- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
Hirdetés
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #225795 üzenetére
Konkrétan a Cube általában Sytace alkatrészeket gyártat Cube logóval. Az én kormányszáram (CPS Pro) is Syntace gyártmány, rajta is van kis betűvel.
andrisbandi: A matrica ragacsot a legegyszerűbb acetonnal leszedni. Olcsóbb is és könnyű beszerezni. Ha az asszony festi a körmét akkor lehet akad is otthon.
fulton: Ilyenkor érdemes megnézetni egy jó szerelővel, ő tudni fogja mekkora tengely kell. A láncvonal általában élesben derül ki, mert sok tényezőtől függ. Alap a váz fogadó képessége, hogy ne érjen bele a hajtómű. A hátsó kerék helyzete a másik tényező. Abba meg beletartozik a papucstáv, a hátsó fogaskerék szélesség stb. Ki is lehet számolni, ahhoz mérni kell. Bikepro.hu-n van rá szakcikk.
Redneck: Ez egy alap Cube azért ilyen olcsó. Lehet kicsit kopott is a hajtás és ezért olcsó.
-
.mf
veterán
válasz Hasaggymeg #225783 üzenetére
"Lefelé pedig a tapasztalat, vagyis az út ismerete (10 ereszkedés pár 7 alatt) sokat számít, lassan ismersz minden kanyart."
Jó lesz az 70-nek is ha a tavalyi kerek 50x kocsival fel-le alkalmat és az ideieket is számolom - persze más kocsival, mint bringával, de mivel sokkal régebb óta bringázok-motorozok, mint vezetek kocsit, ezért folyton bringás-motoros szemmel is figyeltem az utat, tanultam a kanyarokat.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Fall-N
veterán
Pedig mekkora sikerélmény az embernek ha valamit megcsinál. Én a vészesebb dolgokat bízom szerelőre, meg amihez drága célszerszám kell. Centrírozni én sem állnék neki, nincs időm rá. De például az ideiglenes csavarós váltókart kicseréltem magam fékváltókarra és beállítottam a váltókat és fékeket. Tök jó és élvezetes volt szerelni. Ezért biztos nem vártam volna, mire a szervíz másnapra megcsinálja.
De az előző upgradenél is én szereltem, kicseréltem a kormányt és az A-Head szárat. Ez is egy 10 perces munka volt, egy darab 5-ös imbusz kell hozzá. Tovább tartott kis túlzással szárazon levenni a két markolatot.
Az anyagi vonzata is megmaradt. A váltó beállitása itt 1500 Ft/db + a féké is kábé ennyi. Kormány csere is lett volna egy 3000 Ft. Ezen a pénzen inkább veszek valami alkatrészt később vagy kiegészítőt. Mondjuk első váltó kell később, mert ezt a hajtóművet nem éri át. Ha tudtam volna egyből ezt is cseréltem volna, de nem szólt a szervíz a hajtómű cserénél és beállítás közben derült ki.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz Dark Archon #225799 üzenetére
Én még nem hallottam olyat, aki a decás szervizre jót mondott volna. Van egy Decathlonos triban 500-am, minden baja volt a boltból kihozva, de főleg a kerékszettnek (küllők, felniszalag...). Szerviz óta tökéletes, pedig téli használós, meg voltam vele csomagos túrán is, szóval van/volt gyötörve.
-
balintbaba
tag
válasz lsebestyen #225804 üzenetére
Nekem az XC500-amon úgy rá volt tépve a taposópedál a hajtókarra, hogy visszavittem, mert nem tudtam kicserélni spd-re. Jött a szervizes kolléga, akinek én magyaráztam el, hogy így csak még jobban megtépi a menetet és másik irányba kéne lazítani.
Az RC120-amon pedig alig tudtam kiszedni a hátsó kereket, annyira rá volt húzva a gyorszár. Lehet testépítők dolgoznak a Decánál.
-
flash-
veterán
Continental gp5000 először kipuklisodott(28-622 7baron használtam) bele is ért a Támvilla összekötőbe aztán nemsokára ki is lyukadt a futófelület belűröl kifelé
ötlet? (3000km volt benne, felütve nem volt, de defekt se)"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
válasz flash- #225807 üzenetére
Gyerekkori tapasztalataim alapján azt mondanám, hogy elfékezted.
Amúgy lehetett gyártási hiba, vagy vágásos sérülés is, ez így távolról megfejthetetlen. Én lehet, hogy visszaküldeném, vagy legalább írnék egy mailt a forgalmazónak, ha lenne jó képem róla, és az alapján egyértelmű, hogy nem kívülről jövő fizikai behatás érte.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ISThun
csendes tag
Kis, mai gurulás:
Tegnap még azon töprengtem, hogy Paprétre menjek vagy a Hungaroring felé, esetleg a teljesen sík Csepel-Bugyi körömet tegyem meg vagy kipróbáljam a BuBát legalább a Velencei-tóig, aztán ma reggelre az első mellett döntöttem, mondván arra legalább árnyék is van néha. 7 körül indultam méghozzá Dél-Pestről ami azért szívás, mert 1 óra mire átjutok a városon. Cserébe a reggeli órának köszönhetően még nem volt túl meleg és a forgalom is minimális volt. Túl sok bringás sem volt még a szentendrei kerékpárúton, így kényelmesebben lehetett haladni.
Szentendrén utolértem 3 országútis srácot akik kissé más útvonalat választottak mint én a városon belül (én átmentem a korzón, ők nem), így másodszor is utol "kellett" érni őket. Mint kiderült nekik is Paprét volt a(z egyik) céljuk, utána Pilisszentlászlón át Pilisszentkereszt, úgyhogy Pilisszentlászlóig becsatlakoztam, úgysem jártam még arra Paprét felől. Hármójuk közül ketten eddig inkább futottak, cserébe olyan tempóval mentek fel a hegyre, hogy alig győztem őket behozni mert kissé elbeszélgettem a harmadik sráccal. Úgyhogy új személyes csúcsot döntöttem Paprétre, sebességben, wattban, pulzusban, mindenben. Mindezt úgy, hogy felfele végig dumáltunk. Elképesztő milyen motiváló tud lenni ha mások is ott vannak az ember körül és nem csak egyedül kell felfele menni.
Pilisszentlászló után elbúcsúztam tőlük, legurultam Visegrádra, kár, hogy itt csak a végefelé aszfaltozták újra az utat, jó lenne normális minőségű úton lejtőzni, de hát ez van. Visegrádon némi kajaszünet és szőrös láb fotózás következett, majd a 11-esen visszatempóztam Szentendréig. És baromira örültem, hogy nemrég beszereztem egy Varia radar/hátsó lámpa kombót, sokkal jobb úgy kerülgetni a kátyúkat (vagy egyszerűen csak a sávom közepén haladni), hogy tudom és látom a Garminon, hogy nem jön mögöttem autó. Előbb is vehettem volna, most már mindegy.
Szentendrén visszamentem turistába és a Duna menti kerékpárutat választottam vissza Budapestre. A szembeforgalom már jócskán megnövekedett, ennek minden látványban kellemes előnyével és előzgetési hátrányával, de még bőven okés volt. Cserébe a hőmérő higanyszála biztosan mérhetetlen magasságokba emelkedett...
Budapesten a budai rakparton elcsorogtam a Halász utcától a Rákóczi hídig ha már abba a sávba egyszerűen nem tud lehajtani autós, és csak egy dudálást kaptam egy szemben jövőtől, biztosan zavarta, hogy én vagyok az egyetlen a másik sávban...
116 km lett a vége, 26-os átlaggal, ami nekem átlagosnak mondható (sajnos). A folyadékpótlásra viszont jobban kellene figyelnem, a 4,5 óra alatt mindössze 5 kulacs folyadékot ittam meg.
Köszi, hogy elolvastad a szerelős/vásárlós posztok között.
-
Maximum1
őstag
válasz ISThun #225809 üzenetére
Szép bringa!, zokni meg +10watt
Idén már fordítva csinálom a kört, 11-esen megyek ki, fellegvárt a rossz úton húzom be és onnan megyek fel Paprétnek, szintén a pocsék úton, ez 650méter szint és tele 6-8%-os részekkel.
Papréten meg lehet még oda tenni dolgokat, mikor milyen kedve van az embernek.[ Szerkesztve ]
-
-
G@ben
addikt
Erről a gumiról van vélemény?
Kenda K841A
Csak aszfaltos használat lenne.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Maximum1
őstag
válasz parandroid #225811 üzenetére
Gumi is milyen
Futár bringákra való nem egy Dogmára, jó hogy szóltál, kicsit jobban megnéztem én is. -
ISThun
csendes tag
válasz parandroid #225811 üzenetére
Magyarázkodás ON
Nem szeretnék kétféle pedált és kétféle cipőt venni és hordani, a Bromptonomon is ilyen pedál van, viszonylag sokat sétálok a cipőben is, úgyhogy ez marad.
(Van másik nem ennyire agyonhasznált Giro cipőm, csak el kellene mennem azzal is egy bikefittingre, hogy normálisan legyen beállítva a stopli.)
Magyarázkodás OFF -
ISThun
csendes tag
-
őstag
srácok, jól gondolom, hogy a görgős bicómra amin 3*10 sebis régi 6600-s ultegra set van..
majdnem, csak az első váltó nekem nem ment rá, mert nekem 34,9-s a a váz a váltó pedig 31,9 -s talán, és most egy monti váltó van fenn, de csak a középső és a nagy első tányérra rakja...normálisan jó lenne egy [link] vagy [link] ilyen első váltó????köszi...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
senior tag
Városi munkábajarósba érdemes Shimano négyszögtengelyes középcsapágyat venni, vagy megteszi más is féláron?
Alapvetően aszfalton közlekedek, de van egy 5-600 méteres földutas rész, ami elég poros.
Nem tudom hogy ez miatt-e, de a régi Thun Zumba pár hónapot bírt...Путин, иди нахуй!
-
-
szuszinho
őstag
Urak,
Egy lockolt telónak (pl. SID) mennyit lehet mozognia?
-
zsocy
őstag
válasz ISThun #225816 üzenetére
Köszi a beszámolót, 116 km 26-os átlaggal azon a körön egyáltalán nem rossz!
Egy F8 Dogmával már nem kell magyarázkodni, itt már úgyis csak irígységből mondunk bármit, a gépnek kijáró tisztelet megvan Legalább becsatolós a pedál, láttam már ilyen gépet taposóval, na az hátborzongató volt
-
Sped
aktív tag
válasz Fall-N #225803 üzenetére
Tudom milyen sikerélmény, én ezt éreztem amikor sikerült először önállóan gumibelsőt cserélni egy YT videó alapján = profi kerékpárszerelő lettem. De nem nekem való ez, azzal is sokat kínlódtam, és nekem ehhez nincs türelmem sajnos... tegnap is frusztrált az egész, hogy már indulnék és akkor defektes a gumi, és nem jön le a kerék és a p.csába már hogy ezzel kell szenvedni. Mióta megvan a bringa kb 3 éve egyszer kellett levenni a hátsó kereket, és már nem emlékeztem, hogy kell hozzá inbusz kulcs is, azt hittem olyan gyorszár ez is mint a Speederen lévő és nem értettem miért nem lehet kihajtani, miért nem forog, erőltettem, ütöttem mint az állat erőből, dühből. Tényleg nem való ez nekem. Persze most egy életre megtanultam ezt az átütőtengely dolgot. De több energiát így sem teszek az egészbe, azért viszem minden tavasszal szervízbe a bringát, hogy egész évben SEMMIT ne kelljen vele csinálni. Max. csöpögtetek olajat a láncra, meg megtörölgetem néha, ennyi.
Ja igen, találtam a földön tegnap este két kis csapágygolyót, gondolom az az agyból (?) eshetett ki. Remélem az nem ilyen speckó cucc és van belőle kilószám mindenhol, ha esetleg több is kiesett csak elvesztek.
(Najó, azt hiszem kiventilláltam magam, most csak abban reménykedem, hogy lesz időben alkatrész és idén még tudok menni pár 100+ km-es kört.)
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
válasz ISThun #225816 üzenetére
GP5000-et én megrendelném német webshopból, bike24-en kb folyamatosan akciós a komplett szett. Országútizni én is taposóval kezdtem, aztán lett spd egy mtb cipővel, aztán sikerült találnom nagyon akciósan egy nw ghost-ot, ami spd-s mtb cipő ugyan, de karbon talp, meg normális dizájn. Trekkingezni a mai napig ezt használom, az országútira meg előbb-utóbb úgyis megy egy rendes spd-sl pedál. Egyszer kipróbálod, úgysem leszel hajlandó mással tekerni.
Amúgy ennél csak egy bringa szebb, az F10-es [ nyálcsorgatás on ].
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
zsocy
őstag
válasz Hasaggymeg #225825 üzenetére
Erre gondoltam én is, jól szétverhette ha a csapágygolyók kigurultak és eltört az átütő... Karbon a villa is, lehet ott is sikerült némi kárt okozni, de ne legyen igazam.
Én szeretek szerelni, elvagyok vele, de az is érthető ha valaki utálja. De egy belső csere az szerintem nem szerelés hanem a bringázás része. Csináltam út szélén is, ha haza akartam menni, akkor kellett. Az ilyet tényleg érdemes begyakorolni kicsit, mert defekt az tényleg bármikor jöhet. -
Fall-N
veterán
válasz zsocy #225827 üzenetére
Persze nem szeret mindenki szerelni, de csak nekiállt. Az lett volna az alap, hogyha nekiállok akkor előtte utánaolvasok, YT tutorial. De mindenki a saját kárán tanul. Pedig annyi jó, akár magyar nyelvű videó van, hogy gyerekjáték nekiállni. Például a váltó beállításról ott van a KerékpárGuru alapos videói.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsocy #225827 üzenetére
+Fall-N... mindig úgy gondoltam, hogy meg kell érteni a működési elvet és ha már érted mit-miért akkor sokkal könnyebb valamit szerelni, állítani, javítani.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #225825 üzenetére
Focus Bikes - RAT (Rapid Axle Technology)
https://www.youtube.com/watch?v=fA7ClKdz74MLehet ilyen spéci átütős, ami gyakorlatilag gyorszárnak tűnik, csak vastag.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #225830 üzenetére
Manitou is valami ilyen negyedfordítóst használ villáinál elől.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
erhas01
tag
válasz Szemi & Emi #225471 üzenetére
Ha a kitámasztó nem kell, vágd el azt. Orr- vagy dekopírfűrész fém vágó lappal, V alakú keresztbe vágással. A csavaron ( a nyereg felé, felfelé ) nem látok menetet ( ezt kellene eltávolítani ), csak addig kell eljutni és kiesik a szára. Az összefogató sérült részét meg pótolhatod.
-
Sped
aktív tag
válasz Hasaggymeg #225825 üzenetére
Úgy, hogy azt hittem beragadt/beszorult, ezért megütögettem kalapáccsal, hogy kilazuljon. Hát nem jött be. Többet biztos hozzá nem nyúlok semmihez a bringán. Villához nem értem hozzá semmivel, annak semmi baja. Életem legnagyobb hülyeségét csináltam, ciki vagy nem ciki.
#225830andrisbandi
Igen, erre hasonlít, csak az a kallantyú vége nem kihajtható, hanem fix. A másik oldalát meg imbusz kulcsal lehet tekerni.IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
Stauffenberg
nagyúr
Sziasztok!
Egy ismerősnek próbálok segíteni, vennének a párjával két bringát, de nem nagyon értenek hozzá, én meg nem foglalkozom vele egy ideje.
Hol kezdődik így 2022 nyarán egy jó szívvel ajánlható bringa alkalmi túrákhoz? Mondhattok akár váltó/hajtás felszereltségi szinteket is, aztán keresgélnek maguknak. Írom a követelményeket:- Trekking legyen (inkább kényelmes, mint sportos üléspozícióval)
- Alkalmi túrák (Budapest - Szentendre, Velencei tó megkerülése, stb)
- Kerékpárút, döngölt földút
- Újonnan vásárolnák (vagy boltból/szervízből felújítottat, garival)
- Csomagtartó nem kötelező, de ha megvan a hely neki utólag felrakni az pluszpont
- Mindketten átlagos testalkatú emberek, nincs extrém terhelés
- Előny ha Budapesten van a bolt és meg lehet nézni a vázméretet, üléspozíciótA "jó szívvel ajánlható" alatt azt értjük, hogy nem a teljesen fapad belépő szint, ami majd a túra felénél akar szétesni, de nem is sportcucc kell, még hobbiból bringázásnak is nehéz ezt nevezni, évente 6-7 alkalommal mennének ilyen light túrákra, ezen kívül csak pár kilométereket a Városligetbe, Margitszigetre, stb.
-
szuszinho
őstag
válasz Stauffenberg #225836 üzenetére
Trekking helyett fitneszt vegyenek.
-
válasz szuszinho #225837 üzenetére
Nem feltétlen, szélesebb, kicsit terepesebb gumi kezdőknek jelenthet nagyobb biztonságot, meg a masszívabb összeszerelés is. Fitness inkább a tempós haladásra való, nem a kényelmes kirándulgatásra.
Csak azért mondom, mert én is beleestem ugyanebbe a hibába a nejemmel, el is kellett adni a fitnesst, azóta is trekkinggel jár. Közben én meg már gyakorlatilag átépítettem a cross trekkingem fitnessre. Szóval ez elég egyéni dolog, érdemes lenne kipróbálni egy-két példányt, akár bérelni valahol egy hétvégére, vagy egy-egy napra különböző típusokat, ha már az ember ennyi pénzt elkölt. Merthogy olcsó nem lesz, 300-350k alatt nemigen lesz minőségi darab a kínálatban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
andrisbandi
őstag
válasz parandroid #225838 üzenetére
- Ez ajánlható?
RIVERSIDE TOURING 520
Ezt kapni is lehet.
Teljesen felszerelt. Esetleg csupaszítható.
Teló nélküli, és átütős, főleg ezért tetszik.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
.mf
veterán
válasz Stauffenberg #225836 üzenetére
"- Alkalmi túrák (Budapest - Szentendre, Velencei tó megkerülése, stb)
[...] évente 6-7 alkalommal mennének ilyen light túrákra"Kövezést kockáztatva: arra a pár alkalomra nem egyszerűbb bérelni?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #225839 üzenetére
az a baj, hogy ez nagyon nehéz bringa, már az aluváz is 2,2 kiló [link]
plusz még ott van az agydinamó, kiló feletti gumik, 1,2 kilós (!!) csomagtartó, etc.tényleg annak jó, aki körbetekeri a fél világot, vagy 130 kilós és kell az anyag a gépbe.
ha a fitnesz is túl sportos lenne (ott is van több féle geo), akkor inkább a giant toughroad, bár az nem átütős, vagy a giant escape disc sem rossz szerintem
-
G@ben
addikt
A Schwalbe Land Cruiser 26x2.0 városi használatra, illetve rövid aszfaltos túrákra mennyire jó? Olvasni olyan véleményeket, hogy nem fut egyenesen, a defektvédelme nem jó. Ennek ellenére ajánlott gumi?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Alg
veterán
Tegnap 20k futás, ma 100k bringa - most nem olyan érdekes terepen, csak a Duna mellett, megnézni egy sátorhelyet a későbbi bikepacking-hoz. kb. 30-35km-nyi tökegyenes (jó, volt két kanyar benne), sima aszfaltozott (ok, volt talán 2km-nyi jó minőségű sóderes rész) kerékpárút, kereszteződések nélkül... Visszafelé pici szembeszél, de próbáltam a 30as tempót tartani.
Ez így 30 órán belül 6 órányi edzés 140 körüli puluson.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
addikt
-
gergo5991
őstag
ennyi sport mellett kockás has van?
akinek spd-je van az kb mennyire huzza is a pedált? elvégre az előnyök között szerepel ez is, de én nem igen szoktam húzni. Max ha már kvára nem birok és a legkönyebb fokozatba kell felszerencsétlenkednem magam egy kva nagy dombra
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz gergo5991 #225845 üzenetére
Az igazat megvallva, már alakul, a Huawei mérleg szerint közelít 10%-hoz a testzsír
De olyan igazi sosem lesz, ahhoz túlságosan szeretek enniU.I: Elkezdett esni az eső kb. egy órával azután hogy hazaértem
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
gergo5991
őstag
nekem lidlös van mérlegem van 24,5% tzs-t ir, 90 kilórol lejöttem 75re 2-3 hónap alatt mikor covid miatt itthon döglöttem, most vissza hiztam 80ra, de az az 5 kiló szinte egy az egyben a hasamra ment, de kb elég volt hozzá másfél hét, meg napi 1 pizza
augusztus végére szeretnék ujból 75 lenni, ezért is tértem vissza a bicajozáshoz egy szép kihagyás után. Egyenlőre ilyen 30-40km-es köröket megyek itt a városban meg erdőben, de amint engedi az idő jövőhéten tervben van egy 80km-es kör
[ Szerkesztve ]
-
G@ben
addikt
válasz Dark Archon #225844 üzenetére
Aszfaltos kanyarokat hogy viseli? Nem kúszik a bütykökön?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
addikt
-
G@ben
addikt
válasz Dark Archon #225849 üzenetére
Köszi, akkor ez lesz.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest