- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #218102 üzenetére
Állítsd lazára a rugóerőt és kezdd a gyári stoplival. Ha többször eldőlsz és már eleged van belőle, akkor vegyél 56-os stoplit. Vagy megelőzöd a bajt, már az elején 56-ossal kezded használni és majd 2-3 hónap múlva, amikor tökéletesen belejöttél a dologba, felrakod a gyári stoplit. Így sosem derül ki, hogy az 51-essel hányszor estél volna . Nekem úgy tűnik, hogy azok a bringások, akik kis túlzással otthon becsatolnak, majd hazaérve kicsatolnak, nem sokat esnek a gyári stoplival és hamar megtanulják használni, de a túrázgatós, gyakran kicsatolós emberek az elején rengetegszer eldőlnek. Haverom is most váltott spd-re, gyári stoplival eddig 5x tekert és 6x esett
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz zsocy #218025 üzenetére
Esztergom igen. És Is-Is, a kabalás póló és sapka, plusz a fekete póló és sapka az vásárolva lett. A többi a karavánról van. Bocs, hogy tegnap nem válaszoltam. Az óta ma néztem be csak a fórumra.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Giro 2022 Időfutam:
Valter Attila: [link]
Tom Dumoulin: [link]Ilyen szuper helyünk volt. Szinte minden nagyobb nevet felvettem így lassítva (csak nem álltam neki mindegyiket feltölteni YT-ra) Twitterre tettem fel többet az #esbringa hastag alá. Szerintem csak így volt értelme. Leírhatatlan hangulat volt. Néztem este az ismétlést, tévéből nem jött át szinte semmi a hangulatból.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
chubby2o6
senior tag
válasz jjeahh #218105 üzenetére
Ááá, akkor inkább a második. Igazából nem nagyon vagyok kíváncsi rá, hogy az 51-es stoplival hányszor tudok eldőlni tekerésenként .
Többségében városban járok, szal gyakran kell ki-becsatolni. Akkor megrendelem az 56-os stoplit is, és inkább azzal kezdem majd.
#218107RingmanAzt hiszem, ebből nem lóg ki a stopli, de majd kiderül.
Mindenki Bocs az Imikézés miatt, de ez a becsatolós dolog így 55 közelében elég merész húzásnak tűnik nekem -
válasz stickermajom #218109 üzenetére
Én úgy voltam vele, hogy a nagy neveket felvettem. A többieket nem. Én se szeretem ezt az állandó telefonozást. És nem is szokásom. De úgy voltam vele, hogy ~130 versenyzőnek így is tapsoltam, szurkoltam. A nagy nevek (nekik pedig csak kiabáltam telefonnal a kezemben) meg legyenek megörökítve. Úgy se sokat fogom őket látni élőben. Ettől függetlenül, brutális hangulat volt. A tv nem adja át.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz chubby2o6 #218104 üzenetére
SPD cipővel nem szabad becsatolatlanul tekerni, mert olyan dolgokba akadhat bele, ahonnét nem tudod kiakasztani. Ha SPD cipő van rantad, mindig csatold be (persze ha csak 2-3 m-t gurulsz előre, akkor nem kell). Amúgy az eh500 a kombinált verzió a shimanonál, nekem is ilyen van a cross trekkingen, pont amiatt, mert ez a városi szaladgálós, amit viszonylag gyakran használok normál cipőben is.
Ez a rossz oldal van felül egyébként nekem nem issue, egy lábpöccintéssel helyre lehet lökni, nekem úgyis mindig élével állnak felfelé a pedálok, a becsatolósak is. A kétoldalas spd a legegyszerűbb, persze, de nekem az spd-sl sem akar sose jól beállni, azon is mindig lökni kell egyet.
Még annyi, hogy a becsatolást is gyakorolni kell, ráadásul letett lábas helyzetből, indulásnál, mert az sem egyszerű. Nem tegnap kezdtem én sem, de tegnap is volt egy piros lámpás indulásom, amikor becsatolás helyett lecsúszott a lábam a pedálról, majdnem olyan veszélyes, mint elfelejteni kicsatolni - főleg amikor a pirosnál rajtolna mögötted a kocsisor is. Pedig nem előretolakodtam, pont előttem váltott pirosra, aztán összegyűltek, ráadásul balra kanyarodó sáv, szóval kihúzódni sem lehet. Szerencsére 30-as az egész falu, hamar elhúztam tőlük.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
chubby2o6
senior tag
válasz parandroid #218112 üzenetére
Mostmár marad a kétoldalas, bár az Ebike a köv. két napban fogja megrendelni, aztán majd tájékoztatnak a várható beérkezésről.
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #218112 üzenetére
átlagembernek átlagfelhasználásra miért éri meg spd-sl-t használni?
olyanom még nem volt, ill. nem is lesz előreláthatólagaz spd-t most fogom kipróbálni a time atac helyett, mert furcsa mód a jobb lábamon fáj a térdem külső oldala, nem kizárt hogy azért, mert a kisebb q-factor lenne jó, de az x-lábam miatt mindig kifelé csúszik benne a lábam. - time atacnál nem tudod a stoplit mozgatni, de kb 5-6 mm mozgástér van az acélsínben, tehát becsatolod bárhol, aztán tudod oldalra mozgatni benne a lábad, nem csak elforgatni.
(ha meg nem ez a baj, akkor vsz. megy a polcra/eladásra az m520)
-
válasz Ringman #218114 üzenetére
SPD-SL az országútin van, az másra nem való. Sokáig azon is kétoldalas SPD-t használtam. Az tény, hogy az sl sokkal merevebb, jobban tart (főleg ezzel a közepes stoplival). Nekem bevált, nem tenném vissza a sima spd-t, bár az is igaz, hogy a görgős bicajon az maradt, illetve a magyar országútimon is az van (sőt, azon egy kombi pedál, hogy ha nem vinnék cipőt, akkor is tudjam használni). A cross trekkingen szintén kombi pedál van, lásd fentebb, sőt az mtb-n is (egy m324), de az csak ilyen hobbi gépnek van tartva, alig használom, meg nem is nagyon érdekel - meg van hirdetve, ha valaki lecsap rá, akkor ennyi volt az mtb nekem.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #218099 üzenetére
Nem tudom, én csak kezdő vagyok ebben így 53 felé, de a tegnap éppen azon gondolkodtam, hogy városban furikázni tényleg csak a kíváncsiság az ami miatt valaki becsatol, ha naponta 45x kell ki-becsatolni akkor tényleg nem sok értelme van az egésznek.
MPowerPH... el... Zasszonyt, velem ellentétben, mágnesként vonzza a tömeg, ahol már lépésben sem lehet menni ott van igazán elemében. 😩 Most is fejébe vette végigtekerünk a Margit hídtól a várig a verseny útvonalán, ahol akkorra már hömpölygött a tömeg... ööö... visszafelé. Egyszer rámentem egy vastag kábelpárra hegyes szögben mire az kifutott a kerék alul, akkor még mentettem, de egy visszafordulásnál elbénáztam és az éppen kicsatolt oldallal ellentétesre dőltem. Káromkodtam is az azt követő 15 percben, nem annyira a térdem bőre mint a nyereg és főleg a váltó miatt. 😬😬😬 Oda nem kell becsatolni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
Sokszor érzem én is, hogy jó lenne a pedállal húzni is, de részemről nem ér annyit, hogy ott lebegjen a sérülés veszélye, mint magamra mint a bringára nézve. Szóval ...
U.I:Lassan járj tovább érsz. Lassabban de biztosan. És ez minden közlekedő "edényre" vonatkozik. Persze aki a macskakövön akar feküdni lábat, bringát törni, csak rajta...
Szerencsére ez csak önveszélyes...[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #218035 üzenetére
A hideg sose tesz jót a guminak, így a tömítések jobban fáradhattak, nem feltétlen csak a sár tud ellenség lenni. Hogy a tag vagy teló igényli hamarabb a szervizt én sose tudtam dűlőre jutni. Persze pornak és kosznak a teló jobban ki van téve. Viszont a tagban jóval nagyobb nyomás értékek vannak, sokkal kisebb légkamra, használat közben meg amikor lekoppan a nyomás a terheletlenül beállítotthoz képest sokkal sokkal magasabb, amit a tömítéseknek ki kellene bírnia, hát a szerviz periódus végefelé ez már nem biztos, hogy mindig megy.
Pedál: itt az érdemes eldöntened milyen cipővel akarod használni, annak mennyire merev a talpa, mert annak függvényében dől el, hogy egy XC orientált pedált veszel ami lényegében a patent a tengely körül, vagy olyat, amit egy platform is körbevesz és nagyobb felületen támasztja alá a talpad és a cipőd.
Érzetre elég jelentős különbségek vannak. A keret nélküli nyivlán könnyebb súlyra, kemény talpú cipővel hajtásra optimalizált. Aki viszont lejtőn is megy lefelé és az optimális pedálozós helyre állítj a cipőn a stoplit és ha nincs keret, akkor annyira elől lesz a lábán a súlypont, hogy amikor állva lejtőn mész lefelé, akkor a vádlid egy idő után szét savasodik hogy vízszintesen tartsd magad. Ebben segít a keret, hogy egyenletesebb lesz a súlyelosztás és akár hátrébb is lehet tenni a stoplit és a cipő is jobban használható gyalog. Ezért cserébe persze súlybüntetés jár mind a cipőn, mind a pedálon. -
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #218116 üzenetére
Ha közlekedsz a városban, nem feltétlenül kell megállni, akkor meg kicsatolni sem. A lámpákat be lehet lőni, hogy ne kelljen megállni, sok helyen ha meg is állok, nem teszem le a lábam, mert meg tudok kapaszkodni valamiben. Ahogy így utánagondoltam, a rendszeres útvonalaimon talán 2-3 olyan megállás van, ahol le kell tennem a lábam.
Igazából tényleg fölösleges, legalábbis az én szintemen biztosan, de annyian írtátok itt, hogy mennyivel jobb, meg milyen könnyű megszokni, hogy muszáj kipróbálnom. Ha nagyon nem válik be, bármikor visszatehetem a taposót. Már ha még életben vagyok -
Fall-N
veterán
válasz bardi #218084 üzenetére
Én meg több, mint 3 éve használok Tourney-t. Mielőtt át lett építve a régi vázból minden, addig beállítás nélkül tette a dolgát szépen. Még akkor is, amikor kissé elégtelen volt a lánckenés. Annyira nem rosszak azért a belépő szintű Tourneyk, már rég megkapták a legtöbb technikát a felsőbb szintről (HG, Triple Panta, Double SIS stb). A hajtómű is teljesen korrekt, ugyanúgy vannak váltáskönnyítő fogak, erős, masszív (simán elmennek akár 50ezet kilomérert! Kérdezz meg egy szervizest. Nekem van egy Tourney TY-30-as hajtóművem, meglepődnél hány éves (90-es évekbeli) és még mindig nem ment tönkre!) Egyedüli hátránya, hogy szegecselt a hajtómű, így külön nem lehet a tányérokat cserélni. De ezen az árszinten nem lényeg, mert olcsó cserélni. Annyi még különbség, hogy Tourney maximum 3x7-es lehet, Alivio, Acera van 3x8-as rendszerben. A régi 7s már rég kiforrott, olcsóbb előállítani, mert nem olyan kis méretű a lánc és a fogaskoszorú mérettűrése, mint egy 10-11 vagy 12-es rendszernek. Nyilván városba való, sok helyre még ez is overkill, mert nincs akkora szintkülönbség. Meg persze a grammok is többek stb.
Terepre nyilván mások a szempontok, így kár a Deorét idekeverni. Csak sokan lenézik, hogy ez csak egy belépő vacak, holott a Shimano már ezen a szinten is megfelelő minőségű. Általában mindig az baj, hogy arra használják amire nem való, így rögtön szar lesz. Nem az, csak tudni kell elhelyezni mire való. Persze ha van rá keret akkor érdemes venni drágább felszereltséget, de csak városban nem fog kijönni az előny. Egyedül akkor ha az integrált hajtóművel vetjük össze, ott kijön az előny.
A Microshift meg akármennyire jó vagy nem, itt a városi felszereltséget nézzük, abban meg jobb a Shimano. Egyedül a SunRace amelyik tudja még hozni a minőséget olcsóbban akár drága 11-12 sebességes rendszer alatt is.
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #218119 üzenetére
Valamennyire hozzá állás kérdése is a zakózás becsatolóssal.
- Anno az aszfaltos bringámon sok évig volt, egyszer sem estem SPD miatt. Nagyon szerettem.
Igaz betonon rendkívül óvatos, amennyire lehet előre tervező, lendületesebb voltam.Elememben a montin vagyok... amikor átraktam arra... na az nem jött be.
Azon szeretek bohóckodni, mindent kipróbálgatni, nem lendületesen, hanem sokszor belassítgava hülyülök.
- Hatalmas esések után inkább visszatértem a platformra.
Ügyesebbeknek való az terepre【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #218118 üzenetére
Akkor ezzel dobom is az M520 -as pedalt. M530 lesz akkor az idealis.
Jo hogy ilyeneket is olvasni, mert zero tapasztalattal nehez barmibe belefogni.Cipot mindjart megmondom, mi. Valami kinai sz@r lesz, amirol jokat irtak.
Hasaggymeg: Hogy oszinte legyek, en esesnel mindig a bringat mentem... A heten is en mentem elol lefele, es a kanyar utan bizony ott volt egy kozepes faag, keresztben. Eldontottem, es ugy, hogy a bringa rajtam legyen. En ugy neztem ki, mint a varacskos diszno, de a technika meguszta.
Es meg igy is, hogy probalok vigyazni a bringara, most szetszedett allapotban felfedeztem olyat, amitol elszomorodtam. Es bar nem lathato helyen van, de a karbonig lepattant a festek tobb helyen is azon a kis teruleten. Szimpla tervezesi hiba, Spectralt szerintem ugyan ugy erinti, mint a Jeffsyt, ugyan az a rugozasi geo. Kar, hogy ezt nem tudjak megoldani...
A valtokanal csak egy dolog, az a szep piros is sok helyen megkopott. Veszek ma akril bordo metal festeket, es lefestem, ha mar szet van kapva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
bardi
aktív tag
-
Fall-N
veterán
válasz bardi #218123 üzenetére
Persze terepre már nem valók. Oda én is legalább egy 1x10-es integrált hajtóműves rendszert vennék, mindegy hogy SRAM vagy Shimano. Első váltót simán lehagynám, tényleg csak plusz nyűg. Én is a háromból csak a 48-ast használom általában. Szerintem a legjobb ötlet volt az iparban az 1x-es rendszer. Hajtómű is fontos hidd el, sokkal közvetlenebb egy integrált. Nincs benne nyúlott érzés meg rugalmasság. Ha lesz upgrade akkor integrált Alivio lesz. Mellé mehet a váltás a kukába mert 2x9s. Sajnos nincs 7-8s-ben integrált. Ezt még városban is ki lehet használni, más lenne a tekerés vele.
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #218121 üzenetére
Nekem csak egy montim van, az is halmozottan hátrányos helyzetű 26" hard tail, belsős, gyorszáras, 3x9 seb., taposó pedál ( most még ), és kormányszarv meg kitámasztó is van rajta . Állatkodni nem szoktam vele, annyira nem tudok bringázni. Ha azzal megyek melóba, az nettó aszfalt, olyankor jól jöhet az spd. Ha "csak úgy" elmegyek bringázni, akkor terep is van, de nem a lefelé zúzós fajta, és a mászásért sem vagyok odáig. Ráadásul Pesten lakom, itt csak emelkedők vannak, az első értelmezhető hegyig át kéne szeljem a várost. Igazából többet kellene bringáznom, csak nem mindig jön össze.
-
chubby2o6
senior tag
válasz MPowerPH #218125 üzenetére
Igen, a méret miatt is paráztam tőle. Azt írja ugyan, hogy a méretnek megfelelő, de náluk sosem lehet tudni. Visszaküldeni meg, ha mégsem jó...
Az úgy jó, ha nem kell rá várnod és még a méret is passzol.
Én is nézegettem az M530-as pedált, de már nem nagyon lehet beszerezni, legalábbis én nem találtam készleten sehol.
#218129MPowerPH Jó hát, szerintem nem is kell extrábbnak lennie, bár sz.rt sem értek hozzá[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz arcitec #218117 üzenetére
Sok embertől hallom az olyan kifogásokat, akik még nem használtak hosszú távon spd-t, hogy:
"sokszor kell kicsatoljak, ezért nem való nekem spd" - És? Ha gyakran ki kell csatolj, gyakran kicsatolsz . Ha megszoktad, semmivel nem bonyolultabb kicsatolni, mint lapos pedálról letenni a lábad.
"nincs kedvem eldőlni, elesni" - csak az elején dőlsz el párszor, amit nem neveznék egy nagy esésnek, de az is előfordulhat, hogy soha nem esel vele vele. Viszont ha egyáltalán nem akarsz az elején sem esni, kezdésnek ott az 56-os stopli, amivel garantáltan nem fogsz eldőlni, szal innentől ez a kijelentés is érvénytelen.
"terepen veszélyes" - miért is? Ha bármikor lazán kicsatolsz, ugyanúgy leteszed róla a lábad, mint platform pedálról, akkor miért veszélyesebb? Sőt, biztonságosabb, mert rázós terepen nem esik le róla a lábad és a tüskék sem hasítják fel a bőrt a vádlidon.
Van, akinek tényleg nem való spd, pl. aki trükköket tanulna, mondjuk manual, egykerekezés, endo stb, vagy aki városi bringát hajt "civil" ruhában és nem húzhat bringás cipőt. De a fenti kijelentések csak kifogások, semmi értelmük. Kezdő spd-s haverom is, amikor először eldőlt, a másik haver rögtön kijelentette, hogy "na, nekem ezért nem kell becsatolós!". Hiába magyaráztam neki, hogy ha nem akar esni, létezik tanuló stopli, mert az már süket fülekre talált.
MPowerPH: márkás cipők is vannak olcsón, Shimano MT3 és társait gyakran leárazzák 30 euró környékére.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
chubby2o6
senior tag
válasz jjeahh #218131 üzenetére
Ha külön veszek stoplit ( SH-56 ), ahhoz kell vennem alátétet? Vagy azt adnak a gyárihoz? Arra a fém biszbaszra gondolok, ami a cipő talpa meg a stopli között van. Ezerpárszáz Ft különbség van kettő között ( alátéttel vs. alátét nélkül ), szal nem egy ökör ára, de ha nem kell az alátétet is cserélni, akkor elég csak a stopli. Vagy érdemes tartalék alátétet venni?
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #218131 üzenetére
Neha. De a srac amator XC -s, ezt a markat hasznalja mar egy ideje. Ez meg annal is olcsobb volt. A tomege biztosan tobb, mint egy 50k -s specie, de tojok ra. Ha kenyelmes, akkor elleszek vele.
Most akkor ehhez nem jar semmi, a pedalhoz kapott stoplit kell belerakni, es annyi?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #218133 üzenetére
Nézd meg a cipőben van-e. Ha a talpán ott vannak a menetek a csavaroknak, akkor van és nem kell. Asszem néhány Shimanoból ki szokták hagyni, de pl. az MT szériában tuti van.
#218134 MPowerPH: Igen. Kisértetiesen hasonlít valamelyik régebbi Shimanora .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Trash
tag
Sziasztok,
Kerékpárt szeretnék vásárolni főként városba, ritkábban könnyebb erdős terepen történő használatra. Városban pár km-t összevissza, néha hétvégente max 10-15 km-es távokat mennék vele.
Egyáltalán nincsenek nagy elvárásaim, így max 70-80 ezret szánnék rá.Ebben az ársávban keresgetve fel fel bukkan a Rockrider 520-as változata, ami tetszik egyébként. Ez jó lehet?
Nem értek egyáltalán hozzá, de néha néha látok ebben az árban shimano deore vagy deore xt-vel szerelt gépeket is. Ezek a kombók jobbak lehetnek esetleg?
Vagy ti mit ajánlanátok ebben az árban?
Köszönöm előre is. -
evo87
őstag
Sziasztok!
Ha már SPD és pedál téma, én is beszállnék. Számomra mindenes a bringa, a sport, mint tekerés mellett boltba, edzésre járni is használom, így arra gondoltam, hogy egy egyoldalas SPD-vel fejleszteném tovább a Crossway-em.
Az alábbi kettőt néztem ki:
- BTWIN Velo 500: ez olcsóbb persze, de élőben egész vállalható minőségűnek tűnt és a taposófelület sem vészesen kicsi
- Shimano PD-EH500: jóval drágább, de talán minőségibb és talán picit szélesebb a taposó felületMelyiket ajánlanátok?
Illetve ha a kettő mellett van esetleg valami más tuti tipp, arra is nyitott vagyok. Mivel aszfalton tekerek általában, ezért inkább országutis cipőt gondoltam hozzá. Ez nem tudom mennyire jó irány.
Előre is köszi.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
werszomjas
őstag
Patentszem választásnál a hátsó sor seb. száma egyezzen a patentszem típussal? Tehát az már lényegtelen, hogy elől hány tányér van?
üdv
-
Fall-N
veterán
válasz werszomjas #218140 üzenetére
A lánc típusával kell megegyeznie.
-
PELLE
tag
válasz Hasaggymeg #218088 üzenetére
És a postás a Touron?
[link] -
Yany
addikt
Erről a topeak csomagtartóról mi a vélemény, bevált?
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
andrisbandi
őstag
Volt hasonlóm.
Márkátlan klónja lehetett, de ugyan így nézett ki.Tökéletesen ellátta a feladatát, elnyűhetetlen volt még a műanyag is.
A két gumipók kopott el, az pótolva lett sima autósboltossal.A nyeregcsőre rendesen rá kellett bikázni, nyoma is maradt. De legalább jól tartott.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
truefx
aktív tag
Ki-becsatolás megtanulása, begyakorlása. (Erről a fórumról kaptam a tippet én is anno)
Kimész a kertbe, vagy egy parkba, ahol fű van és rá is szabad menni. Ott csatolsz be, gurulsz pár métert, majd kicsatolsz és lerakod a lábad, megállsz. Előtte gyakorold a mozdulatot álló kerékpáron. Ha már érzed, akkor mehetsz aszfaltra, erdőbe stb. Mondjuk én így is borultam párszor az első évben, jellemzően valami komplexebb forgalmi helyzetben (piros lámpa, kikanyarodó kocsi mögött megállás), csak hogy az autósokat is szórakoztassam. -
válasz evo87 #218138 üzenetére
Szerintem jó lesz kezdésnek az a decathlonos. Nekem is van egy wellgo fantázianevű EH500 koppintás, igazából a célnak az is megfelel (a cross trekkinget ezzel vettem használtan). A shimano persze sokkal minőségibbnek néz ki, szóval te tudod, hogy ez neked megéri-e a felárat.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Trash #218137 üzenetére
Amire használnád, teljesen jó lesz az a rockrider. Deore/XT a közép/felső közép kategóriája a Shimanonak, maga a rendszer (kazetta, hajtás, váltók, váltókarok) majdnem annyiba kerül, mint amennyiért te biciklit nézel, ha nem többe. Persze, jobb az, de amiket ennyiért látsz, azok sokéves, leharcolt cuccok lesznek, ez-az cserés már rajtuk, és egyáltalán nem biztos, hogy jobban működnek, mint egy vadiúj microshift. Másrészt a rockrider 520 váltásrendszere városba tökéletesen elég, és ha nem mászol egyben többszáz métereket 5-10+ %-os emelkedőkön, akkor nincs is szükséged ennél drágábbra. Ahol még kell a masszív, erős, pontos váltó, az a terepezés, a technikás, meredek, köves-sziklás emelkedőkkel, de neked ez sem szempont, ha jól értem.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz jjeahh #218131 üzenetére
Aki fosik az spd-től azoknak való a zwift meg a görgő buziskodni.
Van itt a szomszéd kisvárosban egy nyámnyila srác, na az télen görgőzik mert szerinte nagyon sokat lehet azon fejlődni (hangosan röhögök ilyenkor).
Kitavaszodott kivitte a 800ezer-1M közti outit és nekiindult, találkozott egy kutyával, megijedt tőle leugrott a bicikliről, azt hitte görgőn van és hagyta eldőlni, váltóoldalra ahogy kell, hajlott is egyből a fül.
Ugyanezt a srácot pár éve elvittem montizni, kicsit technikásabb részen spd becsatolás nem sikerült és lehorzsolta a lábát a pedál sípcsont környékén. Sziszegett-jajgatott és ilyet szól, haza kell mennie azonnal lefertőtleníteni , azt hittem hülyéskedik. Mondtam neki ott a patak mosd le abban baz+. De nem, fogta magát és hazament -
bardi
aktív tag
válasz parandroid #218147 üzenetére
Illetve sokszor csak a hátsó váltó XT, a többi alacsonyabb kategóriás, érdemes megnézni a többi alkatrészt is.
'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- 3D nyomtatás
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- World of Tanks - MMO
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen