- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Macrodroid
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
gp Továbbra is érkeznek majd frissítések, a készítők nem engedik el a kezünket.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
(#49980) Jorus
Azért kerestem a válasz gombot egy kicsit.
Nos, hát szerelő srác nem panaszkodott a kerekekre az átvizsgálás során, jónak kell lennie azoknak.
Blokkolni nem igazán szoktam, így terepen semmi hátrányát nem érzem.A blokkoláskori pattogás mégis miért lenne féktechnikai hiányosság a bringás részéről?
Hányféleképpen lehet kereket leblokkolni?
Ugyan én nem tartok még ilyen szinten, de úgy tudom a hátsó blokkolásával is rá lehet segíteni egy kanyarvételre, vagy irányváltásra, szóval nem egészen értem mire akarsz célozni.Amúgy ma pont eszemben volt ez a beszélgetés tekerés közben és megvizsgáltam közelebbről a jelenséget.
Olyan látványosan nyúlik a kerék, hogy még rá se kell ülnöm csak behúzott fékkel kicsit kézzel rátolok a nyeregre hátrafelé és a kerék a kerületén nézve máris majdnem 1 centit elforog az álló tárcsa mellett. Pedig csak pár kilóval nyomtam meg a nyerget.
A pattogást se úgy képzeld el, hogy aszfalton konkrétan ugrál a kerék, mint egy kenguru!
Csak nem egyenletes a csúszás, olyan, mintha mm-es huplikon húznám át a gumit és hol erősebben tapad, hol kevésbé. Ennyit lehet észrevenni a jelenségből menet közben.
Első kerék ugyanilyen nyúlós, de ott ugye a nagyobb terhelés miatt jóval kiegyensúlyozottabb a rugalmas alakváltozás. Elsőnél nem rángatják a küllők a gumit.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- EAFC 24
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Ingyenes magyar EPG szerver észrevételek
- Router beállitása
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen