- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Milyen okostelefont vegyek?
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
A napokban szeretném szervizelni a forgáspontokat a bringán, az új motorex zsírt akarom belenyomni, mert az csoda vízkiszorító korrodációelkerülő képességekkel bír.
Az lenne a kérdésem, hogy mivel nyilván nem fogom kiütni a csapágyakat, és van talán 2 ahol nem tudom lepattintani csak az egyik oldalát, hogy takarítsam ki az eddigi zsírt, illetve mossam ki a port/homokot?
Ha mind a két porvédő gyűrűt ki tudom pattintani, akkor elég ha féktisztítót fújok rá miközben forgatom, igaz?
Da ha csak az egyik oldala jön le a csapágy fedőnek, akkor ott mi a teendő, hogy valamennyire azt is kitisztítsam, mielőtt az új zsír bekerül?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen