- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz arcitec #223605 üzenetére
Az karcálló!
A Deadpool óta tudjuk jobb a barna gatya
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-FLY->
őstag
Azt valaki meg tudná mondani, hogy mennyi a tolerancia a láncoknál hosszúságban? 112 láncszemre jövök ki a kalkulátor szerint, 114-116-asből muszáj lesz kiszedni?
-
Gaben92
őstag
válasz -FLY-> #223608 üzenetére
A kalkulátor dolog kicsit fura mert ezt mérni szokták és amit a mérés kiad annyi kell. Fullyn szoktak hagyni egy szemmel többet de ennyi. Ha a mostani láncodon 112 szem van (számold meg, ne kalkulátorozgass) akkor 112 kell, se több se kevesebb.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz -FLY-> #223611 üzenetére
Akkor meg méretezni kell majd. A 13-16 oldalon megtalálod a leírást, hogy hogy kell.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sz_abika #223596 üzenetére
Nem biztos para...a túloldalon is ilyen? A Shimano XT pl. ilyen, csak az a pici vékonyított pöcök fexik fel a fényes záróanyák végén és úgy jó is.
#223608-FLY->...tedd rá a legnagyobb lánckerekekre elől-hátul anélkük, hogy befűznéd a váltóba és adj hozzá 2(4) szemet, majd ott bontsd, hisz miért hagynád hosszabra?! Ha hosszabb majd jobban csapkod, sőt fennáll a veszélye, hogy a legkisebb lánckerekeken már nem feszít a kanál (összecsukódik a váltó) és laza marad a lánc.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-szabi-
őstag
Hi
Találkozott már valaki a KS Cycling gyártóval?
Ez keltette fel az érdeklődésem: Hardtail 29" Xceed.
A topikban nem találtam említést róla és az interneten is elég kevés a találat.
Szóval bármi véleményt, tapasztalatot szívesen hallanák.üdv
szabi[ Szerkesztve ]
-
-FLY->
őstag
Köszi srácok, érthető.
-
aktív tag
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne ha azt a pasztalom, hogy a bringámat fejre állítva megtekerem a hátsókerék az egész vázzal együtt be rezonál mozog ide oda, nem túl erősen de ritmikus egyenletlenséget mutat, nem annyira intenzív , de tekerés közben is érzem jó aszfalton. Alexrims felni 25-os gumikkal . Némi ütést is tapasztalok oldal irányban , mintha kicsi 8-as lenne benne. Ezeket a dupla falu felniket szokták szervizben küllő húzkodással beállítani vagy hogy van ez? Bocs a láma kérdésért ..
-
Ringman
nagyúr
sikerült kb fél órát letekerni nyugdíjas tempóban ma, kicsivel több, mint 1 hónapja nem sportoltam (+múlt héten egész héten megfázás+hőemelkedés - de nem covid szerencsére), mit mondjak, eléggé elszoktam a mozgástól.
-
chubby2o6
senior tag
válasz -szabi- #223614 üzenetére
Nekem ezzel a stucnival/kormánnyal inkább tűnik trekkingnek, mint verseny mtb-nek. Kb. árában van ( a mostani árakat figyelembe véve ), de ettől a felszereltségtől nem szabad csodát várni. Felhasználásfüggő, de ezzel a hajtás-váltás-teleszkóp hármassal aszfaltra/murvára szerintem inkább való, mint hegyre.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -szabi- #223614 üzenetére
Amely gyártó csúcsgépe is csak 400 euró és ilyen meg ilyen förmedvényeket készít messziről kerülni kell. ...még, hogy Bliss a neve, mert nem tudom kinek gyönyör ez, úgy felhasználónak mint szervizesnek kész nyomor. Irány a Decathlon, de az Intersport és a Hervis is fényévekre van ezektől a teszkós gépektől.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #223620 üzenetére
Ettől a kék csodától kedvem lett tolni egy ilyet.
Valaki nagy Bayblade rajongó lehetett a "dizájnerek" közül.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
TheBigM
csendes tag
Nem bírtam ki és berendeltem azt a kínai karbon gravel csodát alzáról: [link] . Határozottan nem rossz, viszont mindent szétszedve a zsírt kispórolták belőre, a nyeregcső kicsit ijesztő, hogy ennyire nem szabványos, de sztem ezért az árért eléggé rendben van.
A fékek hidrós hibrid fékek, azaz belül a nyeregben van folyadék, de bovdennel lehet húzni, a kerekek egyértelműen a gyenge pontjai a bicajnak, felszerelve minden cuccal 10 kg körül van az M-es méret.
A karbon is elég szépen van kidolgozva, menetes középcsapágy (mondjuk érdekes, nincs a karbonban fém rész, olyan, mintha karbonból lenne valahogy megcsinálva a menet, ilyet se láttam még), átütőtengely. A hajtőművet már ki is cseréltem a watt mérősömre. Bizakodásra ad okot, hogy az euban forgalmazzák, talán jobban tesztelik, mint egy alis karbon vázat.
Remélem be fog válni.
Képek:
[kép]
[kép] -
Ringman
nagyúr
válasz TheBigM #223623 üzenetére
na akkor csak bevállalta valaki!
papíron 9,3 kg volt pedál nélkül a bringa, ez a valóságban mennyi volt?
a kerékszett meg várható volt hogy gyenge, kb mindegyik biciklinél ez a helyzet. azt a nyeregcsövet én sem értem, megcsinálhatták volna standard 27.2-esre.a sárvédő/csomagtartószemek környéke nem tűnik valami szépnek, de lehet csak csal a fotó.
-
TheBigM
csendes tag
válasz Ringman #223626 üzenetére
Hát ja, nem is gondoltam, hogy meglesz a 9.3, Canyon Grizl-re van ennyi írva igényesebb kerekekkel, meg alkatrészekkel, valszeg jobb vázzal kétszer ennyiért .
Igen, csak 140-es tárcsák, de meglepően jól fog a fék, egyelőre maradhat kopásig, a bringával és mindennel együtt nem érem el a 75 kg-t, így sztem nincs agyon terhelve. -
fulton
addikt
válasz arcitec #223605 üzenetére
Na leteszteltem, az van hogy tök mind1 ujra indítod e. Valamiért ha közel van az utvonal, nem navigál el hozzá, de ha messze másik város pl, akkor elnavigál a legközelebbi becsatlakozó pontjához, érdekes.
A másik hogy nem kell kilépni a naviból ha letértél, bizonyos idő után ujratervez hogy vissza vigyen az útvonal egy közelebbi pontjához, menet közben mutat 2 kis nyilat abba az irányba amibe haladsz, ha meghaladod, még bepróbálkozik de aztán betervez egy másik útvonalat (neke mígy csinált most ). Na szépen kiismerjük miként is dolgozik, nem egy mobil telefon az tuti naviból.
Illetve kicsit menni kell ha vissza találtál az útvonalra, mert elsőnek még hajlamos beadni hiába jó irányba mész hogy fordulj, de aztán észhez tér és meglesz neki. -
TheBigM
csendes tag
válasz Ringman #223628 üzenetére
Itt pl 105-tel mondanak rá 9.9-et: [link] .
Ja, sztem is jó alapnak, én szeretek nagyon szerelni, meg aggódtam, hogy ha vettem volna egy Canyon Grizl-t, azt sokkal jobban féltettem volna.
Beregisztráltam a 15 év váz garanciát, de az sajnos csak Csehországban érvényes, azért 3 év van rá, ha annyit kibír nálam, akkor nem már nagyon elégedett leszek vele. -
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #223585 üzenetére
A második a jelenlegi végleges.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
lorcsi
veterán
Hasznal valaki aldis görgőt?
mik a tapasztalatok? Megéri ? -
flash-
veterán
gumi markolatot alu kormányra milyen pillanatragasztóval ragasszam fel ami meg is fogja szépen de nem marad rajta örökre, (kesobb le fogom bírni szedni ha kell)
lorcsi:én télen használom, teljesen jó, birja a gyűrődést, nyilván egy pro tour szintre kevés de hobbibringásnak használható és amig a túragumival használtam hát nem koptatta de azért jobb a görgő edzőgumival.
Egyébként érdekes hogy görgőre felrakva a kerékpárt mintha teljesen más lenne a méret, azon előre kellett tolni a nyerget aztán mikor kiszabadultam akkor már hátra mert annyival maskepp ul az ember rajta ha görgőn van. sőt a stucni is kezd rövid lenni, úgyhogy majd a 300km tura után megy vissza a 100as[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #223636 üzenetére
Nem kell felragasztani, a nagyon gagyi markolatokat leszámítva mindegyik nem bilincsest nehéz feltenni/leszedni, nem forog, vagy csúszik le.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #223637 üzenetére
gyári cube markolat(cube nature pro 2018).. mikor megvettuk asszonynak a kerékpárt(újonnan) már pár napra rá elforgott..
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #223635 üzenetére
SUP challenge-ben mindig egy kör a rövid, két kör a hosszútáv.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #223638 üzenetére
Mondd neki ne szorongassa és csavarja annyira, hisz ez csak egy markolat. ...viccet félretéve, nekem már sok Cube markolattal volt dolgom, de egy sem fordult el. ...amúgy meg ahogy a kolléga is írta, bevett módszer a hajlakk, bár én sosem tettem/tennék olyant kormányomra, inkább egy normális markolatot.
#223639
6030D...én azért elmentettem az elsőt, hátha egyszer végigmegyek rajta...tényleg annyira necces? Nem ismerem az út egy részét, pl. kóspallagi templomtól a kéket, én csak a sárgán jártam.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
vhunor
őstag
válasz TheBigM #223623 üzenetére
Ha szeretsz szerelni, miért nem vettél inkább egy Winspace vagy Trifox vázat? Azokról legalább vannak mérnöki tesztek az elmúlt évekből, amik alapot adhatnak a bizalomra a minőségellenőrzés terén.
"Beregisztráltam a 15 év váz garanciát, de az sajnos csak Csehországban érvényes, azért 3 év van rá, ha annyit kibír nálam, akkor nem már nagyon elégedett leszek vele."
Sosem vállalnék be egy ilyen vázat csak azért, mert olcsó. Mi van, ha valahol szar a karbon layup és egy kritikus pillanatban (mondjuk elkapsz egy nagyobb kátyút) elreped alattad a váz? Tényleg megéri a saját biztonságodon spórolni? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vhunor #223642 üzenetére
Nem is értem ezt a 15 évet mely csak Csehországban érvényes...
1. egyetlen karbon vázra (de még másra sem nagyon) adnak 15 évet, leszámítva néhány alu örök gariját.
2. szerintem akár uniós jogot is sérthet ez az üzletpolitika, ki hallott ilyent EU-n belül?!
Nem valami bizalomkeltő az egész, őszintén remélem rám cáfol a kolléga tapasztalata és nem lesz annyira silány amennyire olcsó.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FRIZ 22
senior tag
Börzsöny Epic Teljesítménytúra
2022. JÚLIUS 9., SZOMBAT
Gravel, Monti, Országúti
Ingyenes -
őstag
válasz Hasaggymeg #223643 üzenetére
a kötelező felett adott egyéni (önkéntes) garancia mellé gyártóként olyan feltételeket szabsz meg, amilyeneket akarsz, ez lehet terület alapú is, vagy kötelezheted 3 havonta szervizre, vagy bármire. [link]
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #223643 üzenetére
Nem hinném, hogy uniós jogot sért. Nem arról van szó, hogy valakit hátrányos megkülönböztetés ér mint mondjuk a hatósági áras benzin esetén, hanem arról, hogy egy olyan "dolgot" amit ingyen adnak bizonyos feltételekhez kötnek. Itt vannak a kondíciók ha érdekel.
A garancia meg megint olyan dolog, hogy van egy alap kötelező az unióban onnantól kezdve minden extra nap (mert ez az) már a gyártón múlik, hogy milyen feltételekhez köti.
mod: na közben a kapitány megelőzött.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
jjeahh
nagyúr
válasz vhunor #223642 üzenetére
A Trifox nekem már annyira nem tetszik, rendben van elvileg a minősége, de azért belül vannak sorják, lógó bizbaszok, rondán fúrt kulacstartó szemek. Így is hozza sok nagynevű gyártó szintjét, de na... Egy szintén kínai Ican azért más világnak tűnik, főleg úgy, hogy ők nagy márkáknak is bérgyártanak . Érdekes amúgy, hogy a komolyabb kínaiaktól a többség fél, miközben a nagy nevekben vakon megbízik, pedig gyakran egy Canyon, Cervelo, vagy akár Scott is elképesztően silány minőségű vázakat "gyárt" (bérgyárttat kínában).
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #223641 üzenetére
az enyém is forog, és jön is lefelé. már megvan az utódja, de vágatni is akarok a kormányból, szóval azt még megvárja.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #223647 üzenetére
Canyon, Cervelo, vagy akár Scott is elképesztően silány minőségű vázakat "gyárt"...muti. Enyém aztán biztos nem hájend váz, de olyan pontos kidolgozások vannak benne (csapágyházak, furatok stb.) és olyan gyönyörű belül ha belevilágítok egy lámpával, hogy kötve hiszem az említett márkák röhögtetnék magukat xarabbal. ...aztán persze minden és minden ellenkezője is lehetséges, de én ilyenről nem olvastam.🤔 Majd készítek pár képet is a vázamról.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs