- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Mobil flották
- Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz IMIIKE1998 #74646 üzenetére
Én amikor 7végén Debrecenben voltam felajánlottam h. elmegyek reklamálni veled...
-
zoli03
őstag
válasz samspade #74649 üzenetére
1. A másik oldalra tekerd ki, hogy mennyire feszül/laza, de kép alapján hosszúnak tűnik. A boltban biztos nem vágták méretre, az sok munka.
2. Én nagyon hamar megszoktam a széles kormányt. Ha csak nem ergonomikus a markolatod, akkor hiába tekergeted. Először a kormányt kéne megfelelő szögbe állítani, elsőre valószínűleg nem lesz kényelmes, sőt, másodikra sem. Ha ergonomikus markolatod van, akkor a kormány beállítása után állítsd be. Vágni nem vágnék belőle (főleg sokat), ez hajlított kormány, ha jól látom. -
samspade
csendes tag
válasz zoli03 #74653 üzenetére
1. Ha a másik oldalra fordítom a kormányt, akkor még bőven engedne a fékcső, mondjuk kell is neki, de szerintem lehetne ez rövidebb is. Amúgy ezt nem a gyárban vágják méretre és töltik olajjal? Vagy egyen csőhosszak vannak és ugyanaz a méret kerül a legkisebb és a legnagyobb vázra is? Ami mondjuk a kicsi vázon nagy, a nagy vázon meg feszül?
2. Szerintem hozzászokok majd a széleshez, csak egy hét alatt még fura ez a tíz centi különbség. A markolat nem kimondottan ergo, de nem is egy sima henger. Kicsit domborodik és rücskök vannak rajta. Elfordítottam kicsit, így talán jobban a markomba simul.
A nyerget vízszintbe állítottam, a kép szerintem csalóka, ezzel is, meg a magassággal is játszottam sokat, plusz közben mentem egy-egy 5 km-es kört. Így tűnik kényelmesnek. Bár azt nem mondom, hogy végleges a beállítás, hisz először el kell szöszmötölni vele egy darabig, míg a legjobb pozíció lesz. Menet közben derül ki, mi kényelmes, mi nem.
(#74650) kacsyx Igen, azt hiszem akkor is Te írtad, hogy jó ez a Cube A kormányból nem szívesen vágnék, végső esetben cserélek. Láncvilla védőt mindenképp szeretnék, meg majd sárvédőt is.
-
SOAD19
addikt
Sziasztok!
Kérnék egy kis szakvéleményt tőletek.
Lecseréltem a hajtásrendszeremet, ami a következőkből áll:
Két új lánctányér: Shimano Deore FC-M590 48, 36
Fogaskoszorú: SRAM PG-950 9 seb.
Lánc: Shimano Deore (CN-HG53) 9 seb
Patentszem: KMC CL566R 9sebességes lánchoz.A szerviztől, ahol összeszereltettem, kértem, hogy a hátsó váltót is állítsák be. Mikor mentem átvenni a bicajt, akkor mondta a srác, hogy nem tudta a váltót tökéletesre beállítani, mondta, hogy talán a SRAM fogaskoszorú miatt. A hétvégén a hegyekben (Miskolc) voltam egyet tekerni, és eléggé ugrált a lánc a fogaskoszorún, terhelés alatt a fogaskoszorú közép táján. Most fejre állítottam a bicajt, és nagyon úgy tűnik, hogy a patentszem lesz a ludas, mert ahogy a fogaskoszorúra ér, akkor ugrik, pattan egyet.
A kérdésem az lenne, hogy mennyire volt jó ötlet a SRAM fogaskoszorú megvétele a Shimano rendszerbe? A patentszem elméletileg jónak kellene lennie a leírás alapján: [link]Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
-=RelakS=-
veterán
Lengőkar csapágyat hogy kellene karbantartani?
Pár hete elkezdett nyiszogni a gép, mintha két műanyag elem nedvesen egymáson súrlódna. Jelenleg a lengő láncvilla csapágyát gyanúsítom elsősorban.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Toomy
senior tag
-
SOAD19
addikt
Elméletileg igen. Az előbb linkeltem is a gyári oldalt, ahol azt írják, hogy kompatibilis Shimano és SRAM 9 sebességes lánchoz is.
Holnap szerintem visszanézek a szervizbe, hátha találunk megfelelőbb patentszemet. Akkor a hajtás kombinációval nincs probléma, lehet így vegyíteni.Köszi a választ!
Amúgy élveztem a hegyi bicajozást (alföldiként...), főleg lefelé persze, mikor volt, hogy bőven 40 felett repesztettem le. Felfelé is jó volt mondjuk, szeretem a kihívásokat.
[ Szerkesztve ]
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz samspade #74649 üzenetére
A fékvezetéket visszavágathatod ahol vetted,a kormányból és simán levágtam 2-2 cm-t egy görgős vágóval.2x gondolkodj,1x vágj.Sok sikert a bringához,szép!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zoli03
őstag
válasz -=RelakS=- #74657 üzenetére
Kiszeded a csavart, kipattintod a porvédőt, mondjuk féktisztítóval kipucolod, megzsírzod, aztán összerakod.
-
unravel
őstag
vótmá? [link]
¯\_(ツ)_/¯
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Pttypang #74648 üzenetére
Nem tehetek róla, nem olyan típus vagyok, aki keveri a balhét, én a kulturált megoldások híve vagyok, főleg, hogy hiába vagyok 18, 14-nek néznek, annyira "fiatalnak" tűnök.
Facebookon amúgy elkérték a blokk fényképét, elvileg "kivizsgálják" az ügyet és jelentkeznek.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz SOAD19 #74656 üzenetére
sram patentszem nálam kicsit szorult shimano lánccal, nem is tudtam kézzel összepattintani, csak fogóval.....aztán 'összekoptak', utána jó volt, de az első 1-2 száz km-en elég nehezen fordult a patentszemnél a lánc.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
veterán
válasz IMIIKE1998 #74665 üzenetére
Tul sok energia, hogy elengedjen az ember egy ilyet, ha eleg nagy az osszeg..
Everybody lies.
-
SOAD19
addikt
válasz rétisün #74666 üzenetére
Eredetileg a lánccal együtt vettem egy pár patentszemet, egy olcsóbb, talán Sunracet (ezt ajánlották olcsóbb alternatívaként). Csak selejt lehetett, mert eleve nem lehetett normálisan összepattintani, nem ugrott teljesen a helyére. Használat/terhelés után, persze helyére pattant, viszont ekkor derült ki, hogy megugrik a lánc, így le akartam szedni az új láncot, hogy ne koptassam el a kopott hajtással. Persze, szét már nem jött, csak fogóval. Mikor megjöttek az új alkatrészek, akkor a szervizes srácnak mondtam, hogy egy patentszemet is kérek (nem akartam a Sunrace-t visszarakni). Gondolom, az a normális, ha kézzel is könnyen szétszedhető a patenszem(a régit másodpercek alatt szétpattintom)?!
(#74667) joysefke
Köszi! A következő vételnél utánanézek. Bár, akkor gondolom, úgy lett volna értelme, ha két XT-t veszek, amik hasonló mértékben kopnak adott idő/km alatt?!
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
6030D
Ármester
válasz SOAD19 #74670 üzenetére
Nekem gyárilag Sram mtb sor volt, KMC lánccal, Shimano váltók+hajtással, semmi baja nem volt.
Most a sor 70 %-a Sram, 30 %-a Shimano , Deore lánc, és nincs baja, beállítható, csendes.joysefke: én most fogok venni új sort+láncot, hogy ha a mostani eléri a 0,75-öt. Egy volt versenyző/szervizes sráccal beszélgettük, hogy milyen áron lehet rendelni külföldről (durván 12 euro a Deore, 18 az XT), arra azt mondta, hogy a 3 Deore lánc időben cserélgetve többet el fog menni, mint a 2 XT, és a hajtás is jobban jár vele. Minden esetre nekem a KMC X10 2500 km után már elkopott (meg is ette sor alját, azért feles...), a Deore meg 1500 felett jár és még bírja (úgy, hogy már a "kopott soron" kezdett, ugye). Ár/km-ben eddig jobb a Deore, úgy nézem.
Sornál ugyan ezt a javaslatot kaptam, ha nem 10 euro a különbség, akkor jó az SLX is.Esetleg valakinek tapasztalata? (3x10, mtb)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz samspade #74649 üzenetére
66 centi széles kormány egy trekkingbe szerintem túlzás, hacsak nem borzasztóan széles a vállad. Vagy kicserélteted a kormányt, vagy tudom ajánlani a csővágót!
Igen, hosszúnak tűnik a cső, ha behajlítod teljesen a felső csővel párhuzamosan a kormányt mindkét irányban, akkor az a szabály hogy nem szabad ezt a mozgást gátolnia a csőnek, de lazának sem kell maradnia.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz kw3v865 #74636 üzenetére
Tapasztalatom szerint a 27,5"-nek merev vázas bringában nem sok értelme van egy 29"-el szemben. Én inkább a 29"-et javasolnám. A gepida rugát kihagynám, próbáltam egy ilyen gépet 29"-es kerékkel, nem győzött meg a geometria, eléggé parasztbringa fílingje volt. Inkább egy nevesebb gyártótól válassz.
Méret szempontjából lehet inkább egy 23"-at választanék, de mindig érdemes a geometria táblázatot átböngészni, mert nem egyformák a csőhosszok. Elképzelhető, hogy lesz olyan amiből a 21"-es lesz a kényelmes. -
gergo5991
őstag
Van itt valaki aki már tesztelt olyat hogy mtb vs outi, ugyan azon az útszakaszon hasonló körülmények között mennyi átlagidőt tud menni?
-
Hali!
Én 9-es rendszerről beszéltem, 10-esnél nem tudom mi a helyzet, de 9-es rendszer mellett a Deore meg az XT lánc között alig van árkülönbség...
XT: http://www.bike-discount.de/de/kaufen/shimano-xt-ultegra-9-fach-kette-cn-hg93-114-glieder-25369
Deore: http://www.bike-discount.de/de/kaufen/shimano-deore-alivio-tiagra-9-fach-kette-cn-hg53-257253Tehát a legolcsóbb német boltban 11,90EUR mindkettő (3800Ft)
[ Szerkesztve ]
-
szebe
őstag
válasz gergo5991 #74676 üzenetére
MTB-vel 1:56:23 [link]
Outival 1:42:19 [link]Igen, a montis idő 3 éves, és van benne egy minimális kitérő is, míg a tározónál elmajszoltam egy csokit.
Egyébként ezen a körön frankón kijön a különbség. Hosszú egyenes szakaszok, ahol csak tempózni kell. Normális út, normális bringaút, picike szint, nagyon kevés forgalom."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Jester01
veterán
válasz gergo5991 #74676 üzenetére
Emelkedőn nem sokat segít, síkon szerintem kb. 15%-al lehet gyorsabb. Attól is függ az mtb milyen gumival van és hogy mennyire mersz csapatni. Kavicsfelhordásos, kanyargós, huplis vagy egyszerűen csak ismeretlen szakaszon valószínűleg óvatosabb leszel az outival.
Jester
-
Abban a német tesztben amit láttam elég jelentős különbség volt a Deore meg az XT lánc között élettartamban...
itt a teszt:
http://www.bike-magazin.de/komponenten/ketten/test-2011-mountainbike-ketten-im-dauertest/a6062.html[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
azon gondolkodtam outival mondhatni sík terepen meg-e lenne a 30 feletti átlag tempó. Ujonnan sikerült 26km/h-es átlagsebességet nyomnom mtb-vel sűrű dombos úton 30km-en át tartva. Itt nem is az hogy annyira az időre mennék csak érdekelne mennyire lehet tempósabban menni egy outival, meg-e éri beszerezni eggyet.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz Jester01 #74679 üzenetére
2.25ös gumim van, mtb-vel első fél nélkül kanyargós erdőben csapatom 35km/h-al persze azért kanyarban lelassítok valahogy
Outival amúgy csak a rendes úton szeretnék menni ahol az autók is, szóval nem ilyen tanyasi utakon. Van mikor csak erdőhöz van kedvem, de van amikor elmegyek bicajozni és azt veszem észre hogy terepre nem is hajtottam, és emiatt akarok outit venni, meg hát ha van szabad 8 órám bicajozni akkor nagyobb távot tudjak bejárni mint az mtb-vel
Azt vettem észre, hogy megtettem a munkába a távot bicajjal 50km volt, ledolgoztam a munkában kb 8 órát de úgy hogy végig talpon voltam járkáltam pakoltam stb stb, és hazafele az 50km-es út kb 35 percel gyorsabban tettem meg. Valahogy mindig próbálom reprodukálni ezt a bemelegítési szintet, de kb csak 25km gyalóglás után tudok ennyire bemelegedni hogy csapassam neki rendesen. Amúgy ha eljárok bicajozni kb mindig lihegek, mert egész nap a gép előtt ültem semmi mozgás stb stb.. Kb mint amikor az ember télen kocsival hideg motorral indul el.
Ha elhaladnak melettem az outisok azokkal a vékony kerekekkel, tisztára olyan látványra mintha hasítaná ketté az utat annyira vékony a gumi rajta
[ Szerkesztve ]
-
Van valakinek elfekvőben Rose bikes-os kuponja?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fpeter07 #74685 üzenetére
Nagyon macerás lehet,azonkívül mindenképp be kell iktatni egy patentszemet,melyekkel az a tapasztalatom,hogy a leggyengébb láncszemek lesznek. Valahányszor rámérek a nyúlásmérővel ott van a legjobban megnyúlva ahol a patentszem van.
(#74687) pc360 ...ezt úgy érti,hogy a sor általában 2 rendesen karbantartott és időben cserélt láncot elbír,majd cserés lesz,míg ha 3 láncot használsz alternatívan,akkor akár 3 lánc-élettartamnyit is elbír a hátsó sor.Ez azért lehet mert 3 lánccal,legalábbis az elején olyan mintha folyamatosan új lánccal mennél,így nem koptatod annyira a sort.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
Mivel itt valakinek 500 km-t bírt egy lánc, másnak meg 8-10e km-t, és a két lánc között nem 16-20x-os volt az árkülönbözet, ezért igen, számomra meglepő, hogy ugyanakkor összegből többet is lehet menni Deore lánccal, mégis mindenki az XT-t veszi/ajánlja. Ebike-os árakkal itthon ugyan az a matek, ~16e Ft a 3/2 lánc.
Neked mi a tapasztalatod? Milyen láncod van most?fpeter07: és ha 0,75-ön cserélem mindig? Vagy kicsit előbb?
Hasaggymeg: Shimano láncok pl nem patentszemesek.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Az,hogy ki mennyit megy vele nem igazán irányadó,hisz az nagyon sok mindentől függ.A független tesztek azok már relevánsabbak lehetnek.
Szerk: tudom,hogy a Shimano nem ad bontható patentszemet,szerintem nem is véletlenül van ez így.ugyanakkor ha "vetésforgózól" muszáj beiktatnod egyet.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Amúgy érdekes,hogy nem egyformán kopik a lánc sem,van szakasz ahol beleesik a mérő,máshol meg nem.Én akkor cserélem mikor a 0,75% mindenhol,és könnyen beleesik.Olyankor már néhol szűken,de az 1%-is bele-belemegy.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
TomMusic
őstag
Sziasztok,
Egy pár hete furcsa, "daráló" hang jön ki a biciklimből (MTB, bő 1 hónapja vettem, alig használt állapotban, azóta bő 500km-t mentem vele), valahonnan a hajtás részből. Attól félek, hogy a hajtómű tengelyénél darálódik bent valami, viszont a lábammal nem érzem, hogy akadozna vagy ilyesmi, nagyon finoman lehet tekerni.. Ha első - hátsó váltón közép tájékon van a lánc, akkor a leghangosabb. Váltó beállítás kb. 400km-el ezelőtt volt.
Az lehet, hogy ismét szükség lenne rá, vagy elég lehet egy olajozás/zsírozás? Ez utóbbi esetben mindegy mit kenek a láncra? Illetve a hátsó váltó mozgó alkatrészeit (főleg a feszítő fogaskeréknél) mivel érdemes zsírozni (olajozni?) ?
Nyilván először le kell törölni a dzsuvát, csak nem tudom hogy olaj, vagy zsír, vagy mi kell..
Illetve láttam a neten, hogy ha nem jól van beállítva a váltó, akkor is tudnak fura hangok kijönni.. (ki gondolta volna.. ).Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
pc360
addikt
válasz Hasaggymeg #74691 üzenetére
0,75, 1% blablabla.
Én akkor cserélem, ha már megugrik. Rém egyszerű mérce...
Méregethetném, de akkor se tartana tovább a lánc. Amikor pedig még nem ugrik, minek cserélném? Így hát a láncnyúlásmérő sokmindenre nem jó...
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
veterán
válasz Hasaggymeg #74690 üzenetére
Mert draga a patentszem, a shimano alja kategorianal meg ugyse szedi szet olyan gyakran, az arra erzekenyebbek.
Everybody lies.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #74691 üzenetére
Ezért is csináltam hozzá méterrudat, és ezentúl úgy ellenőrzöm a lánchosszt ^^ Nem biztos, hogy hajszál pontos lesz, de ha ott a 0,75%-os jelzés már beleesik a láncszemen lévő lyuk közepébe, akkor esélyes a csere. A 0,75%-1% közötti rész meg elég nyilvánvalóan látszik
Persze, amíg fent van a bringán, addig tuszkolom bele a nyúlásmérőt is.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Az tényleg rém egyszerű,minden lánccal cserélsz hátsó sort is,rosszabb esetben hajtóművet.Az mennyi,rém egyszerű 40-50-60-70 ezer?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
pc360
addikt
válasz Hasaggymeg #74696 üzenetére
Hajtóművet mi a frászért cserélnék?
És igen, valóban így van. 8 ezer km-enként a kettőt egyszerre cserélem. Új láncot nem pakolok használt sorra. Néha pedig a nagytányért is kicserélem. Ezen nem sokat lehetne spórolni, max több időt elcseszni.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
-=RelakS=-
veterán
Valamelyik nap a következő jutott eszembe:
A fogaskoszorú nem bírja jobban, mint a lánc?
Tehát pl új szettel elmész mondjuk 5000km-t. Itt a lánc már használhatatlan, de a fogaskoszorúban van-e még tartalék.
Felteszed az új láncot, hozzákopik, és azzal még elmész mittudomén 2-3000km-t.Vagy ez nem így működik? Mostanában amúgy én is "vetésforgózok" a láncokkal.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
pc360
addikt
válasz -=RelakS=- #74698 üzenetére
Nemtom, én nem nagyon használom a fogas alsó hármasán kívül a többit, és így eléggé egyszerre amortizálódnak a lánccal (ezért szeretem ezt a kombót: XTR lánc és Deore vagy XT sor). Olcsóbban akkor úszhatnám meg, ha a sor alsó fogasait tudnám cserélni külön (az XT-nél már lehetne), de sajnos árban nem elég nagy a különbség, hogy megérje.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
6030D
Ármester
Igen, ez tényleg jó ötlet. Látom nem ugrott még meg a láncod emelkedőn, vagy kiállva tekeréskor....
Ahogy fentebb írták, költséghatékony is...-=RelakS=-: nekem a kopott soron voltak olyan fogak, amiken az új lánc minden negyed fordulatnál megugrott. Ha ahhoz bekopik az új lánc, ugyanott vagyok, mint a régivel. Mondjuk nem is tudnám használni addig rendesen.
Crytec210: ja, 2 euro egy patentszem, 18,95 euro az XT lánc. Biztos a drágasága miatt nem adnak hozzá, mikor sok helyen tényleg 1000 km-ként cserélik a láncot, hogy ne a fogak kopjanak. Hivatalosan a patentszemet sem szedheted szét, csak 1x, akkor annak ugyanannyi értelme van, mint csapos összerakásnak.
pc360: Nemtom, én nem nagyon használom a fogas alsó hármasán kívül a többit... nekem is ez volt a baj, aztán mondták, hogy elöl nagytányér, hátul minél nagyobb, meg tanuljak meg pörgetni. Azóta nem nagyon használom az alsókat, csak lefelé.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Ukrajnai háború
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Milyen légkondit a lakásba?
- ASUS routerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest