- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210684 üzenetére
A képen a pirossal bekarikázott amit lefeszegettem a villáról. Felette van még egy kónusz, arra megy a csapágy ahogy a képen is van:
Szerk.:
#210690 vallas:
Kell hozzá kis kitartás, de lejön.[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz TomMusic #210701 üzenetére
Akkor rendben van, arra csak az alsó kónusz megy nem a csapágy, vagy a te esetedben a golyóskosár...én nem is vennék újat.😕
#210700bulikavagyok...akkor azt mint a pitbull, el ne engedd!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz varsam #210688 üzenetére
Meg is volt az imént az első tekerés a YT Izzo-val. Pont egy éve, hogy nem ültem már olyan bringán, aminek nem merev a villája, hát még olyanon, aminek mozog a hátulja. Szóval nagyon furcsa érzés volt újra traktorozni. A talaj változatos, volt hó, jég, sár, szóval minden csúszott, meg elsőre egyébként sem akartam a világot megváltani. Egyelőre szimpatikus a karakterisztikája, viszont a hátulját nehéznek érzem, de ez fakadhat az elszokásból is (szerintem később is nehéznek fogom érezni, de erre talán van megoldás: gumi, kerékszett + sor formájában, alu vs. karbon láncvilla nem tudom mennyit jelent).
Negatívumok: levegős volt a fék, már kézre is érezni lehetett, hogy ez a fűzés nem kerek, meg akkor már kértem, hogy nézzenek rá mindenre, úgyhogy reggel hoztam el a Bikemenből, most patent minden. A fóliázás megvolt a múlt héten, Paul Bike Wrap-et csak ajánlani tudom, aki egyébként egy nem kis cég, csak csinált magának egy loveprojectet.
Illetve folyamatban van az egyeztetés a YT supporttal is, mert a láncvilla becsomagolt része nem sikerült túl jól, ezért plezúrosan kaptam. Nem nagy ügy, pár hét és lesz rajta másik, de életem első új bringája és naívan azt hittem, hogy majd én rakom rá az első sérülést. A féket is szépen megsértették, ezt is felfedeztem már a dobozból kivéve. Illetve pár apróbb hibát találtam a fényezésen, ezek igazából nem zavarnak, csak a láncvilla.
https://barbieripnk.hu/
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210703 üzenetére
K2-ben elvileg 300Ft, annyit még megér, meló után megnézem.
Meg úgyis venni kell hézagolót is.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #210704 üzenetére
Az egyetlen esztétikai hiba ezen a bringán az eltérő színű Maxxis logó
#210705 kobayashy: beszámolhatnál majd a Barzokról, nagyon érdekelne pár dolog. Előtte milyen gumid volt, mi az összehasonlítási alapod? Szerintem a szemüvegről is jöhet vélemény, a nyáron felkapottak voltak a topikban a kínai fotochromatikus szemüvegek, én is máig abban tekerek és maximálisan elégedett vagyok. Még egyet valamilyent majd vennék tartalékba.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
varsam
őstag
válasz Toobee #210704 üzenetére
Nagyon jól néz ki ez a bringa
#210711 jjeahh
Én most tudtam meg, hogy ez azért van, mert az OEM Maxxis gumik, amiket gyárilag szerelnek a bringákra, azok fehérek, amelyeket pedig boltból veszel, azok mind sárgák.
Nekem is most így fog kinézni a bringa, hátul fehér, elől sárga. Konkrétan ugyanez a setup mint Toobee-nál. -
jjeahh
nagyúr
válasz varsam #210713 üzenetére
Na, ma is tanultam valami újat . Akkor nem kell attól tartanom, hogy rendelek valahonnan egy Maxxis gumit és fehér logós lesz . Amúgy a hátsó úgyis hamarabb elkopik és akkor vehetsz oda is sárgát, nálam hátul asszem 3 gumi szokott elfogyni, mire az első is csereéretté válik.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
-
Toobee
veterán
válasz Toobee #210704 üzenetére
Ennél jóval retkesebb volt, de 10 liter víz sem kellett hozzá. Xiaomi Jimmy JW31, ilyenem van, remek cucc! HECHT 3025 ugyanez, bár mire veszel hozzá akkut+töltőt ugyanott vagy.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #205362 üzenetére
FOX DEFEND PRO FIRE és FOX RANGER FIRE között őrlődöm, nem igazán látom, a vízállóságon kívül, hogy a Defend mivel tud többet. Melyiket ajánlod?
https://barbieripnk.hu/
-
kobayashy
tag
válasz Ringman #210709 üzenetére
[link] remélem működik a link.
Eddig nincs rá panaszom,könnyű, jól működik a fotocromatikus része is.
Jjeahh:
Most elöl nobby nic addix speedgrip evo
Hátul rocket ron super race evo.
Eddig ami feltűnt, hogy a vittoria futófelülete elég merev az oldalfalhoz képest.
Gabro0:
Ő a kakukktojás,nem csak azért mert az az 1 ami outira van,hanem azért is mert azt a cégtől kaptam(céges bringacsapat)nem rendelés.
Hogy mikor rakom fel nem tudom,mert télen pihen az outi.ilyenkor csak monti -
jjeahh
nagyúr
válasz kobayashy #210719 üzenetére
Jujj, akkor magasra tetted a lécet a régi gumikkal, kíváncsi vagyok a Vittoria ezek után milyen sárban, vizes terepen, de főleg száraz, poros nyári terepen. Mondjuk a Barzo mintázata sokkal kevésbé agresszív, mint a Nobby Nic-é, szal valszeg jobban fog csúszni is, gondolom inkább a Rocket Ronnal egy liga. Most nekem is ilyen szettem van a bringán, csak a hátsó nem Super Race, hanem Speedgrip Evo. Már régóta tervezgetem, hogy kipróbálom a Vittoria gumikat, csak az ijesztett el eddig, hogy a 2.25" csak 55mm és fórumokon is inkább 2.1"-nek mondják.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #210703 üzenetére
Közben újra van L-es méretben. Pedig még vissza sem mondtam!
Toobee: Összekoszoltad ezt a gyönyörű gépet? Gratula egyébként! Ezek az apró sérülések bosszantóak lehetnek. Kíváncsi vagyok, h milyen kompenzációt kapsz majd.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #210704 üzenetére
Pont akartam kérdezni mikor nyergeled már fel. ... kevés lehetett egy kör egy év után, majd még kiteljesül ez a vélemény. Az apró hibákon meg elámultam, első rendes hónap után is ennél többet szerzel majd, én személyesen észre sem vettem volna. 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
TomMusic
őstag
válasz TomMusic #210706 üzenetére
Hát hogy mindig anomáliákba kell belefutnom.
Két bringaboltban is azt mondták, hogy az [alsó rész] ami nekem van, az oda felesleges, sőt az oda nem is kéne, mert az máshoz van, valószínűleg ipari csapágyhoz (nekem meg sima golyós van). És amúgy hát tényleg nem úgy tűnik mint ha ezek összeillenének, csak már eleve így került hozzám, 11ezer km alatt nem volt vele gond.
Viszont, az a kónusz, amin futott a golyóscsapágy, az nem szorul rá a villanyakra. Nem lötyög, de kézzel simán rá lehet húzni, erőkifejtés nélkül. Tehát picit nagyobb az átmérője mint amit este nagynehezen a csavarhúzóval leszedtem. (Amúgy az picit deformálódott). Plusz még van egy porvédő műanyag(?) gyűrű is amúgy, de az már csak hab a tortán.
És mivel ilyesmiket külön nem lehet kapni, ezért vagy ezt így rakom rá az új telóra, vagy kicserélem a komplett kormánycsapágyat.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bulikavagyok #210722 üzenetére
Ne is mondd vissza, egyrészt az egy faxa kerékpár, másrészt ki tudja mi lesz idén, a Sram továbbra is pl. a szállítási gondokat látja a legaktuálisabbnak. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz TomMusic #210725 üzenetére
nincs fotód a cuccokról? gyanús nekem, hogy az alsó központosítóra ne lenne szükség.. normál esetben, ha nem sliccelt változat, ami kézzel rámegy, akkor elég atomszoros, külön meló rápréselni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #210726 üzenetére
Tegnap az egyik forgalmazó azt mondta nekem, h várhatóan csak 2024-re fognak rendeződni ezek a dolgok. Egyelőre nem mondom le, kezdek megbarátkozni a bringával. De azért továbbra is nyitva tartom a szememet, hátha beesik egy jobb gép.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz TomMusic #210725 üzenetére
Általában kell oda valami ami fix és stabil alapot képez a csapágynak, kónusznak, akárminek... egyengesd kicsit ki és tedd vissza a régit, arra jó amire kell oda. 🤔 Csapágycsere általában elég macerás.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
TomMusic
őstag
válasz ZolkoW #210728 üzenetére
+ #210730 Hasaggymeg
A bal szélső volt legalul (a villanyaknál), azon volt rajta a jobb szélső, amin volt a csapágy.
A háttérben lévő tömítő(?)gyűrű pontosan nem tudom hol volt De nem legalul.
Ja, egyébként ha az számít, nem tapered villa volt/van.[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
jjeahh
nagyúr
válasz TomMusic #210725 üzenetére
Szerintem túlgondolod, a régiről leütöd, az újra ráütöd, ha picit sérül, nem gond, mert nem azon fekszik a csapágy. Jól kend meg zsírral, összerakod, mehetsz tekerni . A boltban valszeg marhaságot beszélnek. Én már két bringán megcsináltam ezt az egész folyamatot, mindkettő 1 1/8 nyakas, ugyanilyen csapágyakkal, kb. félóra alatt kicseréltem a telót. Nekem több időbe telt ideális nyomásra felpumpálni-finomhangolni
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bogarfx
aktív tag
Sziasztok!
Ma megjött nekem is az új Crossmax kerékszett
Lemértem a súlyát is, a gyári 1770gr helyett 1830gr.
Sajnos nem járt hozzá gyárilag gyorszáras adaptert, ezért egyezetetve írtam a Mavic supportnak és azt válaszolták hogy a LV251080 adapter nekem jó lesz. Meg is rendeltem innen a V2510801-es verziót mert időközben a bike24-en pont elfogyott. Elvileg a LV2510800 / V2510801 ugyanaz. Na most vagy én vagyok valami oltári szerencsétlen, de nekem a hajtás oldali nem akar szépen bepattani a megfelelő helyre. Olyan mintha félúton valamiért nem menne tovább és a hub sincs így rendesen szigetelve. Ütögetni nem próbáltam, csak kézzel erősen nyomtam.
Néztem több videót is, ott ez a művelet tök lazán megy.
[link] [link]
A lenti képeken talán látszik:
Ha leszedem a hub-ot és csak úgy ráteszem az adaptert, akkor meg szépen rásimul
Mellesleg a gyári adapter is szépen rásimul a hub-rak, szóval nekem már ezért is gyanús, hogy valami nem ok.
Van esetleg erre valakinek valami ötlete? Létezik, hogy esetleg a Mavix support is benézte és más adapter kell hozzá vagy nincs is hozzá rendes adapter?
Lehet írok megint a supportnek a fenti képeket elküldve mert nagyon más ötlet nem jut eszembe. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz TomMusic #210731 üzenetére
Ha biztos, hogy itt és nem a felső csapágynál volt a vékony gyűrű akkor a 2 fekete vastag gyűrű /kónusz valamelyikének vékony peremén lehetett. 🤔... összerakva 1értelmű kell legyen hol zárja a rést.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bogarfx #210734 üzenetére
Attól, hogy a szabadonfutó a helyén van nem kellene nehezebben helyre menjen az adapter, ugyanakkor nekem sem úgy ment rá, majd új Crossmaxomnál jött le mert azzal jött (itt majd kivertem a fogam mikor lehúztam 🙄) mint a videón. Nem ajánlom ütögesd, de kend meg és próbálkozz mert be kell mennie... esetleg óvatosan megütögetheted valami nem túl keménnyel, pl. fa, műanyaggal. 🤔 Amúgy jó kerekek, második szettem használom... made in romania. 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
kobayashy
tag
válasz jjeahh #210721 üzenetére
Feldobtam a gumit,szerencsére úgy ment mint a nobby-nál a tubeless első felfújás,mert egyből felfeküdt a peremre.A rocket ronnal nem tudtam megcsinálni mert összesett.
Megmértem neked ugyan annyi széles mint a rocket ron az is 2.25 és valóban 55mm.
ja,és 670gr[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz TomMusic #210733 üzenetére
Én is elvégeztem ma villacserét.... a Judyra...
Nekem az alsó csapágy így nézett ki.
Először a régi telóról levettem a fém gyűrút ami olyan mint a #210731 ben a jobb vagy bal oldali, aztán jött egy műanyag porvédő ami ráült a fém gyűrűre, de nagyobb volt nála, és arra ment a csapágy olyan mint a tiéd...
Nálad a két szélső ugyan az szerintem... és abból 2db tényleg nem kell...
Mai mókolás a villacsere volt...1,5 cm -el hosszabbra hagytam mint a másikat, hát ha...viszont egy picit beljebb ütöttem a rózsát a kelleténél.. oda kell egy hosszabb csavar, mert rámegy, de jobb a békesség..
mókolás:
készen:
lockout
A kijött telót rátettem a 26-s régi montira...
A mindenféle maradékból épült ősmonti, amit majd oda akarok adni valakinek akinek szüksége lenne rá...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
jjeahh
nagyúr
válasz kobayashy #210737 üzenetére
Köszi, ez érdekes, ezek szerint nálad a 2.25" Rocket Ron is 55mm? Az nálam 58mm azt hiszem, a gyári leírás szerint 57mm . Ha tényleg hozza a Schwalbe szélességét, akkor az a 670g súly nem olyan rossz.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz TomMusic #210731 üzenetére
Ezen a képen szerintem 2 alsó kónusz van, ha a bal szélsőre volt rátéve a jobb szélső és azon a csapágy, akkor szarul volt összerakva. Alsó kónuszból 1db kell, mindig le kell szedni a régit és az új csapágy sajátját kell ráütni.
A jobb szélső lehet még a felső záró rész is, pontosan nem látom így képről. A tömítő gyűrű általában alul szokott lenni, rácuppan az alsó kónusz szélére.[ Szerkesztve ]
-
TomMusic
őstag
válasz Runner_fxr #210741 üzenetére
Viszont a jobb oldali kónusz nem szorul rá a villanyakra. Vagy az nem baj?
Szerk.: már itt a topicban is ellentmondások vannak[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
őstag
válasz Runner_fxr #210741 üzenetére
én is ezt hittem, de nem mertem szólni
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Runner_fxr
Ármester
válasz TomMusic #210742 üzenetére
Akkor a jobb oldali a felső kónusz lesz. Annak nem is kell rászorulnia a villanyakra, erre a célra van egy központosító gyűrű, ez műanyagból szokott lenni leginkább, szintén a kormánycsapágy része. A központosító gyűrű is felül van, ha kihagyod akkor kotyogni fog a villa.
-
TomMusic
őstag
válasz Runner_fxr #210746 üzenetére
Szuper, akkor szarul rakták össze a bringát (gyárilag?).
Bár használtan vettem (szűk 6 éve), lehet nem eredeti a villa...
Csatoltam egy képet, hogy volt eddig. Az alsó része a lényeg. A vilanyak metszetben van ábrázolva, nézzétek el hogy nem sraffoztam
Szóval ha csak a "Kónusz 1"-et rakom be, akkor a kékkel írt "Fejcső - villanyak közti távolság" 0, teljesen összeér a villanyak és fejcső, sőt, a csapágy kónusza fel se fekszik a villanyakon, mert benne van a fejcsőbe "süllyesztve".
Valószínűleg ezért rakták be alá a nem odaillő(?) kónuszt ("Kónusz2"). Bár így a fejcső - villanyak között meg már pár mm hézag van (nem tudom mennyi az egészséges).[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #210746 üzenetére
Így akkor csak az a baj, hogy azt a bal oldali meggyötört kónuszt már semmiképp sem használhatja alul a golyóskosárba. ...és akkor nem marad más mint ugyanúgy összerakni ahogy volt (ha szerinte ez így működött), vagy csere az egész, vagyis irány a bolt golyós kosár és kónuszokért, rosszabb esetben csészékért is.🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210748 üzenetére
Még ha használhatnám is a bal oldalit, nem lenne jó az [előbb] írtak miatt.
Illetve a két kónusz nem ugyanolyan, amit látni is a [képen], a jobb oldalin fekszik fel érezhetően jobban a csapágy.
Én már azt se bánom ha venni kell még új csapágyat, csak legyen valami korrekt megoldás. Közben nézelődök én is
Amúgy lehet hogy amikor nagyon brutál terepen mentem le nagy tempóval, emiatt éreztem, hogy "szét akar esni" a villa.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz TomMusic #210747 üzenetére
Egy kis hézagnak nyilván lennie kell, nem érhet össze a fejcső és a villa, mert akkor megszorul. Abban az esetben van alul 2 kónusz, ha zárt csapágyas a rendszer. Ez esetben nyilván van egy kónusza alul a csapágynak, és van még egy a villa nyakon, amire felfekszik az ipari csapágy is, de sima golyós kosaras csapágynál egy kónusz van alul, nincs második. Elképzelhető, hogy valami mókolás volt azzal a bringával, szerelés közben elvesztettek vagy összekevertek pár alkatrészt egy másik csapágy alkatrészeivel, esetleg kormánycsapágy cserekor rajta hagyták a villanyakon a régi kónuszt. Ha a központosító gyűrű nem volt benne, nem csoda ha problémát éreztél, akkor nagyobb ütésre koppan a villanyak amikor elmozdul, hosszútávon el is repesztheti a nyakat. Szerintem vegyél egy új kormánycsapágyat és akkor biztosan megoldódik a problémád.
#210748 Hasaggymeg
Kormánycsapágyat inkább kompletten szokás venni, főleg ilyen alap cuccokat. Integrált kormány csapágy esetén veszel külön csapágyakat. Ezért fontos a megfelelő célszerszám, hogy ne sértsd meg pl a kónuszt amikor a villanyakra ütöd.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Formula-1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Max
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest