- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
-
simonjoe
őstag
Köszönöm!!
Az a baj, h olyan pánikszerűen jönnek a dolgok a kocsival kapcsolatban. Felébredek és bekattan az "Úr Isten!!", erre nem emléxem, h mikor volt javítva-cserélve-megnézve. Azt mondta a Zasszony, h ez már beteges!
Na, menjünk koptatni, szép az idő. Szeged, Alföld az irány, ha belefér és a nejem meg a kutya nem lesz nyűgös, akkor fel északnak utána, és a szlovák oldalon haza. Ez is lesz vagy 600km.Joe
-
Pfiucska
aktív tag
válasz bandus #292945 üzenetére
+tobbiek
Tavaly Rodoszon megusztam ezt a dolgot, elfogadtak a revolutos kartyamat, viszont oszinten kicsit spúr vagyok csak ezért egy hitelkártya koltsegeit fenntartani. Masik topicból van az infó, hogy kibocsátás 7k, éves díj 7k, havi díj 0,5k…
Podgoricaban meg a legolcsobb autotarsasagok - februar vegere - 4napra 7k-ert adnanak mar autot 25-ert mar normalis octavia, stb van..
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
macilaci78
nagyúr
válasz Pfiucska #292954 üzenetére
Tőlem is kértek hitelkártyát, kiderült, hogy a sima dombornyomott VISA kártyát hívják hitelkártyának.
Nem vonja le a kauciót, csak befoglalja az összeget, a végén ha minden rendben, leveszi a foglalást. Szóval legyen meg a fedezet, de ennyi.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #292955 üzenetére
Avis a norvégoknál, illetve National Kanadában nálam is sima debitet terhelt be (azt, amivel fizettem, Revolut), nem kértek specifikusan hitelkártyát, pedig azt írták mindenhol, meg adtam is volna.
-
-
brumi1024
veterán
Indokolatlan kulcsok versenyén a BMW display kulcsra rálicitálva:
Ez akkora, de funkciójában nem több bármelyik kulcsnál. -
Pfiucska
aktív tag
válasz macilaci78 #292955 üzenetére
Kozvetiton keresztul azt irja, hogy jo a debit.
Sajat weboldalon mar azt h kell a credit.Direktbe foglalva persze olcsobb lenne, meg a korabbi rodoszos tapasztalatom alapjan mondanam h elfogadjak majd ugyis a revolutot, mivel lesz mibol lezarolnia, de nem szeretnek pofara esni.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
őstag
válasz focvis #292961 üzenetére
Ja, sajna nekem is ezért van hitelkártya is. Elég fehér fekete mindenhol a credit card. Az hogy 99%-ban jó ettől függetlenül a debit attól még jól meg lehet szívni valahol a legrosszabkor. Mondjuk a bankom inkább szív velem, minden hónapban fizetik az 5k cashbacket, és 8 év alatt soha nem maradtam le a befizetéssel, nem volt rajtam ezen bevételük. Mondjuk ennek ellenére sem lenne credit cardom ha nem kellene autóbérlésekhez.
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #292960 üzenetére
Ugyanaz a kulcs oldalról, oldalra kerültek rá a gombok. Elöl biztos nem fért el. Egyébként sehova nem tudod rakni/semmit nem tudsz csinálni vele az autóban, ülésérzékelő alapján van “gyujtás”, beülsz és simán rakod D-be/R-be, nincs indítás, nincs leállítás.
Nem szórakoztak amúgy, a Performance változatot adták, 300 kW, két motor, 80 kWh környéki akksi. 390-es rangeről indultunk, 20 fölötti kicsivel a fogyasztás, annak ellenére, hogy 60 fölött nem igazán megyünk.
-
-
szőröscica
addikt
Ezek a telefontukrozeses mokak sem garanciak sajnos az auto idotallosagara. Asszony rengeteg sziv mostanaban az O3-ban a Carplay-el, miota iOS17 van, kb minden masodik frissites utan nem hajlando parosodni a telefonja a kocsival, hiaba felejti el es tarsitja ujra, nem mukodik.
Nekem meg a 16 van a telefonomon, azzal semmi gond, nem is merem feltenni a 17-et.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz szőröscica #292966 üzenetére
Normális telefont kell használni.
-
macilaci78
nagyúr
válasz brumi1024 #292963 üzenetére
Szerintem nem csak az autó nyitásához való vészkulcs van benne, de elegendő hely lakáskulcshoz és a kerékpárzár kulcsához is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
polonic
félisten
válasz tboldi #292969 üzenetére
Az autó sara is lehet, hogy nem műkszik. Pont a VAG csoportos autókról és S22-ről van szó. Gugli szerint az autó gyártónál van a labda. Rá lehet keresni a neten.
Egyébként van almás és mikrobis telefonom jelenleg egyszerre. Úgyhogy ez alapján mondom a véleményem, hogy szerintem az almás egy nagyon korlátozott buta telefon.
-
tboldi
nagyúr
válasz polonic #292971 üzenetére
Nekem meg az a véleményem (ami ugye senkit nem érdekel ), hogy kinek mi. Nem kell lehurrogni egyiket sem, használja mindenki azt, ami az igényeihez, felhasználási szokásaihoz legjobban passzol.
Csak a poénra szerettem volna rákontrázni, hiszen Munez is hasonlóval szívott a közelmúltban.
-
szőröscica
addikt
-
szabonagyur
félisten
válasz szőröscica #292974 üzenetére
SCROSS CP ugyanez, de AA is, amikor a telók frissülnek akkor random megy, most épp megy a CP.
Nekem az vált be, hogy indítás és mielőtt rádugom akkor megvárni, hogy betöltsön a rendszer, pluszban kéziféket sem engedem ki, így mondjuk 10ből 9szert most jó.
Bár nyáron volt 1,5 hónap amikor sehogy sem akart menni. Scross rendszere akkor nem is változott.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
brumi1024
veterán
Polestar rövid vélemény:
Kereshetőség érdekében Polestar 2 Long Range AWD, az extra Performance pack nélkül (tehát nincs Brembo fék, Öhlins lengéscsillapító), 300 kW, 740 Nm, 82kWh akku.
Összességében tök jó autó. Igényes, “Ikeás” beltér, 23000 bérbeadott km után sem zörög/nyikorog sehol semmi, kompakt kategóriában pedig az anyaghasználatra sem lehet panaszkodni, sőt. Menni biztos jól megy, de ezt kipróbálni nem a sarkköri norvég utak a legalkalmasabbak. Regeneratív fékrendszere pillanatok alatt megszokható, első perctől fogva nem használtam az üzemi féket. Játékosnak nem mondanám, kanyarban/kiforduláskor forszírozva minimálisan, de hirtelen indul meg a fara, majd elöl ráhúz, és elég direkten helyre rántja (bekapcsolt ESP mellett, van egy sport állás is, nem próbáltam). Körforgalmak “visszafordító” része általában nem takarított, így ort tükörjég van, ott meg-megmozdul, és cukin jelzi a műszerfalon, hogy éppen csúszik. AWD-je jól működik, nagyobb havas parkolókból is különösebb erőlködés nélkül kijött, bár ez jó részben a zseniális VikingContact gumik érdeme.
Belső rendszer gyors, könnyen használható, Android alapú, navija Google Maps. Műszerfal viszonylag egyszerű, de Google Maps térkép ott is kint van. CarPlay van, Android Auto nincs (miért?), előbbi csak vezetékes. Egy apró probléma volt a rendszerrel: talán a második órában elsötétedett a kijelző, resetre nem reagált, 15 km vezetés után egyszer csak működött. Nem lenne baj, de ilyenkor klíma marad azon amin volt, ülésfűtés/kormányfűtés szintén, illetve navigáció célpontot sem lehet állítani (de a korábbi útvonalat mutatja a vezető előtt). Ilyen esetekre a 12 voltos akksi lehúzását javasolják, csomagtartóban kárpitot kell bontani hozzá.
Méretben az XC40 platform korlátozza, csomagtartó nem nagy, az autó maga is rövid, szóval 100%-ig nem Model 3 ellenfél. De csomagtartó legalább hatchbackesen nyílik. Hátra csak lőrés jutott, nagyjából semmit nem lehet látni ott, így kell a kamera a parkoláshoz. -
simonjoe
őstag
válasz bitpork #292957 üzenetére
...tisztelettel kérek elnézést, csak átsuhantunk.
Lett egy valamivel több mint 500-as karika.
Zsámbék-Lajosmizse-Kecskemét-Békéscsaba-Hvásárhely-Szöged-Mórahalom-Soltvadkert-Solt-M6-Zsámbék
Fogyi BC szerint 4,8 valós 5,1
Csabán és Soltvadkerten sétáltunk egyet. Kicsit szomorú vagyok, mert az ötös út tiszta szmötyi sáros volt, így már az út elején a szép tiszta autó pfújj lett!Joe
-
GIJoe
addikt
Sziasztok, tanácsot, és leginkább útmutatást szeretnék kérni.
A költségek miatt is, mint lehetőség felmerült bennem hogy a munkába járós kisautót
el kéne gázosítani. Hol kezdtem az előre tanulást, mire figyeljek, 3 hengeres benzines kisautó lenne az áldozat (Nissan Pixo) -
barnam_
nagyúr
válasz GIJoe #292981 üzenetére
Szerintem egy 4-5 liter között fogyasztó kisautót nincs értelme átalakítani. Beleteszel x mennyiségű pénzt de mire abból előny lesz...
Számold ki mennyit spórolsz havonta a benzin és LPG közti árkülönbséggel. Vedd hozzá mennyibe kerül átalakítani, és kiderül hogy mikortól fog kevesebbe kerülni a munkába járás.
[ Szerkesztve ]
-
válasz tboldi #292973 üzenetére
Faternek a nironál a szervizben sem tudták megcsinálni, hogy menjen az mi note 8
Az én mi note 7em ment vele, aztán reseteltem a telót és jó lett
A tipo ment zökkenőmentesen note 7 és 10s-el is
A seat telefon tartó megy mindennel is[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #292976 üzenetére
Fura ez egyebkent. Hyundai nem valogat, megy mindig. Annal a vezeteknelkuli CP csak akkor “bugol”, amikor valami zavarja a frekvenciat, akkor elmegy a kep, a hang meg atmegy bluetoothra. De egy kepernyo kikapcs-bekapcs megoldja. A kedvenc funkcio (csillag gomb) amugy is a kepernyo kikapcsolasra volt beallitva, ugyhogy nem kell erte nagyon kommandozni
eGolfban 20-bol 1-szer nem indul el a vezetekes Carplay, most az meg lett fejelve egy vezeteknelkulisito adapterrel (oridzsinal medincsajna), egyaltalan nem lett rosszabb az arany tole. Ugye mivel ez vezetekesen kommunikal alapbol, ezert itt a zene se megy, ha nem indul el a CP. Szerencsere a gyari navi a muszerfalon mutatja a terkepet ilyenkor is. -
radi8tor
MODERÁTOR
Őslakos Degeci [link] #tiktokalert
⭐ Stella
-
-
-
Mauzes
őstag
Sziasztok, nagyon laikus kérdések, kérlek nézzétek el. Most tervezek használt autót venni, max 4-5 éves korig nézek Hahu-n. Ami érdekelhet és van rendszám, azt megnézem JSZP-n is. A tulajdonosok számával kapcsolatban lenne kérdésem a hozzáértőktől:
1. Ha egy ilyen fiatalabb autónál az látszik, hogy volt mondjuk 4-5 tulaj, azaz legalább évente mindig továbbadtak rajta, abból következtessek arra, hogy valami gebasz van vele, vagy ez akár normális?
2. Ha egy hirdető azt írja, hogy 1. tulaj, miközben JSZP legalább 3-at (vagy többet) mutat, akkor jól gondolom, hogy nagy valószínűséggel az eladó át akarja verni az érdeklődőket? Azért fura ez, mert a JSZP nyilvános, és közben nem takarja ki a rendszámot, így esetleg az jutott eszembe, hogy ennek az esetnek talán lehet valami speciális oka is.
3. Amikor JSZP-n a futásteljesítményi adatok között van egy olyan dátum, amit semmi rögzített esemény nem jelez (pl. műszaki vagy eredetvizsga), és kötelező biztosítással érintett sérülsée sem volt, akkor ott milyen esemény során kerülhetett felvételre ez a km óra állás?[ Szerkesztve ]
-
-
szabonagyur
félisten
válasz Mauzes #292994 üzenetére
Tulaj szamra pelda: fater eladta a 24 eves Opelt, elso tulajos volt JSZP szerint is, most meg mar negyediknel tart es kozben 1szer volt eredetisegvizsgan, ja es ez a 3 uj tulaj 2 honap alatt kerult be, szoval csak erre nehez alapozni miert is van sok.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Mauzes
őstag
válasz bitpork #292995 üzenetére
Viszont akkor ez alapján sajnos nem tudhatom, hogy át akarnak-e verni, vagy csak a JSZP szar. Max akkor, ha a tulaj bemutatja a saját adásvételijét, ami bizonytja, hogy a JSZP rossz adatot ír.
Basszus de gyűlölök használt autót venni (persze sok pénzt fizetni is új autóért) :-)
[ Szerkesztve ]
-
válasz Mauzes #292994 üzenetére
Kereskedő forgalomba helyezte, mert kellett. pl euronorma miatt,aztán valaki lízingel megvette, bank 2. tulaj, kifizették 3. tulaj, de igazából az első olyan aki használta.
A 2020as tipomat is kényszerforgalomba helyezték 2020-ban 1. tulaj, megvettem 0km-el második tulaj, de ha lízingelem , akkor 3. tulaj.
Igazából az autó állapotat kell nézni, nem a tulajok számát, lehet 1db rossz tulaj, meg sok jó is[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Hachiko95
aktív tag
-
Kickass
őstag
válasz Mauzes #292994 üzenetére
Ahogy írták a JSZP nem mindig mérvadó. Lízingelt, családban ajándékként körbeadott autókra is ír 4-5 tulajt.
Ha ennyire fájdalom a használt autó vásárlás akkor be kell sétálni egy Leaseplan, Mercar, MHC Mobility telephelyre kiválasztani ami szimpi és boldogan elvezetni a naplementébe. Jellemzően frissen flottából kikerült autókat értékesítenek, általában 12 hó garival (nem szavatosság hanem rendes garancia) pont a megjelölt 4-5 éves autókat árulják amiknek a teljes előéletét megmutatják egy monitoron vagy lerakják eléd egy mappában.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Szólánc.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ASUS notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen