- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jester01
veterán
Nekem úgy rémlik már levezettük a múltkor, hogy emelkedőn az elvégzendő munka leginkább a gravitáció ellenében van és lassan mész, tehát ott például az outi kisebb lég- és gördülési ellenállása pont nem segít sokat. A szenvedéshez meg csak annyit, hogy a montin jellemzően alacsonyabb áttételek vannak, amikkel kellemesen fel lehet menni az emelkedőre. Cserébe az outin nagyobb végsebességhez is van fogaskerék. Ez az elmélet és nekem az eddigi tapasztalataim is ezt mutatják.
Jester
-
pc360
addikt
Pont arról beszélek, hogy ha ugrik, akkor cserélem. Eszerint nyilván megtörtént már velem.
Teljesen mindegy a nagytányér mérete, meg a pörgetés, ha az ember ígyis, meg úgyis nagyjából 3 fogasra van utalva, és a többit szökőévenként használja. Az is mindegy, hogy a legalsó 3-ról, vagy kicsit föntebbi 3-ról van szó. Az egyenletlen kopás nem kikerülhető.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Runner_fxr
Ármester
Szerintem ez nagyon nem jó ötlet. Pláne nem komolyabb hajtásnál ahol 30- nál indul egy sor. A hajtóművön a lánctányérjaid is sokkal hamarabb elkopnak egy lenyúlt lánctól. Én ezt a megoldást senkinek sem ajánlom. Láncot cseréljünk időben, mint fékbetétet vagy külső gumit.
[ Szerkesztve ]
-
Strezi
őstag
válasz Jester01 #74701 üzenetére
Nekem nem ezt mutatja a tapasztalatom
Több év versenyszerű montizás után leptem meg magam egy országúti géppel (2001, Giant Tour edition), és bizony sokkal jobban lehetett vele felfelé menni. Leginkább azért mert merevebb volt és nem volt benne első teló ami nylete volna az energiát. Ugyancsak könnydebben lehet váltani ülve és kiállva tekerés között is, ami hosszabb távon plusz kényelem.
Több ismerősöm váltogatta akkor már montiban a országúti meg a terep kerék szetteket, de azért az országúti bringa csak jobb. Persze lehet hogy csak nekem volt rossz a montim és nagyon jó az országutim
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
eastsider
nagyúr
Sziasztok,
ez milyen lehet? [link]
modnjuk egyre jobban gondolkodom, hogy nem outi (igazabol fitness) kellene, hanem valami ami picit jobban birja a magyar utakat)
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
a gyári pedál a cross kerékpáromon hamar szétment, valami újat vennék..
klasszikus féle pedált vennék valami jó minőségűt(márkát) nem igazán találok nagy választékot..
illetve van több fajta..
(80%ban aszfalton megyek, 20% erdő-földút)sokaknak látok a brinán mostanában ilyesmit:
[link]vagy pedig ilyen klasszikus félét?
[link]nem tudom mi a különbség a gyakorlatban..
illetve az spd pedál mennyire ad nagyobb hatékonyságot?
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
makoss
addikt
Üdv!
A bringám szervízben volt, mert hátsó fogaskerék és lánc is lett cserélve.
Bocs ha hülyeséget kérdezek, de a hátsó váltóműt nem kellett volna letakarítania mielőtt felteszi a láncot?
Tiszta redva...Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz makoss #74709 üzenetére
A görgőket és a lánctányérokat igen. Viszont a kerékpár takarítása nem a szervizes dolga, hanem a tulajdonosé.
A másik kedvencem amikor számonkérik a rozsdás kormányt, esetleg vázat, egyéb alkatrészeket. Sokan összekeverik a kerékpárszerviz és a restauráló műhely fogalmát.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #74707 üzenetére
Én ipari csapágyasat vennék,mert ha rendesen nyomod neki (heti 100-200) akkor hamar meghal minden 10e alatti.Pl.
(#74709) makoss...igazság szerint neked kellett volna tisztán odavinned. Amúgy meg de,szerintem szaki nem úgy adja vissza.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
Nem kezdődött valami jól ez a mai nap. Már reggel sem volt kedvem tekerni a felhős idő miatt, aztán a felfedező út elején lyukra futottam (elhagyatott részen túl sok kutya miatt visszafordultam), és mikor indultam volna haza elkezdett szakadni az eső.
Fent voltam már egy viszonylag magas dombon, ahonnan jó pár bringás ösvény vezet le. Az eső elállt (1 óra várakozás után egy viszonylag fedett helyen), de ahogy a földes útra értem 2 tekerés után blokkolt az első kerék a ráragadó sártól.
Túlzás nélkül a taknyomon csúsztam lefele, mert a meredek helyeken nem tudtam hogy lejönni lábon sem, többször belegondoltam hogy otthagyom a bringát és segítséget kérek v nem tudom. A ráragadó sártól annyira nehéz volt, és annyira csúszott az út, hogy csak vonszolni bírtam magam után. Ha letisztogattam hogy forogjon a kerék 1 fordulat sem kellett hogy ismét blokkoljon.
Végül keresztbe kasul jöttem a leveles részen, mert ott legalább nem dagasztotta a sarat, 3 percenként behalucináltam hogy lapos a hátsó kerék, de nem éreztem hogy tényleg puhul-e mert takarta 3cm sár.
Messze a legrosszabb utam volt, ráadásul mire kiértem az aszfaltra elkezdett szakadni az eső. Hazafele 30 al toltam, hogy hátha nem izzadok ki nagyon, de nem is ázok meg túlzottan. Nem volt nálam a gumibugyi sem a telónak, az is zavart hogy lehet hazavágtam teljesen.
Forrófürdő, forrócsoki, már megvolt, és fel is öltöztem rendesen. Lehet még valamit tenni hogy elkerüljem a holnapi komoly megfázást? Nagyon nem szeretném ha ezután az elcseszett nap után még 3-5 napra ágyba is kerülnék.
A mezőn készült képek a már "letisztított" bringát mutatják, amit egy pocsolya segítségével oldottam meg, úgy hogy a tenyeremmel hámoztam a gumiról a sarat, és próbáltam felcsapni rá a tenyremmel, hogy kissé tisztuljon a hajtás, amin rettenetesen érződött a sok sár. Hazaérve meglepően tiszta volt a lánc, legalább erre jó volt a szakadó eső, kicsit féltem is erősebben tekerni az emelkedőn, nehogy hazavágjam a sok sár miatt.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
veterán
válasz Hasaggymeg #74712 üzenetére
Annyira hamar azért nem
Az pedig, amit linkeltel, szerintem keskeny es sokra nem megy vele.(#74713) trialboj
Kád forró víz, közben teázgass, forró csokizz. Neocitran a durva helyzetre.
Az elso kereknel epp az a baj azzal a sarvedovel, hogy megfogja a sarat, aztan egybeall, nekem ezt a bico megoldotta annyival, hogy fogta magat es letepte az egeszet, ahogy elindultam vele,m mert engem nem erdekelt, en menni fogok vele[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #74712 üzenetére
Ha kisszervizre van behozva akkor illik teljesen letakaritani a váltókat is. És át fújni olajjal. De csak egy lánc, sorcsere miatt, csak a legdzükségesebbeket. Én mondjuk mindig takaritom és olajozom, de elvileg nem lenne kotelezo.
Egyébként a saint pedáloddal mi volt a baj?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #74714 üzenetére
Súlytól nagyon függhet,hisz nem mindegy mekkora erővel nyomod azt a pedált.80+ kilósan elég ha kiállsz,hogy ~100kg körüli erővel terheld.Nekem a "gyári" vagy 3 hónap ~1000km-t tartott.Nejem pedálja immár 3 éves 15-18e km-es és még gyári! Amúgy meg van itt szélesebb is.
(#74713) trialboj...ne izgasd magad,mert a stressz,hogy megfázol rosszabb az immunrendszerednek mint amilyen jó az ilyen utólagos cévitaminszedés.Egy kockás minden kibír!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Jester01
veterán
válasz trialboj #74713 üzenetére
Szegény. Tegnap én is elindultam igaz csak aszfalton. Félúton elkezdett zuhogni az eső, vagy 40 percig úgy szakadt, hogy alig láttam. Telefon meg iratok a mez zsebében voltak, mondom átrakom a nyeregtáskába nehogy elázzanak. Már majdnem hazaértem amikor egy hátranézéskor feltűnt, hogy lóg a táska. Már csak egy tépőzár tartotta a háromból. Vicces lett volna ha pont akkor hagyom el amikor nem csak egy belső meg egy szerszámkészlet bánta volna.
Jester
-
geotigris9
tag
válasz trialboj #74713 üzenetére
Jót dagonyázhattál. Pont a takargatás része miatt nem vonz saras tekerés, persze nem mindig kerülhető ki sajnos. Nyomjál be egy alaposan meleg-vízben is megmosott citromot szőröstül bőröstül úgy, hogy felkarikázod cukorba belemártod kicsit, esetleg friss vajas vagy margarinos kenyérrel. Nálam már volt, hogy segített akkor amikor már a megfázás küszöbén voltam tehát éppen már kezdtem tüsszentei, de még tényleg csak a határán voltam.
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
veterán
válasz Hasaggymeg #74717 üzenetére
Szerintem tolem kapott mar eleget a 6k-s csoda platform pedal, de meg nem vettem eszre, hogy halott lenne, viszont amilyet linkeltel eloszor, olyan az ellensegemnek se igazan kivannek, plane nem fix, anyagában levő tüskékkel, mert az elég hamar elkopik, ha az ember rendszeresen hasznalja, aztan a hajara kenheti az egeszet.
A gyari, a linkelthez hasonlo pedallal az a problema, hogy oldal iranyban keskeny, lelog rola a cipo, ezert alapbol kenyelmetlen, meg polirozod is a hajtokart.Everybody lies.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #74716 üzenetére
Napokra a vásárlás után elkezdett egyik pattogni,megvizsgáltam és picit nagynak éreztem a hézagolást.Utánanéztem a neten,majd szorosabbra állítottam egy hangyányit,mire elhallgatott.Kis időre rá ugyanazt tette a másik,én pedig megismételtem a műveletet a másik pedálnál is,mely szintén elhallgatott.Újabb 2-3 hónap után mintha picit megszorult volna egyik,darabosan mozgott ahogy kezemmel forgattam a hajtókart lánckenéskor.Szétszedtem,pucoltam,zsíroztam és bár szemre nem láttam hibát,most mintha egy kicsit "marna" ahogy forog,vagyis érzik a vázon és hallatszik is az a jellegzetes fém a fémen hang,a pedál meg jó sokat pörög ha meghajtom.Már tapasztalatból tudom,hogy az a pedál melyet megpörgetsz és sokat forog,meg még hangja is van az elindult a kukázás irányába.Meglehet én voltam figyelmetlen a hézagolánál és enyhén túlhúztam,vagy a kontraanya nem volt rendesen megbikázva és tovább csökkenhetett a hézag,de egy 16e forintos pedál csak rendesen kellene legyen hézagolva mikor elhagyja a gyártósort! Bosszantó,mert ez azért nem 2 forintos sz@r.
(#74720) Crytec210...csak példák voltak ipari csapágyasra,nálam meg általában.hamarabb tönkremegy a csapágy mintsem lekopjanak a tüskék.Szerintem különbözik a pont ahol mi egy pedált avétosnak minősítünk.Én is hajtom és hajtottam a rossz csapágyas pedált is,de a tökéletes pedál nem igazán forog 3-4nél többet akárhogy meghajtod,hallani közben meg nem hallod,hogy forog,csak látod.Tiédek még ilyenek?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
geotigris9
tag
Ha valakit érdekel leszek bringás cuccok az Aldiba.
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #74721 üzenetére
Shimano ragaszkodik ezekhez a kónuszos csapágyazásokhoz, pedig én is szívesebben látnék benne egy ipari csapágyat, ami könnyen cserélhető ha baj van vele. A kónusznál az a lényeg, hogy tökéletesen be legyen állítva, akkor hosszú életű is lehet. Mielőtt használatba veszem, kilazítom a csapágyat és megnézem mi az a legutolsó pont ahol még épp nem kottyan, hogy a lehető legkisebb terhelés érje. Így remélhetőleg nem egy hamar lesz vele gond.
-
Agostino
addikt
válasz Jester01 #74718 üzenetére
ha már sztorizunk. nemrég kezdtem el tekerni budapest belvárosában. kálvária tér, kálvin, deák ferenc tér be melóba. odafele nem volt semmi gond sem, visszafelé... amit csak lehet mindent behúzott a nap. egy gyerek elémugrott a párizsi utca környékén, szó szerint. nem tudom mit gondolt, szerencsére nem volt gond. baross szentkirályi sarka sebészetnél, suzukis szarik a farma és kigurul elém. még élek... : ))))
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
makoss
addikt
válasz Runner_fxr #74711 üzenetére
Háát, az a helyzet, hogy ha nem 240 órát dolgoznák havonta, csilli villi lenne a biciklim, meg jutna másra is idő, így sajna nem
De ha én értek hozzá, akkor mikor láncot veszek, fogaskereket, akkor normális helyre rakom nem rá a kosztól alig látszó váltóműre!
Ez olyan mint ha vennék 1 új bútort és a kosszal, szeméttel teli lakásba rakom.Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
Jester01
veterán
válasz makoss #74727 üzenetére
A bútorszállító viszont nem fogja kitakarítani
Van olyan szervíz, ahol az ÁSZF-ben benne van, hogy koszos cucc esetén x forint takarítási díjat számolnak fel, de legalább megcsinálják. Ha előre szólsz, hogy "elnézést, de koszos" akkor talán még bunkónak sem fognak nézni.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
korcsillio
őstag
válasz geotigris9 #74722 üzenetére
Mikortól?Van szórólap hogy mik lesznek?
-
szjoci
őstag
válasz Gézengúz #74730 üzenetére
Olcsóbb valamivel mint itthon (pl.), ha ráérős akkor meg lehet próbálkozni bármelyikkel szerintem. Mondom ezt úgy, hogy pár éve az avid fékeimhez én is valami 4-es vagy 8-as pakkot rendeltem aliról és fogott annyira mint a gyári pofa. Rakok egy voksot a másodikra, annál szebb a körítés
[ Szerkesztve ]
-
HEAHEA
tag
Sziasztok! Megtetszett egy cross kerékpár, mi a vélemény róla, érdemes lehet beruházni rá? Specialized Crosstrail Comp. Azt mondták 1 szezont futott, 1komolyabb bovden ledörzsölödés van rajta, kisebb esztétikai hibákkal a használatból eredendően, nem kell rá költeni, mivel egy nagy generál lett rajta csinálva.
Köszi előre is a segítséget! -
Agostino
addikt
válasz geotigris9 #74726 üzenetére
hát az igazán nagyon nem lenne szép... : ))) and now for something completely different. leadtam a bringát beállítás / átnézés / generálra és ha már ott voltam megkérdeztem milyen nyereg mögé szerelhető csomagtartó szerelhető fel. a monti vázamnak köszönhetően állítólag csak nyeregrúdra rakhatók játszanak. van ezekkel tapasztalata valakinek? jók / nem jók? ki kell valamit találnom, mert a hátizsákom alatt úgy megizzadok hogy rossz nézni is...
[ Szerkesztve ]
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
-=RelakS=-
veterán
GYááá!
Szét akartam szedni a fully lengő láncvillájának a csapágyazását, hogy megkenem fasza lesz, nem fog nyiszogni.
Namármost. Két darab ipari csapágyat találtam, azokat gondolom kimondottan nem kell kenni.
Hanem, ami tengelyre rá vannak szorítva, annak a két végén van 1-1 csavar, porvédővel. Mint kiderült, azok a csavarok nem a rendszert tartják össze, hanem a porvédőt a helyén, így mikor jött szét, nem is kellett volna paráznom.
Hanem. Sikerült úgy meghúznom az egyik csavart, hogy nem mozdul.Kérdés:
Hogy a fenébe távolítunk el egy megszorult csavart egy csőből, aminek mindkét vége csavarmenetes, belül teljesen kerek, és egyik végén sem áll ki belőle semennyi, tehát megfogni nem lehet? A csapágyakba beszorulva meg vígan forog, még az sem hatja meg, ha félig-meddig ráülök a bringára, hogy valami szorítást adjon neki...Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
IMIIKE1998
őstag
-
-=RelakS=-
veterán
válasz IMIIKE1998 #74739 üzenetére
Roncsolás nélküli megoldások érdekelnének
Jelenlegi helyzetnek annyi a hátránya, hogy így az egyik oldalon nincs porvédő kupak. Merthogy sikerült becsavarnom anélkül, és így szorult meg a nyüves
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Runner_fxr
Ármester
válasz makoss #74727 üzenetére
Ha tiszta olajsár volt a görgőd és arra rakta az új láncot, az valóban igénytelen munka. Mint már írtam a görgőket és lánctányérokat mindenképp tisztítani kell csere előtt. A többi koszt már nem a szerelő feladata eltávolítani. Ha kisebb vagy nagyobb szerviz van akkor természetesen alaposan áttisztítom a váltókat és olajozom is, vagy szét is szedem ha szükséges. De ha belegondolsz, valaki fizet egy fogaskoszorú cserét, meg egy lánccserét, ami nálunk konkrétan 1600ft munkadíjat jelent, az nem kötelez szerintem arra, hogy patyolatra pucoljam a váltód is a görgőkön kívül.
-=RelakS=-: Forgáspontokat nyomatékkulcs nélkül nem érdemes elkezdeni szerelni.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz -=RelakS=- #74740 üzenetére
Lehet nem használ, de a meleg szappanos víz csodákra képes.(Na meg rozsdára, ha nem törlik le utána. )
-
-
trialboj
őstag
Követem ezt a topikot úgy ahogy, de nem igazán olvastam még olyanokról akik épített pályán mennének, stb.
A lényeg hogy egy közeli erdőben ráleltem egy kicsi épített pályára, arcom leszakadt hogy eddig nem is hallottam róla, pedig 100-200 méterre onnan jártam sokat. Nagyon jól elszórakoztam rajta úgy is hogy a legtöbb ugratót nem mertem megugrani, csak átgurultam, és néha picit elemelkedtem a földtől, tekerni alig kellett, inkább csak okosan pumpálni, testsúly áthelyezni, de eléggé elfáradtam.
A gond az vele hogy elég elhagyatott, van pár ugrató amit teljesen benőtt már a gaz stb.
Arra gondoltam kimennék és megpróbálnám helyrehozni, esetleg összekaparni mellé még pár kisebb ugratót amin erőt gyűjthetnék a nagyobbakhoz.Csinált már valaki ilyesmit? Bringával tudok kijutni, szóval csak kis ásót v lapátot tudok vinni, ami elfér a táskámban, ilyesmivel max a meglévő pályát tisztíthatom ki? Érdemes eső után menni hogy puhább legyen a föld?
Bármi tanács tipp jól jönne, persze majd ráguglizok, és remélem YTon is találok valamit, csak gondoltam hátha volt már innen is valaki hasonló helyzetben."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
-=RelakS=-
veterán
válasz IMIIKE1998 #74742 üzenetére
szerintem inkább veszek valami csavarlazítót ^^
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
veterán
válasz -=RelakS=- #74746 üzenetére
Végre valamire ajánlhatjuk a wd40-et
(#74745) trialboj
Érdemes összeállni haverokkal, fiatal srácokkal, akik ugrálnának, elég lelkesek tudnak lenni[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Agostino
addikt
válasz trialboj #74745 üzenetére
nagyvárad? fogj egy sarlót, köszörűt, pár liter vizet és uccu neki. sarlóval gyorsan lehet haladni és bringával biztonságosabban szállítható, mint egy kasza vagy ilyesmi. vagy nem iszod meg a két liter vizet, hanem teszel bele kb negyed kiló sót, csapott evőkanál mosogatószert, összerázod, lefújod amit nem akarsz ott látni fűfélét, majd vársz pár hetet. fiatalabb növények hamarabb megmurdelnek, az idősebbek tovább bírják, de hát ez már csak így megy.
[ Szerkesztve ]
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
trialboj
őstag
válasz Agostino #74748 üzenetére
Még képet sem toltam fel, honnan jött le várad? Amúgy igen.
Erről lenne szó: [link] Habár itt a melós rész nincs lefotózva, mert ez arra készült, hogy reklámozzam pár embernek, hátha megtetszik nekik, és jönnek segíteni.
A gaz nem olyan vészes, simán ki lehet húzgálni szerintem, a gond ott van, hogy nem olyan kemény a föld az ugratókon. Ezt parasztosan úgy kell megoldani hogy ugrálunk rajta, és jó lesz ?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen