Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
válasz radi8tor #297449 üzenetére
Nekem is elmondták ezt és ehhez is van alapból ilyen magasító.
Mennyi a hasmagassága a kugának? Szerintem nekem a corollát magasabbra emeli, azért az alacsonyabb lehet. De ha éppen megemeli, az sem baj, mert legalább nem kell magasra emelni a kereket.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Peter.70 #297450 üzenetére
No way. Majd ha nyerek a 3-as lottón veszek egy magasabb két dugattyús emelőt. Csak a bajom azokkal hogy sokkal nehezebbek.
Szerk: 381 mm magas emelő épphogy pár mm-el el tudja emelni a földtől.
Sík talajon (tükörbeton).
Ja elég, csak ugye már végállásban van az emelő és azért az nem tesz jót a dugattyúnak - szerintem.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
veterán
Megvolt a műtét.
[[kép]
[kép] (csak a benzin pocsázástól maszatos)Így egy kicsit finomabb az úthibákon, az elejét szoknia kell a szemnek, a fekvőrendőröket lazán abszolválja, kanyarban picit billen, de ez nem zavar, így természetes.
EBC betétnek hány kilométer finomkodás kell (zöld)? Sokkal harapósabb így elsőre.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
[Ezen] azért jót nevettem. Új 1.2-es mociról harsog a teszt hogy ez már nem olajban futó szíj lesz, láncos, szóval tuti ez. Erre a hybridet megcsinálták hagyományos aisin váltó helyett duplakuplungossal benne az elektromotorral...Biztos szuper lesz (pedig maga az 5008 kasztni tetszene, még gondolkoztam is rajta mielőtt hála istennek magamhoz tértem)
-
norbert1998
veterán
Megnéztem endoszkóppal az égésteret, és nem vagyok benne biztos, hogy örülök annak, amit látok. A dugattyú teteje szép tiszta, még a felirat is látszik, de a szélén nem épp az. A sárgás gumó az kosz, amit sikeresen belevertem De a henger fala viszont tényleg szép tiszta, ahogy illlik.
Van itt videó is: [link] -
norbert1998
veterán
Megnéztük ezt a Pro'Ceed GT-t 2013-ból.
Eléggé rendben van belülről, csend van bent, az ülés oldaltartása elég komoly, alul is, nem csak fent.
A kuplungja nagyon lent fog és nagyon hirtelen. Tetszik a padlóról zsanérozott gázpedál - lehet vele gépészkedni.
Elég jól lép, tényleg megvan a 200 paci biztosan.Utána mentünk egy karikát az enyémmel is, sok különbség nincs menésben, de szerintem az enyémnek a futóműve, kormányzása közvetlenebb, hamarabb reagál a kocsi egy hirtelen mozdulatra, illetve a motorfék mértéke is sokkal jelentősebb. Tetszik amúgy a Kia, igen pöpec gép az is. Elég közel sikerült kerülni két tök különböző kupéval egymáshoz. Kell egy nyári szett nekem is (neki meg felni), aztán mehetünk pályára.
-
tasiadam
veterán
válasz norbert1998 #297463 üzenetére
"amit sikeresen belevertem"
Valszeg hamarabb távozik az indulásnál Nekem napokig bűzlött a korom, ami behullott, majd távozott a aktalizátorban, ami tovább füstöltetteGyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #297447 üzenetére
Zseniális Viszont ezek szerint akkor nyugodtan mehet a gyári ahogy Qru is írja.
xxxx82 már nincs forgalomban ha jól látom. Mehet bele a 3 lityó és kézcsók.Indítás - leállítás tök néma, rángatni nem rángat... honnan fogom tudni egyébként ha a kettőstömegű úgy érzi, hogy eljött az ideje?
Nem ígérem nem lesz még hasonló nagy tudású kérdés. Dízelből mindig csak céges volt eddig ott meg dosztra nem érdekelt minket... ment ameddig ment ha megállt akkor meg assistance.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #297467 üzenetére
Ja, és ha nem gyári, a tisztán GL5 vagy vegyesen GL4/GL5 elvileg nem jó, mert az adalék megeszi a szinkrongyűrűket.
Illetve olyan kell, ami "EP" vagy "Extreme Pressure", ami nem tudom, hogy a gyakorlatban mit jelent, de a Tutela Matryx ilyen a leírások alapján.
[ Szerkesztve ]
-
avl
aktív tag
válasz norbert1998 #297463 üzenetére
jo kepek + video !
talan erdemes meggondolni: mi mben mas a dugo kerülete menten mint középen
pl. T (alacsonyabb -> jobban meg kell hajtani, hogy ott se legyen lerakodas / eddig kicsit volt terhelve, nem volt elég meleg ott ...persze lehet design sajatossag es ezek nem "megoldások")
pl. olajmennyiseg,
.... -
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #297463 üzenetére
Nem gaz, tolsz bele vmi kis adalekot (pl VIF) es patika lesz az egesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz f4lcon #297427 üzenetére
Húúú... elolvastam. Hát akkor mondjuk úgy, hogy a bátor tudatlanság meghozta gyümölcsét az én esetemben. Mindent leszállítottak, igaz két hét alatt.
Lehet, hogy inkább keresek más alternatívát.
Köszi a figyelemfelhívást.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Petyyyyy
addikt
válasz -secret- #297470 üzenetére
Nem tudom a BMW milyen kemény plexit használ az óracsoportnál, de Opeles tapasztalatokból kiindulva: a legjobb ha kiszedik a helyről és úgy csinálják. Mégjobb, ha lepattintják a plexit és pár mikroszálast vagy bármit tesznek alá.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
őstag
akkora kavicsot kapott a Lexus ma reggel egy Tesla mögött, hogy egy 100 forintos érmre méretű felverődésem lett
legalább 5-6 irányban megrepedtjavítható ez? nincs látómezőben, pont kitakarja a tükör amúgy
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
BigBlackDog
veterán
-
-
tasiadam
veterán
válasz focvis #297453 üzenetére
egyébként ez az EBC betét meg tárcsa mit akarna? Mivel jobb, mint egy high carbon verseny brembo, vagy ate, vagy zimmer, ha olcsóbb náluk? Betét meg ahogy látom, színek alapján lövik be a hőt
Am itt van a bejáratás[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
norbert1998
veterán
Mindkettő lehetséges opció - kicsit max felett van az olajszint, valamint nem sokat hagyom el a várost, meg úgyáltalában nem rugdalom neki - takony időben, vizes úton nincs értelme, esőben még négbyen is tud kaparni.
Ma kapot 52 liter 100-as OMV-t, szombaton megnézünk egy 16 kilométeres osztrák szerpentint oda-vissza.
-
tasiadam
veterán
Most hogy utána olvastam, elgondolkodtam én is, hogy az első brembot kicserélem valami combosabbra, és akkor új betét új tárcsa De hátúl meg ugye már nasznált, de annyira nem kopott textar csücsül, emiatt nem lenen egyensúlyban. Max ha oda is tennék egy pro+-t, és egy új betétet, de nem érzem szükségét
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tasiadam #297489 üzenetére
Elöl lehet jobb fék mint hátul de fordítva tilos. EBC tetszik de havernál nagyon hamar elvérzett (igaz egy tuningolt Mustangon) és gariztatás sem sikerült, kibújtak alóla.
Szóval egyelőre a Zimmermann Sport van nálam kalapban. Muneznek is bevált, ettől jobb ajánlólevél nem kell.
#nincsbennetarcsi
-
Zizmand
aktív tag
válasz Micsurin #297466 üzenetére
Üresben enyhén a kuplung pedálon tartva a lábadat érezni fogod, hogy remeg. Ismerős szerelő úgy szokta ellenőrizni a lendkereket, hogy teljesen kinyitott bal első ajtónál, az ajtó legfelső sarkát megfogva nem szabad remegést érezni. Nekünk ez mind megvolt, amikor már végét járta a lendkerék.
-
veterán
válasz Snoop-y #297479 üzenetére
Köszi! Megmarad a kezdeti harapóssága azután is, hogy lekokott a bejáratási rétege? (Jó lenne, mert az eredeti betéttel elég ergya volt.)
Qru: Csak betét, a régi is jó állapotú, ahogy a tárcsa is. Azért eltettem biztonságból, ha nem jönne be az EBC (zöld, nem volt drága különben, postával fizettem 20800 Ft-ot).
-
veterán
válasz tasiadam #297486 üzenetére
Nem hinném, hogy versenypályán jobb lenne, mint a "high carbon verseny brembo".
A fekete EBC az szvsz egy mezei utángyártott fékbetét. A zöld pedig a legegyszerűbb emelt hatásfokú EBC betét. Van még sárga, piros, kék... csak minimálisan mentem el versenyautó / hülyegyerek irányba.Egyszerűen kevésnek érzem a gyári féket, hiányzik, hogy harapjon. Persze megáll a gyárival is ha taposod.
Máshoz szoktam. Most jónak tűnik, de még csak 20 km-t mentem vele. -
tasiadam
veterán
válasz focvis #297494 üzenetére
Én is elmentem a hülyegyerek irányba, csak msáhogy Direkt így mutatom. Majd ha felkerült, meg rajta van a nyári felni, akkor egybe szebb lesz. Csúszka, csövek, tömítések cserélve. 2 hátsó kész, egyik első kész, már csak egy elsőt kell lecsiszolnom és lefestenem. Tróger, de rodzsára való kék festéket kap, nem fullos porfestést.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
veterán
Látom, van még hely a polcon!
Én júliusban vettem meg, de tudtam, hogy a következő szervizkor cseréltetem.
Volt most olaj, fékfolyadék, fékbetét cseréje; visszakerültek ugye a gyári rugók; a rugók-miatt-(is)-leérő-kipufogó-által-megnyomott-diffuzor is meg lett igazítva. (Májusban kapott friss olajat a váltó és a differenciál. Az előző tulaj egy éve cserélte a hátsó tarcsát, betétet, gyertyákat.)
A szerelő elégedett a járművel, semmi nincs berohadva, ill. semmi rozsda, látszik, hogy nem használták télen-sóban.Áprilisban viszem műszakira a gyári felniken. Ami necces: kipu, oldalablakon halvány fólia és nincs róla papír. Ha le kell, hát leszedem róla, nekem nem szükséglet.
tboldi: Köszi!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest