- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A41 - a matek nem stimmel, a méret igen
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz Wombath #218897 üzenetére
Levóknál appon kersztül előre be lehet programozni a rásegítést.
turbo levo smart control
Smart Control can be selected within the ‘Ride’ section of the app, and it allows you to program your e-MTB based on one of three different variables: Duration, Distance or Heart RateWhat Smart Control does is complex, but the way you program it couldn’t be simpler. You tell the app how long or how far you plan to ride, how much vertical you’ll be encountering along the ride, and how much battery you want left by the end. From here, Smart Control automatically determines how much assistance the motor can deliver throughout the ride, so you don’t end up with a flat battery and having to push out.
Every 10 seconds the system calculates a suite of inputs to determine the maximum amount of assistance it can give you, so you’re not wasting too much juice early on. Smart Control also allows you to adjust Climbing Response, which determines how much altitude gain you need to achieve before it adapts the support level. How you set this will depend on whether your ride will have a lot of small climbs or mostly big climbs.
It’s certainly a neat feature, especially if you’re heading out for an epic all-day ride in the mountains. However, it’s worth noting that the more accurate you can be with your ride time and the expected elevation, the more effective Smart Control will be.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
MPowerPH
félisten
válasz balintbaba #218899 üzenetére
Van benne racio, csak nem azon a tavon, amit analoggal futnak. Siman megduplaznam. Es akkor mar mindjart lenne benne csavar, mert azon mar nagyon okosan be kell osztani a rasegites merteket is. Aki rosszul safarkodik, az a vegen rasegites nelkul marad. Marpedig lehet ezt szepiteni, pedelecet nem fogsz tudni erdemben tekerni rasegites nelkul.
Erre mar szuletett megoldas egyebkent?
Don't Tread On Me
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #218902 üzenetére
Jelenleg a mai csúcs, szabvány (tehát kerékpárnak minősülő) pedelec montik 1800-2000m szintet és 60-80km távot tudnak terepen. De ezt nem Turo/Boost fokozatban, Turbo-ban a szint jelentősen lecsökken. A legtakarékosabb rendszerek mint a Yamaha, Bosch, kb 1300-1400m szintig mennek max rásegítésen a legnagyobb 700-750Wh körüli akkuval. És akkor már a táv is csökken. A 66km és 1700m szinthez már gazdaságosan kell használni a rendszert. Egyébként már szinte nincs ellenállása ezeknek a mai csúcs motoroknak kikapcsolva. Ha nincs épp nagy emelkedő, simán tekerhetőek teljesen kikapcsolt rendszerrel is. Ha van azért alap edzettség és ismered ezeket a bringákat, a teljesen kikapcsolttól vagy nagyon gazdaságosra konfigurálttól a turbo-ig mindent használsz és úgy simán végig mész a 66km távon 1700m szinten egy akkuval, nagyon jó idővel és persze el is fogsz fáradni. Egyébkén a korra visszatérve, az idősebb korosztály többnyire szívósabb hosszabb távon mint a fiatalabb. A fiatalabbnak a robbanékonysága és az ereje az előny.
[ Szerkesztve ]
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz andrisbandi #218901 üzenetére
Igen, ez is olyan, amit ki kell tapasztalni az idő múlásával. Amúgy a HR alapú rásegítés nagyon hasznos cucc, van bringás cimborám például, akinek pulzusával csúnyán elbánt a Covid, hosszú idő (év+) után most kezd csak nagyjából rendeződni a helyzet, neki óriási segítség (lett volna) egy ilyen szolgáltatás.
#218903Runner_fxr: Azért a 66 km még nem az az extrém hosszú táv. A fiatalok jobbat mentek. Meg biztos vagyok benne, hogy egy kevésbé eldugott versenyen, pl a Crosskovácsin, ahol többen és gyakorlottabbak is indulnak, az ebike-osok azért jobb időt mennek majd, mint a standard kategória. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #218903 üzenetére
Ha elég erős vagy simán eldobálod az aksikat mint a touron a kulacsot és adjál neki.
Sikerült értekezni Vargával a pöcögtetőről? Én is írtam neki a tegnap, nem tudom emléxik-e még rám, de már cserélt nekem vagy 3 éve egy beázott csapágyú és széthullott szabadonfutójú Fulcrum Racing77 hátsó kereket, amit így egyenesen olaszból hoztak ...az is xarnak bizonyult, de hát ez természetesen már nem az ő hibája, olasz aljamunka. Meg leveleztem is vele a gyengus XT szabadonfutókról is, melyekkel egy ideig annyi gondom volt.
Itt néhány további panaszos videó ugyanarról a jelenségről. [link]
link] [link] [link] 😕[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Wombath #218904 üzenetére
2020-21-ben volt egy srác, aki járt versenyekre KTM pedelecet promózni. Alapból KTM crossmotor versenyző. Úgy elpicsázott mindenkit, mint a huzat. És nem csak azért, mert felfelé segített a motor. Egyszer fordult előttem a t.bálinti körözős versenyen egy köves rézsün, ahol az xc-kel lábujjhegyen fodultunk, ő meg nyélen. Ok, volt neki 2,6 széles gumi, de akkor is látszik, hogy nem ehhez a sebességhez van szokva.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz 6030D #218906 üzenetére
Van egy sanda gyanúm, hogy a srác kiválasztásánál az erőnléte IS szerepet játszott . Tavaly a Superiorosok visegrádi versenyén a pálya végén voltak még erős, kanyaros mászások. Aki a pedelec kategóriát nyerte, az előzött úgy felfelé kanyarban, mintha crossmotorral ment volna. Azért oda kellett 1, erő és kitartás a lábba, 2, bringakezelési technika, 3, az egész rendszer ismerete, mert az első kettő pont nem ér semmit, ha kifogy a szufla az akkuból a verseny végére, de az sem jó, ha feleslegesen cipeli az elektronokat a túlzottan takarékos beállítások miatt.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #218905 üzenetére
Különböző élethelyzetek vannak, attól mert valaki a kerékpáron éli az életét, sajnos ezt nem biztos, hogy a másik ember is meg tudja tenni. Meg lehet nem is akarja. Ezt el kell fogadni.
A másik meg, hogy nem mindenkinek jó egy xc bringa, vannak ugye a Trail/Enduro stb kategória kedvelői, ezekkel a bringákkal meg pláne nehezebbek nagyobb szintek. Ezt a folyamatot megfordítani már nem lehet, a pedelec utat tört magának, és abszolút meg van a maga helye.Beszéltem vele. Jelenleg semmilyen hibáról, visszahívásról nem tud. A válasza lényege, hogy ezek a rendszerek már sokkal nagyobb terhelésnek vannak kitéve mint a régebbiek. A hatalmas áttételek miatt sokkal jobban feszülnek a váltók, váltókarok, nagyobb erőhatások vannak. Ezért az élettartam csökken. Meg azon is múlik, hogy valaki mennyire durván használja a váltókart. Nyilván garanciális időtartamon belül csere van. De ennyit tudott lényegében mondani.
Wombath
Természetesen nem a 66km-re gondoltam hanem a hosszabb távokra.
Tapasztalt montis kezében egy modern pedelec monti komoly fegyvertény, azzal nehéz felvenni a versenyt analógosként.Én is fontolgatom egy ideje, hogy elmennék egy versenyre pedelec-el, leginkább a móka kedvéért, lehet ebben a szezonban bele fog férni.
[ Szerkesztve ]
-
Nem semmi, hogy nézegetem a(z országúti) Simano cipőket, és az SPD pedálokat, de kb nem találok boltot, ahol tudnék próbálni cipőt. Lehet megpróbálom majd a Dechatlon-ba. De ott is a drágább cipők vannak. Nekem meg ez lenne az első, sokat nem akarok kiadni rá. Pedálok is alig vannak készleten ilyen 20k körül...
A Dechatlon saját márkás cipőiről mi a véleményetek?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
balintbaba
tag
Szerintem jók, csak próbáld fel őket - a lényeg, hogy kényelmes legyen a cipő.
Pedálnak pedig egy PD-RS500-at választanék a helyedben. Mondjuk ennek is szépen felment az ára.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
Írd be a vársod, hátha..
Itt Gödöllőn voltam nemrég az egyik kis boltban, sok csuka volt... https://akosbike.hu/ruh_zat_150/cip_k_108
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #218908 üzenetére
Hát igen, ha a Shimano helyi képviselője lennék én is ezt mondanám, és kábé ezt a választ kaptam a szabadonfutók vacakolására is, hogy most az 50+ fogas hátsó tányérok és vastag gumik miatt nagyobb a leadható nyomaték ...de hát kit érdekel, hogy nagyobb a terhelés, hisz ez olyan mintha mondjuk Musk azt mondanák azért hull szét a Teszla mert nagy az elektromos motor nyomatéka. Nagyobb terhelésre szerintem készíteni kell ahhoz illő erősebb, robusztusabb alkatrészeket és kész. Ami konkrétan a pöcögtető esetét illeti, amint azt te is láthattad annak a kis himbarugónak kábé semmi köze a terheléshez, egy golyóstoll rugójánál is vékonyabb valami ami éppen a fogakon ugráltatja egyik irányban, beakasztja másik irányban a kis kalapácsot, kvázi racsniszerűen mozogva...még ha maga a himba, vagy a hegye törne, kopna le és ugrálna a fogakon a kuplungos váltóellenállás miatti + terheléstől, de nem, az a kis rugó adja fel mindenkinél.
Lehet én látom rosszul, de azért az mégsem kóser ha 1,5 év átlagos használat után (nem verseny, nem sár és víz, sőt, több karbantartás és tisztítás mint az áltagosan elvárható lenne, és természetesen rendeltetésszerű használat) a kívülről és belülről is újszerű pöcögtető egyszerűen bedobja a törölközőt.
Amúgy fórumokon van akinek csak hetekig, másoknak hónapokig tartott még az is amit cserében kapott garisan, tehát valami xar csak van itt a palacsintában.🤔 (XT és XTR)[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #218913 üzenetére
vagy ott van az ultegra/dura ace hajtókarok szétesése és törése, az is elvileg rendben van, csak egyedi eset
-
Köszi a tippeket.
#218910 balintbaba
Ez jónak tűnik, ára sem vészes. Ezt lehet megrendelem, amint tudok próbálni magamnak valami cipőt.
#218911 andrisbandi
Város. Én faluban lakom. A legközelebbi Dechatlon is Budaörs.De pont most hívtak a helyi bringa boltból (Tát) mert ott a bringám náluk (eltört a hátsó felnim, cserélik.) És kérdeztem telefonon, hogy van e pedál és cipőjük. Van nekik mindkettő, cipő leginkább Northwave. Nem ismerem ezt a márkát, de így valószínűleg majd azok közül választok valamit.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #218913 üzenetére
"Nagyobb terhelésre szerintem készíteni kell ahhoz illő erősebb, robusztusabb alkatrészeket és kész."
Finommechanikai gépelemek tanárom mondta annó, hogy a különbség mechanika és finommechanika között az, hogy mechanikában méretezünk, finommechanikában megnézzük mi fér be aztán reménykedünk.Amúgy nem tudsz venni vagy akár tekerni bele rugót erősebb anyagból? PS5 mikor kijött ott is törtek az új DualSense kontrollerben a rugók és a piac rögtön rá is ugrott a dologra. Potom pénzért lehet venni erősebb rugót ebay-en. Az új revízió már alapból azt kapott szóval már nem releváns, de ha nem egy baromi erős rugóról beszélünk akkor tényleg meg próbálnék tekerni egyet.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #218914 üzenetére
+csokicsibész...amíg nincs bajod vele észre sem veszed hányan küzdenek ilyenekkel.
#218916.LnB...Northwave rulez.
#218917 Gaben92...nem lehet, ha megnézed a képeket látszik, hogy egy meglehetősen bonyolult, térben is több síkban egymáson elmozduló vas, óraműszerű szerkezetről van szó ami látszólag össze van szegecselve és melynek egyik kis himbájának tengelye köré csavart rugója a ludas. Kellett 10 perc, hogy egyáltalán megtaláljam. Ha adnának egy rugót sem hiszem nekiállnék kicserélni, pedig én már pakoltam vissza gombostűfej nagyságú seléteket is százával szabadonfutókba. Amúgy nem is kell erős rugó legyen, csak tartós, hisz csakis váltásnál ugráltatja a reteszelő himbát max néhány fogan egy váltásnál...ugyanakkor tartóssága még így is nyugodtan eltörpülhetne egy a korábban említett szabadonfutókban mozgó kilincsművek rugójától, melyek minden terhelésmentes hátsó kerékfordulatnál 20-30, vagy még többet is mozognak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #218918 üzenetére
Jó márka? Jó lenne ha 30k alatt megúsznám. De hajlandó vagyok 40ig elmenni. Engem van amikor elkapnak az esztétikai dolgok, és többet költök mint amit terveztem, csak azért mert tetszik valami külsőleg. Ja persze itt a kényelem is fontos.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
-
válasz Dark Archon #218921 üzenetére
Na ennek örülök. Remélem lesz rendes választék is.
Az a nagy dilemmám, hogy egy szaros Merida Crossway-jel tekerek. És nem tudom kell e nekem arra spd pedál. Mármint ez mégsem egy országúti. Ami a vágyam természetesen..
És ilyen 30-50-70 kilóméteres távokat megyek vele. Idénre 100km lenne a célom. Remélem számítani fog a pedál. A hosszútávú cél természetesen egy rendes, országúti bringa lenne majd... de az árak, a választék.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
Nekem egy Cube Nature EXC crossom van, és hidd el, amíg nem kezded el használni, nem is tudod, hogy neked kell a patentpedál! Munkába járáshoz, boltba, túrázni, mindenhova. Egyedül gyerekszállításhoz nem ajánlom. De, ha megszokod, nem is akarsz visszatérni a taposóra. Marha jó, hogy húzni is lehet a pedált.
Más kérdés, hogy miért nem jó neked az SPD? Szerintem alapvetően jobb, mivel nem áll ki a cipő talpából. Ha leszállsz, nem kell úgy közlekedned, mint egy bohócnak.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Jó a NorthWave, nekem is van kettő is belőle, elég fasza cucc. Azért 30k alatt sok mindenre ne számíts, én mind a kettőt 100-120 euró között vettem, és örültem neki, hogy így le volt árazva. Egy jó biciklis cipő teljes áron 50-60k huf között indul.
Amúgy először én is spd-vel kezdtem, az országútin is, aztán kipróbáltam az spd-sl-t, és az az igazság, hogy országútira tényleg jobb. Másra nem való. A görgős bicajomon maradt az spd pedál, ott nagy hátrányát amúgy nem érzem. Trekkingre, MTB-re én kombinált (spd + taposó) pedálokat tettem, sokszor adódik, hogy valahova utcai cipőben kell menni, de ha tehetem, akkor az spd-s NW-t veszem fel ezekhez is. Nyilván boltba, vagy ügyeket intézni viszont nem patentos cipőben fogok menni.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Dark Archon #218923 üzenetére
Más kérdés, hogy miért nem jó neked az SPD?
Írtam én olyat, hogy nem jó? Azt tervezek venni.
szerk.: Ja megvan, ott nem úgy értettem, hogy kimondottan az SPD kell e nekem. Hanem a patent pedálra gondoltam önmagában. Csak spd-ben gondolkodom, azért írtam azt oda.#218924 szuszinho
Okés. Lehet, hogy ma benézek. De nem biztos.
Te bírod őket? Nem tudsz a környéken más valami jó bringa boltot?[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz parandroid #218925 üzenetére
Kérnék egy kis oktatást. Az SPD és az SPD-SL közötti különbség, az csak a pedál mechanikájában van ugye? Szóval egy SPD-s cipő, jó az SPD-SL-hez is? Csak nehogy rossz párost vegyek, azért kérdezem.
Ha kapok itt helyben PD-RS500-at, akkor olyat veszek szerintem. De a PD-M530 és PD-ME700 is jónak tűnik nekem a képek alapján. Szóval valami ilyesmit képzeltem el, mint ez a három.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Nem, teljesen más a két csatolós rendszer. Létezik olyan cipő, amire mind a kétféle cleat felszerelhető, de ez nagyon ritka. Általában vagy SPD, vagy SPD-SL egy cipő. Az SL verzió az országútis, amiben nem lehet járni (illetve csak úgy, mint egy beszart kacsa), a sima SPD a MTB-os, amiben azért el lehet közlekedni gyalog is, ha muszáj (de elég béna dolog az is).
Én a helyedben a sima SPD-t keresném, az SPD-SL tényleg csak akkor, ha csak edzeni jársz az országútival, otthon felülsz, otthon leszállsz, és közben max a pirosnál teszed le a lábad (vagy betotyogsz a kávézóba félúton a kávé-sütire). A PD-EH500-at még nézd meg, én azt venném elsőre, főleg, ha hétköznapokon is használod a bringát (ennek az egyik fele taposó, a másik SPD).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #218929 üzenetére
Én csak "edzeni" járok bringával, és csak aszfalton. Viszont nem vagyok én azon a szinten, hogy az SL számítson bármit is. Bárcsak úgy lenne.. Most közbe utána olvastam én is.
Csak aszfalton tekerek, és tényleg csak a táv a kihívás miatt. Szerintem egyébként itt helyben nem is lesz SPD-SL pedál és cipő. Meglepődnék ha találnék mindkettőből SL-t.Köszi a segítséget.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #218903 üzenetére
Mondjuk az ugy korrekt. Ha az ember nagyon sietni akar folfele, akkor azert igy gyorsan lemeriti az akkut. Utana azert szivas lehet, bar en csak egy Cube -ot probaltam, ami tan Bosch 4. gen motorral jott, de 24kg felett volt a tomege. Az rasegites nelkul nekem nagyon huzos volt. Folfele tolni sem birnam.
Don't Tread On Me
-
addikt
Igen, azt írtad, hogy országúti cipőket néztél, és SPD pedálokat. Az úgy nem kompatibilis
Itt említeném meg, hogy a pedálhoz valószínűleg az SH51 klipszet adják, amivel könnyű felborulni kezdőként. Ha így van, vegyél SH56-ot, amit könnyebb kicsatolni. Nekem legalábbis jó lett volna ezt tudnom. (ugyanitt eladó 2db, alig használt SH51 csat )
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Fall-N
veterán
válasz Runner_fxr #218883 üzenetére
Azt a fószert láttam már s Shimano Service Center videóban a Mozgásvilág YT csatornán.
-
Alg
veterán
Jól gondolom hogy outi (Shimano) hátsó kazetta cserénél ha 11/28-ról 11/32 vagy 34-re váltanék (ha találok valahol), akkor elég ha azt a hátsó váltó elbírja (GS kanál), nem kell hosszabb lánc, mert a lánchosszt a kicsi/kicsi kombináció alapján kell beállítani, hogy ott feszes legyen?
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #218655 üzenetére
Gratulálok az új műhelyhez!
Látom már most sem csak a saját gépparkod áll bent, megindult a munka. Hajrá! -
válasz Dark Archon #218932 üzenetére
Ezt nem lehet állítani valami rugó lazítással?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
Lehet, de nem annyira, hogy más mozdulattal is kioldjon. A két klipsz kialakítása más. Vészmegállás esetén neked nem lesz időd, hogy azon gondolkozz, merre fordítsd a sarkad. Ösztönösen téped ki a pedálból a lábad, ami SH51 esetén nem fog sikerülni - tapasztalat.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
válasz Dark Archon #218938 üzenetére
Ne idegelj! Egyébként is terveztem ilyen bemelegítő köröket, hogy gyakoroljam egy darabig, de most már kezdesz megijeszteni. Pedig én ettől nem féltem eddig, úgy gondoltam, hogy menni fog az.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
zsocy
őstag
Az elején mindenki elesik, ez a folyamat része, cserében sokkal hatékonyabban tudod majd tekerni a bringát. Az SH-56 stopli sokat segít abban hogy ki tudod belőle tépni a lábad ha hirtelen gond van, mindenképpen azzal kezdeném ha ma újra akarnám kezdeni.
Egy trükk van, addig kell gyakorolni amíg már a strandpapucsból is bokafordítással lépsz ki, azután már bátran mehetsz bárhová spd cipőben
Gyakorloni kell fal mellett állva, kapaszkodva, puha füvön, akárhol ahol nincs tétje a borulásnak.
Sokan végigmentünk itt ezen az úton, de megéri.Van a Shimano-nak egy Click'r nevű rendszere, alapból sh56 stoplival és könnyebben csatoló pedállal van megcsinálva a totál kezdőknek, cipő is van hozzá. Én olyannal tanultam, és nem is estem el. Azt csak később sikerült amikor már nagyon magabiztosan tudtam kilépni
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Szerintetek a 85 kg-ommal hátra tolhatom teljesen a nyerget a nyeregcsőn amig csak tudom? A kerékpárt terepen nem használom csak úton
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem, a nagyok szerint kell állítani hisz míg ha hosszú akkor annyi történik, hogy összecsukódik a váltó, a rugó már nem húz és laza lesz a lánc ha rövid és ne adja isten keresztbe váltasz a nagy/nagyra leszakíthatod a váltót. Ugyanakkor ha még jó a lánc (nincs lenyúlva) és esetleg elég hosszú így is, vagy éppen biztosan nem fox keresztbe váltani, mehetsz a mostanival is.
#218940zsocy...én azt tapasztaltam, hogy a kicsatolás gyakorlása olyan mint a szárazon úszni tanulni, éles helyzetben úgyis el fox dőlni majd párszor. Menni kell vele, eleinte lehetőleg ne csúcsforgalomban, vagy gyök kettővel sziklás, gyökeres terepen, és majd idővel beleszoksz.Ez pl. egy térd. [kép]
#218942fulton...egy minőségi nyerget hátra/előretolhatsz addig amíg a pálcán jelölve van min és max. Alis nyergem még nem volt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #218944 üzenetére
Köszi - szerintem mire találok valahol raktáron 32-es vagy 34-es sort, addigra a lánc is lenyúlik
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Na srác ok, várom az őszinte véleményeteket. Kezdésnek jó lesz?
Pedál választék nem volt sok. Ezért kicsit borsos volt az ára. De remélem jó lesz.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz szuszinho #218924 üzenetére
NW-ből rengeteg van. Azt mondta, bármilyen méret/szín beszerzése megoldható másnapra. Feltéve ha van a nagy raktáron. De azt mondja ebből nincs hiány. Csináltam neked képet is:
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Alg
veterán
válasz Toobee #218947 üzenetére
Majd írd meg mit tapasztalsz vele - WeightWeenie fórumon írnak mindenfélét, van akinek jó, van akinek random ugrik a középső tartományban, van akinek hangos vagy érezhetően nehezebben vált mint a Shimano/SRAM...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen