Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
SSJmeszes
senior tag
Sziasztok.
Nem tudom van e aki emlékszik rá, csak gondoltam írok ahogy ígértem, de megjött az SPD cipő, pedál. Kicsit késve jött a dekából a cuccos, de végül meglett.
Végül ahogy írtam 45 ös cipőt vettem, és végülis jó lett, vagy nem. Igazából nem tudom.. Tekerni okés benne, viszont ha esetleg sétálni kell kicsit, akkor viszont kicsit kotyog benne a lábam a sarkánál, de nem vész.. Meg ugye nem sétálni kell benne.. Szóval azt hiszem megtartom. Borulni egy stoptáblánál borultam majdnem, épp az utolsó pillanatban kitudtam még akasztani. A földúton viszont sikerült borulnom egyet.. a jobbost elfelejtettem kiakasztani. Na majd szokni kell még.. csak egy rövidet mentem, de amúgy tök jó cucc ez az SPD.[ Szerkesztve ]
YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tyson5 #192194 üzenetére
Brigéciolban áztak a betétek?! ... betéteket, főleg organikust, semmiben sem áztatjuk, még a tiszta vízben áztatást sem kedvelik. Ha Hayes én Hayes betétet vennék hozzá, organikust, mert információiddal ellentétben, azok a csendesebbek és megfelelőbbek az átlagfelhasználóknak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz koxkids #192197 üzenetére
Akkor inkább már ezt : [link] ééééés működik, király. Beállítom a max nyomást, rácsavarozom, (nem rászorítós) - tökéletesen illeszkedik, levételkor is épp, hogy szisszen, vagy még annyit sem - , gomb megnyom és felfújja a kért értékre.
Előnye, nem kell méregetni, esetleg még fújni, vagy leengedni, ismét mérni stb ..[ Szerkesztve ]
-
nemeth989
senior tag
Láttam, hogy egyre több márkánál megjelent a 2022es modelkínálat. Azon kívül, hogy szinten minden márkánál legalább 15-20%os áremelkedés volt, de ezt mindenki tudta. 200euroval többe kerül pl. a Wilier Gtr 2022es model, mint a 2020as, semmi változtatás nem történt, 2021es is csak egy új festést kapott, 22es detto, alkatrészekben sem történt változtatás. Alap carbon bringa, felsőbb kategóriáról ne is beszéljünk.
De nem is ez a lényeg, az hogy a felsőbb kategóriás modellek ott tartanak, hogy 10ezer euró, és nem lepődünk meg, minden márkánál van 1-2 modell ami eléri a 12-13ezret, azért az nem gyenge 😁.
Igazság szerint arra lennék kíváncsi, miben adhat többet egy 1500-2000euros gépnél egy 10-13ezer eurós bringa? Mi lehet az a szint, ami után már egy hétköznapi halandó nem tudna különbséget tenni? Ez a belépő és a top-end bringa közötti különbség érdekes téma.[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
rétisün
veterán
válasz Tyson5 #192200 üzenetére
még van tárcsafékes bringám, de dolgozok rajta, hogy már ne sokáig legyen. alapvetően
outis vagyokoutival bringázgatok, amíg lehet, felnifékkel, szóval bocs, de sajna ebben már nem igazán tudok segíteni(#192207) nemeth989: már a 2022-es? a bringagyártóknál úgy látszik máshogy telik az év, vagy csak egész más naptárat használnak, mint az átlag
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ZolkoW
őstag
válasz Tyson5 #192200 üzenetére
Én is inkább úgy tapasztaltam, hogy a félfémesek/gyantásak kevésbé adnak hangot, de sok függ a féktől is. Pl. bowdenes, egy oldalon mozgó szerkezet hajlamosabb éktelen hangot adni.
Más, megint tubeless booster, csak most lett mint kipróbálnom: [https://youtu.be/SfwGh0e8BqY]
Itt most elmaradt a szokásos pattanó hang, biztos mert ekkora térfogathoz kicsit kicsi a tartály, hogy egyben fel is fújja olyan nyomásra (főleg, miután az elején a felét mellé engedtem), meg a szűz gumi pereme talán nagyon tapadt a felniszalaghoz. A lényeg, hogy tette a dolgát, ez pl. nem biztos, hogy ment volna műhelypumpával.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz nemeth989 #192207 üzenetére
Igazság szerint arra lennék kíváncsi, miben adhat többet egy 1500-2000euros gépnél egy 10-13ezer eurós bringa? Mi lehet az a szint, ami után már egy hétköznapi halandó nem tudna különbséget tenni? Ez a belépő és a top-end bringa közötti különbség érdekes téma.
Ugyanaz a helyzet mint minden másnál telefontól számítógépen keresztül autóig, még több tárhely, még gyorsabb proci, még nagyobb felbontás, még több lóerő amit egy szint fölött már csak komoly ráfordítás árán lehet kihozni belőle. Pl. egy 11-12 kg-os XC bringa nem nagy kunszt, egy 10 kg alatti már csak válogatott felsőkategóriás alkatrészekből építhető, míg egy 8 alatti már megköveteli a méregdrága egyedi, vagy roppant drága csúcskategóriás alkatrészeket amik azon kívül, hogy könnyűek, nem csak a mérlegig lehet velük gurulni hanem akár versenyszintű terhelés elviselésére is alkalmasak.
Ugyanakkor ott fent, a sokmilliós termékek világában, ahol már a levegő is gyérebb, ott már megy az a kereskedelmi megfontolás is mely azok igényeinek kielégítéséről szól akiknél a pénz már nem számít csak a státusszimbólumok.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rwin5
őstag
21 km kerékpározás után, helyesen beállított nyeregmagasság mellett normális derékban az izomlázszerű érzés? Vagy csak én vagyok öreg? (egyébként hátfájós voltam világ életemben). Tehát a kérdés, hogy izomláz lehet-e vagy inkább izom / ízület eredetű?
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz rwin5 #192212 üzenetére
Mikor ültél a 21km előtt utoljára bringán? Mert ha régebben, akkor nem kell csodálkozni, ha meg nem múlik több tekerés után sem, (tavasszal be kell járódni) akkor a háziorvos...
Példul én óvatos vagyok, minden évkezdéskor fokozatosan emelem a terhelést..[ Szerkesztve ]
-
zsamiatt
őstag
használ valaki cube flat race 2.0 vagy más széles pedált?
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #192211 üzenetére
Kiderült, hogy kallódik egy a garázsban, szerencsém volt vele, hogy ezen még szelep is van (a videó leírásában van link, ott találsz pár képet). Én azt hiszem, 1 kilós lehetett.
Újan szoktam látni áruházban 3-4 ezresért ekkorákat, csak azoknak kell valamit kezdeni a tartalmával... Eredetileg úgy képzeltem, hogy az itthon lévő valamelyik régit -az autóban is van egy, ami gondolom egyidős a járgánnyal- műtöm meg, és ahelyett veszek egy újat. A maiaknál nem ennyire egyszerű a mutatvány, mint az enyémmel volt, mert szelepet is kell szerelni rá, meg a kimenő csőnek is kell valami közdarab.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
hp1950
tag
Sziasztok!
Segítségetek,illetve tapasztalatotokat szeretném kérni. Kerékpár computer vásárlása előtt állok, és olyan modell, típust keresek ami tud pulzus mérést is. Eddik a bryton 3..T és 4..T szériáit találtam és néztem. A leírások, illetve a doboz tartalma nem mindenhol egyértelmű, hogy tartalmazza-e a mellkas pánot a jeladóval, vagy nem.
MTB Cross Country lenne a felhasználási terület. Fontos lenne a viszonylag nem túl nagy méret. Ha van bevált típus, tapsztalat, a vélemények megosztását köszönöm! Nem feltétlen ragaszkodom a Bryton márkához.
Köszönöm, údv. Péter -
Tyson5
tag
válasz Hasaggymeg #192203 üzenetére
Azért áztak brigéciolban az organikus fékpofák, mert előtte olajban "áztak". Mint utólag kiderült a féktárcsára olaj cseppent, nem is 1-2 csepp. Utólag belegondolva elég hülyén nézhettem ki miután egymás után 4x légtelenítettem a fékeket, mondván valamit biztos elrontottam. Közben csak olajos volt a féktárcsa és a fékpofa.
Most aránylag jól fog a fék, egyébként száraz körülmények között teljesen csendes, de ha kicsit is szemerkél az eső, vagy nedves a talaj mintha egy vonat kürtölne mellettem. Ez esetben nem erőltetem a fémes pofákat, maradok az organikusnál.
Még egy kérdésem lenne. A biciklin egy rock shox dart 3 villa van, hátha ismeri valaki. Ez mennyire karbantartás igényes? Érdemes néha szétszedni és olajjal feltölteni, vagy amíg jól működik nincs rá gond?
-
Vasinger!
nagyúr
Sziasztok!
Mi a véleményetek az elekromos mini kompresszorról? Van értelme? Nekem tetszik, hogy kompaktak és adnak egyéb funkciokat is mint lámpa és külső akksi, de kompresszorként is használhatóak ekkore méretben vagy nem annyira? Konkrétan erről lenne szó:
Igaz picit drágább mint egy jó minőségű mini pumpa, de mivel ad több funkciót is így nem extra drága.
-
válasz parkr #192218 üzenetére
És milyen igaza van. Valahol 3000 eur körül van szerintem is a határ, ők is ekörül húzták meg.
Ebbe manapság még mindig belefér a karbon váz, már jónak számító kerekek, tárcsafék, egy ultegra szett, és ha az ember ügyesen vásárol, és kifog egy jó dealt, talán még egy di2 váltás is. Efölött már szignifikánsan kisebb előrelépést jelent minden további ezer eur. Persze a határ a csillagos ég, de hagyjuk ezt meg azoknak, akiknek a szponzor állja a számlát.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
bardi
aktív tag
válasz ZolkoW #192215 üzenetére
Az úgy mák
Melóhelyen tuti lenne lejárt, kiürült, de annyira balfasz rendszer van itt, hogy esélytelen kihozni egyet is, vagy nem hagynák, vagy kirúgnak, ha észreveszik. Majd ha beadtam az A4-est, és kell két hét pihiEdit: Kiüríteni videó alapján úgy érdemes amúgy, hogy fejjel lefelé tartva egy zsákba nyomod bele, ami benne van, úgy elvileg főleg a gáz jön ki belőle, a por nem, aztán ki kell mosni.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
balintbaba
tag
válasz parandroid #192220 üzenetére
Ilyen szemszögből persze, 3 ezer euróért már nagyon jó biciklit kapni, de ha ahhoz nézem, hogy 2021 van, és a felső-középkategóriában még mindig bovdenes váltással szórakozunk az elég vicces.
A váltók, fékek piaca csak látszólag oligopolpiac, a Shimano kb. egyedül leuralja az egészet. A konzervatív japánoknak meg ha nem kell, nem is erőltetik meg magukat. Mivel csak magukkal versenyeznek, nem csorgatják le a Di2-őt az alacsonyabb kategóriákba, mert azzal nyírnák a magasabb szinteken lévő mechanikusokat. Ahhoz képest, hogy már több mint 10 éves technológia, a mechanikus Dura Ace-t még csak most fogják kivezetni. Mire egy átlag halandó ember meg tudja majd venni az elektromos váltós bicóját az még 5-10 év. Pedig technológialig jóval egyszerűbb megoldás, és használatban is nagyon kevés hátránya van. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #192222 üzenetére
Azért a Sram komoly vetélytárs váltás és hajtásban, a többi, mint fék, kerékszett, telók, gumik, kiegészítők stb. ott azért bizony sokszereplős a piac.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz balintbaba #192222 üzenetére
Tavaly év végén vettem a karbon országútit. Én végül a saját képességeimet is szem előtt tartva a 105-tárcsa-karbon vonalon maradtam, ez olyan 2000-2200 eur között mozgott, nagyjából gyártófüggetlenül. Szinte mindenkinél +500 eur körül volt az ultegra felára, ugyanennyi a di2 váltás (kb ezzel át is léptük a 3k-s limitet). Én úgy voltam vele, hogy ez nekem már aránytalanul nagyobb költség, mint amennyit profitálnék belőle, még ha telt is volna rá. A di2 amúgy biztosan borzasztó jó dolog, rövid próbaköröket tettem vele, nyilván nagyon tetszett, de mivel csak ultegrához van, így a kettő felára együtt nekem nem érte meg.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
őstag
válasz balintbaba #192222 üzenetére
egy bizonyos szint alatt a Di2-be kerülő akku, motor nem tud olcsóbb lenni, így nehéz lenne Di2 Deore-t elképzelni
te fizetnél a Di2 XT árának 95%-át azért, hogy Di2 Deore-d legyen? hát mások sem“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #192224 üzenetére
Ez biztos, hogy így van, de a Shimano, akkor is egy mamut marad a piacon. A japánok a középkategóriában és az alatt mindenkinek jobb váltást/hajtást kínálnak ár-érték arányban. Itt én elvétve látok mással szerelt bicókat, főleg országutiban. A piacon meg hiába csinálnak mások is nagyon jó hajtásokat, fékeket, OEM kategóriában úgy tűnik, hogy szettekben veszik meg a bringagyártók ezeket. Azt most nem tudom, hogy erre a Shimano kényszeríti-e őket (korábban ez volt), vagy így éri meg nekik jobban.
petekeT: Én értem, és nem is a vevőket szeretném kritizálni, hanem a gyártót. Ha nagyobb lenne a verseny a piacon, nem tehetnék meg azt, hogy költséghatékonyan futtassák a már jól bejáratott mechanikus alkatrészeket gyártó munkasorokat, hanem váltaniuk kéne és olcsóbban kínálniuk az elektromos rendszereket. A Di2-t már most olcsóbb előállítani, mégis 2x annyiért van a piacon. Gondolom, ha lett volna Di2 105-tel szerelt bicó 500 EUR-os feláron, akkor azt hazavitted volna.
f4lcon: Nem találtam erről hivatalos infót, de a média szerint olcsóbb elektromos rendszert gyártani, egy mechanikus szett sokkal bonyolultabb. A modell a gyártóknál most nagyjából úgy néz ki, hogy a mechanikus elemeknél kisebb a marzs, de sokkal nagyobb a volumen, az elektromosoknál pedig pont fordítva.
[ Szerkesztve ]
-
attiati
veterán
Ausztria használt piac milyen lehet?
(határ nem messze van tőlem) -
bardi
aktív tag
válasz balintbaba #192228 üzenetére
Az utolsó rész km órára biztosan igaz, de egy váltóra nem hiszem.
MTB fronton azért szerintem nem ennyire erős a shimano előnye darabszámban, bár nem tudom outival hasonlítani, mert sose nézegettem annyit, hogy legyen alapom, de mtb-n elég sok sram szettel szerelt gép van. Olcsó 12 sebességes pl, mert HG kazettára fel a gyári sram 11-50-es sor, míg shimanonak nincsen olyan 12-es sor, ami rámenne a HG kazettára, mindenképp microspline kell, úgy meg máris kevesebb kerékszettből válogathat a gyártó.'92 Honda VFR 750
-
Runner_fxr
Ármester
válasz parandroid #192185 üzenetére
Gyakorlatilag az alap egy tesco bike szintű borzalom és rá van aggatva a legócskább kínai agymotoros szett. Rémálom.
Montiból is 3-ból kettő pedelec már arrafelé. Évente több mint 1 millió fogy Németországban, persze kétségtelenül a pedelec trekking ami magasan vezet, de nagyon népszerűek a mtb alapokon nyugvó e-trekkingek is. Szóval elmondható, hogyha ma Németországban bárki besétál egy kerékpárüzletbe, bármilyen célra is is keres kerékpárt, legnagyobb valószínűséggel egy pedelec verzióval fog távozni.
Én is úgy gondolom, hogy alapvetően jó ez az irány, mert legalább kerékpározik, nem autóba ül. Azt aláírom, hogy aki hétköznapi célra vesz egy pedelec trekkinget az nem fog túl sok sportot ebbe beletenni, legtöbben olyan célra vesznek pedelec trekkinget amire a hagyományos verzió is jó lenne, de jobb buli a pedelec, a pénz megvan rá, nem kérdés melyiket választja az átlag ember.
Monti már kicsit más tészta, de azt a részt már körbejártuk.Mondjuk számomra a gravel mint kategória, nem annyira értelmezhető amúgy se, pedelec-től teljesen függetlenül, de hát ízlések és pofonok.
Nekem analóg vonalon teljesen jó az alap Merida Speeder, asszony is elvan egy középkategóriás cross-al. Teljesen jól elbringázgatunk ezekkel, általános felhasználás mellett semennyire nem is hiányzik ezekből a rásegítés.
[kép]
[kép]#192187 ivana: Valóban nem egy bonyolult szerkezet, de Te a kerékpáros témával kelsz és azzal fekszel. Nyilván ilyen beállítottságú embernek ez faék kategória, de ez nagyon nem az általános! (Kerékpáros futárokat látok nap mint nap, akik nemhogy belsőt cserélni, de egy nyamvadt pumpát nem tudnak használni, és inkább ez az általános mint az, hogy otthon nekiugranak darabokra szedni és összerakni a kerékpárt, legyen az bármilyen alap gép.) Egyrészt az átlag ember ezzel közel nem foglalkozik ennyit, csak használni szeretné, másrészt meg a szerelésre sincs felkészülve szerszám és műhely ügyileg. Nyilván szervizbe fogja vinni. Hasaggymeg kolléga rátapintott a lényegre, állapot függő is a dolog, ha minden össze van rohadva, sokkal több idő elmehet. Persze abban egyetértünk, hogy a 10 óra túlzás, azonban 4-5 órás rezsióradíj reális lehet bizonyos esetekben.
-
Redneck
veterán
Szeretnék barátnőmnek venni egy kerékpárt. Leginkább rövid utakra, "fagyizni járni", ezért nem feltétlenül vennék valami komolyat. 174cm magas.
Régebbi, márkás vázas 26-os kerekű bringákat, meg szabad venni olcsón, vagy tényleg nincs már hozzájuk alkatrész?
Valami ilyesmire gondolok 20-30k között:
Vagy maradjak a komolyabbaknál, és 80-100k körül nézzek valami pár éves 27,5 vagy 29 kerekűt?Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Redneck #192232 üzenetére
Fagyizni szerintem jó a 26"-os kerekű is, ha kifogsz egy minőségibb, akár ősmontit, akkor örök élet + 2 nap, fagyizni járástól nem szokott havonta gumi, fékbetét, stb. cserésre kopni. Ha nem akkor még mindig ott a Decas Riverside, annak alapverzióit mintha fagyizni találták volna ki.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Redneck
veterán
válasz Hasaggymeg #192233 üzenetére
Ha mégis valami 26-os kerekűt lövök olcsón, van még hozzá alkatrész? Megnéztem a Riverside 100-ast, de jelenleg nem kapható M-es méretben, plusz elég gagyinak tűnik, egy-egy ilyen MTB mellett.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
válasz Redneck #192232 üzenetére
Ahogy Runner is írta, hétköznapi használatra, főleg többnyire aszfaltra, de max egy-egy rövid földes, kavicsos szakaszra a legjobb választás egy 28-as trekking. Tekerni is könnyebb, kezelhetőbb is, kényelmesebb is, alkatrész is van hozzá, és nem utolsó sorban jobban is néz ki. Aztán hátha rákap, hogy azt a fagyit 2 faluval arrébb is meg lehet enni, és akkor hétvégenként lesz egy kis sport is.
Én pl. asszonykát elrángattam a hétvégén Mainzba “fagyizni”, 105-110 km lett a nap vége, az ideális trekking-terep volt: 90% aszfalt, ebből olyan 10-10% pocsék, illetve térkő, vagy kockakő, a maradék 10% meg gravel. Országútit nem vittem volna ilyen terepre, a MTB meg erős túlzás, és aszfalton az út 70%-ában csak fölöslegesen égeti az energiádat.
Kicsit ezek a 40-es Schwalbe G-One Bite gumik is túlzás szerintem, mivel nekem 80-90%-ban aszfalton (igaz, szar, városi aszfalton) fog menni, ezért mindenképpen csere lesz.Azt nem tudom, hogy a Speedből be merjek-e vállalni egy 30-ast, vagy maradjak a 35-nél? Egyelőre az utóbbira hajlok. Esetleg Contiból valami hasonló inkább aszfaltos gravel gumi? A Speed King nekem még mindig túl agresszívnak tűnik, az Urban gumijaik meg fogalmam sincs, milyenek lehetnek...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz Redneck #192232 üzenetére
én az asszony 20+ éves, lánykori, ki-tudja-hol vásárolt montiját újíttattam fel minap. nem volt olcsó, de volt hozzá minden. ami kellett monoblokk, fogaskoszorú, lánc, stb.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #192235 üzenetére
a g-one allroundot nem ajánlom, egy kis sártól korcsolyapályán éreztem magam.
nekem 80-90%-ban aszfalton (igaz, szar, városi aszfalton) fog menni, ezért mindenképpen csere lesz.
én erre touring külsőt vennék, pl marathon almotion, az tubelessben is elmegy és jól gurul.
gravel gumiból a hutchinson touareg sem rossz (erre cseréltem a gravelen a g-one allroundot), de sajnos nem sokat tudtam használni, mert beütött a covid. bordázat alapján ez sem bírja majd a sarat, de télre úgyis veszek egy cx gumit.
szerk:
a sima gravel gumiknak nem nagyon van defektvédelme, szerintem ott csak a tubeless jöhet szóba, commuteren minek szívjon az ember, fél kiló pluszra lecserélném a reggeli belsőcserét.a marathon 365 gt szerintem jó, az sárban és hóban is elmegy, csak nem könnyű.
[ Szerkesztve ]
-
Redneck
veterán
válasz parandroid #192235 üzenetére
Ezt értem, de nem egy nagy túrázós típus, és eddig észérveim ellenére, hallani sem akart trekkingről, neki az nagyibike. Ez egy darabig nem fog változni szerintem.
A kérdésem az, ha használt 26-os kerekűt választok, van hozzá alkatrész? Mert ezzel a Bianchi vázas kerékpárral, nagyon szemezek, annyira bagóért adnák...Aztán ha mégis rákap az ízére, valószínűleg kisebb a bukó, mint egy új, de low-cost Decas géppel.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Redneck #192238 üzenetére
Az alkatrész ami más az a kerekek, gumik és első villa. A kerék és egy merev villa egy kerékpár életet ki is tart, a többi meg még sokáig kapható lesz. A többi alkatrész, fék, hajtás, váltás, kormányzás, vagy nyereg ugyanaz. A Cube egy majdani merev villával és pár városi gumival használhatóságban oda-vissza veri azt a Bianchit.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Redneck #192238 üzenetére
Én jónak tartom az irányt, bár a kettő közül inkább választanám a Cube-ot, aluváz, A-HEAD-es villanyak... bár a teleszkóp valószínűleg tényleg túlzás erre a felhasználásra.
Alkatrésszel szerintem nem lesz nagy gond még egy darabig, menetes középcsapágy valószínűleg örökké lesz, leginkább ott venni észre, hogy 26-os, hogy felsőbb kategóriás kerekek már nemigen vannak ebben a méretben, de olcsóbbak szintén jó sokáig lesznek még.
A kormánycsapágya a Bianchinak még régi szabvány, de az sem tűnik nagy gondnak, szerintem lesz még belőle. Ha a nő szívesebben megy a Bianchival, akkor azt kell venniBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Redneck
veterán
Köszönöm hogy foglalkoztok a témával! Alapvetően nem vagyok fillérbaszó, de ezesetben nem akarok feleslegesen pénzt kiadni, egy jóformán kihasználatlan bringára.
A következő lépcső inkább a 80-100k kategória szerintem, ahol 27,5-ös kerekek, és nem túl régi kerékpárok kaphatók.A tisztánlátás végett:
A Cube 35k + 9k benzinköltség, a Bianchi pedig 24k + 4,5k.Szerk:
Megjegyzem, ha jó a méret, és a Cube az ajánlott, nem a felár fog földhöz vágni. A Bianchi csak nekem tetszik, olyan kis egységes, egyszerű, és lányos.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz Redneck #192241 üzenetére
Már nem tudtam módosítani. Esetleg még ez érdekel, bár ez már kicsit drágább, de jóval újabb.
Tudom hogy ez nem a "Milyen bringát vegyek?" topik, elnézést hogy itt kérdezek, de szeretnék mielőbb egy használhatót venni.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
válasz Ringman #192237 üzenetére
Sárban nem fog menni, semmi terep nem lesz vele, max azon a pár méteren, ahol a graveles erdei út kicsit felázott. Alapvetően semmi olyan helyen nem megyek vele, ahol az országútival nem boldogulnék, csak nem akarok óvatoskodni, meg sajnálni a drága technikát - főleg a kátyúk, meg foltozások miatt. Szóval főleg aszfaltos gumit keresek, valami ballonosabb méretben (35-40), ami inkább rezgést csillapít, meg ütéseket nyel el jobban egy slick országúti 25/28-622-höz képest, meg száraz gravelen , illetve poros aszfalton azért kevésbé valószínű, hogy megcsúszik. Nedvesen kerülni fogom a használatát, néha persze előfordulhat, hogy elkap az eső, vagy eső után kell vele hazamenni. Terepre, vagy dagonyázni meg van "rendes" MTB, ha arra támad kedvem. Ez ilyen munkába járós, városban futkosós bicikli lesz, néha hétvégi, asszonyos túrázásokkal.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
zsocy
őstag
válasz Redneck #192241 üzenetére
Nem csak neked tetszik a Bianchi, nekem van is egy hasonló darab, de ez tényleg egy igazi ősmonti, nem ahead kormánnyal, jó eséllyel colos villával, furcsa méretű alkatrészekkel. Kerék, gumi, fékbetét mindig lesz hozzá, a többit meg nem fogod cserélgetni. Ha viszont mégis cserélnél valamit (pl. teleszkóp) akkor az gazdasági totálkár lehet.
A Cube sokkal modernebb szerkezet, elvileg a mai szabványok a méretei, tehát van villa, nyeregcső, kormány, stucni, stb is normális áron. Fékbetét, gumi pedig ugyanaz mint a Bianchin, azokból van sok féle. Szóval szerintem vehető ilyen 26-os régebbi gép is, fagyizni, bolt elé lekötni talán nem is kell ezeknél jobb.szerk., a btwin helyett én maradnék a Cube-nál
[ Szerkesztve ]
-
szabop27
csendes tag
válasz parandroid #192243 üzenetére
Pont hasonló céllal cseréltem le a Bad Boy gyári 28mm-s gumijait Continental Urban Contact 42-re, sokkal komfortosabb lett a bringa. Gyors, jóval könnyebb mint pl. a Schwalbe Marathon, tudom ajánlani!
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #192110 üzenetére
Nem mindig pontos a boltok leírása a service kit és egyéb cserealkatrészek esetében. Egyrészt a linkelt kit esetében az szerepel, hogy A1 2018+ tehát 2018 és újabb. Így nagy valószínűséggel az A1 és A2 service kit azonos.
Ha teljesen biztosra akarsz menni, akkor felmész a https://trailhead.rockshox.com/ ahol nem csak a beállításhoz van javaslat, hanem ott vannak a szerviz leírásai a dokumentációk alatt. Ott pedig a leírásban pontosan szerepel a cikkszáma a tiédbe való szervíz kit-nek. Azt pedig már össze lehet vetni a bike24-es termékoldalon lévő cikkszámmal (ők kiírják a sram féle cikkszámokat rendesen). Sőt érdemes a webshopban eleve a cikkszám alapján keresni. -
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #192246 üzenetére
Juj, ez nagy segítség volt, köszi! Ez alapján ez a bike24-es service kit jó nekem.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz andrisbandi #192154 üzenetére
Tetszik ez a humán manuálgép
Nekem is a megtartással van gond, felrátani fel tudom aztán ha sok jön a hátsó fék és vissza is megy az eleje. Ez lehet gyorsabb módszer. -
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #192243 üzenetére
erre szerintem a touring gumik jók, főleg ha a defekttűrés+tartósság is fontos, a súly meg annyira nem:
-
sebgutkopf
őstag
válasz Vasinger! #192219 üzenetére
A súlyával biztosan többet ad, mint egy mini pumpa mert attól jóval nehezebb.
Az ilyeneket 1x szokták elvinni a hátizsákban bringázni, utána vagy otthon vagy a kocsiban marad a fölös súly. Ha meg mégsem viszed magaddal tekerésre, akkor...
...na de kinek a pap, kinek a papné, ha van amúgy is egy 5kg-os hátizsákod, akkor ez már nem oszt nem szoroz.
Bár egy minipumpa sose merül le, ha mondjuk 1 évben csak 1x veszed elő az út mellett, akkor is működik és nincs önkisülése.
Új hozzászólás Aktív témák
- Moon X Power 2500 kerékpárlámpa
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest