- iPhone topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz nrg.960 #162497 üzenetére
Tudnál mutatni egyet? Nekem ilyen olcsón nem jött fel egyetlen tányér sem, inkább háromszor annyiért. 22/24T 64 BCD érdekelne oválban, meg 32/34T 104 BCD.
Jelenleg 22/32/44 sor van fent. Ránézésre az a 22 már eléggé tompa. A többi még szerintem bírna pár láncot. A nagytányér meg nem érdekel, lejtőzésnél mindegy. -
Toobee
veterán
https://barbieripnk.hu/
-
freelanced
addikt
válasz Teasüti #162473 üzenetére
Ennek fényében mi lenne az amit ajánlanátok? Például jól gondolom, hogy teleszkóp ebben az árkategóriában felesleges, hiszen nem megbízható, macerás, karbantartásigényes ráadásul a kerékpár is nehezebb tőle, illetve az energiából is elnyel valamelyest?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
cdl
senior tag
-
nrg.960
tag
válasz jjeahh #162510 üzenetére
Makulátlan. Szerintem egy ZTTO 52T-t is el tudna még hajtani, max egy goatlink kellene. Így van, SGS kivitel.
Tesómank is ugyanez a felállás. Hibátlanul teszi a dolgát.Az SGS-ek leginkább 3x11-hez voltak tervezve, meg 1x11 42t-hez, utána jött a Shimano XT 46T sor, ami végtelenül szar kiosztással van. De elvisz ez mindent..
Nem vagyok a szavak embere..
-
bexinho23
őstag
Sziasztok!
Tudnatok abban segiteni, hogy ehhez az slx fekhez milyen tipusu "leereszto" csavar kell (baloldali)? Elso tulaj, aki osszeszerelte a bringat, ugy rahuzta, hogy semmivel sem jott le. Vegul kis flexezessel keresztbe lett belevagva, csavarhuzoval picit sikerult megmozditani, majd fogoval meglazitani. Viszont igy kellene uj csavar az egyik oldalra. Remelem tudtok segiteni.link
-
arcitec
addikt
Ma lebontottam a gumikat, ilyen a felni belső 2012-től : [kép] ,gondoltam lecserélem a belső szalagot is, de úgy tűnik tökéletes. Illetve ki mit mond?
[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
Ha egy országúti keréken (régi, Shimano RSX agyas) csak a felnit (a fékező felület szetkopása miatt) cserélve, az agyra új kereket füzetve a szerviznek elég csak a két kivett kereket elvinni, nem kell a bringa, ugye?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
cobranco
csendes tag
Korzika gyöngyszeme, a Portoi öböl, a sziget legszebb része. Főszezonban, mozdulni sem lehet az ide látogató túristáktól. Az öblöt körbeölelő sziklák nemcsak a világörökség részei, de a lemenő nap fényében olyan vörösek, hogy szinte már kékek.
„A mai napon a cél, eljutni ide, de nemcsak eljutni, fel is fedezni a környéket. Ez,mint mindig, most is nehézségekbe ütközik. A tervek között szerepel, Franciaország legszebb falujának, a hegytetőre épült Pianának a megtekintése, csobbanás a Porto-beachen és/vagy, másodopcióként, egy wellnes-részlegen. Sportfeladatként a közelben található BIG-csúcs megmászása, vacsora egy Michelin *-os séf meghívására, végül, a világ egyik leghíresebb naplementéjének lefotózása a Capu Rossu csúcsáról. Hogy ebből mi valósul meg és/vagy, mi marad álom örökre, kiderül azoknak, akik végig bírják ülni ezt a maratoni hosszúságú, de talán a túrasorozat leglátványosabb filmjét…”
[Éjjel-nappal Korzika 5.rész: "Látvány: Csillagos 5-ös*****" 2019.FullHD 1080p]
Útvonal:
Crovani beach-Boca di Bassa-Fangu delta-Col di Palmarella/408m/Scandola--Bocca a Croce/272m/-Girolata-Partinello-Traghino-Porto-Piana-Capu Rossu-La Roshes Bleues-Golfe de Porto
Túrabeszámoló:
[link]
Fotoalbum:
[link]
Térkép:
[link]
#korzika #franciaország #kerékpártúraTúráim,videók itt: http://cobranco.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz nrg.960 #162507 üzenetére
Csak ne tedd le állni a váltöval az ötvenesen mert kinyúlik a rugó mint a gatya.
Zsohi...éhgyomorra szerelés?!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
válasz cobranco #162521 üzenetére
Ez nagyon fasza, végig is rágtam magam rajta, nagy gratula nektek, de mobilon jobban megküzdök a kalandokkal, mint ti a helyszínen: egyrészt túl széles a tördelés, még fektetett telefonnal is kicsinyítenem kell, másrészt a szürke alapon sárga betűktől kb a második nap reggelére kifolytak a szemeim...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #162529 üzenetére
Használj normális böngészőt, ami nagyításnál áttördeli a szöveget! Pl. Opera.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ivana
Ármester
válasz cicaslany86 #162531 üzenetére
Ha valami értelmeset akarsz akkor csak csepel. A többi kempó ezerszer gagyibb.
-
-
Kempetlen
tag
válasz parandroid #162535 üzenetére
Ezért mondta, hogy normális böngészőt használj...
Szerencsére elérhető arra is: Opera Touch | Chrome | Firefox Focus
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Vettem egy Selle Royal Scientia nyerget. M>3 méretben, mert vmiért a 12 centis fenekem az elvileg nekem való közepes szélességen (11-13 cm) is billegett és leestem oldalra fél fenékkel, ha mondjuk elengedett kormánnyal megyek.
Nagyon fura ezen elsőre ülni, mintha két golyón ülnék, a felegyenesedett elengedett kormányos gurulásban nem annyira partner ez a nyereg, de a széles változaton legalább oldalra nem billegek. Nesze neked sport nyereg meg trail bringa! Ez még szélesebb, mint ami rajta volt: 178 mm a legszélesebb pontján.
Viszont ráülve az oldalsó élek azok lehajlanak emiatt a billegős felfüggesztés miatt, szóval csalóka ez a szélesség.
Viszont aki azt mondta, hogy a kevésbé párnázott nyereg kényelmesebb annak üzenem, hogy jól átk.rt engem!
Ezen egyértelműen tapintani lehet a párna alatti deszkát, ráülve meg nyomja a fenekem rendesen. Talán utoljára a Mercedes buszokon volt ilyen élményem, azoknak a ülései még ilyen, hogy van vmi párnázás rajta de igazából szétveri a feneked. Persze itt alacsony guminyomáson vagyok, vajpuha Fox tag simítja az utat és karbon nyeregcső meg most ez a fura fefüggesztéses nyereg csillapít mindent is, de azért csak simán ülni rajta se olyan nagy élmény.
Holnap elviszem egy 20 km-es karikára aztán majd meglátom, hogy csak simán nyomja a fenekem, vagy fokozódik-e bármi módon. Ha nem lesz zsibbadás és semmilyen negatív hatás a lágy részeken azon kívül, hogy nem egy bőrfotel, akkor jó lesz.[ Szerkesztve ]
-
válasz Kempetlen #162536 üzenetére
Tudom, próbáltam, de ios-en nem buli. Mindegyiknek van valami háklija, ami miatt nem szeretem. Asztali gépen, laptopon operát használok, de az utóbbi hónapokban hetente ha egyszer bekapcsolom őket...
Amúgy az az érzésem, hogy a linkelt blogon fix méretű a szövegdoboz, szóval azt a szöveget semmilyen böngésző nem tördelné újra kicsinyítéskor.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Teasüti
nagyúr
válasz freelanced #162506 üzenetére
Senki más nem írt erre semmit???
Hát igazán nem én vagyok a te embered, csak gondoltam tisztázom a részleteket remélve más majd jobban átlátja a helyzetet.
Én régen erre trekking-et mondtam volna, esetleg cross trekking-et attól függően, hogy szempont-e a városi közlekedés, felmálházás, kiegészítők ráaggatása, vagy csak maga a puritán bringázás, esetleg sport jelleggel.
Erre régen volt még egy fitness nevű kategória is, de azóta én lemaradtam pár körrel és elterjedtek a 29" kerekek és megjelentek új kategóriák is, mint mondjuk a gravel bike, stb.
Ezek közül bármelyik jó lehet a hölgynek, de a legésszerűbb tanács az volna, hogy menjen el és próbáljon ki párat. A legtutibbat ő fogja tudni mondani, ha meglátja melyik hogy viselkedik alatta. A boltos segíteni fog a kiválasztásban és gondoskodik majd arról is, hogy az alap beállítások és méretek stimmeljenek.A teleszkópos villa nem egy akkora fegyvertény ebben a kategóriában, de azt sem gondolom, hogy fél kg plusz akkora hátrány lenne. Nem a súlyon fog múlni, hogy megszereti-e. Persze előny ha fel tudja vinni a lépcsőn.
De előbb választanék egy kőnehéz bringát kicsivel jobb alkatrészekkel, mint fordítva. Szerintem a váltás legyen Deore és a hajtás legyen legalább Alivio szintű. Nem tudom ez mennyire reális ebben az árkategóriában, lehet bilibe lóg a kezem. Használtan én úgy kb 7 éve kb 120k-ért fogtam ki full XT szettet (persze már akkor is korosnak számított, de ezzel nincs baj amíg karban van tartva), szóval a használt piacon biztos akad majd Deore szint.
Ha a bringa kezelése könnyű és határozott, az szerintem nagyban befolyásolja az élményt. Egy precíz váltóval ami azt csinálja amit kell, könnyű megszeretni a sportot. A többi alkatrész mint a villa, kerekek, kormány, nyereg szerintem kevésbé fontosak. Ezeket a legegyszerűbb cserélni később könnyebbre vagy jobbra. Persze a két kerék az a bringa értékének egy egész nagy részét kiteheti, szóval azért lényeges tényező.
A villa ha rugózik az sosem probléma. A funkció szerintem többet tesz hozzá az élményhez, mint amennyit a plusz súly elvesz. Én egy kőnehéz rugós villát is tudtam értékelni anno. Többre, mint egy merev villát. Főleg ha lemegy majd az útról, akkor egy fapad rugós villa is sokat jelent a rázkódás elszigetelésében. Ha jól karban van tartva, akkor még gyorsabban is mozog, mint egy középszerű levegős villa. Persze csillapítás hiányában a visszaútnál a végállás ütközést érezni lehet a kormányon*, de a berugózás az tényleg nagyon reszponzív ezeken.
Egy szó mint száz, ha merev vagy rugós villa, akkor én rugós párti vagyok.
* Igazából ez az egyetlen dolog ahol észrevenni nincs csillapítva - ami nem mindenkinek fontos, én a levegős villámat is a leggyorsabb csillapításon használom és hát lehetne még reszponzívabb...[ Szerkesztve ]
-
Zsohi
őstag
Az első tesztkör megvolt, csodás volt és annak ellenére, hogy egy mérettel nagyobb a váz, mint a gyártói ajánlásban szerepel még is úgy érzem mintha csak rám szabták volna, majdnem, de ez majd később. A bringa alaposan felülmúlta az elképzeléseimet, de talán csak azért, mert még soha nem ültem ehhez hasonló kerékpáron. A múltban rövid ideig birtokoltam egy Devinci "enduro" kétkerekűt mikor még az enduro kategória csak pelyhedzett, elég kezdetleges volt, de jól lehetett tekerni és ami végül elvezetett a Nukeproof Scalp downhill vasig. Egyenlőre eddig csak urbánus környezetben lett kipróbálva, de úgy érzem megvan benne mind a kettő előbb említett vas minden jó tulajdonsága a rosszak nélkül, egy olyan 2 az 1ben termék amely tényleg működik. Fel lehet tekerni a hegycsúcsára és le is lehet vele ereszkedni. Hosszabb, kevésbé meredek emelkedőkön, annak ellenére, hogy a levegőstag zárható nem éreztem a kényszert a használatának, némi pogozás persze jelen van ahogy az várható, de egyszer nem éreztem, hogy komolyabb kihatással volna a hajtáshatékonyságra, vagy akár jobban elfáradtam volna, mint akármikor máskor. Meredek emelkedőkön a hátsókerék szinte hozzá van tapasztva a talajhoz és nem farol ki olyan könnyedén, mint a merevfarú montim, határozottan könnyebben másztam fel ezen az emelkedőn(lendület nélkül, erőből). [link]
Azonban még is a lejtökön lefele érzi magát igazán otthon, ez gyorsan kiderült és a gyári ajánlott beállítások is nagyon jól működnek, mintha repülő varázs szőnyegen utaztam volna. A váz baromi merev ami a kanyarokban vált igazán nyilvánvalóvá, egyáltalán nem éreztem azt a bizonytalanságot ami jelen volt a Nukeproof-ban mikor jobban bedöntöttem a vasat. Az ugratókon is teljesen jól vizsgázott, minden alkalommal az uralmam alatt éreztem, landolással se voltak gondok.Negatívumok, vagy mondjuk apróságok azért akadtak. Ahogy említettem egy mérettel nagyobb vázat vettem, L-es helyet XL-t és az üléscső egy kicsit hosszú. A hátsókerék erős hajlandóságot mutat a kifarolásra, de ezt egyenlőre az ideiglenes Nobby Nic külsők számlájára írom. A dropper kábelének kihalászása egy hülye rémálom volt.
...és végezetül 13.95Kg-ra jött ki, ami az új külsőkkel és a CushCore-ral minden bizonnyal 14 kiló fölé fog kúszni. Ha pedig végtelen mennyiségű pénz állna a házhoz simán belehetne vinni ezt 13 kiló alá is kompromisszum mentesen is.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zsohi #162540 üzenetére
Szép lett gratula,de...az a zsinórrengeteg amivel mérted legalább 0,5kg!
Xy.Zsolt...+1,az összefoglalóban az SQlab ezirányú ajánlása 0-4cm között.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gergőke88
addikt
Sziasztok,
hasznalt kerékpárt itthon hol érdemes nézni?
van olyan bolt aki kifejezetten használtakkal foglalkozik?
koszi! -
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #162543 üzenetére
Hát, szerintem a max 13cm szélesség már nagyon határeset a 12cm-es ülőcsont távolságnál. Ott már elég ha csak 3-4 mm-t téved a mérésnél (ami simán előfordulhat) és lényegében a lágy részeken fogja átadni a terhelést....akkor válhat instabillá és zsibbadásosra a story. De majd teszteli úgyis hosszabb távon...kiváncsi vagyok. Esetemben az eddig használt 14cm széles nyereg pl túl széles....érzésre is.
Ujraolvasva a posztját félre is értelmeztem amit írt 🙂
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
xy.zsolt
őstag
-
BUSMAN2
csendes tag
Sziasztok!
Kerékpárt szeretnék vásárolni, a keret 150-160 körül lenne rá. A héten néztem egy Cross GRX 7-es biciklit, nagyon tetszett, majdnem meg is vettem, de úgy gondoltam, inkább utánanézek még. Beszéltem pár emberrel, azt az információt kaptam, hogy nem biztos, hogy ez a legjobb választás. Szerintetek milyen? Mennyire minőségi és tartós? Erről lenne szó: [link]
Köszönöm a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- iPhone topik
- Politika
- SSD kibeszélő
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- xDefiant
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Merida összteleszkópos kerékpár
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs