- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
takacsbotond
őstag
válasz takacsbotond #150486 üzenetére
Megnéztük élőben, igazi pofátlan átverős banda. Váz ütött-kopott, első fék gatya, teleszkóp szintén, és a bolt tulaja meg egy kilóméteres tahó.
Szóval a kérdés adott.
100e alatt esetleg milyen trekkinget tudnátok még ajánlani a Riverside 500 helyett futárkodáshoz a hölgynek újonnan?Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?
-
tupacamaru
veterán
válasz takacsbotond #150551 üzenetére
Én ugyan nem értek hozzá, de a Decathlon-ban újan 80k a Riverside 500. Vagy nem ugyanarról a bringáról van szó? [link]
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
ivana
Ármester
válasz takacsbotond #150551 üzenetére
Továbbra is egy rugós teló futárkodáshoz elég beteges, oda valami normális gép kéne. Ha más nem akkor vintage monti, mert az ár-érték arányban mindent ver.
Itt a futárkodás mit takar? Tényleges napi 100-120-at Pesten? Mert az eszi a gépet rendesen, én csak munkába járok 30-at az is durva.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ironizer #150547 üzenetére
Csak hallottad volna ha vas a vason fékez károsodásig. ...nem hiszem észrevétlenül károsodott volna,de az amúgy is hamar kiderül.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz robee19 #150550 üzenetére
ANT+ két előnnyel rendelkezik: CR2032 régen nem volt ilyen olcsó és a rendszer nem fogyaszt áramot. Másik ha valaki a Futapest bulin indulsz ahol egy zsebkendő területén a rajtnál áll 10 ezer ember nem akad össze senkivel. Hátránya: 3 méter hatótávolság ( ezért nem fogyaszt áramot ) ami azt jelenti hogy rajtad a pánt és a hátizsákban a telefon és árnyékolod a rendszert és megszakad a kapcsolat. Tekerés után leteszem a telefont és oda megyek a lakásba ahova akarok mert a Bluetooth Smart tartja a kapcsolatot. Samsung Sony tudja az ANT+ rendszert, ezért csak a nagy megosztó fizetős app- ok használják, nem írnak rá alkalmazásokat mert nem a telefon csatlakozik közvetlen az eszközhöz hanem az app- on keresztül jön létre a kapcsolat. Amit én használok kardió alkalmazást az ANT+ el sem érhető. Ezért van hogy a Garmin a futó pántot már úgy fejlesztették ami tud különböző dinamikát, függőleges oszciláló elmozdulást mérni hogy mindkét rendszer + Wi-Fi is van benne
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
Ironizer
tag
válasz Hasaggymeg #150554 üzenetére
Hát sajnos hallottam, az utolsó ~5 km-en brutál hangja lett, de mivel siettem, így nem állhattam neki tolni, ráadásul lejtőn, szóval ja, azért kapott valamennyit, látszik is a tárcsán, de talán még elmegy.
-
ZolkoW
őstag
válasz takacsbotond #150551 üzenetére
nem értek a futárkodáshoz, de trekkingre utoljára gondolnék.. valahogy nagyon idegennek tűnik. egy acél 26-os, vagy országuti egyenes kormánnyal (tudom, a kis méret gond ebből, de 26osból néha akad)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
robee19
tag
válasz bringasisti #150555 üzenetére
Mintha valaki épp azt írta volna, hogy ha nem akarsz jelvesztést, akkor ant+. De nem kizárt, hogy rosszul emlékszem.
-
ivana
Ármester
válasz takacsbotond #150558 üzenetére
Alapból semmilyen telót nem érdemes használni. Valami merev villás acél gép való ilyenekre.
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-=RelakS=-
veterán
válasz bringasisti #150555 üzenetére
Sony már jó régen dobta az Ant+-t. Talán már a Z5 sem támogatta.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
zsocy
őstag
válasz ivana #150561 üzenetére
Hiába győzködöd, még ha 100% igazad is van. Hölgynek lesz, az meg tudjuk mit jelent :)
Amúgy ha mindenképpen Riverside kell, miért nem vesztek újat? 79900, és választhatsz méretet, színt, plusz 1 évig garis is. Az azért jól jön ilyen kemény használatnál.
@jjeahh, az a vízesés elképesztő lehet! Ja és a második képen végre látjuk mi motivál a haverinával tekerésre
[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
válasz BigBlackDog #150374 üzenetére
Na, megvan a megoldás, azért nem írt ki nekem eddig watt-ot és kcalt sem, mert nem volt megadva testtömegem és FTP watt adatom az alapadatoknál. Persze tudom, mindkét adat nagyon durva becslés, de legalább sikerült beállítani.
Más: egy táblázat alapján kiszámolgattam, hogyha egy 26" és egy 29" colos kereket 2,2"-ös gumikkal szerelve összehasonlítunk, a kerülete 19,8 centivel lesz nagyobb, azaz ha egy 70-es átlag pedálfordulatot nézünk, percenként 13,8 m-rel, egy 90 perces tekerés alatt 1274 méterrel többet halad a 29-es monti javítsatok ki ha baromság, tudom ez így csak elméletben működik, de akkor is durva, hogy közel ekkora különbség lehet! (Persze ha nem csesztem el semmit és nem egy katyvasz az egész amit most leírtam ). Szóval jó ez a 26-os montim, szeretem, de asszem ha szeretnék kezdeni vele valamit (hobbi versenyzés), rövidesen le kéne cserélni egy 29-esre!„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
bringasisti
őstag
válasz -=RelakS=- #150563 üzenetére
Ennyire nem vagyok naprakész, de ez is alátámasztja hogy nem érdemes app- ot írni rá telefonra. És sokan vesznek egy övet és csak később fejlesztenek egy óra irányába és ha a Garmin nem veszi ezt figyelembe akkor a vevőkör szűkül.
BENEFON DELTA--------N8
-
jjeahh
nagyúr
válasz zsocy #150564 üzenetére
Mi, a táj? Vagy a haverina dombjai? Neem, utóbbi nem motivál, nem igazán érdekel ilyen szempontból a csaj, vele tekerni jó, sok frankó helyre eljutunk együtt, ezért nagyon hálás is vagyok neki, oszt annyi. Mindenre megvan a megfelelő ember és nem keverem őket
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz HKorn #150570 üzenetére
Azért mert a szar utak meg fogják enni gyorsan a telót. Főleg az olcsó rugós cuccokat. Természetesen lehet használni városban telót, akár rugósat is - én is azt teszem - de nem napi 80 - 100 kilométerre vannak kitalálva és nem a sietős tempós haladásra ahol felüti az ember meg üti és vágja.
A merev acél villa is sok rázkódást és ütést felfog, ami bőven elég. Futárkodásra általában vagy fixit használnak vagy ahogy ivana is írta régi acél montit, merev villával és akár agyváltóval vagy szinglibe. Ez a karbantartás könnyebbsége miatt célszerű. A láncváltót többet kell karbantartani. Persze egysebihez kell kondi is, így csajoknak nem célszerű, inkább az agyváltó.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Because #150574 üzenetére
Kollégád gondolom nem csináltatta meg az évenkénti szervizt. Ha az is megkapja a karbantartást akkor örök élet. Az Alfine meg nem zsírzással van kenve hanem olajfürdős (ahogy a Roschloff is), ott az olajat kell évente cserélni. Előtte persze át kell öblíteni tisztító olajjal.
Egyébként ha normálisan karban van tartva akkor egy Tourney is tud szépen működni. Persze ebben a bowden karbantartása is benne van, meg a lánc kenése rendszeresen. Meg ezek cseréje ha szükséges.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #150568 üzenetére
Úgy kerékpározik mint feleségem,nem ráhajol a kormányra hanem homort (pucsít? ) helyette.
6030D...csak hát a nyúl az fut 70km/h-val is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
B-L-A-C-K
titán
Sziasztok!
Lenne itt olyan (Bp-i) aki tud hidraulikus féket légteleníteni? Egy komolyabb rollerről lenne szó, elvittem egy biciklishez, de nem tudta normálisan megcsinálni, így hátha van valaki itt aki ért ehhez, és van hozzá cucca. Természetesen nem ingyen kérem.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz samujózsi #150578 üzenetére
Nejemnek is van egy hasonló lezárója...fehér volt,teCCett,olcsó volt (valami 1200 forint ) megvette. Van hozzá egy batár,csőre rögzíthető tartója is,és olyan nehéz mint egy jobbféle első kerék.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
samujózsi
tag
válasz Hasaggymeg #150579 üzenetére
Hát nekem valami olyat mondtak, hogy irányadó lehet a lakat ára: kb 10%-a a bicikliének. A képen látható ezen talán még túl is megy
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #150579 üzenetére
Mert nem látod benne a másodlagos célt. Erőnlétfejlesztő. Én egészen légiesnek érzem magam, amikor ledobom a vállamról a láncot/lakatot. Egyébként sem értem ezt a grammozósdit. Egy 6 kilós bringával nem kunszt felfelé tekerni. Egy 26 kilóssal, na, az már valami!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
samujózsi
tag
válasz Somatom #150581 üzenetére
Én felfelé a kilenc kilósba is belehalok
(#150579) Hasaggymeg
A lakatról jutott még eszembe: végülis, ami puszta kézzel nem eltéphető, abból nekem bármi jó. Nem szeretem úgy letenni a bringámat, hogy ne lássam és ne tudjak reagálni, ha valaki túl közelről próbál ismerkedni vele...[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Somatom #150581 üzenetére
Csak hát nem dobja soha le.
(#150582) samujózsi ...arra elég valami kicsi,könnyű,zsebben is hord6ó,amihez kulcsot sem kell hordozni.Ez nagy,nehéz,hidegben sprőd valami,ami már majdnem csak merevségétől lenyomja a lezárt vázról a fényezést.
(#150583) cdl...elképzelem azt a kopogó,kínai műanyagot,brrrr.
(#150585) Somatom...mint egyik barátom aki azt mondta valamikor,hogy a Trabant nem is autó,hisz azzal még egy embert sem lehet elütni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Somatom
veterán
válasz samujózsi #150582 üzenetére
Rá sem mernék ülni egy ilyen bringára. Félnék, hogy az első tankcsapdánál összerogyna alattam. Ez a grammozós outi stílus nem az én világom. Nem is igazi bringa az, amin nem lehet keresztbe fektetve hazavinni a cseretelepről a gázpalackot.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nagyúr
válasz Somatom #150585 üzenetére
Ha nem súlylimites a gép mondjuk 70 kilóra akkor nincs gond. Én is simán eresztem neki lefelé még szarabb útón is a csekély 90 kilómmal a 7,5 kg-os outin és még soha semmi gond nem volt ebből. Persze az agyonkönnyített bringákkal már azért lehet óvatosabban kell bánni.
Més que un club!
-
Somatom
veterán
válasz Napfénysüti #150587 üzenetére
Gyanítom, hogy másképp értelmezzük az "eresztem neki lefelé" -t. Nekem otthonról lefelé van járda, lépcső, fekvőrendőr, stb. Ezeknél én nem érek rá lelassítani, mert akkor oda a lefelé-élmény.
Woodworm:
Te miről beszélsz? Milyen palacktartó? Rugós csomi hátranyit, palack az ülésrúd mögé, gumipók, oszt csá. Így ni.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ivana
Ármester
válasz HKorn #150570 üzenetére
A rugós teló simán nem napi 80km futásra van tervezve, pillanatok alatt egy kotyogós borzalom lesz. Főleg, hogy a fél város tiszta por mindenféle építkezések miatt. A levegős teló bírná, csak azt meg azért szervizelni is kéne, ami nem olcsó és futár bringán nincs idő arra várni. A telós vázhoz mindenképpen az kell, mert a geo nem jó merev villához.
Én mondjuk az agyváltót hanyagolnám, jóval több szívás, mint egy modern láncváltós rendszer. A szervizelése meg végképp.
-
nagyúr
válasz Somatom #150589 üzenetére
Lépcsőn valóban nem megyek de kátyús úton sajnos igen. Volt hogy 60-nal elkaptam egy fasza kátyút, azt hittem ez minimum nyolcas lesz a kerékben de kibírta simán. Néha én magam is meglepődöm mit bírnak ezek a viszonylag könnyű cuccok. Járdára amúgy felugratok simán igaz azért lassab tempóval.
Més que un club!
-
őstag
ahogy haladunk előre az időben úgy lesz egyre fontosabb a fék a futárbringán. ugynis itt a tél, és a latyakos időjárás kinyírja a felnifék pofáit, a tárcsafék behozhatatlan előnyre tesz szert
(nem mindegy, hogy csak betétet meg tárcsát kell-e cserélni, vagy fékpofát meg felnit - újrafűzéssel)
az agyváltó amúgy jó, az összes Bubi-ban 3-as Nexus van és a meghibásodás elenyésző annak ellenére, hogy a júzerek pont telibesz.rják a használat milyenségét, az igazi ridegtartás ott.
a tökéletes futárbringa természetesen egy keveréke a hosszútávú túrázók világbólkimenős bringájának és a városi vagányok fixijének, valahol úgy a Cube Travel Pro körül mozog[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Fall-N
veterán
válasz ivana #150592 üzenetére
Van olyan hosszméretű merev villa, mint amilyen a teló mérete.
Az agyváltó pont, hogy igénytelenebb, mert zárt helyen van maga a váltómű. Van több százezer kilométert hajtott agyváltó, ha rendszeresen karban volt tartva. Láncváltó már eleve az időjárásra érzékeny meg ha nincs kenve a lánc. Porra és sárra is érzékenyebb. Az agyváltó lánca amúgy is szélesebb és erősebb, így annyira nem kényes. Meg lehet venni rá láncvédő burkolatot, így nem éri annyira a sár és a kosz. Persze ott is elhasználódik, ahogy kopik a hátsó lánckerék is, de nem drága cserélni (500 Ft/db).
A félnél tényleg ideálisabb a tárcsafék.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Napfénysüti #150593 üzenetére
Ó, én is azt gondoltam, hogy ez a bringa egy Ferrari és egy tank ötvözete, amivel én vagyok az utak királya, amerre járok bárkit
lenyomoklenyom a villanymotor.
Van az Árpád fejedelem útja fölött egy felüljáró "szálj le a bringáról" táblával. Azon ereszkedtem lefelé nem lassan. Utána balos jobbos ív, amin, mint a kiskacsák, gyerkőcök taposnak apa mögött. Ugyebár nem fékezünk senki kedvéért, de nem is zavarunk másokat, úgyhogy lendületből le az útról, avaron, nagy ívben előzés. Ez egy 9 rugós manőver volt. A Széna térig jutottam. Szerencsére, ott van egy bringaszervíz, ahol 9db királydinnye tüskét szedett ki a srác a két külsőből. Mert belementem az avarba. Ennyit a tank feelingről, meg a terepre tervezett bringáról.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nagyúr
válasz Somatom #150598 üzenetére
Na de itt akkor a királydinnye okozta tüske volt a gond? Mert az bárkivel bármilyen guminál előfordulhat, ezt nem tudod teljesen kivédeni. Magánakma bringának nem lett baja. A defekt az defekt. Én olaszban a bringaúton kaptam egy kicsi üvegszilánk miatt defektet.
Més que un club!
Új hozzászólás Aktív témák
- VPS host
- E-roller topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Hobby elektronika
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs