- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Android szakmai topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #162750 üzenetére
Ja, ilyen szempontból én is örülök ennek, szerintem szénné könnyíthetném a bringám hajszálvékony alkatrészekkel, akkor sem törne semmi alattam
szerk: mondjuk azt vettem észre, hogy az integrált hajtókar a lánctányérba beleharap néha, mert látszik rajta a nyoma, a hajtókar belül meg van karcolva .[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz durmi_88 #162735 üzenetére
Én ha ilyen adottságokkal lennék megáldva,és teszem azt nem az izom lenne a súly oka,nem kerékpárral kezdeném,vagy ha igen,akkor szoba-kerékpárral. Egy esés elég komoly következményekkel járhat és akkor kár az egészért.Amire gondoltam az az úgynevezett power walk,majd idővel és mínusz pár 10 kilóval kocogás,aztán olyan 100-120 körül jöhetne a kerékpár. Volt itt egy kolléga akinek története inspiráló lehet mindenkinek.
(#162750) Toobee+jjeahh...nagyon nem mindegy,képzeljétek csak el folyamatosan egy 20-30 kg-os hátizsákkal kellene mennetek,milyen +terhelés az hajtásnak,kerekeknek,pedáloknak,telóknak,mindennek.
(#162751) jjeahh...hajtókar a lánctányérba?! Azt hogyan? Ott olyan távolság van,hogy egy kis csapszeggel akadályozzák meg a lánc esetleges beesését.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
tisn
addikt
válasz Hasaggymeg #162752 üzenetére
mire gondoltam az az úgynevezett power walk,majd idővel és mínusz pár 10 kilóval kocogás,aztán olyan 100-120 körül jöhetne a kerékpár. Volt itt egy kolléga akinek története inspiráló lehet mindenkinek.
a kocogast boven a bicaj utan kellene kezdeni. (meg a seta elott is jobb lenne) -
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #162752 üzenetére
Bringás szerelésben, táskával sem érem el a 70 kg-ot.
https://barbieripnk.hu/
-
kacsyx
aktív tag
Azért kicsit túltoljátok. 190 centihez 160 kiló azért nem olyan iszonyatos arány. Nyilván nem kocogással kell kezdenie, de szimpla erdei utakon nyugodtan kirándulhat, a lényeg a fokozatosság.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #162752 üzenetére
Ez inspiráló, de ugyanakkor egy ilyen örökmozgónak, mint én teljesen természetes, sőt, eleve sosem hagynám, hogy elhízzak, mert ahogy deicide is írta, már mozgásfüggő vagyok. Az mondjuk nagyon durva, hogy mekkorákat gyalogolt, az én térdeimmel elképzelhetetlen
A hátizsákos példa nekem is többször eszembe jutott, rossz lehet nagyonivana: ja, simán lehetett a lánc is, bár gondolom ilyen szempontból majdnem mindegy, lényeg, hogy ennyit hajlott a hajtókar (?). Egy negyed kör alakú bemarás van rajta a lánctányérral egy vonalban, szal nekem egyértelműnek tűnik a dolog.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz kacsyx #162758 üzenetére
A BMI nyilván nem fog pontos képet adni, hiszen a magasságon, a nemen és a testsúlyon kívül nem vesz mást figyelembe, de 190 cm mellé 160 kg a legmagasabb elhízási fokba tartozik. Ha a fele lenne, akkor is a normál értékbe tartozna (74.0kg - 95.7kg).
https://barbieripnk.hu/
-
őstag
válasz Hasaggymeg #162752 üzenetére
[link]
Megrendeltem remélem nem késik van rajta még rece oldalról látszik remélem elég ráA Markhor nagyon jo szerintem. leszámitva hogy elég karcsunak tűnik a becsúszó ...vajpuhán mozog 105kg-om alatt 9báron 120mm re kihuztam a visszaut csillapitással sokat szöszöltem a a nyuszihoz van közelebb
főleg erdő és föld út ra használom...[ Szerkesztve ]
-
Zoli133
őstag
Megjött az új felniszalag, hülye kérdés, de gondolom a régit illene eltávolítani az új felhelyezése előtt, csak félek, hogy a régi ragasztott és mennyit kell takarítanom majd a maradványait....
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
ivana
Ármester
válasz Toobee #162760 üzenetére
A BMI egy marhaság. 74kg 190 centihez az kb. a kórosan sovány kategória férfiban. Én 82kg vagyok 175 centihez, és elég vékonynak nézek ki. Hála annak, hogy HO-ban vagyok az utazás helyett edzek (Bringa, kettlebell, meg mostanság jóga. Utóbbit mindenkinek ajánlom akinek hiányzik a napi mozgás, nagyon jól átmozgat.) a hasamon is kezdenek látszani az izmok.
(#162758) kacsyx +1 Kérdés mennyi belőle izom, de akár egész sok is lehet. Viszont ez a bringa szempontjából még rosszabb, ha nem csak nehéz vagy hanem erős is.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szucsinka #162761 üzenetére
Olyan nagy nyomás kell bele? Enyém 5 bar körül kényelmes,igaz "csak" 82 vagyok. Enyémen (Marvel) 100 kg-nál 6,6 bart ír...pedálra meg kíváncsi leszek.
(#162765) f4lcon...Kevés ilyen ember van,ez inkább kivétel mely erősíti a szabályt,minap volt cikk róluk az Indexen.
ivana...én is 82 vagyok...187cm-hez,de nem érzem magam túl fittnek,ha nagyon erőlködnék lemehetne még vagy 2-3 kg zsír simán.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Sefter
veterán
Sziasztok!
Még mindig bringát szeretnék venni
50-50% használnám aszfalton és erdő/mezőn.
Melyikkel járnék jobban ?Ghost Kato 7.9
Ghost Kato X 4.9
Cube Attention SLA kinézett bringáknál van ami 1x11/12 sebességes van amelyik 2x10/11. A fenti felhasználásra melyik a megfelelőbb
Nagy dilemmám még a Sram váltók (nem ismerem a márkát), ezek pariban vannak megbízhatóságra a Shimano-val? (Sram NX Eagle szintről beszélek)köszi!
Psn ID: sefter_hun
-
xy.zsolt
őstag
válasz f4lcon #162747 üzenetére
Szerintem egy masszívan meghegesztett spinning bringa + egy jó cardios edzésterv a megfelelő számára kezdésnek....extra előny: nem esik el vele Motiválja az, hogy 120kg körül már majd kezdhet valódi bringát keresni. Én ezt 8-10 hónapra saccolom ha heti 4-5x teker. Akkor a bringák is már olcsóbbak lesznek az Off szezon miatt
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
cdl
senior tag
válasz Hasaggymeg #162767 üzenetére
+1 A 183-hoz 80 kg vagyok kb és simán leugorhatna 4 kg. De jó is lenne...
-
Xantomas
őstag
válasz kacsyx #162758 üzenetére
Szerintem is keményen túltolták.
Nyílván nem egy hardcore bringás.
Bírják ezek a mai vázak simán azt is, amikor 2 ember ül a vázra. 160 kilóval nyilvánvalóan nem dirt pályára fog menni ugratni, hanem kis távokat fog tekerni, mert az elején úgy feltöri a hátsóját a nyereg, hogy nem is fog tudni többet menni. Inkább döngölt úton, és aszfalton lesz használva. Az elején a váz úgyis statikus terhelést fog kapni. Egyedül csak a komoly emelkedőre kiállva tekerés lesz az, ami igazán igénybe fogja venni a szerkezetet, mert egy 160 kilós ember miközben egyik lábbal tapossa a pedált, másikkal spd-vel húzza, közben a kormányt átellenes oldalon húzza, másikon tolja, sokkal-sokkal nagyobb erőt fejt ki a vázra, hajtásra, mint bármi. 120 kilósan én is elhajlítottam egy truvativ kormányt ilyen helyzetben, és eltörtem egy single speedre átépített octalinkes, 1000 éves XT hajtókart.
Ha ezt megfogadja magának, hogy nem teszi, csak vész esetén, mert pl kergeti egy kutya, akkor nem lesz komoly baj.
Előbb fogja odaverni a felnit, és lesz benne nyolcas mondjuk egy padkázásnál, minthogy eltörjön a váz, villa, teleszkóp.
Ezért a pénzért sokkal jobban jár egy agyváltós citybike-kal, amire használni akarja.
[link]
[link]
Ledobni róla az összes sallangot, mint sárhányó, láncvédő, csomagtartó, és csókolom. Utóbbin a Swingshock nagy szerelmem, pont arra jó, hogy növelje a komfortot megvédje a vázat minden, a kerék felől érkező sérülésről, de ne szóljon bele a hajtásveszteségbe, és nem tud úgy elkopni mint egy teflon perselyes olcsó teleszkóp.
Egyedül a négyszögtengely a hátránya, azt pedig hajtóművestül cserélni nem négyszögesre.durmi_88: vedd meg ami szimpatikus, használd amennyit jólesik, kalkulálj bele egy komplett felni cserét 4, de inkább 5 keresztes fűzésre, 2.3-as DT küllővel, (hogy abban is legyen plusz rugalmasság, és erő) a második nyolcasodnál.
Számolj azzal, hogy költeni kell a bringára, és folyamatosan ápolni, átnézni, zsírozni, olajozni.
Hanyagold a tárcsaféket, inkább egy minőségi, pl deore felnifék, hosszanti szálas bowdenházzal minimum FR5-ös fékkarral."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
FCsabi24
tag
(#162729) X2N
Igen, tudom, hogy nem rendelkezik a legújabb technológiákkal, de ahogy jjeahh is írta, egy új bringa árának kevesebb, mint feléből lehet már belőle egész használható kétkerekűt csinálni, aztán lehet 2-3 év múlva beruházok egy újra . Egyébként te a 2019-es modellre gondoltál? vagy csak kifelejtetted a Silvert az ajánlásból?(#162731) Hasaggymeg
Ez jó lenne az én vázamba?, a fejcső nem taperedes.(#162732) jjeahh
Én egy 500(nagyon max 550) eurós összeghatárt tűztem ki a felújításra. A teló után egyébként a féket gondoltam fejleszteni, a rajta lévő Tektro egy istencsapás, 2 hónap után mindig fellevegősödik, fékereje sincs. Ezek után jönne a hajtás.Egyébként a "fork offset"-ről tudnátok valamit mondani?, 1 videót néztem róla, abban arra jutottam, hogy még 1 profi bringásnak se feltétlen számít. A RockShox-nál 29-es méretben van 46 és 51mm-es.
-
őstag
válasz Hasaggymeg #162767 üzenetére
-
Jester01
veterán
válasz Hasaggymeg #162752 üzenetére
Ha nem is fórumozik, de szerencsére azóta is jól van és gyűlnek a koronák
Jester
-
Hachiko95
aktív tag
válasz FCsabi24 #162773 üzenetére
Rose-nál 189 euróba kerül a 2019-es Recon [link]
Nekem egy 26"-os Meridában van a 27.5-es verziójú, terepen is teljesen jól használható kerékpárt csinált belőle (előtte egy Suntour XCM volt). Mindenképp valamelyik RL nevű Recon-t venném, azt hiszem abban van az újabb fajta csillapítás. A linken lévő Judy még a régebbi TK, vagy abból is jó lehet az RL, ha van jó áron. -
jjeahh
nagyúr
válasz FCsabi24 #162773 üzenetére
Anno utánnajártam, de elfelejtettem. Enyém 46mm offset-es, gondolom ez az általános és 51mm akkor kell, ha veretősebb hosszabb bringát akarsz, de cserébe kevésbé lesz fordulékony
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #162471 üzenetére
A szokás az nagy úr. Ha szeretsz egy rendszert, miközben motoszkál a fejedben valami új, akkor némi nyitottsággal érdemes nekikezdeni és nem 1:1 megfeleltetést keresni funkcionalitásban és tudásban. A 3x10 és 1x12 váltásnál azt az alapvetést érdemes szem előtt tartani, hogy egyszerűen más és máshogyan is használod. Eleinte az 1x12 rendszerben szinte elvesztem a sok fokozatban, tényleg nagyon soknak tűnt, még akkor is, hogy mások az ejtések. A végső lábaddal érezhető áttétel és annak érzete elég más tud lenni eltérő bringákon, már csak a kerék méret különbség egy más átmérőjű gumi is része a tényleges végáttételnek.
Korábban szintén 3x10-es rendszert használtam, amivel elég jól éreztem magam, majd ahogy erősödtem terepen az volt a megfigyelésem, hogy valójában elkezdtem 1x10-nek használni, elől középen a 32-esen és hátul a teljes 11-36-ot használtam.
Ha nem voltam fáradt a 32:36 áttétellel bármit megmásztam és ahol lefelé több kellett a 32:11-nél az annak volt a jele, hogy ideje pihenni. Aszfaltos szakaszokon persze használtam elől a 42-es tányért és amikor hosszú túrát csináltam és tartalékolni kellett az erőt, vagy már fáradt voltam, akkor elől is leraktam a 24-esre. Innen jött, hogy de jó lenne hátul pár plusz fokozat a 11-36-hoz lentre és föntre, akkor elől tényleg mehetne az 1x (a 11-es rendszerek nem győztek meg). Aztán bejelentették az eagle rendszert és csak lestem, hogy már létezik az amiről eddig álmodtam, a kövi bringámon tuti ilyen lesz.... és lett is.Az viszont igaz, hogy a 3x10 elég nagy átfogást tesz lehetővé, aminek szintén vannak előnyei. Kérdés a szélsőségekre milyen gyakran és tényleg nélkülözhetetlenül szükség van? A könnyű fokozatok oldalán nincs hiány a 12-es rendszerben, a nehezebbnél meg a 10-es kis fogaskerék -1 foga többet jelent mint a számok alapján tűnik. Aki erős az meg rakhat előre 32-nél nagyobb tányért.
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #162779 üzenetére
De átütős, nem gyorszáras, szal új kerékagy is kéne hozzá . Vagy valamit benéztem?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz sebgutkopf #162778 üzenetére
Igaz én kocaBringás vagyok és 3x9 rol váltottam..egy SLX 32T 10-51T rendszerre de Nem bántam meg nagyon király olyan 70/30 arányban megyek terepen.elsőnek picit hiányzott a 42 tányér de így is aszfalton 32km/h val lazán lehet menni
Előtte hetekig néztem teszteket fórumokat videótAzért is valasztottam ezt a sram helyett mert ahogy írtad sokat számít az egy fog.és itt felül alul több eggyel
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #162778 üzenetére
Mikor közel 2 éve hajtóműcsere mellett döntöttem,számolgattam és arra jutottam,hogy a 2x11 lenne az ideális,de az is túl sokba kerül (hátsó kerékcsere,első átdobócsere,valszeg bovdencsere,amikor mindez még jó állapotban volt) számottevő előrelépés nélkül,hisz mindezt egyetlen tányér elhagyásáért aránytalanul soknak találtam.Az 1x10,de 1x11 is kevésnek tűnt mondjuk Balatont kerülni (mert az is van),a 1x12 szintén,de arról meg már az ára miatt sem lehetett szó.Azóta sok víz lefolyt a Dunán,és érzem az irányzat nyomását én is,számolgatom mi lenne a minimum szükséges és figyelem mennyire ritkán kellenek a végek.Ott tartok,hogy a 32/11-46 szinte mindenre elég lenne nekem,azt még költséghatékonyan meg lehetne majd lépni a hajtás/váltás egyszerűsítése végett,mert más előnye számomra tulajdonképp nem lenne.Ami azokon a ritka eseteken kívül,mikor elfogynék felfele,vagy lefele esetleg erős hátszélben már nem tudnék beletekerni,még biztosan hátrány lenne az,hogy a sor kábé fele,harmada annyi időt bírna a kis fogaskerekek túlzott használata miatt,ami a drágább,többsebességes sorokat így ráadásul még gyakoribb cserére is kárhoztatná. Mindegy,kiforr ez még amíg muszáj lesz lépni a kopás miatt.
jjeahh...arra is van adapter,nem?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #162779 üzenetére
nem vagyok egy kormánycsapágy-guru, de ez szerintem csak 44-es acélvázba jó, hányunknak van olyan? :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
metrion
aktív tag
Sziasztok!
Elite Cannibal XC és Rocko Carbon kulacstartókról van valami tapasztalat? Aszfaltra és enyhe terepre kellene. Azt nem lenne jó, ha egy bukkanótól kiugrana a kulacs. -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #162783 üzenetére
Tudtommal csak gyorszáras telót lehet átütős kerékbe tenni, fordítva nem, de lehet tévedek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Kempetlen
tag
válasz Xantomas #162772 üzenetére
Ez a "számolj bele még egy felnit" 120 kilóhoz jó tanács. 160-nal viszont nem viccelünk az ember életével. Én 120-szal tudom, milyen kormányt, hajtókart, nyeregcsövet és nyeregpálcát törni, láncot szakítani, vagy azt, amikor kevés a 180 mm-es hidraulikus tárcsa is elöl (nemhogy a 160-as mechanikus alap fos). Konkrétan életveszélyes így megvenni egy alapgépet, nem véletlen magyarázunk itt a topikban erről ilyen sokat. Még akkor is, ha csak városi tingli-tangli gép lesz.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz metrion #162785 üzenetére
Haverom Cannibal XC-t használ, elvileg még nem hagyott el kulacsot. Szokott rázkódni, úgyhogy biztos jó. A másikat nem ismerem.
Nekem Elite Custom Race van, a Decában 3000 Ft, ha jó a full fekete. Ez is fain.yyeahh: az a hajtókar karcod ha lánc magasságban van, akkor lehet egy első kerék által felvert kő is, ami pont a lánc/hajtókar pontba pattant. Egy hajtókart senki nem hajlít meg úgy hogy az a saját lánctányérjába beleérjen. Ha lenne is ilyen erőhatás, előbb törne a hajtókar vagy a tengely. (Vagy a bb, vagy a váz...)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz Kempetlen #162788 üzenetére
ezeket aláírom, de egy tandem is hellyel-közzel ilyesmi terhelést kap. a kormány, nyereg, nyeregcső, sőt, pedál sem kap ennyit, de a lánc, kerekek, váz, fékek, sokminden igen, és ezekből elég volt kissé túlépítettet választani, és elvoltunk, nem tört soha semmi.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Maximum1
őstag
válasz hozho #162787 üzenetére
Gondolom Magura HS széria, ha rendesen működik a 2 dugattyú a húzásra, akkor a betét van elkopva, cserélni kell.
Nálam is ez volt, simán jónak nézett ki, de már nem érte el a felnit.
Most teszel rá olajat akkor egy darabig jó lesz, de amikor új betétet teszel bele akkor ki kell venni az olajat, elég régi holmik ezek, én nem bontanám meg. -
-
6030D
Ármester
válasz bardi #162795 üzenetére
Az gondolom valami préselt lemez, ezek meg öntvények vagy kovácsolt cuccok. Ha csak úgy lehetne hajlítgatni, akkor nem bírná azt, amikor a 80-90 kg ember röpköd vele, majd földet ér, nem mindig szerencsésen.
Ezt amúgy akartam is írni a fenti 160 kg-os témához, hogy valaki tudományokban jártas kiszámolhatná, hogy milyen erők hatnak a bringára egy 160 kg ember alatt, aki csak tekereg az aszfalton, meg mondjuk egy 80 kg alatt (ne adj isten 90-100 kg), aki veret az erdőben, és néha elnézi a kereszt vízmosást, és odaveri a bringát. Oszt' mégse rottyannak meg ezek a gilisztáknak gyártott alkatrészek.
Az egyik ismerősöm pl simán van 160 kg, és vígan tekereg itt a Dunakanyarban egy KTM trekkinggel, ráadásul rugós teleszkóppal, meg rugós nyeregcsővel. Na mindegy, véletlenek nyilván vannak.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Kempetlen
tag
válasz bardi #162795 üzenetére
Mi jön még, "bezzeg az alu kiskanál"? Ne hasonlítsuk már a 6061-es és 7005-ös alukat egy kurva ablaktörlőhöz! Ráadásul a kettő közt is rohadt nagy különbség van. A 7005-ös sokkal merevebb, többet bír, nem hajlong annyit, de hirtelebb módon is törik. A kormánytöréseimnek pl. semmiféle előjele nem volt, és az az egyik legveszélyesebb, ami csak megtörténhet.
Abból pl. kiderült számomra, hogy egyik kormány sem bírja, legyen az vastag, egyenes 6061-es, vékony, de szintén egyenes 7005-ös vagy bármilyen acél, egyedül a hajlított, all moutain alu kormányok azok, amik tudják hosszútávon garantálni azt, hogy megmaradjon az arcod. Karbonokat meg nem próbáltam, de igazság szerint 3 kormánytörés túlélése után már nem is kockáztatnék.
[ Szerkesztve ]
-
durmi_88
csendes tag
Még egy kérdés, aztán nem fárasztalak tovább magammal titeket
Kinéztem most 2 bringát, amik kicsit drágábbak. 36 küllős mindkettő, duplafalú felnik, hidros tárcsafékek.
Az egyik lockolható teleszkópos, másik merev villás. Bár ez utóbbi egy fatbike.
Tanácsotokra, és korábbi tapasztalataim miatt tervbe került 1-2 hónapon belül cserélni a monoblokkot, valószínűleg integráltra, addig szerintem kitart a négyszögtengelyes gyári.Szóval, ezek közül melyiket vennétek az előbb felhozott dolgok alapján?
Valamit mindenképpen szeretnék venni, van itthon egy erős spinning bringa, amire már párszor felültem, de emellett kellene valami, amivel ha nem is mindennap, de mondjuk heti 2-szer ki tudnék menni a friss levegőre tekerni, mert 2 hónapja Home Office van, és már minden bajom van a bezártságtól.
Köszi a segítséget még egyszer
-
Kempetlen
tag
válasz durmi_88 #162798 üzenetére
Szerintem utóbbi, mert az első filigrán gép nem sokáig bírná alattad, és ott a teleszkópnak sincs sok értelme. Edzeni jó lesz vele, ha meg kicsit belerázódsz és leadod a súlyod legalább harmadát, akkor lehet nézni másik cangát.
Szenvedés lesz vele aszfalton, de valamit valamiért... Esetleg talán van valami aszfaltosabb gumi ilyen méretben, ezt nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz 6030D #162796 üzenetére
Öntött alu, hasonló vastag, mint a hajtókarok, de persze nem az az anyagminőség. Ami érdekes, hogy a vékony, préselt biliacél részén semmi nyoma nem volt a hajlításnak.
Van egy barátom, aki 120-140 kilósan egy régi acél schwinn biciklivel tekert, aszfalton leginkább, ő pl a hátsó agyat nyírta ki folyton, mert mindig nagy fokozaton ment, mert hát a lába rohadt erős volt, de nem emlékszek rá, hogy a hajtókarral lett volna gondja.
'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen