- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Mobil flották
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
belaazallat
addikt
válasz Tothgera30 #88548 üzenetére
7 bárt is soknak találja!120kgra mennyit ajánlanál?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Tothgera30
Ármester
válasz belaazallat #88551 üzenetére
Biztosan izgalmas lehet egy első keréknél történő felütéses defekt után összerakni a megmaradt arckoponya csontokat. Mondjuk úgy 45km/h körül, épp KOM-ra hajtva, kicsi kátyút elkapva. Szóval szó mi szó, csak belenyomnál legalább azt a 7bar-t.
120kg 8,5bar-t belenyomnék (25-ös esetén), de inkább 28-as gumikat használnék. Bár ilyen súlynál nem a gumi szokott lenni a szűk keresztmetszet, hanem a felni, vagy épp a fűzés adja meg magát. De ezzel sok tapasztalatom nincs, vékony testalkatú voltam mindig.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
eeXaa
addikt
válasz kozi1723 #88547 üzenetére
Én biztos nem az agyváltósat venném.... de nagyban függ attól is mennyire akarod dombon, hegyen használni... mivel a pro az arra nem lenne jó. ill. ideális... minél több a sebesség annál jobb...
A simán ha jól veszem ki egy 9sp Deore van, ami neked minimum egy fél élet... szvl, ha valóban bicajozni szeretnél akkor ne a gimik pro-t vedd..
...a fékek közt nincs lényeges különbség...[ Szerkesztve ]
-
geotigris9
tag
válasz CyB0RG #88546 üzenetére
Maxra jó fújni amennyit ír a külső, de az csak tükör sima úton jó. Ami meg itt a környéken ritkaságba megy.
Én felfújnám max. nyomásra aztán próbálgatnám olyan útviszonyok között amin többnyire megyek és addig engednék le a gumikból ami tolerálható "rázás" - "pattogás" terén. Mindenkinek más azért ha tekersz és nézed a gumikat az nem jó ha alattad nagyon belapul a gumi. Valamint az is jó lehet nem egyforma a nyomásra fújod az első és a hátsót általában jobb ha a hátsóban több van kicsivel, ugye azon van a nagyobb tömeg.
(#88547) kozi1723 Shimano és agyváltó.
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
a.sebi
őstag
Elmondom a KTM ről a véleményemet , szigorúan semmi közöm a bringázáshoz , most szeretném kezdeni ! kívülálló , síoktatóként , olyan érzésem van a KTM el kapcsolatban , mint síelésnél a spyder kabáttal , az adomic d2 sílécekkel ! a legjobb cuccok ! de egy csomó balfasz is ezt hordja , használja és ezáltal hiszi hogy ő jó ! Amiket most láttam azok ebben az árkategóriában gyengébb felszereltségűek !
-
ígyvanferi
addikt
válasz jackbacsi87 #88538 üzenetére
Köszi szépen!
-
6030D
Ármester
válasz a.sebi #88531 üzenetére
Ez Karakoram Elite '16?
(#88549) Strezi: én terveztem, de aztán bizonytalan voltam az időben is, egyéb dolgok sem úgy jöttek össze, meg p*nci is voltam sz*pni a sárban. (Ma elég volt belőle.) Sok sikert annak, aki indul. 2 hét, és indul a TOP!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
zack
nagyúr
válasz a.sebi #88558 üzenetére
Nem hinném, hogy bárki is a bringától lesz jó, vagy attól amit hord. A "jó" relatív, mert mindenkinél van jobb. Minden szinten a jobbtól kell tanulni, és úgy lesz fejlődés. Nem hinném ,hogy azért mert valaki vesz egy kabátot, azt hiszi, ő tud. Az, hogy megveszi a jobb kabátot, amit a "menők" is hordanak, az csak pénz kérdés, és nem akar "mellé lőni", mert az tuti jó lehet.
Bringáknál szerintem aki "menő" akar lenni nem KTM-et vesz. Valójában nem tudom, mert nem végeztem közvélemény kutatást a KTM tulajdonosok körében, és nem volt tesztpálya sem, szintidővel.
Ha magamból indulok ki, én azért vettem, mert ez volt a legkorrektebb állapotban, megfelelő felszereltségű, és az ára is jó volt. Persze nagyon tetszett, mert formás, és tetszik a színe is. Azóta még jobban szeretem, mert jó is. Drágák, talán kicsit túl is vannak árazva a többiekhez képest, de mindenki el tudja dönteni, megéri e neki a felár. Aki olyan mentalitású, akit írsz, és van pénze, az vehet bármit, ami jó, pont az lesz róla a vélemény, teljesen mindegy mire ül rá. Nem a tárgyak miatt lesznek ezek az emberek "menők", hanem eleve ilyen a mentalitásuk. Teljesen mindegy mit vesznek.
A Gellért-hegy nem egy túl nagy kihívás. De a rakparton levő bringaútról szerinted hányan kanyarodnak fel az 1 millás gépeikkel? Kigurulnak a sunny boyok, mert süt a nap, és tekernek egyet a városban, csajokat néznek, és látszik hogy ez számukra nem sport, és egy 50e bringa is pont jó lenne nekik, arra, amire használják.
Ezért is van, hogy fent mindenki köszön mindenkinek, aki szemből jön, mert nincs tömeg, lent pedig senki.
Drágább KTM egyébként elég ritka a városban. Talán 5-6db-ot láttam eddig. De aki hülye, az bármilyen bringán hülye lesz, bénázik, és látszik városban is, hogy köze sincs a bringa kezeléséhez. Ghost, Cube, Merida, Scott...Ezekből egyébként sokat látok.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
geotigris9
tag
Azért nem úgy van, hogy mindenkinél van jobb, mert ha valaki valamiben éppen a csúcson van, akkor ott nála abban a valamiben nem jobb senki. Az más kérdés, hogy előtte lévő időben(amíg nem ért fel a csúcsra) nála is volt valaki aki jobb. És a csúcson töltött idő idő véges, mert egy idő után más lesz a csúcson és akkor abban a valamiben ő lesz akkor a legjobb.
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
zack
nagyúr
válasz geotigris9 #88563 üzenetére
Nem az élsportról beszéltem, hanem az amatőr szintekről.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
jjeahh
nagyúr
Srácok! A tubelessesítést elnapoltam, ezért vennék egy pótbelsőt, mit kell néznem, mire kell figyelnem, hogy találjon a montimba? 29", 2,25-ös Schwalbe Rapid Rob külsőim vannak ha ez számít.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #88565 üzenetére
Szerintem pont arra amit írtál
Hogy 29 es felnire menjen, és legalább 2.25-ös szélességet támogasson, az nem olyan ritka. Illetve ha van választék kérhetsz olyat ami esetleg ellenállóbb lehet a defektnek Schwalbenál talán ez már alap egy 1500-2000 belsőnél. Na meg a szelepre, olyat válassz amihez van kézi pompád és fel tudod fújni, ha defektvédelem megadná magát, nevenincspuszta határán
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
CaNNa3IS
senior tag
A lényeg, hogy ha presztás a felnid akkor presta szelepest.
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
belaazallat
addikt
válasz Tothgera30 #88553 üzenetére
Már tekingnél is úgy kellett vadászni a gumikat, hogy 6bárt bele lehessen tolni aszfaltra(valamiért 5,5-nél többet csak kivételesen kevés gumi bír.)
Viszont outin 7,5 bár elég még nekem is 25-ös gumival. Nem mindig tudom kerülni a kátyúkat, meg évente egyszer kerülöm a Balatont, a "minőségi" úton.
Szerk:
Eddig nekem csak küllőkkel és a fűzéssel voltak problémáim, nem felnikkel, de mióta shimano r500-as kerékszettem van, azóta ezek a problémák is megszűntek.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #88566 üzenetére
Kösz, szétnézek, ha valami nem tiszta jövök vissza . Presta-schrader pumpa szempontból tökmindegy, mert van átalakítóm, bár schrader fele hajlok a Slime miatt, mert ki akarom próbálni, ahogy elnézem a presta szelepes belsőköt komplett ki kell szedni, hogy bele tudjam önteni a zöld csodatrutyit
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ivana
Ármester
válasz belaazallat #88568 üzenetére
Sokszor nem merik ráírni mert az egyszeri user rárakja valami olcsó felnire, feltolja 6-ra és bereped a felni oldalfala. Ez olyan, mint a tanyabike gumijaim 3.5 bar van rájuk írva, rendes alu felnivel (635-ös beretta alu, szimpla falú de használható) 4.5-5 baron megyek vele mert érezhetően jobban gurul, kanyarodik ezen a nyomáson.
Outin a jó felnik, mtb-n a kicsi nyomás miatt nem probléma ez. -
trialboj
őstag
Ismerősnek kellene segítenem városi bringát választani. Elég szűk a keret, tehát vagy használt, vagy decás bringa lenne(hiperről sikerült lebeszélnem).
Elvárások, hogy városban óvatosan bringa úton el lehessen vele kerekezni 5-10kmes távon, esetleg munkába járás. 90-100 kilót kellene mozgasson
Na most erre szerintem minden bringa képes, de azért érdekelne, hogy ezeknél a típusoknál mire érdemes figyelni főleg használt esetében.
Illetve van ez a decas, a külföldi oldalukon jóval több értékelés van, egész vegyesek, többnyire csak az abroncsot szidják, ami nem akkora gond (azért azt csak ki lehet cserélni viszonylag olcsón)
Még annyit hogy ezeknél a modelleknél a szín határozza meg hogy női f vérfi? Ez most női mert barna?
Köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ivana
Ármester
válasz trialboj #88571 üzenetére
Női amin át lehet lépni, és nem kell hátul átlendíteni a lábad, férfi aminek rendes felső csöve van. Igazából elég mindegy ilyen felhasználás esetén, én pl. női csepelt használok most, mondjuk lehet váltok férfire, de csak azért mert építek egy másikat, meg a női abból kicsit rövidebb.
Ennyiért csepel budapestet lehet és kell venni újonnan, alternatíva nem nagyon van. Létezik női és férfi verzióban is.
Hasonló bringákat laikusoknak nem ajánlanék használtan, mert használóik általában bringa analfabéták, még a belső csere is szervizes művelet. Épp ezért akinek sok defektje van, mert sokat megy földúton annak sokkal jobb szokott lenni a bringája mert többet látja a szerviz, de általánosan elhanyagoltak ezek a városi gépek.
[ Szerkesztve ]
-
r.levente75
addikt
Javítsatok ki, ha nem így van, de én úgy emlékszem, régen voltak kevlár erősítésű outi külsők, 19mm széles, amiket 12 bárig fel lehetett dudálni és ezt annak idelyén rendszeresen meg is tettük. A 10 bár volt a minimum.
Ma már ilyenek nincsenek? -
soultrapp
senior tag
válasz Hasaggymeg #88576 üzenetére
29"
-
andrisbandi
őstag
válasz nismoka #88578 üzenetére
Én is csak addig vettem presta szelepest (kb dupla áron) a montiba, amig meg láttam egy pesti bringa szervízben, ahogy 8-as fúróval átlökte az új karbon felnit a szaki
- Nem kellett semmit kérdeznem, minden leolvasott az arcomról, és válaszolt is;
"Autó szelepest akar a tulaj, és egyet értettem vele."【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
trialboj
őstag
Összegyűjtöttem a bátorságom hogy nekifussak egy avid fék olajcseréjének. Nem volt annyira rossz, de elég nyúlós volt.
Ezen videó alapján csináltam Kb mindent pont úgy ahogy leírt, a végeredmény mégis 1-1ben ugyan olyan szar, mint volt. Persze ezt felfoghatnám pozitívumként, mert a videó alatt a komentek csak nyavajgások, hogy ennél nehezebb dolog nincs, meg egyszerűbb shimanora váltani stb.
Mind a két oldalon mikor kifele húztam a bubikat, már nem jött több, nem értem hol hibáztam ekkorát. Nincs valami megoldás hogy esetleg megpróbáljak kicsit javítani rajta anélkül hogy újrakezdjem az egész műveletet? Pl csak a karnál kivenni a csavart, és tovább kínozni a vákum technikával hátha kijön még valami?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
eeXaa
addikt
...nemtudom azt vágjátok e de már a pro team-ek is mennek az egyre vastagabb gumik és az egyre alacsonyabb nyomás felé.... gondolom ez nem lehet véletlen... ha jól tudom az is beigazolódott hogy a vékonyanyabb gumi magasabb nyomás éppen lassabb mint az ellenkezője.... persze van egy optimum tehát nem szabad a ló túloldalára sem esni.... ezért ajánlott a gumik oldalán feltüntetett értéken belül fujni...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz nismoka #88578 üzenetére
Én óvatosan nagyobbítanék lyukat egy vékony,könnyített felnin. ...bár montinál talán nem gond.
(#88579) soultrapp ...kényelmesen nagynak találtam a hézagot a nyeregcsőváz és hátsó gumi között,mely a Cube-nál híresen szűk.Akkor biztos a gumid lehet valahol 2.1 alatt...vagy az újabbaknál már hosszabb a hátsó 3szög?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nismoka
addikt
válasz Hasaggymeg #88584 üzenetére
Montinál már csináltam párszor WTB és Mavic felniken, nem volt gond soha. Mavic crossride-nál meg nincsen rá szükség mert gyárilag van benne szűkítő amit ki lehet pattintani.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #88584 üzenetére
Mondjuk azért fúrkálni a felnit, hogy a presta helyett használj autó szelepet szerintem elég ökörség. A presta tartósabb, jobb megoldás, ha meg autó szelepes pumpa van csak akkor úgyis ott van mindig az átalakító az egyik szelepen nálam.
-
soultrapp
senior tag
válasz Hasaggymeg #88584 üzenetére
2.25" a külső!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Itt a trutymó betöltése miatt akarják cserélni.
(#88588) soultrapp...akkor szerintem hosszabb a hátsó 3szög,enyémnél elég kevés ott a hely.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
DJ. Ru$y
félisten
Sziasztok!
Szeretnék bringát venni, nincsenek rá millióim (sajnos), így egy Cube Aim Pro (2016) került a célkeresztbe, van valakinek esetleg tapasztalata a bringával? Olvasgattam véleményeket, de korábbi évjáratokról vannak inkább vélemények.
Meg szabad venni ezt a márkát, típust? Mivel MTB tudom, hogy terepre ajánlott, de egy kis aszfalttól sem sértődik meg ugye?
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
geotigris9
tag
Nálam is volt már tágítva outin a lik (Még a negatív élmény a kontival ami indokolta /korábban írtam róla/ lényegében szét tört a francia szelep minden fizikai behatás nélkül.) a praktikus ok még, hogy minden átalakító nélkül lehet benzinkútnál pumpálni bele ha szükséges.
Én a szöges ellentétét tapasztaltam az autószelep sokkal tartósabb és ha tönkre megy a szelep simán cserélhető. (Bár soha életben nem kellet cserélni sehol sem semmilyen keréknél ami autóssal volt szerelve.)
Valamint ha valaki trutyit akar tölteni a belsőben sokkal egyszerűbben tudja kivitelezni mint a franciánál.
Én nem tapasztaltam, hogy jobb lenne a prestás. (Talán néhány grammal lehet könnyebb ha ez szempont.)(#88564) zack Én általánosságban beszéltem, bár benne lehet az élsport is, de nem csak sportra értettem akármi másra.
(#88590) DJ. Ru$y Meg szabad venni ha nem zavar, hogy népbringa már és minden 4. bringás kockul.
De én biztosan ha aszfaltra vennék montit (mert úgy látom az jön be neked hiába nem az az ideális bringatípus oda) tehát aszfalt lenne a fő használati terület nem terep. Rögtön cserélném a gumikat és valami jó slick gumit vennék rá.[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
-=RelakS=-
veterán
Sigma Data Center.
Na, mondom, tervezzünk utat, mert csak.
Kattintok a térképbe: An error occurred during routing. Please check if a barrier is blocking the route.Szóval a legutóbbi frissítéssel úgy tűnik, valamit nagyon elk ... rontottak...
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Úgy tűnik megoldódott a KMC lánc dilemmám.Ilyen volt bringámon vásárláskor,ami némileg magyarázza tartósságát.XXSP van rajta és az annyira tartósnak bizonyult,hogy rávert ~1,5e km-t a HG95-re és úgy tűnik ~3e km-t a KMC X10-93-ra melybe most éppen beesik a mérő 0,75% része.A gond csak az,hogy így akkor a KMC sem jobb semmivel a hasonló árú Shimanonál,sőt,ráadásul az első ETP típus nálunk nem is található.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
liszkai_davi
csendes tag
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, mivel teljesen fogalmatlan vagyok, hogy mi az amire figyelnem kell egy kerékpárvásárlás során, így gondoltam megkérdezem itt, hátha kapok egy kis útbaigazítást.
Megvenném életem első kerékpárját, amit 99%-ban aszfalton használnék, munkàba járni, néha pedig 15-20 km-es távokra, kb. 75.000 ft lenne rá. Ti mit ajánlanátok ebben a belépő kategóriában? -
Runner_fxr
Ármester
válasz Strezi #88421 üzenetére
Köszi! Majd meglátjuk mennyire tudok hozzászokni.
trialboj: Viszonylag sokáig kell kiszívni a levegőt, főleg alul. Van amikor már nem jön semmi, és egyszer csak megint jön egy csomó. Türelmesnek kell lenni.
Egy másik jellemző probléma pedig az, hogy kicsit puha marad a fék, mintha kevesebb lenne benne az olaj. Ezt meg túltöltéssel lehet orvosolni. Ki kell venni a bleed blocker-t és egy picit meghúzni a fékkart, hogy kijöjjön egy picit a dugattyú, majd alulról még egy kis olajat átnyomsz rajta. Ha esetleg túl kemény lett, mert nagyon kitoltad a dugattyút, akkor csak annyit csinálsz, hogy felülre visszateszed a fecskendőt és alul meg egy kicsit visszatolod a dugattyúkat és kijön a fölös olaj.
Ez egyébként Shimano-nál és a Tektro-nál is előfordul, hogy érzésre puha marad a fék ha nem töltöd túl. -
TayRol
veterán
Srácok, tudja valaki, hogy melyik a Tisza-tó körüli kerékpárút legkönnyebb 10-15 km-e? 4 éves gyerekkel mennék, és még csak ennyit bír kényelmesen.
Ezt meg csak úgy.
-
TayRol
veterán
válasz Hasaggymeg #88597 üzenetére
Szeretem. Nem vagyok hardcore user, Pécelre és környékére csapatni tökéletes.
Viszem magammal szerdán a cangát Szilvásváradra és környékére, kíváncsi leszek, ott mik a lehetőségek...
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz szjoci #88577 üzenetére
Kösz az infót
Más: ma borús esős idő volt felénk, de kit zavar . Igazából én még mindíg nagyobb élménynek tartom az esőben-sárban dagonyászást, mint a "jó" időben tekerést
Ha sok a mobilnetes és zavar valakit, csak szóljatok rám és ezután linkelek
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
geotigris9
tag
(#88595) Runner_fxr Ez hasznos volt.
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Mobil flották
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- GoPro Topic
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- World of Tanks - MMO
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs