Hirdetés
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
Ma fater elvitte a kocsit így kénytelen voltam bringával menni egy olyan 4 km-et (Már egy hete nem fűlik a fogam a bringázáshoz brutál hideg van) Természetesen jó öreg '75-ös női túrámmal indultam útnak. Először nézem miért ilyen nehéz hajtani Összefagyott a kontra A lánc is meg volt fagyva több helyen össze-vissza csörgött. Na mindegy valahogy oda értem, vissza már alig. Egyből ittam otthon egy jó szőlő páleszt de az se hozott teljesen rendbe... Pedig vastag kabát, vastag kesztyű, sál, sapka, jäger alsó minden franc volt rajtam
-
bunddog
tag
Új betét + új tárcsával hogy is van az optimális bekoptatás?
(#80703) ivana: jaja, jó idő volt/van és lesz holnap reggel
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #80694 üzenetére
Szerintem inkább csak a feeling, hogy koskormánnyal mész terepen és az de jó. Nyilván technikai tudásnak jó, de szerintem túl nagy haszna nincs. Igaz CX-el nem mentem, de országútival igen, és el nem tudom képzelni ezt az üléspozíciót terepen. Nyilván kicsit más a geo, de azért elég hasonlóak.
6030D: Egyébként azon a Salzkammergut-i versenyen van e-bike kategória. Gondoltam rá, jó buli lehet.
-
rétisün
veterán
válasz ShiTmano #80702 üzenetére
ja, már nem akarok venni, csak érdeklődtem október-novemberben úgy kiköltekeztem magam, hogy többször megkérdőjelezték az épelméjűségem amikor meg nézegettem az outi vázakat, ami tetszett volna, decemberre írták, azóta sincs
(#80703) ivana: én is bringával járok melóba, de azért az utóbbi pár napban nem volt őszinte a mosolyom főleg amikor szembe kaptam ma a szelet, még ha csak 1-2 km-en is.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #80706 üzenetére
Krosszpályán sokkal gyorsabb a cx bringa mint a monti.
[link]
Nyilván zúzósabb lefeléken, kövesebb terepen meg lassabb.(#80707) rétisün Én tavasszal fogok kiköltekezni. Persze szerény lehetőségeimhez képest, de nem is nagyon reklámozom mert engem is elmebetegnek néznek.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ivana
Ármester
válasz rétisün #80707 üzenetére
Most vizsgaidőszak van, így egy ideje nem voltam az egyetemen, az Örsig szoktam menni 5 oda, 5 haza. Ezen a héten csak a kerületben mászkáltam, ezt leggyakrabban outival teszem, mert az gyors, de most a tanyabike is gáz, így egész héten autóztam, csak ma hoztam ki a bringát, de kár volt
-
6030D
Ármester
válasz fpeter07 #80700 üzenetére
Mert ha elmennél Salz-ra, akkor nem mennél abban az évben versenyre máshova, nem? Az igen csak pluszos kiadás az egész évhez képest. Amúgy nem is csak a nevezés a drága, hanem az egyéb. Kimenni (valaki pár nappal előbb), szállás, kaja, meg a család+support költsége.
Runner_fxr: nem akartam írni, hogy van e-bike kategória, nehogy sok legyen a célozgatásból. Mondjuk én abból is csinálnék többet. Ha jól emlékszem vmi 30 km-es a kategória. Na lehetne egy 70/2500-as táv, az az igazi "osszad be jól az aksit, hogy végigérj" verseny lenne.
ivana: én ma futni akartam elmenni, de sétáltam kint 5 percet, és már éreztem, hogy ez nem feltétlen lenne pozitív hatással a testemre. Holnap reggel meg tekerés van betervezve (váci CX pályabejárás), hát kíváncsi leszek.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
JackFeryll
őstag
válasz Runner_fxr #80706 üzenetére
A CX munkába járni sem egy rossz választás. Simán elmegy olyan offroad utakon ahová nem vinném az outit. Valamivel több komfortot is ad és majdnem olyan jól használható a városban aszfalton is.
A nagyon casual bringásoknak se rossz akik 60-40, 50-50 és hasonló arányban mennek aszfalton/terepen, de egy trekkingnél sportosabb gépet keresnek. Persze akkor jöhetne a gravel is, stabilabb. Hátránya hogy új és menő kategória és nem nagyon lesz belőle filléres verzió míg CX-ből ez könnyebb.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ShiTmano #80708 üzenetére
Hát nem tudom, ebből a cikkből nekem az jött le, hogy adott pályán voltak olyan részek ahol gyorsabb volt a CX, de volt ahol a monti. Nem havas pályán, meg más lett volna. Illetve én nem azt mondtam, hogy egy normál monti ugyan olyan gyors mint egy CX, mert ez nyilván nem igaz, hanem egy speciális építés. Tehát karbon váz + villa, és ultra könnyű kerekek, pl valami karbon szett. Itt már a súly kb elhanyagolható monti és CX között.
6030D: Attól függ milyen e-bike al indulsz. 400-500Wh-val nem lehet 2500m szintet lenyomni, ha végig eco-ban tekertél, akkor esetleg 2000m-t kihozol belőle, de akkor már majdhogynem tekerhettél volna egy sima xc géppel. Tour-ban 1500-1700 körül vége van a mókának. Vagy veszel egy Bosch Y kábelt, és valahogy a vázra rögzítesz még egy akkut. Ez esetben a 3000m szint is gond nélkül megy. Szerintem azért lőtték be azt az 1100m szintet, hogy egészen biztosan kibírja az akku a végéig.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz JackFeryll #80711 üzenetére
Rosszabb minőségű aszfalton és jobb minőségű föld utakon okés lehet, én a konkrét terep használatot nem igazán értem. Itt inkább a monti vonalon maradnék.
-
JackFeryll
őstag
válasz Runner_fxr #80713 üzenetére
Ha kifejezetten terepezésre kell és nem vonzza az embert a CX versenyzés off szezonban akkor biztos hogy a legegyszerűbb hardtail is jóval sokoldalúbb választás.
-
veterán
Ma azért munkába menet a -8-ban nem volt őszinte a mosolyom, de hazafelé már rendesen kamásliban, egyebekkel felöltözve nem volt vészes, na meg hátszél volt szembeszél helyett, az is hozzátett.
Főleg a normálisabb kerékpárokkal mászkálóktól kérdezném, hogy a levegős teleszkópok is ennyire "nyúlósak" lesznek, mint az olajos társaik, mikor bejön a hideg?
Mert határozottan lassú, nehezen mozdulós lett az enyém, pedig csak egy röpke tíz órát volt kint a minusz nyolctól minusz 11-ig változó hőmérsékletben
Mikor hazaértem, szépen el is kezdett fagyni rajta a pára, de kíváncsi leszek, mennyire lesz kuka a gumi még pár ilyen alkalom után defekttűrési értelemben..Everybody lies.
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #80712 üzenetére
Idézek a cikkből:
"Összességében gondolom kiderült az írásból, hogy inkább hátránynak éreztem a mountain bike-ot"
"valószínűleg én nem fogom többet használni krosszfutamon."Szerinte adott körülmények között jobb volt a cx.
"Illetve én nem azt mondtam, hogy egy normál monti ugyan olyan gyors mint egy CX, mert ez nyilván nem igaz, hanem egy speciális építés. Tehát karbon váz + villa, és ultra könnyű kerekek, pl valami karbon szett. Itt már a súly kb elhanyagolható monti és CX között."
Oké ha nem számít a pénz akkor lehet. Viszont egy olyan monti amit Te írtál többszörösébe kerül, mint egy karbon cx. CX 330ezer környékén nem kapsz full karbon montit, max aliexpressest.
Persze ha egymilkás montival hasonlítod össze akkor lehet a monti a nyerő.
Szerintem van olyan pálya ahol soha nem fog nyerni monti cx ellen, és viszont.
Félreértés ne essék montim van, és elégedett vagyok vele, de nem hiszem, hogy véletlenül ilyen népszerű a cx kategória. Nem beszélve arról, hogy a koskormány a többség számára kényelmesebb.
De nem kívánok erről tovább vitázni, elfogadom, hogy Neked jobb a monti, másnak meg a cx vagy outi fekszik.[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Pttypang #80715 üzenetére
A levegős villa is olajos. Mivel az olaj a csillapításban játszik szerepet, a levegő meg a rugózásban. Amire te gondolsz az a sima rugós, csillapítás nélkül. De rugósban is létezik olaj csillapításos, bár egyre kevesebb. Minden villa mozgása lassul ilyen hidegben, de a sima rugós, amiben csillapítás sincs, általában befagy annyira, hogy szinte meg sem mozdul. Egy rendes nyílt olajfürdős villa a mínuszokban is mozog rendesen, bár némileg azért lassul.
ShiTmano: Adott körülmények között lehet, de más körülmény között? Én nem igazán ismerem ezt a planet x-et, nem tudom ez mennyire jó minőség. Ha már hasonlítunk, akkor valami épkézláb márkát vegyünk alapul. Ezt hogy érted, hogy a koskormány kényelmesebb? Kik szerint? Sportosabb, ez tény, ami kedvez a versenyzésnek, de hogy kényelmesebb, mint egy normál felegyenesedettebb üléspozíció, na azt kétlem.
Nem vitának szántam, csupán próbálom megérteni.
330-ért biztos, hogy nem lehet minőségi full karbon montit építeni, de itt most nem is ez volt a kérdés. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ShiTmano #80716 üzenetére
Bár kétségkívűl több fogás van egy cx koskormányon,közülük egy sem igazán terepre való,hisz valamennyi túl keskeny a terepen szükséges hatékony irányításhoz.Szerintem...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
veterán
válasz Runner_fxr #80718 üzenetére
Azt hittem,, hogy a levwegosben nincs mas, azzal van megoldva a csillapitas is, de akkor nem, koszonom
Everybody lies.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #80719 üzenetére
Amikor 2-2,5 m széles kiszalagozott pályán egymás után van 2-3 hajtűkanyar, akkor inkább előny, hogy nem egy 70+ centis seprűnyelet forgatsz.
Amúgy meg teljesen pályafüggő, lehet mtb-nek kedvező meg cx-nek kedvező pályát is építeni. Az előbbi a hosszú durva lefeléken lesz jobb, a másik a sík sprintekben.
De ugye van homokágy is... ott meg a fat. Ha olyan a pálya, az is dönthet, hogy a 20 m homokon futsz vagy végigrongyolsz 25-tel.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
zoli03
őstag
Runner_fxr azt írta, hogy hobbifelhasználásra jobb az MTB. Nem írta a versenyt, erre mindenki azzal jön, hogy a CX pályán gyorsabb a CX bicikli. Gyönyörű lenne, ha nem így lenne. De itt most hobbifelhasználásról volt szó, nem versenyről, ami nagyságrendekkel több embert jelent. Hobbifelhasználásban semmi előnyét nem látom egy CX bringának, inkább csak kínozza magát vele az ember.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zoli03 #80722 üzenetére
Mondd ezt a feleségemnek,azonnal padlóra küld egy olyan érvvel,hogy:"Ez volt mindig az álmom!"
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
veterán
válasz Hasaggymeg #80723 üzenetére
Na igen, ez egy olyan érv, ami ellen felesleges érvelni.
Ahogy én is elengedtem a negyvenes anyukát, aki duplavállas villás polar-x vázas bicóval járt sík terepen dolgozni. Értelme nincs, erdőbe nem ment, csak menő és kész, neki ez az álma, legalább vicces.
Ofc szervízt szökőévente lát.Everybody lies.
-
rétisün
veterán
én is ismerek olyant, aki 5000 eurós karbon 26.5-ös Scott fullyval jár melóba kb. 4 km-ről, végig aszfalton.....sehová máshová nem bringázik. kint dolgozott osztrákban, megtetszett neki, megvette. igaz, használtan, jóval kevesebbért, de akkor is
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz rétisün #80726 üzenetére
Az szerintem 27.5 lesz. Vannak érdekes emberek, egy szervizes ismerősöm múltkor mesélte, hogy egyszer egy 1,5 millás össztelós Enduro montira kellett kosarat szerelnie, a kormányra. Ezzel járt bevásárolni a nő, és volt a ház előtt egy kis földút is.
Visszatérve a CX-re, szerintem ez inkább egy életérzés. Van akinek bejön ez a racing feeling, amivel nekem igazából semmi bajom sincs, meg azokkal az érvekkel sem, hogy valakinek ez volt az álma. Csak ne akarjuk ráerőltetni az átlag felhasználóra, hogy ez hú de szuper. Vannak emberek akiknek az, de a nagy átlagnak biztos, hogy nem, mert vannak kényelmesebb megoldások is.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #80692 üzenetére
A konkrét bringának én is megkérdőjelezem a valós hasznát, de azért egy CX bringa, irtó király. Egy könnyű monti nem lesz CX, teljesen más vázgeo, más a testtartás, és olyan gyors sem lesz. Jelen esetben, mióta megvan a CX-em, csak azzal járok mindenhová, országúti és MTB helyett is azt használom, kényelmes, stabil, még nagy hóban is mentem vele, egyszerűen imádom.
#80691 Because: Ugyan annyi esély van rá, mint bármely másik gépnél. A gravel-t és a CX-et ne keverjük.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
rétisün
veterán
válasz Runner_fxr #80727 üzenetére
lehet.... ha majd jobb idő lesz, és megint előveszi, megnézem, bár addigra ezt már úgyis elfelejtük
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #80728 üzenetére
irtó király...bár más szavakkal,de mintha nejemet hallanám.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Topuka
csendes tag
Üdv!
Ha át akarom variálni egy bicikli hajtását egy tányérosról két tányérosra, akkor ahhoz mi szükséges?
Nyílván egy első váltó meg egy kettes tányér és ennyi? Nem nagyon vagyok ezzel képbe, de számolgatni akarok. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #80728 üzenetére
Lehet, hogy van egy minimális eltérés hajtás hatékonyságban a CX javára, egy profi XC-vel szemben, de a kényelemben és stabilitásban viszont nem kicsi az eltérés. Mindenki eldöntheti megéri e neki. Nekem nem érné meg, de nem kell velem egyetérteni. Elfogadom, hogy más imádja a CX-et. Engem kicsit se vonz.
rétisün: 26,5 biztos, hogy nincs, az csak 27.5 lehet.
Topuka: Ha egytányérost szeretnél, én cserélnék hajtóművet is.
[ Szerkesztve ]
-
superecneB
őstag
válasz Tothgera30 #80690 üzenetére
Egyik ismerősömnek van ilyen, imádja. Régen országútizott, most 4X évesen már nem bírja a dereka. Erre váltott át, és nem tud betelni vele.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #80732 üzenetére
Az az eltérés valós helyzetben bizony hogy elég sok, megnézel egy amatőr XC versenyt, ahol CX-el is indulnak, az első 3-4 befutó CX-el jön be. Kényelemben megint a CX majdhogynem kényelmesebb, mivel változatos fogáspontokat tudsz kialakítani rajta, stabilitásban pedig megint egy puha CX gumival lehet rajzolni íven, főleg laza talajon, hóban, jégen. Legalábbis még egyszer nem estem, csúsztam CX-el, pedig utóbbi időben kettőt is használtam felváltva. Természetesen földút, erdő, jeges dombok a területe, hegyre, sziklás, köves területen még mindig az MTB az ideálisabb.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
6030D
Ármester
Megvolt a mai pályabejárás, nem volt meleg.
Akit érdekel, minden szombaton 10-től jöhet.
Gugli: Váci cyclecrossMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ivana
Ármester
válasz #27813376 #80725 üzenetére
Szerintem pont a CX az ami ideális túrázásra. Ja én amúgy outival szoktam túrázni Az egyenes kormány szvsz idegesítő hosszabb távon és baromi kényelmetlen, egy fogás van az se a jó, erőt nagyobbat tudsz ott kifejteni, de nem tesz jót a csuklódnak. Semleges az a hood vagy a tanyabike kormány sima fogása.
Az ilyen trekkingnek nevezett rugós villás borzalmakat meg meghagyom a német nyugdíjasoknak -
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #80734 üzenetére
Szerintem nem pont ugyan az az elképzelésünk a terepezéssel kapcsolatban.
Illetve én merev villás montit választanék a telóssal szemben.
Ez itt 9.1kg, ha kicseréled a villát karbon merevre, akkor benéz 9 kiló alá. Így már érdekes lehet egy összehasonlítás.
Nem vitatom, hogy lehetnek különbségek, de itt már eléggé elmosódnak a határok.
A koskormány kényelmét nem igazán tudom értelmezni, nekem százszor kényelmesebb a monti üléspozíció. Az kétségtelen, hogy nem helyes beállítás mellet lehetnek gondok, de ez igaz mindenre.
Ez is egy érdekes gép: [link][ Szerkesztve ]
-
Halkow.
senior tag
Pont a napokban olvastam én is CX-ről. És azt beszélik nem éppen több órás túrázásra lett tervezve.
Trekkingeket ajánják... sokanDe láttam már outit sárvédővel, csomagtartóval és utazótáskával felszerelve.
-
zoli03
őstag
Én tekertem már napi 10 órát is hajlított MTB kormánnyal (15 mm emelkedésűvel) és nem volt semmi gondom (kesztyű sem volt rajtam). Normálisan be kell állítani, aztán semmi gond nincs vele. Szóval egy szarul beállított koskormány ugyanolyan kényelmetlen nekem, mint egy szarul beállított egyenes vagy hajlított MTB kormány.
[ Szerkesztve ]
-
dbala
tag
válasz ShiTmano #80702 üzenetére
Nekem 40 fontot akar a számlához írni mint szállítási költség, ennél a kerékpárnál. És sehogy sem tudok más szállítási módot kiválasztani.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Én féltem,de ez inspiráló holnapra...már csak nejem kell rábólintson,mert picit taknyolok.
ivana...ilyenkor jön jól a szarv.😋
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ShiTmano
aktív tag
Azt nem tudom Én csak vázat vettem, meg pár apróságot.
Amúgy a Bike-discount.de mennyiért szállít komplett kerékpárt?
Mondjuk a 40font sem olyan vészes összeg. Nincs 15ezer Ft.
Nekem DHL hozta a cuccokat, biztosítva is volt.[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #80737 üzenetére
"A koskormány kényelmét nem igazán tudom értelmezni, nekem százszor kényelmesebb a monti üléspozíció."
Nálam koskormány esetén is majdnem montis üléspozíció volt beállítva. Magasra felhúztam a kormányt ötvöztem a felegyenesedettebb tartást a kényelmesebb fogással. Tudom, UFO vagyok.
Ha leengeded Magad mellé a kezed, akkor látod, hogy a párhuzamos fogás a biológiailag természetes. Az egyenes kormányhoz némileg ki kell csavarni a csuklót. Mondjuk Te már olyan régóta montizol, hogy lehet anatómiailag is hozzáidomultál. Vagy csak Én vagyok puha, de montin max fél óra után már zsibbad a tenyerem külső fele, és több bringás ismerősöm is panaszkodik emiatt. Outinál nem volt ilyen. Igaz, vastag bandázst használtam.
(#80743) dbala Akkor Németből még drágább is. Érdekes.
Jó kis videó! Tetszik!
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
Ezmiez?
[link]"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
hegyimorc
senior tag
válasz Tothgera30 #80734 üzenetére
"megnézel egy amatőr XC versenyt, ahol CX-el is indulnak, az első 3-4 befutó CX-el jön be."
Ez inkább azért van, mert akik komolyabban gondolják, azok már megveszik a CX bringát. (Más szavakkal az az első 3-4 akkor is elsők között lenne, ha bringát cserélni a hátulkullógokkal, Inkább az emberen múlik, főleg ezen a szinten)
"Kényelemben megint a CX majdhogynem kényelmesebb, mivel változatos fogáspontokat tudsz kialakítani rajta"
Ezt is sokan mondják, de nekem egy kényelmes fogás volt rajta, meg mondjuk egy másik de az csak azért, hogy amikor az első már nagyon kényelmetlen volt, tudjak valamit változtatni. Ahol viszont kényelmes volt, ott baromi szar volt fékezni. (egy montihoz képest)
OK, én kisgyerekkoromtól eltekintve - amikor még outim volt - csak montin tekerek. Adtam egy esélyt a CX bringának, de nekem nem jött be. Azt viszont meg tudom érteni, ha valakinek nagyon teszik. Tetszett egy-két dolog benne, nincs vele bajom, csak ne nekem kelljen tekerni
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
"As these bikes are shipped unassembled you will require certain bike tools to complete assembly. An allen key set, BB wrench, torque wrench, cassette lockring tool, headset press, hacksaw and fork cutting guide, chain tool/pliers and cable cutters should be considered an absolute minimum.
Ezt darabokban szállítják?! ...úgy már érthető az ára is,hisz még a hajtóműcspágyat is te kell bepréseld.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Battlefield 2042
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- EAFC 24
- BestBuy topik
- Vírusirtó topic
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs