- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- iPhone topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
Végre ki tudtam próbálni az új cuccot. Ennek a kialakításán érződik, hogy biciklire tervezték, nem kell külön bajlódni a rögzítésével. Sokkal kisebb, és extraként van benne villogó, nem csak síp. Ha jól láttam, 2032-es elemből van benne 2, de csak félig szedtem szét, ez a rész nem nagyon foglalkoztatott. A hangja sajnos enerváltabb az elődnél, az átható HÁÁÁP helyett mindössze egy kis csip. De kéznél van, a szembejövőket valószínűleg ez is mosolyra fogja deríteni, már ha meghallják egyáltalán, de ehhez az is kellene, hogy ne felejtsem el nyomkodni. A régi kacsára mindig volt valami reakció..
Írjak a GX Eagle (sas) szettről is? Az is madár. Nakérem, végre ez hasonló, mint a 11-es GX volt, bár úgy tűnik, tényleg érzékenyebb a beállításra, mint ahogy az várható is volt. A 11-es konkrétan a bowden megszorítása után készen volt, a feszességállító csavarral csak a tisztesség kedvéért játszottam picit, de lényegében elrontani is nehéz volt. Ez odafigyelősebb, mondjuk mivel használtan vettem, a váltógörgők holtjátéka is szerepet játszhat ebben. De főleg abban, hogy picit lustábban pakolgat a fokozatok között, de még nem vész. A sor maradt az NX, amivel jött a bringa, de a láncot cseréltem vadiúj GX-re.
Én ezen rövid ismerkedések alapján azt mondanám, Eagle-ből tutibb vétel a GX, még így, olcsóbb sorral is.
De a 10-es lánckerék nekem itt is hiányzik, pedig ez már 454%. Mondhatni kihagyott ziccer, persze ha HG szabadonfutóra kell felmennie, akkor ez van, jó nehéz is, és a tartomány is kevesebb..Amiről megintcsak nem gondoltam volna, hogy egyszer kritizálni fogom, az a szabadonfutó reteszelési gyakorisága. Ennél a Bontrager agynál mindenesetre ritkább,mint amit megszoktam (egyszer mintha 15 kattanást számoltam volna fordulatonként, de nem akarok hülyeséget írni), annyira, hogy még nekem is feltűnt.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Futás, futópályák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Toyota topik
- alza 404 akciók
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest