtelen nem tudott kicsatolni)
-
Because
őstag
válasz Roni2011 #64938 üzenetére
tőlem messze áll a dolog... edzéshez, a teljesítmény fokozásához megértem, de ahol igazán veszélyes, a városi közlekedés nem látom értelmét, ki a fene akar a betontömbök között cakkozni és miért kell két piros lámpa vagy gyalogos között az az előnyös felhúzás
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz skristof #64939 üzenetére
Ezek túra gépek, nem outi, attól nem lesz valami outi, hogy kos van rajta... Igen szerintem cserélj fékkart is, egy rendes rejtett bowdenest sokkal kellemesebb használni. Bowdennek outi bowden kell ha cserélsz, más a vége mint a simának. A weinmann karba viszont sima kell ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
Solad
őstag
válasz Roni2011 #64938 üzenetére
És mi az ösztönös mozdulat? Hogy leteszem a lábam. De nem tudom mert ott van előtte a pedál. Taposópedálon is van egy extra mozdulat, mégpedig a leemelés. na ez gyönyörűen helyettesíthető a boka kifordításával.
Én nem tudom begyakorolni ≠ nem lehet begyakorolni.
Azt fogjuk már fel, hogy nem kell két perccel előre készülni, mozdulatok gond nélkül beidegződéssé fejleszthetők. Gátat csak az egyén koordinációs és mozgástanulási készségei szabhatnak neki.Nem egyszer volt hogy az erdei úton kerültem gebasz szituba és ugrani kellett a bringáról, amire nyilván nem tudsz készülni, mégsem maradt a lábam a pedálban soha.
(#64924) Byk01: a fene sem tudja, én elkezdtem használni, eleinte odafigyelve a dologra, aztán szép lassan berögzült. De teszem azt görgőn vagy fal mellett állva maga a mozdulatsor begyakorolható.
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
#48525824
törölt tag
válasz Roni2011 #64938 üzenetére
veszélyhelyzetre is fel lehet készülni előre, fejben. szerinted a tekesek meg kommandósok miért gyakorolnak be bizonyos szituációkat rengetegszer. pont, hogy vannak olyan dolgok amiknél máshogy kell reagálnod, mint az ösztönös reakció és ezt be lehet gyakorolni. ugyanez van a fék nélküli fixinél is, hogy az elején ösztönösen húznád a féket vagy abbahagynád a pedálozást. ezt ha nagyon akarod, kb. egy nap megszokni. utána már "vészfékezésnél" is ösztönösen nem az jön, hogy lesatuzod a gépet, hanem más lehetőséget használsz ki.
-
6030D
Ármester
válasz Roni2011 #64938 üzenetére
Szerintem meg be lehet gyakorolni. És nem a vészhelyzetben gyakorolsz, hanem előtte. Ugyan olyan mozdulat, mint amikor nyúlsz ujjal a fékért. Ott se úgy tekersz, hogy az ujjad a féken van mindig.
Annyira be tud rögzülni, hogy a városi rohangálós pedálommal is sokszor úgy állok meg, hogy a sportcipőt eltekerem a műanyag platformon.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #64893 üzenetére
Ez nem is off tulajdonképp,hisz kerékpározással kapcsolatos pro-kontra érvek ütköztetéséről szól.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
-
dbala
tag
válasz Dark Archon #64947 üzenetére
Nincs vonóhorog és 4 ajtós, ezért csak a tető jöhet számításba.
-
-=Sziszi=-
aktív tag
Sziasztok!
Modernebb acél vázakba amik gyárilag 1" villa megy elfér egy 1 1/8 " villa megfelelő csapággyal? Gondolom nem. Ha ahead szárat akarok, akkor marad az átalakító, de az meg nehéz. Akkor már inkább valami szép könnyű pipastucni. Létezik 1" nyakal karbon villa?
Vélemény?
Üdv: Szisz
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs