- Android szakmai topik
- Netfone
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
RAZR_v3
tag
válasz Petyyyyy #296469 üzenetére
Az OMV-vel az a baj leginkább, hogy a telefonos applikációjuk képességei nagyon korlátozottak, pedig lenne lehetőségük arra, hogy a Supershop rendszerének megtartása mellett kizárólag az applikációban elérhető, külön aktiválható kedvezményeket biztosítsanak, hasonlóan a MySPAR apphoz. Ott ez tökéletesen működik.
Helyette az van, hogy a Supershop küld havonta, kéthavonta egyszer egy e-mailt, amiben rá kell nyomni a piros gombra, hogy kapjak egy olyan kedvezményt, hogy ha egész hónapban tankolok 45000 forint összértékben, akkor a következő hónap közepéig jóváírnak 500 supershop pontot. 650 forintos üzemanyagárral számolva ez majdnem 70 liter üzemanyag, így 1 litert 7 forinttal olcsóbban kapok utólag.
Valamint az OMV&SuperShop appban megnézhető a Supershop kártyán lévő pontegyenleg, használható a digitális Supershop kártya NFC segítségével, de 10-ből egyszer működött nekem csak, emiatt inkább a fizikai Supershop kártyát kellett használnom mindig. Lehet még beágyazott Google térképen OMV benzinkutakat keresni az appban.Olyan a jutalomrendszerük, mint az applikációjuk: nagyon fapados. Ha egy kisebb kúthálózat lennének, még elnézném nekik ezt a hiányosságot, de a top 3 legnagyobb hazai kúthálózat tagjaként nagy lemaradásban van az OMV a többiekhez képest jutalomrendszer és applikáció szempontjából.
-
A_ScHuLcZ
addikt
Sziasztok,
Egy gyors kérdést/közvéleménykutatást szeretnék csinálni, mert sokat segítene. Új céges autót kell konfigurálnom, a limitből a Passat Variant (2024-es változat) és a Cupra Leon combi hozható ki jobb felszereltséggel, ezek között vacilálok, a többit már kilőttem. Passat-ból Elegance felszereltség fér bele 2.0 TDI-vel, és mellette annyi még a mozgásterem, hogy a színt módosítani tudom. A Leon jobban felszerelhető, nagyon tetszenek a színei és a sportos kivitel, ezt 1.5 TSI-vel tudom kérni.
Se Passat-om, de Seat-om nem volt még, de a VW konszern autóit ismerem, Skoda Octavia II és III volt nálam korábban, most pedig 7-es Golfot hajtok, ezekhez tudok viszonyítani. A korábbi Passat-ok nem fogtak meg, viszont ez az új 2024-es változat kimondottan tetszetős lett. Sajnos tucatautónak számít a cégnél, ami kicsit zavar. A Cupra Leon külsőre jobban tetszik, és az utakon sem jön szembe minden sarkon, különlegesebb autónak gondolom. Viszont az a sejtésem, hogy minőségben talán egy kicsivel a VW alatt van, illetve korábban (1-2 évvel ezelőtt) sok panasz érkezett a vezetéstámogató rendszerek működésére és az infotainment reszponzivilitására. Persze azóta ezeket már javíthatták, friss panaszokba még nem futottam bele.
Azt tudom, hogy a Passat-tal biztosan nem nyúlnék mellé, ezért elsősorban a Leon-ról szeretnék tapasztalatokat gyűjteni.
ui: főleg városban közelekedem vele, de gyakoriak a vidéki (néha külföldi) utak is, ilyenkor mindig a pályát választom, ha van rá lehetőség.
Kérlek segítsetek nekem a választásban!
"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
nagyúr
válasz A_ScHuLcZ #296557 üzenetére
Mennyire szempont a méret?
Mennyire szempont a kinézet?
Meddig lesz nálad az autó?
Utána meg akarod venni?
Mennyire hiányozna a Passat-ból az az extra, ami a Leon-ban benne lenne?
Mennyit mész vele hetente/évente?
Bevallom nehéz döntés lenne, ha a Leon annyival jobban tetszene, és nem lenne nagy lemondás, akkor lehet inkább azt választanám.
De a Passat tényleg nagyobb kategróia, nagyobb méret, elviekben jobb minőség, stb.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
A_ScHuLcZ
addikt
válasz Tsebacsi #296564 üzenetére
Válaszolok sorban
- Golf kombiban is elférünk, de nyilván nem hátrány, ha nagyobb.
- Szempont. Eddig csak unalmasabb külsejű autóim voltak (bár ez szubjektív), ezért gondolkozom rajta, hogy most változtatnék ezen
- 5 év
- Nem biztos, hogy meg lehet, jellemzően csak a saját tulajdonúakat szokták értékesíteni, a lízingeseket nem.
- Hiányozna, de túlélhető, a lényeges dolgok abban is benne vannak. A Harman Kardon hangrendszer azért nem lenne rossz (kocsiban hallgatom a legtöbb zenét), de gondolom az alappal sem szól rosszul. Mondjuk ültem 4-es Octavia-ban, aminek borzalmas hangja volt, azóta félek ettől. Párom azért szavaz a Passat-ra, mert van az ülésben masszázs funkció, nála ez a leglényegesebb szempont. (pedig szerintem nem akkora durranás, ha olyasmi, mint ami a Golf-ban van az ErgoActive ülésekben)
- Változó, egy év alatt átlagosan 30k megy bele. De van rá esély, hogy költüzünk, és a hosszabb bejárás miatt ez emelkedni fog.focvis: lehet kijönne, de meg van kötve, hogy abból csak 1.5 TSI-t lehet összerakni.
[ Szerkesztve ]
"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz A_ScHuLcZ #296557 üzenetére
1,5 tsi is egész jól megy, ha később megtartanád én maradnék a benzines vonalon a várhatóan olcsóbb fenntartás miatt. Ha nagyon sokat pályázol (csendessége miatt) és/vagy nem tartod meg akkor jöhet a dízel.
A dízel lehúzógyűrű problémások de ez nem a te gondod (lesz).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz A_ScHuLcZ #296565 üzenetére
Ezek alapján a Leon, ha az jobban is tetszik és elegendő a mérete. Bőven elég az 1.5TSI, gondolom nem "versenyezni" akarsz vele és autópálya belsőben veretni. Még tennék egy fenékpróbát mindkettőnél, esetleg családdal együtt, és aztán döntenék.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Szoszo94
őstag
1.5dCi saga folytatódik: még mindig (most már 2 hónapja ) szerelőnél, végre kész lett a tank és ü.a.rendszer átmosása, felújított nagynyomású is bekerült, lett extra mágneses szűrő is beépítve a tankba (ha bekerülne valami spén, akkor már ott meg legyen fogva), végre lehetne elhozni, ha....
Ha a felújított pumpából nem hagytak volna ki egy tömítést Délelőtt hívott szerelő, hogy menjek, nézzem meg személyesen. A pumpa szépen plombálva, tényleg lelkiismeretesen dolgozó öreg szaki által lett felújítva, de indítózáskor a csatlakozók felől szó szerint folyik a gázolaj. Szerintem itt nem csak összerakáskori hibáról van szó (pl becsípett tömítés), hanem konkrétan hiányzik a tömítés belőle, annyira folyik. Pedig azt hittem, hogy ma már hozhatom el. Így most lehet megint levenni, elküldeni postán, megvárni a javítást, ehh. Ha kész lesz, megy fel hahura, valaki jól fog vele járni.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Szoszo94 #296571 üzenetére
Mágneses szűrő típusa nem ismert véletlenül? Kíváncsi lennék a megoldásra, akár képpel...
Ismerős Scenic-jének 1.5 dci motorját csináljuk pont. Ette az olajat, szóval új gyűrű garnitúra, illetve hajtókar csapágy kopott volt már, kap újat abból is - 2004/280e km.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #296572 üzenetére
Oké, nekik magas a szervizszámlájuk, megértem. Ez meg itt hobbijármű akarna lenni. 🤗
Goodride all season elite z-401 = Westlake all season elite z-401, csak az oldalfalon más a felirat, ezt nyomoztam ki. (Úgy mint ahogy egyes Taurus gumik 1:1-ben megegyeznek a Riken, stb. alteregójukkal.)
-
Pfiucska:
Voltak pillanataim, amikor már a türelmem a végéhez közeledett. Igazából, ha túl stresszelem, akkor sem alakult volna másképp, így ez volt a legjobb hozzáállás.Qru:
Pont a motor, ami a legkevésbé franciaradi8tor:
A régi motort nem vizsgálják, így nem fog kiderülni, hogy mi is okozta a bajt.
A szenzorcsere utáni folyásnál még nem látták a motor belsejét, a motorcserét, mint megoldást a blokk oldalán lévő furatprobléma generálta elsőkörben.
Csak aztán valamiért belekukkantottak, aztán jött a meglepi...focvis:
Igen, itt a garanciális ügyintézés flottul ment.cOxeR:
Sokat gondolkodtam és arra jutottam, hogy most eladni a legrosszabb döntés lenne.
A probléma megjelenése után/közben pedig fel sem merült bennem, na meg nem lett volna valami etikus.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz molnarpeter #296578 üzenetére
A renault szakszerviz intézi a papírozást, KPM-et.
bandus:
Pedig jó ez, legalább nem unatkozik az ember.
Viccet félretéve, volt pár renault a családban és saját tulajdonban is, igazából probléma nélkül.
Megane 1, 1.6 újkorától 230.000km-ig
Megane 2, 1.5dci 240.000 - 380.000km-ig.
Laguna 3, 2.0dci 150.000 - 300.000km-ig
Megane 4,1.33tce új korától, most valahol 50.000km-nél jár.
Egyedül az 1.5dci kezdett hisztis lenni, közel a 400-hoz,a többivel nem volt baj.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #296573 üzenetére
Ha meg sokat városozol akkor meg túlhígul az olaj. Az azért nem vicces, amikor kiírja a BC, hogy túl magas az olajszint...
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz pit stop #296570 üzenetére
Passat kombi utána Ceed kombi 30 centivel rövidebb, van benne radar. A Passatban semmilyen parkolássegítő nem volt a tükrökön kívül, mégsem érzem azt, hogy a kisebb, jobban felszerelt Ceeddel kisebb helyre is beférek. Szerintem nem releváns különbség, ugyanúgy az autó hosszához nézem a helyet.
A Seat-ban ha jobb is a hangrendszer, azt a némiképp gyatrább hangszigetelés elnyomja.
Én a Passat felé mennék: szeretem a méretét, a dízel karakterét, utolsó Passat széria ever...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #296583 üzenetére
Meg kell szokni az új vasat, Passat-al kb barhova beálltam Bubi hiába kisebb sokkal, többet tili-tolizok vele.
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
Ezt novemberben én is átéltem, amikor olajcsere utáni napon mentem haza (~870km-es út). Úgy egy óra után az autópályán kiírta hogy magas olajszint, keressem a szervizt. Köszi, vasárnap reggel 6 órakor...
Megálltam egy pihenőben úgy 20 percre (amíg megettem két szendvicset ) addig hűlt a motor, utána nem jött elő az üzenet. Azóta a max vonalon van a szintjelző. -
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #296590 üzenetére
Jaja hűtfolyadék szintet is csekkolom az olajjal együtt. Guminyomás az meg kb a fétisem, azt gyakrabban nézem. Főleg mióta van Xiamiaú pumpám.
Bár most így 2,6-ra fújva kicsit több van benne, a 2,5 bar az ideális (a gyári 2,3-at kevésnek érzem).
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Hát bizony egy rendes pumpára nekem is szükségem volna...
Akkor ez a sziamiaú ez okés?Régebben azt gondoltam, hogy egy Dunlop egy "hengeres" lábpumpa az jó lesz, hát.... még bicikilt is nehéz fújni vele. Amolyan teszkógazdaságos kategória.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
veterán
válasz molnarpeter #296576 üzenetére
Szép nyári idő esetén abszolút egyetértek (10 pluszos energysaver). Viszont mikor a szeptemberi lehűléskor akaratlanul álltam keresztbe a nedves mátrai főúton a 8 éves Potenza S001-gyel, az nem volt annyira megnyugtató.
Keresem még az arany középutat.
-
-
-
-
barnam_
nagyúr
válasz cappa72 #296592 üzenetére
Teljesen jó, arra ha pontosan be akarod vele állítani, pici korrekciókat.
De a lapos (*) kereket nagyon sokára fújja fel.* úgy értem nem teljesen lapos, de csak ha 0,5-1 bar kell kerekenként, akkor a Xiaomi-val már sokáig fog tartani. (de mindegyik mással is valószínűleg, ami ilyen pici).
-
válasz cappa72 #296597 üzenetére
Nekem mondjuk egy gyári vw/seat van, de tescoban láttam hasonlókat 8-10 eFt-ér
Bicajokat is ezzel pumpálom fel mindig
Nekem ilyen vanEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
simonjoe
senior tag
Ha már pumpa
Nekem az autóban egy ilyen van:
[link]
Bringához meg pár napja ezt vettem:
[link]
Ezzel sokkal egyszerűbb és könnyebb az egy-két bar pótlása az autókba is. Gondolom nulláról felnyomni egy 18"-os ballont vele nem lenne 1xű. De a kerékpárokhoz, főleg az outihoz a 8bar-ra teljesen rendben van.Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Android szakmai topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Politika
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Windows 11
- OLED TV topic
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest