- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Normi™
őstag
válasz maximilian4 #77048 üzenetére
Reszeld le az egyik oldalát egyenesre.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Agostino
addikt
sziasztok
valami bika fényű, akár tölthető ebay-es első lámpát keresnék. lassan óraátállítás, így sem nagyon adják meg az elsőbbséget, de sötétben ezzel a villogós elsővel nem érzem magam túl nagy biztonságban. illetve ez lehet buta kérdés: most már itt vannak az esős, nyirkos hidegebb napok. szokás féket cserélni? ma töprengtem rajta, nyilván ha nedves felületen fog a fék kisebb a hatás, de van erre valami speckó anyagú fékpofa? a kerekek is szinte jéghidegek reggel amikor megyek melóba.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Strezi
őstag
-
Strezi
őstag
válasz maximilian4 #77052 üzenetére
Persze, csak kell egy satu is hogy stabilan be tudd fogni a reszeléshez. Vagy megfogod kombinált fogóval és huzogálod a reszelőn.
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Pttypang #77022 üzenetére
Crytec210: Nem tudom milyen helyeken dolgoztál eddig, de számomra ez elképzelhetetlen, hogy fos munkát adjak ki a kezemből. Sőt előbb csinálok meg egy plusz melót ingyen, minthogy amire megbízott egy ügyfél azt szarul. Például megfogom a bringát és azt érzem lötyög a kormánycsapágy, sok esetben beállítottam úgy is, hogy csak egy váltó állításra hozták be, de nem bírtam elnézni. Vagy ha épp nem volt sok meló, és cserélni kellett egy belsőt, beállítok egy egy kónuszt is grátiszba ha már kivettem a kereket, vagy egy féket. Ezek persze ritkább esetek, ha épp belefér és olyan jellegű a probléma, hogy gyorsan megcsinálom. És az ismerőseim akik szintén szervizesek, hasonló állásponton vannak, csak precíz munkát adnak ki a kezükből.
Az igaz, hogy ha nagyon sok a munka, akkor gyorsan kell csinálni, nem lehet kényelmesen elbabrálni egy-egy bringán, de ez akkor sem mehet a minőség rovására. Ehhez kell a gyakorlat igazán, mert lassan sokan tudnak szerelni, de gyorsan és precízen már kevesen. Nem azt mondom, hogy én mindenhez értek ami kerékpár, de amihez igen, azt precízen végzem. Nem szégyen az sem ha valamiben nem vagy tapasztalt, mindenkinek vannak erősségei és gyengéi. Van pár szervizes haverom és szoktuk egymáshoz küldözgetni az ügyfeleket ha olyan jellegű a probléma amiben tudjuk, hogy a másik jobb, vagy jobban felszerelt ezen a téren a műhelye. Sokkal nagyobb szégyen az, ha olyat vállalsz el amiben nem vagy egészen biztos, vagy nem megfelelőek a körülményeid, aztán szar lesz az eredmény.SSJmeszes, StLui: Azért manapság az internet világában elég sok véleményt olvashatsz szervizekről, utána lehet járni a dolognak. Illetve ha van egy drágább bringád, és bemész egy kerékpárboltba, ahol kizárólag 80-100k körüli alap gépeket látsz, meg alap alkatrészeket, lehet nem az lesz a te helyed, ahol ott kéne hagyni a géped. Persze az, hogy egy bolt tele van drága cuccal, még nem garantálja a szakértelmet, de nagyobb eséllyel találsz ott hozzáértő alkalmazottakat. Beszélgetsz az eladóval, szervizessel, sok mindent le lehet azért szűrni abból, hogy állnak hozzád, mennyire segítőkészek.
StLui: Ha úgy gondolod, hogy elég neked a merev is, akkor mindenképp 29"-es mellett dönts. Viszont fully-ba 120mm-től én inkább a 27,5"-öt ajánlom. Itt már tudsz olyan tempót menni ahol zavaró tud lenni a nagy kerék, és érzed a rugalmasságot is, ami szintén nem tesz jót az irányításnak. Van időd átgondolni, mert vége a szezonnak. Esetleg járd végig a nagyobb bringaboltokat, hátha van valami akciós gép a méretedben. Vagy várd meg a 2017-es évet és rendelj be egy újat. Esetleg egy használt, ha minden okés vele. Hány centi magas vagy?
[ Szerkesztve ]
-
pc360
addikt
válasz maximilian4 #77008 üzenetére
Hogy konkrétan válaszoljak, a témakörben nem hiszem, hogy ilyen létezik, főleg magyarul. Iszonytató munka a gyakorlatot szavakba fordítani úgy, hogy az visszafele is működjön, és up to date is maradjon. Ez tipikusan olyan témakör, ahol a gyakorlat teszi a mestert. Ez nem elméleti fizika, hanem konkrét kétkezi munka. Egy videóból sokkal jobban látni, hogy mi a frászt kell művelni bizonyos alkatrészekkel. Ezek nem feltétlenül leírható dolgok - ezért is említettem pl. a bandázsolást: silabizálja a fene szöveg vagy képek alapján, hogy mit hova és hogyan érdemes hajtogatni... De mondhatnám akár a belső-foltozást is: te le tudnád írni 5 mondatban, hogy milyen trükkök léteznek a rászorultabb külső leszedésére, miként tudod jobb helyre maszírozni a felnin? Nem hiszem. Az ilyet csinálni kell, meg érezni.
Én abból tanultam sokat, hogy haver szervizeshez jártam be folymamatosan, és amit a saját gépen meg lehetett csinálni, azt megtanultam. Ez nem működik máshogy.
Agostino: V-fékekhez vannak puhább anyagú pofák (jelezve is van soknál, hogy kifejezetten wet környezetbe van szánva), de annyival hamarabb is elkopnak, főleg, ha tényleg kapják a (sós) vizet. Tárcsaféknek meg telejesen mindegy az eső, ugyanúgy fog az első másodperc után. Ott a félfémesek amúgy is a jobbak szerintem (ha nem brutál lejtőre szánod, ahol a túlmelegedéssel kell számolni).
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
6030D
Ármester
válasz maximilian4 #77048 üzenetére
Szerintem nagyon kint van az a féktest, gyakorlatilag teljesen ki van tolva a csavart nézve. Gyári a kereked? Olyan, mintha túlsagosan a fék felé lenne tolva az agy, ezért közel van a tárcsa a vázhoz. Ha beljebb lenne a tárcsa, akkor nem kellene reszelni, meg a testet is középen fogná a csavar.
Remélem érthető, amit írtam.
Küllőállítással nem lehet ezt beállítani? Fék felől összes lazít, másik oldal meghúz.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
carl18
addikt
Üdv minden kerékpáros társamnak, pár dologból kérdeznék itt ha lehet.
Én egy kis városba lakok a Tisza-tó mellet, az egyik nagy probléma hogy vannak ezek a centizős autósok (Nem helybeliek) van hogy fül üres az egész város és 20 centire megy el tőlem a visszapillantó, eleinte még úgy tűrtem, de már mostanság elégé dühbe jövők tőle. Teljesen lemegyek az út szélére ha halom hogy jön egy autó és még kajak ö nem tud tisztességes távolságból kikerülni? Persze tudom hogy én kerékpáros vagyok a kishal, múltkor egy 40-el tántorgó centizőst értem be, idegbajt kaptam akkor is Szitkozodtam a kerékpáron ez is megy ha nyomják neki. De persze van ellen példa is, például Poroszló és Tiszafüred között a Kamionos megköszönte hogy felmentem a fűre mikor mikor mögöttem busz jött szembe meg kamion. Úgy valahogy nem éreztem azt hogy én még a kettő közé odaférnékA másik nagy gondom az volna, hogy a hát izmokat hogy lehetne erősíteni? 1 óra esetleg másfél óra biciklizés után egyből össze görnyedek, erős fájdalom lép fel és le kell ülnöm vagy állnom.
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
pc360
addikt
válasz carl18 #77059 üzenetére
Hol fáj olyankor? A combjaid? Mert az még a jobbik eset.
Izomlázad szokott lenni? Menyire nyomod ilyenkor? Milyen géped van?Gondoltam, felteszem ezeket az alapkérdéseket, mert arra, hogy miért fáj valamid, csak úgy nem tudunk válaszolni... A hirtelen fáradás inkább tápanyaghiányt (szénhidrát, ásványi anyagok stb.) jelenthet. A tempótól is függ, hogy mikor zuhan össze az ember. Lehet az 2 perc után is, ha brutál módon mászol. Bár a fájdalmat akkor sem értem teljesen, mert ha sportoltál valaha, akkor lehet tudni, hogy mi az az utólag jól eső izomfáradás, amikor rendesen kihasználtad magad - és az nem feltétlen rossz dolog.
Jahogy hátizmokat! A helyesírásod alapján kicsit eltévedtem... Gondolom hátedzéssel. Hason fekve, de a fejeddel nem felnézve(!) homoríts, és tartsd ki a végtagjaid a levegőben, és ezt a rutint ismételgesd. A pontos mikéntjére biztos találsz ezer megfejtést és módszert a neten, akár gerinctorna keretei közt. + a húzódzkodás se rossz, főleg, ha már megy úgy is, hogy nyak mögé húzod a rudat.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Igyekezz,mert lassan már a bringázást sem fogom ajánlani! ...nehéz szülés lesz ez úgy látom,de légy türelemmel,az egész tél előtted áll,majd csak kiforr melyik lesz a befutó.
(#77052) maximilian4 ...első körben a féktest elmozdításával próbálkoznék,1-2 mm elég lehet a boldogsághoz.
(#77059) carl18...ott a poroszlói hídon vagy 5 éve a nejem,az autóktól húzódva úgy lement egy fitnesz bringával az új,magas és frissen odapakolt aszfaltról a mellé szórt murvára,hogy berepült a bokorba és szinte belement a kormány a hasába.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz carl18 #77059 üzenetére
Sajnos Magyarországon még mindig, az egy főre jutó bunkók száma kettő, ez az arány talán csak romlott az évek alatt, de semmiképp sem javult. Én azért nem tudom már ezen felhúzni magam, mert sajnos azt kell mondjam a kerékpárosok sem különbek. Tisztelet a kivételnek mindkét oldalon. Úgy összességében a magyar közlekedési morált a primitívség és a kivagyiság jellemzi. Teljesen mindegy mivel közlekedünk.
Budapesten közlekedem kerékpárral már elég régóta, itt például a nagykörút talán a legdurvább. Olyan mint egy dühöngő, mindenki leszarja a másikat, a szabályokat, és iszonyú balesetveszélyes a közlekedés. Ha egy mód van rá, el is kerülöm.
Változtatni ezen csak nagyon szigorú szabályozással lehetne, ahol irdatlan büntiket osztogatnának minden szabálytalan közlekedőnek, akkor talán idővel javulna a helyzet. Mint az ökrök, előbb utóbb a szabályos útvonalon mennének, csak kell valaki aki odab@sz egy jókorát időnként.Nem tudom mennyi ideje kerékpározol és milyen a kerékpárod mérete, típusa, beállítása. Adódhat rossz méretből, helytelen beállításból is a hátfájdalom. Illetve edzetlenségből is. Előbb utóbb hozzáedződsz ha sokat bringázol, de csinálhatsz fekvőtámaszokat és húzódzkodást, az azért sokat tud segíteni és ingyen van.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #77061 üzenetére
Igen, egyre jobban belebonyolódom, jobb volt tudatlanul
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #77056 üzenetére
Bpesten könnyebb talán a helyzet, mert elmész több boltba szervíz ügyben. Gödön lőtávban mondjuk így belegondolva több mint elsőre tűnt, van Gödön az egyik félgőzzel, bejelentkezésre vagy hogy. Van egy felsőgödi nagyon szimpatikus szervízes ember, de csak elég egyszerű bringákat láttam, hozzá visszük most a meglévőket nagyszervízre. Vác nincs messze ott is akadhat 1-2, és Dunakeszin van 2-3 legalább. Na jó majd körbeszimatolok. Illetve ha van valakinek tapasztalat, hogy ezek közül egy fullyt hova vinne az szóljon.
183 cm vagyok és 84-87 cm a belső lábszárméretem, attól függően, hogy koppanásig felütöm e a könyvet
Az M-es Anthem-mel azért elvoltam az alpinbike-os túrákon, az L-es merev 29-esnél meg rögzítve felejtettem az első telót lefelé is, így azt nem számolom a rendes tapasztalatok sorába.
Amiket néztem használt 29"-es fullyt azok 110-120-asok, a 27,5-esek pedig 140 körüliek rugóútban. Próbálgatni kéne, az lenne az igazi. De ahhoz kéne 10-20km egy egy körre legalább. Még volt egy 29"-es fully az Alpin-nál, de az sajna kimaradt, pedig L-es méret
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Normi™
őstag
Az agyon van a tárcsa,semmi köze a küllőkhöz.De az biztos,hogy nem normális,hogy beleér,inkább valami hajlás lesz a dolog mögött.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
veterán
válasz Runner_fxr #77056 üzenetére
A problémám az, hogy nem varjak el, nem igenylik a pontos, normalis munkat.
Sz@rert fizetnek, sz@rt varnak el, a sz@rhoz biztositanak eszkozoket.
Hiaba csinalna meg az ember, ha egyszer nem teheti meg.Everybody lies.
-
Runner_fxr
Ármester
Budapesten arányaiban nyilván több a szerviz, könnyebb a helyzet. Itt tudok ajánlani neked párat, Budapesten kívüli szervizeket nem ismerem.
Neked az M-es valóban kicsi, itt már kizárólag L-est érdemes nézni.
Ha rajta hagytad a lock-ot az első telón és nem tűnt fel, akkor gyanítom nem vagy egy nagyon vadulós típus lefelé. Simán jó lehet akár egy merev XC gép is neked, megfelelően minőségi alkatrészekkel. A fully-t kiveséztük, lefelé gyorsabb, nagyobb élmény. Persze egyáltalán nem biztos, hogy neked erre szükséged van, egyre inkább úgy érzem. Nem véletlenül vagy te is bizonytalan a témában. Rengeteg ember elvan merev vázas XC montival. Persze az is lehet megbánnád, ehhez tényleg javaslom, hogy próbálj ki még legalább egy 140-es AM gépet, és egy 29"-es fullyt 100-120 körüli rugóúttal. Az sem biztos, hogy téged zavarna a 29"-es fully lomhább kanyarodása, és a rugalmassága. Ha nem mész annyira gyorsan, simán jó. Azért azok is jó gépek, olyan érzés mintha egy lovon ülnél. Nekem jobban tetszik a 27,5"-ös fully, mint a 29" fully, de nekem mások az igényeim, ettől még neked lehet jó lehet a 29". Össztelóval a 29"-es kerék elég sok mindent kivasal, és a rugóút is kicsit nagyobbnak érződik mint amennyi. Simán lehet, hogy kezdőként még jobban is tetszene. A negatívumok technikásabb szakaszokon jönnek ki, amikor kanyarogni kell gyorsan. Az sem kivitelezhetetlen vele, csak kicsit visszább kell venni a tempóból.
Crytec210: Akkor szerintem ne dolgozz ilyen helyen, így csak a rosszat tanulod és szokod meg. Keress olyan helyet ahol igényesek a munkára, vagy legalább nem akarnak lehúzni. Megmondom őszintén amikor idekerültem a mostani munkahelyemre, kerékpáros témában nem állt a bolt a helyzet magaslatán. Nagy múltú sí szaküzlet és szerviz voltak, ebben országos szinten is az egyik legtapasztaltabb, viszont a bringa új volt. Gyakorlatilag én hoztam fel a szervizt egy normálisabb szintre, és én tanítottam meg őket sok mindenre szerviz és típusismeret szempontjából is. Ők meg engem a síelős részére. Szóval az sem baj ha valamilyen szinten szabad kezet kapsz. De, hogy szándékosan visszahúzzanak, ez elég tré.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #77070 üzenetére
Bizonytalan elsősorban egy cikkben olvasott mondat miatt lettem: 29-es könnyebbé teszi szerintük a lejtőzést kezdők számára. Másrészt nagyobb a választék belőlük használtban. Harmadrészt csak anyagi okok miatt választanék merev vázas bringát. Sajna éreztem közben, hogy "deszar", csak nem kapcsoltam miért is, leértünk mire rájöttem, hogy lockolva van
Negyedrészt hajlamos vagyok egyre jobb, több extrát tartalmazó valamit venni, ahogy egyre jobban elkap a hév, ezt nagyon szeretném elkerülni. Ezért is hallgattam meg a tanácsokat, és kezdtem nézegetni merev 29-est is (alu lenne az igazi 250 körül XT cuccokkal, de csak karbont találtam 330-ért hirtelen L-es méretben.
A legtutibb az lenne ha egy barátom majd eljönne egy Alpin túrára, egyikünk vinné a merev 29.est, másikunk a fully 29-est, és egy komolyabb lejtőnél visszatekernénk és cserélnénk, majd meg is próbálom ezt összehozni valahogy.Drága vonalon találtam még egyet: Speci Camber Comp 29
Ez ami 620 most éppen
És erre nem mondtatokmég semmit:Lapierre Zesty 480-ért[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
6030D
Ármester
válasz carl18 #77059 üzenetére
Én ezért utálok országúton menni. Sok a bunkó meg béna autós, de azt is tudom, hogy feltartom őket, mert vezetek autót én is. Ma is mentünk egy falusi turizmus kört, elég is volt az országútból.
Edzés: youtubeon keress rá Nino Shurter csatornájára, van egy sorozata, talán Hunt for Glory, ott mutat edzőtermi gyakorlatokat. Elmagyarázza, hogy melyik izmot erősíted vele, és hol használod bringázás közben.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Tanulmányok vannak arról ahogy a túl sok információ nem csak nehezíti a döntéshozatalt,de rontja is azt.Fel kell állítani a kritériumrendszert mely szerint meghozod majd a döntést és ahhoz tartani magad.Pl.monti/fully/karbon/500e alatt+ a szóba jöhető márkák (vagy inkább mi nem jöhet szóba) és a minimális felszereltségi szint mint rugózás/váltók/pöcögtetők/fékek/hajtómű/agyak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #77074 üzenetére
Ehez ismerni kéne a bringákat, kicsit több tapasztalat kéne hozzá, hogy melyikre lenne szükségem, valószínűleg egy 140mm körüli AM, és akkor 27,5-es bringára, vagy egy 110-120mm-es szintén fully CC, XC, maraton, ezt már nem tudom pontosan hogy hívják, de ez 29-es. XT környéki felszereltséggel bármelyik is, ez mondjuk talán már tapasztalat.
A 29-es merev vázas csak a nagyon spórolni szeretnék változat.TayRol: Köszi !
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #77074 üzenetére
Be kell vonni a zasszonyt a döntésbe... aztán lesz belőle Gepida.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
maximilian4
addikt
Minden gyári és minden tökéletes, kivéve azt az alátétet.
Hasaggymeg
Hiába mozdítom a féktestet, a csavar poziciója adott( 1 lyuk van neki furva a vázban), és annak az alátétje ér bele. A féktest tökéletesen elfér. Nem a féktesttel van probléma, hanem a csavar alátéttel. De meg lett reszelve azóta és tökéletes.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Runner_fxr
Ármester
A 29" abban az esetben teheti könnyebbé a lejtőzést egy kezdő számára ha mondjuk 2 merev vázas bicóról beszélünk. Mert azért a nagyobb kerék jobban tartja az irányt, nem ráz majd annyira. Ha össztelósról beszélünk, 120mm és felette, akkor már szerintem inkább a kisebb kerék lesz a jobb.
De itt már egyéni ízlések is döntenek, van aki még fully-ban is kedveli a 29"-et, én nem annyira, viszont mint fentebb említettem, lehet neked meg nagyon tetszene.
Jó az a Lapierre zesty, nincs azzal gond. Át kell nézni szakszerűen. Mondjuk a Ghost jobban tetszik.Egyébként jobban tetszett neked az Anthem mint a merev?
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #77079 üzenetére
Mindenképpen Anthem, de ezen állítható volt az ülésmagasság, az nagyon megnyugtató, hogy simán leengedem lejtő előtt, és gondolkodni, hogy megálljak e a gyorszárral szarakodni, és a merev 29-esen lockolva felejtettem az első telót, szóval könnyű dolga volt az Anthem-nek
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
...vagy egy szép új ágy a nappaliba.
(#77078) maximilian4...értem,de akkor jó sokat jártál már úgy vele,csoda,hogy nem vetted észre!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #77082 üzenetére
Sokáig nem a gyári fékkel használtam. Amióta nem jó a lábam azóta van rajta, de csak felcsavaroztam és kész, eddig nem néztem.
Maxi
-
CaNNa3IS
senior tag
vedd a saját véleményed 70% és a többiekét 30% súlyozással.
Ha most veszel egy jó állapotú jól felszerelt bringát és jó áron, és tegyük fel nem jön be, tavasszal vagy nyár elején még mindig tovább adhatsz rajta bukó nélkül. Nincs benne nagy kockázat.[ Szerkesztve ]
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
merkucyo
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy 5 éves Kellys MTB és az a helyzet, hogy ma már nincs valami fényes állapotban. Ma is gyakran használom rövidebb távolságokra (esténként megsétáltatom a kutyát kb. 7-8km/alkalom) szeretném egy kicsit helyre pofozni.
A legfontosabb talán az lenne, hogy eredetileg 24 sebességes váltó van a biciklin, amit 1 sebességesre szeretnék lecserélni a könnyebb használhatóság és karbantarthatóság jegyében.
Az érdekelne, hogy a fenti beavatkozás egyáltalán megoldható-e és ha igen megközelítőleg milyen árajánlatokra számíthatok munkadíjjal?Válaszokat köszönöm
Vágjátok ki az erdő leghatalmasabb fáját ezzel a kis heringgel !!
-
TayRol
veterán
Kellene egy bringa egy 120 kilós 190 centi magas embernek, 98%-ban aszfaltra. Eddig 26-os kerékkel szerelt valami aluvazas nemtudommilyen bringaja volt, kb 5 kiló súlyú első teloval, ami már új korában sem működött.
Jól gondolom, hogy felesleges neki teleszkóp?
Szeretne valami 28-as kerékkel szerelt cangat, mit nézzen? Gondolom nem a 29-es monti az ő célpontja...
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #77084 üzenetére
26-ost nem szeretnék, az úthenger érzés nagyon bejött, de lehet ez csak pszichés dolog, és nem annyival gördülékenyebb? Ráadásul olyan van, igaz merev hátsóval.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Jester01
veterán
Múltkor annyit beszéltünk az akciós 105-ös hátsó váltóról, hogy vettem is egyet, meg új kazettát és láncot.
Érdemes ezeket most felszerelni, vagy várjam ki a tavaszt a mostani szettel?Jester
-
Én ezért utálok országúton menni. Sok a bunkó meg béna autós, de azt is tudom, hogy feltartom őket, mert vezetek autót én is. Ma is mentünk egy falusi turizmus kört, elég is volt az országútból.
Klasszikus
Az országút olyan mint a terep: tele van gyökérrel[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
Találtam egy jó cikket 27,5 vs 29 témában
"tesztkörön nem produkált időben még 5%-ot megközelítő különbséget sem 29-es és 27,5-es merev bringa, de a nüanszokról igenis érdemes beszélni,"
"attól még nem fog valaki szárnyakat kapni, mert átül egy 29-esre, legföljebb a lejtőn megnövekedő biztonságérzetnek köszönhetően könnyebben fogja tudni tágítani a határait."
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Strezi
őstag
Komfortosabb hosszú távon és jobban tapad felfelé a 29-es amikor nagyon kell
Nem csak lefeléről szól az életMásrészt soha nem fogsz úgy lefelé menni mint a srácok akik tolják a videókat AM bringákkal. Ha csak nem tervezed ausztriai vagy távolabbi bringás utak látogatását, itthon szerintem kis sem lehet használni igazán.
Csak mert mondtad hogy ne kapjon el a gépszíj
Ma kint voltam a vértes cyclocross futamon, és óriási tisztelettel néztem mit mennek merev gépekkel
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
-
fpeter07
veterán
válasz carl18 #77059 üzenetére
Hát súlyzós guggolást, és földön fekve mellemelést szoktam csinálni szezonon kívül. Konditeremben lehet találni gépeket, amik megmozgatják a hátizmokat. A kerékpár nem csak a lábakat veszi igénybe, nem árt hasra és hátra is edzeni. Vagy crossedzésnek pl. futást beiktatni. Futáshoz jó tartóizmok kellenek, amik hasznosak kerékpározásnál is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen