- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- MIUI / HyperOS topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #217485 üzenetére
Ha mögöttem egy MAMIL elkezdene cuppogni én se engedném magam mellé...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
andrisbandi
őstag
válasz fulton #217500 üzenetére
FÉRFI ALSÓNADRÁG FUTÁSHOZ decathlon
Anno bugyi nélkül nyomtam pelenkás mezben.
Így van tervezve, a legkényelmesebb megoldás. Persze nem kötelező így hordani.Később mtb ruhákra tértem át, betét nélkül.
Sima pamut alsóval nem az igazi.
Felfedeztem ezt a futós műanyag alsót.... nagyon bevált. Kényelmes, szellős. Érdemes kipróbálni!【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #217502 üzenetére
köszi a tippet.
-
BurgBurg
tag
válasz andrisbandi #217439 üzenetére
Ez el meg? Kitoltottem es elkuldtem de azota se valaszoltak.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Dark Archon #217479 üzenetére
Autósokkal ritkán (inkább anno outival), napi szinten én is közlekedek autóval, így nagyjából sejtem hogyan gondolkodik egy átlag user.
#217480 6030D: Ez futott át a fejemen első körben. De mivel habzott a szája, szó nélkül otthagytam. Inkább illett volna megköszönni hogy az M7000-be fémes betéteket tettem, és nem nyírtam ketté a kis testét.
#217481 arcitec: Elég széles volt az a bringaút, nem is értem miért akart a benzinkút felé fordulni a susnyába, úgy hogy befarol előttem. Elég hangos racsnihanggal rendelkezik a hátsó agy (a szokásos DT Swiss hangját simán hozza), de elhiheted, akkor sem hallják, vagy épp nem akarják.
#217485 Hasaggymeg: Jelenleg még a harmincas korosztályt taposom, de minden szavaddal egyetértek. Sajnos napi szinten látom ezt a "crisist". Viszont én a helyedben ezzel a fűre kitérő mozdulattal vigyáznék. Tavaly ősz végén egy csapat huszonéves citrom ment előttem, közben hangosan szólt a zene a Bluetooth hangfalból, keresztben elfoglalva a bringautat 7-8 ember. Ugye békekerülő ember vagyok, nyugodtan szeretek kerülni, nem ijesztem meg a bandát, mert tuti elém ugrik. Jobbra kerültem a fűre térve. Hát persze hogy elém ugrott. Repültem mint a győzelmi zászló, nyolcvan kiló súlyom, meg a tíz kilós bringa. Utána ezerszer bocsánatot kért. Szerencsére az acél Konával voltam, fűre esett, csak markolat vége sérült, és újra középre kellett állítani kormányt."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
modflow
veterán
válasz Hasaggymeg #210356 üzenetére
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #217488 üzenetére
Erdőbe volt, hogy utolértem egy szűk ösvényen két túrázót, elöl ment a csávó, hátul a nő. Mivel lejtett, csak gurultam mögötte, nem is tudott volna hova menni előlem, nem akartam ott megelőzni, de azt hittem hallja a racsnit, eléggé hangos. Szegény, amikor észrevette, úgy másfél perc után, hogy ott vagyok mögötte, majdnem beugrott az árokba
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
-
Alg
veterán
Ma: 100k/1900m szint.. elkeszultem, az ilyenre nem keszit fel a teli 1-2 ora gorgozes…
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-=RelakS=-
veterán
válasz modflow #217507 üzenetére
Visszacsavarod a H-t, hogy beljebb legyen a lánc, majd ha van bovden feszítő csavar a váltón vagy a váltókaron, azokkal feszítesz kicsit a bovdenen. Ha nincs, akkor elő a csavarkulcsot, és feszíteni kell rajta kézzel. Természetesen a legkisebb lánckerékre váltva adod elő a mutatványt
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #217501 üzenetére
Nem lenne időd cselekedni, mert már csak a hátát látnád.
Tothgera... huszonéves citrom... Te egy generációnak sem tudsz örülni?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
modflow
veterán
válasz bardi #217511 üzenetére
Közben vendégek jöttek, abbahagytam, de holnap folytatom és megnézem.
A hátsó váltón 3 csavar van, kettő a két végpont, az oké.
A harmadik mit csinál?
Ill. mi befolyásolja, hogy egy egy váltásra mennyit mozdul? Csak mert most a legkisebbről nem vált fel a felette lévőre... -
Alg
veterán
válasz modflow #217515 üzenetére
Szerintem most annyira eltekergetted hogy megérné újrakezdeni a beállítást a nulláról - egyszerűbb ha keresel rá gyári leírást vagy YT videót - a lényeg, a két csavar csak a végállásokat lövi be hogy ne tudja letolni a váltó a láncot. Az indexelést bowden feszességével kell belőni, nem a csavarokkal.
Ha lentről nem vált fel, akkor valószínű túl laza lesz a bowdened.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-=RelakS=-
veterán
Bajszos szaki rulz!
Ne tudd meg, hogy az első bringámon mit össze csavargattam az L és H csavarokat, mert azt hittem, hogy az egész váltóútra hatnak Nem tudom, hogy miért, mikor két bringás könyvem is volt a témábanmodflow
Ha a harmadik csavar az, amire gondolok, akkor a váltó görgő és a fogaskoszorú távolságát állítja.
Az indexelést a váltókar határozza meg, azt meg, hogy hova áll a váltókanál a bovden feszessége. Ha a legkisebbről nem vált fel, akkor nem elég feszes a bovden.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Ringman
nagyúr
a franc vigye el ezt a tanwall/skinwall divatot, kb 15 percig takarítottam műanyag sörtés kefével a tél óta felgyülemlett koszt az első kerékről, a hátsó még hátra van és az ugye alapból koszosabb.
-
aktív tag
Kezdőként szeretném nyomonkövetni az edzéseimet, egyelőre vmi egyszerű, olcsó módszerrel, app-ban. (távolság, sebesség, pulzus, esetleg pedálfordulat)
1. Miben jobb egy kerékpáros computer, mint egy telo-app páros?
2. Mi a legolcsóbb megoldás pedálfordulat mérésre, amely Srtrava-ba ad adatokat?
3. Most egy MI band 4-gyel mérem a pulzust, de sehogy sem megy át a Strava app-ba a pulzusadat. Az útmutató alapján összekötöttem a Strava app-ot, a Zepp-ben meg is jelenik. Lehet hogy csak akkor megy át, ha a Strava mellett a Zepp-ben is kerékpáros útként rögzítem azt az időszakot?
4. Budapesten milyen app-pal tudok a legjobban bicajozást tervezni? Esetleg amely felhívja a figyelmet a nehezen/lassan járható szakaszokra, mint pl. a Erzsébet és Szabadság híd közötti szakasz. -
jjeahh
nagyúr
válasz mastodon #217522 üzenetére
1. Pontosabb a gps, ki tudsz rengeteg adatot rakni a kijelzőre és tekerés közben végig szem előtt van, látod.
2. Ha gps-es komputert veszel, akkor vehetsz olyant, amihez adnak minden szenzort, amire szükséged van. Ha ez nem opció, akkor talán Magene aliexpressről?
3. Ha hinni is akarsz a pulzusmérésnek, akkor szvsz mellkaspánt az igazi. A legtöbb gps-t meg lehet venni mellkaspánttal is, de külön is kapható, csak arra kell figyelni, hogy kompatibilis legyen a gps-el.
4. Én a Komoot-ot szeretem, pc-n szoktam tervezni és felrakom az útvonaltervet Garminra, ami végignavigál rajta.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
Mai tekeresbol azert megdobbenve tapasztaltam, hogy tenyleg tortent egy trendfordulo. Meglepoen sok kerekparossal talalkoztam, ami korabban csak hebe-hoba fordult elo. 12 -bol 6 analoggal tolta, abbol 1 verprofi hardtail -el, olyan vadlikkal, hogy csak lepkeztem. Nem tudtam kovetni a 4.5km -es osvenyemen, 3 km utan nem uldoztem tovabb. Van meg hova fejlodni. Ma extran fhos is voltam, neha eltunik az a keves allokepessegem is. Konkretan a vegere ugy lepusztultam, hogy lefele menet egy ugrasnal eloszor lecsuszott a labam a pedalrol. Olyan szinten megutotte a sipcsontomat, hogy omlott a ver, estere meg bekekult. Eloszor gondolkodtam el az SPD -n.
Na de a lenyeg. A masik 6 az pedelec volt. Mindegyik gyarinak tunt, nem mokolt szar. De fiatal, eleteros, huszoneves sracok ultek rajtuk. Nem profik, sima bringasok. Szerintem nagyon rossz iranyba megy ez az egesz... Arra leszek kivancsi, hogy miutan kb. 2 ev elteltevel megkotlik a motor ezekben(mert nem kerdes, megfog), akkor mi lesz a sorsa a sarnehez, analogkent teljesen hasznalhatatlan ketkerekueknek?! Sokan hitelbol veszik ezeket, fiatal sracoknak gondolom meg apuci, mert alaphangon egy hulladek Haibike is 1 misi folott van.
Mennyi ezekbe egy csere moci? Egyaltalan kaphato? Ismerosom a Specibe sokat vart a cserere, es egy uj, kozepkat analog bicaj arat kellett kicsengetni 2 ev utan. Az elfogyasztott lancok fogaskoszoruk csak hab a tortan.
Irtak is, hogy az XX1 sor azert lett hirtelen analogon ennyire tartos a lanccal egyutt, mert ebike -ra terveztek.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Fall-N
veterán
válasz modflow #217515 üzenetére
A harmadik csavar a váltókanál távolságát állítja a rugó feszessége által a fogaskoszorúhoz képest. Ahogy írták előttem a két csavar "szakaszolja" hogy meddig mehet s lánc. Ha rosszul állítod be akkor bemehet a küllők közé, így óvatosan! A bowden feszessége a fontosabb a váltás szempontjából neked, ha belőtted a csavarokkal. KerékpárGuru csatornán van egy jó videó a beállításról. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
-
andrisbandi
őstag
válasz mastodon #217522 üzenetére
3.
- Az optikai pulzus mérés megbízhatatlan.
Legegyszerűbb próba; lerakod az ágyra, asztalra, bármire... meg fogja mérni a nem létező pulzusát.Mellkas pántossal érdemes csak foglalkozni. Márkással.
Ez nem tippel fény árnyékból, hanem igazából mér.
- Gazdaságos megoldás pl a Polár H10.
Bármihez párosítható.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
fulton
addikt
Sziasztok
"Mit fedeztem fel". Szerintetek ez "üzemszerű" működés hogy a lánc beleér abba a vezezö fémbe hajtás közben? Nálatok is így van?
Mi lehet az oka? Mert szerintem nem kéne bele érnie, még csendesebb lenne a hajtás ha csiszolnék le belőle, mit gondoltok?
Itt egy videó rola
Es erről beszélek. Ha nem tekerem a láncot akkor nem látszik hogy hozzáér Viszont hogy ha elkezdem tekerni akkor igen[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz andrisbandi #217529 üzenetére
Pedig ez jol van befuzve. A ket kep kulonbozo oldalrol keszult.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz -=RelakS=- #217532 üzenetére
Nincs. Megnéztem célszerszámmal, ami nem esett bele a láncba. Mi lehet ennek az oka? De ugye jól gondolom h nem kéne hozzáérnie hajtás alatt.
Egyébként az a kis fém részét amit bekarikáztam amihez hozzáér hajtás alatt az Mire szolgál[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz fulton #217533 üzenetére
Nem kellene hozzáérnie, de nyilván nem az a megoldás hogy lereszeled. Nézd meg közelről hogy felül-e a lánc a görgőre tekerés közben (valószínűleg igen, azért ér hozzá).
Nem ismerem ezt a hajtást, de ami még eszembe jut, ha szétszedted nemrég a görgőket:
- Némelyik görgő irányított, nem mindegy hogy rakod fel, lehet fordítva van azért nem illeszkedik rá a lánc rendesen
- Egyforma a két görgő? Ha nem, nincsenek megcserélve? Shimanonál pl. van külön "tension/t-pulley" (a lenti) meg "guide/g-pulley" (a fenti).[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz fulton #217535 üzenetére
Nem illeszkedik a lánc rendesen a fogak közé, hanem felül a fogak tetejére, ezért nem a normális vonalon mozog hanem a görgőtől kijjebb kerül, ezért hozzáér ahhoz a pöcökhöz.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
stickermajom
addikt
válasz MPowerPH #217524 üzenetére
Én most őszintén nem teljesen értem a hozzászólásod. Miért, ki vegyen akkor ebikeot? Legyen életkorhoz kötve? Csak profi sportolók? Ha igazolja, hogy nem apuci adja a pénzt?
A 6 pedelec tulajból 3 lehet bringa közelébe sem menne, ha csak analógot vehetne, így legalább mozog valamit. 20 alatt nekem sem volt kedvem megdögleni, toltuk, vagy valaki autóval szállítósat játszott, hogy minél több kör beleférjen lefelé.
Két év múlva meg betolják a szervizbe ha gond van, vagy eladják és ezáltal újabb és újabb embereket tudnak bevonzani. Most nekem sem kéne pedelec, de az irány nem feltétlenül rossz, csak az ilyen “nemvagyprofiapucivettebiztos” típusú acsarkodást kell elkerülni, hogy ne szakadjon teljesen szét a két tábor. A cél tulajdonképpen közös: elfogadtatni a hegyikerékpározást szélesebb körben.
-
andrisbandi
őstag
válasz stickermajom #217541 üzenetére
Néha jön egy hozzá értő, szakmai felvilágosítást tart, logikusan felépített érveléssel mutatja be az ebringák térnyerését.
- Ilyenkor mélyen hallgatnak a savazók, emésztgetnek.... majd körbenyalogatják a szakértőt, és bevallják, h lehet nem is az ördögtől való... talán egyszer nekik is jól jöhet, h van ilyen.
- Persze pár nap múlva újra elkezdik ide facsarni a sületlenségeket. Én sem értem a negatívkodás célját. Tudják, h itt sok embernek van ebicaja....
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
MPowerPH
félisten
válasz stickermajom #217541 üzenetére
Sajnalom, ha nem erted. Idosebb korosztalynal tok ertheto, es tetszik is, mert ok mashogy mar nem lennenek kepesek bringara ulni. Fiatalokrol ez nem mondhato el. Profi sportolo ilyenre nem ul ra.
Az enduros-DH -s embereket nem kell idekeverni, ezek nem azok voltak. Ott teljesen ertheto a pedelec, foleg itthon, ahol nincsenek felvonok. De ezt mar korabban is irtam.
Szerintem az is problema, hogy az emberek nincsenek arrol tajekoztatva, mibe kerul egy ebike fenntartasa. A fel millios motor ketto evenkenti cserejet sehol nem reklamozzak. Persze igy aszfalton hasznalva a 160mm rugoutas fullykat hetvegente valszeg tovabb birja majd a technika.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
Akinek nincs kedve guglizni;
Az ebringák elektromos rendszere teljesen gondozás mentes.
- A motor 40-50 ezer km-t tud.
- Az aksi 6-8 évet.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Maximum1
őstag
válasz stickermajom #217541 üzenetére
Bocsi hogy kiragadok egy mondatot, de ezt már többször irkáltátok.
"így legalább mozog valamit"
De miért is? miért jó az nekem?
Eddig a plázában vagy kitudja hol tette magát most meg elkezd bringázni , túrázni, futni, kéket járni posztokért?
Ezekkel a posztokkal akkora károkat csináltak, rejtett kincseket tettek tönkre, már nem tudsz hova félrevonulni kicsit magadban legyél.
Sokunknak ezek a hobbijai, ezek meg jönnek és szétcseszik.Mindezt azért mert egy pár arc, zöld megmondta szar vagy ha nem sportolsz és nem járod a kéket.
Sportolni kell hogy egészségesen halj meg.
A bringaboltos, túraboltos meg dörzsöli a kezét mert véresre keresi magát.
Mindenhonnan az folyik hogy menj futni, kékezni, bringázni, csak éppen nem bír el ennyi embert a történet.[ Szerkesztve ]
-
válasz MPowerPH #217543 üzenetére
Kár ezen felhúznod magad. Bunkók mindig lesznek. Most ez azért feltűnőbb, mert egyrészt új dolog, alapból menő, ráadásul jó drága, szóval fel lehet vele vágni (laikus mit ért hozzá, hogy ez csak egy alap haibike), ráadásul minimális erőfeszítéssel (különösen megcsipelve), szóval rábuktak az újgazdag jampik, mint gyöngytyúk a takonyra. Amelyik nagyon szemtelen, azt vágd szájba. Nem azért, mert ebike-ja van, hanem mert bunkó.
Ettől még nejemnek én is a mai napig nézegetem az e-trekkingeket, de megígérem, hogy ha végre kap egyet, senkit nem fog letolni, meg nem vagánykodásra kell neki, csak a néha 10-12 órásra nyúló munkanapja után tud mozogni kicsit, meg addig sem a dugóban ül, de legalább nem készül még pluszban ki benne, amikor fel kell tekernie a dombra, ahol lakunk. Arról nem is beszélve, hogy én szívesen kirándulgatok 50-100 km-es távokat, de neki ez már sok, így viszont tudunk menni együtt (ráadásul rendes tempóban, és nem abban fáradok el, hogy 17-es átlaggal lötyögünk).
Sokan vannak így vele, csak ezeket észre sem veszed, mert normálisan használják.
andrisbandi: A savazás meg akkor jön, amikor valamelyik elektrohuszár beböfögi, hogy megint lealázott egy sportolónak öltözött országútist a 10%-os emelkedőn a csipelt babettával. Akkor sem az “analógosok” (ezen még mindig röhögök, ha meglátom) sértődnek meg, hanem a villamos oldalról van mindig a felháborodás, hogy akkor ők most itt le lettek nézve, és kezdődik a szokásos hiszti, hogy de hiszen nem mindegy, hogy a 200 wattodat magadtól tolod ki, vagy a motor 250-jéhez (600-ához, ha csipelt) teszed hozzá?!?!? Nekem aztán teljesen, én attól sem edzettebb, sem bénább nem leszek, legfeljebb önerőből lassabban érek fel, de hadd ne simogassam meg a buksiját, hogy mekkora fasza gyerek, hogy motorral gyorsabb tud lenni.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
válasz MPowerPH #217543 üzenetére
Te nem érted. Ők lejtőzni szeretnek, te meg mászni. Te kettőt lejtőzöl, amíg ő 10-et, illetve te egy nap kettőt bírsz, ő meg 10-et. Amikor az magyar bajnok dh-s elmondja, hogy miért jobb pedeleckel edzeni (yt-on fent van, nem támogatott videó), akkor nem tudom mi a gond. Jobb lenne, ha felvonón ülnének?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz Maximum1 #217545 üzenetére
Ne haragudj, de butaságot beszélsz. Illetve annyiban igazad van, hogy az erdő nem bírel akármennyi turistát, de futni/bringázni nem csak ott lehet. Hosszabb távon mindenkinek az az érdeke, hogy egyre több hely legyen a városokban a bringás/gyalogos közlekedésre (+ tömegközlekedés), és eltűnjenek az autók (nyilván sosem fognak teljesen, van, ami másképp nem megoldható). Ez még nagyon messze van, és rengeteg infrastrukturális fejlesztés, átalakítás kell hozzá, de ez az egyetlen élhető jövő.
Másrészt egy olyan országban, ahol a népesség 40%-a konkrétan kórosan elhízott, további 20%-a túlsúlyos, ott minden megtett lépés, vagy letekert km számít. 60 év az egészségesen eltöltött átlagéletkor Mo-n, talán egy 10-essel több a várható élettartam, miközben a nyugdíjkorhatár 67. Ez konkrétan egy katasztrófa.
Örülj neki, ha minél többen sportolnak, mert ez azt jelenti neked is, hogy egyre nagyobb a társadalmi igény, egyre jobb körülmények között fogod tudni ezt te is megtenni. Nyugaton 20-30 évvel előbbre vannak, itt ez már nagyjából működik, illetve előrébb vannak az úton az ideális helyzet felé (ami ugye nem létezik), hidd el, hogy ez a jó irány.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #217524 üzenetére
Felénk kevés az e-bikeos és az a kevés is 90%-ban turista, bérelt Haibike géppel. Akad néhány fiatal endurós, de csak elvétve. Engem nem zavar egyik sem, de tény, hogy nálunk valahogy kilógnak s sorból, a többi bringásnak nem köszönnek és a többi bringás sem köszön nekük, kicsit olyanok, mintha valami teljesen más sportot űznének, aminek köze sincs a teljesítményorientált bringásokhoz. Pedig ők is bringások, csak a nagyja (még) mugli és ez messziről ordít róluk. Kb. úgy néznek ki felénk, mint anno amikor a fiatal suhancok rájöttek, hogy léteznek DH hintalovak és hirtelen tele lett a város 14 éves déhásokkal, akiknek fogalmuk sem volt, hogy az terepre való, csak látták, hogy menő és azt kértek szülinapra a szülőktől. Sőt! Anno az elején a vintage xc-k is hasonlóan terjedtek, hirtelen menő lett a mónten bájk, aztán annak ellenére, hogy terepre való, tele lettek az utcák vele és sokan le is nézték őket. Gyakorlatilag a mai napig rengeteg városi bringásnak, munkába járni a bringa az monti, valszeg ez az oka a Suntour telós belépő kategóriás xc-k térhódításának is. Szal felénk az e-bikeosokat valszeg csak azért nézik le sokan, mert a többség még pusztán divatból használja mugliskodni és nem arra amire való . Van egy új fiatal endurós srác a környéken, aki azzal szórakozik, hogy a turisták, tömeg előtt vagánykodva kimászik a lehető legbozótosabb, legmeredekebb emelkedőkön max rásegítéssel, majd a hegyen hatalmasakat ugrat sisak nélkül . Stravan is fent van, az a szokása, hogy e-bike rideot, vagy motorozást szándékosan normál tekerésként tölti fel tele KOM-okkal és büszke rá. Rengetegen jelentették már a tekeréseit meg a profilját, de állandóan kimenti magát, nemrég új profilt csinált és újra feltöltötte a trackjait . De az ilyenekért sem az e-bikeok a hibásak, hanem a hülye userek és sajnos sokan miattuk minősítik le a rásegítéses bringákat.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
stickermajom
addikt
válasz Maximum1 #217545 üzenetére
“Sokunknak ezek a hobbijai, ezek meg jönnek és szétcseszik.”
Azt felejted csak el, hogy az erdő nem egy kiváltságos csoporté.
És hogy miért mozogjanak? A mozgásszegény, stresszes életmód rengeteg betegség kialakulásáért felelős, ezek megelőzése haszon az egyénnek és haszon az egészségügynek is, ezáltal végsősoron neked is.
Az erdőjáró kultúra más dolog. Te is segíthetsz például veteránként tanácsot adni az újoncoknak, az elitista hozzáállás nem vezet sehova.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Nintendo Switch
- Építő/felújító topik
- OLED TV topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Gaming notebook topik
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Filmvilág
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen