- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
válasz fulton #224899 üzenetére
Első féket is használod? Alapvetően az elsővel kéne fékezni, a hátsót meg mellé használni, hogy ne állj fejre / ne legyen irányíthatatlan a bringa. Enyhe kanyarban még adagolva elmegy a fékezgetés, de inkább kanyar előtt kéne. Persze van amikor elméred az ívet, ilyenkor adagolva fékezgess mindkettővel, súlypont lefelé terhel, főleg az ívkülső lábaddal nyomjad lefelé a pedált (ugye ilyenkor az van alul 6 óránál, belső pedál pedig felül 12 óránál).
Nyugodtan próbálgasd kisebb tempóval ezeket, egyáltalán nem "ciki", az a ciki, ha emiatt borulsz, vagy miattad borul más.
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #224902 üzenetére
Köszönöm a tippeket, igen azt igyekszem én is, érezni azt hogy nem szabad hátul nagyon fékezni, de néha sikerül mégis satura fogni (ezért nem látom értelmét egy tárcsa féknek fékhatást tekintve)
[ Szerkesztve ]
-
válasz fulton #224899 üzenetére
Te voltál az, akinek a múltkor sem sikerült bevenni a lejtőn a kanyart, nem? Figyu, nem bántásból, de sürgősen nézz utána ezeknek a dolgoknak, meg kezdd el gyakorolni, mielőtt éles helyzetben tényleg baj történik.
Kezdésnek annyi, hogy a ‘hátsó féket használd csak, fiam, mert az elsővel fejreállsz’ az hasznos jótanács volt a kontrás csepelek idejében, de egy kulturált szerkezet esetében az első kereket fékezzük, a hátsóval csak rásegítünk. Persze ezt is meg kell tanulni, hogy ne a kormányon keresztülbukfenc legyen belőle. No meg pláne nem mindegy, hol van ilyenkor a súlypontod, nem véletlenül ülnek be ilyenkor a nyereg mögé…
Tényleg érdemes mielőbb nekiállni begyakorolni, életet menthet. A jó hír az, hogy viszonylag hamar ráérez az ember, onnét meg gyakorlatilag ösztönös lesz.
Persze van az a szint amúgy, amikor csúszó hátsó kerékkel vészfékezel, szerencsére az könnyebben blokkol, mint az első, pont a súlyáthelyeződés miatt (ahogy más is írta), az kb az utolsó figyelmeztetés, amit kapsz a fizikától. Felteszel valami szar gumit, aztán lehet gyakorolni, ha jól csinálod, pár óra alatt rongyosra fékezed, és még élvezni is fogod.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz inf3rno #224893 üzenetére
Ha nagyot (vagy éppen kicsit) mozdul a váltó egy pöccintésre akkor a váltókar vacakol, ha a váltó mozog csak a lánc nem akkor váltóbeállítás...DE amíg ilyen szutykos a közelébe sem fog menni egy szerelő sem (én sem tenném), tehát első körben nézzen valahogy így ki a váltó és a lánc is,lássuk utána hogyan vált.
#224886 6030D...régebb tuTTak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
válasz parandroid #224906 üzenetére
Annyit tennék hozzá, hogy vannak esetek (ritkán), amikor szinte csak a hátsó fékkel érdemes fékezni (nehéz, mert nálam is reflex, hogy elsősorban az első féket használom). De jártam úgy pár éve egy késő őszi, télkezdeti reggelen, hogy vékony jégréteg volt az úton, nem is igazán látható, a szokásos fékezéskor kicsúszott az első kerék, szép nagyot lehet esni, míg ilyenkor a hátsóval - legalábbis egyenesen haladva - még óvatosan meg lehet állni.
-
Fall-N
veterán
Na ne mond. Belefér sok vázba nagyobb kerék, nem légből kapott ötlet. Én konkrétan bele is próbáltam a sajátomba. 27,5-ös simán belemegy, a 28-as meg vékony városi kerékkel. Szerelő ismerős hasonló Wheeler vázat vett, papíron 26"-os az is mégis 28"-os kerékszettel adta el, mert bizony az is simán belement. Nem azt állítottam, hogy az összes 26"-os vázba belemegy, hanem sokba belefér. Főleg a tárcsafékes 2010 körüli vázakra igaz ez.
Ha már itt tartunk a 26"-os Suntour XCM-P 30-asba is belefér a nagyobb kerék.
Egyébként kár volt beleállni a hozzászólásba, mert ott volt az általában szó. Nem a világ összes acél vázáról írtam. A CroMo meg megint más téma, az nem (sima olcsó) acél. Én az olcsó acél vázakról írtam.
-
válasz Friczy #224908 üzenetére
A jég, meg a bicikli nem kompatibilisek. Jégen fékezni sem kell, úgy kimegy alólad oldalra, észre sem veszed mi van, csak ülsz a seggeden. Pláne slick gumival. Bár jégen max valami szöges cucc segít.
Tegnap beleszaladtam amúgy a cross trekkinggel egy kb km-nyi laza kavicsba, nemrég szórhatták le, teljes szélességben, padka sem volt, rögtön mező a szélén. Korábban döngölt földút volt, két traktornyomon, közte fű, ahogy illik. Elgondolkoztam rajta, hogy leszálljak-e, de sikerült megoldani, tépkedte ki alólam a biciklit random minden irányba. Kb ennél csak a homok lett volna még szarabb. Jó ötlet volt a 32-es, aszfaltos gumi a trekkingre, de itt most nem voltam benne biztos, hogy megúszom-e esés nélkül.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lsebestyen
addikt
Ha most venne bringát, szerintem érdemesebb egyből olyat venni, ami alapból 28-as kereket fogad. Geoja is teljesen más.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Friczy #224908 üzenetére
Mondjuk ez egy extrém helyzet (mint a farolás, meg első keréken állás, vagy 45°-os hegyen lefelé tolás), de általános helyzetben én még nem találkoztam olyan esettel, hogy csak egyik féket kellett volna fognom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz parandroid #224906 üzenetére
Igen így használom én is, elsővel erősebben hátsóval rásegítek, de van hogy elnézem az erőt és befogja satura, főleg ha érzelmi töltet társul a szituhoz , olyankor hajlamosabb vagyok erre.
[ Szerkesztve ]
-
Sped
aktív tag
válasz fulton #224904 üzenetére
Egy kezemen meg tudom számolni, hogy a országútimmal hányszor fogtam satura a hátsó tárcsaféket. Tárcsával egy ujjal is lehet hatékonyan fékezni és nagyon jól adagolható a fékerő. Próbáld ki és meglátod. Lejtmenetben pedig különösen fontos, hogy jól adagold a fékerőt.
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
fulton
addikt
válasz Friczy #224908 üzenetére
hó jég az sztem szerencse kérdése nagyobb részben, én is taknyoltam már havas úton, ráadásul szemből autó, alá is csúsztam majdnem, (mire oda csúsztam elhaladt) mindketten megálltunk, én fekve az autó később. Aztán ő tovább ment én meg kis ideig feküdtem még hanyatt emésztettem milyen kegyesek voltak hozzám fent. Pedig nem volt egy forgalmas út de pont akkor pont ott jött az autó. Ott egyébként szimplán kiment alólam az első kerék oldalra. (pedig akkor még kenda recésebb gumi volt fent.)
Nem szoktam már egyébként télen tekerni, hideg is van, és a gumik sem úgy viselkednek nagyon figyelni kell.
Az a bükki dolog nagyon necces volt, azt éreztem is hogy nem sok hija. Ott azért volt egy 40 es tempó annál ha elszálok szintén jött az autó nagy baj is lehetett volna. (vissza gondolva ott hibáztam hogy későn kezdtem el fékezni, és volt egy ijedtség mikor kibukkant az autó és pont amiről beszélünk, hogy nem fékezzük satura a kereket, csak finoman adagoltam neki, de az meg kevés volt hogy sávban maradjak, így ráfogtam jobban, na ott ment a kerék el)-----
#224915Sped Na igen a lejtmenet, azt gyakorolgatni kell ott még inkább érvényes az "érzelmi szituációkban is " észnél lenni. Elég egyszer hogy írta a kolega és meg van a baj.[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #224912 üzenetére
de általános helyzetben én még nem találkoztam olyan esettel, hogy csak egyik féket kellett volna fognom.
Lejtőn lefelé kereszteződésben fékezni + karral jelezni az irányváltási szándékot. Napi szinten használom.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
-=RelakS=-
veterán
Ez vótmá?
Busch + Müller önmagát szintező lámpa konzol
Sokat még nem lehet tudni róla, de úgy nézem, ha kap 6-15V között valami tápot, akkor azzal már működik. e-bike-hoz tervezték, azért ez a feszültség.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #224917 üzenetére
Ajj, ne szójá bé! ...olyankor amúgy is csak elengeded az egyiket egy kis időre mert nincs 3 kezed.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz fulton #224916 üzenetére
50-70 között lejtőzök néha, nem mondom, hogy napi szinten, de hetente egyszer biztos kijön elém valaki. Ha úgy fékeznék, mint te, már láttam volna helyszínelést közelről.
Az tény, hogy a tárcsa finomabban kezelhető, de egy jó felnifék is teljesen rendben van. Főleg, hogy én rossz időben úgysem megyek ki, esőben is max akkor tekerek, ha út közben elkap.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
chubby2o6
senior tag
válasz fulton #224880 üzenetére
Ha ilyen sokat és sokszor mész egy seggel, nyugodtan vegyél betétest. Nem kell egyből Castelli, vegyél egy ilyet [link]. Ne rendeld, inkább menj el a Decába, és próbáld fel. Ez gyakorlatilag egy alsógatya, erre felvehetsz egy bármilyen rövidnacit. Ha a méret jó, nem fog elcsúszkálni. Menet közben biztos nem fog zavarni, csak akkor kényelmetlen - vagy inkább szokatlan - amikor leszállsz és sétálsz, de idővel ezt is megszokod. Érdemes kipróbálni, pláne ha rendszeresen előjön ez a problémád. Ha nagyon nem jön be, buktál háromezret, nagy kaland. Ha meg bejön, ráérsz akkor venni valami márkásat.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #224920 üzenetére
Majd jobban figyelek erre.
-
fulton
addikt
válasz chubby2o6 #224921 üzenetére
A dekas probaltam neke. Nem jott be. Nagyon nem. Zavar ülés közben..most egyelore oda jukadtam ki hogy veszek egy futós nacit es az lesz csak rajtam, aztan ha nem, megyek tovább es majd vadászok egy castellit. Egyebként ha erdekel valakit a rose n most learazasban van.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #224860 üzenetére
Találtam egy vidit mivel gyanakszom a valamire, 2 db gumi gyürű volt a tengelyen belül betekeredve. Ilyen két gyűrű mint a vidin itt a kónuszon lévő:
Aztán mikor helyezi vissza az egyik ilyen gumi ott nyugszik közvetlen a kónuszon es úgy csúsztatja rá. Nem lehet h ez a baj h nekem ez nem a helyén volt? Vagy ez mi célt szolgal? (Nekem elég messze a kónusztól a tengely közép része felé volt, es úgy is hagytam.) -
Hasaggymeg
Topikgazda
-
válasz fulton #224923 üzenetére
Nekem Gore cuccaim vannak, minőségben ugyanaz, mint a Castelli. Nyilván árban is. Amúgy a nagy nevek kb mind jók: Le Col, Pearl Izumi, Giro, Odlo, így hirtelen. Azt kell venni, ami akciós.
Egy jó naci game changer amúgy, nemcsak párnázásban, de szellőzésben, kényelemben is. Most az elmúlt 2 napban a Gore alsónacira nem a Gore MTB gatyót húztam, hanem egy Columbia túranadrágot, de durva, hogy milyen tömör, meleg anyag a biciklishez képest, és mire ma hazaertem, gyakorlatilag csavarni lehetett belőle az izzadtságot, illetve rohadt nehezen is szárad. Pedig ez egy prémium túranaci, és amúgy imádom. A Gore biciklis cuccokkal sosincs ilyen gond, ahogy izzadsz bele, gyakorlatilag a menetszél szárítja is meg. Csak a trekkinghez nem akartam az országútis nacit felvenni, az MTB-st meg tegnap hirtelen nem találtam, aztán beleugrottam ebbe.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #224925 üzenetére
Ha megjöttek a golyók szét fogom kapni megint es áthelyezem ezeket ha úgy se lesz jó akkor így használom.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #224926 üzenetére
Igen sokat számit. Nekem egy sima futós alsó boxer és fitnes betét nélkül rövidgatyó amiben tolom, különösebben semmi bajom vele nagyon jó bennük tekerni nagyon jól szellőzik is egyaltalan nkncs melegem bennük es amolyan utcai viselet is, de 3x fokban 5 ora utan beizzad ott a két ponton a ruha amin ülök es onnantól kezd elcsesződni..igazgatni kell h komfortos legyen mert irrital es diszkomfortos lesz. Ez nem tudom meglesz e egy castelinél is. Oké h szarad ez is szarad de ott ahol nem eri levegő 5 6 ora után...na majd kiderül ha oda jutok.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #224920 üzenetére
Mindkettőnek van előnye. Tárcsa jobb sokkal csak igényesebb a beállítás terén. Ezenkívül más hátránya nincs. V-fékkel az a jó, hogy egyszerű szerkezet, olcsó, könnyen szerelhető. Kettő között meg ott a mecha tárcsafék.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #224930 üzenetére
Világ életemben betét nélküli futónadrágokban tekertem... így szoktam meg, ezért is kényelmetlen és melegnek (na meg kevésbé higiénikusnak) érzem mint a rendes alsót nadrággal.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Nutra
tag
válasz fulton #224913 üzenetére
Gyakorolni kell, hogy rutinná válljon, ahogy már írták. Keress valami forgalommentes szakaszt és próbálgasd mi történik, lehet játszani a melyik fékkarral mekkora erőt játékot és figyelni a hatást. Ha megy, növelni a segességet, és minnél rövidebb fékutat megcélozni.
Erőteljes fékezésnél terhelni / beülni hátra. Később csúszik meg a hátsó.
Az első féket nem berántani, hanem fokozatosan növelni a fékerőt (tizedmásodpercek...), így az első gumi belapul, valamivel nagyobb feületen fog. Ha megcsúszik a hátsó, akkor minimálisat lazítani az elsőn. Vészfékezésnél a cél csúszáshatáron tartani a kerekeket - kb. manuális ABS-t játszani. Besokalós kanyar estén nagyon óvatosan csak hátsó fékkel lehet szűkíteni az íven egy keveset.
Ennek egy része motoros tréningekből jön, de a fizika ugyanaz...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Nutra #224932 üzenetére
ha van valami tipp, hogy kompenzálom, ha ilyenkor az első belefut valami gödörbe, vagy le a padkáról, akkor azt szívesen veszem!
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
inf3rno
nagyúr
válasz Hasaggymeg #224907 üzenetére
Ok. Holnap lemosom.
A karon ugy neztem, hogy torott a tekero resze, amivel lehetne allitani, kicsavartam a huzal rogziteset, huztam rajta egy kicsit, visszacsavartam, nagyjabol ennyit tudtam tenni az allitasert, de mindegy volt neki igazabol, mert semmilyen feszessegen nem mukodott rendesen. A csavarokkal is allitgattam 2 oran keresztul, de nem volt olyan beallitas, ahol minden fogaskerek megvolt, csak 2-t fogott at a 3-bol, ebbol gondolom, hogy maga a valto is kuka. Szoval most ugy nez ki, hogy cserelni kell a kart es a valtot is. Emiatt nem is szivesen mosom le teljesen feleslegesen. Az erdekel leginkabb, hogy mi az, ami kompatibilis a biciklivel. Nem akarom szerelohoz vinni, azert kerdezek itt. Altalaban olyankor kitalaljak, hogy lanc nyulas meg fogaskerek kopas meg minden ilyesmi, csereljunk mindent, aztan elkernek legalabb egy 100-ast. Nekem erre most nincs egyaltalan penzem.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz inf3rno #224934 üzenetére
Akkor már csak az a kérdés milyen váltás/hajtás ez, vagyis hány lánckerék van elől/hátul... 3x6,7,vagy 8? Persze még mindig nem biztos rossz minden, valami, de ha cserélni akarod ... amúgy meg csere előtt sem árt lemosni és tiszta hajtásra, láncra tenni az új váltót.. meg aztán ha minden kopott úgysem úszod meg.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz inf3rno #224934 üzenetére
Nekem a képek alapján gyanús, hogy menthetetlenül kopott, nyúlott lesz ott minden. Ha ilyen mocskosan használtad, akkor meg biztosan, mert a felszedett kosz megeszi a fémet. Ehhez hozzájön, hogy 20 éve nem volt semmi cserélve… Ez így gazdasági totálkárnak tűnik, ami megmentheti, azaaz érzelmi értéke, a ragaszkodás, vagy ha szeretsz
szopniszerelni.Nagyon hasonló problémával én most adtam be a kvázi új bicajomat szervízbe, erre mindjárt jöttek a kollégák, hogy ja, ez nekik is gond volt mindig, szóval az első átdobó beállítása amúgy nem triviális. Én meg szerelni is utálok, szóval valszeg hamar fel is adtam másokhoz képest.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #224936 üzenetére
Shimano HB T610 golyó csere kapcsolatban:
Nekem azt írja a robbantott ábra ez a csapágy golyó kell hozzá:
3/16 22 darabos - Y4BB98030.Hozzá tudok jutni itt a közelben: 3/16 20 darabos - Y00091210 -hez. Ha jól látom ugyan azok a golyók (méretileg) csak egyikben 22 másikban 20 db van. A régiből 2 db golyót megtartanék. Ez rendben lenne így szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #224937 üzenetére
A képeken látottak után kész csoda lenne ha még bármi másra (kirándulás, ne adj isten sport) is használhatónak bizonyulna mint leszaladni a boltba vele.
#224938 fulton...rendben...előtte meg kell nézni közelről a golyókat, akár lefotózva és kinagyítva őket, majd válogatni az egészségesekből melyek felületi keményítése (cementálása, szénítése) nincs sérülve. Sajnos az a tapasztalatom, hogy az agyba képzett golyópálya semmivel sem keményebb a golyók felületénél (sőt) így ha a golyóknak annyi az a pályán is (látható és) javíthatatlan bemaródást okoz.Én már végeztem un. hub ovehault ahol értelemszerűen az agyon kívül minden cserélődött (tengely, kónuszok, golyók), de részsikerrel. :( Ami a golyók számát illeti egyszerű a képlet, addig pakolod befelé őket amíg már nem fér több, általában majdnem egy golyónyi hely marad a végén, de csak majdnem."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #224940 üzenetére
Köszönöm.
Voltam most boltban, ott is ezt javasolták, illetve mondták. Nem sok siker van rá mert valszeg már a kónuszban is kár van. Egyébként most kikértem egy ilyen deore agyat, és egy novatec iparist (ez országútis volt) hát hatalmas különbség volt a kettő közt. A novatec ugy forgott mint a vaj, nagyon premium érzet, a deore elbujhatott mellette. És azt is megtudtam így hogy bizony semmi hangja nincs annak az agynak uj korában (deore) nekem mikor kivettem a kereket és csak úgy forgattam kézzel az agy tengelyét, ropogás van, ilyen golyó összecsapódós féle...szal tuti az agy nem oké. De én is ettől tartok hogy hiába cserélem ki a golyót, nem fogja megoldani a problémát, át kéne füzetni arra a novateckre inkább.
Nem sokat bírt ez az agy, 3000 km tettem kb bele az 1 év alatt. És mégcsak terepen nem is jártam vele, igyekeztem kerülgetni is a kátyukat stb...lehet uj korában kapásból egy normális kenéssel és beállítással kellett volna kezdeni.Azt nem tudom, ha így használom ezt az agyat, balesetveszélyes e...hm
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz fulton #224941 üzenetére
baleset nemigen lesz belőle, a külső kónusz és a golyók cserélhetők, de a belső olyan, amilyen. Szerintem amúgy javítana egy ilyen csere, aztán használod, amíg annyira zavarni nem kezd a rágás, hogy már nem bírod. Ha az most van, akkor fűzés
(én is iparis párti vagyok, de amúgy ezek a kónuszosak is elmennek rohadt sokat, ha elejétől be vannak állítva, és kenve, meg nem megy beléjük kosz)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
őstag
válasz fulton #224942 üzenetére
ez minden agynál előfordul, ezért nem szokták kézben tökéletesre állítani a kónuszt, mert a gyorszár még feszít majd rajta picit. főleg a belső mechanikásak, azok jóval erősebbek a külső mechanikásnál
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz fulton #224946 üzenetére
szerintem sokkal kisebb mértékben fordul elő - ha egyáltalán
a bele préselt csapágyat annyira meg kellene nyomnod a tengelyén keresztül, hogy jobban bele szoruljon az agyba
szerintem nincs az a gyorszár, amivel ezt elő tudod idézni normál körülmények között“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #224946 üzenetére
Nekem Mavic FTS-X van, tökmindegy mennyire bikázom meg a gyorszárat, nem fog szorulni, ahogy szerintem egyik ipari csapágy sem semmilyen iparis agyban. 18-20.000km lehet benne és soha nem volt centírozva, egyszer az egyik csapágy beázott, gyerekjáték és filléres tétel volt cserélni. Ami még meglepett, hogy ilyen "olcsó" kerékszettben a gyári csapágyon azt írta, hogy: NSK Made in Japan . Amit utálok benne, hogy pumpával tubeless gumit nem lehet felrakni. Tudom, a Mavic rá sem írta, hogy tubeless ready, de valójában az, csak ezzel is próbálják a Crossmax vagy drágább kerekek felé terelni a vásárlókat.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz andrisbandi #224948 üzenetére
ezek az si.shimano.com-on is fenn vannak
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen