- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24+ és a Samsung Galaxy A55
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
válasz ZolkoW #126949 üzenetére
Ez komolyan 12 kiló alatt van? Hogy lehetséges ez? Alu váz, és reba teló, az egyetlen lényeges különbség a trekkemhez képest hogy elöl nincs váltó, az nem tudom mennyit számít de tuti nem 1 kilót, nekem pedál nélkül azt hiszem 13kg. Az a rengeteg hézagoló biztos mind a pipa fölé kell? ...elég furán néz ki.
Fehér bringák amúgy nagyon szépek, csak rettenetes koszolódnak, még ha nem jársz vele is tiszta trutyi lesz a portól, majd az apró felverődő vízpermet szépen szétmossa, és hamar úgy néz ki mitnha sose mostad volna le.Pár héte nem követem a topikot, 6030D bemutatta már az új gépét, vagy még mindig titkolja a végleges verziót.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
IMIIKE1998
őstag
válasz 6030D #126944 üzenetére
Hát ez elég radikális megoldás lenne.
A Magellanban az tetszik, hogy filléres összeg fenntartani. Városba amúgy elmegy a rugós teló, csak működjön. No meg egy mai mtb elég overkill lenne. 2.0-s gumikkal tökéletesen elvagyok, de 42-esig szerintem okés lenne.
Zolkow: Az igen. : O
Fél kiló híján fitness súlya van.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #126949 üzenetére
Rebát lecserélni merevre?! Na neeee!!! Azért ennyire grammániás nem lehetsz,a használhatóságot nem szabad feláldozni a súlycsökkentés oltárán! Amúgy megkapó jószág lett. Szerk. Amúgy mekkora az a váz,kicsinek tűnik.17"?
trialboj...mutatta,már használja az új vasat...öööö...vagyis szenet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #126949 üzenetére
Ez nagyon szép, gratula . A teló nyakát én levágnám, mert nagyon fura az a hézagoló gyűjtemény, meg belepróbálnék egy fehér nyeregcsövet is, mert ha már ennyire sok a fehér alkatrész az elején, akkor hátra is kéne valami, hogy tökéletesen arányos legyen, de így is nagyon tetszik... Azt én sem értem hogy lehet ilyen könnyű, de király, hogy alu gépből is ki lehet hozni 12kg alatti súlyt.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #126953 üzenetére
M-es a váz, hossz alapján szerintem ez volt a jó választás, persze itt is kb mérethatáron voltam, de most inkább a kisebbet vettem. (amúgy 17es körüli,ja) Értelemszerűen a nyak még vágva lesz, de csak mentem egy valódi tesztkört előtte 10km volt, most már tudom,hogy fel sem merül,hogy a stucni alá kéne valami,szóval asszem bátran levágom azt a kb 4 centit.. lehet... valószínűleg.. van egyébként majdnem mindenről mért súlyadatom, majd nemsokára összeírom, akkora grammániákus nem vagyok, csak szeretem tudni,mi mennyi,és miből lehetne faragni. A szín sem annyira elsődleges azért,de vázból csak ilyen volt már (amúgy szeretem a fehéret, akkor is ha sáros lesz), és hát bevallom, először azt hívtam fel,aki fehér színű Rebát árult
Fehér nyereg még tök jól mutatna rajta valóban (cső már sok lenne nekem), na de az tényleg retkes lesz hamar, és olyan is marad lista nemsokára..[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #126960 üzenetére
Azért ez egy ismert kerékpár,hozzáértő be tudja árazni.[link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rushty
senior tag
Kerekcserelo kitamaszto ízét honnan lehet beszerezni (lehetőleg fillérekért)? Gumileszedo
Foltozokeszketbol melyik technikájú a jó?
[ Szerkesztve ]
Revolut meghívó pü-ben
-
parkr
őstag
válasz IMIIKE1998 #126960 üzenetére
ott van a képen, mit jósolgatsz
-
IMIIKE1998
őstag
válasz parkr #126963 üzenetére
Ha be szeretnék áraztatni valamit, akkor veszem a fáradtságot és belinkelem/bemásolom a felszereltségét... Biztos vagy benne, hogy csak egyfajta felszereltséggel adták ki? :|
Utána meg véletlen más váltó van rajta, és majd ő lesz megsértődve, hogy rossz árat mondott valaki rá......[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz IMIIKE1998 #126964 üzenetére
Azért van itt másik olyan fórumos is, aki extra türelmet igényel, mégse támadja le így senki.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Úgy tűnik [link]2000-es.
rushty...eltörtem egy párat,a decas bírta eddig a legjobban.[link] Filléres tétel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #126949 üzenetére
Ez nagyon zsír!! Főleg a zöld markolat, csík, reba a fehérrel. 17-es váz, jó hogy könnyű.
Hasaggymeg: két hónapja megvan, egyszer mentem vele 19 km-t. De jövő héten megérkezik hozzá az első upgrade kit, így kicsit csinosabban fog várakozni a pincében.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Fred23
nagyúr
válasz Hasaggymeg #126961 üzenetére
Köszi, eszembe juthatott volna nekem is! Kiegészítettem pár szóval a keresést, és arra jutottam, hogy az állapot nagyon befolyásolja a végeredményt. Ha az oké, és ha nincs eltitkolt hibája, akkor megéri azt az árat, amit láttam róla. Viszont a szállítás brutálisan drága lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #126969 üzenetére
Én mostanában mind 19 kilométereket megyek,úgy...1,5 óra alatt. IIyenkor nulla alatt,jégben-hóban-sötétben más értelmet nyer a megtett távolság,megtanulja az ember fia értékelni a nyamvadt 15-20 kilométereket is...csak ez a sok ruhaszárítás ne volna utána,hiába a hideg,megizzadok. Tegnap is látszólag egy (több?) rókával osztoztam egy csapáson itt Fóton,látszólag csak kettőnk nyoma volt a tegnapelőtt éjjel hullott friss hóban.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
SSJmeszes
senior tag
Sziasztok.
Szeged, vagy akár Csongrád megyében, tud valaki ajánlani egy szervizest aki nagyon vágja a levegős villákat/tagokat?!YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
Massmurderer
őstag
válasz Hasaggymeg #126972 üzenetére
Azt a távot milyen terepen teszed meg?
-
jjeahh
nagyúr
Amúgy ha már grammozás, ti mivel méritek le a bringát? Mert én a digitális szobamérlegre rágurítottam, de hol 15kg-t mutat, hol 13-at, a múltkor meg 14-et mértem... de ha sokáig próbálgatom talán a 11 is összejön
Massmurderer: azt sosem tudod meg, mert se kép, se strava
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #126972 üzenetére
Aszfalton nem akartam vele menni, mert a 0,75 már beleesett a láncba, az új lánc meg most fog csak jönni. Az a 19 km a szilveszteri NHH. Azóta csak pár aszfaltos kör volt, illetve futás meg görgő. Ma viszont összejött egy 80 km-s aszfaltos kör.
ígyvanferi: +1
yyeahh: én poggyászmérleggel mértem le a bringákat múltkor, de fogok rendelni egy ilyen vigyorgóst, mert láttam már több embernél is, tehát annyira rosszul nem mérhet.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Massmurderer
őstag
válasz jjeahh #126975 üzenetére
Nálam kerékpárút,föút,kisebb dombokkal,gödrökkel,kisebb erdös kerüléssel a 17km 40perc alatt megvan.persze ha nincs szembeszél De nyugis tempóba tekerek. Pl.. héten 21.50ig meló,ki a portán,bicóra lámpa fel,keszytü,biciklizár le,fel a bringára,22.38ra itthon már.-3 és -6fokba.
-
jjeahh
nagyúr
válasz ígyvanferi #126976 üzenetére
Ja, gondoltam erre is, csak hát ha egyet fingok, vagy másképp veszem a levegőt, már fél kilóval könnyebb vagyok . De kipróbálom holnap
6030D: Ez jó lehet, de mibe akasztod a bringán? Meg a szerkenytűt hova akasztod fel? Vagy kézből mérve is pontos?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
Nnakérem, nem célom teleírni fórumot, de ugye nem minden nap rak az ember össze új biciklit, nektek sem kell magyarázni - és ígértem a listát a
súlyoktömegek miatt. Nem azért, mert akkora világrekord született, hanem mert tanulságos lehet másnak is.
Váz: 1900 g tengellyel, nybilinccsel
Reba: 1703 g tengellyel, lock karral, 205mm-es csővel
Kerekeket nem mértem alkatrészenként, csak egyben, szóval azt nehéz lesz hasonlítani, de csak ilyen adatom van.
Első: 1963 g (Fulcrum red power HP, átütős, 180-as HS1 tárcsa, 2,25 drótos Nobby, belső, szalag)
Hátsó: 2409 g (mint előbb, de 160-as HS1 tárcsa, XD dob, 10-42 Sram sor, típusban nem vagyok biztos)
Lánc: 274 g (PC1130, ezután még kivettem egy szemet, és a műanyag dobozával együtt mértem)
Váltókar: 130 g (GX 11s bowdennel, b.ház nélkül)
Váltó: 262 g (GX 11s)
Kormány: 243 g (Cannondale C4, 66 cm)
Fékek: 591 g (XT 785 kompletten, párban)
Pedál: 423 g (On-One El-Guapo)
Nyereg: 195 g (WTB Silverado titánsínes ősi példány)
Kormánycsapágy: 87 g (kupakkal, váz tartozéka)
Középcsapi: 103 g (ZTTO menetes-PF hibrid)
Nyeregcső: 247 g (Toseek 31,6 x 400 szén)
Markolat: 70 g (valami alis bilincses szivacs, konkrétan @operate van ráírva)
Hajtómű: 701 g* (GX Eagle 170mm, BB30. Ez alu 32-es tányérral mért adat, azóta acél 28-asra cseréltem)
Stucni: 105 g* (ennyire emlékszem, de elfelejtettem megmérni. Uno 65mm OS)Ebben nincs benne a váltó bowdenháza, mert utána vágtam méretre, pár csavar, a különbség az acél kistányér miatt, szóval összeadva nem pontosan egyezik a bőröndmérleg által mérttel, de a ~11,4 még jobban is hangzik - 0,3 kiló különbség amúgy nem tudom, hol jön össze, gondolom valamelyik mérleg hazudik
180cm vagyok, a legutóbbi két biciklim 620-as felsőcsővel bírt, ami nekem határeset volt 65-ös stucnival is. Épp jó, de szerintem egy centivel rövidebb lett volna ideális. Ennek most 605mm-t mértem, a gyári adat 607mm. Egyébként arányosabbnak találom, ha kb. félúton van a bilincs a nyereg és a középcsapágy között, de ez főleg optika, nyilván fontosabb hogy milyen hosszú. Még kisebb váznál már gond lehetett volna a cső kihúzásával, de ebben még van 3-4 centi tartalék is. Ide be mertem vállalni a kínai karbont, mert aluváz, vastag alu csővel nekem rosszul hangzott a vas után.
A pedálba már belenyugodtam: nyáron SPD, télen taposó, és akkor nincs szenvedés, hogy nincs rendes biciklis bakancsom, megyek a bundás túrabakancsban, aztán kész
Nem vagyok annyira képben, hogy mik számítanak jó súlynak, szerintem egyedül a nyereg számít annak, az meg nem nagy súlytétel - de árban sem, tekintve hogy sok éve 3000-ért lőttem apróról
Talán még a fékek, a kerekek is inkább csak átlagosak. A váz sem hiszem, hogy könnyűnek számít, még aluból sem. De bízom benne, hogy lesz még olyan konfig, ami a 11 alá megy..(mondjuk nem mindegy, hogy 400, vagy 700 grammot kell ehhez leadni)Végül kép oldalról, mert aztán jön a topicgazda, és kitilt, hogy nincs hajtás oldali..
Ja, és szerintem jó választás volt a 28-as tányér, ezzel a 28:42 majdnem akkora áttétel, mint a 32:50, de maradhattam a 11 sebességnél. Én úgy vagyok ezekkel, hogy ha a 12 a (megvehető) csúcs, akkor nekem jó eggyel alatta is. A 28:10 pedig azért nem rossz így sem.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
trialboj
őstag
válasz 6030D #126971 üzenetére
Szégyellem is magam rendesen, de tudom ti itt vagytok és lereagáltok mindent
Örömmel látom hogy maradt a szarv, nincs is annál hasznosabb upgrade, kár hogy mire igazából terepre mennél vele, hogy lásd mennyivel is k;kényelmesebb azzal mászni, már lecseréled a markolatot.
--
Az a 80km 0fok körül szép kis út lehetett.
Ilyenkor elég egyszerűen meg lehet nézni hogy mennyi komoly (stravat használó) bringás van a környéken. Pár népszerű szegmensen megnézed hogy az évben hanyadik vagy a ranglistán.
Montis részeken itt mindenhol egyedül szerepelek ezeken, arrafelé mennyivel jobb a helyzet? A montisok érdekelnek, január óta hányan tekertek olyan helyen ahol már ajánlott a mtb? Itt 200,000 / 1 | ott 2,000,000 ból 100 nál több?Szerk>
(#126982) ZolkoW
Én nem akarok ünneprontó lenni, de biztos jól lőtted te be azt a vázméretet?
Én 181 vagyok, és van egy M 19.5" es és egy L kb 20" es vázam, és inkább az L az ami kényelmes. Emellet van egy 17,5" ami az első túra bringám volt, akkor nagyon tetszett, de azóta egyértelmű hogy nevetségesen kicsi és kényelmetlen nekem.[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #126983 üzenetére
Amiket írsz, hogy milyen hosszú a nyeregvázcső, az ugye kb. 3 dolgot befolyásol:
-mekkora az átlépési magassága
-mennyi fog kiállni a beállított nyeregcsőből
-hogy néz ki
-és 4. hogy a kisebb váz pár grammal könnyebb.
Namost ezek közül ami tényleg fontos, az pont egy ötödik, hogy milyen hosszú, de ezt már ezerszer kitárgyaltuk a topicban... Legalábbis ha teljesül az, hogy nem kell extrém hosszú nyeregcső, és nem kasztrál leszállásnál. És tudom, hogy hosszan írtam, nem mindenki olvassa el, de a 620 vs. 605mm épp az a változás volt hosszban, amit nagyjából szerettem volna.szerk.: előkerrestem, a gyártó ezt az M-es vázat 1,73-tól 1,83 méter magasságig ajánlja.
Az L-est 1,8-tól 1,91-ig.
Volt egyébként 21"-os vázam is, ami 58 centi hosszú volt, és ezáltal rövid, meg 19-es is, ami 61 centi, és pont jó. Szóval ennél a méretezésnél még a betűjeles is többet mond, mert azt nagyjából el tudom helyezni, hogy közepes magasságú vagyok, tehát M[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #126982 üzenetére
Ilyen könnyű a Reba? . Valamikor én is le kell mérjem a 2019-es Recont, de szerintem bőven 2000 g fölött lesz sajnos. 66 cm kormány nem túl keskeny? Gyárilag nekem is ekkora volt, de terepen nem éreztem túl biztonságosnak, hasonlóan rövid stucnival nagyon furának is tűnt, 90mm-vel már elmegy. Mondjuk ez ízlés kérdése, de a vázméret már nem annyira, nem kicsi neked 180cm magassághoz?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #126983 üzenetére
Nemsokára lesz egy ilyen szarvas markolat az apróban, figyelgesd.
A Stravás részt nem értem, de itt azért mászkálnak montisok a környéken, nem is gyengék, nincs is (sok) KOM-om.
Ma pl egyik haver (piros Lector) ment egy 70 km/1200 szint hó+jég kört. Zajlik az élet.Zolkow: nem kicsi az a váz?
A fék mérésednek örülök, pont így számoltam a cserénél.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
trialboj
őstag
válasz 6030D #126986 üzenetére
Telefonon olyan szegmensre mész ami csak montisok által teljesíthető, és megnézed a this year listát, itt kidobja kik azok az elvetemültek akik 0 fokban (mert idén ennél sokkal melegebb nem volt) is kimentek tekerni. Csak kíváncsiság hogy ott mennyivel nagyobb az élet ilyenkor.
Én elfogadnám hogy sose legyek top10ben, és cserébe minden túra alkalmával találkozzak bringásokkal. Így viszont kis edzéssel van esély top10-re, pár olyan szakaszon ahol technika is szükséges nem csak nyers erő.
(#126984) ZolkoW
Az S, M, L besorolás nem pontos több méret is beletartozik, jobb az inch-et nézni ha van, 18-19.5" is M be tartozik a treknél.
Ha neked megfelel a méret, és már kipróbáltad akkor nem szóltam, nekem bergán L-es vázzal 620mm a felsőcső távolság."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
flash-
veterán
válasz MittuDomain_ #126922 üzenetére
hali
újonnan kaptál tipptet 174-ért,de akkor talán inkább ez, 175-ért
Cube Nature Pro(Deore 9 sebességes hátsó váltó,olajos tárcsafék,duplán húzott váz):
[link]
(Bár lehet ez kis méret[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Ákkk
addikt
válasz jjeahh #126985 üzenetére
Kb 2060 g
Ha súlyon akarsz spórolni full xt vagy xtr szett és karbon(kompozit) váz akkor ki lehet hozni egy bringát 10 kg körül vagy alatta is.
Ha nem versenyzel ennek semmi értelme,kivéve ha sokat viszed a hátadon.
Nálam a race alu 13 kg a myroon 10 kg normál használat mellett amúgy nem sok ez.
A váz geometria és a merevsége bizonyos pontokon,
alu és kompozit váz esetében is ez számít és az erőd.[ Szerkesztve ]
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #126987 üzenetére
Szerintem inkább a reach alapján érdemes belőni a vázméretet. Én is sokat gondolkoztam a vázméreten mielőtt döntöttem, ha mérethatáron vagy, nehéz a döntés, mert ugye a sportos használathoz inkább a kisebb, túrázóshoz a nagyobb a jó. Ezt árnyalja az, hogy gyártónként eltérőek a geometriák. Èn 178 centivel inkább az M-es vázakat kedvelem, de a mostani bicónál elbizonytalanodtam. Kellett egy kicsit hosszabb kormányszár, hogy jól érezzem magam rajta. 180 felett egyértelműen L-es a jó, de kicsit alatta már jól meg kell gondolni, hogy bevállalsz e egy olyan méretet aminek az alján vagy.
De hogy ez mennyire nem egyszerű kérdés, az is bizonyítja, hogy a profi versenyzők körében is nagyon eltérő, hogy ki mekkora vázat használ. Van aki már bőven 180 centi alatt is L-est választ, de van aki meg 183 centi körül is inkább M-re ül.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #126990 üzenetére
Nem megyek most terepen, erre a szutykos, sós aszfaltra meg nem viszem ki.
Runner_fxr: fordítva, nem? A hosszú a hasalós, sportos, legalább is merevnél. De gondolom te fullynál a technikás csiki-csukira gondolsz, ahol jobb, ha rövidebb váz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
Tuti nem lenne rossz egy karbon xtr szettel, de nem telik rá és nem biztos megérné nekem. Amúgy annyira nem vagyok gramm mániás, csak tavaly ősztől rájöttem, hogy ha veszek valami alkatrészt, a súlyt is érdemes nézni, mert sokszor árban a kőnehéz és extra könnyű között nincs akkora különbség. Pl. a WTB Volt Comp nyergemet már kissé megbántam emiatt, most könnyebbet vennék hasonló áron, gumibelsőből nemrég 250 helyett 140 grammosat vettem, mert kb. egy árban van, a pedálom műanyag kompozit, mert az is könnyebb mint a fém, megfizethető és ugyanolyan jól (ha nem jobban) bírja a strapát... A következő gumimnál is odafigyelek majd erre, jelenleg hátul 810 grammos Smart Sam-et hajtok, pedig picivel többért lehet kapni 520 grammos külsőt is jobb adottságokkal. De pl. a nyeregcsövem nehéznek számít és ennek ellenére nem fogom leváltani, mert a könnyű nyeregcsövek 4-5x ennyibe kerülnek, szal ez már nem csak választás kérdése, hanem pénztárcáé is .
Szal arra akarok kilyukadni, hogy valszeg sosem lesz 9 kilós fullym, de minimális odafigyeléssel akár kilókat is lehet spórolni egy belépő montin is és hát akkor miért ne. A 65kg súlyommal amúgy is megengedhetem magamnak, hogy valamivel filigránabb alkatrészeket használjak, alattam valszeg semmi nem fog darabokra törniFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
S.J.
tag
sziasztok,
korábban írtam ide, és lebeszéltetek egy használt országútiról. Most is a segítségeteket szeretném kéri: [link]
Trek Madone 6.7 SSL, 2011-es, 58-as méret, 179-190cm hez (193 vagyok)
530e -ért hírdeti, alkuképes, új ára állítólag 2m felett a hirdetés szerint.
Barcelonai ironman triatlon 70.30 felkészüléshez kell (90km tekerés, csak felkészüléshez, a versenyhez kint fogok bérelni biciklit) és a verseny után el szeretném majd adni.
vélemény?
-
Tothgera30
Ármester
"Ha nem versenyzel ennek semmi értelme,kivéve ha sokat viszed a hátadon." - Ez így ebben a formában irreális, mármint hogy semmi értelme. De egy XC gépet érdemes levinni 12kg alá. Pláne, a szénszálas cuccokat részesíteném előnyben, és ez magával vonzza azt is hogy könnyebb lesz a kerékpár. Viszont felhasználás szerint, a kerékszetten érezni leginkább a súlyfaragást, utána egytányéros rendszeren, az XT meg XTR elbújhat egy X01 vagy XX1 mellett.
Ez a bringa 9kg körül van (mindjárt lemérem pontosan), lényegesen jobb vele haladni mint egy aluvázas, nehéz kerékszettes darabbal (viszont ára is min. duplája).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
balintka
addikt
Sziasztok. Karbon vázban alu nyeregcsövet szeretnék használni. A bringa kézikönyve azt írja, itt ne használjunk kenőanyagot. Igaz ez? Tényleg nem szabad megkenni karbon zsírral?
Az aluvázas bringámban mikor karbon nyeregcső volt, ott megkenték a csövet karbon zsírral.
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #126982 üzenetére
közben megnéztem, az olcsóbbik sram sor van, a 1150-es,ami jó hír egyben vettem barátomtól a szettet, szóval nem tudtam. A csupasz kerekeket is biztos mértem,mikor megvettem,de nincs kedvem előkeresni. kicsit módosítok, valszeg az átlag 2 kilós kerékszett alatt van azért,inkább 1.8 körül. ez még '15-'16 körüli, azóta szélesedett a felni ennél a típusnál,ha jól tudom.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
Amúgy ha már grammozás, a múltkor eszembejutott, hogy a nyeregcsövem valszeg fölöslegesen hosszú és esetleg levághatnám rövidebbre. Szerintetek kb. hány centinek kell a vázban lennie ahhoz, hogy biztonságos legyen?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz balintka #126997 üzenetére
a karbon szerelőpaszta (vagy karbonszerelő paszta? hmm) nem kenőanyag,az pont a csúszás megakadályozására van. én most először használtam, mert először lett karbon nyeregcsövem..
Lett volna hasonló árban (5-6e Ft, az enyém kb 4500 volt) bőven 200g alatti cső, de azt már nem mertem bevállalni..
hossz: megnézném a minimum jelölését,és azt eltolhatod szerintem.. és van pár gyártó,aki az alját kb 45 fokban vágja le, újabb 2 grammot nyerve
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- EAFC 24
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Minimalista dizájnt kapott a Lian Li legfrissebb háza
- Escape from Tarkov
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Formula-1
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs