- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Mobil flották
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
flash-
veterán
válasz jjeahh #192899 üzenetére
köszi a tippeket! akkor megy a csere, kiváncsi leszek a sornál is,
11-32(8) ről elég sok gondolkodás után shimano 11-28-ra váltok,így most alapozásnál se lesznek nagy ugrások a fokozatok között hátul középtájékon,másnak is javaslom akit zavar az hogy hátul a harmadik legisebb fogaskerék után már nagyok az ugrások, na itt a 6 legnagyobb közözött mindig csak 1 marad ki(11-13-15-17-19-21-24-28) mennyivel jobb már mint a 11-13-15-18-21-24-28-32T)
alapozok és ez borzasztó, 38-18 on 78 a pf, 38-21-en meg már 90, egyik kevés másik sok na így gond szerintem megoldva
aztán remélem 28-28 egy kékesre csak elég a trekkinggel mondjuk most lábazok is itthon nemtom 96 kilósan 2db 12kg-súlyzóval 4x10 kitörés,hát nemrég kezdtem, reméelm birni fogom nagyobb súllyal[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #192870 üzenetére
"Az már egy speckó eset, hogy megrendelted a terméket, még nem jött meg és te ilyenkor állsz el. Ez nem szavatossági jog érvényesítése. Itt lényegében függésben van egy adásvétel. Polgári jog szerint akkor lehet egy szerződéstől elálni, ha az eredeti állapot helyreállítható (in integrum restititio). Ha senki nem fizetett senkinek, nem vett át semmit, akkor ennek nincsen jogi akadálya."
Na, pontosan erre gondoltam, köszönöm
Miután az országútit itt az agglomerációban továbbra is nagyon kockázatosnak ítélem meg, a montihoz szerencsétlen vagyok, a (új) cyclocrossom nem igazán alkalmas csak nagyon lightos terepre (ami terep elkerülhetetlen, ha a forgalmas aszfaltot el akarom kerülni), és az életkörülményeim alakulását úgy látom, hogy versenyezni nem nagyon fogok, ezért azon gondolkozom, hogy veszek egynyugger tanyabájkot és visszavonulokegy flat bar gravelt nagy sárférőhellyel, akár 29x2,1 gummák is belemennek, jó a geó, könnyű[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
válasz itouchfan #192904 üzenetére
Vagy te is eljutsz oda, ahova én, hogy egy sportos trekking lesz a megoldás. A 40-es, terepes gumikat most 35-ös kvázi-slickre cseréltem (conti contact speed), a teló kapegy nagyszervizt, aztán meglátjuk, marad-e, egyelőre úgy érzem, nem bánom, hogy van, legrosszabb esetben csere egy merev (karbon?) villára, illetve az első fogaskerék cseréjén gondolkozom még egy 2-4 foggal nagyobbra, mert hátul a nagyok így teljesen kihasználatlanok, a legkisebb meg 30 fölött azonnal elfogy, síkon egy 5-6 kmph-nyi tartalék még mehetne bele.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #192905 üzenetére
Kanyarodj a hegynek és meglátod még nagyobb is kelleni fog.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
gabor128
aktív tag
válasz Hasaggymeg #192849 üzenetére
Kössz!
Találtam rajta egy 2017-es katalógust.
Én az EU-s oldalon nézegettem. -
truefx
aktív tag
válasz parandroid #192905 üzenetére
Sztem itouchfan egész jól körbeírta a Giant Toughroad-ot (van flatbar verziója). Ismerősömnek az van, masszív cucc, még montizni is elment vele, de igazából a föld(gravel)utakon az igazi, meg a ledöngölt ösvényeken. Munkába is azzal jár Bpesten, és haladós a betonon is, elmondása szerint.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Hasaggymeg #192906 üzenetére
Hegyre járni (lol, nagyapámnak ez még de mást jelentett ) ott a zikszcé, meg a zorbea. Ez nem arra van, hanem hogy a városban ijesztgessem a pedeleceseket.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Friczy
senior tag
válasz sebgutkopf #192853 üzenetére
De a páromnak nem MTB-je, hanem trekkingje van. A többi biztos stimmel
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #192909 üzenetére
Kösd fel a szoknyád, azok nem olyan ijedősek!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Nutra
tag
válasz werszomjas #192882 üzenetére
werszomjas Én ilyen vékony hosszúujjút vettem (91040 SBR Red). Szerintem remek, rendeltem is a rövidujjú verzióból. Ez még úton van, de az eddigi tapasztalatok alapján bátran ajánlom.
jjeahh dobta be itt a Coolchange brandet kesztyűre.
Jó cuccok, jó áron. -
válasz Somatom #192911 üzenetére
Én már annak örülök, ha nem esik el, amikor valamiért megáll, nem esik pánikba, ha irányt kell váltani, és ha egyenes vonalú, nagyjából egyenletes mozgással képes haladni. Kb úgy kell közelíteni őket, mint a gyereket, vagy a kutyát. A világ királyai meg a futóbiciklis 2-3 évesek. Az a magabiztosság, az a vagányság, az a jogos felsőbbrendűség, ami körülveszi őket! A hideg kiráz tőlük, bár én is ilyen menőn tudnék közlekedni…
Amúgy mi az a jelenség, ami miatt a pedelec mindig ledobja a mamát megállásnál? Arra gondoltam, hogy már letenné a lábát, de még teker egy fél pedálfordulatot, hogy jó szögben legyen a pedál, és a rásegítés lódít még egyet a biciklin, ő meg nem számít rá, de nem tudom, hogy ez így működik-e. Az biztos, hogy rendszeresen akkorákat esnek zebra, vagy átkelő előtt leszállásnál, hogy rossz nézni. De napi szinten, minden tekerésnél vagy 2 ilyent biztos látok. Ijesztő.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #192913 üzenetére
Ha zavar, akkor miért a nyugdíjas pályán nyomulsz? Menj terepre, arra nem nagyon járnak az ilyenek!
Szokni kell. Főleg a régebbieket. Az enyémen is minél nagyobb a rásegítés, annál nagyobb a késés. Már nem tekerek, de a motor még hajt kb. egy másodpercet. Ezért sem jó terepen a full rásegítés.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
erhas01
tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #192916 üzenetére
Nem valami áramvonalas a feje, pláne egy KOM királynak... kilóg a takarásból, más nem volt?! 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #192917 üzenetére
Mar a KOMok nem motiválnak...bar van még 24 , viszont úgy fest a tavalyi átlagokat futás mellett is tudom. Csavar max rgy hónapig lesz amég meg nem jön a gyári. Ha egy ácskapoccsal tudtam volna fixálni már az sem zavarna
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jolti
senior tag
Hali!
A múltkori lánc csere óta az ötödik és hatodik fokozat között nehezen vált, illet van olyan, hogy egyszercsak gondol egyet és random fel, vagy le váltja a fokozatot.
Amúgy minden más f@sza rajta...
Ja és nincs hülye hangja, mint mikor váltani akarna, de még tolni kéne a váltón egy-két mm-ert.
Szerintetek mitől lehet, illetve inkább mit lehet neki csinálni? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #192918 üzenetére
Le fogom cserélni nejem bringáján a bowdenezést és azon agyaltam hogyan tudnám jobbra csinálni, főleg az első váltó működését. Alsó húzású, az előző típus 105 FD 5800-B mely szerintem olyan bénán van vezetve a bowdenje, hogy nagyon hegyes szöget zárva a váltó mozgató karjával meglehetősen nehezen mozog. Fent bemegy a alsó vázcsőbe a ház, majd onnan tovább már csak a csupasz bowden és alul, a csapágyház alján van egy műanyag megvezető "sín" amiben fordul felfele a váltó irányába. Végig vinném bowdenházban kihagyva azt a sz@r műanyag megvezetőt, de ott nincs szem amiben megakaszthatnám a ház végét.
jolti...ha úgy érzed még tolni kellene, akkor feszíteni kell a bowdenen. Ha nagyon laikus vagy egyszerűen állíts menet közben nagyon keveseket akármelyik irányba a bowden feszességen itt, itt, vagy itt , jegyezd meg merre tekerted és figyeld javul-e vagy éppen romlik a helyzet. Addig csináld amíg jó nem lesz. Ha sehogy sem akar jó lenni, és ez főleg mindig egy adott ponton, bizonyos sebességeknél hibázik, akkor lehet a váltótartó fül görbe, vagy éppen a lánc és/vagy azok a lánckerekek kopottak már, azokat használod a legtöbbet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jolti
senior tag
válasz Hasaggymeg #192920 üzenetére
Nagyon szépen Köszönöm!
Nem vagyok laikus. Profi sem, persze. ( Autószerelő lenne (is) a végzettségem, meg szeretek is bütykölni. Mondjuk ehhez képest 13 évig tűzoltó voltam, 9 éve meg az egészségügyben dolgozom... ) Szóval nem olyan könnyen rettenek meg a kihívásoktól...
Megpróbálok feszíteni is majd, de először a váltófület nézem meg, mert lehet igazad van...
Valamelyik nap valami jóképességű' felborította egy biciklitárolóban a cangámat és lehet, hogy akkor elhajlott...
A lánc az zsír új, egy-két hete cseréltem. Meg karban tartottam az egész gépet. ( Az agydinamóm bánta... )
A lánckerekeken nem nagyon láttam még kopást/cápauszonyodást'. Azok még jók. Viszont a görgők eléggé kotyognak, azt néztem is, hogy cserélni kellene.
Azt lehet külön, gondolom? Mert még nem cseréltem. Acera váltó van rajta. -
Teasüti
nagyúr
válasz Hasaggymeg #192886 üzenetére
Igen, három csigolya van lemerevítve. Személyi edzővel (közös barát) beszélgettünk erről, hogy elvileg a Thoracic és Lombar találkozásánál a legrugalmasabb egy egészséges gerinc és éppen itt történne a legnagyobb csavarodás/szögelfordulás is, mikor elfordulsz hátból. Nos ez mivel le van merevítve, ezért a PT kolléga arra tippel, hogy a vállból elfordulás szöge jó esetben is megfeleződik. Meg ugye hajolni is csak egyenes háttal tud majd, illetve lapockából kicsit tud gömbölyíteni majd, de a háta nem fog domborodni.
Ebbe belegondolva jött a kérdés, hogy lehet így egyáltalán MTB-zni sportszerűen? Sportszerű alatt gondolok arra, hogy trükközés, ugratás, lazán mozogni a bringán előre-hátra, egyik oldalról a másikra, stb. Nem biztos, hogy sokat kell menni bringás parkba ezután. Egy manuált is nehezen tudok így elképzelni, ami eddigi korlátozott tapasztalatomból kiindulva éppen arra épít, hogy domborodik a hát a hátsó tengely felett.
Ezért érdekelne van-e itt vki, aki komolyabban MTB-zik gerincműtéttel.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jolti #192921 üzenetére
Nagyon könnyen elhajlik, ami nem is baj, hisz megvédi magát a váltót a töréstől, görbüléstől. Korábban írtam a kiegyenesítéséről. [link] Ami a görgőket illeti, nem nagyon rontják a váltás teljesítményét még kopottan sem, ráadásul az alsóbb kategóriák és kevesebb sebességesek már gyárilag lötyögnek, gondolom a nagyobb megengedett tolerancia miatt...ja, és lehet külön cserélni őket.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jolti
senior tag
válasz Hasaggymeg #192923 üzenetére
Rendben, köszönöm szépen!
Holnapután lesz időm rá legközelebb, majd megnézem! -
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #192920 üzenetére
Haverom is panaszkodott az FD-M8020-ra, asszem volt egy műanyag alkatrész is ajta, ami jött le róla és zörgött is. Nekem most Alivio FD-M4000 van, ez elképesztően masszív, jó váltó, messze túlszárnyalta az elvárásaimat. Előtte FD-M3000 volt, az megint egy vacak, nemrég a haverom is tönkretett egyet. Érdekes, hogy a Shimanonál a magasabb árral nem mindíg jár jobb minőség is, gyakran csak a kisebb súlyért fizetsz többet (?) .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IzI
senior tag
Egy új nyeregnek első km-en kényelmesnek kell lennie vagy idő kell a megszokásához?
Vettem egy ilyet [link] és pár km után már éreztem a ülöcsontomat,hogy ez kemény lesz neki.Mindezt betétes nadrág nélkül és több hónapja nem tekertem tartósan.Előtte állítottam a kormány dölésszögén 30-as dőlészög helyett 0-ra raktam és emeltem az ülésen is egy picit.Trekking bicaj,már ha ez számít bár mit. -
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #192920 üzenetére
bringák 100ezreit építették ezzel a váltóval....én még nem hallottam rá panaszt. Az enyém ugyan újabb és működhetne jobban, de ritkán használom ezért nem szedem le a kitűnő bandázsom, hogy az ausztrál pára és homok miatt esetleg hatékonyságát vesztő bowdenházat kicseréljem rajta. Szezon végén viszont megejtem a cserét....addig próbálok ugyanilyen PRO bandázst venni. A lényeg az, hogy a kábelezés konstrukciója szerintem oké....én nem tenném vázon belül is házba a bowdent.....pl csak okot adna a zörgésre a megnövelt átmérő
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #192926 üzenetére
Szerintem biztosan van egy-egy olyan Shimano termék ahol kizárólag a súly, vagy dizájn különbözteti meg az egymás után következő szinteket (pl. sor, agy vagy hajtómű) de tapasztalataim szerint a váltó ,váltókar pont nem ide tartozik. Volt dolgom régi TY 18 Turney-től a 8100 XT-ig majdnem minden egyes típussal (Turney, Altus, Acera, Alivio, SLX, XT, illetve 105) de eddig kivétel nélkül a felsőbb kategória minimum ugyanolyan, de inkább jobb is volt.
lzl...idő kell, ha az ülőcsont fáj az még a jobbik eset, azt jelenti, hogy jó helyen terheled...ráadásul ez nem is olyan gyengén párnázottnak tűnik.
xy.zsolt...nem is a váltóval van annyira bajom mint a bowdenvezetéssel, ami szerintem a váz sajátossága. Jobb képet nem találtam, de talán itt látszik a legjobban milyen hegyes szögben húzza lefele a bowden a váltót melyben ha nem csúszik tökéletesen nehezen érhető el az un. trimmeléshez szükséges egészen apró mozgás.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #192931 üzenetére
A hátsó váltóknál én is ezt tapasztaltam, mondjuk a haverom 10 sebességes XT-je semmiben nem tűnik jobbnak a Deore váltómnál, de rosszabbnak sem. Néhány váltót valszeg "véletlenül" nagyon eltalálnak és kilógnak a sorból, nálam az első váltó ilyen, de állítólag az új 11-12 sebességes hátsó Deore is nagyon jól sikerült. Haverom most váltott 8000-es 2x11-es XT-ről 5100-as 1x11 Deore-re, kíváncsi vagyok rá, egyelőre elégedett vele.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #192925 üzenetére
Nekem szerencsére nem lett operálva. Azért utána rugós nyereg cső az alap szerintem.
BENEFON DELTA--------N8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #192932 üzenetére
Olyan aztán van, hogy pl. egy idei Deore oda vissza veri a tíz éves XT-t, de hát ez természetes fejlődés a néhány fokozat között. Ugyanakkor gondolom a Tourney talán további 20 év múlva sem lesz olyan jó mint a most 20 éves XTR.
Rég szemezel az 5100/6100 szériával, most haver kitapossa neked az utat az egytányérosítás felé."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz jjeahh #192932 üzenetére
Az a baj, hogy az új 11-es sebességes Deore váltó nekem is piszkálja a fantáziámat.
A 7000-es SLX-ben benne van már 4 év meg több mint 10e km, nem tudom mennyire befolyásolja a teljesítményét. Ha elkopik a hátsó sorom, akkor mindenképpen kéne ugye sort cserélni. Tudnák venni 11-51-es Deore sort, a Deore hátsó váltó kompatibilis az SLX váltókarommal.
Ha lenne hátsó váltó raktáron (ami szerencsére nincs), akkor 14-15e ft körül be is lehetne nevezni rá.Az a baj a kerékpárral, hogy mindig lehet rá költeni...
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #192934 üzenetére
Csak rábeszélte valamelyik ismerősét, hogy vegyen egyet
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Csokicsibesz #192935 üzenetére
mert mire nem kell amit folyamatosan használunk Pl egy autóra akkor is kell költeni ha nem használjuk.....plusz árt is neki, ellentétben a bringával.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #192936 üzenetére
Annak meg nem akar összejönni, mindenféle farkasfogat kell biggyesszen mellé, hogy működjön.
#192935Csokicsibesz...ha ennyiből állna az egytányérosítás, akkor mindenképp megéri...ami meg a váltó kopását illeti, én olyanról még tulajdonképp nem is hallottam, rugó meggyengül, görgők elkopnak, de a többi szerintem túlélne egy embert.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #192938 üzenetére
Nekem alapból 1x hajtásom van, ebben nem lenne változás. Pont ezért tudnám baromi olcsón megúszni, mert a 11-es Deore még nem a 12-es Shimano szabványokat használja (microspline, hyperglide+ stb.). Mind az első lánctányérral, mind a váltókarral kompatibilis lenne.
Mostanában annyira nem vagyok elégedett a hátsó váltóm teljesítményével és nem tudom miért lehet :S Emlékszem, hogy az első 1-2 évben baromi jó volt és tök pontosan váltott. De mostanában egyre gyakrabban kell állítani a hátsó váltót. Nem érzem annyira feszesnek a váltás, elég nehéz leírni igazából mi a gond. Érzetre valahogy nem az igazi.
Lehet a rugót, meg görgőket kéne benne cserélni. Csak az alkatrészek ára + a munkadíj kb. egy új hátsó váltó árában van... -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #192939 üzenetére
Nehéz megmondani mi lehet a baj, de tény, hogy a váltórugó megerősítése, vagy az un. kuplungosítása (szerintem inkább dörzsfék az mint kuplung) egyik legjobb fejlesztés, mely nemcsak, hogy pontosan tarja a láncot elől, hátul, hanem a váltást is pontossá, feszessé teszi....legalábbis én ezt tapasztalom. Ugyanakkor ha nem kopott a sor és lánc, akkor szerintem a rossz váltás legtöbbször a bowdenezés vagy a kar miatt szokott lenni. Tény, hogy én pl. cseréltem görgőt és kanálfeszítő rugót is, de látványos javulás azért nem lett régebbi XT 786-os váltómnál.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IzI
senior tag
válasz Hasaggymeg #192931 üzenetére
Reméljük jó lesz,mert nem volt olcsó.Meg így nem is merek venni új bicajt.
-
szuszinho
őstag
Tegnap nem jött össze a monti vásárlás sajnos. A Manitou teló még sosem járt szervizben a 4 éve alatt... Becsúszón karcok, nyomogatás után olaj rajta, az "arch"-on is sérülésnyomok. Hátsó váltó bowdenen szigszalag... Utóbbi nem is érdekelt volna, pikk-pakk cserélhető. A telóval lehet egyáltalán kezdeni valamit, ha sérült a becsúszója?
10k-t engedett volna. Mondtam köszi, ha elviszed szervizbe, és rendbe rakják beszéljünk...[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szuszinho #192943 üzenetére
Jó döntés volt otthagyni, nem volt az olyan olcsó, hogy leharcoltan is megérje.
#192944ivana...kérdés, hogy megéri-e mondjuk 50-60 ezerért becsúszókat venni, majd 20-ért 4 év után még ezt azt bele és megszereltetni mikor 120-ért már újat is vehetsz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hoplitész
junior tag
- Mi a vélemény a Csepel bringákról?
- Mi a vélemény a Shimano Nexus 3 váltóról?Nekem olyan bicó kellene, amivel túráznék, de csak 3 sebességes (max. 7) és lehetőleg agyváltós legyen, mert az az igénytelen, nem kell állítgatni, strapabíró stb.
21 sebssség nem kell, mert itt az alföldi kisvárosban nincs még domb sem.
Maximum 200 ezer Ft. lenne a keret. Milyen irányba nézegessek? -
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #192945 üzenetére
Nem éri meg. Szerviz szerint is gtk.
Kíváncsi vagyok, ezért megkérdezem, hogy egy teló árával olcsóbban oda adja-e. -
Somatom
veterán
válasz Hoplitész #192946 üzenetére
Közlekedőedényhez teljesen jó a Nexus 3. Felújításnál olyat vettem a fixi kempingembe kompletten, kerékkel, fűzve. Sokat mondok, ha egy óra volt a beépítés. Kontrával a fék is letudva. Jó a kiosztása. Kell néha állítgatni, de lehet, hogy ez csak azért van, mert nem szereti a sok szétszedést, összecsukogatást, pakolást.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Tyson5
tag
válasz Somatom #192949 üzenetére
Nekem shimano nexus 7 váltóm van. Használtan vettem már lassan 4 éve. Nem kontrafékes, ami számomra előny. Kiosztása nagyon jó, nagyon pontosan vált, de beállítani is gyerekjáték. A jelölésig húzni kell a bowdenen és kész. Rossz ráülni a montimra, mert azon meg láncváltó van
Szedtem már szét, de teljesen bolondbiztos, nem hullik szét. Csapágyat kellett cserélnem benne, de még egyszer biztosan szét fogom szedni, mert zsírral raktam össze. Elvileg olajjal kéne, erre később jöttem rá.Mikor tolom a bringát a hajtókar vele együtt forog, ez a zsír miatt van az olaj helyett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ukrajnai háború
- Milyen notebookot vegyek?
- A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
- Politika
- Futás, futópályák
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs