- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Fall-N #219292 üzenetére
Természetesen nézem a bringákat. Leginkább használtan. Csak nem úgy megy most, hogy hipp-hopp veszek 4-500 ezerért egy bringát. Nagyon bennem van, de visszafogom magam.
Meg korainak is érezném még ezt a váltást. Most ez van, ezzel megyek. A lényeg a mozgás.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gaben92 #219297 üzenetére
Én továbbra sem értem miért állna csálén, még akkor sem ha azt jómagam is tapasztaltam, hogy a láncvonal nem pont a sor közepén hanem talán 1-2 kerékkel a kisebbek irányába található, ugyanakkor nem is zárom ki, hogy így van. Ez is olyan lehet mint a felső görgő (guide pulley) kotyogásának szándékossága, vagyis a Shimano mélyen hallgat erről így soha nem fog kiderülni. 🤭
LnB... ha nagyon benned van sipirc innen mert itt csak nő a kisértés.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fodin #219300 üzenetére
Hacsak nem kell feltétlenül sárvédő, csomagtartó stb. akkor még mindig igen, jobb a váltás, hajtás...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #219302 üzenetére
Én sem hinném, hogy ez így "normális", bár maga sz 1x rendszer is már egy oldalra hajlékony, keresztbe váltásra érzéketlen valami. Viszont ha így áll gyárilag, akkor mi értelme? Meghajtja oldalirányba a láncot? Az miért jó?
-
fodin
tag
válasz Hasaggymeg #219304 üzenetére
Köszönöm!
-
addikt
Ez b+ egy krimi már, ami a TradeInnes visszaküldéssel van...
1. többször nem fogadta el a bankkártyámat a visszaút kifizetésére (más fizetési mód nincs!), banktól kértem segítséget; a kártyámmal minden rendben, valószínűleg az alkalmazásos jóváhagyással nem tudnak mit kezdeni, próbáljam SMS-sel; megtörtént, visszadobott a shopba, semmi infó, hogy sikerült-e a fizetés; ennek ellenére kaptam végre csomagcimkét
2. az automatánál nem tudtam feladni, mert nem ismerte fel a vonalkódot (ismeretlen csomag); GLS ügyfélszolgálat telefon, valszeg rossz az automata scannere
3. továbbmentem egy feladási pontra, ahol 20 ezret akartak kérni a csomag feladásáért; felvilágosítottam őket, hogy elvileg ki van fizetve, minden ott van a csomagon; a TradeInn a GLS partnere, nyomott áron megy a cucc elvileg (3800Ft); nem tudják kezelni, majd holnap hívnak, ha ott van a futár, addig ott hagytam (ott nincs scanner?!)Szóval, ha valaki szívni akar, rendeljen onnan, én többet nem fogok. Vagy, ha 100%, hogy nem küldöd vissza.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #219307 üzenetére
Gyakran ez a helyzet, mert amint homok kerül a gépezetbe azonnal kiderül miért is tud olcsóbb lenni másoknál, vagyis hol van a kutya elásva. 🙄... olyan, hogy 100% nem kell visszaküldeni meg nem létezik, bármi megtörténhet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Egy legalább 0,7-es kulacs mindig legyen nálad, fogyjon is el a végére. Minél jobban izzadsz, annál magasabb ásványi anyagú löttyötvigyél. Ha csak laza, alapozós, alacsony pulzusú tekerés, akkor elég a víz is. Túl sok ásványi só meg vesekövet tud okozni. Mo-n sok helyen nagyon kemény a víz, erre azért figyelni kell. De ha eleget sportolsz, meg főleg eleget iszol, akkor ez nem lesz gond.
Országútiból meg, ahogy írták, vegyél egy használt alu vázast. 200-ból meg kell legyen, figyelni kell az aprót. Ha beválik, tudsz venni egy újat, jobbat, azt meg megtartod edzőbringának, vagy eladod minimális bukóval. Teljesen más világ, mint egy akármilyen trekking. Én is sokszor megyek vele csak 30 km-es köröket, nincs ilyen alsó határ, hogy ha rövid, akkor trekking. A trekkinget akkor viszem, ha tudom, hogy lesz benne borzalmas minőségű aszfalt, vagy földút.
Ja, teleszkópot aszfalton lockolod, ugye?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Csokicsibesz #219287 üzenetére
Nekem van egy Almám (asszem, pont 21-es, H30, tehát azért elég alap), és egy kurva jó bicikli - nyilván ezen a belépő szinten. Nagyon nem vagyok montis tótumfaktum, de ha mondod, mire vagy kíváncsi, akkor megnézem, vagy lefényképezem neked.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #219307 üzenetére
Ha PP-el fizetted az eredeti vásárlást, vissza lehet kérni a vissza kűldés díját.
https://www.paypal.com/hu/webapps/mpp/refunded-returns【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jano_77
nagyúr
-
addikt
válasz andrisbandi #219312 üzenetére
Tényleg, köszi, hogy emlékeztetsz, ezt aktiváltam korábban. Már megjött egyébként a sikeres fizetésről az értesítést, szóval ki van fizetve a szállítás.
Hasaggymeg: hát igen, de mégsem egy kínai bazár, spanyol ebay-szerű valami. Persze én is hülye voltam, hogy cipőt rendeltem online, gondolván, most jó lesz!
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
stickermajom
addikt
válasz Dark Archon #219307 üzenetére
Első ponton kívül ez nekem nem a tradeinn hibájának tűnik.
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #219302 üzenetére
Pedig ez gyárilag ilyen. Mindenki rá van csodálkozva, volt aki egy esés után azt hitte elhaljlott, rendelt egy újat és dobozból kivéve az is ugyanolyan volt de csumára.
Még a gyári ábrákon is látni, hogy a feszítőgörgő egy kicsit szögben van. 21. oldal
Neked 1x12 van vagy még 1x11? Ahogy írod a láncvonal kettővel a kisebbek irányában van, és elvileg pont azért van szögben a tension pulley, mert a legnagyobbra váltva korrekciózik kicsit a láncvonalon így. Nyilván mikor a legkisebben van akkor ront a helyzeten de elvileg nem annyit mint amennyit a nagyon nyersz. Vagy mi.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz arcitec #219318 üzenetére
Az nem rendes normál használat akkor.
Ezeken a váltókon van egy úgynevezett "kuplung", amit csak akkor kell kikapcsolni ha kiveszed a kereket mert olyankor sokkal könnyebben mozog a kanál. Normál használatban annak bekapcsolva kellene, hogy legyen.
Itt egy videó arról, hogy mire is jó pontosan: [link]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
stickermajom
addikt
29x2,35 méretben van valami ajánlott gumi előre poros erdei talajra, ha az ember szeret(ne) lefele gyorsan menni? Gyári Hutchinson Toro ma kétszer megviccelt, én fordultam volna de ő nem. Még a nyomással megpróbálok játszani, de keresem a B tervet.
-
evo87
őstag
válasz jano_77 #219313 üzenetére
Én is azért elkezdtem teljesítmény irányba kacsintgatni...de közben az országúti nekem nagy kompromisszum volna... Ellenben a könnyített kis crossway amolyan jó kis mindenes, lehet vele nagy kört tekerni meg boltba és edzésre is menni... Úgyhogy nem rossz cucc az.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gaben92 #219317 üzenetére
Bár ezerszer néztem bele a láncvonalba mikor görbítgettem helyre a váltófület és sosem vettem észre, itt a képen tényleg úgy néz ki ahogy mondod. Na majd megnézem miért nem láttam eddig. ...
amúgy nem számottevő, lehet azért nem tűnt fel. 🤔[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz Gaben92 #219319 üzenetére
Húúú Köszi.
Vagy is csillapítása van? Oldalról nézve most le van hajtva. Pedig működésileg(látszatra)
úgy adja magát. De most felhajtottam teljesen, az utolsó negyeden már kicsit szorosabban jár és be is kattant. Akkor [ezen kép] szerint nem volt OK. Hanem [ez a beállítás] az üzemszerű használat. Van esetleg káros hatása, ha off-ban volt?[ Szerkesztve ]
-
őstag
Ez hogy 30-70km-t tudsz menni, és így nem kell az outi, az hülyeség...
Asszony leghosszabb útja 60k volt utána simán letekerte a balatonkör 200k-t
Jó nem időre , de ha tudsz 50k-t tekerni, akkor 100-150-200-t is...
Ha tetszik az outi vegyél, próbáld ki, bukni nem fogsz rajta, ah esetleg nem jönne be, de kétlem................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Gaben92
őstag
válasz arcitec #219323 üzenetére
A kar mindkét oldalán van egy felirat, hogy OFF/ON. Amelyik látszik, olyan állásban van. Első képen látszik is a tetején az OFF felirat.
Clutch a hivatalos neve és arra szolgál, hogy feszesen tartsa a láncot olyan helyzetekben ahol az inercia ellene dolgozik. Videóban látszik is szépen a két leginkább use-case, mikor a hátsó kerék leérkezik és megindul a kanál lefelé, a lánc meg mindenfelé, illetve mikor megállsz a tekeréssel de a lánc még azért menne előre, meglazul, aztán a kanál visszarántja. Segít abban, hogy a lánc ne verje szét a láncvillát, illetve laza lánc okozta leesést gátol meg. Káros hatása is pont ennyi van ha offban van. Nagyobb eséllyel vered szét a láncvillát és nagyobb eséllyel esik le a lánc ha keményen nyomod. Szóval inkább mondanám azt, hogy "nem érvényesülnek a pozitív hatásai". Magának a váltónak nem lesz miatta baja.
"néztem bele a láncvonalba mikor görbítgettem helyre a váltófület"
Lehet pont ezért nem vetted észre. Már visszagörbítetted egyenesebbre a gyárinál is. Vagy, hogy egy klasszikussal éljek: [link]If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
Kifutottam a szerkidőből.
Kicsit hülyén fogalmaztam. Nem "csak akkor kell kikapcsolni ha kiveszed a kereket" hanem akkor szokták kikapcsolni. Karbantartáskor, kerék kiszedéskor, takarításkor, stb, lényegében mikor nem árt ha könnyebben mozog a kanál. Aztán ha már nem kell piszkálnod a környéken semmit, vissza kell kapcsolni ON-ra és tekeréskor úgy használni.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
bardi
aktív tag
Nem tudom az említett biotech ital mit tud, én az izotóniás cuccukat viszem magammal mindig. Rövid távon ha eddig elvoltál vele, nélküle is megleszel.
Én ha elindulok, mindegy milyen távra, kulacsba megy az izotóniás cucc (rövid útra fele annyi port, mint kéne), hátizsákba meg sima víz, és keverve iszom, néha ez, néha az, próbálom azért úgy, hogy a végére mindenképp maradjon az izotóniás italból. Amúgy eléggé egyénfüggő, hogy mennyire van szükséged rá, akik nagyon szenvednek a melegtől, azok az emberek jellemzően sok ásványi anyagot vesztenek az izzadtsággal, míg akik bírják (afrikaiak gondolom), azok kevesebb ásványi anyagot izzadnak ki.
Hosszabb távon ha nem vagy tőle rosszul, érezni fogod a pozitív hatását szerintem, legalábbis én érzem, kevesebb folyadékra van szükségem így.'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gaben92 #219327 üzenetére
Jól mondtad, ha kiveszed a kereket sem árt ha ki van kapcsolva, hisz hátra kell feszíteni a váltót ahhoz, hogy leakaszd a láncot a sorról...ami a váltókanalat illeti, azt nem kell görbíteni, csak a fület.
#219325arcitec...te hol voltál eddig, most jöttél a fél hatos busszal?! Mit gondoltál mi annak a karnak, meg az egész un, kuplung (tulajdonképp egy dörzsfék) szerepe?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
válasz RexpecT #219298 üzenetére
Na igen, ez az akció dolog bennem is felmerült, de azért nem írtam le ezt a gondolatot, mert szerintem ha ilyet csinálnak az egyáltalán nem korrekt azokkal szemben, akik már beneveztek (hacsak nem kapják vissza a különbözetet). De mondjuk szvsz legalább egy tízessel, 30-32k-ra kellene lecsökkenteni az árát ahhoz, hogy jelentősen több embert megmozgasson a dolog.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Nihed555
lelkes újonc
helo a 7 sebeséges mtb-hez vennék uj láncot de nyilván az hoszabb lessz mint ami kéne,mert mindig igy szokottt lenni,azt hogy lehet meg állapitani hogy hány szemet vegyek ki belöle?
mert eddig ugy csináltam hogy beraktam abba a fokozatba mind kettö fogaskereket ahogy a legközelebb legyen egymáshoz és ahoz álitottam be a lánc hosszát hogy ne feszüljön tulságosan[ Szerkesztve ]
-
Nihed555
lelkes újonc
csak az a gond hogy a régit se szakszerüen méreteztem,csak ugy szemre,és voltak is gondok a váltással,gyanitom ez miatt
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #219330 üzenetére
A haveromnak épp a tegnap ecseteltem ezt, mert a szerelő azt mondta neki, hogy a kuplung rontja a váltás minőségét, használja kikapcsolva és csak lejtő előtt kapcsolja be . Amúgy normális szerelő, jófej és ért a dolgokhoz, de néha ordít róla, hogy nem montizik, csak outija van. Montisként inkább én sem osztogatnék outis tanácsokat . Vicces is lenne minden lejtő előtt megállni és kuplungot kapcsolgatni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Nihed555 #219334 üzenetére
Helyezd az új, még össze nem kapcsolt láncot elől-hátul a legnagyobb fogaskerekekre úgy, hogy a váltóba még nem fűzöd be, majd megfeszítve jelöld meg melyik csapszegnél kellene összekötni, hogy még összeérjen, utána azt a csapszeget nem beleszámolva számolj attól 2 csapszeget többtányéros hajtóműnél, 4-et egytányérosnál és ott bontsd meg, az lesz a jó lánchossz. [link]
(Hajtómű = [link] )#219335 jjeahh...bár érzik a rugó (kuplung) ellenállás bekapcsolva, váltás minőségének (pontosságának, gyorsaságának stb.) romlását nem tapasztaltam sem XT, sem SLX pöcögtetővel. Ugyanakkor városnézésre, aszfaltozásra valóban semmi szükség kuplungra, aki ilyen váltóval szerelt bringát vásárol és országútizik vele nyugodtan hagyja kikapcsolva úgy is erősebb a rugója még a korábbi XT váltóknál is nemhogy az országútiaknál. A Shimano egyébként folyton bekapcsolva ajánlja az "üzemi" állapotot.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz parandroid #219310 üzenetére
Egyik ismerősöm már ajánlotta, hogy próbáljam ki az ő Trek téli bringáját. Ez kb ez a 200 ezres alu kategória. Most, hogy megvan a pedál és a cipő, majd leegyeztetjük. Mindenképp ki akarom próbálni. Utána átgondolom ezt a használt vásárlást. Eddig úgy vagyok vele, ha váltok, akkor veszek egy jó és ezzel arányosan drága bringát. Ebben a közbenső árkategóriában nem gondolkodtam eddig.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #219336 üzenetére
A haver montija nem sok aszfaltot lát, 99.9% terepen használja
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #219338 üzenetére
Én megfestettem fehér körömlakkal azt a ~3mm² négyzet alakú lapos végét a karnak így ha lenézek azonnal látom úgy felejtettem-e kikapcsolva az utolsó váltópucolgatás/kenegetés vagy éppen (a ma már nagyon ritkává vált) kerékkivétel után.
Kábé így...[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #219339 üzenetére
nekem is sikerült párszor kikapcsolva hagyni, lánc azt hiszem egyszer esett még le erdőben, e lehet akkor pont be is volt kapcsolva
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #219245 üzenetére
Közben itt is van és úgy tűnik tökéletesen műxik, talán kissé hangos de más baja nincs...a kommentekben is jelentkezik pár elégedett fickó ilyen Sramano vegyesvágottal.
jjeahh...már csak a terep miatt is érdemes megnézni.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #219302 üzenetére
Bizony! Töröld is magad, mert én már akkor is magamnak veszek biciklit, mikor asszonynak keresek
-
borges7
aktív tag
Sziasztok, van most az Aldiban kétféle pumpa(bikemate), ugyanolyan áron, egy hagyományos, meg egy lábbal pumpálós. Melyik a praktikusabb szerintetek? [link] 3. kép
Aki használta már bármelyiket, érdemes megvenni? 3.200 Ft az ára.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #219341 üzenetére
A múltkor 8-an mentünk tekerni és ebből 5-ön 1x-et hajtottak, amiből 3 gépen XT váltó volt Sram fogaskoszorúval . Furcsának is tűnt, de nem panaszkodtak. Mondjuk az egyiken 11 sebességes 5100-as váltó volt, azt a gazdája szerint nem sikerült beállítani, de a 12 sebességesek működtek .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz borges7 #219343 üzenetére
Én még jó lábpumpát nem láttam...ami persze nem azt jelenti, hogy nincs is, de nem sok lehet.
#219344jjeahh...itt inkább az elektromos GX ASX váltószett és mindenmásjapcsi felállás az érdekes...amíg persze nem rukkol elő Shimi is valami hasonlóval, de őket ismerve meglehetősen "hagyománytisztelők" (értsd évek kérdése náluk), to say the least.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
AXS rendszereknel nincs a kuplungnak karja. Gondolom ott a motor tartja feszesen. Itt vajon nincs allitasi lehetoseg?
Soudal wax, megint 60km -et birt. Szoval nem idealis esetben inkabb kevesebb lesz.
Don't Tread On Me
-
Csokicsibesz
tag
Kb. 10 napja kérdeztem, hogy a Decás fékbetét kompatibilis-e montis fékkel.
Kiderült, hogy nem
Ezek az országúti betétek kisebbek, de a kialakításuk hasonló.
Szóval ha valakinek ez lenne a kérdése a jövőben, akkor itt van rá a válasz.Ugyanakkor felraktam egy új KMC láncot és nem ugrik! Ez a 4. lánc amit felraktam és több mint 9k km van az 1x11 rendszerben.
A mostani láncba (XX1) már bele tudom tuszkolni 0,5-be a mérőt.
Szóval bírja ez a km-t rendesen, csak cserélgetni kell a láncokat.
Ja és Sunrace sor, bár nem tudom már, hogy a legendák szerint melyik bírja jobban. -
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #219349 üzenetére
Neked ez kellett volna: Tárcsafékbetét SLX/XT/XTR 2012. utáni modellekhez
https://barbieripnk.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen SSD-t vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gyúrósok ide!
- Ukrajnai háború
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs